Straathof heeft naar de finale gegrepen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:23 schreef Cyan9 het volgende:
Kirkorov kan z'n handen niet thuis houden?
Die komt morgen de studio binnen vallen en loopt meteen door naar Jamalaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:23 schreef Cyan9 het volgende:
Kirkorov kan z'n handen niet thuis houden?
Daar helpen echt geen ongemakkelijke vragen tegen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Die komt morgen de studio binnen vallen en loopt meteen door naar Jamala
quote:
Gezellig.quote:
Het makkelijkste is nog altijd niks doen, of iig sancties opleggen aan wat hoge Russische officials en heel streng zeggen dat dit echt niet kan. Keihard terugslaan lijkt me, zeker voor Europese landen, alles behalve makkelijk eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het ‘makkelijkste’ is keihard terugslaan als hij iets doet, maar dan riskeer je escalatie. Putins doelstelling is niet zo moeilijk te raden, gewoon wat extra grond/concessies zonder er veel voor te moeten doen. Een groot conflict is immers ook niet in zijn belang.
Waarmee hij uiteindelijk, in 1908, de eerste zou zijn die het voor elkaar kreeg helium vloeibaar te maken bij een temperatuur van -269 °C. Iets wat nog jaren alleen in Leiden zou kunnen, waardoor wetenschappers vanuit de hele wereld hierheen kwamen voor hun testen en experimenten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:52 schreef usagi414 het volgende:
Heike Kamerlingh Onnes richt in Leiden een cryogeen lab op, het eerste in de wereld.
Het probleem met die sancties is dat het conflict dan blijft doorsudderen en je (bij economische gevolgen) de Russische bevolking tegen je opzet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het makkelijkste is nog altijd niks doen, of iig sancties opleggen aan wat hoge Russische officials en heel streng zeggen dat dit echt niet kan. Keihard terugslaan lijkt me, zeker voor Europese landen, alles behalve makkelijk eerlijk gezegd.
Dat laatste vraag ik me dus af hoe geloofwaardig men dat hier kan maken. We kregen hier al niet eens de handen op elkaar voor een wat verdergaand handelsverdrag met Oekraïne, gaan we nu verkondigen dat we bereid zijn te sterven voor dat land?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het probleem met die sancties is dat het conflict dan blijft doorsudderen en je (bij economische gevolgen) de Russische bevolking tegen je opzet.
Nu is het inderdaad niet zo makkelijk om echt ‘even’ te gaan vechten, dus moet je op de één of andere manier geloofwaardig maken dat je in staat bent dat daadwerkelijk te gaan doen als de situatie daarom vraagt.
https://nos.nl/peking2022(...)k-aan-omstreden-gidsquote:Oorlogsvoering
"Wat zijn de volgende stappen?", vroeg de Zweedse schaatser zich met veel gevoel voor dramatiek af. "Stapt de KNSB straks naar de scheidsrechters toe? Gaan ze praten met de starters? Richten ze zich op de bochtencommissarissen? Wordt er gesproken met de mensen van de tijdwaarneming? Of beginnen ze al met manipuleren tijdens de loting?"
Met nog meer gevoel van overdrijving: "Of sturen ze in het kader van psychologische oorlogsvoering de volgende keer mensen op de buitenlandse schaatsers af om die tijdens hun wedstrijdvoorbereiding te hinderen?"
Nils van der Poel na zijn razendsnelle race op de 10.000 meter in Peking ANP
Laat het duidelijk zijn. In een klimaat waarin mensen op en rond de schaatsbaan willens en wetens worden beïnvloed, wenst hij geen topsport te bedrijven. En dus kondigde hij doodleuk aan het schaatsen na dit seizoen vaarwel te zeggen.
"Het is in ieder geval mijn intentie", klonk het. "Het is voor tachtig procent zeker dat ik ermee stop."
Lekker staaltje stemmingmakerij van de NOS dit, joh. De link met het stoppen wordt er door de NOS zelf maar aan verbonden. Bij Nu.nl zag ik een interview met VDP over het vraagstuk, daar klonk hij al een stuk redelijker in mijn ogen, prima uitleg op zich wel dat het in ieder geval besproken moet worden in het wereldjequote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:10 schreef AgnesGru het volgende:
v/d Poel ging even los over de KNSB:
[..]
https://nos.nl/peking2022(...)k-aan-omstreden-gids
Feliquote:
Gefeliciteerd.quote:
Aaawquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:53 schreef H_T het volgende:
En in de leuke rubriek 'H_T reist met de trein': mijn overstap is net geschrapt en nu moet ik een half uur extra wachten
Oh dat is nog wel een stuk minder jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Aaaw![]()
Bedenk maar dat het altijd nog erger kan.
Meneer Sjors is de hele week onderin Duitsland geweest. Vandaag de hele dag onderweg naar huis. Hij staat nu al 2,5 uur in de file, stokstijf stil, compleet met een hele bult ambulances, brandweren en trauma-helicopters
En voor de slachtoffers is het nog veel erger.
Daar zijn ze wel goed in inderdaad, hij had natuurlijk al eerder benoemd dat hij wilde stoppen. Zal zo eens bij nu.nl kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Lekker staaltje stemmingmakerij van de NOS dit, joh. De link met het stoppen wordt er door de NOS zelf maar aan verbonden. Bij Nu.nl zag ik een interview met VDP over het vraagstuk, daar klonk hij al een stuk redelijker in mijn ogen, prima uitleg op zich wel dat het in ieder geval besproken moet worden in het wereldje
De KNSB heeft ook wel een wat te grote vinger in de pap als je het allemaal zo hoort
De VS heeft sowieso meer ambitie, en een president die de aandacht wel even wil afleiden van binnenlandse problemen, dat scheelt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat laatste vraag ik me dus af hoe geloofwaardig men dat hier kan maken. We kregen hier al niet eens de handen op elkaar voor een wat verdergaand handelsverdrag met Oekraïne, gaan we nu verkondigen dat we bereid zijn te sterven voor dat land?
De enige die ik hier serieus op zie inzetten is de US, mede omdat die ook aan Azië zullen willen tonen dat ze nog steeds best bereid zijn het tegen een grote speler op te nemen mocht dat nodig zijn.
De Duitse infrastructuur is sowieso wel een leuke rubriek.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Aaaw![]()
Meneer Sjors is de hele week onderin Duitsland geweest. Vandaag de hele dag onderweg naar huis. Hij staat nu al 2,5 uur in de file, stokstijf stil, compleet met een hele bult ambulances, brandweren en trauma-helicopters
Ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh dat is nog wel een stuk minder jaSterkte meneer Sjors!
Dat is dan wel een heftig ongeluk danquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Aaaw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |