De Noren haten Nederland meerquote:Op zondag 13 februari 2022 14:29 schreef wimderon het volgende:
Waarom doet men zo panisch over Noorwegen? USA was net zo snel.
Die haten "ons" . Hierdoor zullen ze alles op alles zetten om ons te verslaan.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:29 schreef wimderon het volgende:
Snap ik ook niet, die reden ook nog niet met Mantia toch?quote:Op zondag 13 februari 2022 14:29 schreef wimderon het volgende:
Zijn kans op een top 4 was ook niet zo groot.quote:
Ja, dat speelt ook mee gok ik.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan heeft Kramer geen medaille.
Ik denk dat ze dit als hun sterkste team zien.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En die zouden eventueel nog sneller kunnen met Mantia lijkt mij?
Zo zou zal hij niet bekijken denk ik.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn kans op een top 4 was ook niet zo groot.
Doet me een beetje aan Sid denken.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Roest heeft ook niet echt de uitstraling van een killer he
Ja? Niet gezien. Zei hij nog wat bijzonders?quote:Op zondag 13 februari 2022 14:32 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik vond hem gisteren bij studio Peking redelijk zuur
Die had dit nooit gered.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:32 schreef Steven184 het volgende:
Hadden we toch beter Dai Dai mee kunnen nemen
Ik vermoed dat hij vooraf wel is ingelicht dat dit zou kunnen gebeuren, en dat hij daarmee akkoord is gegaan.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:32 schreef AgnesGru het volgende:
Oke, ik heb weinig met Bergsma, maar dit is wel sneu hoor.
Alles beter dan Bosker.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:31 schreef Toby56 het volgende:
[..]
"Stik, ik heb een mooie 11e plaats gemist."
Maar dat was wel de argumentatie om hem niet mee te nemen.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zo zou zal hij niet bekijken denk ik.
Eigenlijk niet veel, hij zat vooral wat zuur te doen over dat programma van v/d Poel. Dat ie het niet geloofde etc.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja? Niet gezien. Zei hij nog wat bijzonders?
Dit vind ik oprecht heel tof van hem, en daar mag wel wat tegenover staan. Zeker gezien wat ze hem toen hebben geflikt.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:33 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij vooraf wel is ingelicht dat dit zou kunnen gebeuren, en dat hij daarmee akkoord is gegaan.
Hij blijft 'stand-by', en dat is, gezien het verleden, al heel wat.
Ik moet toch al naar het ziekenhuis, kan er ook nog wel bij.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:33 schreef TheVulture het volgende:
Voor die halve finale is iedereen gewoon uitgerust he
Boeiend. Hadden we lekker Bergsma kunnen laten rijden.quote:
quote:
Maar Kramer is een indrukwekkende verschijning waar de rest bang voor is.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, Bosker heeft ander meer laten zien dan Kramer deze OS.
Vriendje van Kramerquote:Op zondag 13 februari 2022 14:35 schreef Redefine het volgende:
Jammer dat Bert hier dan weer een heel mak interview afneemt. Hier had die juist maar door moeten gaan over het trainen wat andere landen wel doen en zij niet.
Waar is jouw olympische medaille?quote:Op zondag 13 februari 2022 14:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zie het alweer. Te laat om de tactiek te wisselen, maximaal brons.
Prutsers.
Ook gezien.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:34 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Eigenlijk niet veel, hij zat vooral wat zuur te doen over dat programma van v/d Poel. Dat ie het niet geloofde etc.
Gisteren kwam juist naar voren dat de mannen wel trainen en de vrouwen niet. Wat is het nou!?quote:Op zondag 13 februari 2022 14:35 schreef Redefine het volgende:
Jammer dat Bert hier dan weer een heel mak interview afneemt. Hier had die juist maar door moeten gaan over het trainen wat andere landen wel doen en zij niet.
quote:Op zondag 13 februari 2022 14:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar Kramer is een indrukwekkende verschijning waar de rest bang voor is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |