Vooruit.quote:
Ik denk dat nu nog wel mee gaat vallen. Vanaf 2014 was het in HD. Daarvoor merk je dat de kwaliteit niet goed bewaard blijft. Al vind ik het vreemd dat ze Vancouver in Letterbox uitzenden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso apart hoe beelden slechter worden. Beelden van 2022 zien er over acht jaar ook ineens uit alsof het de jaren 60 is.
Zelfs dat niet eens , was over meerdere jaren goed.quote:
Maar toch niet de wereldtopper waar je een Olympisch kampioen mee associeert? Behoudens dat ene jaar dan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zelfs dat niet eens , was over meerdere jaren goed.
Alles is digitaal tegenwoordig, zal wel meevallen. Wordt opgenomen in 4K, dat is over 20 jaar ook prima uitzendbaarquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso apart hoe beelden slechter worden. Beelden van 2022 zien er over acht jaar ook ineens uit alsof het de jaren 60 is.
Het is wat teveelquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijzonder dat ze zulke analyses nooit doen bij World Cups...
Alles wordt toch digitaal opgeslagen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat nu nog wel mee gaat vallen. Vanaf 2014 was het in HD. Daarvoor merk je dat de kwaliteit niet goed bewaard blijft. Al vind ik het vreemd dat ze Vancouver in Letterbox uitzenden.
Voor een dickpic?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De abo's van @:Coco en van mij lopen af. Regel een verlenging. #Liefdoen
Paar keer op het podium bij de wereldkampioenschappen sprint, in 2019 ook nog zilver op de 500 meter op het wk. Daarna wel minder.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar toch niet de wereldtopper waar je een Olympisch kampioen mee associeert? Behoudens dat ene jaar dan.
Plaats een oproep in de donatiebalk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De abo's van @:Coco en van mij lopen af. Regel een verlenging. #Liefdoen
Kindsoldaat doet ook mee?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:56 schreef Zorro het volgende:
Kniehoek, enkelhoek, Tolhoek, Hoek van Holland, hoofd, schouders, knie en teen. Van links naar rechts.
Softijsquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:57 schreef Caland het volgende:
Te zacht ijs.
Ongelofelijk dat dit kan in Japan
Aziaten kun je niet vertrouwen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:57 schreef Caland het volgende:
Te zacht ijs.
Ongelofelijk dat dit kan in Japan
Kan jij mevrouw van Zetten uitleggen wat een Tolhoek is?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:56 schreef Zorro het volgende:
Kniehoek, enkelhoek, Tolhoek, Hoek van Holland, hoofd, schouders, knie en teen. Van links naar rechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |