Wat denk ik ook meespeelt, is als ik zoek op een goedkoop vliegticket AMS-MUC en terug en verschillende zoekmachines zijn die me een geweldig aanbod vinden. Als ik dat met de trein wil doen, is dat iets lastiger.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:36 schreef z80 het volgende:
[..]
Deelstaat ticket kopen of de Europaspaarticket via de DB app zijn goede startpunten.
De Musical?quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:14 schreef Sarabi het volgende:
@:Tuindier Hamiltonmocht je de kans krijgen lijkt me dat echt gaaf om te zien
Jep. De man zelf leeft niet meerquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:28 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Jep. De man zelf leeft niet meer.
Daar heeft Lewis zijn persoonlijke assistente al voorquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Wat anders inderdaad. Je gaat geen kaartjes kopen om naar Lewis te gaan staren gok ik.
Al zouden ze me betalenquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Wat anders inderdaad. Je gaat geen kaartjes kopen om naar Lewis te gaan staren gok ik.
Helemaal waarquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Daar heeft Lewis zijn persoonlijke assistente al voor
Ligt er aan hoeveel....quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Al zouden ze me betalen![]()
![]()
De musical lijkt me ook erg gaaf ja!
Lijkt me inderdaad niets voor jou, je komt me niet over als het type dat deze muziek kan waarderen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Komt mij wel erg Amerikaans over die Musical, niet echt iets wat mij aanspreekt.
Heeft niets met de muziek te maken, die is net zoals in veel andere musicals als ik naar de trailers kijk, maar met het Amerika gecentreerde ervan. Ik heb niet zoveel met de VS en hun issues, problemen en geschiedenis.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:27 schreef Sarabi het volgende:
Lijkt me inderdaad niets voor jou, je komt me niet over als het type dat deze muziek kan waarderen.
De originele cast is echt zo getalenteerdniet normaal hoe hun kunnen zingen.
Lin-Manuel wel het minste maar hey hij kan het kennelijk allemaal verzinnen.
Staat ook nog hoog op mijn lijsje.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:40 schreef Tuindier het volgende:
Het is ook gewoon wat het is. Veel belangrijker dan de dure treinkaartjes is dat ik naar londen ga![]()
eindelijk weer, en voor het eerst met mijn man die er nog nooit geweest is
.
Wellicht vond het niet ok het weg te gooien?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:38 schreef Blues het volgende:
Zoon is bij ex de zolder en bovenverdieping aan het opruimen uitmesten.
Krijg allemaal foto's van bekende zaken![]()
Maar ook, my god waarOm bewaarde die ex dat van mij![]()
Dacht ie dat ik na 1999 toen ik het huis verliet ooit nog terug zou komen of zo
Het gaat over een Amerikaanse politicusquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Heeft niets met de muziek te maken, die is net zoals in veel andere musicals als ik naar de trailers kijk, maar met het Amerika gecentreerde ervan. Ik heb niet zoveel met de VS en hun issues, problemen en geschiedenis.
Tja dan moet je inderdaad niet naar een musical over de founding fathers van Amerika gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Heeft niets met de muziek te maken, die is net zoals in veel andere musicals als ik naar de trailers kijk, maar met het Amerika gecentreerde ervan. Ik heb niet zoveel met de VS en hun issues, problemen en geschiedenis.
Haarlem Keulen was begin november 30 euro eerste klas (maandag). Terug 35 euro (vrijdag). Wel zes weken van te voren geboekt idd. Via NS Internationaal in dit geval.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Trein tickets kan je goedkoop krijgen als je tijdig boekt en aanbiedingen zoekt. Zal mijn zus een vragen hoe ze dat doet, die rijdt regelmatig eerste klasse door half Duitsland voor heel weinig.
Hij wist niet meer dat ie het ooit in de boosch-heid fase van de scheiding in een zak had gepleurd en op de zolder had gelegd zei Zoonquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wellicht vond het niet ok het weg te gooien?
Daar kan ik mij iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Hij wist niet meer dat ie het ooit in de boosch-heid fase van de scheiding in een zak had gepleurd en op de zolder had gelegd zei Zoonom het vervolgens te vergeten... zei ex.
Dat was mij al duidelijk, niet interessant dus.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het gaat over een Amerikaanse politicus
Fijn dat je een reactie hebt gekregen. Helaas was er een goede reden dat die uitbleef. Er is nog steeds hoop Kaat!quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Reactie gekregen. Eerste indruk van de projectleider (waar je voor werkt) is heel positief. Nu is ze ziek maar is naar verwachting volgende week weer aanwezig. pfffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |