abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204124732
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 10:43 schreef PKM het volgende:
Nee joh @:MaJo mijn kleuter tekent zelfs nog nauwelijks. _O-

Poffertje heeft weer streken en helpt graag mee. Zo blij dat het weer makkelijker gaat na een baggerweek. O+

@:Donna en @:Sunshine1982 hebben jullie weleens staand verschonen geprobeerd? Doet voor ons wonderen. Ze loopt dan wel lachend weg met blote kont, je moet er dus echt ff de tijd voor nemen.
Mijn man mag het nog wel liggend doen. :{w
Nee, heb er weleens aan gedacht, maar nog niet uitgevoerd. Wel een idee ja :Y Kijken hoe dat gaat met poepluiers. Mijn kind poept zeker wel 3x per dag.

Overigens waren we net in een krijspaleis en daar moest ik tot 2 keer toe een luier verschonen en daar ging het echt verbazingwekkend makkelijk :o Ik snap mijn kind niet meer ;(

Vorige week gingen we na grote zus van school gehaald te hebben even een ijsje eten. Ik had voor de kinderen een schatkistje gekocht en voor mezelf een cornetto. Uiteraard ziet zo'n cornetto er lekkerder uit en dat vond A ook. We hebben er samen lekker van gegeten O+

Nvm de tape op de kinderwagen :P A heeft op de beugel zitten kluiven en toen waren we genoodzaakt om er tape omheen te wikkelen :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Sunshine1982 op 18-03-2022 11:51:44 ]
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 12:55:33 #127
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204125907
Aapie wil ook standaard wat ik heb. Bij Geertjeshoeve had ik kwark met fruitjam voor hem besteld en wentelteefjes voor mezelf. Hij wilde absoluut geen kwark, alleen mijn wentelteefje. Toen we die samen op hadden wilde hij uiteraard wel de kwark als toetje _O- :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 18 maart 2022 @ 16:22:56 #128
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_204128158
@MaJo Bedoelen ze in die sprong qua "tekenen" misschien dat ze bv iets krassen en dat het dan volgens het kind een paard moet voorstellen? Ipv al een echt paard tekenen.
pi_204129612
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:22 schreef Bienelientjee het volgende:
@:MaJo Bedoelen ze in die sprong qua "tekenen" misschien dat ze bv iets krassen en dat het dan volgens het kind een paard moet voorstellen? Ipv al een echt paard tekenen.
Dit sowieso ja. Vandaar de aanhalingstekens ook. ;)

Welkom hier Tink. :s)

Ik had de mail te optimistisch gelezen. De nieuwe regels gaan maandag pas in. :+

Mijn dreumes is bezig met kleuren benoemen. Haar favoriet is blauw (alles wat ze niet weet is blauw). Maar blauw en geel zelf doet ze altijd wel goed. Paars vind ze ook leuk om te zeggen.
Gaat echt veel te snel allemaal, ze lijkt wel een peuter. Hoop wel dat ze eens gaat doorslapen.
Ze wil hier juist vooral mama en niet papa. Ook dat is wel eens vermoeiend hoor, liever wat meer balans. Fijn om te lezen dat het dreumes eigen is.
pi_204130834
quote:
@:MaJo Bedoelen ze in die sprong qua "tekenen" misschien dat ze bv iets krassen en dat het dan volgens het kind een paard moet voorstellen? Ipv al een echt paard tekenen.
Dit doet mijn kleuter ook pas net. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_204131134
@MaJo: ik heb Oei ik groei nooit serieus genomen. Mijn kinderen zijn etters als het zonnetjes zouden moeten zijn en ze gedragen zich voorbeeldig als ze volgens dat boek een sprong moeten hebben. Ook is het wetenschappelijke bewijs wat er aan dat boek ten grondslag ligt volgens mij heel mager. Kortom: mooie richtlijn maar niet al te veel waarde aan hechten als je kinderen nog niet met 18 maanden een Van Gogh voor je schildert. ;)

Luierbroekjes vond ik hier heel handig in de zomer, blijft beter zitten als dat het enige is wat ze aan hebben. Verder gingen wij ze ook pas gebruiken toen zindelijkheid een ding werd. Bij poepen scheurde ik gewoon de zijkanten stuk, en dan verschonen als een gewone luier.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 21:57:00 #132
319308 Tink89
To live is to dance
pi_204132334
Dat deed ik ook gogo, maar toch moet je dan voor het nieuwe broekje alles uittrekken en weer aantrekken ipv even snel een nieuwe luier ertussen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 23:13:14 #133
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204133282
quote:
Dat inderdaad :Y maar Aapie krast nog niet eens iets op papier :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:30 schreef Gogo83 het volgende:
@:MaJo: ik heb Oei ik groei nooit serieus genomen. Mijn kinderen zijn etters als het zonnetjes zouden moeten zijn en ze gedragen zich voorbeeldig als ze volgens dat boek een sprong moeten hebben. Ook is het wetenschappelijke bewijs wat er aan dat boek ten grondslag ligt volgens mij heel mager. Kortom: mooie richtlijn maar niet al te veel waarde aan hechten als je kinderen nog niet met 18 maanden een Van Gogh voor je schildert. ;)

Luierbroekjes vond ik hier heel handig in de zomer, blijft beter zitten als dat het enige is wat ze aan hebben. Verder gingen wij ze ook pas gebruiken toen zindelijkheid een ding werd. Bij poepen scheurde ik gewoon de zijkanten stuk, en dan verschonen als een gewone luier.
Ik ben ook niet per de een aanhanger maar de sprongen klopten bij Aapie steeds aardig goed. Ik vind het juist fijn dat er een soort van verklaring is aan zijn gedrag en vooral dat het ook weer overgaat :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 21:57 schreef Tink89 het volgende:
Dat deed ik ook gogo, maar toch moet je dan voor het nieuwe broekje alles uittrekken en weer aantrekken ipv even snel een nieuwe luier ertussen.
Ik heb dat pas vrij recent “ontdekt” dat je voor verschonen niet per se de hele broek uit hoeft te trekken. Ik vind het nog steeds fijner om dit wel te doen maar bij haast pas ik deze techniek nu ook toe :Y
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_204134856
Ik zou dan weer niet weten hoe je een luier met een broekje op de knieën aan krijgt bij een kind wat ronddraait en probeert te ontsnappen op haar knieën. :D
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 08:22:58 #135
382129 crew  Donna
pi_204134868
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 08:20 schreef Nanuke het volgende:
Ik zou dan weer niet weten hoe je een luier met een broekje op de knieën aan krijgt bij een kind wat ronddraait en probeert te ontsnappen op haar knieën. :D
Keihard hijsen en hopen dat het kind blijft hangen in t broekje. :P
pi_204134877
Nee, ik bedoel een gewone luier. En dan de normale broek dus niet uit, maar half op de knieën.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 09:06:16 #137
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_204135133
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 08:25 schreef Nanuke het volgende:
Nee, ik bedoel een gewone luier. En dan de normale broek dus niet uit, maar half op de knieën.
Ik dit wel eens uit nood geboren :'). Eerste kant van de luierplakker gaat er dan scheef op maar dan kan ik de andere kant strak trekken en dan doe ik de eerste kan weer opnieuw. Dat meestal terwijl er gestaan, geschopt en vooral weerstand geboden wordt, want liggend een luier verschonen is hier zeldzaam :{w
Dus wij gebruiken liever ook luierbroekjes, als hij echt moeilijk is dan druk ik hem dus staand tegen mijzelf aan zodat ik in ieder geval zijn beneden door het broekje heen krijg. Zat laatst te denken om iets van een keukenschort te kopen om smerigheid te voorkomen :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 09:07:03 #138
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_204135135
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 23:13 schreef MaJo het volgende:

[..]
Dat inderdaad :Y maar Aapie krast nog niet eens iets op papier :D
[..]
Ik ben ook niet per de een aanhanger maar de sprongen klopten bij Aapie steeds aardig goed. Ik vind het juist fijn dat er een soort van verklaring is aan zijn gedrag en vooral dat het ook weer overgaat :D
[..]
Ik heb dat pas vrij recent “ontdekt” dat je voor verschonen niet per se de hele broek uit hoeft te trekken. Ik vind het nog steeds fijner om dit wel te doen maar bij haast pas ik deze techniek nu ook toe :Y
Vanaf wanneer zou je moeten/kunnen gaan tekenen dan? Hier belanden pennen alleen maar in de mond :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 13:22:28 #139
382129 crew  Donna
pi_204137465
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 08:25 schreef Nanuke het volgende:
Oh haha nee ik kan dat ook niet.
pi_204137545
Poffertje tekent wel, vraagt ook om papier als ze een pen vindt. Zonder woorden maar overduidelijk. :D

Als Poffertje poept haal ik terwijl ze staat de grootste viezigheid weg. Daarna leg ik haar over mijn knie zodat ik er even echt goed bij kan. En dan nog omdraaien voor wat er bij haar vagina zit. Heb pas 1x gehad dat ik daarna zelf vies was. :s)

Vandaag zei ze "bij". Het was een hommel maar ik keur het goed. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_204138411
Moet altijd zo lachen om die vaardighedenlijst van oei ik groei :D Jip kon met anderhalf net een beetje krassen en dan stond er bij die sprong iets van "Kan tekenen en benoemen" _O-

Maar Otis krijgt per ongeluk wel iets op papier met de grote wasco's. Omdat hij er heel hard mee op het papier mept :D

Ik doe altijd alles uit bij Otis met verschonen, vind ik zelf makkelijker :P
pi_204138707
Wat leuk, die pratende dreumesen. Behalve 'papa' (en varianten) en 'mama' komt er hier nog niets verstaanbaars uit.

Met verschonen doe ik ook altijd haar broek helemaal uit en weer aan, blijkbaar ben ik nog niet echt een pro :P. Maar ik vind dat niet echt een probleem verder.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 18:06:51 #143
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204140936
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 07:46 schreef Tink89 het volgende:
:W
Gefeliciteerd! Hoe gaat het met jullie?
Resistance is futile.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 19:56:06 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_204142207
Op het kinderdagverblijf doen ze het ook altijd met de broek op de knieën ja. Is leuk bij een plasje maar Goud produceert altijd van die extreem smeuïge poepluiers die meestal ook nog steeds wel overstromen, dus nay :')

Tekenen doet ie vol overgave hoor, als hij een potlood of pen vast heeft vraagt hij altijd keurig om papier (haha :') hij begint dan dus te gillen en werpt zijn lichaam richting het papier). En dan krast hij het hele vel vol terwijl hij af en toe "bèh! khwè" uitstoot. Wellicht vertelt hij dan inderdaad wel dat het een olifant is.
Zou hij weten wat een olifant is? 🤔
disclaimer
  zaterdag 19 maart 2022 @ 19:58:40 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_204142232
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 15:48 schreef Smart_ass het volgende:
Wat leuk, die pratende dreumesen. Behalve 'papa' (en varianten) en 'mama' komt er hier nog niets verstaanbaars uit.

Met verschonen doe ik ook altijd haar broek helemaal uit en weer aan, blijkbaar ben ik nog niet echt een pro :P. Maar ik vind dat niet echt een probleem verder.
Goud zegt ook alleen nog buhbuhbeh, dehdehdeh en bababa. Het jong is op alle vlakken nog een (reuzen)baby.

Hij kan trouwens wél heel goed stokjes in kleine gaatjes steken en ook duploblokjes kan hij op elkaar zetten. Het wordt gewoon een zolderkamerautistische engineer.
(Die op zijn zolder ook alleen pizza eet en cola drinkt :'))
disclaimer
  zaterdag 19 maart 2022 @ 20:13:52 #146
319308 Tink89
To live is to dance
pi_204142424
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 18:06 schreef Seven. het volgende:

[..]
Gefeliciteerd! Hoe gaat het met jullie?
Txs! Het is erg wisselend. Slapen doen we eigenlijk nooit genoeg, z'n oren blijven een drama ondanks buisjes...en hij is in een week ineens heel groot geworden. Hij kruipt, loopt achter z'n loopkar, trekt zich op tot staan, kreeg vier tanden extra, zegt dagdag en zwaait gericht en roept 'kijk' en 'daar'. Oh en hij gaat nu normaal van zit naar lig... Echt, hij heeft haast ineens.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 19 maart 2022 @ 20:18:37 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_204142507
Nog gefeliciteerd aure en Tink89!
disclaimer
pi_204142876
Hier gingen we over op luierbroekjes toen ze heel erg tegen begon te stribbelen. Vooral na het douchen. Nu kan ik haar gewoon op schoot laten zitten, hop Paardje hop zingen en haar luierbroekje aandoen. :Y

Welkom nieuwe dreumesjes *O*
Protège moi de mes désirs.
pi_204143154
We vierden vandaag z'n verjaardag *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was gister pas laaaaat klaar met z'n taart en Otis was om half 7 al wakker dus ik ben wel een beetje stuk nu :O Maar hij hield z'n kroon gewoon een hele tijd op! En hij lijkt z'n wobbel fantastisch te vinden :D
pi_204143232
Wel benieuwd wat vannacht de score gaat zijn van aantal keer wakker. Ik ben er al één keer naar toe geweest sinds ie op bed ligt dus dat beloofd meestal niet zoveel goeds :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')