abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 maart 2022 @ 22:24:03 #76
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203960935
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 21:19 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier krijgen we te horen dat sinds ze kan lopen ze wel een minder leuk kind is geworden. :9

Als in; meid met een plan. Wie haar tegen probeert te houden..... }:|
:P :P :P :P :P
Resistance is futile.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 22:25:45 #77
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203960973
Beterschap voor alle zieke kleintjes ;( :*
Resistance is futile.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 22:29:35 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203961060
Oma is terug uit Portugal dus Colin is daar 2 ochtenden geweest. Dikke pret natuurlijk. Volgens mij is oma een beetje verkouden want Colin heeft ineens een nieuwe party trick: neus snuiten!

Oftewel, random doekje tegen je neus en mond drukken, en dan je keel flink schrapen :')
Resistance is futile.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 08:45:50 #79
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203993100
Colin heeft zondag z'n handje verbrand. We waren bij opa en oma en die hebben een oven onder de kookplaat. Oma ging thee zetten en schenkt het hete water in de kopjes. Colin opent achter haar de oven deur om op het aanrecht te klimmen en grijpt de hete gaspit. Oma voelde zich verschrikkelijk schuldig, sneu wel. Maar had ons ook kunnen gebeuren, we hebben niet voor niks de boel totaal afgezet :') .

Uurtje huilen, paracetamol en daarna een prima nacht gehad. Gisteren ook nergens last van gehad. Taai kereltje!

Uiteraard wordt het wel weer huilen als de blaren kapot gaan, ik denk vandaag. Van de huisarts moeten we dan gaas en verband erop doen tot de blaren indrogen. Ik denk dat we dan ook weer paracetamol doen, nergens voor nodig om af te zien.
Resistance is futile.
pi_203993166
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 08:45 schreef Seven. het volgende:
Colin heeft zondag z'n handje verbrand. We waren bij opa en oma en die hebben een oven onder de kookplaat. Oma ging thee zetten en schenkt het hete water in de kopjes. Colin opent achter haar de oven deur om op het aanrecht te klimmen en grijpt de hete gaspit. Oma voelde zich verschrikkelijk schuldig, sneu wel. Maar had ons ook kunnen gebeuren, we hebben niet voor niks de boel totaal afgezet :') .

Uurtje huilen, paracetamol en daarna een prima nacht gehad. Gisteren ook nergens last van gehad. Taai kereltje!

Uiteraard wordt het wel weer huilen als de blaren kapot gaan, ik denk vandaag. Van de huisarts moeten we dan gaas en verband erop doen tot de blaren indrogen. Ik denk dat we dan ook weer paracetamol doen, nergens voor nodig om af te zien.
Oh jeetje, dat klinkt heftig met die blaren ;( Wel fijn dat Colin er weinig last van lijkt te hebben! Je moet ook zo snel zijn met die kleintjes! Ogen in je rug enzo.

Ik vraag me af waar @Hilmo is?

We hebben hier echt een gros aan klotenachten gehad, maar het resultaat mag er zijn, A. gaat met sprongen vooruit. Hij praat honderd uit (nog onverstaanbaar) en hij zingt ook liedjes O+ En als de kat op de tafel springt, roept hij NEE! Ook echt met een vingertje erbij :')
  dinsdag 8 maart 2022 @ 09:29:41 #81
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_203993485
Aah schatje toch, heel veel beterschap @Seven. !

Zielie had gister opeens rode vlekjes op haar been, maar die waren vanochtend weer flink gekrompen… heel gek.

Verder is ze niet meer te stoppen. Sinds ze het looptruckje doorhad heeft ze niet meer gekropen. Binnen, buiten, maakt haar ook helemaal niet uit. Lopen moet ze. O+

En ze heeft ook nieuwe woordjes geleerd, vooral Turkse woordjes. ‘Düştü’ (gevallen), ‘gitti’ ((hij/zij is) weg), ‘anne’ (mama).

En de woorden die ze al kende: ‘plah’ (plas), en ‘poeh’ (poep), ‘baa’ (bal). ‘Klaaaa’ (klaar). En verder baby, bye bye, ‘auwa’, doei, ja en nee, papa, mama, ‘abi’ (broer), daar, die. En ze begrijpt al super veel ook.

Actiefoto O+

[ Bericht 5% gewijzigd door arvensis op 08-03-2022 10:00:43 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_203993550
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 09:29 schreef arvensis het volgende:
Aah schatje toch, heel veel beterschap @:seven. !

Zielie had gister opeens rode vlekjes op haar been, maar die waren vanochtend weer flink gekrompen… heel gek.

Verder is ze niet meer te stoppen. Sinds ze het looptruckje doorhad heeft ze niet meer gekropen. Binnen, buiten, maakt haar ook helemaal niet uit. Lopen moet ze. O+

En ze heeft ook nieuwe woordjes geleerd, vooral Turkse woordjes. ‘Düştü’ (gevallen), ‘gitti’ ((hij/zij is) weg), ‘anne’ (mama).

En de woorden die ze al kende: ‘plah’ (plas), en ‘poeh’ (poep), ‘baa’ (bal). ‘Klaaaa’ (klaar). En verder baby, bye bye, ‘auwa’, doei, ja en nee, papa, mama, ‘abi’ (broer), daar, die. En ze begrijpt al super veel ook.
Leuk hè, als steeds wat sprongen maken O+
  Moderator dinsdag 8 maart 2022 @ 10:18:20 #83
382129 crew  Donna
pi_203994066
Oh zo heerlijk als ze 'ineens' vooruit schieten inderdaad.
pi_204006539
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 08:45 schreef Seven. het volgende:

Ahh wat sneu! :'( :'( :'(

Heel veel beterschap voor Colin, hopelijk gaat ie er niet teveel last van krijgen!
  woensdag 9 maart 2022 @ 07:45:31 #85
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204006958
Onze kleine vriend heeft gisteren zijn brandblaren doorgebeten en nu heeft hij 3 vingers in de pleisters. Verband had hij er in enkele seconden af :') .

Verder merken we helemaal niets aan hem. Straks ff proberen te douchen of in bad, kan me voorstellen dat dat nog ff venijnig is.
Resistance is futile.
  woensdag 9 maart 2022 @ 07:47:21 #86
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204006964
Oh, hier begint het gebrabbel ook ineens op praten te lijken. Bal, Mo (van tractor Tom), oh owww, auw. Superleuk O+ .
Resistance is futile.
pi_204008284
Sterkte voor Colin @Seven. :*

Poffertje heeft weer iets onder de leden lijkt het, dunne poep, keertje gespuugd, en huilen huilen huilen natuurlijk. En slapen gaat ook niet zo lekker.

Ze is nog steeds gek op water. Zelf een bekertje hebben is helemaal de bom. Maar nou loopt ze ook naar de kast om een extra bakje te pakken en wil overgieten. ;(
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  donderdag 10 maart 2022 @ 12:38:13 #88
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_204023471
Hey dames, ik kom mij melden met onze dreumes! Gisteren 1 geworden :). Ik ben laatste tijd wat minder actief op fok maar zal het leuk vinden weer mee te lezen.

En gezellig alle dreumes geklets en de alles zelf willen doen fase :P. Water is hier ook grote favoriet, maar nou niet echt voor mama en de opruimdienst :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_204032299
Gefeliciteerd met je dreumes @monsterd.!

@Seven: wat heftig van die brandwonden, bah! Hoe ging het badderen gisteren?

Wij zijn de hele week thuis geweest met corona, alle 4 verkouden. Man is er het ergste aan toe, ik en de kinderen zijn er al wel weer overheen. Hoewel het bij vlagen een pittige week was, heb ik ook wel heel erg genoten. J. is zo leuk en zo wijs al! Heel ondeugend, kletst de oren van ons hoofd en begrijpt al heel veel. Niet dat ze altijd luistert, maar dat autonome vind ik stiekem wel heel leuk. Ik wilde foto's delen, maar imgur weigert, dus die houden jullie tegoed!
  Moderator donderdag 10 maart 2022 @ 23:00:07 #90
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204032857
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:38 schreef monsterd. het volgende:
Hey dames, ik kom mij melden met onze dreumes! Gisteren 1 geworden :). Ik ben laatste tijd wat minder actief op fok maar zal het leuk vinden weer mee te lezen.

En gezellig alle dreumes geklets en de alles zelf willen doen fase :P. Water is hier ook grote favoriet, maar nou niet echt voor mama en de opruimdienst :+
Gefeliciteerd met je dreumes! Het tempo is hier een stuk lager dan in het babytopic dus dat is makkelijker bij te houden ;)

Wij waren vandaag naar Geertjes Hoeve en Aapie vond het fantastisch. Hij was echt geïnteresseerd in de diertjes en zat actief de geitjes en schaapjes te aaien O+ Ook liep hij voor het eerst op zijn schoentjes *O*

Ik denk dat we nu wat vaker echt dingen met hem kunnen gaan ondernemen, laat de lente dus maar doorbreken! :s)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_204034018
Heerlijk zo'n dag @MaJo!
  zondag 13 maart 2022 @ 21:05:40 #92
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_204069246
Ik heb echt zin in de lente en zomer. Lekker er op uit met J! Hij vindt buiten zijn zo leuk! Vorig weekend gingen we naar een kinder boerderij met indoor soft play en veel speeltuin. En één van zijn favoriete voertuigen waren er in overvloed! :D Vond ie meer interessant dan de diertjes! Met zijn blije hoofd!

En OMG WTF. Wij hebben besloten om vanaf mei/juni voor een tweede te gaan proberen! :o Wat voel ik me ineens nerveus! Haha! Ons leventje heeft nu een heel lekker tempo, maar we willen wel graag een tweede als het ons gegunt zou mogen zijn. En liever geen al te groot leeftijdsverschil, als dat ook mogelijk is. Van alles raast door mijn hoofd. Hoe zal ons leven veranderen? Kunnen we dat met een dreumes? Ja toch zeker! Krijg ik weer een keizersnede, of lukt het dit keer wel vaginaal? Gaat alles wel goed van binnen dan? Maar ook heel veel zin in, want ik vond mijn zwangerschap zo fijn, maar kan ook minder fijn zijn deze keer. En dit keer heb ik natuurlijk ook een drukke dreumes rondlopen, dus geen dutjes wanneer ik maar wil, haha! _O- En aan de andere kant, omg, dat zal dan ook meteen de laatste keer zwanger zijn! ;( Want we willen er uiteindelijk maar 2! En fingers crossed dat we niet ineens met een tweeling zitten! :D :D
  zondag 13 maart 2022 @ 22:51:23 #93
318361 Bienelientjee
pi_204070877
Heeft iemand trouwens een gouden tip tegen de stank van een comforter? J zuigt op een hoekje van zijn comforter knuffel en dat begint na twee dagen flink te stinken. Gooi ze nu om de paar dagen in de wasmachine. Maar zelfs na een wasje blijft die vieze geur in dat hoekje hangen.
pi_204071408
Leuk nieuws Bien! Wie weet overlappen we nog wel eventjes in het z&g topic dan!

Geen tips wat de comforter betreft, Bubbles slaapt nog steeds alleen in slaapzak haha.
  maandag 14 maart 2022 @ 08:04:59 #95
318361 Bienelientjee
pi_204072082
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2022 23:59 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk nieuws Bien! Wie weet overlappen we nog wel eventjes in het z&g topic dan!

Geen tips wat de comforter betreft, Bubbles slaapt nog steeds alleen in slaapzak haha.
Ooh, het betekent twee dingen. De comforter die ik bedoel is een knuffel met een vierkant lapje stof er aan! Haha! Noemen ze hier in Engeland ook een comforter! :D
  maandag 14 maart 2022 @ 11:49:17 #96
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_204074319
Heter wassen?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  Moderator maandag 14 maart 2022 @ 11:52:59 #97
382129 crew  Donna
pi_204074367
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 08:04 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]
Ooh, het betekent twee dingen. De comforter die ik bedoel is een knuffel met een vierkant lapje stof er aan! Haha! Noemen ze hier in Engeland ook een comforter! :D
Volgens mij is die geur er niet uit te krijgen. Hier een paar van die happy horse konijntjes en dat staartje gaat altijd in de mond. Na het wassen ruiktie heerlijk fris en daarna activeert m'n dreumes de stank weer na 1x zuigen op het staartje. Dus ik was 'm gewoon heel vaak, maar heb dus meerdere.
Nieuwe hoeft ze trouwens ook niet want die meuren niet naar haar en dan is het staartje ook niet genoeg afgekauwd..
pi_204104456
Zijn de zieke dreumesen weer een beetje opgeknapt?
pi_204105606
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 19:22 schreef Smart_ass het volgende:
Zijn de zieke dreumesen weer een beetje opgeknapt?
Het ging iets beter. Het was van korte duur. :')
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  Moderator woensdag 16 maart 2022 @ 20:28:28 #100
382129 crew  Donna
pi_204105673
Mijn dreumes is helemaal niet leuk op het moment.

Ze moet niks van me hebben. Samen spelen is niet goed. Ga ik op de bank zitten is het ook niet goed, dan moet ze erbij en er weer af en janken en er weer bij en af en janken en boos doen. Ze laat zich ook al niet naar bed brengen door mij en huilt en jammert net zolang tot ze van ellende letterlijk omvalt en valt dan in slaap in m'n armen. Of niet en dan gaat het jammeren gewoon door.

Door m'n vriend laat ze zich gewoon naar bed brengen en bij opa en oma ook. Ik mis de magie ofzo. -O-
Dus, als iemand zin heeft om me te vertellen dat deze fase heel kort is, graag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')