SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ja hè? Vreselijkquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is zo irritantik word dan altijd bloednerveus als zo iets gebeurd.
Waarmee we korte maar krachtige zinnen gaan gebruikenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:33 schreef Meke het volgende:
Wel ongezellig qua gesprekken, en hoge druk voor input voor nieuwe TT's.
Hoewel je dan het gesprek ook wel in je in TT kunt voeren, een soort Twitter wordt het dan qua tekens
Niet die van jouw toch ? Anders krijg je weer een TTquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verjaardag was gezellig. Nu tijd om te gaan slapen. Morgen weer een belangrijke competitiewedstrijd.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige week had ik m'n verjaardag voor familie gevierd en vandaag voor vrienden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Niet die van jouw toch ? Anders krijg je weer een TT
Ik weet nu al dat dat seizoen beter wordt dan in Nederlandquote:
Dienst heb ik niet vanavond, maar ik zit hier nog prima.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:30 schreef NailQueen het volgende:
Zal ik weer het licht uitdoen of heeft er iemand nog dienst?
Ik gok dat dat @Strani was. Die heeft net zijn booster opgehaald. Dan doe je vreemde dingen.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dienst heb ik niet vanavond, maar ik zit hier nog prima.
Heb net zitten kijken naar iemand die roomijs probeerde te frituren in een airfryer.
Oh, dat zou dan zomaar kunnen.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik gok dat dat @:strani was. Die heeft net zijn booster opgehaald. Dan doe je vreemde dingen.
En waarom ook niet? Zeker als je het een leuk programma vindt, 1:00 's nachts is een prima tijd en weinig kans om tijdens het kijken gestoord te worden door telefoon of deurbel.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:53 schreef NailQueen het volgende:
Ga ik om 1.00 uur 's nachts nog WIDM terugkijken?
Jazeker!
(Maar ik vind het een enorm saai seizoen)
Ik heb door San Remo kunnen oefenenquote:Op zondag 13 februari 2022 00:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En waarom ook niet? Zeker als je het een leuk programma vindt, 1:00 's nachts is een prima tijd en weinig kans om tijdens het kijken gestoord te worden door telefoon of deurbel.
San Remo is voor veel dingen een goede oefening.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb door San Remo kunnen oefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |