Erg leuk.quote:
Achteraf niet zo'n slimme actie van Liu om nog langs Sighel te willen gaan.quote:
Een stuk sterker dan de eerste inderdaad.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:17 schreef D_A het volgende:
Die tweede halve finale is wel een interessante
Dat zou gewoon de finale kunnen zijn.quote:
Aan de ene kant gun ik het hem wel, aan de andere kant zou ik drama zoals met die hordenatleet in 2006 ook wel mooi.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fenomeen Wu gun ik het stiekem wel (vermits geen gezeik met ADV)
Ik zeg goud of niets.quote:
Daar was geen ruimte, had een pingel opgeleverdquote:Op zondag 13 februari 2022 12:28 schreef hhh38 het volgende:
Sighel hield in terwijl ie in kon halen toch?
Waarschijnlijk wilde hij geen risico nemen omdat hij op de tweede plaats reed?quote:Op zondag 13 februari 2022 12:28 schreef hhh38 het volgende:
Sighel hield in terwijl ie in kon halen toch?
Maar hij gaat wel door!quote:
Dat klopt, maar dat kostte hem bijna een finaleplaats.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde hij geen risico nemen omdat hij op de tweede plaats reed?
Wachten is idd ook een risico.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat kostte hem bijna een finaleplaats.
Gaat net goed
Wel een heel klein lulletje dan.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:30 schreef Arth_NL het volgende:
0,001Dat is een lullig verschilletje.
Lijkt mij ook, maar je weet het nooit met de jury.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dubois ADV lijkt me, dat was kamikaze van Hwang
Ik denk Iliev eigenlijkquote:Op zondag 13 februari 2022 12:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Liu is wel echt super goed vandaag, die zal wel winnen.
Niet drukker dan deze halve finale.quote:
Dit valt helaas niet meer te buigen, maar misschien delen ze nog 3 penalty's in de finale uitquote:Op zondag 13 februari 2022 12:33 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe gaat de jury de Chinees door krijgen?
Nietquote:Op zondag 13 februari 2022 12:33 schreef 3rr0r het volgende:
Die inhaalactie waarbij hij Dubois probeerde in te halen als illegaal voor de Canadees betitelen?quote:Op zondag 13 februari 2022 12:33 schreef 3rr0r het volgende:
Awaiting bank transaction confirmation.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit valt helaas niet meer te buigen, maar misschien delen ze nog 3 penalty's in de finale uit
Of gewoon iedereen een penalty!quote:Op zondag 13 februari 2022 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit valt helaas niet meer te buigen, maar misschien delen ze nog 3 penalty's in de finale uit
Stukje duiding.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:36 schreef TheVulture het volgende:
"De B-finale is minder belangrijk" Inderdaad Stomphorst, praat nog 4 minuten door met het dynamische duo over zaken die je al honderd keer besproken hebt
Natuurlijk compleet verschillend. TP dames zitten in 3 commerciele ploegen. Dit team traint al jaren samen.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:36 schreef AgnesGru het volgende:
Zouden de TP dames hier naar kijken, kunnen ze nog leren wat teamwerk is.
Ik ben weggeschakeld. Wat een kapsonesquote:Op zondag 13 februari 2022 12:36 schreef TheVulture het volgende:
"De B-finale is minder belangrijk" Inderdaad Stomphorst, praat nog 4 minuten door met het dynamische duo over zaken die je al honderd keer besproken hebt
Daar kan je toch geen medaille winnenquote:Op zondag 13 februari 2022 12:36 schreef TheVulture het volgende:
Ze zullen wel 4e wordenquote:Op zondag 13 februari 2022 12:37 schreef Remco het volgende:
Jorien heeft er wel erg veel vertrouwen in
Maar dat is juist wel de hele reden dat het zo vaak mis gaat.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Natuurlijk compleet verschillend. TP dames zitten in 3 commerciele ploegen. Dit team traint al jaren samen.
Service van de NOSquote:Op zondag 13 februari 2022 12:38 schreef franklop het volgende:
Ah nog even kijken naar hoe het paar jaar geleden ging.
Joris zal dat ook nog wel bespreken in de laatste 3 rondes.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:38 schreef franklop het volgende:
Ah nog even kijken naar hoe het paar jaar geleden ging.
Tja wie wint er nu een plak in de B-finalequote:
Niet op tv, dus boeie. Joris doet dit voor de aandacht, voor de hartjes, voor zijn stem tijdens de eeuwige herhalingen. Sport is ondergeschikt aan hem, de stem van God.quote:
4 jaar geleden was het nog zo goed dat het Nederlandse team een WR reed en uiteindelijk een medaille pakte.quote:
Je ziet wat van de bubbel.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Ook leuk, als je Rianne de Vries bent. 8 jaar lang er bij zijn en nooit mogen rijden![]()
Bas Dost heeft voor minder bedankt.
Het is echt een schande ja. ik vind trouwens dat ze nog best veel sport mogen uitzenden van ES qua sublicentie, niet dat ze er veel mee doen natuurlijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ook gewoon aankondigen dat de b-finale minder belangrijk is, en dat je daardoor maar 3 minuten overslaat met doelloos gelul.
Ja en straks de 500m.quote:
Nou dat dus.. daarom is dit commentaar zo belachelijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
4 jaar geleden was het nog zo goed dat het Nederlandse team een WR reed en uiteindelijk een medaille pakte.
Italiëquote:Op zondag 13 februari 2022 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 PENs in de vinale en Polen heeft straks brons joh
Geen PEN gekregen?quote:
Niet volgens de uitslagensite van Olympics.comquote:
Alles minder dan GEE OOW UUH DEE wordt niet op prijs gesteld.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er is geen enkele manier waarop we dit niet gaan winnen
Doet NED ook mee dan?quote:
Precies, falen is geen optiequote:Op zondag 13 februari 2022 12:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Alles minder dan GEE OOW UUH DEE wordt niet op prijs gesteld.
M'n ratel uit de kast voor de zekere gouden medaillequote:
#neverforgetquote:
Volgens de mediawet is moeten bepaalde evenementen(OS, europacups,Grand slams e.d.) waar nederlanders in de finale aan mee doen op een open kanaal te bekijken zijn, Alles wat ES niet kan garanderen zou dus door de NPO uitgezonden moeten worden, geld natuurlijk niet voor b-finales ed.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is echt een schande ja. ik vind trouwens dat ze nog best veel sport mogen uitzenden van ES qua sublicentie, niet dat ze er veel mee doen natuurlijk.
Iedereen luistert naar de stem van God!quote:Op zondag 13 februari 2022 12:45 schreef franklop het volgende:
Ja Joris, ze gaan zich echt haasten voor jou.
Al besprokenquote:
Die Afrikaanse voetbalster was er vroeg bij toen ze waterflesje kreeg aangeboden van ONZE vrouwen op het WK.quote:
Dat lijkt me stug, link?quote:Op zondag 13 februari 2022 12:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgens de mediawet is moeten evenementen waar nederlanders in de finale aan mee doen op een open kanaal te bekijken zijn, Alles wat ES niet kan garanderen zou dus door de NPO uitgezonden moeten worden, geld natuurlijk niet voor b-finales ed.
In zijn geval zou ik zeggen dat stiltes van 50 minuten ook niet verboden zijn.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:47 schreef Remco het volgende:
Zou iemand Joris hebben gezegd dat stiltes van zegmaar 5 seconden ook helemaal niet verboden zijn in het commentaar?
Dat weet jij, dat weet ik, maar nu Joris nogquote:
Ik heb het lang geleden al een keer in een post van Stijn gelezenquote:Op zondag 13 februari 2022 12:47 schreef Pino112 het volgende:
Juichlaaf Joris
(Mooie term, van iemand gisteren)
Als je maar van Herbert afblijft!quote:Op zondag 13 februari 2022 12:48 schreef Steven184 het volgende:
Ik wil baas van de Nos worden om echt iedereen eruit te flikkeren.
Die heeft z’n teksten al helemaal voorbereidquote:Op zondag 13 februari 2022 12:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij wil zijn teksten eruit gooien, dit duurt allemaal te lang.
quote:
zei je vriendin ook vannacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Drie spelen, drie keer niet in actie?quote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
zei je vriendin ook vannacht.IksdeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geld dus alleen voor andere dingen, niet voor Olympische finales.quote:
Jup, mogelijk nog de 1500m dit toernooi.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Drie spelen, drie keer niet in actie?
Ja, ergens wel sneu.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel, 's nachts in het Olympisch dorp. Ook leuk.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch 3 keer een makkelijke medalje.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit vindt Daan Breeuwsma niet leuk.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jawel, 's nachts in het Olympisch dorp. Ook leuk.
Stukje mentale steun voor de rest.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:52 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Toch 3 keer een makkelijke medalje.
Die krijgt ze niet als ze niet in actie komt. (In Sochi hadden ze ook geen medaille).quote:Op zondag 13 februari 2022 12:52 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Toch 3 keer een makkelijke medalje.
Hoe kan die nou matig zijn.quote:
Ah, dat is wel matig. Dacht dat net als bij hockey iedereen een medaille zou krijgen.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die krijgt ze niet als ze niet in actie komt. (In Sochi hadden ze ook geen medaille).
Overrated chocolade. Had ik ook!quote:
Steeds die helm overdragen bij een wissel duurt te langquote:Op zondag 13 februari 2022 12:54 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom hebben ze verschillende helmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |