quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:19 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier krijgen we te horen dat sinds ze kan lopen ze wel een minder leuk kind is geworden.
Als in; meid met een plan. Wie haar tegen probeert te houden.....
Oh jeetje, dat klinkt heftig met die blarenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:45 schreef Seven. het volgende:
Colin heeft zondag z'n handje verbrand. We waren bij opa en oma en die hebben een oven onder de kookplaat. Oma ging thee zetten en schenkt het hete water in de kopjes. Colin opent achter haar de oven deur om op het aanrecht te klimmen en grijpt de hete gaspit. Oma voelde zich verschrikkelijk schuldig, sneu wel. Maar had ons ook kunnen gebeuren, we hebben niet voor niks de boel totaal afgezet.
Uurtje huilen, paracetamol en daarna een prima nacht gehad. Gisteren ook nergens last van gehad. Taai kereltje!
Uiteraard wordt het wel weer huilen als de blaren kapot gaan, ik denk vandaag. Van de huisarts moeten we dan gaas en verband erop doen tot de blaren indrogen. Ik denk dat we dan ook weer paracetamol doen, nergens voor nodig om af te zien.
Leuk hè, als steeds wat sprongen makenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:29 schreef arvensis het volgende:
Aah schatje toch, heel veel beterschap @:seven. !
Zielie had gister opeens rode vlekjes op haar been, maar die waren vanochtend weer flink gekrompen… heel gek.
Verder is ze niet meer te stoppen. Sinds ze het looptruckje doorhad heeft ze niet meer gekropen. Binnen, buiten, maakt haar ook helemaal niet uit. Lopen moet ze.
En ze heeft ook nieuwe woordjes geleerd, vooral Turkse woordjes. ‘Düştü’ (gevallen), ‘gitti’ ((hij/zij is) weg), ‘anne’ (mama).
En de woorden die ze al kende: ‘plah’ (plas), en ‘poeh’ (poep), ‘baa’ (bal). ‘Klaaaa’ (klaar). En verder baby, bye bye, ‘auwa’, doei, ja en nee, papa, mama, ‘abi’ (broer), daar, die. En ze begrijpt al super veel ook.
Ahh wat sneu!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:45 schreef Seven. het volgende:
Colin heeft zondag z'n handje verbrand. We waren bij opa en oma en die hebben een oven onder de kookplaat. Oma ging thee zetten en schenkt het hete water in de kopjes. Colin opent achter haar de oven deur om op het aanrecht te klimmen en grijpt de hete gaspit. Oma voelde zich verschrikkelijk schuldig, sneu wel. Maar had ons ook kunnen gebeuren, we hebben niet voor niks de boel totaal afgezet.
Uurtje huilen, paracetamol en daarna een prima nacht gehad. Gisteren ook nergens last van gehad. Taai kereltje!
Uiteraard wordt het wel weer huilen als de blaren kapot gaan, ik denk vandaag. Van de huisarts moeten we dan gaas en verband erop doen tot de blaren indrogen. Ik denk dat we dan ook weer paracetamol doen, nergens voor nodig om af te zien.
Gefeliciteerd met je dreumes! Het tempo is hier een stuk lager dan in het babytopic dus dat is makkelijker bij te houdenquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:38 schreef monsterd. het volgende:
Hey dames, ik kom mij melden met onze dreumes! Gisteren 1 geworden. Ik ben laatste tijd wat minder actief op fok maar zal het leuk vinden weer mee te lezen.
En gezellig alle dreumes geklets en de alles zelf willen doen fase. Water is hier ook grote favoriet, maar nou niet echt voor mama en de opruimdienst
Ooh, het betekent twee dingen. De comforter die ik bedoel is een knuffel met een vierkant lapje stof er aan! Haha! Noemen ze hier in Engeland ook een comforter!quote:Op zondag 13 maart 2022 23:59 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk nieuws Bien! Wie weet overlappen we nog wel eventjes in het z&g topic dan!
Geen tips wat de comforter betreft, Bubbles slaapt nog steeds alleen in slaapzak haha.
Volgens mij is die geur er niet uit te krijgen. Hier een paar van die happy horse konijntjes en dat staartje gaat altijd in de mond. Na het wassen ruiktie heerlijk fris en daarna activeert m'n dreumes de stank weer na 1x zuigen op het staartje. Dus ik was 'm gewoon heel vaak, maar heb dus meerdere.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:04 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ooh, het betekent twee dingen. De comforter die ik bedoel is een knuffel met een vierkant lapje stof er aan! Haha! Noemen ze hier in Engeland ook een comforter!
Het ging iets beter. Het was van korte duur.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:22 schreef Smart_ass het volgende:
Zijn de zieke dreumesen weer een beetje opgeknapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |