abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 maart 2022 @ 20:57:16 #101
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_204106112
J is weer beter, maar heeft vandaag eindelijk zijn 1 jaar vaccinaties gekregen, hij had telkens koorts toen zijn afspraak was en zetten zijn afspraak telkens 2 weken vooruit! Dus hij is erg zielig vandaag. Geen idee hoeveel je er in Nederland krijgt, maar hier kreeg hij 4(!!!) prikken! ;( Houdgreep en krijsen dat ie deed. En nu dus afwachten of hij daar nog veel last van gaat krijgen. -O-
pi_204106986
Nou daar istie dan hoor *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is verzot op z'n muts en wilde hem vandaag ook steeds op :') Hij klimt en klautert echt op ALLLES }:| Hij loopt echt super goed en stevig en is razendsnel. Hij kan heeeeel lief en leuk spelen met auto's en speelfiguren of zit gerust een half uur in een boekje te bladeren O+ En ik vind hem heel grappig :D O+ Verder slaapt ie snachts als een newborn, gaat er geen brood en fruit in en is het af en toe gewoon echt een eikel. Dus al met al een hele gemiddelde dreumes :P
pi_204107953
Welkom aan alle nieuwe dreumessen! Die kroon is echt geweldig Aure. Tof dat hij m op wil! _O-

Ik kreeg vanmiddag een mail van de opvang en werd er haast een beetje emotioneel van. Ik mag met mijn dreumes morgenochtend voor het eerst in haar leven mee naar binnen bij het wegbrengen. *O* O+
Het klinkt als iets onbenulligs, maar ik vind het zo fijn dat dat weer mag.
Ik vroeg aan kleuter of ze zich nog kon herinneren dat ik haar tot in de groep mocht brengen, maar nee, ze wist het niet meer zei ze.
pi_204108046
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 20:28 schreef Donna het volgende:
Mijn dreumes is helemaal niet leuk op het moment.

Ze moet niks van me hebben. Samen spelen is niet goed. Ga ik op de bank zitten is het ook niet goed, dan moet ze erbij en er weer af en janken en er weer bij en af en janken en boos doen. Ze laat zich ook al niet naar bed brengen door mij en huilt en jammert net zolang tot ze van ellende letterlijk omvalt en valt dan in slaap in m'n armen. Of niet en dan gaat het jammeren gewoon door.

Door m'n vriend laat ze zich gewoon naar bed brengen en bij opa en oma ook. Ik mis de magie ofzo. -O-
Dus, als iemand zin heeft om me te vertellen dat deze fase heel kort is, graag.
Dit klinkt wel echt heel matig. ;( Is die voorkeur van haar altijd al zo geweest of komt het vanuit t niets? Ik duim dat het snel over is. Lijkt me echt vreselijk moeilijk om zo afgewezen te worden. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator woensdag 16 maart 2022 @ 22:44:22 #105
382129 crew  Donna
pi_204108545
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 22:25 schreef Nanuke het volgende:

[..]
Dit klinkt wel echt heel matig. ;( Is die voorkeur van haar altijd al zo geweest of komt het vanuit t niets? Ik duim dat het snel over is. Lijkt me echt vreselijk moeilijk om zo afgewezen te worden. :*
Nee vanuit het niks gekomen. Als ze valt ofzo wil ze wel getroost worden door mij en ze is ook vaak wel vrolijk verder. Het is echt wanneer de vermoeidheid toeslaat dat ik afgewezen wordt. En dat is best vaak met een dreumes die eigenlijk nog 2 slaapjes nodig heeft maar zichzelf daar veeeeeeel te groot voor vindt. Veel vermoeidheid haha.
Er is echt niks aan en ik kan al zo slecht tegen gejammer.
Gelukkig vrijdag weer werken. :W
pi_204114660
Oh wat vervelend Donna! Hopelijk een fase die snel over is inderdaad. Het geschreeuw/gekrijs is helaas erg herkenbaar, kan ik ook vrij slecht tegen :@.

Beterschap aan de kleintjes, PKM en Bien!

Hier ook veel vaccinaties gekregen met de eerste verjaardag inderdaad. Worden ze in Engeland ook standaard gevaccineerd voor chickenpox (varicella), bien?
  donderdag 17 maart 2022 @ 20:51:37 #107
318361 Bienelientjee
pi_204118999
Nee, zit hier niet in de standaard vaccinaties!
  donderdag 17 maart 2022 @ 21:25:13 #108
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204119778
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 21:36 schreef Aure het volgende:
Nou daar istie dan hoor *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is verzot op z'n muts en wilde hem vandaag ook steeds op :') Hij klimt en klautert echt op ALLLES }:| Hij loopt echt super goed en stevig en is razendsnel. Hij kan heeeeel lief en leuk spelen met auto's en speelfiguren of zit gerust een half uur in een boekje te bladeren O+ En ik vind hem heel grappig :D O+ Verder slaapt ie snachts als een newborn, gaat er geen brood en fruit in en is het af en toe gewoon echt een eikel. Dus al met al een hele gemiddelde dreumes :P
Jaaaa! Gefeliciteerd!
Resistance is futile.
  donderdag 17 maart 2022 @ 21:29:20 #109
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204119861
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:38 schreef monsterd. het volgende:
Hey dames, ik kom mij melden met onze dreumes! Gisteren 1 geworden :). Ik ben laatste tijd wat minder actief op fok maar zal het leuk vinden weer mee te lezen.

En gezellig alle dreumes geklets en de alles zelf willen doen fase :P. Water is hier ook grote favoriet, maar nou niet echt voor mama en de opruimdienst :+
*O* *O* *O* gefeliciteerd nog!
Resistance is futile.
  donderdag 17 maart 2022 @ 21:33:18 #110
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204119964
quote:

Ze moet niks van me hebben. Samen spelen is niet goed. Ga ik op de bank zitten is het ook niet goed, dan moet ze erbij en er weer af en janken en er weer bij en af en janken en boos doen. Ze laat zich ook al niet naar bed brengen door mij en huilt en jammert net zolang tot ze van ellende letterlijk omvalt en valt dan in slaap in m'n armen. Of niet en dan gaat het jammeren gewoon door.

Door m'n vriend laat ze zich gewoon naar bed brengen en bij opa en oma ook. Ik mis de magie ofzo. -O-
Oh nee. Fingers crossed dat dit maar even duurt, lijkt mij ook heel erg moeilijk. -O-

Sterkte
Resistance is futile.
pi_204120481
quote:

Herkenbaar.

Spelen gaat wel en hij laat zich ook door me knuffelen. Maar luiers verschonen, aankleden en hem in de wandelwagen doen zijn pure hel momenteel. Ik heb al een paar keer vriend bij het luier verschonen geroepen omdat ik het gewoon niet gedaan krijg. Gillen, krijsen, draaien,... vreselijk. Bij vriend is het allemaal een eitje :( Als hij snachts huilend wakker wordt en ik hem wil troosten accepteert hij dat niet. Wederom krijsen, schreeuwen, maar ook uit mijn armen proberen te komen. Bij vriend gaat hij rustig zitten.... Waar het aan ligt, echt geen idee. Vermoeiend en frustrerend is het wel.
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 22:02:53 #112
382129 crew  Donna
pi_204120562
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 21:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Herkenbaar.

Spelen gaat wel en hij laat zich ook door me knuffelen. Maar luiers verschonen, aankleden en hem in de wandelwagen doen zijn pure hel momenteel. Ik heb al een paar keer vriend bij het luier verschonen geroepen omdat ik het gewoon niet gedaan krijg. Gillen, krijsen, draaien,... vreselijk. Bij vriend is het allemaal een eitje :( Als hij snachts huilend wakker wordt en ik hem wil troosten accepteert hij dat niet. Wederom krijsen, schreeuwen, maar ook uit mijn armen proberen te komen. Bij vriend gaat hij rustig zitten.... Waar het aan ligt, echt geen idee. Vermoeiend en frustrerend is het wel.
Heel herkenbaar en ik ben soms met verschonen ook wel bang dat ik haar te hardhandig vastpak, maar ze katapulteert zichzelf nog eens van de commode af. Doe het dus ook regelmatig op de grond nu en dan ondertussen lekker geschopt worden.

Vandaag ging het overall best goed, maar vanmiddag moest ze natuurlijk naar bed. Ze viel bijna in slaap in m'n armen met een flesje melk. Het ging zo goed en ik leg haar neer; DRAMA! Huilen en opstaan, speen en knuffels uit bed gooien, zichzelf 'neergooien' tegen de spijlen aan.
M'n vriend komt boven, ze steekt haar armpjes uit, lacht naar hem, kraait iets liefdevols en gaat liggen slapen. |:) |:) |:)

*En idd dat uit m'n armen proberen te komen. Levensgevaarlijk ook.
pi_204120654
Een van Jettes grootste hobby's is eten. En waarom zou je je laten voeren als je ook gewoon zelf tomatensoep naar binnen kan werken?

SPOILER
pi_204120697
Wat lastig van de dramadreumesbuien! Ik heb geen tips helaas, T was sowieso altijd best makkelijk en J meestal ook wel. Ik duim dat het een fase is! En welkom @Aure!
pi_204120974
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 22:02 schreef Donna het volgende:

[..]
Heel herkenbaar en ik ben soms met verschonen ook wel bang dat ik haar te hardhandig vastpak, maar ze katapulteert zichzelf nog eens van de commode af. Doe het dus ook regelmatig op de grond nu en dan ondertussen lekker geschopt worden.

Vandaag ging het overall best goed, maar vanmiddag moest ze natuurlijk naar bed. Ze viel bijna in slaap in m'n armen met een flesje melk. Het ging zo goed en ik leg haar neer; DRAMA! Huilen en opstaan, speen en knuffels uit bed gooien, zichzelf 'neergooien' tegen de spijlen aan.
M'n vriend komt boven, ze steekt haar armpjes uit, lacht naar hem, kraait iets liefdevols en gaat liggen slapen. |:) |:) |:)

*En idd dat uit m'n armen proberen te komen. Levensgevaarlijk ook.
Bizar hè! Ik heb er ook moeite mee hoor. Als ik een luier moet doen, ben ik in mijn hoofd er mee bezig hoe ik het het beste kan aanpakken. Wat ik in zijn handen kan geven. Maar zelfs afleiding werkt vaak niet. Het is echt erg, maar ik zie er tegenop om een luier te doen :X

Ik kan hem wel naar bed doen, dat gaat gelukkig prima.
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 22:53:08 #116
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204121416
Aapie heeft ook een lastige fase maar dat is niet specifiek naar mij toe. Hij wil echt vermaakt worden door ons, zelfstandig spelen doet hij stukken minder. Hij wil bij ons op de bank, dan er weer af, er weer op en ondertussen huilen. Het lijkt alsof hij zelf niet weet wat hij wil ;( Ook gaat hij nu dramatisch op de grond liggen als iets niet gaat zoals hij wil en avondeten is echt hel. Hij weigert gewoon te eten. Behalve patat en vlees, dat wil hij wel :') De rest van de dag eet hij wel goed dus ik maak me er niet al te druk om.

Ik las ergens dat dit waarschijnlijk de laatste sprong is, nummer 10. Hij heeft de laatste 2 nachten wel doorgeslapen dus misschien is dat wel de nieuwe feature!

Verder is hij ook wel weer heel lief, hij wil dus heel veel kroelen en als je hem alle aandacht geeft is hij extreem zoet. Hij is heel druk met lopen en zijn favoriete bezigheid is nu dingen binnen het huis verplaatsen. Boekjes worden uit de kast naar de bank gebracht, puzzelstukjes gaan in de emmer met kleden etc. Ziet er wel heel schattig uit O+

Vandaag zijn we voor het eerst naar een krijspaleis geweest en dat viel me niet tegen! Hij heeft heerlijk zitten spelen met allemaal zachte blokken en een beetje geklommen. Het scheelde wel dat het rustig was want de eerste 5 minuten was hij behoorlijk overweldigd. Als er veel meer kinderen waren geweest (nu hadden we de hele peuterhoek voor onszelf) had hij het denk ik te spannend gevonden.

Gefeliciteerd en welkom hier @Aure *O*

@Gogo83 oh wat heerlijk die foto’s O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 18 maart 2022 @ 07:46:08 #117
319308 Tink89
To live is to dance
pi_204122953
:W
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 10:28:04 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204124172
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 07:46 schreef Tink89 het volgende:
Wacht even, is R. al 1? :o Dit gaat me allemaal veel te snel hoor, stop de tijd! _O- Gefeliciteerd met je dreumes :*

Ik zat net even over sprong 10 te lezen en daar stond dit: "Hij gaat nu kunst met een grote K maken: hij krast niet meer bij het tekenen, maar tekent nu bijvoorbeeld ‘paarden’, ‘boten’ en ‘zichzelf.’" Uhm, Aapie stopt nog steeds alles in zijn mond in plaats van dat hij iets op papier doet :') Zijn er echt kinderen van deze leeftijd die al tekenen :?

Bron: https://www.oeiikgroei.nl/mentale-sprong-10/

[ Bericht 0% gewijzigd door MaJo op 18-03-2022 10:45:36 ]
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_204124245
quote:
Niet. :o

Nou gefeliciteerd dan maar. :*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_204124299
Nee joh @MaJo mijn kleuter tekent zelfs nog nauwelijks. _O-

Poffertje heeft weer streken en helpt graag mee. Zo blij dat het weer makkelijker gaat na een baggerweek. O+

@Donna en @Sunshine1982 hebben jullie weleens staand verschonen geprobeerd? Doet voor ons wonderen. Ze loopt dan wel lachend weg met blote kont, je moet er dus echt ff de tijd voor nemen.
Mijn man mag het nog wel liggend doen. :{w
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 10:53:27 #121
382129 crew  Donna
pi_204124391
Nee eigenlijk niet. Misschien toch eens luierbroekjes proberen dan. Gewone luiers krijg ik staand echt niet recht aan. :G
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 10:58:17 #122
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204124477
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 10:43 schreef PKM het volgende:
Nee joh @:MaJo mijn kleuter tekent zelfs nog nauwelijks. _O-

Poffertje heeft weer streken en helpt graag mee. Zo blij dat het weer makkelijker gaat na een baggerweek. O+

@:Donna en @:Sunshine1982 hebben jullie weleens staand verschonen geprobeerd? Doet voor ons wonderen. Ze loopt dan wel lachend weg met blote kont, je moet er dus echt ff de tijd voor nemen.
Vaag dan :D Aapie is sowieso nog druk bezig met de eerste woordjes. No way dat hij opeens een "poes" of een "boom" zou tekenen hoor :N

Oh ja draaien tijdens het luier verschonen, check :'(

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 10:53 schreef Donna het volgende:
Nee eigenlijk niet. Misschien toch eens luierbroekjes proberen dan. Gewone luiers krijg ik staand echt niet recht aan. :G
Vanaf wanneer gaan ze eigenlijk aan de luierbroekjes? Aapie kwam eergisteren met een luierbroekje thuis van de opvang :D
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 11:04:12 #123
382129 crew  Donna
pi_204124564
Geen idee. Mijn oudste was een mak schaap met verschonen, die kreeg pas luierbroekjes toen ze zindelijk aan het worden was. :9
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:04:14 #124
319308 Tink89
To live is to dance
pi_204124566
Bij de oudste pas toen we gingen oefenen met het potje. Tot die tijd vind ik het vooral heel irritant om die hele broek uit te moeten trekken om een schone luier aan te doen. Normaal laat ik 'm om de enkels.

En ja, echt. Een jaar geleden gaf ik ongeveer nu aan dat het serieus werd. Over 30 minuten issie een jaar geleden geboren.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 11:05:00 #125
382129 crew  Donna
pi_204124572
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:04 schreef Tink89 het volgende:
Bij de oudste pas toen we gingen oefenen met het potje. Tot die tijd vind ik het vooral heel irritant om die hele broek uit te moeten trekken om een schone luier aan te doen. Normaal laat ik 'm om de enkels.

En ja, echt. Een jaar geleden gaf ik ongeveer nu aan dat het serieus werd. Over 30 minuten issie een jaar geleden geboren.
:W :W
Van harte gefeliciteerd!!
pi_204124732
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 10:43 schreef PKM het volgende:
Nee joh @:MaJo mijn kleuter tekent zelfs nog nauwelijks. _O-

@:Donna en @:Sunshine1982 hebben jullie weleens staand verschonen geprobeerd? Doet voor ons wonderen. Ze loopt dan wel lachend weg met blote kont, je moet er dus echt ff de tijd voor nemen.
Nee, heb er weleens aan gedacht, maar nog niet uitgevoerd. Wel een idee ja :Y Kijken hoe dat gaat met poepluiers. Mijn kind poept zeker wel 3x per dag.

Overigens waren we net in een krijspaleis en daar moest ik tot 2 keer toe een luier verschonen en daar ging het echt verbazingwekkend makkelijk :o Ik snap mijn kind niet meer ;(

Vorige week gingen we na grote zus van school gehaald te hebben even een ijsje eten. Ik had voor de kinderen een schatkistje gekocht en voor mezelf een cornetto. Uiteraard ziet zo'n cornetto er lekkerder uit en dat vond A ook. We hebben er samen lekker van gegeten O+

Nvm de tape op de kinderwagen :P A heeft op de beugel zitten kluiven en toen waren we genoodzaakt om er tape omheen te wikkelen :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Sunshine1982 op 18-03-2022 11:51:44 ]
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 12:55:33 #127
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204125907
Aapie wil ook standaard wat ik heb. Bij Geertjeshoeve had ik kwark met fruitjam voor hem besteld en wentelteefjes voor mezelf. Hij wilde absoluut geen kwark, alleen mijn wentelteefje. Toen we die samen op hadden wilde hij uiteraard wel de kwark als toetje _O- :')
  vrijdag 18 maart 2022 @ 16:22:56 #128
318361 Bienelientjee
pi_204128158
@MaJo Bedoelen ze in die sprong qua "tekenen" misschien dat ze bv iets krassen en dat het dan volgens het kind een paard moet voorstellen? Ipv al een echt paard tekenen.
pi_204129612
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:22 schreef Bienelientjee het volgende:
@:MaJo Bedoelen ze in die sprong qua "tekenen" misschien dat ze bv iets krassen en dat het dan volgens het kind een paard moet voorstellen? Ipv al een echt paard tekenen.
Dit sowieso ja. Vandaar de aanhalingstekens ook. ;)

Welkom hier Tink. :s)

Ik had de mail te optimistisch gelezen. De nieuwe regels gaan maandag pas in. :+

Mijn dreumes is bezig met kleuren benoemen. Haar favoriet is blauw (alles wat ze niet weet is blauw). Maar blauw en geel zelf doet ze altijd wel goed. Paars vind ze ook leuk om te zeggen.
Gaat echt veel te snel allemaal, ze lijkt wel een peuter. Hoop wel dat ze eens gaat doorslapen.
Ze wil hier juist vooral mama en niet papa. Ook dat is wel eens vermoeiend hoor, liever wat meer balans. Fijn om te lezen dat het dreumes eigen is.
pi_204130834
quote:
@:MaJo Bedoelen ze in die sprong qua "tekenen" misschien dat ze bv iets krassen en dat het dan volgens het kind een paard moet voorstellen? Ipv al een echt paard tekenen.
Dit doet mijn kleuter ook pas net. :P
pi_204131134
@MaJo: ik heb Oei ik groei nooit serieus genomen. Mijn kinderen zijn etters als het zonnetjes zouden moeten zijn en ze gedragen zich voorbeeldig als ze volgens dat boek een sprong moeten hebben. Ook is het wetenschappelijke bewijs wat er aan dat boek ten grondslag ligt volgens mij heel mager. Kortom: mooie richtlijn maar niet al te veel waarde aan hechten als je kinderen nog niet met 18 maanden een Van Gogh voor je schildert. ;)

Luierbroekjes vond ik hier heel handig in de zomer, blijft beter zitten als dat het enige is wat ze aan hebben. Verder gingen wij ze ook pas gebruiken toen zindelijkheid een ding werd. Bij poepen scheurde ik gewoon de zijkanten stuk, en dan verschonen als een gewone luier.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 21:57:00 #132
319308 Tink89
To live is to dance
pi_204132334
Dat deed ik ook gogo, maar toch moet je dan voor het nieuwe broekje alles uittrekken en weer aantrekken ipv even snel een nieuwe luier ertussen.
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 23:13:14 #133
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204133282
quote:
Dat inderdaad :Y maar Aapie krast nog niet eens iets op papier :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:30 schreef Gogo83 het volgende:
@:MaJo: ik heb Oei ik groei nooit serieus genomen. Mijn kinderen zijn etters als het zonnetjes zouden moeten zijn en ze gedragen zich voorbeeldig als ze volgens dat boek een sprong moeten hebben. Ook is het wetenschappelijke bewijs wat er aan dat boek ten grondslag ligt volgens mij heel mager. Kortom: mooie richtlijn maar niet al te veel waarde aan hechten als je kinderen nog niet met 18 maanden een Van Gogh voor je schildert. ;)

Luierbroekjes vond ik hier heel handig in de zomer, blijft beter zitten als dat het enige is wat ze aan hebben. Verder gingen wij ze ook pas gebruiken toen zindelijkheid een ding werd. Bij poepen scheurde ik gewoon de zijkanten stuk, en dan verschonen als een gewone luier.
Ik ben ook niet per de een aanhanger maar de sprongen klopten bij Aapie steeds aardig goed. Ik vind het juist fijn dat er een soort van verklaring is aan zijn gedrag en vooral dat het ook weer overgaat :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 21:57 schreef Tink89 het volgende:
Dat deed ik ook gogo, maar toch moet je dan voor het nieuwe broekje alles uittrekken en weer aantrekken ipv even snel een nieuwe luier ertussen.
Ik heb dat pas vrij recent “ontdekt” dat je voor verschonen niet per se de hele broek uit hoeft te trekken. Ik vind het nog steeds fijner om dit wel te doen maar bij haast pas ik deze techniek nu ook toe :Y
pi_204134856
Ik zou dan weer niet weten hoe je een luier met een broekje op de knieën aan krijgt bij een kind wat ronddraait en probeert te ontsnappen op haar knieën. :D
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 08:22:58 #135
382129 crew  Donna
pi_204134868
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 08:20 schreef Nanuke het volgende:
Ik zou dan weer niet weten hoe je een luier met een broekje op de knieën aan krijgt bij een kind wat ronddraait en probeert te ontsnappen op haar knieën. :D
Keihard hijsen en hopen dat het kind blijft hangen in t broekje. :P
pi_204134877
Nee, ik bedoel een gewone luier. En dan de normale broek dus niet uit, maar half op de knieën.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 09:06:16 #137
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_204135133
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 08:25 schreef Nanuke het volgende:
Nee, ik bedoel een gewone luier. En dan de normale broek dus niet uit, maar half op de knieën.
Ik dit wel eens uit nood geboren :'). Eerste kant van de luierplakker gaat er dan scheef op maar dan kan ik de andere kant strak trekken en dan doe ik de eerste kan weer opnieuw. Dat meestal terwijl er gestaan, geschopt en vooral weerstand geboden wordt, want liggend een luier verschonen is hier zeldzaam :{w
Dus wij gebruiken liever ook luierbroekjes, als hij echt moeilijk is dan druk ik hem dus staand tegen mijzelf aan zodat ik in ieder geval zijn beneden door het broekje heen krijg. Zat laatst te denken om iets van een keukenschort te kopen om smerigheid te voorkomen :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 09:07:03 #138
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_204135135
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 23:13 schreef MaJo het volgende:

[..]
Dat inderdaad :Y maar Aapie krast nog niet eens iets op papier :D
[..]
Ik ben ook niet per de een aanhanger maar de sprongen klopten bij Aapie steeds aardig goed. Ik vind het juist fijn dat er een soort van verklaring is aan zijn gedrag en vooral dat het ook weer overgaat :D
[..]
Ik heb dat pas vrij recent “ontdekt” dat je voor verschonen niet per se de hele broek uit hoeft te trekken. Ik vind het nog steeds fijner om dit wel te doen maar bij haast pas ik deze techniek nu ook toe :Y
Vanaf wanneer zou je moeten/kunnen gaan tekenen dan? Hier belanden pennen alleen maar in de mond :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 13:22:28 #139
382129 crew  Donna
pi_204137465
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 08:25 schreef Nanuke het volgende:
Oh haha nee ik kan dat ook niet.
pi_204137545
Poffertje tekent wel, vraagt ook om papier als ze een pen vindt. Zonder woorden maar overduidelijk. :D

Als Poffertje poept haal ik terwijl ze staat de grootste viezigheid weg. Daarna leg ik haar over mijn knie zodat ik er even echt goed bij kan. En dan nog omdraaien voor wat er bij haar vagina zit. Heb pas 1x gehad dat ik daarna zelf vies was. :s)

Vandaag zei ze "bij". Het was een hommel maar ik keur het goed. O+
pi_204138411
Moet altijd zo lachen om die vaardighedenlijst van oei ik groei :D Jip kon met anderhalf net een beetje krassen en dan stond er bij die sprong iets van "Kan tekenen en benoemen" _O-

Maar Otis krijgt per ongeluk wel iets op papier met de grote wasco's. Omdat hij er heel hard mee op het papier mept :D

Ik doe altijd alles uit bij Otis met verschonen, vind ik zelf makkelijker :P
pi_204138707
Wat leuk, die pratende dreumesen. Behalve 'papa' (en varianten) en 'mama' komt er hier nog niets verstaanbaars uit.

Met verschonen doe ik ook altijd haar broek helemaal uit en weer aan, blijkbaar ben ik nog niet echt een pro :P. Maar ik vind dat niet echt een probleem verder.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 18:06:51 #143
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204140936
quote:
Gefeliciteerd! Hoe gaat het met jullie?
Resistance is futile.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 19:56:06 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_204142207
Op het kinderdagverblijf doen ze het ook altijd met de broek op de knieën ja. Is leuk bij een plasje maar Goud produceert altijd van die extreem smeuïge poepluiers die meestal ook nog steeds wel overstromen, dus nay :')

Tekenen doet ie vol overgave hoor, als hij een potlood of pen vast heeft vraagt hij altijd keurig om papier (haha :') hij begint dan dus te gillen en werpt zijn lichaam richting het papier). En dan krast hij het hele vel vol terwijl hij af en toe "bèh! khwè" uitstoot. Wellicht vertelt hij dan inderdaad wel dat het een olifant is.
Zou hij weten wat een olifant is? 🤔
disclaimer
  zaterdag 19 maart 2022 @ 19:58:40 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_204142232
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 15:48 schreef Smart_ass het volgende:
Wat leuk, die pratende dreumesen. Behalve 'papa' (en varianten) en 'mama' komt er hier nog niets verstaanbaars uit.

Met verschonen doe ik ook altijd haar broek helemaal uit en weer aan, blijkbaar ben ik nog niet echt een pro :P. Maar ik vind dat niet echt een probleem verder.
Goud zegt ook alleen nog buhbuhbeh, dehdehdeh en bababa. Het jong is op alle vlakken nog een (reuzen)baby.

Hij kan trouwens wél heel goed stokjes in kleine gaatjes steken en ook duploblokjes kan hij op elkaar zetten. Het wordt gewoon een zolderkamerautistische engineer.
(Die op zijn zolder ook alleen pizza eet en cola drinkt :'))
disclaimer
  zaterdag 19 maart 2022 @ 20:13:52 #146
319308 Tink89
To live is to dance
pi_204142424
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 18:06 schreef Seven. het volgende:

[..]
Gefeliciteerd! Hoe gaat het met jullie?
Txs! Het is erg wisselend. Slapen doen we eigenlijk nooit genoeg, z'n oren blijven een drama ondanks buisjes...en hij is in een week ineens heel groot geworden. Hij kruipt, loopt achter z'n loopkar, trekt zich op tot staan, kreeg vier tanden extra, zegt dagdag en zwaait gericht en roept 'kijk' en 'daar'. Oh en hij gaat nu normaal van zit naar lig... Echt, hij heeft haast ineens.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 20:18:37 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_204142507
Nog gefeliciteerd aure en Tink89!
disclaimer
pi_204142876
Hier gingen we over op luierbroekjes toen ze heel erg tegen begon te stribbelen. Vooral na het douchen. Nu kan ik haar gewoon op schoot laten zitten, hop Paardje hop zingen en haar luierbroekje aandoen. :Y

Welkom nieuwe dreumesjes *O*
Protège moi de mes désirs.
pi_204143154
We vierden vandaag z'n verjaardag *O*

SPOILER
Ik was gister pas laaaaat klaar met z'n taart en Otis was om half 7 al wakker dus ik ben wel een beetje stuk nu :O Maar hij hield z'n kroon gewoon een hele tijd op! En hij lijkt z'n wobbel fantastisch te vinden :D
pi_204143232
Wel benieuwd wat vannacht de score gaat zijn van aantal keer wakker. Ik ben er al één keer naar toe geweest sinds ie op bed ligt dus dat beloofd meestal niet zoveel goeds :')
pi_204143298
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 21:00 schreef Aure het volgende:
Wel benieuwd wat vannacht de score gaat zijn van aantal keer wakker. Ik ben er al één keer naar toe geweest sinds ie op bed ligt dus dat beloofd meestal niet zoveel goeds :')
Wedstrijdje doen? Ik ben al 2 keer langs geweest en m’n man 1 keer. ;(

Ziet er uit alsof hij het naar z’n zin heeft gehad!
pi_204143421
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 21:04 schreef arvensis het volgende:

[..]
Wedstrijdje doen? Ik ben al 2 keer langs geweest en m’n man 1 keer. ;(

Ziet er uit alsof hij het naar z’n zin heeft gehad!
Eeeeecht, waarom snappen ze niet dat slapen echt heel leuk is }:|

Ja hij vond het fantastisch maar was wel compleet overprikkeld :') :P
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 21:55:03 #153
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204144301
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 21:09 schreef Aure het volgende:

[..]
Eeeeecht, waarom snappen ze niet dat slapen echt heel leuk is }:|

Ja hij vond het fantastisch maar was wel compleet overprikkeld :') :P
Ik zie een verband tussen deze twee zinnen :+

Wat lief dat hij zijn kroon ophield, Aapie wil nooit iets op z’n hoofd dus dat zou niet lang blijven zitten. Op de opvang hadden ze er al mee geoefend maar nope, geen succes :') Uiteindelijk had hij een klein kroontje met een elastiekje onder zijn kin _O-

Luiers verschonen wordt hier ook steeds moeilijker. Tot noch toe lukt het wel liggend maar er wordt inderdaad steeds meer gedraaid.

Aapie was vandaag echt niet te genieten :X alleen maar huilen, bij álles. Ik ben blij dat hij op bed ligt :O hopelijk morgen een betere dag, ik hoop dat hetgeen hem dwarszit snel voorbij is!
  zaterdag 19 maart 2022 @ 22:00:17 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_204144388
Goud mot al die opsmuk ook niet hoor majo :D hij wordt al cranky als ik m een bloesje aantrek, want die knoopjes zitten 'm niet fijn. Pyjamalarf is het :D

Wat een mooie taart Aure!
disclaimer
pi_204146953
Ik wilde inderdaad ook al zeggen wat een super leuke taart! :D.
pi_204147129
Thanks :D het gaat elke keer beter, maar ik maak alleen beklede taarten met de verjaardagen van de jongens dus ik oefen er eigenlijk iets te weinig mee :P
pi_204153484
Drinken jullie dreumesen trouwens uit open beker? Volgens mij had ik daar allang mee moeten beginnen :D.
pi_204154917
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:33 schreef Smart_ass het volgende:
Drinken jullie dreumesen trouwens uit open beker? Volgens mij had ik daar allang mee moeten beginnen :D.
Soms. Dan doen we inieminie beetje in. Maar hij drinkt nog voornamelijk uit zijn rietjesbeker
pi_204154993
quote:
Wij hebben van die hele kleine glaasjes van IKEA, daar drinkt ze soms uit. Verder drinkt ze vooral uit zo'n munchkin 360 graden beker, die had ze heel snel door!
pi_204155065
De mijne drinkt al een tijdje uit de 360 munchkin en hij kan ook wel aardig uit zo'n picardie glas drinken. Maar soms is ie dan te enthousiast en gooit ie de helft over zich heen :')
  zondag 20 maart 2022 @ 16:40:38 #161
318361 Bienelientjee
pi_204155189
J heeft rietjes beker en is aan het oefenen met een open beker. We hebben zo'n 360 graden geprobeerd, maar hij snapte het maar niet!

Paar slokjes uit een open beker gaat goed. En dan gaat ie of belletjes blazen (want dat doen we bij zwemles in het water :D) of hij giet het zo leeg. Want hij vindt dingen leeggieten heel leuk op dit moment. Haha!
pi_204155469
Ik ga het weleens proberen met een klein beetje erin :). Ze drinkt hier verder inderdaad ook al heel lang uit haar munchkin 360, grote hit!
pi_204157644
quote:
Ja, maar wisselend succes. :9
Vandaag nog een glas gesneuveld. :s)
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 18:32:33 #164
382129 crew  Donna
pi_204157956
quote:
Nee. En daar begin ik ook nog niet mee. Ik vind het zo'n gekut.
Ze drinkt uit een fles met een 'zippy cup' speen en een rietjesbeker. Ze is gek op spelen met water dus die open bekers laat ik nog wel even achterwege.
M'n oudste was er ook laat mee. Prima.
pi_204158708
Ha, daar zeg je me wat. Bubbles is ook gek op spelen met water (ze ziet de waterbak van de hond ook altijd als watertafel aan, heel irritant als ik 3 seconden niet oplet) dus ik ben benieuwd hoe ze dat met open beker gaat doen. Ach, eigenlijk is het ook net zoals met lopen toch, vroeg of laat kunnen ze het allemaal wel. Ik heb er ook geen haast mee maar bedacht het met ineens.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:16:12 #166
319308 Tink89
To live is to dance
pi_204159681
Spruitje wel, met een half bekertje gaat prima. Maar meestal uit de 360 als we onderweg zijn.
pi_204159890
Wij doen altijd een open beker. Daar loopt ze ook graag mee door het huis. Ze kan goed zo drinken. Helaas kliedert ze er ook graag mee.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:58:06 #168
319308 Tink89
To live is to dance
pi_204160555
Spruit drinkt overigens ook wel echt meer in één keer als hij een open beker heeft. Het gaat toch wel makkelijker dan de 360, denk ik. Ermee rondlopen doet hij niet, want hij loopt nog niet. Wel achter z'n loopkar sinds z'n verjaardag vrijdag, maar nog niet los. Prima ook, laat m maar lekker even klein blijven.
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 23:24:56 #169
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204163253
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:40 schreef Bienelientjee het volgende:
J heeft rietjes beker en is aan het oefenen met een open beker. We hebben zo'n 360 graden geprobeerd, maar hij snapte het maar niet!

Paar slokjes uit een open beker gaat goed. En dan gaat ie of belletjes blazen (want dat doen we bij zwemles in het water :D) of hij giet het zo leeg. Want hij vindt dingen leeggieten heel leuk op dit moment. Haha!
Die Munchkin snap ik zelf pas sinds 3 weken, toen mijn zwager het me liet zien. Ik dacht dat je iets moest met die “knop” in het midden _O- Aapie weet er niet zoveel raad mee, hij drinkt uit een tuitbeker van Avensis. Open beker gaat ook goed als we hem een paar slokken geven.

Ik denk dat ik weet waarom Aapie gisteren extra pieperig was :@ vanochtend bij het aankleden kwam ik een houten puzzelstuk op zijn rug onder zijn romper tegen. Het heeft er sowieso de hele nacht gezeten want vanochtend toen ik hem in de box zette viel het me op dat dit stuk ontbrak. Maar misschien heeft hij er gisteren wel de hele dag mee rondgelopen :X hij was nadat ik het puzzelstuk had verwijderd wel stukken vrolijker vandaag. Of het verband houdt weet je natuurlijk nooit maar opvallend was het zeker. Nu zijn kleding extra goed checken!

Gisteren moesten we boekjes inleveren bij de bieb, een daarvan was nergens te vinden. Keek ik vandaag onder de bank, ja hoor, daar lag het. Samen met 2 blokken die we al een paar weken kwijt waren _O- :')
  maandag 21 maart 2022 @ 09:47:05 #170
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_204165873
*komt voorzichtig om de hoek kijken
Kwak
  Moderator maandag 21 maart 2022 @ 10:05:09 #171
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204166045
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:47 schreef kwakz0r het volgende:
Pep ook 1 inmiddels? Ik vind het echt veel te snel gaan _O- Gefeliciteerd!! :* Fijne verjaardag gehad?
  Moderator maandag 21 maart 2022 @ 10:05:32 #172
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204166047
Als de dreumessen in de OP moeten, laat het me weten!
  maandag 21 maart 2022 @ 10:06:11 #173
318361 Bienelientjee
pi_204166050
De bank is altijd een schatkist aan verloren speelgoed! :D
  maandag 21 maart 2022 @ 10:25:04 #174
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_204166229
Over bekers gesproken: de munchkin 360 wordt hier ook niet begrepen maar de 360 oefenbeker van Mepal wel! Niet helemaal lekvrij (maar dat is een gewone beker ook niet), stimuleert wel het omhoog tillen van beker en hoofd.

https://www.bol.com/nl/nl(...)=socialshare_pdp_www

Dan een tegenvraag; hoeveel drinken jullie kinderen? E krijgt makkelijk (inclusief 1x melkflessen) 700cc per dag weg. Geen idee of dat okay is eigenlijk, maar hij drinkt nu gewoon heel graag. :P

SPOILER
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  maandag 21 maart 2022 @ 10:40:50 #175
319308 Tink89
To live is to dance
pi_204166419
Geen idee wat spruit drinkt... Iig nog een bv of 5-6 per dag en dan een paar keer wat flinke slokken uit een open beker. En een keertje die 360 leeg en dan vaak nog half.
  maandag 21 maart 2022 @ 10:44:28 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_204166445
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:25 schreef monsterd. het volgende:
Over bekers gesproken: de munchkin 360 wordt hier ook niet begrepen maar de 360 oefenbeker van Mepal wel! Niet helemaal lekvrij (maar dat is een gewone beker ook niet), stimuleert wel het omhoog tillen van beker en hoofd.

https://www.bol.com/nl/nl(...)=socialshare_pdp_www

Dan een tegenvraag; hoeveel drinken jullie kinderen? E krijgt makkelijk (inclusief 1x melkflessen) 700cc per dag weg. Geen idee of dat okay is eigenlijk, maar hij drinkt nu gewoon heel graag. :P

SPOILER
Ik zie alleen maar die pasta en dat vloerkleed :')!
disclaimer
  maandag 21 maart 2022 @ 10:45:42 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_204166453
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 23:24 schreef MaJo het volgende:

[..]
Die Munchkin snap ik zelf pas sinds 3 weken, toen mijn zwager het me liet zien. Ik dacht dat je iets moest met die “knop” in het midden _O- Aapie weet er niet zoveel raad mee, hij drinkt uit een tuitbeker van Avensis. Open beker gaat ook goed als we hem een paar slokken geven.

Ik denk dat ik weet waarom Aapie gisteren extra pieperig was :@ vanochtend bij het aankleden kwam ik een houten puzzelstuk op zijn rug onder zijn romper tegen. Het heeft er sowieso de hele nacht gezeten want vanochtend toen ik hem in de box zette viel het me op dat dit stuk ontbrak. Maar misschien heeft hij er gisteren wel de hele dag mee rondgelopen :X hij was nadat ik het puzzelstuk had verwijderd wel stukken vrolijker vandaag. Of het verband houdt weet je natuurlijk nooit maar opvallend was het zeker. Nu zijn kleding extra goed checken!

Gisteren moesten we boekjes inleveren bij de bieb, een daarvan was nergens te vinden. Keek ik vandaag onder de bank, ja hoor, daar lag het. Samen met 2 blokken die we al een paar weken kwijt waren _O- :')
Hahaha omg ja de rompersurprise _O- arm kind :')
Ik vind altijd alleen maar rijst of poep in de romper...
disclaimer
  Moderator maandag 21 maart 2022 @ 10:46:46 #178
382129 crew  Donna
pi_204166469
Ik mocht A-tje gisteren naar bed brengen! _O_

Is de wekenlange anti-mama campagne dan eindelijk voorbij?! :')
pi_204168164
Geen idee wat Bubbles drinkt, niet genoeg voor mijn gevoel in elk geval (dat doet niemand hier in huis). Twee bekertjes melk en oneindig water (wat dus in de praktijk neer komt op ook twee bekertjes ofzo). Misschien dat een open beker dan inderdaad wel stimuleert om meer te drinken zoals Tink al zei :).
  maandag 21 maart 2022 @ 14:20:10 #180
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_204168615
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:05 schreef MaJo het volgende:
Ja prima!

Pep 19 maart
Kwak
  maandag 21 maart 2022 @ 14:34:08 #181
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_204168738
Het leven is echt een hel hier. Zielie heeft een oorontsteking, heeft een virus te pakken en krijgt kiezen door. Vanochtend 39 graden koortd. U. heeft ook koorts, ik ben ook ziek..
Dat dit maar snel voorbij mag zijn. :N :X
  Moderator maandag 21 maart 2022 @ 14:36:29 #182
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204168773
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 14:20 schreef kwakz0r het volgende:

[..]
Ja prima!

Pep 19 maart
Hij staat erin ^O^

quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 14:34 schreef arvensis het volgende:
Het leven is echt een hel hier. Zielie heeft een oorontsteking, heeft een virus te pakken en krijgt kiezen door. Vanochtend 39 graden koortd. U. heeft ook koorts, ik ben ook ziek..
Zieke kindjes zijn zo sneu ;( Beterschap voor iedereen :*

Aapie zat weer vreselijk te huilen tijdens het eten van zijn broodje. Toen ik in zijn mond keek bloedde het op meerdere plekken :o hopelijk zijn alle tandjes en kiezen snel door, er komen er momenteel 100 tegelijk door. Ik kan me voorstellen dat hij zich niet top voelt :X
  maandag 21 maart 2022 @ 14:45:58 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_204168883
quote:
Oi, sterkte :*
disclaimer
  maandag 21 maart 2022 @ 14:49:17 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_204168920
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 13:28 schreef Smart_ass het volgende:
Geen idee wat Bubbles drinkt, niet genoeg voor mijn gevoel in elk geval (dat doet niemand hier in huis). Twee bekertjes melk en oneindig water (wat dus in de praktijk neer komt op ook twee bekertjes ofzo). Misschien dat een open beker dan inderdaad wel stimuleert om meer te drinken zoals Tink al zei :).
Ik heb echt heel lang geprobeerd om goud meer water te laten drinken in al die verschillende oefenbekers die we door de jaren heen verzameld hebben maar hij geeft er weinig om. Verdunde appelsap of verdunde ranja (of cola als hij de kans zou krijgen :')) gaan er met sloten tegelijk in :(

Geruststelling: mijn oudste vertikte ook water, maar die drinkt het inmiddels wel gewoon ;)
disclaimer
  maandag 21 maart 2022 @ 14:51:47 #185
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204168961
Groene ijsthee uit een flesje. Munchkin is leuk om je mond mee te vullen en het er vervolgens uit te laten lopen. Tenzij je heel erg dorst hebt.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2022 @ 14:52:26 #186
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204168975
quote:
;( ;( beterschap voor jullie allemaal!
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2022 @ 15:00:47 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_204169074
Oh trouwens, nog een goede watertip die ik ontdekte!

disclaimer
  maandag 21 maart 2022 @ 15:01:15 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_204169080
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:47 schreef kwakz0r het volgende:
Gefeliciteerd met je knappe blije baby O+
disclaimer
pi_204169191
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 15:00 schreef SQ het volgende:

_O-
  Moderator maandag 21 maart 2022 @ 15:15:37 #190
382129 crew  Donna
pi_204169209
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 15:00 schreef SQ het volgende:

Hahahahah!
  Moderator maandag 21 maart 2022 @ 15:15:55 #191
382129 crew  Donna
pi_204169212
quote:
Beterschap! |:) |:)
  Moderator maandag 21 maart 2022 @ 15:16:49 #192
382129 crew  Donna
pi_204169221
@MaJo - Mag A-tje ook in de openingspost? November 2020?

We hadden het er al eens eerder over, maar volgens mij is het toen mis gelopen.
pi_204169237
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:05 schreef MaJo het volgende:
Otis mag op 15 maart 2021 :*

En nog gefeliciteerd kwak!
pi_204169260
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2022 14:51 schreef Seven. het volgende:
Groene ijsthee uit een flesje. Munchkin is leuk om je mond mee te vullen en het er vervolgens uit te laten lopen. Tenzij je heel erg dorst hebt.
Hahahaha dit doet Otis ook :')
pi_204169273
Goud :') _O-
  maandag 21 maart 2022 @ 16:12:47 #196
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_204169789
:7 wat een baas die goud!

Pep werd ziek op zijn verjaardag, hoge koorts en sindsdien uber zielig en weinig slaaps. Valt extra op met een baby dreumes die normaal drie-vier uur overdag slaapt in twee slaapjes en s nachts van 19-6.30 :+

Kleine update: we hebben zowaar sinds hij 11mnd is twee tandjes (boven), kruipen begint te komen (maar tijgeren is beter), zelf gaan zitten is een nee, maar op je knieen zitten is des te beter.

Hij is (wanneer niet ziek) nog steeds extreem blij en vrolijk. Valt zelfs andere ouders op op de kdv zeiden de leidsters. In t winkelwagentje bij de super is het allerleukste wat er is, net als kiekeboe en achter je broer aan hobbelen O+

We lopen achter met de 11 mnd prik, ivm corona, dus heb geen recente stats maar hij zit in maat 80 (86 is een beetje groot, sommige 80 te klein, maar een enkele maat 74 past ook nog). Hij eet alles behalve rode kool tot noch toe.

Drinkt drie flessen van 180 maar die tussen de middag gaat zelden leeg, vaak 100cc over. Water uit een rietjesbeker en op t kdv uit een 360 graden beker, thee en diksap ook daar. Denk dat we binnenkort maar eens proberen hoe gewone melk in n beker gaat tussen de middag.

Dit is echt mn kleine baby, heb helemaal geen haast met dingen als lopen en uit een beker drinken. Melba deed dat al heel snel en was met een jaar van de flessen af zo’n beetje.

Fotospam

(Een cadeau afgeven om een nieuwe uit te pakken is heeeeel moeilijk)

En dan de taart. Bloed zweet en tranen. Heerlijke italiaanse merengue botercreme. En toen bleek de kleurstofpoeder voor 75% uit zout te bestaan… soort laag gekleurde kruidenboter aan de buitenkant dus. Met eraf schrapen was ie nog eetbaar, dat wel :X

Kwak
pi_204172097
Oh ik dacht dat ik hier had gereageerd maar ik zat in het babytopic :D

Maar Pep O+
  maandag 21 maart 2022 @ 19:54:06 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_204172483
Wauw wat een kunstwerkje kwak! Zout in de kleurstof, dat bedenk je toch niet :(

En wat is het toch een heerlijk ventje O+
disclaimer
  maandag 21 maart 2022 @ 20:14:40 #199
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_204172803
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 19:54 schreef SQ het volgende:
Wauw wat een kunstwerkje kwak! Zout in de kleurstof, dat bedenk je toch niet :(

En wat is het toch een heerlijk ventje O+
Vanaf nu check ik het bij ALLES lol.

En thanks O+
Kwak
  maandag 21 maart 2022 @ 22:25:00 #200
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_204174850
Wat een knap ventje! En serieuze taart hoor, jammer van het zout. Idd hoe is dat logisch :r
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')