Wat denk ik ook meespeelt, is als ik zoek op een goedkoop vliegticket AMS-MUC en terug en verschillende zoekmachines zijn die me een geweldig aanbod vinden. Als ik dat met de trein wil doen, is dat iets lastiger.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:36 schreef z80 het volgende:
[..]
Deelstaat ticket kopen of de Europaspaarticket via de DB app zijn goede startpunten.
De Musical?quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:14 schreef Sarabi het volgende:
@:Tuindier Hamiltonmocht je de kans krijgen lijkt me dat echt gaaf om te zien
Jep. De man zelf leeft niet meerquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:28 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Jep. De man zelf leeft niet meer.
Daar heeft Lewis zijn persoonlijke assistente al voorquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Wat anders inderdaad. Je gaat geen kaartjes kopen om naar Lewis te gaan staren gok ik.
Al zouden ze me betalenquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Wat anders inderdaad. Je gaat geen kaartjes kopen om naar Lewis te gaan staren gok ik.
Helemaal waarquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Daar heeft Lewis zijn persoonlijke assistente al voor
Ligt er aan hoeveel....quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Al zouden ze me betalen![]()
![]()
De musical lijkt me ook erg gaaf ja!
Lijkt me inderdaad niets voor jou, je komt me niet over als het type dat deze muziek kan waarderen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Komt mij wel erg Amerikaans over die Musical, niet echt iets wat mij aanspreekt.
Heeft niets met de muziek te maken, die is net zoals in veel andere musicals als ik naar de trailers kijk, maar met het Amerika gecentreerde ervan. Ik heb niet zoveel met de VS en hun issues, problemen en geschiedenis.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:27 schreef Sarabi het volgende:
Lijkt me inderdaad niets voor jou, je komt me niet over als het type dat deze muziek kan waarderen.
De originele cast is echt zo getalenteerdniet normaal hoe hun kunnen zingen.
Lin-Manuel wel het minste maar hey hij kan het kennelijk allemaal verzinnen.
Staat ook nog hoog op mijn lijsje.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:40 schreef Tuindier het volgende:
Het is ook gewoon wat het is. Veel belangrijker dan de dure treinkaartjes is dat ik naar londen ga![]()
eindelijk weer, en voor het eerst met mijn man die er nog nooit geweest is
.
Wellicht vond het niet ok het weg te gooien?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:38 schreef Blues het volgende:
Zoon is bij ex de zolder en bovenverdieping aan het opruimen uitmesten.
Krijg allemaal foto's van bekende zaken![]()
Maar ook, my god waarOm bewaarde die ex dat van mij![]()
Dacht ie dat ik na 1999 toen ik het huis verliet ooit nog terug zou komen of zo
Het gaat over een Amerikaanse politicusquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Heeft niets met de muziek te maken, die is net zoals in veel andere musicals als ik naar de trailers kijk, maar met het Amerika gecentreerde ervan. Ik heb niet zoveel met de VS en hun issues, problemen en geschiedenis.
Tja dan moet je inderdaad niet naar een musical over de founding fathers van Amerika gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Heeft niets met de muziek te maken, die is net zoals in veel andere musicals als ik naar de trailers kijk, maar met het Amerika gecentreerde ervan. Ik heb niet zoveel met de VS en hun issues, problemen en geschiedenis.
Haarlem Keulen was begin november 30 euro eerste klas (maandag). Terug 35 euro (vrijdag). Wel zes weken van te voren geboekt idd. Via NS Internationaal in dit geval.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Trein tickets kan je goedkoop krijgen als je tijdig boekt en aanbiedingen zoekt. Zal mijn zus een vragen hoe ze dat doet, die rijdt regelmatig eerste klasse door half Duitsland voor heel weinig.
Hij wist niet meer dat ie het ooit in de boosch-heid fase van de scheiding in een zak had gepleurd en op de zolder had gelegd zei Zoonquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wellicht vond het niet ok het weg te gooien?
Daar kan ik mij iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Hij wist niet meer dat ie het ooit in de boosch-heid fase van de scheiding in een zak had gepleurd en op de zolder had gelegd zei Zoonom het vervolgens te vergeten... zei ex.
Dat was mij al duidelijk, niet interessant dus.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het gaat over een Amerikaanse politicus
Fijn dat je een reactie hebt gekregen. Helaas was er een goede reden dat die uitbleef. Er is nog steeds hoop Kaat!quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Reactie gekregen. Eerste indruk van de projectleider (waar je voor werkt) is heel positief. Nu is ze ziek maar is naar verwachting volgende week weer aanwezig. pfffff
En ik krijg weer de indruk dat ik de enige ben.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Fijn dat je een reactie hebt gekregen. Helaas was er een goede reden dat die uitbleef. Er is nog steeds hoop Kaat!
Qua hoofdsteden (want echt groot is het niet) is Vilnius leuk. Ook niet zo druk en genoeg te zien.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
In geen 20 jaar meer in London geweest, maar moet zeggen, staat ook niet echt bovenaan mijn lijstje. Sowieso grote steden. Al die drukte, al die mensen, niet meer happig op. Een van de weinige grote steden die ik aangenaam vind is München, wijds opgezet, geen hoogbouw binnen de ring, niet heel erg druk.
75 Euro retourtje met de trein. Kan geboekt worden via de DB.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Last Post
[..]
Wat denk ik ook meespeelt, is als ik zoek op een goedkoop vliegticket AMS-MUC en terug en verschillende zoekmachines zijn die me een geweldig aanbod vinden. Als ik dat met de trein wil doen, is dat iets lastiger.
Maar goed, wel voor 79,80 ¤ van Amsterdam Centraal naar Munchen op 8 maarte heen en terug op 21 maart.
https://www.thetrainline.com/
Bij de DB site was is het 5 voudige kwijt geweest
Met de Lufthansa vliegen van AMS naar MUC is de goedkope aanbieding 117 Euro
En dat is van Centrum tot Centrum, met het vliegtuig moet je naar schiphol, wachten, je vliegt een anderhalf uur en dan moet je op Munchen weer je bagage halen, en naar de trein of taxi (euro of 40 naar de binnenstad).
Qua reistijd zal het niet heel veel schelen, en je kan met de trein ook in Utrecht of Arnhem op de ICE stappen ipv vanaf Amsterdam.
Als ik kijk Arnhem London St Pancras 314,00 ¤ Euro retour, Je kan ongetwijfeld goedkoper vliegen van Schiphol naar Heatrow (rond de 110 Euro) maar daar komt natuurlijk je reis van en naar schiphol en van en naar het centrum van london
Klinkt positief! Maar wel heel onhandig voor jou dat ze nu ziek is. Zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Reactie gekregen. Eerste indruk van de projectleider (waar je voor werkt) is heel positief. Nu is ze ziek maar is naar verwachting volgende week weer aanwezig. pfffff
ja, of sleep je zelf dat bed uit en maak een beslissing. Dan kan ik het werk overnemenquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klinkt positief! Maar wel heel onhandig voor jou dat ze nu ziek is. Zou verboden moeten worden
Precies! Stelletje slappelingen!quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ja, of sleep je zelf dat bed uit en maak een beslissing. Dan kan ik het werk overnemen
Ik ben gisteren niet geweest, spiertje in m'n knie doet het beter maar rust is fijner dan er mee te gaan sporten. Volgende week waarschijnlijk ook niet, heb bevolkingsonderzoek en omdat de locatie boven op een berg is moet/ga ik met de bus en dan red ik fitness net wel net niet. Heb die afspraak gemaakt toen ik dacht dat sporten nog wel even zou duren. 2 weken geleden wilde ik 'm verzetten, is er voorlopig geen tijd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:43 schreef AnneX het volgende:
Hé Kaatje. Beter nieuws! Wij vinden het ook best spannend met die teasers.pffft.
Vanmorgen gebeld door de sportschool met de vraag hoe is het met je? Later zag ik ook een mail met ‘we missen je’.
Twee weken verzaakt.
Nu lig ik uit te puffen na een rondje plus een wandeling on the Walk of fame in een regenachtig LA.
De meetgegevens waren ook matig in kilo’s erbij en (romp)spier verlies.
Ik moet ook naar de tietenpletterijbus. Maar ik kan pas weer ergens april/mei terecht of op werkdagen. Uitnodiging maar doorgeschoven na mijn weekje maartvakantie.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben gisteren niet geweest, spiertje in m'n knie doet het beter maar rust is fijner dan er mee te gaan sporten. Volgende week waarschijnlijk ook niet, heb bevolkingsonderzoek en omdat de locatie boven op een berg is moet/ga ik met de bus en dan red ik fitness net wel net niet. Heb die afspraak gemaakt toen ik dacht dat sporten nog wel even zou duren. 2 weken geleden wilde ik 'm verzetten, is er voorlopig geen tijd.
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:22 schreef borisz het volgende:
Morgen weer eens aus essen
Veel van de - die staat nog op de lijst - zaten al vol.![]()
Het wordt Spaarne 66. Het was een goede zaak, met nu nieuwe eigenaren. Dus benieuwd
Je bent weer geweestquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:43 schreef AnneX het volgende:
Hé Kaatje. Beter nieuws! Wij vinden het ook best spannend met die teasers.pffft.
Vanmorgen gebeld door de sportschool met de vraag hoe is het met je? Later zag ik ook een mail met ‘we missen je’.
Twee weken verzaakt.
Nu lig ik uit te puffen na een rondje plus een wandeling on the Walk of fame in een regenachtig LA.
De meetgegevens waren ook matig in kilo’s erbij en (romp)spier verlies.
Nog geen (leuke) mannen tegengekomen bij borstonderzoek, maar ook de leukste zal mij niet "ah wat lekker" laten zeggen. #teamdonkerblauweplekkenvooreenweekquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Had vorige week een prostaat onderzoek, hele leuke jonge arts, moest me inhouden om niet te zeggen, ah, wat lekker.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Had vorige week een prostaat onderzoek, hele leuke jonge arts, moest me inhouden om niet te zeggen, ah, wat lekker.
Denk dat de meeste mannen ook niet zo gebeten zullen zijn een betere bekendheid te krijgen met de rubberen handschoenquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nog geen (leuke) mannen tegengekomen bij borstonderzoek, maar ook de leukste zal mij niet "ah wat lekker" laten zeggen. #teamdonkerblauweplekkenvooreenweek
Aha! Verklaart wel e.e.a.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:39 schreef Kaatje1 het volgende:
+ dat er kibbeling overstak van kabeljauwquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die zijn zelfgemaakte net zo lekker als in een restaurant
Noem me verwend, maar ik vind kabeljauw niet zo lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:59 schreef Blues het volgende:
[..]
+ dat er kibbeling overstak van kabeljauw
Dat zij op haar leeftijd, met haar staat van dienst en met haar lijf er nog een derde plaats uit weet te persen vind ik erg knap.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:40 schreef Clubsoda het volgende:
Wat heeft Sablikova voor knaps gedaan dat ze eenverdient? Behalve hard schaatsen?
Wij deden een familieuitstapje naar de teststraat![]()
Wel binnen een uur uit en thuis, dat was lang geleden
Jaaaquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zij op haar leeftijd, met haar staat van dienst en met haar lijf er nog een derde plaats uit weet te persen vind ik erg knap.
Gezelligquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:40 schreef Clubsoda het volgende:
Wat heeft Sablikova voor knaps gedaan dat ze eenverdient? Behalve hard schaatsen?
Wij deden een familieuitstapje naar de teststraat![]()
Wel binnen een uur uit en thuis, dat was lang geleden
Ik las roddelenquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:09 schreef Blues het volgende:
Dat rodelen met zijn 2en op elkaar, wie verzint toch zoiets![]()
Is er ook een Skeleton variant van?quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:09 schreef Blues het volgende:
Dat rodelen met zijn 2en op elkaar, wie verzint toch zoiets![]()
Een 69 variant is misschien wel een optie. Voor de mensen met een nog grotere doodswens dan rodelaars en skeletonners.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is er ook een Skeleton variant van?
Dochter van 11 keek dat duorodelen... En liep toen de trap op met de verzuchting "Ik heb hier zoveel vragen bij... vragen vragen vragen.... "quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een 69 variant is misschien wel een optie. Voor de mensen met een nog grotere doodswens dan rodelaars en skeletonners.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dochter van 11 keek dat duorodelen... En liep toen de trap op met de verzuchting "Ik heb hier zoveel vragen bij... vragen vragen vragen.... "
quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dochter van 11 keek dat duorodelen... En liep toen de trap op met de verzuchting "Ik heb hier zoveel vragen bij... vragen vragen vragen.... "
Ik had al sandwich variaties in m'n hoofd, die van Lucky is ook leukquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:38 schreef fietsie het volgende:
Is er ook een Skeleton variant van?
Boter in een week tijd ook tien cent.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:36 schreef z80 het volgende:
Net even snel boodschappen gedaan. Brood bij de edeka gehaald. Loodzwaar massief stuk van 1 Kg. De prijs is wel in 1 week met 29 cent gestegen. Het is lekker brood, maar zo lekker? Volgende keer toch maar weer bij de lidl langs voor pompoenbrood.
Hé, die ga ik onthouden!quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Van de week zag ik DE tip om vocht uit spinazie te halen. In een pureeknijper. Net gedaan en het werkt, zo blij mee
En het is heel veel makkelijker schoonmaken dan een zeefquote:
Mis je het al?quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Verdorie, streak van positieve PCR testen doorbroken
Ik voel me een falerquote:
😂quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Positief negatief? Of negatief positief.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Verdorie, streak van positieve PCR testen doorbroken
Als je er op let iddquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:49 schreef AnneX het volgende:
Bestaat er al een bingo van sportcommentaar? Hemeltje.
De clichés vliegen je om de oren.
Ik heb net eens gekeken, bestelling bij AH ingevuld en bij Picnic hetzelfde. Scheelde 2 euro. Had ik niet verwachtquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Had het boodschappen budget al verhoogd maar denk dat we nog wel wat bij moet :’)
Zie PIquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Positief negatief? Of negatief positief.
Hoe dan ook…sterkte ermee🌹
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Picnic goedkoper? Ik haal mijn boodschappen altijd bij de AH en Jan Linders. Maar merkte het de laatste tijd al dat we vaker over ons “budget” heen gingen en niet echt ander soort boodschappen deden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb net eens gekeken, bestelling bij AH ingevuld en bij Picnic hetzelfde. Scheelde 2 euro. Had ik niet verwacht
Ja, wel beiden bezorging, bij ah zou ik nog bezorgkosten hebben bij picnic nietquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Picnic goedkoper? Ik haal mijn boodschappen altijd bij de AH en Jan Linders. Maar merkte het de laatste tijd al dat we vaker over ons “budget” heen gingen en niet echt ander soort boodschappen deden.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zie PIFijn datie negatief is. Dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij was inderdaad de eerste positieve hiero.
Verder heb ik het niet van iedereen opgeslagen.
@all Hebben jullie een budget voor boodschappen?
Wij doen maar wat.
@Thinkk-Pinkk heb je je al afgemeld voor je baan? Ben je weer op zoek?
Nee moet nog afmelden. Had gisteren een sollicitatie en mag woensdag ochtend proefdraaien.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Fijn datie negatief is. Dus.
Jij was inderdaad de eerste positieve hiero.
Verder heb ik het niet van iedereen opgeslagen.
@:All Hebben jullie een budget voor boodschappen?
Wij doen maar wat.
@:Thinkk-Pinkk heb je je al afgemeld voor je baan? Ben je weer op zoek?
dat maar dan in 2 weken. Al haal ik dan ook nog wel kaas en groenten op de markt. En daar haal ik ook vlees, maar dan voor ongeveer 1-1,5 maandquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:10 schreef Sarabi het volgende:
Ergens tussen de 50 en 100 euro per week. En daar zit dan alles bij ook qua schoonmaakspullen.
Wij ook zoiets, ook inclusief uiterlijke verzorging en schoonmaak. Het zit vaker rond de 50-70 maar ik doe boodschappen voor vlees, tokovoer en drogisterij incidenteel maar wel met grote bedragen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:10 schreef Sarabi het volgende:
Ergens tussen de 50 en 100 euro per week. En daar zit dan alles bij ook qua schoonmaakspullen.
Oh dat is rap.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee moet nog afmelden. Had gisteren een sollicitatie en mag woensdag ochtend proefdraaien.
Dit is zo’n beetje mijn budget. Ene week veel luxe dingen of zaken voor de volle prijs, andere week vriezer leeg eten of veel TGTG halen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:41 schreef borisz het volgende:
Picnic scheelt een paar euro op een volle kar tov de Appie denk ik na een eerste check op diverse producten. Al is veel ook gelijk.
Geen budget qua boodschappen. Het varieert nogal 1x in de maand geef ik veel uit (want langs alle leuke winkels/kramen, vriezer vullen) en zoals afgelopen week ben ik voor drie tientjes klaar.
Er moet zeker bier bij?quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:57 schreef Sarabi het volgende:
Ow god we zijn nu Coming 2 America aan het kijken voor de Oscars. Wat een slechte film.
Het fluctueert bij mij ook idd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit is zo’n beetje mijn budget. Ene week veel luxe dingen of zaken voor de volle prijs, andere week vriezer leeg eten of veel TGTG halen.
Kun je beter The Apprentice kijken. Hippe mensen die zichzelf van tijd tot tijd belachelijk makenquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sterke drank lijkt me een beter idee
Oh ja leuk! Wij hadden 1x per ongeluk snijbloemen mix ipv bijenmix ofzo. Zag er wel heel gezellig uit in de tuinquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoop dat ik er dit jaar eens aan toe kom om snijbloemen te zaaien. Ik mis de bloemen in huis best wel sinds ik ze een aantal jaar geleden heb wegbezuinigd.
Jamaar jullie eten ook 3885572 warme maaltijden per dag. Dat telt opquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:18 schreef sigme het volgende:
Boodschappen zit rond de ¤700/mnd. Daar zit schoonmaakspul ed ook bij in, maar dat zal geen tientje/mnd zijn.
Geen honden- of kattenvoer erin. En geen vlees, want dat eten wij uit de diepvries.
Misschien drinken we wat veel
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zie dat freerice.com het nog steeds doet. Lang geleden dat ik daar wat mee deed. Kennen jullie het? Je beantwoordt vragen en voor elke vraag worden korrels rijst gedoneerd aan het Wereldvoedselprogramma van de VN gedoneerd.
Er hoort een app bij? En daarin staan die vragen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zie dat freerice.com het nog steeds doet. Lang geleden dat ik daar wat mee deed. Kennen jullie het? Je beantwoordt vragen en voor elke vraag worden korrels rijst gedoneerd aan het Wereldvoedselprogramma van de VN gedoneerd.
Vragen beantwoorden op de site, onder het hokje met antwoordopties het aantal gedoneerde korrels rijst zien groeien? Meer hoef je niet te doen, app is een extra optie als je wil.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er hoort een app bij? En daarin staan die vragen?
Nu zie ik zonder inlog al vragen voorbij komen.
Snijbloemen in de tuin heb zo veel plezier van.![]()
Buurvrouw heeft allerlei dahlia’s tot begin december. Alleen dan wel opgraven, in een doos overwinteren en weer planten. Iedereen mag komen knippen. Zó veel.
Ok.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vragen beantwoorden op de site, onder het hokje met antwoordopties het aantal gedoneerde korrels rijst zien groeien? Meer hoef je niet te doen, app is een extra optie als je wil.
240 korrels.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wereld gereed met 250 korrels rijst.
Ype, hele goegemeente negatiefquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
GezelligHopelijk alles negatief.
Ik was er vanochtend ook. Zat weer in de auto op weg naar huis op het daadwerkelijke tijdstip van mijn afspraak. 45 min uit en thuis
Dichterbij huis was fijn geweest, maar een afspraak twee uur na mijn telefoontje en vanavond de uitslag… ik pas me wel aan
Langlaufplanken onder ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:42 schreef Barreltje het volgende:
Vlucht gecancelled.. nu met de bus naar de dichtstbijzijnde volgende airport 2.5 uur rijden.. we zien wel of we vanavond thuis komen
Mm niet leuk. Hopelijk vanaf dat vliegveld wel een vluchtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:42 schreef Barreltje het volgende:
Vlucht gecancelled.. nu met de bus naar de dichtstbijzijnde volgende airport 2.5 uur rijden.. we zien wel of we vanavond thuis komen
Reizen met hindernissen, succes!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:17 schreef Barreltje het volgende:
Dat je vliegtuig over 9 minuten gaat en je nog je bagage in moet checken.... ben benieuwd hoe ze dit gaan regelen...
Die heeft nooit mee gekregen dat het woord arctic afkomt van het Griekse woord arktos = beer.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kun je beter The Apprentice kijken. Hippe mensen die zichzelf van tijd tot tijd belachelijk maken
Je spelt het werelddeel niet als Artic. En er komen ook geen pinguïns op (the Arctic) voor. Jammer dat je daar je hele educatieve computerspel voor kinderen op gebouwd hebt joh!
Koffer op schootquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:17 schreef Barreltje het volgende:
Dat je vliegtuig over 9 minuten gaat en je nog je bagage in moet checken.... ben benieuwd hoe ze dit gaan regelen...
Wat gaan jullie eten? Dat zijn de leukste details.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhNog 6 dagen en dan heerlijk 2 weken niet aan werk denken
Dat wordt afkicken ben ik bang
Voorlopig is mijn todo lijst nog net zo lang als mijn onderarm
Gisteravond wel het buffet voor de bruiloft geregeldEn de beperkte uitnodigingen voor het stadhuis verstuurd. En de muziek geregeld. Moet alleen later nog even een liedje van Youtube rippen. Ik kon dat op geen mogelijkheid via de bekende deelplatformen vinden en het stadhuis is blijkbaar wat ouderwets dus geen spotify / fatsoenlijk werkende aux-in
Ik heb m'n tandenborstel in mn handbagage gedaan en nog even extra gecheckt of ik mn auto en huissleutel bij me heb..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Koffer op schoot
Maar grote kans dat je bagage dus niet mee komt en later wordt bezorgd
Maar je zit er in en dat teltquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:49 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb m'n tandenborstel in mn handbagage gedaan en nog even extra gecheckt of ik mn auto en huissleutel bij me heb..
De rest kan allemaal later komen.. we gaan het zien iig..
Ik was iig wel de laatste passagier die het bliegtuig instapte vandaag
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heeft nooit mee gekregen dat het woord arctic afkomt van het Griekse woord arktos = beer.
Antarctic = geen beer.
En penguins zijn liever niet in de buurt van beren, dus alleen op antarctica.
Je hebt nog geen mensen getroffen die 'ergens gelezen hebben dat in maart alle regels niet meer hoeven' en die DUS (de logica ontgaat me) nu al gewoon terug zijn naar 2017-gedrag?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dan probeer je als koor zo veilig mogelijk te repeteren… afspraak gemaakt voorlopig een zelftest te doen voor je komt. Had iemand bezwaar tegen en een eis kun je nooit ervan maken, dus dat losgelaten.
Nu iemand die licht verkouden is, een test heeft gedaan die negatief is en toch graag wil komen…
Test blijkt een zelftest te zijn en ik heb geen zin om een verkoudheid over te nemen waardoor ik over een paar dagen wellicht voor een PCR test moest. Blijf thuis en doe online mee![]()
Maar even het formulier gezondheidscheck in de app gegooid.
Het is alsof mensen willen dat we allemaal thuis komen te zitten
Nee, vooral mensen die moe zijn van alle restricties en heel graag willen zingen. Of weinig geld hebben waardoor zelf testen aanschaffen een bezwaar is. Ik snap het voor beiden, en goddank gooien ze het in de groep. Maar echt, houd nog even vol.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt nog geen mensen getroffen die 'ergens gelezen hebben dat in maart alle regels niet meer hoeven' en die DUS (de logica ontgaat me) nu al gewoon terug zijn naar 2017-gedrag?
Uhuh da's ook logisch, iedereen staat te sproeien.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, vooral mensen die moe zijn van alle restricties en heel graag willen zingen. Of weinig geld hebben waardoor zelf testen aanschaffen een bezwaar is. Ik snap het voor beiden, en goddank gooien ze het in de groep. Maar echt, houd nog even vol.
Koorzingen is qua besmetting (zeker in onze net-aan ruimte) zoveel gevaarlijker dan een supermarkt bezoekje oid.
Dan begeef ik me wat dat betreft gelukkig in andere kringenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh da's ook logisch, iedereen staat te sproeien.
Ik trof dus al wel twee mensen met de redenering "als het dan kan voor iedereen, dan kan -ik- het wel nu, want dat maakt dan geen verschil meer."
dat scheelt ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:17 schreef borisz het volgende:
Broertje is thuis. Na 12 jaar is het klaar bij Defensie en start hij vanaf 1 maart ergens op Schiphol Oost. Gaat van de F16 naar de burgermaatschappij en nu de cityhoppers onderhouden. Toch wel een dingetje.Hij is vooral blij dat hij niet meer Woensdrecht hoeft en ook ddw thuis is ipv zondagavond weg en donderdagavond terug.
Waren de quarantaine regels niet net veranderd? Als je geboosterd bent dan hoef je niet meer in quarantaine.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:11 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky-Strike https://prairiegras.nl/prairietuin/ stond eens in f&f.
De hulp ‘smeekte’ om te komen poetsen. Zij wordt gek van het thuiszitten.
Zoon (25) is positief en ligt brak op zijn kamer.
Ouders testen dag na dag negatief sinds maandag.
Wij zijn beiden niet thuis en dan ventileer ik wel een half uurtje als ik weer thuis ben.
Dat kan toch?
Barrel! Reis om de wereld in 80 dagen. Hoe was het op de boot / het schip eigenlijk?
Vergelijkbaar met wat je kent?
Hij gaat er op vooruit. Mede wel omdat hij nu wel nachtdiensten moet gaan draaien. Maar dat vindt hij geen probleem.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
dat scheelt ja.
Zijn de verdiensten ook vergelijkbaar als bij defensie?
Dan ga je ervan uit uit dat de hulp geboosterd is. Maar was die niet een beetje anti vax of heb ik dat verkeerd onthouden @AnneXquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waren de quarantaine regels niet net veranderd? Als je geboosterd bent dan hoef je niet meer in quarantaine.
link overheid
Oh ja, daar ging ik idd van uitquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dan ga je ervan uit uit dat de hulp geboosterd is. Maar was die niet een beetje anti vax of heb ik dat verkeerd onthouden @:AnneX
Wel gezellig voor jou en moeders, toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij gaat er op vooruit. Mede wel omdat hij nu wel nachtdiensten moet gaan draaien. Maar dat vindt hij geen probleem.
Nondeju.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, daar ging ik idd van uitMaar niet iedereen is geboosterd natuurlijk.
Ik heb de ontvanger van mijn nier maar niet gevraagd naar vaccinaties, want die is helemaal QAnon en antivaxx geworden de afgelopen 2 jaar. Niet héél handig: Met nieuwe nier is kans op sterfte na coronaopname zes keer zo groot
Oeh. Heb je daar nog een extra mening over?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de ontvanger van mijn nier maar niet gevraagd naar vaccinaties, want die is helemaal QAnon en antivaxx geworden de afgelopen 2 jaar. Niet héél handig: Met nieuwe nier is kans op sterfte na coronaopname zes keer zo groot
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Beetje afhankelijk van datum prik 2 is ze nu dus wellicht niet beschermd.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:31 schreef AnneX het volgende:
De hulp is niet geboosterd, niet echt anti. Strontziek geweest van 1 en 2.
Haar echtgenoot wèl. Zoon ook.
Thx voor de link.
Ik heb een italiaans buffet besteld.:quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat gaan jullie eten? Dat zijn de leukste details.
Zo! Dat klinkt lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb een italiaans buffet besteld.:
Koude Italiaanse salades
Carpaccio salade met pesto, pijnboompitjes en rucola
Salade caprese 'extra' met grote ansjovisfilet, verse buffelmozarella, rijpe tomaten en basilicum
Vitello Tonato, gebraden kalfsvlees met tonijnmayonaise, pijnboompitjes en rucola
Italiaanse broodsoorten
Olijfolie en zeezout
Warme Italiaanse gerechten
Saltimbocca, varkensrolletjes gevuld met parmaham en salie
Kip in de Italiaanse rode wijn gestoofd met basilicum en tomaten
Scampi's in de knoflookolie gebakken
Cozze alla marinara, Gebakken mosselen op Italiaanse wijze bereid
Verse pasta begeleid met truffelolie
Gegrilde aubergine ingerold met geitenkaas en tomaat ,afgeblust met aceto balsamico
Met als dessert:
Tiramisu, de échte, met cacao, tiramisu en mascarpone
Amarettomousse met amandelen en bitterkoekjes
Aardbeienbavarois met basilicum en saus van bessen
Cantuccini koekjes
Oeh, dat klinkt heel lekker.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Koude Italiaanse salades
Salade caprese 'extra' met grote ansjovisfilet, verse buffelmozarella, rijpe tomaten en basilicum
Vitello Tonato, gebraden kalfsvlees met tonijnmayonaise, pijnboompitjes en rucola
Italiaanse broodsoorten
Olijfolie en zeezout
Gegrilde aubergine ingerold met geitenkaas en tomaat ,afgeblust met aceto balsamico
Met als dessert:
Cantuccini koekjes
Minder goed beschermd, dacht ik. Qua percentage.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van datum prik 2 is ze nu dus wellicht niet beschermd.
Moet in quarantaine. En heeft, in mijn optiek, niks in andermans huis te zoeken. Kan ze beter een stil bos opzoeken en een flinke wandeling maken als ze thuiszitten zo zat is.
Dat wordt ekstra feestelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Koude Italiaanse salades
Italiaanse broodsoorten
Olijfolie en zeezout
Met als dessert:
Cantuccini koekjes
Het wordt geleverd in warmhoud-dishes dus we dumpen alles op het aanrecht en zeggen tegen iedereen: veel plezier, daar is het etenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:18 schreef Myraela het volgende:
Hoe doen ze eigenlijk buffet met 12 man?Dan kunnen jullie gewoon om de schalen heen gaan zitten.
Handig! Heb ik paar maanden geleden ook gedaan via de Buffettenboer. Niet te duur en prima buffetje. We waren met 5 mensen en minimale afname voor het buffet wat we wilden was voor 12 personen dus er gingen veel doggybags mee naar huisquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het wordt geleverd in warmhoud-dishes dus we dumpen alles op het aanrecht en zeggen tegen iedereen: veel plezier, daar is het eten
Ik was denk ik vergeten te melden dat we dat gewoon thuis doenEn hebben inclusief servies besteld dus er wordt ook niet afgewassen
Extra chill want dan kun je zonder schaamte alle restjes gewoon houden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het wordt geleverd in warmhoud-dishes dus we dumpen alles op het aanrecht en zeggen tegen iedereen: veel plezier, daar is het eten
Ik was denk ik vergeten te melden dat we dat gewoon thuis doenEn hebben inclusief servies besteld dus er wordt ook niet afgewassen
Bijzonder eigenlijk, onze valse schaamte over doggybags. Je hebt voor het eten betaald, waarom dan weggooien als je er de dag erna nog lekker van kan eten?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Extra chill want dan kun je zonder schaamte alle restjes gewoon houden.
Oh dat kan echt niet. Jij moet niet de dupe worden omdat ze daar maar leerlingen aan blijven nemen. Heb je pakket daar? Of kun je nog weg daar? Ik krijg helaas ook maar 1 les per week meestal 1 uur soms 1:15.. hebben ook meer leerlingen dan goed voor ze is. Maar twee maanden niet lessen is geen doen dan ben je er weer helemaal uit.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:42 schreef Tele6 het volgende:
Ik kreeg een mail van de rijschool dat ik zsm moet bellen om rijlessen in te plannen, anders zit alles al vol. Dit gaat over eind april![]()
De mevrouw van het secretariaat aan de telefoon zegt dat het kan zijn dat ik een maand of twee geen lessen kan hebben, zo druk is het. Helaas helaas, mijn schuld want ik ben niet flexibel genoeg.
Hun schuld omdat ze meer leerlingen aannemen dan ze kwijt kunnen, lijkt me.
Ik heb hier helemaal geen zin in. Ze konden me t/m half april maar één uur in de week inplannen vanwege die drukte, en dan kan het dus zijn dat ik vanaf half april tot in juni helemaal geen rijles kan hebben. Hoe ga ik dan ooit mijn rijbewijs halen
Moet eerlijk zeggen dat ik zelden iets overhoud om mee te nemen. In Amerika is een doggybag natuurlijk veel normaler, maar misschien komt dat ook gewoon omdat ze daar veel extremere porties geven.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bijzonder eigenlijk, onze valse schaamte over doggybags. Je hebt voor het eten betaald, waarom dan weggooien als je er de dag erna nog lekker van kan eten?
quote:Curlingouders: ouders die alles wat moeilijk is wegpoetsen voor hun kinderen. Daarmee krijg je, onbedoeld, onzekere en bange kinderen. Volgens psycholoog Jos Ahlers zijn curlingouders een van de redenen dat de huidige generatie jongvolwassenen psychisch kwetsbaar is.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Dat klinkt fantastisch, P!Heerlijke Italiaanse dingen
En ik leerde vandaag een nieuwe term
[..]
Tja. De twee instructeurs die ik tot nu toe heb gehad bevielen me wel goed, dus ik vind het ook wel lastig om naar een andere rijschool over te stappen nu.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat kan echt niet. Jij moet niet de dupe worden omdat ze daar maar leerlingen aan blijven nemen. Heb je pakket daar? Of kun je nog weg daar? Ik krijg helaas ook maar 1 les per week meestal 1 uur soms 1:15.. hebben ook meer leerlingen dan goed voor ze is. Maar twee maanden niet lessen is geen doen dan ben je er weer helemaal uit.
Ha, ja, die kwam ik laatst ook tegen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Dat klinkt fantastisch, P!Heerlijke Italiaanse dingen
En ik leerde vandaag een nieuwe term
[..]
Blij wat dat betreft dat ik geen kind hoef op te voeden. Ingewikkeld gedoe en je doet het nooit goed en dan is het ook nog eens super belangrijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:13 schreef Tele6 het volgende:
Ha, ja, die kwam ik laatst ook tegen.
Grappig genoeg maakt het tegenovergestelde van curlingouders een kind net zo bang en onzeker![]()
ingewikkeld toch allemaal.
. Ik ken eigenlijk alleen maar 'gewoon bellen' (en via whatsapp of FB of Zoom, maar daar ging dit niet over)quote:Het is nu bij alle telecomaanbieders mogelijk om via wifibellen en 4G contact op te nemen met 112
wifi-bellen kun je gebruiken op plekken waar je wel een wifi-bereik hebt maar geen connectie kan maken met telecom-providers (zoals bij ons in de productiehal).quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Blij wat dat betreft dat ik geen kind hoef op te voeden. Ingewikkeld gedoe en je doet het nooit goed en dan is het ook nog eens super belangrijk
Voor de techneuten hier, ik snap een artikel op nu.nl eigenlijk gewoon niet. Er staat
[..]
. Ik ken eigenlijk alleen maar 'gewoon bellen' (en via whatsapp of FB of Zoom, maar daar ging dit niet over)wtf is dit allemaal, wifibellen en 4G bellen? En waarom zou je daar voorheen 112 niet mee kunnen bereiken? Het artikel geeft geen antwoorden en doet alsof iedereen dit allemaal wel weet. Of de journalist begreep het ook niet en liet de verdere uitleg maar weg.
In mijn telefoon kun je het ook expliciet aan- of uitzetten en er staat daarbij ook dat het is om de kwaliteit van je telefoonverbinding te verbeteren op plekken waar de wifi-ontvangst beter is dan die van het telefoonnetwerk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
wifi-bellen kun je gebruiken op plekken waar je wel een wifi-bereik hebt maar geen connectie kan maken met telecom-providers (zoals bij ons in de productiehal).
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Tja. De twee instructeurs die ik tot nu toe heb gehad bevielen me wel goed, dus ik vind het ook wel lastig om naar een andere rijschool over te stappen nu.
Ik denk dat het ook een beetje een gevalletje "mopperige secretaresse" was, want ondanks haar totaal niet meewerkende houding aan de telefoon heeft ze me nu wel voor 2 uur in de week ingepland van april t/m juni![]()
Hier niks aan de hand.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:15 schreef AnneX het volgende:
Wie gebruikt de google agenda? zijn er problemen?
De agenda is leeg? behalve de feestdagen.
Wie weetz?
Maar gebruik je dan ook gewoon de normale belmanier?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
wifi-bellen kun je gebruiken op plekken waar je wel een wifi-bereik hebt maar geen connectie kan maken met telecom-providers (zoals bij ons in de productiehal).
Eens proberen het simpel uit te leggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Blij wat dat betreft dat ik geen kind hoef op te voeden. Ingewikkeld gedoe en je doet het nooit goed en dan is het ook nog eens super belangrijk
Voor de techneuten hier, ik snap een artikel op nu.nl eigenlijk gewoon niet. Er staat
[..]
. Ik ken eigenlijk alleen maar 'gewoon bellen' (en via whatsapp of FB of Zoom, maar daar ging dit niet over)wtf is dit allemaal, wifibellen en 4G bellen? En waarom zou je daar voorheen 112 niet mee kunnen bereiken? Het artikel geeft geen antwoorden en doet alsof iedereen dit allemaal wel weet. Of de journalist begreep het ook niet en liet de verdere uitleg maar weg.
Dezelfde bel-app op je telefoon als anders. Je telefoon enz. zoeken zelf uit welke verbinding op die plek het beste werkt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar gebruik je dan ook gewoon de normale belmanier?
Heel erg bedanktquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:41 schreef z80 het volgende:
Eens proberen het simpel uit te leggen.
Bij een normale spraak verbinding weet de mast waar je telefoon mee verbonden is waar je bent en dat je een nood nummer belt. En zal deze gegevens dan ook aan de meldkamer meesturen. Het is simpel gezegd een directe lijn.
Bij bellen over een data lijn weet alleen de telefoon en de centrale waar de datalijn naar een spraaklijn gaat van het bestaan af. En bellen over data, lees een internet verbinding, is wat er gebeurd bij wifi, 4G, LTE en 5G.
Er moeten dus extra dingen op het netwerk gebeuren om er voor te zorgen dat jou belletje, met voorrang en plaatsbepaling naar de meldkamer gaat.
Jij belt 112 via wifi. Dit is dus via een internet verbinding (kan bijvoorbeeld in de trein of MC zijn). Dit belletje komt aan bij een centrale die het internet belletje omzet naar een ouderwetse verbinding.
Vervolgens moet die centrale gaan uitzoeken waar komt dit belletje vandaan? Telefoon nummer en locatie. Dit moet vervolgens worden doorgestuurd naar de meldkamer.
De uitdaging is eigenlijk dat een noodoproep altijd met voorrang naar indien mogelijk dichtsbijzijnde meldkamer gaat. Bij deze oproep moet het telefoon nummer en locatie gegeven mee gestuurd worden. Van elke provider over elk netwerk.
Gezelligquote:
Ik heb A sinds de jaarwisseling niet meer gezien. Wel nog een paar appjes uitgewisseld, ging vriendschappelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Hoe is het met de alfabet situatie?
‘Nog niet’, zegt ze. Maak het nog ingewikkelderquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb A sinds de jaarwisseling niet meer gezien. Wel nog een paar appjes uitgewisseld, ging vriendschappelijk![]()
C, D, E enz. heb ik nog niet
Ken je je huis nog terug of is het onherkenbaar gestyled?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:35 schreef gcjoel het volgende:
Foto's van ons huis zijn gemaakt.
Ben kapot! Alles schoongemaakt. ALLES!
Niet gestyled wel door ons zelf ongeveer leeg gemaakt en ontdaan van alles zodat het lijkt alsof er niemand woontquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ken je je huis nog terug of is het onherkenbaar gestyled?
Spannend! Hopelijk snel en goede verkoop!
Moet je het nou zo houden voor bezichtigingen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet gestyled wel door ons zelf ongeveer leeg gemaakt en ontdaan van alles zodat het lijkt alsof er niemand woont
Nou dat kan nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Moet je het nou zo houden voor bezichtigingen?
Het is echt een superschattig pand. Ik woonde er ooit in de buurt. Werd wel tijd dat ik er eens ga eten. Ze hebben er ook fantastisch veel soorten vegan taartquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klinkt lekker! Kende het nog niet.
Extra veelquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Lucky, die orzo puttanesca, heb je daar ook de ansjovis in gedaan? Jross haat dat spul.
Handigquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Opgelostquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Tja. De twee instructeurs die ik tot nu toe heb gehad bevielen me wel goed, dus ik vind het ook wel lastig om naar een andere rijschool over te stappen nu.
Ik denk dat het ook een beetje een gevalletje "mopperige secretaresse" was, want ondanks haar totaal niet meewerkende houding aan de telefoon heeft ze me nu wel voor 2 uur in de week ingepland van april t/m juni![]()
Ik heb afgelopen week wel een soortgelijke fout gemaakt. Ik ben vergeten een kortingscode toe te passenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Boodschappenbudget voor deze maand rijst weer de pan uit: voor 50 euro losse thee besteld![]()
Kwam er gelukkig net voor betaling achter dat 1 pakje toevoegen goedkoper was, omdat de verzendkosten dan wegvielen (zat ik eerst een euro onder). Toch bespaard!
Oh god, dat deden wij ook. Wat een marathon was datquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet gestyled wel door ons zelf ongeveer leeg gemaakt en ontdaan van alles zodat het lijkt alsof er niemand woont
Nee dat weet ik niet meer, maar vertel...?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:28 schreef fietsie het volgende:
Weetje nog dat ik zei "ik durf het eigenlijk niet te zeggen,maar ik heb een nieuwe tweedehands auto gekocht?"
Oh jee, dit klinkt als een dochter die naar huis komt en zegt "Pappie, zal je niet boos worden?"quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:28 schreef fietsie het volgende:
Weetje nog dat ik zei "ik durf het eigenlijk niet te zeggen,maar ik heb een nieuwe tweedehands auto gekocht?"
Amateur. Ik loop achter sinds 2008quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:30 schreef Tele6 het volgende:
Ik had foto's laten afdrukken en kwam er toen achter dat ik sinds begin 2017 geen foto's meer ingeplakt heb en er dus een mapje afgedrukte foto's van de vorige keer nog klaar lag.
2017.
Manmanman
Jouw ongeluk met auto's is bijna nog groter dan dat van een vriend van me. Het is bijna bewonderenswaardig.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:31 schreef fietsie het volgende:
Nou ja, hij zou er dus vandaag zijn.
Maar de garage moest er nog een trekhaak onder zetten.
Die lag nog ingepakt en wel in de kofferbak, omdat ze een kapotte hefbrug hadden, en de twee anderen niet vrij waren.....
En ik dus al een tripje gepland had voor dit weekend.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:30 schreef Tele6 het volgende:
Ik had foto's laten afdrukken en kwam er toen achter dat ik sinds begin 2017 geen foto's meer ingeplakt heb en er dus een mapje afgedrukte foto's van de vorige keer nog klaar lag.
2017.
Manmanman
Ik heb er 3 volgens recept in gedaanquote:
Ja wel handig als je voor de bezichtigingen weer zo opruimt als voor de foto's. Maar dat doet vast niet iedereenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er 3 volgens recept in gedaan![]()
En omdat jedoet: weet je nog wat lunch dingetjes waar ik ze in kan doen? Heb nu dus een blikje open
![]()
En over afwijken van de foto's gesproken. Collega ging huizen kijken en klaagde dat de meeste huizen totaal niet op de foto's lekenJa, dat krijg je denk ik als je voor de foto's een showroom van maakt en er vervolgens weer normaal in gaat wonen.
Doooodvermoeiend lijkt me dat elke keerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:35 schreef gcjoel het volgende:
Ja wel handig als je voor de bezichtigingen weer zo opruimt als voor de foto's. Maar dat doet vast niet iedereen
Hierdoor moet ik denken aan het huis beneden mij. Heeft ruim 2,5 jaar te koop gestaan en die kinderen van de (overleden) bewoonster zaten iedere “Open huizen dag” te wachten op kijkers, die niet kwamenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doooodvermoeiend lijkt me dat elke keerAlhoewel, met de huidige markt waarschijnlijk 1 max 2 dagen bezichtigingen.
Hoe anders is het nu overalquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Hierdoor moet ik denken aan het huis beneden mij. Heeft ruim 2,5 jaar te koop gestaan en die kinderen van de (overleden) bewoonster zaten iedere “Open huizen dag” te wachten op kijkers, die niet kwamen
Nogal, nu trekken ze je nog net niet je huis uit 😂quote:
Euh. Nee, eigenlijk niet. Maar alles icm een blik tonijn smaakt goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En omdat jedoet: weet je nog wat lunch dingetjes waar ik ze in kan doen? Heb nu dus een blikje open
![]()
En over afwijken van de foto's gesproken. Collega ging huizen kijken en klaagde dat de meeste huizen totaal niet op de foto's lekenJa, dat krijg je denk ik als je voor de foto's een showroom van maakt en er vervolgens weer normaal in gaat wonen.
Ja precies. Dus het is te overzien nuquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doooodvermoeiend lijkt me dat elke keerAlhoewel, met de huidige markt waarschijnlijk 1 max 2 dagen bezichtigingen.
Wat dat betreft ook wel blij nu.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:48 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89op de crepeersels. Hopeljk gauw beter.
@:Kaatje1 mijn ouders hebben in 2008-2009 het huis nog opgeknapt om het maar verkocht te krijgen![]()
Overal gebroken wit over het verschoten behang heen gedaan en goedkoop eikenkleur laminaat over het versleten vieze tapijt. Heeft wel geholpen, toen verkocht het huis wel, en de volgende bewoners hebben alles er weer uit kunnen trekken
Ja dat hoorde je toen vaker.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:48 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 mijn ouders hebben in 2008-2009 het huis nog opgeknapt om het maar verkocht te krijgen![]()
Overal gebroken wit over het verschoten behang heen gedaan en goedkoop eikenkleur laminaat over het versleten vieze tapijt. Heeft wel geholpen, toen verkocht het huis wel, en de volgende bewoners hebben alles er weer uit kunnen trekken
Appel op. Nootjes op. Thee op.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:49 schreef Tele6 het volgende:
Nu overweeg ik naar de supermarkt te wandelen voor iets met chocolade-ijs. Maar ik heb nog appels en nootjes in huis. Hm.
Ja, als je dat niet bijgehouden hebt kun je in 50 jaar een enorme hoeveelheid meuk verzamelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja dat hoorde je toen vaker.
Ik de k dat ik hier gewoon tot m’n dood blijf zitten. Al dat gedoe![]()
Vrienden van mij, midden 80 gaan nu verhuizen van een grote eengezinswoning waar ze ca 50 jaar hebben gewoond naar een verzorgingsappartement met huiskamer en 1,5 slaapkamer. Da’s ook meer weggooien dan inpakken
Well done!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Appel op. Nootjes op. Thee op.
Geen zin meer om de deur uit te gaan voor chocolade-ijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 11-02-2022 21:20:49 ]
Ik maak van half blikje tonijn + gesnipperde ui + ansjovis + dille + peper een prutje met skyr/kwark/yoghurt (of mayo).quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Hoe maak je tunamelt?
Brood, tonijn, kaas, in oven?
Ik vergat vorige zondag één keer m'n pil en hele week zeurderige je-moet-ongesteld-worden pijn gehad in rug en buik dus sinds gisteravond maar even paar stopdagen en nu lig ik op de bank te creperen. Maar ik wil lekkers om het beter te maken, en dit klinkt als waarmee ik morgen wel wil lunchen.
Ja, ik geloof dat mijn broer toen zo'n beetje ging scheiden en het huis dus ook te koop kwam te staan. Heel veel moeite gedaan met klussen en zoquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:48 schreef Tele6 het volgende:
Ik liet ook nog wat info achterwege haha, eigenlijk zouden we bij mij thuis afspreken maar ik vond toch fijner nog even buitenshuis zegmaar, en toen zei hij dat hij meestal niet iemand is die hard van stapel gaat en best kan blokkeren als het erg snel gaat, maar dat hij het app contact zo fijn vond dat hij bij iemand thuis afspreken wel aandurfde. Dus beetje dat plus die dingen die ik zei maken dat ik dat gevoel heb.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:23 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89voor datingverhaal.
Ik zou uit z'n enthousiasme niet per se concluderen dat ie straks veel verliefder is dan jij. Sommige mensen komen enthousiaster over en dat betekent niet per se dat ze iets ook leuker vinden, maar gewoon dat ze gewend zijn om meer initiatief/zin/etc te tonen. Ik heb ook wel eens heel enthousiast "ha leuk, laten we dit doen en dat doen en en en" gedaan, en dat dan mensen het ingewikkeld vonden wat ze ermee moesten want ik leek er zo vreselijk zin in te hebben en zij veel minder. Dat terwijl ik dan gewoon in een "zin in dingen" bui was zonder veel diepere intenties erachter
Hahaha! Wie weet. Het zou me enorm verbazen gezien hoe het afscheid ging nu haha, maar wie weet! Hij komt ook een beetje over als niet zoveel ervaring hebben, heeft ook niet echt relaties gehad nog (wat kortstondig en vooral bezig met met z'n vrienden zuipen zei ie toen ik vroeg ernaar), misschien is dat het waardoor ik die indruk krijg haha.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:24 schreef Tele6 het volgende:
Maar je weet nog niet hoe soft ie is in bed. Misschien is hij wel hartstikke woest in bed en compenseert dat voor al z'n empathie en zo.
Ben je zelf wel een beetje enthousiast? Want je kont zelf niet heel enthousiast over.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:47 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik liet ook nog wat info achterwege haha, eigenlijk zouden we bij mij thuis afspreken maar ik vond toch fijner nog even buitenshuis zegmaar, en toen zei hij dat hij meestal niet iemand is die hard van stapel gaat en best kan blokkeren als het erg snel gaat, maar dat hij het app contact zo fijn vond dat hij bij iemand thuis afspreken wel aandurfde. Dus beetje dat plus die dingen die ik zei maken dat ik dat gevoel heb.
Tegelijkertijd weet ik denk ik nu ook hoe de hockeyjongen zich heeft gevoeld haha, en daar vond ik het dus vet irritant dat hij steeds dacht dat ik hoteldebotel was terwijl dat helemaal niet zo was. Al had ik dat toen wel ook al meerdere keren expliciet uitgesproken dus niet helemaal zelfde situatie, maar wel goed idd om in m'n achterhoofd te houden dat hoe het op mij overkomt niet per definitie ook is hoe hij het ervaart.
[..]
Hahaha! Wie weet. Het zou me enorm verbazen gezien hoe het afscheid ging nu haha, maar wie weet! Hij komt ook een beetje over als niet zoveel ervaring hebben, heeft ook niet echt relaties gehad nog (wat kortstondig en vooral bezig met met z'n vrienden zuipen zei ie toen ik vroeg ernaar), misschien is dat het waardoor ik die indruk krijg haha.
@:Lonaa klinkt goed, dank voor je recept!!
Smaakte het?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja plastic bakjes echt in alle soorten en maten…. Echt wat moet je met zo ontzettend veel bakjesquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn schoonmoeder spaart dingen. Alles wat ze kan vinden. Tientallen series boeken, Suske en Wiskes, knuffels van nijlpaarden, elke mogelijke verzameling van Albert Heijn (wuppies, plakplaatjes, etc), vele duizenden dingen van Donald Duck, Lego. Dat is sinds ik haar ken. Er liggen nog decennia aan verzamelingen in dat huis waar ik niets van af weet.
Ik kan me van mijn oma's verhuizing vooral nog de vele vuilniszakken van lege plastic bakjes van Becel herinneren.
Nouja, ik twijfel dus ook een beetje, door wat ik in m'n spoiler beschreef. Ik vind het echt heel gezellig, maar ik weet niet zo goed of ik het ook meer vind dan dat, en doordat ik het gevoel heb dat hij dat wel vindt, voel ik een soort druk om dat wel snel al te weten ofzo. Terwijl dat na twee dates en ervoor elkaar ook nog nooit gezien hebben, natuurlijk best normaal is om dat niet al helemaal te hebben denk ik, dat kan ook best even moeten groeien.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben je zelf wel een beetje enthousiast? Want je kont zelf niet heel enthousiast over.
Bumble!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:57 schreef Tele6 het volgende:
Waar had je deze jongen eigenlijk gevonden @:vlindertje89 ?
Rustigaan, je kent elkaar netquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:25 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Nouja, ik twijfel dus ook een beetje, door wat ik in m'n spoiler beschreef. Ik vind het echt heel gezellig, maar ik weet niet zo goed of ik het ook meer vind dan dat, en doordat ik het gevoel heb dat hij dat wel vindt, voel ik een soort druk om dat wel snel al te weten ofzo. Terwijl dat na twee dates en ervoor elkaar ook nog nooit gezien hebben, natuurlijk best normaal is om dat niet al helemaal te hebben denk ik, dat kan ook best even moeten groeien.
[..]
Bumble!
Dat is idd ook zoquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Rustigaan, je kent elkaar net![]()
We hebben trouwens al een tijdje niets meer gelezen over het date-leven van @:barreltje, jammer
In april Slovenië (Idrija) en september in Frankrijk (Marseille).quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
En toch, die vrouwen waren het anti-plastictijdperk ver voor eigenlijk.
Ik heb zojuist voor 500 rijstkorrels mijn topografie opgepoetst. @:tele6, ik wist Tadzjikistan wel. Niet op de kaart maar wel dat het bestaat
@:derludolf, ik wilde nog zeggen dat ik dat project met oude ambachten echt iets voor jou vind. Weet je al wanneer je voor het eerst op pad gaat?
Ik heb vandaag wat keukenlades uitgeruimd. Tijdreis want etenswaar die terugging naar 2012.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Bakjes ja. Van de chinees, van het ijs, bakjes honderden bakjes. Mijn moeder had dat ook
Ja, prima receptquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:55 schreef Blues het volgende:
Ik ben het tegenovergestelde an een hoarder![]()
Ik hou van rangschikken en opruimen/weggooien als je het niet meer gebruikt of draagt
It's complicated...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Rustigaan, je kent elkaar net![]()
We hebben trouwens al een tijdje niets meer gelezen over het date-leven van @:barreltje, jammer
Succes vandaag!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 06:33 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag competitiedag. Gemengde gevoelens over.
Omdat je een sportgekkie bentquote:Op zaterdag 12 februari 2022 07:43 schreef Lonaa het volgende:
Ja, bedankt. Moet bijna weg. Wordt soberso gezellig, maar ik ben eigenlijk nog geblesseerd aan teen dus ik ben bang dat ik niet alles kan en dat vind ik stom. Waarom doe ik dan mee diidat.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 07:16 schreef sigme het volgende:
Mogge!
't Is fris! En helder.
Vandaag schapevlees ophalen bij de slager.
Sterkte, ik weet nog toen ik dat mijn oma moest gaan doen, en kasten vol met lege ijsbakjes, keurig afgewassen en gestapeld, potten vol met elastiekjes, enorme hoeveelheden gestreken lege broodjes zakjes etc etc tegen kwam en die in vuilniszakken ging pakken, Tantes over de zeik, wat doe je nu, heeft ze zooo lang gespaard, kan je toch nog gebruiken etc.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:05 schreef Sarabi het volgende:
Wij gaan binnen nu en een maand waarschijnlijk moeten opruimen bij omaecht een verzamelaar en sinds ze ziek is en geen idee meer heeft wat ze al in huis heeft nog meer.
Nog even geen idee hoe we dat moeten gaan aanpakken.
Ja dat zie ik hier ook nog wel gebeuren. En je weet ook niet wat voor kostbaarheden ze heeft weggestopt. Maarja is dat het waard om avonden/weken alles uit te gaan zoeken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Sterkte, ik weet nog toen ik dat mijn oma moest gaan doen, en kasten vol met lege ijsbakjes, keurig afgewassen en gestapeld, potten vol met elastiekjes, enorme hoeveelheden gestreken lege broodjes zakjes etc etc tegen kwam en die in vuilniszakken ging pakken, Tantes over de zeik, wat doe je nu, heeft ze zooo lang gespaard, kan je toch nog gebruiken etc.
\quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat zie ik hier ook nog wel gebeuren. En je weet ook niet wat voor kostbaarheden ze heeft weggestopt. Maarja is dat het waard om avonden/weken alles uit te gaan zoeken.
Dat maak met het opruimen verder niet zo heel veel uit.quote:Verder gaat ze trouwens niet dood, maar naar een gesloten afdeling. Het klonk misschien een beetje raar in mijn eerste post.
Hoeveelste is de "bijzonder talentvolle Amerikaanse wonderkind" nou geworden?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bijna lente, opruim woede![]()
Bij mij vooralsnog beperkt tot twee keukenlades![]()
Ik ‘begin’ de dag met warme choco met marshmellow. Rondje markt was koud![]()
Nu schaatsen kijken.
Is jouw vader een broer van mijn moeder?? Er staan 3 paar langlaufski;s met niet bruikbare bindingen in de schuur daar, en verhuisdozen op zolder met "het oude tupperware, ik heb nu nieuwe!"quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, prima receptAlleen had Jross bezwaar tegen 'dat bittere spul' en dat zal de ingemaakte citroen zijn geweest. Niets gehoord over de ansjovis
Mijn ouders zijn ook hoarders. Ik heb al zo vaak gezegd dat ze dingen moeten verkopen want nu kunnen ze er nog leuk geld voor krijgen en daar iets leuks mee doen. Maar dat gebeurt niet. Er staat bijv ook al 2 jaar een caravan op het pad. Ongebruikt. Terwijl juist de afgelopen 2 jaar mensen massaal caravans zochten om in Nederland op vakantie te gaan. En pa heeft de neiging om dingen die hij bij het grof vuil ziet staan mee te nemen. Denk aan kapotte schilderijen, een snowboard, een lamp etc etc. Ook hier het bekende bakjes verhaalStapels met schone emmertjes van de Griekse yoghurt en zo. En bakjes van de chinees - maar die moeten ze nu van mij bewaren want die heb ik nodig om injectienaalden in te doen want anders kan ik ze niet inleveren bij de apotheek (dat mocht in afgesloten plastic bakjes van jezelf of dure containers die je dan niet terug krijgt).
Mijn vader had, gelukkig, toen mijn opa echt slecht werd een goed gesprek met 'm, plaatste een vrijstaand kluisje in de kledingkast en opa deed al zijn "sokken" er zelf netjes in in de paar maanden die ie daarna nog had.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
\
Alles nakijken, straks vind je nog een paar snippen in een naaimandje of een van die vreselijke schilderijen is een Han van Meegeren
[..]
Dat maak met het opruimen verder niet zo heel veel uit.
Die escapades houd je maar lekker voor je hoorquote:
Bikkelquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:48 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben net terug van 15 km lopen. In de tweede helft van de route zaten een paar flinke heuvels, maar die gingen best soepel eigenlijk. Nu nog yoga doen en dan douchen en ontbijt
Succes @:Lonaa
En wandel ze @:borisz
Ik weet niet precies over welke opgehemelde Amerikaanse sporter je het hebt. Er is er 1 (Erin Jackson) veelbesproken maar dat is omdat ze iedere wedstrijd waar ze aan mee deed won. Ik gok zomaar dat haar nationaliteit er niet heel veel voor doet voor de NOS maar ik begrijp dat jij dat anders ziet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoeveelste is de "bijzonder talentvolle Amerikaanse wonderkind" nou geworden?Je hoort ze er niet keer over.
Dat ophemelen van Amerikaanse sporters
Die Amerikaans die tegen een Noor reed. Geen idee hoe hij heet, ze zaten hem enorm op te hemelen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet niet precies over welke opgehemelde Amerikaanse sporter je het hebt. Er is er 1 (Erin Jackson) veelbesproken maar dat is omdat ze iedere wedstrijd waar ze aan mee deed won. Ik gok zomaar dat haar nationaliteit er niet heel veel voor doet voor de NOS maar ik begrijp dat jij dat anders ziet.
Ze deed vandaag trouwens niet mee want vandaag reden de mannen.
Oh die. Nee, die werd 13e ofzo. Wel een redelijk talent verder maar vandaag nog niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die Amerikaans die tegen een Noor reed. Geen idee hoe hij heet, ze zaten hem enorm op te hemelen.
Ik ben heel benieuwd of wij nog iets gaan vinden/zoeken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn oma had briefjes van 50 in foldertjes verstopt
Tantes hoopten dat ze alles hadden gevonden en zijn er lekker van uit eten gegaan (kleine hoeveelheid briefjes, grote familie)
Hij werd toch echt wel een stuk meer opgehemeld als anderen die boven hem zijn geëindigd.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh die. Nee, die werd 13e ofzo. Wel een redelijk talent verder maar vandaag nog niet.
Maar is het een probleem dat ieders talent wordt besproken of alleen van Amerikanen? Je hoort echt dingen die er niet zijn hoor. Ik heb ze zeker 10 schaatsers horen prijzen.
Ja alleen nog onvoldoende gemotiveerd om een camera uit te gaan latenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:33 schreef sigme het volgende:
Wat een heerlijk weer vandaag! Bij jullie ook?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas waait het wel net iets meer als gisteravond... voelt net wat frisser aan in de tuin.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:33 schreef sigme het volgende:
Wat een heerlijk weer vandaag! Bij jullie ook?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |