De eenzame fietser schaatser.quote:
Was het maar waar. Nooit begrepen waarom zij de vrouwelijke schaatsanaliste is.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Ze sprak over haar eigen rol in de studio neem ik aan.
Ze is lekker om naar te kijken. Oog wil ook wat.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:27 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Was het maar waar. Nooit begrepen waarom zij de vrouwelijke schaatsanaliste is.
quote:Op zondag 13 februari 2022 14:26 schreef potjecreme het volgende:
Ze zijn toch door! Niet zo negatief mensen.
In haar verdeding, ze had het daar wel over het duwen van de Nederlanders, die niet kunnen duwen.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
NL rijdt de achtervolging nog steeds net zo als in 2006.
En nu mevr. Gerritsen zegt dat duwen eigenlijk niet zo goed is, weten we genoeg.
RIA VISSER moet terug.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:27 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Was het maar waar. Nooit begrepen waarom zij de vrouwelijke schaatsanaliste is.
Mwah, begint wat over de datum te raken. Liever Marrit Leenstraquote:Op zondag 13 februari 2022 14:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze is lekker om naar te kijken. Oog wil ook wat.
Heb bij Bergsma altijd een beetje zo'n gevoel van het sneue jochie dat zo z'n best doen om ergens bij te horen, maar dat dat nooit echt 100% lukt.quote:
Aha.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:28 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
In haar verdeding, ze had het daar wel over het duwen van de Nederlanders, die niet kunnen duwen.
Dan heeft Kramer geen medaille.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:27 schreef Zwansen het volgende:
Domme vraag, maar waarom doet Nuis of Krol dit niet? Die moet men dit toch ook wel kunnen?
Liever een snelle man in topvorm dan een stayer die totaal niet in vorm is.
En die zouden eventueel nog sneller kunnen met Mantia lijkt mij?quote:Op zondag 13 februari 2022 14:29 schreef wimderon het volgende:
Waarom doet men zo panisch over Noorwegen? USA was net zo snel.
De Noren haten Nederland meerquote:Op zondag 13 februari 2022 14:29 schreef wimderon het volgende:
Die haten "ons" . Hierdoor zullen ze alles op alles zetten om ons te verslaan.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:29 schreef wimderon het volgende:
Snap ik ook niet, die reden ook nog niet met Mantia toch?quote:Op zondag 13 februari 2022 14:29 schreef wimderon het volgende:
Zijn kans op een top 4 was ook niet zo groot.quote:
Ja, dat speelt ook mee gok ik.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan heeft Kramer geen medaille.
Ik denk dat ze dit als hun sterkste team zien.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En die zouden eventueel nog sneller kunnen met Mantia lijkt mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |