Voor Scheperkamp en Verbij niet echt een probleem.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:40 schreef franklop het volgende:
Nederlanders laatste binnenbocht. Beetje jammer
Hein doet niet mee toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:40 schreef franklop het volgende:
Sinds wanneer is de laatste buitenbocht sneller?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:40 schreef franklop het volgende:
Kun je niet uit vliegenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de laatste buitenbocht sneller?
Kun je beter snelheid houden normaal gesprokenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de laatste buitenbocht sneller?
Weinig bewijs voor zeker op laaglandbanen. Op een hooglandbaan had ik je gelijk gegeven op laagland is het achter iemand aan kunnen rijden een groter voordeel dan het nadeel van die laatste binnenbocht.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Kun je beter snelheid houden normaal gesproken
Het klopt wat je zegt, maar de kans dat Nederlanders met hun 9.8-9.9 openingen veel voordeel gaan hebben op de kruising is ook weer niet zo groot. Hoewel ze zelfs in de opzicht nog wel gunstig geloot hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Weinig bewijs voor zeker op laaglandbanen. Op een hooglandbaan had ik je gelijk gegeven op laagland is het achter iemand aan kunnen rijden een groter voordeel dan het nadeel van die laatste binnenbocht.
Of, god forbid, een Nederlander!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:19 schreef hhh38 het volgende:
En dan kan er ook nog ineens een gekke Koreaan of Pool tussen komen
Je weet het nooit idd. Het zou zomaar kunnen, de ijsbaan is rond ovaal.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of, god forbid, een Nederlander!
Dubreuil is wel heel stabiel dit seizoen. Maar dit is pieken in 1 race, dat kan nog alle kanten op. Gao is een beetje de Chinese Ntab, die weet het zichzelf soms onnodig moeilijk te maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:52 schreef Montov het volgende:
Ik verwacht sowieso Gao en Dubreuil op het podium.
Daarnaast Shinhama, Murakami of Moestakov.
Dat zou geniaal zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht een verrassende medaille voor Scheperkamp
Ook nog 100 meter daarvoor.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:02 schreef Nober het volgende:
Kijken of er goed gelobbyt is.
https://nos.nl/peking2022(...)1-000-meter-voor-mij
HAHAHAHA
Is dat een hot take?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 07:59 schreef superniger het volgende:
Hot take:
0 medailles voor jumbo/Orie vandaag.
quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
400m en 100m, één volle ronde dus ja.
Morgen middag pas ergens.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:44 schreef Caland het volgende:
Hoelaat moet Jutta Leerdam @:zipportal
Prachtige stijlquote:
Vrij lauwequote:
Om je vraag te beantwoorden: maar 1 keer 500 meter, geen klassement.quote:
Hier zou Shimizu in ieder geval niet raar opkijken als Urben over zijn curves begint.quote:
Heerlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:47 schreef heywoodu het volgende:
"This weekend. Very start and the corner!"
Had inderdaad weinig uitgemaakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:47 schreef Doevelaer het volgende:
Erben had het interview met Shimizu ook wel in het Nederlands kunnen doen
Ik weet niet hoor,maar als ik ook maar 10% van de kritiek van Bert in COR postte verwijderde je dat. Ouwe hypocrietquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:33 schreef Evenstar het volgende: [..] Helemaal gelijk, maar denk je dat dit helpt? Kritische vragen stellen is prima, maar dit was wel over het randje. Schouten en Wüst waren paar dagen geleden nog de Queens en nu blijft hij maar trappen. Je ziet dat de Jonge al bijna jankt. Schouten lijkt zich wel een stuk beter dan de rest te vinden.
Die had moeten leren blijven staan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit had toch minstens 1 keer Wotherspoon moeten zijn.
Sowieso apart hoe beelden slechter worden. Beelden van 2022 zien er over acht jaar ook ineens uit alsof het de jaren 60 is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:50 schreef franklop het volgende:
Die beelden uit Vancouver zijn niet goed bewaard gebleven.
Dan had hij geen fervent sjooker moeten zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oneens.quote:
"Toen keken we nog platte beelden hahaha"quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso apart hoe beelden slechter worden. Beelden van 2022 zien er over acht jaar ook ineens uit alsof het de jaren 60 is.
Choke-genotquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die is ook gewoon wereldkampioen sprint geweest toch?quote:
Vooruit.quote:
Ik denk dat nu nog wel mee gaat vallen. Vanaf 2014 was het in HD. Daarvoor merk je dat de kwaliteit niet goed bewaard blijft. Al vind ik het vreemd dat ze Vancouver in Letterbox uitzenden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso apart hoe beelden slechter worden. Beelden van 2022 zien er over acht jaar ook ineens uit alsof het de jaren 60 is.
Zelfs dat niet eens , was over meerdere jaren goed.quote:
Maar toch niet de wereldtopper waar je een Olympisch kampioen mee associeert? Behoudens dat ene jaar dan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zelfs dat niet eens , was over meerdere jaren goed.
Alles is digitaal tegenwoordig, zal wel meevallen. Wordt opgenomen in 4K, dat is over 20 jaar ook prima uitzendbaarquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is wat teveelquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijzonder dat ze zulke analyses nooit doen bij World Cups...
Alles wordt toch digitaal opgeslagen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat nu nog wel mee gaat vallen. Vanaf 2014 was het in HD. Daarvoor merk je dat de kwaliteit niet goed bewaard blijft. Al vind ik het vreemd dat ze Vancouver in Letterbox uitzenden.
Voor een dickpic?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De abo's van @:Coco en van mij lopen af. Regel een verlenging. #Liefdoen
Paar keer op het podium bij de wereldkampioenschappen sprint, in 2019 ook nog zilver op de 500 meter op het wk. Daarna wel minder.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar toch niet de wereldtopper waar je een Olympisch kampioen mee associeert? Behoudens dat ene jaar dan.
Plaats een oproep in de donatiebalk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De abo's van @:Coco en van mij lopen af. Regel een verlenging. #Liefdoen
Kindsoldaat doet ook mee?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:56 schreef Zorro het volgende:
Kniehoek, enkelhoek, Tolhoek, Hoek van Holland, hoofd, schouders, knie en teen. Van links naar rechts.
Softijsquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:57 schreef Caland het volgende:
Te zacht ijs.
Ongelofelijk dat dit kan in Japan
Aziaten kun je niet vertrouwen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:57 schreef Caland het volgende:
Te zacht ijs.
Kan jij mevrouw van Zetten uitleggen wat een Tolhoek is?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:56 schreef Zorro het volgende:
Kniehoek, enkelhoek, Tolhoek, Hoek van Holland, hoofd, schouders, knie en teen. Van links naar rechts.
Met of zonder van die sprinkels?quote:
Mulder die kan zingen.. Maud?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:57 schreef Max23 het volgende:
Zit in de studio de Mulder die zo goed kan zingen en laatst meedeed met zo'n programma bij rtl4?
"Het neemt wel veel ruimte in he?"quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alles wordt toch digitaal opgeslagen?
Hoe kan de kwaliteit dan minder worden? Of staat alles voor 2010 op van die oude banden?
Geen sprinkels, wel chocoladedipquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Met of zonder van de sprinkels?
Goed voor de opening, lekker veel gripquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:57 schreef Caland het volgende:
Te zacht ijs.
Discodip bedoel jequote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
DIE KENT U NIETquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:58 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Kan jij mevrouw van Zetten uitleggen wat een Tolhoek is?
Ohja.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen sprinkels, wel chocoladedip
Sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen sprinkels, wel chocoladedip
Ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
@Cocoquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Plaats een oproep in de donatiebalk.
Ja, maar als je de beelden niet oppoetst, dan wordt een niet HD beeld heel erg lelijk als je het in HD uitzend. En dat lijkt hier het geval.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alles wordt toch digitaal opgeslagen?
Hoe kan de kwaliteit dan minder worden? Of staat alles voor 2010 op van die oude banden?
Maakt net zoveel kans als de andere Nederlanders op een medaille.quote:
Nee da's zijn broerquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:57 schreef Max23 het volgende:
Zit in de studio de Mulder die zo goed kan zingen en laatst meedeed met zo'n programma bij rtl4?
Een kindsoldaatquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:58 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ja dat is dus kindsoldaat zoals hier al aangestiptquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:58 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik heb dit 1x geprobeerd, echt ontzettend smerig.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:59 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Frikandel discodip
Bohhh lekker
Zonderquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Met of zonder van die sprinkels?
Kalev Ermits is ze dankbaarquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:57 schreef franklop het volgende:
Pakken we mooi de start van het biatlon mee.
Dit lijkt me een creatie van @Mani89quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:59 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Frikandel discodip
Bohhh lekker
Godstalent.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:59 schreef FundsAreSafu het volgende:
Wel geloofwaardig die Dubreuil, het minst trainen van iedereen en toch de snelste zijn
Misschien is het beter met chocodip?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb dit 1x geprobeerd, echt ontzettend smerig.
Nee dit kan nietquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:59 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Frikandel discodip
Bohhh lekker
Astma?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:59 schreef FundsAreSafu het volgende:
Wel geloofwaardig die Dubreuil, het minst trainen van iedereen en toch de snelste zijn
Wandelen door de sneeuw met een geweertje op je rug is geen sportquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand melden als ze beginnen? Dan kijk ik lekker biatlon
Nee, een van de broertjes deed mee met Secret duets, waarbij een zanger(es) moet zingen met een vermomde/ achter een scherm staande andere BN'er en dan moeten ze raden wie het is.quote:
Wat een mensonterende tv-aids.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, een van de broertjes deed mee met Secret duets, waarbij een zanger(es) moet zingen met een vermomde/ achter een scherm staande andere BN'er en dan moeten ze raden wie het is.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:59 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Frikandel discodip
Bohhh lekker
"Wandelen"quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wandelen door de sneeuw met een geweertje op je rug is geen sport
LEUGENS!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:19 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zaterdag 12 februari 9:53
Ze wandelen dan ook niet he.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wandelen door de sneeuw met een geweertje op je rug is geen sport
DM je welquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand melden als ze beginnen? Dan kijk ik lekker biatlon
Die kan ook alleen snel rijden in Calgary.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Boisvert-Lacroix zal zich wel verbijten
Tegenwoordig wordt UHD gebruikt. En deel zelfs in 8K opgeslagen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar als je de beelden niet oppoetst, dan wordt een niet HD beeld heel erg lelijk als je het in HD uitzend. En dat lijkt hier het geval.
Half ja.quote:
Leuk joh.quote:
Ja. Maar het hangt er uiteindelijk van af wat de uitzender er mee doet. Gezien de kwaliteit heeft de NOS er niet iets heel goed mee gedaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt UHD gebruikt. En deel zelfs in 8K opgeslagen.
Dat blijft wel goed uit te zenden.
Vreemd dat 2010 bronnen matig zijn overigens. In 2006 werd WK voetbal met 40-50 Mbit bitrate uitgezonden in 1080 resolutie.
Beetje OS werd in jaren daarvoor gefilmd in 35mm. Die master tapes zijn goed genoeg voor 4K remasters
Misschien maar 1 keer op hoogte gereden?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:12 schreef hhh38 het volgende:
PR van 34.82 en dit is zijn 2e tijd ooit?
Salt Lake in december. Calgary reed hij geen 500quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien maar 1 keer op hoogte gereden?
Nee de weermanquote:
Ah top!quote:
Die heeft zo'n Airbnb toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |