Nee, heb er weleens aan gedacht, maar nog niet uitgevoerd. Wel een idee jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:43 schreef PKM het volgende:
Nee joh @:MaJo mijn kleuter tekent zelfs nog nauwelijks.![]()
Poffertje heeft weer streken en helpt graag mee. Zo blij dat het weer makkelijker gaat na een baggerweek.![]()
@:Donna en @:Sunshine1982 hebben jullie weleens staand verschonen geprobeerd? Doet voor ons wonderen. Ze loopt dan wel lachend weg met blote kont, je moet er dus echt ff de tijd voor nemen.
Mijn man mag het nog wel liggend doen.
Dit sowieso ja. Vandaar de aanhalingstekens ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:22 schreef Bienelientjee het volgende:
@:MaJo Bedoelen ze in die sprong qua "tekenen" misschien dat ze bv iets krassen en dat het dan volgens het kind een paard moet voorstellen? Ipv al een echt paard tekenen.
Dit doet mijn kleuter ook pas net.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:22 schreef Bienelientjee het volgende:
@:MaJo Bedoelen ze in die sprong qua "tekenen" misschien dat ze bv iets krassen en dat het dan volgens het kind een paard moet voorstellen? Ipv al een echt paard tekenen.
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ben ook niet per de een aanhanger maar de sprongen klopten bij Aapie steeds aardig goed. Ik vind het juist fijn dat er een soort van verklaring is aan zijn gedrag en vooral dat het ook weer overgaatquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:30 schreef Gogo83 het volgende:
@:MaJo: ik heb Oei ik groei nooit serieus genomen. Mijn kinderen zijn etters als het zonnetjes zouden moeten zijn en ze gedragen zich voorbeeldig als ze volgens dat boek een sprong moeten hebben. Ook is het wetenschappelijke bewijs wat er aan dat boek ten grondslag ligt volgens mij heel mager. Kortom: mooie richtlijn maar niet al te veel waarde aan hechten als je kinderen nog niet met 18 maanden een Van Gogh voor je schildert.
Luierbroekjes vond ik hier heel handig in de zomer, blijft beter zitten als dat het enige is wat ze aan hebben. Verder gingen wij ze ook pas gebruiken toen zindelijkheid een ding werd. Bij poepen scheurde ik gewoon de zijkanten stuk, en dan verschonen als een gewone luier.
Ik heb dat pas vrij recent “ontdekt” dat je voor verschonen niet per se de hele broek uit hoeft te trekken. Ik vind het nog steeds fijner om dit wel te doen maar bij haast pas ik deze techniek nu ook toequote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:57 schreef Tink89 het volgende:
Dat deed ik ook gogo, maar toch moet je dan voor het nieuwe broekje alles uittrekken en weer aantrekken ipv even snel een nieuwe luier ertussen.
Keihard hijsen en hopen dat het kind blijft hangen in t broekje.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:20 schreef Nanuke het volgende:
Ik zou dan weer niet weten hoe je een luier met een broekje op de knieën aan krijgt bij een kind wat ronddraait en probeert te ontsnappen op haar knieën.
Ik dit wel eens uit nood geborenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:25 schreef Nanuke het volgende:
Nee, ik bedoel een gewone luier. En dan de normale broek dus niet uit, maar half op de knieën.
Vanaf wanneer zou je moeten/kunnen gaan tekenen dan? Hier belanden pennen alleen maar in de mondquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat inderdaadmaar Aapie krast nog niet eens iets op papier
[..]
Ik ben ook niet per de een aanhanger maar de sprongen klopten bij Aapie steeds aardig goed. Ik vind het juist fijn dat er een soort van verklaring is aan zijn gedrag en vooral dat het ook weer overgaat
[..]
Ik heb dat pas vrij recent “ontdekt” dat je voor verschonen niet per se de hele broek uit hoeft te trekken. Ik vind het nog steeds fijner om dit wel te doen maar bij haast pas ik deze techniek nu ook toe
Oh haha nee ik kan dat ook niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:25 schreef Nanuke het volgende:
Nee, ik bedoel een gewone luier. En dan de normale broek dus niet uit, maar half op de knieën.
Goud zegt ook alleen nog buhbuhbeh, dehdehdeh en bababa. Het jong is op alle vlakken nog een (reuzen)baby.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:48 schreef Smart_ass het volgende:
Wat leuk, die pratende dreumesen. Behalve 'papa' (en varianten) en 'mama' komt er hier nog niets verstaanbaars uit.
Met verschonen doe ik ook altijd haar broek helemaal uit en weer aan, blijkbaar ben ik nog niet echt een pro. Maar ik vind dat niet echt een probleem verder.
Txs! Het is erg wisselend. Slapen doen we eigenlijk nooit genoeg, z'n oren blijven een drama ondanks buisjes...en hij is in een week ineens heel groot geworden. Hij kruipt, loopt achter z'n loopkar, trekt zich op tot staan, kreeg vier tanden extra, zegt dagdag en zwaait gericht en roept 'kijk' en 'daar'. Oh en hij gaat nu normaal van zit naar lig... Echt, hij heeft haast ineens.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoe gaat het met jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was gister pas laaaaat klaar met z'n taart en Otis was om half 7 al wakker dus ik ben wel een beetje stuk nuMaar hij hield z'n kroon gewoon een hele tijd op! En hij lijkt z'n wobbel fantastisch te vinden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |