Wat denk ik ook meespeelt, is als ik zoek op een goedkoop vliegticket AMS-MUC en terug en verschillende zoekmachines zijn die me een geweldig aanbod vinden. Als ik dat met de trein wil doen, is dat iets lastiger.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:36 schreef z80 het volgende:
[..]
Deelstaat ticket kopen of de Europaspaarticket via de DB app zijn goede startpunten.
De Musical?quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:14 schreef Sarabi het volgende:
@:Tuindier Hamiltonmocht je de kans krijgen lijkt me dat echt gaaf om te zien
Jep. De man zelf leeft niet meerquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:28 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Jep. De man zelf leeft niet meer.
Daar heeft Lewis zijn persoonlijke assistente al voorquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Wat anders inderdaad. Je gaat geen kaartjes kopen om naar Lewis te gaan staren gok ik.
Al zouden ze me betalenquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Wat anders inderdaad. Je gaat geen kaartjes kopen om naar Lewis te gaan staren gok ik.
Helemaal waarquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Daar heeft Lewis zijn persoonlijke assistente al voor
Ligt er aan hoeveel....quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Al zouden ze me betalen![]()
![]()
De musical lijkt me ook erg gaaf ja!
Lijkt me inderdaad niets voor jou, je komt me niet over als het type dat deze muziek kan waarderen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Komt mij wel erg Amerikaans over die Musical, niet echt iets wat mij aanspreekt.
Heeft niets met de muziek te maken, die is net zoals in veel andere musicals als ik naar de trailers kijk, maar met het Amerika gecentreerde ervan. Ik heb niet zoveel met de VS en hun issues, problemen en geschiedenis.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:27 schreef Sarabi het volgende:
Lijkt me inderdaad niets voor jou, je komt me niet over als het type dat deze muziek kan waarderen.
De originele cast is echt zo getalenteerdniet normaal hoe hun kunnen zingen.
Lin-Manuel wel het minste maar hey hij kan het kennelijk allemaal verzinnen.
Staat ook nog hoog op mijn lijsje.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:40 schreef Tuindier het volgende:
Het is ook gewoon wat het is. Veel belangrijker dan de dure treinkaartjes is dat ik naar londen ga![]()
eindelijk weer, en voor het eerst met mijn man die er nog nooit geweest is
.
Wellicht vond het niet ok het weg te gooien?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:38 schreef Blues het volgende:
Zoon is bij ex de zolder en bovenverdieping aan het opruimen uitmesten.
Krijg allemaal foto's van bekende zaken![]()
Maar ook, my god waarOm bewaarde die ex dat van mij![]()
Dacht ie dat ik na 1999 toen ik het huis verliet ooit nog terug zou komen of zo
Het gaat over een Amerikaanse politicusquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Heeft niets met de muziek te maken, die is net zoals in veel andere musicals als ik naar de trailers kijk, maar met het Amerika gecentreerde ervan. Ik heb niet zoveel met de VS en hun issues, problemen en geschiedenis.
Tja dan moet je inderdaad niet naar een musical over de founding fathers van Amerika gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Heeft niets met de muziek te maken, die is net zoals in veel andere musicals als ik naar de trailers kijk, maar met het Amerika gecentreerde ervan. Ik heb niet zoveel met de VS en hun issues, problemen en geschiedenis.
Haarlem Keulen was begin november 30 euro eerste klas (maandag). Terug 35 euro (vrijdag). Wel zes weken van te voren geboekt idd. Via NS Internationaal in dit geval.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Trein tickets kan je goedkoop krijgen als je tijdig boekt en aanbiedingen zoekt. Zal mijn zus een vragen hoe ze dat doet, die rijdt regelmatig eerste klasse door half Duitsland voor heel weinig.
Hij wist niet meer dat ie het ooit in de boosch-heid fase van de scheiding in een zak had gepleurd en op de zolder had gelegd zei Zoonquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wellicht vond het niet ok het weg te gooien?
Daar kan ik mij iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Hij wist niet meer dat ie het ooit in de boosch-heid fase van de scheiding in een zak had gepleurd en op de zolder had gelegd zei Zoonom het vervolgens te vergeten... zei ex.
Dat was mij al duidelijk, niet interessant dus.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het gaat over een Amerikaanse politicus
Fijn dat je een reactie hebt gekregen. Helaas was er een goede reden dat die uitbleef. Er is nog steeds hoop Kaat!quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Reactie gekregen. Eerste indruk van de projectleider (waar je voor werkt) is heel positief. Nu is ze ziek maar is naar verwachting volgende week weer aanwezig. pfffff
En ik krijg weer de indruk dat ik de enige ben.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Fijn dat je een reactie hebt gekregen. Helaas was er een goede reden dat die uitbleef. Er is nog steeds hoop Kaat!
Qua hoofdsteden (want echt groot is het niet) is Vilnius leuk. Ook niet zo druk en genoeg te zien.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
In geen 20 jaar meer in London geweest, maar moet zeggen, staat ook niet echt bovenaan mijn lijstje. Sowieso grote steden. Al die drukte, al die mensen, niet meer happig op. Een van de weinige grote steden die ik aangenaam vind is München, wijds opgezet, geen hoogbouw binnen de ring, niet heel erg druk.
75 Euro retourtje met de trein. Kan geboekt worden via de DB.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Last Post
[..]
Wat denk ik ook meespeelt, is als ik zoek op een goedkoop vliegticket AMS-MUC en terug en verschillende zoekmachines zijn die me een geweldig aanbod vinden. Als ik dat met de trein wil doen, is dat iets lastiger.
Maar goed, wel voor 79,80 ¤ van Amsterdam Centraal naar Munchen op 8 maarte heen en terug op 21 maart.
https://www.thetrainline.com/
Bij de DB site was is het 5 voudige kwijt geweest
Met de Lufthansa vliegen van AMS naar MUC is de goedkope aanbieding 117 Euro
En dat is van Centrum tot Centrum, met het vliegtuig moet je naar schiphol, wachten, je vliegt een anderhalf uur en dan moet je op Munchen weer je bagage halen, en naar de trein of taxi (euro of 40 naar de binnenstad).
Qua reistijd zal het niet heel veel schelen, en je kan met de trein ook in Utrecht of Arnhem op de ICE stappen ipv vanaf Amsterdam.
Als ik kijk Arnhem London St Pancras 314,00 ¤ Euro retour, Je kan ongetwijfeld goedkoper vliegen van Schiphol naar Heatrow (rond de 110 Euro) maar daar komt natuurlijk je reis van en naar schiphol en van en naar het centrum van london
Klinkt positief! Maar wel heel onhandig voor jou dat ze nu ziek is. Zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Reactie gekregen. Eerste indruk van de projectleider (waar je voor werkt) is heel positief. Nu is ze ziek maar is naar verwachting volgende week weer aanwezig. pfffff
ja, of sleep je zelf dat bed uit en maak een beslissing. Dan kan ik het werk overnemenquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klinkt positief! Maar wel heel onhandig voor jou dat ze nu ziek is. Zou verboden moeten worden
Precies! Stelletje slappelingen!quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ja, of sleep je zelf dat bed uit en maak een beslissing. Dan kan ik het werk overnemen
Ik ben gisteren niet geweest, spiertje in m'n knie doet het beter maar rust is fijner dan er mee te gaan sporten. Volgende week waarschijnlijk ook niet, heb bevolkingsonderzoek en omdat de locatie boven op een berg is moet/ga ik met de bus en dan red ik fitness net wel net niet. Heb die afspraak gemaakt toen ik dacht dat sporten nog wel even zou duren. 2 weken geleden wilde ik 'm verzetten, is er voorlopig geen tijd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:43 schreef AnneX het volgende:
Hé Kaatje. Beter nieuws! Wij vinden het ook best spannend met die teasers.pffft.
Vanmorgen gebeld door de sportschool met de vraag hoe is het met je? Later zag ik ook een mail met ‘we missen je’.
Twee weken verzaakt.
Nu lig ik uit te puffen na een rondje plus een wandeling on the Walk of fame in een regenachtig LA.
De meetgegevens waren ook matig in kilo’s erbij en (romp)spier verlies.
Ik moet ook naar de tietenpletterijbus. Maar ik kan pas weer ergens april/mei terecht of op werkdagen. Uitnodiging maar doorgeschoven na mijn weekje maartvakantie.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben gisteren niet geweest, spiertje in m'n knie doet het beter maar rust is fijner dan er mee te gaan sporten. Volgende week waarschijnlijk ook niet, heb bevolkingsonderzoek en omdat de locatie boven op een berg is moet/ga ik met de bus en dan red ik fitness net wel net niet. Heb die afspraak gemaakt toen ik dacht dat sporten nog wel even zou duren. 2 weken geleden wilde ik 'm verzetten, is er voorlopig geen tijd.
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:22 schreef borisz het volgende:
Morgen weer eens aus essen
Veel van de - die staat nog op de lijst - zaten al vol.![]()
Het wordt Spaarne 66. Het was een goede zaak, met nu nieuwe eigenaren. Dus benieuwd
Je bent weer geweestquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:43 schreef AnneX het volgende:
Hé Kaatje. Beter nieuws! Wij vinden het ook best spannend met die teasers.pffft.
Vanmorgen gebeld door de sportschool met de vraag hoe is het met je? Later zag ik ook een mail met ‘we missen je’.
Twee weken verzaakt.
Nu lig ik uit te puffen na een rondje plus een wandeling on the Walk of fame in een regenachtig LA.
De meetgegevens waren ook matig in kilo’s erbij en (romp)spier verlies.
Nog geen (leuke) mannen tegengekomen bij borstonderzoek, maar ook de leukste zal mij niet "ah wat lekker" laten zeggen. #teamdonkerblauweplekkenvooreenweekquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Had vorige week een prostaat onderzoek, hele leuke jonge arts, moest me inhouden om niet te zeggen, ah, wat lekker.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Had vorige week een prostaat onderzoek, hele leuke jonge arts, moest me inhouden om niet te zeggen, ah, wat lekker.
Denk dat de meeste mannen ook niet zo gebeten zullen zijn een betere bekendheid te krijgen met de rubberen handschoenquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nog geen (leuke) mannen tegengekomen bij borstonderzoek, maar ook de leukste zal mij niet "ah wat lekker" laten zeggen. #teamdonkerblauweplekkenvooreenweek
Aha! Verklaart wel e.e.a.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:39 schreef Kaatje1 het volgende:
+ dat er kibbeling overstak van kabeljauwquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die zijn zelfgemaakte net zo lekker als in een restaurant
Noem me verwend, maar ik vind kabeljauw niet zo lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:59 schreef Blues het volgende:
[..]
+ dat er kibbeling overstak van kabeljauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |