Dat Wittek niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Witte shirts van Vitesse met wit rood van Ajax. Is hier over nagedacht???
De bal is ook al wit, ik kan het niet meer volgen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pas ook al Willem II - RKC allebei in het wit. Niet erg handig.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als dat de bijwerking is om Jan Roos en Dennis Schouten gepassioneerd te mogen verachten dan neem ik dat voor lief.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zien je in het Ajax topic nu als één van ons.
Nooit last van dit soort dingen gek genoeg.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent een sokkenman.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit last van dit soort dingen gek genoeg.
Ik draag wel al 2 weken dezelfde werksokken uit liefde blijkt nu en geen luiheid.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Slaapt @:littlerabbit ook met sokken aan?
Welke ere/eerste-divisie club heeft de mooiste shirts?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:10 schreef Bolasie het volgende:
Wat een lelijke shirts van Vitesse zeg.
Die meid heeft ze aangeraakt?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik draag wel al 2 weken dezelfde werksokken uit liefde blijkt nu en geen luiheid.
wat denk jezelf..quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:04 schreef fetX het volgende:
Waarom laat die grensrechter dit nou niet volledig doorspelen? Hij floot net voor het schot.
Niet wat jij denkt in ieder geval.quote:
Dan kun je ze al bijna gaan verkopen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik draag wel al 2 weken dezelfde werksokken uit liefde blijkt nu en geen luiheid.
Mag ik nu moderator worden? Ik beloof mij te zullen gedragen als een ware vbl mod door de eerst komende maanden niet te posten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat deze liggen voor @:shysheriff
Zonder Openda is het niks.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:17 schreef Coco het volgende:
Maakt dit Vitesse eigenlijk wel een kans?
Enkel als Ajax nu nog 8x positief test op corona zoals Tottenhamquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:17 schreef Coco het volgende:
Maakt dit Vitesse eigenlijk wel een kans?
Ligt aan de schadevergoeding.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hoeveel MILJOEN gaat hij Ajax OPLEVEREN?
Dat zou gezien kwaliteiten minimaal VIJFTIG moeten zijnquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hoeveel MILJOEN gaat hij Ajax OPLEVEREN?
De tegenstander mist hem wel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb niet het idee dat Gravenberch onmisbaar is na afgelopen weekend en nu.
Ze kijkt alsof ze trots is de lading van Overmars bemachtigd te hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:20 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Heeft zij ook een dickpic ontvangen van Overmars? #dtv
Die heeft meer dan een dickpic ontvangen van Markiequote:Op woensdag 9 februari 2022 19:20 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Kunnen we meer van dit soort "humor" verwachten de komende weken?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Ze kijkt alsof ze trots is de lading van Overmars bemachtigd te hebben.
Misschien kan je die post ook lukraak verwijderen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen we meer van dit soort "humor" verwachten de komende weken?
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:20 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Jodenhoerquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:20 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Je leert snel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien kan je die post ook lukraak verwijderen.
Die vent van Beter Bed.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ken ik helemaal niemand die dat zegt
Wappieklok overtreden.quote:
Ik kijk dat niet.quote:09-02-2022 @ 19:49:07
@Lenny_Leonard heeft je zojuist genoemd in topic "Televisie / [BNN] First Dates #364 Why not"
Je komt maar gewoon.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wappieklok overtreden.
[..]
Ik kijk dat niet.
Dat snap ikquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is zo blij dat hij eindelijk kan voetballen op niveau.
Dan mist hij de halve finale.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bazoer gaat nog rood pakken he
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan mist hij de halve finale.
Blijft zich ook ontwikkelen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar hij geniet er van, dat zie je aan hem.
Dit lijkt mij een juiste constatering.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:10 schreef GGMM het volgende:
Berghuis straalt plezier uit.
Dat komt denk ik ook omdat hij nu eindelijk met mensen in een elftal speelt die kunnen voetballen
ik niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil Daramy wel weer eens zien.
Denk je? Heb tot nu toe weinig vertrouwen in die man. Hoop dat ik er volledig naast zit. Wel jong nog natuurlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kunnen hem nog wel eens hard nodig gaan hebben dit seizoen.
Ik ben ook niet helemaal onder de indruk, maar zoveel vleugelspelers hebben we niet en misschien komt het er nog uit. Wel een speler die van waarde kan zijn op de counter denk ik, vooral in de CL wel belangrijk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk je? Heb tot nu toe weinig vertrouwen in die man. Hoop dat ik er volledig naast zit. Wel jong nog natuurlijk.
+20quote:
Was Berghuis toch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:20 schreef D_A het volgende:
En weer een assist tadic
Zn honderdmiljoenste
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:23 schreef Karina het volgende:
Zelfs ingooien gaat niet goed bij Vitesse.
Al hun grenzen worden overschreden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:24 schreef tim020hoorn het volgende:
Vitesse wordt echt helemaal zoek gespeeld
@Calandquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi dat Ajax gas blijft geven. Blijven jagen en doelpunten zoeken
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:28 schreef Karina het volgende:
Bij Vitesse komen er twee jongetjes in.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:27 schreef GGMM het volgende:
Ah daar is @:felagund, bekend van zijn pittige uitspraken
Jij hebt wel genoten van die trainingsvideo van Zlatan neem ik aan?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:28 schreef Karina het volgende:
Bij Vitesse komen er twee jongetjes in.
Ik geniet van alle video's van Zlatanquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt wel genoten van die trainingsvideo van Zlatan neem ik aan?
Er is morgen nog een wedstrijdquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan we hierna loten met snorremans?
Is er niet al geloot voor die halve finales?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan we hierna loten met snorremans?
Geen idee, ik las alleen dat Ajax en PSV zeker uit spelenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er niet al geloot voor die halve finales?
Dat lijkt me sterk. Zitten een aantal lui op de tribune.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah volgens mij ben jij de enige die AZ kijkt.
ik bedoel op tv he duhquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Zitten een aantal lui op de tribune.
Of kijken die allemaal pics van Overmars?
Nee!quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah volgens mij ben jij de enige die AZ kijkt.
Ook dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
ik bedoel op tv he duh
alsof je dat niet wist
Piemelplaatjes.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Zitten een aantal lui op de tribune.
Of kijken die allemaal pics van Overmars?
bijdehandquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ook dat lijkt me sterk.
Denk dat er wel wat mensen kijken.
Waarom zou je dat uberhaupt willen weten of zien?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Offtopic, zijn de foto's van Overmars al uitgelekt?
ja nou niemand wil dat zien denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zou je dat uberhaupt willen weten of zien?
Zie je ook de hele tijd voor je hoe Overmars zijn telefoon onder zijn buik positioneert om hem er goed op te krijgen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
ja nou niemand wil dat zien denk ik
zoiets jaquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zie je ook de hele tijd voor je hoe Overmars zijn telefoon onder zijn buik positioneert om hem er goed op te krijgen?
Ik voel iets opkomen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zie je ook de hele tijd voor je hoe Overmars zijn telefoon onder zijn buik positioneert om hem er goed op te krijgen?
Ik vind persoonlijk niet dat dit kan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:54 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
In Amsterdam zijn ze ook creatief geweest met vingerverf (en kennen ze de echte betekenis van het nummer niet)
Klopt, die kunnen dus niet tegen elkaar loten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee, ik las alleen dat Ajax en PSV zeker uit spelen
Erg raar
Treurig gedoe.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:54 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
In Amsterdam zijn ze ook creatief geweest met vingerverf (en kennen ze de echte betekenis van het nummer niet)
Elke avond een kaarsje branden dat Antony fit blijft.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Enorm zin in de potjes tegen Benfica.
Heel, heel goed.quote:
En Edson.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke avond een kaarsje branden dat Antony fit blijft.
Dit is er alweer eentje voor mijn favorieten.quote:
Ach dat zei ik vorig jaar over Haller.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schaam me elke keer meer dat ik niet per se op hem zat te wachten.
Hoe was Rensch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat zei ik vorig jaar over Haller.
Blijven ook enorme tokkies natuurlijkquote:Een deel van de supporters van Ajax heeft Marc Overmars woensdagavond toegezongen tijdens de bekerwedstrijd tegen Vitesse. De in opspraak geraakte directeur voetbalzaken werd door de fans een 'echte Ajacied' genoemd. Het spreekkoor kwam vanaf de tribunes waar zich vaak de meest fanatieke fans van de club uit Amsterdam zich verzamelen.
Wel aardig, heeft ook wel die drang naar voren natuurlijk en komt ook vaak in de positie om te scoren.quote:
Ze doen het wel al het hele seizoen, nemen dat bekertje gewoon totaal niet serieus. Maar eens hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:10 schreef Caland het volgende:
Ik snap nooit zo dat clubs als RKC met een B-team aantreden in de beker. Laat staan als je in de kwartfinale staat
Je vergeet Feyenoord.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
AZ, PSV en Ajax door. Wel leuk, alle topclubs nog in de beker.
Pietje zet zichzelf permanent voor aapquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pietje loopt er met open ogen in.
Pietje zat wel een stuk dichter bij de uitslag dan Pico.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Pietje zet zichzelf permanent voor aap
Als Mvogo niet op doel staat is er niets aan de hand voor PSV.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:21 schreef PSVCL het volgende:
PSV dus naar AZ, kan je alvast invullen
Denk het ook niet .. PSV aast ook nog eens op revanche tegen Ajax. Dit keer met een A elftal en publiek in een volle Kuipquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Mvogo niet op doel staat is er niets aan de hand voor PSV.
Als Madueke, Gakpo, Götze, Sangaré, Zahavi, etc. fit zijn heeft PSV een beter elftal dan Ajax.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk het ook niet .. PSV aast ook nog eens op revanche tegen Ajax. Dit keer met een A elftal en publiek in een volle Kuip
Zeker, zo een TOTO KNVB Bekertopic is altijd genieten!quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:43 schreef Caland het volgende:
Pietje en Shreyas in één topic
Het wachten is op klaas en psvvel om het feest compleet te maken
Heb nauwelijks gepost hier vanavond. Maar toch bedankt voor het noemen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:43 schreef Caland het volgende:
Pietje en Shreyas in één topic
Het wachten is op klaas en psvvel om het feest compleet te maken
Ontloopt elkaar niet zoveel nee, de trainer (Ten Hag) en mentaliteit maken het verschil.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Madueke, Gakpo, Götze, Sangaré, Zahavi, etc. fit zijn heeft PSV een beter elftal dan Ajax.
laat je je nu al kennen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:21 schreef PSVCL het volgende:
PSV dus naar AZ, kan je alvast invullen
Wat een kutgrap van je.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
AZ, PSV en Ajax door. Wel leuk, alle topclubs nog in de beker.
Die sturen ook dagelijks dickpicsquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blijven ook enorme tokkies natuurlijk
Ja dat kan dus niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb eigenlijk het liefste gewoon psv - Ajax, dan ontloop je bij beiden het gezeik dat ze lotinggeluk hebben
Oh dat is wel matig. Al zullen ze dus allebei sowieso langs az of elkaar moeten, dus prima.quote:
Ik heb liever een bekerfinale Ajax - PSV hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dat is wel matig. Al zullen ze dus allebei sowieso langs az of elkaar moeten, dus prima.
Ik zie zeker psv wel over Az struikelen en ook Ajax sluit ik niet uit. Dan had ik m liever nu gehadquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever een bekerfinale Ajax - PSV hoor.
Dat kan inderdaad, maar dan ga ik toch voor de kans op een bekerfinale tussen twee clubs uit de traditionele top-drie. Hoe vaak hebben we dat nou?quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie zeker psv wel over Az struikelen en ook Ajax sluit ik niet uit. Dan had ik m liever nu gehad
Op FOX ?quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beter gaan NEC en GAE er een leuke bekerwedstrijd van maken vanavond.
Het is allemaal vrij kut deze ronde.
Zit op de bank, directeurtje belde bij FC Afkicken die verwachte wel dat hij erin zou komen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:46 schreef Caland het volgende:
Bony zit bij de selectie, benieuwd of hij al speelt
Coolquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt wederom op FOX, ouwe vos.
Het is tot nu toe een waardeloze ronde ja. Niet veel meer van verwacht trouwens met Ajax en PSV thuis en AZ tegen een B-elftal.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beter gaan NEC en GAE er een leuke bekerwedstrijd van maken vanavond.
Het is allemaal vrij kut deze ronde.
In Nijmegen leeft het flink kan ik vertellen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is tot nu toe een waardeloze ronde ja. Niet veel meer van verwacht trouwens met Ajax en PSV thuis en AZ tegen een B-elftal.
Als jij Bony had, zou je hem dan opstellen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
In Nijmegen leeft het flink kan ik vertellen.
Denk dat ik hem in zo’n bekerpot zou bewaren voor de tweede helft.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als jij Bony had, zou je hem dan opstellen?
Ik ben vanavond voor NEC. Mijn frietboer is fanatiek supporter.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als jij Bony had, zou je hem dan opstellen?
quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
De keren dat ik in Deventer ben (Buiten de binnenstad om) heb ik het gevoel dat ik door een gesloten instelling loop.quote:
Ik ben nog nooit in Deventer geweest maar op basis van deze review ga ik daar geen verandering in brengen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De keren dat ik in Deventer ben (Buiten de binnenstad om) heb ik het gevoel dat ik door een gesloten instelling loop.
Oneens dus.
Bij de Afrika Cup zag ik nog een voetballer die wilde keepen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Keepers die willen voetballen
Zagen we bij Vitesse dit weekend nog.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij de Afrika Cup zag ik nog een voetballer die wilde keepen.
Alleen tegen dierenmishandeling?quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik ben tegen dierenmishandeling @:fetX
Misschien bedoelt hij 2x de helft (dus een kwart)quote:
Godsammequote:
Dit heeft NIKS met de TOTO KNVB Beker te maken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:24 schreef Scrummie het volgende:
Bron seizoen 3 tot aflevering 6
4,5/10
Ja leuk, ik dacht (oké ik stop al)quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heeft NIKS met de TOTO KNVB Beker te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |