Dat Wittek niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Witte shirts van Vitesse met wit rood van Ajax. Is hier over nagedacht???
De bal is ook al wit, ik kan het niet meer volgen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pas ook al Willem II - RKC allebei in het wit. Niet erg handig.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als dat de bijwerking is om Jan Roos en Dennis Schouten gepassioneerd te mogen verachten dan neem ik dat voor lief.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zien je in het Ajax topic nu als één van ons.
Nooit last van dit soort dingen gek genoeg.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent een sokkenman.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit last van dit soort dingen gek genoeg.
Ik draag wel al 2 weken dezelfde werksokken uit liefde blijkt nu en geen luiheid.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Slaapt @:littlerabbit ook met sokken aan?
Welke ere/eerste-divisie club heeft de mooiste shirts?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:10 schreef Bolasie het volgende:
Wat een lelijke shirts van Vitesse zeg.
Die meid heeft ze aangeraakt?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik draag wel al 2 weken dezelfde werksokken uit liefde blijkt nu en geen luiheid.
wat denk jezelf..quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:04 schreef fetX het volgende:
Waarom laat die grensrechter dit nou niet volledig doorspelen? Hij floot net voor het schot.
Niet wat jij denkt in ieder geval.quote:
Dan kun je ze al bijna gaan verkopen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik draag wel al 2 weken dezelfde werksokken uit liefde blijkt nu en geen luiheid.
Mag ik nu moderator worden? Ik beloof mij te zullen gedragen als een ware vbl mod door de eerst komende maanden niet te posten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat deze liggen voor @:shysheriff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |