Wedstrijdje doen? Ik ben al 2 keer langs geweest en m’n man 1 keer.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:00 schreef Aure het volgende:
Wel benieuwd wat vannacht de score gaat zijn van aantal keer wakker. Ik ben er al één keer naar toe geweest sinds ie op bed ligt dus dat beloofd meestal niet zoveel goeds
Eeeeecht, waarom snappen ze niet dat slapen echt heel leuk isquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:04 schreef arvensis het volgende:
[..]
Wedstrijdje doen? Ik ben al 2 keer langs geweest en m’n man 1 keer.
Ziet er uit alsof hij het naar z’n zin heeft gehad!
Ik zie een verband tussen deze twee zinnenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:09 schreef Aure het volgende:
[..]
Eeeeecht, waarom snappen ze niet dat slapen echt heel leuk is
Ja hij vond het fantastisch maar was wel compleet overprikkeld![]()
Soms. Dan doen we inieminie beetje in. Maar hij drinkt nog voornamelijk uit zijn rietjesbekerquote:Op zondag 20 maart 2022 15:33 schreef Smart_ass het volgende:
Drinken jullie dreumesen trouwens uit open beker? Volgens mij had ik daar allang mee moeten beginnen.
Wij hebben van die hele kleine glaasjes van IKEA, daar drinkt ze soms uit. Verder drinkt ze vooral uit zo'n munchkin 360 graden beker, die had ze heel snel door!quote:Op zondag 20 maart 2022 15:33 schreef Smart_ass het volgende:
Drinken jullie dreumesen trouwens uit open beker? Volgens mij had ik daar allang mee moeten beginnen.
Ja, maar wisselend succes.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:33 schreef Smart_ass het volgende:
Nee. En daar begin ik ook nog niet mee. Ik vind het zo'n gekut.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:33 schreef Smart_ass het volgende:
Die Munchkin snap ik zelf pas sinds 3 weken, toen mijn zwager het me liet zien. Ik dacht dat je iets moest met die “knop” in het middenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:40 schreef Bienelientjee het volgende:
J heeft rietjes beker en is aan het oefenen met een open beker. We hebben zo'n 360 graden geprobeerd, maar hij snapte het maar niet!
Paar slokjes uit een open beker gaat goed. En dan gaat ie of belletjes blazen (want dat doen we bij zwemles in het water) of hij giet het zo leeg. Want hij vindt dingen leeggieten heel leuk op dit moment. Haha!
Pep ook 1 inmiddels? Ik vind het echt veel te snel gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |