SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Doet er ook allemaal niet meer toe, hopelijk 1 maart van al dit geneuzel verlostquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:39 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Positieve testen vandaag volgens de GGD![]()
![]()
Doden worden niet meer geregistreerd?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:39 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Positieve testen vandaag volgens de GGDJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Dat kaartjequote:Op woensdag 9 februari 2022 15:39 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Positieve testen vandaag volgens de GGD![]()
![]()
Prima dat corona ondernemersrisico wordt - maar dan moeten de sluitingen en beperkingen van overheidswege dus wel echt van tafel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:37 schreef capricia het volgende:
Mooi. Leven met het virus.
[..]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)in-coronabestrijdingOpinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Al besprokenquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:37 schreef capricia het volgende:
Mooi. Leven met het virus.
[..]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)in-coronabestrijdingIsn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Maar ik vind het juist zo gezellig om met jullie te neuzelen!quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:42 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Doet er ook allemaal niet meer toe, hopelijk 1 maart van al dit geneuzel verlost![]()
![]()
Eens, als niemand je restaurant in durft te gaan vanwege het risico op besmetting is dat ondernemersrisico. Je tent sluiten of 1.5m in moeten voeren is dat niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Prima dat corona ondernemersrisico wordt - maar dan moeten de sluitingen en beperkingen van overheidswege dus wel echt van tafel.![]()
Wel in de huidige vorm, lokaal en kortdurend zou nog kunnen. Maar landelijk en maanden zonder perspectief moet echt voorbij zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Prima dat corona ondernemersrisico wordt - maar dan moeten de sluitingen en beperkingen van overheidswege dus wel echt van tafel.
Een beetje boer kan er rekening mee houden dat zijn stallen een keer geruimd kunnen worden. Dan kan een ondernemer dat ook voor een sluiting van een maand.
Eigenlijk is wel een mooie scheidslijn of het realistisch is om je ertegen te kunnen verzekeren.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Dus het risico voor de belastingbetaler?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:45 schreef Wirelessmouse het volgende:
Eens, als niemand je restaurant in durft te gaan vanwege het risico op besmetting is dat ondernemersrisico. Je tent sluiten of 1.5m in moeten voeren is dat niet.Zwarte Piet, wie kent 'm niet?![]()
Nee, gewoon geen 1.5m of sluiting, Dan heb je ook geen risico voor de belastingbetaler.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:49 schreef kasper het volgende:
[..]
Dus het risico voor de belastingbetaler?![]()
Tot nu toe was het dat wel. Of eigenlijk: voor de belastingbetaler in 2035, of daaromtrent.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:49 schreef kasper het volgende:
[..]
Dus het risico voor de belastingbetaler?
Maar daarom moet je dus ook geen sectoren meer gaan sluiten. Dan bestaat het risico niet meer.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Ondernemers betalen ook belastingquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:49 schreef kasper het volgende:
[..]
Dus het risico voor de belastingbetaler?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
tuurlijk, een gedwongen sluiting door de staat is geen ondernemersrisico (als die sluiting dus niks te maken heeft met illegaal gedrag he, dus zoals nu met de covid).quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:49 schreef kasper het volgende:
[..]
Dus per definitie op het bordje van de belastingbetaler (lees heel Nederland).
Wij hebben immers de volksvertegenwoordiging gekozen die dit invoert.
Maar inderdaad helemaal eens, Covid kan een ondernemersrisico zijn, als de staat geen sluitingen organiseert.![]()
Dat zijn alle andere beslissingen van de overheid ook.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:49 schreef kasper het volgende:
[..]
Of het nu gaat om gefaalde ICT-projecten, gezeik met toeslagen of een vliegveld. Waarom zou dat voor coronamaatregelen opeens anders moeten zijn?Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:44 schreef Zipportal het volgende:
@:de_boswachter trekt zijn bioscooppak weer aan.![]()
![]()
Ik weet de vorm nog niet, maar een tent sluiten in verband met een gezondheidsrisico voor een periode is niet iets wat nooit eerder gebeurd is. Volgens mij is de Westfries flora met de legionella uitbraak in 1999 nog wel een passend voorbeeld. Maar dat is gewoon een compleet andere schaal.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:50 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nee, gewoon geen 1.5m of sluiting, Dan heb je ook geen risico voor de belastingbetaler.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
En hoeveel zouden er nu weer niet gerapporteerd worden?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:39 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Positieve testen vandaag volgens de GGDstupidity has become as common as common sense was before![]()
Je hebt inderdaad van die 9-5 schapen en ambtenaren die dit heerlijk vinden, maar het begint bij:quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is dan ook een gigantisch gemiste kans om daar niets mee te doen.
Verplichten is lulkoek. Je kunt het fiscaal aantrekkelijk maken voor zowel werkgever als nemer. Je had daarmee een groot deel van de filedruk kunnen wegnemen en de mensen die niet thuis kunnen of willen werken naai je geen oor aan.
Maar neuuuuu we konden niet wachten om als een stel koeien weer in de file te staan omdat elke tering debiel tussen dezelfde dertig minuten tijdsvenster de weg op moet.De nutteloze team managertjes die hun schaapjes willen controleren of ze al dan niet aan het werk zijn. De hele dag door. Niet realiserende dat ze daarmee juist een nadelig effect hebben op de productiviteit en resultaten. Want ja, 6 inefficiënte excelsheetjes bijhouden is natuurlijk belangrijker.quote:Overigens is een deel ervan ook te verklaren door halstarrige ouderwetse werkgevers met controledrang
Zij waren jarenlang de beperkende factor door het niet eens te willen faciliteren omdat het argument dat het niet zou kunnen tot in den treure werd gebezigd door die fossielen.
Nu ziet men dat het wel kan. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Maar je kan mij niet overtuigen dat een kantoorbaan/ambtenaar niet 2-3 dagen per week 'remote' zou kunnen werken.
Stel dat 50% van de NL banen uit kantoor/ambtenaar bestaat en ze allemaal 2-3 dagen per week dus remote werken. Dan heb je 40-60% minder verkeer in die groep wat 20-30% minder dagelijks verkeer is.
Kan de link nergens meer vinden, maar vorig jaar had de anwb een artikel waarin ze vertelde dat juist de extra 15-20% verkeer er toe leidt er juist files staan. Omdat de bottlenecks het niet aankunnen en het dan begint op te stropen. Haal je die 15-20% weg, kan iedereen doorrijden, zie vakanties/traditionele vrije dagen.
De spreiding die vorig jaar er was met ongeveer dezelfde aantal KM's wat ook een mooie.
Dus juist die angel van drukte kan het hele spitsfile probleem oplossen en die 2-3 dagen remote werken, kan de oplossing zijn.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Ik zou daar onverhoedse bij willen invullen. Als jij nu anderhalve meter invoert, permanent of voor 5 jaar oid kun je daar je onderneming op aanpassen. Net als bij een aangekondigde lockdown, strandtenten doen niets anders.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Prima dat corona ondernemersrisico wordt - maar dan moeten de sluitingen en beperkingen van overheidswege dus wel echt van tafel.zie email 27 oktober![]()
Als het goed is, is die tussenstap via de GGD nu weg die vertraging veroorzaakte, dit is gewoon de binnengekomen testresultaten van de labs.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoeveel zouden er nu weer niet gerapporteerd worden?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Mooi dat het RIVM rekening houdt met mijn agenda. Ik had een Teams call. Kan ik de hont nog uitlaten voordat de cijfers bekend worden?![]()
Die quarantaine regels bepalen ze toch echt zelf in het omt.quote:
En dan gaan janken dat de bezetting niet optimaal is bij een pussymutatie. Hou toch op. Richt je ogen op het omt om die belachelijke regels aan te passen. Niemand heeft meer last van dit virusje.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
VWS wilde dat de F1 op 100% capaciteit zou draaien. Streng voor iedereen behalve voor ons eigen feestje noem ik dat. https://www.rtlnieuws.nl/(...)compensatie-overheidzie email 27 oktober![]()
Als het goed is ja,quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:57 schreef zalkc het volgende:
[..]
Als het goed is, is die tussenstap via de GGD nu weg die vertraging veroorzaakte, dit is gewoon de binnengekomen testresultaten van de labs.
vind je het heel erg dat ik de geloofwaardigheid van GGD en RIVM niet optimaal vind?stupidity has become as common as common sense was before![]()
'voor mij hoeft het niet zoooo hoooooooooor'quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:46 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
De lezers van de Gelderlander hebben een mening over schoolreisjes. Niet zeuren dat je niet naar Barcelona gaat, Kröller-Müller is ook leuk.
Nee, maar voor een ander wel. En met die instelling blijf je beperkt in je ziel.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:01 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Toevallig ook iets van meneer Neuteboom![]()
![]()
Ik kan bevestigen dat het verschil tussen GGD en RIVM weg is.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Als je nu de anderhalve meter permanent invoert dan kun je de betaald-voetbalsector of de feestcafé's wel opdoeken, om eens een voorbeeld te noemen. Die hoeven we dan niet te compenseren? Val maar gewoon kapot, dat idee?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zou daar onverhoedse bij willen invullen. Als jij nu anderhalve meter invoert, permanent of voor 5 jaar oid kun je daar je onderneming op aanpassen. Net als bij een aangekondigde lockdown, strandtenten doen niets anders.
Ik snap wel wat je in formele zin bedoelt hoor. Maar als overheidsbeleid vergaande gevolgen heeft voor een bedrijf of een sector, zo vergaand dat ze tot een faillissement kunnen leiden, dan kun je niet de andere kant opkijken. Het invoeren van een duurzaam (consumenten)vuurwerkverbod kun je moeilijk nog onverhoeds noemen, maar je kunt het niet verkopen om daar geen compensatie tegenover te stellen naar de ondernemers toe. "De maatschappij" heeft kennelijk bij meerderheid genoeg van de rotzooi die het oplevert, dan moet "de maatschappij" ook maar betalen voor de economische gevolgen die zo'n besluit heeft.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Flodder (1986) kijkt naar het zwembad.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:03 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Nice. En direct weten welke scene het is![]()
Uiteraard. Een heel leuk zwembadfeest. Volgens mij gooit Kareltje ook nog een naakte vrouw in het zwembadquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Flodder (1986) kijkt naar het zwembad.![]()
![]()
Er zitten hier wat users die dat een heerlijk idee vinden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:03 schreef Janneke141 het volgende:
Als je nu de anderhalve meter permanent invoert dan kun je de betaald-voetbalsector of de feestcafé's wel opdoeken, om eens een voorbeeld te noemen. Die hoeven we dan niet te compenseren? Val maar gewoon kapot, dat idee?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Als ondernemingen geen steun meer krijgen dan zullen ze ook minder welwillend openstaan tegen het weer sluiten van hun bedrijf bij nieuwe golven, en er voor kiezen om toch open te gaan onder het mom van het effectieve burgerlijke ongehoorzaamheid. Geen enkel bedrijfsmodel is aan te passen naar een 1.5 metersamenleving of enige vorm van winterslaap die op ieder moment uit de kast kan worden getrokken omwillende van een onvoorspelbaar en grillig virus en de daaruit voortvloeiende paniek van Rutte en zijn lakeien.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Prima dat corona ondernemersrisico wordt - maar dan moeten de sluitingen en beperkingen van overheidswege dus wel echt van tafel.
Totale wereldvreemdheid en het ver van de samenleving afstaan van politici en praatclubjes die nog nooit een kassa bediend hebben die deze langetermijnvisie op hebben gesteld zullen uiteindelijk zelf wel opgelost worden door de samenleving en ondernemers. Maatschappelijke druk en verzet hebben ook deze versoepelingen afgedwongen.De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
![]()
Die Deentjes lijken ook maar niet over de besmettingspiek heen te willen gaan.
Ik heb daar een mening over, maar mag hier alleen cijfers publiceren. Anders worden andere users ''niet blij''![]()
![]()
Dat heeft toch veel te maken met de BA2 (oid) variant?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:15 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Ik heb daar een mening over, maar mag hier alleen cijfers publiceren. Anders worden andere users ''niet blij''stupidity has become as common as common sense was before![]()
Weer storing, de systemen zeker overbeladen na gisteren![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Lol, je begin je twitterkanaal omdat je klaar was met de meningkjes van Jorick.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:15 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Ik heb daar een mening over, maar mag hier alleen cijfers publiceren. Anders worden andere users ''niet blij''
De laatste tijd tweet je best vaak meningkjes.
Moet jij weten, maar je doet precies wat je Yorick verweet.![]()
Heb ik ooit een keer gedaan toen ik mod wasquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Note deze maar dan. Klojo!
edit > ik kan ook mijn eigen post noten trouwens. Is toch wel een soort van ultieme zelfreflectie, als je als mod een note aan jezelf uitdeelt![]()
In een discussie met @Scrummie.
![]()
Dus ze doen 2 weken achterstand door storingen wegwerken en beginnen vervolgens met een schone lei... euh storing.
Wat een kneuzenkermisAnd everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
Ik verweet hem meninkjes bij de dagelijkse cijfertjes. De mening die hij altijd stopte in ''editie 345--we gaan allemaal dood--editie''quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:36 schreef koemleit het volgende:
[..]
De laatste tijd tweet je best vaak meningkjes.
Moet jij weten, maar je doet precies wat je Yorick verweet.
Maar ik kan nauwelijks een meninkje vinden van mezelf op dat twitteraccountje. Dus al je een paar voorbeelden geeft, bied ik mijn oprechte excuses aan(of zeg dat ik er geen actieve herinnering meer aan heb)
![]()
![]()
Ja als ik mijn eigen posts ga noten kan ik wel bezig blijven met die onzin die ik dagelijks uitkraamquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Heb ik ooit een keer gedaan toen ik mod wasIn een discussie met @:Scrummie.
![]()
![]()
Jij zal nooit wat posten wat note-worthy is; laten we wel wezen. Schoolvoorbeeld voor ons allen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja als ik mijn eigen posts ga noten kan ik wel bezig blijven met die onzin die ik dagelijks uitkraam![]()
waarom zou je in godsvredesnaam je excuses aanbieden voor iets wat je op je eigen twitterkanaal zet, en je staat er achter.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:41 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik verweet hem meninkjes bij de dagelijkse cijfertjes. De mening die hij altijd stopte in ''editie 345--we gaan allemaal dood--editie''
Maar ik kan nauwelijks een meninkje vinden van mezelf op dat twitteraccountje. Dus al je een paar voorbeelden geeft, bied ik mijn oprechte excuses aan(of zeg dat ik er geen actieve herinnering meer aan heb)
stel je eens niets zo godsgruwelijk aan.
Je bent begonnen met "alleen harde cijfers geen meningen". maar hoe groter je werd, hoe interessanter je het vond. En toen ben je in jezelf gaan geloven, ging je meningkjes geven.
Moet je allemaal lekker zelf weten, maar je doet, precies wat Yorick ook deed.
Wellicht snap je hem nu.
(en ik ga niet al je tweets nazoeken, maar de afgelopen weken kwam het meer dan eens voorbij).![]()
@miss_sly denkt hier anders overquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jij zal nooit wat posten wat note-worthy is; laten we wel wezen. Schoolvoorbeeld voor ons allen.![]()
![]()
WOESTquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
waarom zou je in godsvredesnaam je excuses aanbieden voor iets wat je op je eigen twitterkanaal zet, en je staat er achter.
Je bent begonnen met "alleen harde cijfers geen meningen". maar hoe groter je werd, hoe interessanter je het vond. En toen ben je in jezelf gaan geloven, ging je meningkjes geven.
Wellicht snap je hem nu.
(en ik ga niet al je tweets nazoeken, maar de afgelopen weken kwam het meer dan eens voorbij).![]()
NOS heeft een update.https://nos.nl/artikel/24(...)te-coronamaatregelenquote:Al eerder, namelijk volgende week vrijdag, zouden andere versoepelingen ingaan. Nu moeten bijvoorbeeld restaurants, cafés, theaters, bioscopen en musea nog om 22.00 uur dicht, maar volgens de bronnen wil het kabinet in verband met de relatief gunstige ziekenhuiscijfers dat tijdstip aanpassen.
De nieuwe sluitingstijd staat nog niet vast; gesproken wordt over een verruiming tot 23.00 uur, middernacht of 01.00 uur. Als de nachthoreca opengaat, mogen er niet meer mensen naar binnen dan 500.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Snap jij nu toch eens dat het allemaal een toneelstukje isquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
waarom zou je in godsvredesnaam je excuses aanbieden voor iets wat je op je eigen twitterkanaal zet, en je staat er achter. stel je eens niets zo godsgruwelijk aan.. Een dosis flauwe humor, en elkaar niet zo serieus nemen. Dacht je werkelijk dat ik excuses zou maken
En nee, je vindt niet wat ik een ander verweet
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:48 schreef D_A het volgende:
Als de nachthoreca opengaat, mogen er niet meer mensen naar binnen dan 500.![]()
![]()
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Dus waar je nu nog zonder test overal naar binnen kan zoals voetbal en concert moet je straks op zoek naar test locatie en dat zo plannen dat het Max 24 uur vantevoren is. Nog niet zo makkelijk ook.
Nou… vooruitgang.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
De nacht is dan ook heel eng.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Sorry ik ben echt in een sarcastische bui.
Ja we gaan alles loslaten, ooit, maar stiekem gooien we wel 1G er bovenop en maximaal aantal bezoekers
"Je mag toch open, dus zeur niet"wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
dat is nog laat, pas over 1,5 weekquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:48 schreef D_A het volgende:
NOS heeft een update.
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)te-coronamaatregelen![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jij zal nooit wat posten wat note-worthy is; laten we wel wezen. Schoolvoorbeeld voor ons allen.Niemand is heilig, iedereen te verleiden tot note-waardige posts 👍quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
@:Miss_sly denkt hier anders overAnd the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Is dat 1G al zeker?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:51 schreef _serial_ het volgende:
Ja we gaan alles loslaten, ooit, maar stiekem gooien we wel 1G er bovenop en maximaal aantal bezoekers
"Je mag toch open, dus zeur niet"Zonder wrijving geen glans![]()
jij zit hier om dm's openbaar te voeren, je draagt nu niks bij aan het topicquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
waarom zou je in godsvredesnaam je excuses aanbieden voor iets wat je op je eigen twitterkanaal zet, en je staat er achter.
Wellicht snap je hem nu.
Want, pas als er 501 mensen binnen zijn, DAN zal het virus rondwoekeren als de vliegende ebola en zijn we reddeloos verloren!quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:48 schreef D_A het volgende:
NOS heeft een update.
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)te-coronamaatregelen![]()
![]()
als zij het niet aan durven om dit door de shredder te halen, dan doet het FOK-OMT dat wel voor ze!quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:50 schreef RipCity het volgende:
Dus waar je nu nog zonder test overal naar binnen kan zoals voetbal en concert moet je straks op zoek naar test locatie en dat zo plannen dat het Max 24 uur vantevoren is. Nog niet zo makkelijk ook.
Nou… vooruitgang.![]()
Straks gaan ze nog roepen dat de TL buizen ook aan moeten in de discotheek.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Zijn maar jongeren he. Die moeten niet zo zeiken en stemmen doen ze ook niet,quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:51 schreef _serial_ het volgende:
"Je mag toch open, dus zeur niet"zie email 27 oktober![]()
En wie gaat die testen dan betalen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:54 schreef HPoi het volgende:
1G alleen voor evenementen toch verwacht ik? Anders kunnen we wel ophouden te bestaan als land.![]()
Hebben we ondertussen al cijfers?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Je zou toch denken dat ze het kleurschema iets aanpassen met de aantallen besmettingenquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:39 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Positieve testen vandaag volgens de GGDTwiddel![]()
Alleen nachthoreca en grote evenementen verwacht ik zelfs. Denk zelfs betaald voetbal niet. Dat redt je niet met 600.000 testen per dag namelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:54 schreef HPoi het volgende:
1G alleen voor evenementen toch verwacht ik? Anders kunnen we wel ophouden te bestaan als land.zie email 27 oktober![]()
De stichting Open Nederland oftewel Ernst.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:55 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
En wie gaat die testen dan betalen?zie email 27 oktober![]()
Bruls zegt te gaan handhaven. De politie wenst hem succes: https://www.tubantia.nl/b(...)t-over-ons~aa2c20e2/zie email 27 oktober![]()
Er wordt dagelijks uitermate goede champagne gedronken ter huize van de door SON gecontracteerde partijen.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:58 schreef trein2000 het volgende:
Bruls zegt te gaan handhaven. De politie wenst hem succes: https://www.tubantia.nl/b(...)t-over-ons~aa2c20e2/Die Bruls is toch ook de clown van de pandemie geworden.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Hoorde ik nou op de radio dat het ctb eruit gaat
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Laat hem zelf maar dan op pad gaan met zn dikke @$$ als ie zo graag wilt "handhaven"quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:58 schreef trein2000 het volgende:
Bruls zegt te gaan handhaven. De politie wenst hem succes: https://www.tubantia.nl/b(...)t-over-ons~aa2c20e2/![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)te-coronamaatregelenquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoorde ik nou op de radio dat het ctb eruit gaatquote:Het kabinet zet erop in dat aan het eind van de maand een einde komt aan veel coronamaatregelen. Haagse bronnen benadrukken dat er nog definitieve besluiten moeten worden genomen, maar het kabinet denkt erover het coronatoegangsbewijs af te schaffen, net als de regel om anderhalve meter afstand te houden en een mondkapje te dragen. Festivals en andere plekken waar veel mensen zijn, zouden dan vanaf 25 februari toegankelijk worden met een negatieve test ('1G').![]()
Ik ben zeer verrast. In positieve zin ook nog eens.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:01 schreef Piles het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)te-coronamaatregelen
[..]
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Teststraat op elke hoek van de straat. Wordt 1G testen gratis?quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:01 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:58 schreef nostra het volgende:
Er wordt dagelijks uitermate goede champagne gedronken ter huize van de door SON gecontracteerde partijen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ze hebben weer een update in het Office pakket bij RIVM zeker ...Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
De windows 95 update loopt nog.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Ze hebben weer een update in het Office pakket bij RIVM zeker ...[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Hij kan zelf toch voor die nachtclubs gaan liggen? Wens hem veel succes!quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:58 schreef trein2000 het volgende:
Bruls zegt te gaan handhaven. De politie wenst hem succes: https://www.tubantia.nl/b(...)t-over-ons~aa2c20e2/
Is het nu wel voor 3G in ieder geval. Testlocaties zijn ook meer en laagdrempeliger dan aan het begin.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Teststraat op elke hoek van de straat. Wordt 1G testen gratis?
Hoop gedoe voor een paar weekjes maar oké. Of gaan we 1G ook voor langere termijn in het nachtleven doen?![]()
![]()
Of ze zitten gewoon lekker een potje te patiencen en het systeem is vastgelopen door de rondstuiterende kaartenquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Herinstallatie van mijnenveger was mislukt. Morgen nieuwe poging.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
En dan vooral hopen dat ze het niet als een zwaard boven de samenleving laten hangen, of het in het najaar '''voor de zekerheid'' ''even'' terughalen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben zeer verrast. In positieve zin ook nog eens.![]()
Dan komt ook niemand meer binnen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:06 schreef Vasilevski het volgende:
Hij kan zelf toch voor die nachtclubs gaan liggen?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Eens, maar dat het nu ook weer in de koelkast wordt gezet stemt me vrolijk. Er zit dus wel een vooruitziende blik in den haagquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En dan vooral hopen dat ze het niet als een zwaard boven de samenleving laten hangen, of het in het najaar '''voor de zekerheid'' ''even'' terughalen.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
144kAnd everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
_____
"Die petitie is polariserend"When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Afschaffing van coronatoegangsbewijs en daarmee dan ook de twijfelachtige samenhang van geldige QR-code en boosterprikken zou inderdaad een mooie zet zijn. Ikzelf heb de regering nooit verdacht van dystopische ambities, maar het gestaar op het aantal besmettingen was me de laatste paar maanden wel een doorn in het oog. Al met al ogen de vooruitzichten niet slecht!![]()
TOPSHOWquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:58 schreef D_A het volgende:
[..]Die Bruls is toch ook de clown van de pandemie geworden.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Het framen is weer begonnen hoor. 'Far right', 'misinformation'...quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:13 schreef nostra het volgende:
"Die petitie is polariserend"
[ twitter ]
Een enkel nazi vlaggetje van een compleet gestoorde gek is genoeg om een hele meute weg te zetten als extreem rechts tuig.
Vraag me toch altijd af hoe dat dan zit met die 'politiek correcte' anti Israel demo's met hun hamas vlaggen gewapper en 'dood aan de joden' geschreeuw. Dat is dan opeens een nobel protest... Right?
De enige gek die in Ottawa de boel verstierd is die mafklapper van een trudeau die compleet door aan het draaien is omdat niet iedereen naar hem wil luisteren. Hij is het politieke klimaat aan het creëren wat je niet wil horen en zien. Niet verbinden als hoogste landsbestuurder, maar juist aan het polariseren. Framen, framen, schelden en tieren.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Legendarisch interview, like gegeven.quote:![]()
Precies dit. Ik ben niet van de complottheorieën en andere sprookjes.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:14 schreef MissionPhailed het volgende:
Afschaffing van coronatoegangsbewijs en daarmee dan ook de twijfelachtige samenhang van geldige QR-code en boosterprikken zou inderdaad een mooie zet zijn. Ikzelf heb de regering nooit verdacht van dystopische ambities, maar het gestaar op het aantal besmettingen was me de laatste paar maanden wel een doorn in het oog. Al met al ogen de vooruitzichten niet slecht!''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Ik heb er ook een hartgrondige hekel aan. Maar ik kan wel begrijpen dat mensen het er in gaan zien als je zo tegen de ratio in vasthoudt aan een ingrijpende, gehate maatregel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Precies dit. Ik ben niet van de complottheorieën en andere sprookjes.zie email 27 oktober![]()
Ja eens. Ratio proportionaliteit was wel compleet zoek en de gevolgen zeer heftig. Dan kun je bij de bepaalde soort medemens wel een bepaalde respons triggeren iddquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hartgrondige hekel aan. Maar ik kan wel begrijpen dat mensen het er in gaan zien als je zo tegen de ratio in vasthoudt aan een ingrijpende, gehate maatregel.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Mooi stukje. Niet meer: wees bang voor het virus, maar wees bang voor... the alt-right!quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:13 schreef nostra het volgende:
[ twitter ]
"But I’m afraid you should be worried. You should certainly be paying attention."
Je zou eens ergens niet bang voor zijn. Het hele probleem zou niet bestaan hebben zonder die totaal onzinnige verplichting. Het protest gaat niet eens over vaccins an sich.![]()
Ik dacht hoogstens dat er wat druk lag vanuit de EU. Maar ook enkel omdat het voor mij persoonlijk wel heel erg over kwam dat ze het CTB koste wat kost actief wilden houden. En zich ook stuk staarden op 2G; ondanks dat TU onderzoek bijvoorbeeld. Er was een tunnelvisie en het begon wel steeds makkelijker te worden om daar dingen in te gaan zien.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:14 schreef MissionPhailed het volgende:
Afschaffing van coronatoegangsbewijs en daarmee dan ook de twijfelachtige samenhang van geldige QR-code en boosterprikken zou inderdaad een mooie zet zijn. Ikzelf heb de regering nooit verdacht van dystopische ambities, maar het gestaar op het aantal besmettingen was me de laatste paar maanden wel een doorn in het oog. Al met al ogen de vooruitzichten niet slecht!![]()
Maar escalation of commitment, angst voor het onbekende of bang het niet weer ingevoerd te krijgen bij hernieuwde noodzaak is geen complot of sprookje.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik dacht hoogstens dat er wat druk lag vanuit de EU. Maar ook enkel omdat het voor mij persoonlijk wel heel erg over kwam dat ze het CTB koste wat kost actief wilden houden. En zich ook stuk staarden op 2G; ondanks dat TU onderzoek bijvoorbeeld. Er was een tunnelvisie en het begon wel steeds makkelijker te worden om daar dingen in te gaan zien.zie email 27 oktober![]()
Wel bijzonder, de dag na 'de grote correctie' is het 144k en kabbelt dit topic gewoon rustig verder
_____
Niemand die het nog iets doet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:35 schreef LTVDK het volgende:
Wel bijzonder, de dag na 'de grote correctie' is het 144k en kabbelt dit topic gewoon rustig verder
Weet je, nog een paar weken zulke besmettingsaantallen en dan zijn we er toch ook gewoon zowat.![]()
Volgens mij gewoon hele normale mensen die er totaal geen zin meer in hebben en niks verplicht willen hebben. En dan vervolgens worden dit soort frames zomaar de wereld in geslingerd.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:13 schreef nostra het volgende:
[ twitter ]A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
juist, gelukkig ben ik al 8 jaar eigen "baas" zoveel relaxter.....quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad van die 9-5 schapen en ambtenaren die dit heerlijk vinden, maar het begint bij:
[..]
De nutteloze team managertjes die hun schaapjes willen controleren of ze al dan niet aan het werk zijn. De hele dag door. Niet realiserende dat ze daarmee juist een nadelig effect hebben op de productiviteit en resultaten. Want ja, 6 inefficiënte excelsheetjes bijhouden is natuurlijk belangrijker.
Zij waren jarenlang de beperkende factor door het niet eens te willen faciliteren omdat het argument dat het niet zou kunnen tot in den treure werd gebezigd door die fossielen.
Nu ziet men dat het wel kan. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Maar je kan mij niet overtuigen dat een kantoorbaan/ambtenaar niet 2-3 dagen per week 'remote' zou kunnen werken.
Stel dat 50% van de NL banen uit kantoor/ambtenaar bestaat en ze allemaal 2-3 dagen per week dus remote werken. Dan heb je 40-60% minder verkeer in die groep wat 20-30% minder dagelijks verkeer is.
Kan de link nergens meer vinden, maar vorig jaar had de anwb een artikel waarin ze vertelde dat juist de extra 15-20% verkeer er toe leidt er juist files staan. Omdat de bottlenecks het niet aankunnen en het dan begint op te stropen. Haal je die 15-20% weg, kan iedereen doorrijden, zie vakanties/traditionele vrije dagen.
De spreiding die vorig jaar er was met ongeveer dezelfde aantal KM's wat ook een mooie.
Dus juist die angel van drukte kan het hele spitsfile probleem oplossen en die 2-3 dagen remote werken, kan de oplossing zijn.
voor mij nooit meer een 9-5 baan met een of andere HBO/WO kutkneus als managerwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
De EU wil denk ik niet dat elk land per se CTB's in het binnenland houdt (voor restaurants en zo), dat valt ook niet te micromanagen. Hoeft maar één Polen of Hongarije te zijn dat na een paar maanden zegt geen interesse meer te hebben en dat de EU in de stront kan zakken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik dacht hoogstens dat er wat druk lag vanuit de EU. Maar ook enkel omdat het voor mij persoonlijk wel heel erg over kwam dat ze het CTB koste wat kost actief wilden houden. En zich ook stuk staarden op 2G; ondanks dat TU onderzoek bijvoorbeeld. Er was een tunnelvisie en het begon wel steeds makkelijker te worden om daar dingen in te gaan zien.
De EU wil denk ik wel de mogelijkheid van een Europees certificaat voor zowel binnenlands als buitenlands gebruik mogelijk maken, los van of een individuele lidstaat hem ook daadwerkelijk wil gebruiken. En op die infrastructuur valt wel wat aan te merken als het voor de middellange termijn wordt ingevoerd wegens 'handig'.![]()
wij verkopen de tickets voor ons concert in de gashouder volgende maand er zijn nog veel teveel besmettingenquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:35 schreef LTVDK het volgende:
en ik wil niet "expres" corona op gaan lopen.
ik blijf nog wel even wat langer op een klein eiland in kaapverdie, je merkt helemaal niks van covid hier
en het weer is ook prima, droog, 26gr strak blauwe lucht.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Ik kijk inderdaad uit naar het moment dat meer landen gaan stoppen met het CTB - om daar naar binnen te mogen, maar ook om daar in het binnenland bv gebruik te maken van de horeca. Hoe meer landen hoe beter. Als het aan de EU ligt blijven landen het gebruiken; dat verwacht ik inderdaad wel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:38 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
De EU wil denk ik niet dat elk land per se CTB's in het binnenland houdt (voor restaurants en zo), dat valt ook niet te micromanagen. Hoeft maar één Polen of Hongarije te zijn dat na een paar maanden zegt geen interesse meer te hebben en dat de EU in de stront kan zakken.
De EU wil denk ik wel de mogelijkheid van een Europees certificaat voor zowel binnenlands als buitenlands gebruik mogelijk maken, los van of een individuele lidstaat hem ook daadwerkelijk wil gebruiken. En op die infrastructuur valt wel wat aan te merken als het voor de middellange termijn wordt ingevoerd wegens 'handig'.![]()
Denk dat vooral Oostenrijk nogal 'n hardliner zal blijven op dit gebied voorlopig ...quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik kijk inderdaad uit naar het moment dat meer landen gaan stoppen met het CTB - om daar naar binnen te mogen, maar ook om daar in het binnenland bv gebruik te maken van de horeca. Hoe meer landen hoe beter. Als het aan de EU ligt blijven landen het gebruiken; dat verwacht ik inderdaad wel.![]()
Ja, net als Duitsland denk ik. Frankrijk en Italië misschien ook. Spanje en Portugal zie ik er de komende maanden wel mee stoppen; al is het maar om extra toeristen te trekken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:43 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Denk dat vooral Oostenrijk nogal 'n hardliner zal blijven op dit gebied voorlopig ...![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:37 schreef Predator40 het volgende:
[..]
juist, gelukkig ben ik al 8 jaar eigen "baas" zoveel relaxter.....
voor mij nooit meer een 9-5 baan met een of andere HBO/WO kutkneus als manager![]()
Zo fijn.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Het is wachten tot veel landen stoppen met zaken als CTB, maskers en afstand. Dan kan een Duitsland wel lekker door blijven rammen met hun regelzucht, maar daar hebben ze alleen zichzelf mee.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, net als Duitsland denk ik. Frankrijk en Italië misschien ook. Spanje en Portugal zie ik er de komende maanden wel mee stoppen; al is het maar om extra toeristen te trekken.![]()
Veel Portugezen daar toen ik er woondequote:Op woensdag 9 februari 2022 17:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
@:Tijn hoe is het in Portugal trouwens?![]()
Ik ben benieuwd wanneer Zuid-Europa stopt met mondkapjes. Die zijn echt nog geen moment weg geweest in Spanje, Portugal, Italië en zo. Hooguit wanneer je ze moet dragen. Ze gaan nu wel heel behoedzaam naar dat je niet meteen in je kraag wordt gevat als je ze buiten niet draagt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is wachten tot veel landen stoppen met zaken als CTB, maskers en afstand. Dan kan een Duitsland wel lekker door blijven rammen met hun regelzucht, maar daar hebben ze alleen zichzelf mee.![]()
Duitsland lekker ontwijken deze zomer, eens kijken hoe lang ze dan nog door gaan met hun maatregelfetish.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is wachten tot veel landen stoppen met zaken als CTB, maskers en afstand. Dan kan een Duitsland wel lekker door blijven rammen met hun regelzucht, maar daar hebben ze alleen zichzelf mee.![]()
144k. Ik kan me niet voorstellen hoeveel dat is. Heel abstractquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:35 schreef LTVDK het volgende:
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Jep.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:51 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Duitsland lekker ontwijken deze zomer, eens kijken hoe lang ze dan nog door gaan met hun maatregelfetish.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
144k. Ik kan me niet voorstellen hoeveel dat is. Heel abstract
En de gemiddeld dagelijkse IC opnames:![]()
![]()
Zou toch wel heel ernstig gesteld zijn als ze deze zomer nóg niet op z'n minst de stappen zetten die wij nu in maart nemen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:51 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Duitsland lekker ontwijken deze zomer, eens kijken hoe lang ze dan nog door gaan met hun maatregelfetish.
Voor nu is het advies daar om nog even vol te houden:![]()
![]()
Ah, de Duitse variant op onze 2 weken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:57 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Zou toch wel heel ernstig gesteld zijn als ze deze zomer nóg niet op z'n minst de stappen zetten die wij nu in maart nemen.
Voor nu is het advies daar om nog even vol te houden:
[ twitter ]![]()
Wat een debakel straks voor D66/VVD als hun 2G bullshit er toch niet doorkomt. Rutte ziet de bui al hangen en zal zich steeds afzijdiger houden in de covid discussie. Langzaam Ernst laten vallen, rest van de shit afschuiven op OMT/RIVM en weer doorpakken. Nieuw elan![]()
![]()
De blijdschap over het afschaffen van vrijwel alle maatregelen over een paar weken is groot zie ik alweerquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:05 schreef Jed1Gam het volgende:
Wat een debakel straks voor D66/VVD als hun 2G bullshit er toch niet doorkomt. Rutte ziet de bui al hangen en zal zich steeds afzijdiger houden in de covid discussie. Langzaam Ernst laten vallen, rest van de shit afschuiven op OMT/RIVM en weer doorpakken. Nieuw elan.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Heb wel zin in die persconferentie aangezien het dan nog niet officieel is dat CTB eind deze maart van tafel gaat. Blijven verdedigen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:05 schreef Jed1Gam het volgende:
Wat een debakel straks voor D66/VVD als hun 2G bullshit er toch niet doorkomt. Rutte ziet de bui al hangen en zal zich steeds afzijdiger houden in de covid discussie. Langzaam Ernst laten vallen, rest van de shit afschuiven op OMT/RIVM en weer doorpakken. Nieuw elan![]()
![]()
Het viel me van D66 (paternotte) heel erg tegen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:05 schreef Jed1Gam het volgende:
Wat een debakel straks voor D66/VVD als hun 2G bullshit er toch niet doorkomt. Rutte ziet de bui al hangen en zal zich steeds afzijdiger houden in de covid discussie. Langzaam Ernst laten vallen, rest van de shit afschuiven op OMT/RIVM en weer doorpakken. Nieuw elan''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Teflon Rutte is er niet bij.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:08 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Heb wel zin in die persconferentie aangezien het dan nog niet officieel is dat CTB eind deze maart van tafel gaat. Blijven verdedigen.![]()
Bruls denkt echt dat hij de baas van nederland is .....wat een tering debielquote:woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Volgens het artikel kan er nog niet versoepeld worden omdat de piek nog moet komen maar vooral omdat er nog teveel kwetsbaren ongevaccineerd zijn. En die moeten beschermd worden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:57 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Zou toch wel heel ernstig gesteld zijn als ze deze zomer nóg niet op z'n minst de stappen zetten die wij nu in maart nemen.
Voor nu is het advies daar om nog even vol te houden:
[ twitter ]
Sorry hoor maar als je na een jaar nog steeds niet gevaccineerd bent, mag je dan nog verwachten dat de samenleving maatregelen slikt om jou te beschermen?![]()
welke maatregelen ???? oh wacht in nederlandquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De blijdschap over het afschaffen van vrijwel alle maatregelen over een paar weken is groot zie ik alweer.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Je ziet overal op de wereld dat 'liberale' politici de meest tirannieke maatregelen willen onder het mom van 'follow the science', dus in die zin is het niet raar dat D66 de grootste vijand van grondrechten is gebleken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het viel me van D66 (paternotte) heel erg tegen.![]()
Wat een geprutsquote:Aantal meldingen van positieve testen onjuist
Het totaal aantal positieve coronatesten dat het RIVM aan het einde van de middag meldde in de open data bestanden is niet juist. Bij de 144.586 positieve testuitslagen bleek ook een deel van de positieve testuitslagen van dinsdag 8 februari meegeteld. Waarschijnlijk heeft dit te maken met nieuwe meldroute die sinds gisteren in gebruik werd genomen. Het RIVM heeft het bestand met de gegevens daarom offline gehaald. De gegevens worden opnieuw gecontroleerd en zodra mogelijk weer op de website gezetwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Vooral de laatste weken. Bij delta was het een maatregel die effect kon hebben. Dan is het een ethische discussie of je het ook wenselijk vindt en daar kun je gewoon anders over denken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het viel me van D66 (paternotte) heel erg tegen.
Maar na dat onderzoek uit Delft wisten we dat het amper meerwaarde had. Dan moet je het ook gewoon durven loslaten.zie email 27 oktober![]()
Er gaan drie vrachtwagens op pad? Verzin eens wat origineels zou ik zeggen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:14 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
Er is een monster gecreëerd.
[..]
Daarom juist. Vet awkward.zie email 27 oktober![]()
Dat is inderdaad leuk voer voor wetenschappers de komende jaren. Neem zo’n Ardern. 2 jaar lang snoeiharde maatregelen en die Kiwi’s lopen nog met haar weg ook.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je ziet overal op de wereld dat 'liberale' politici de meest tirannieke maatregelen willen onder het mom van 'follow the science', dus in die zin is het niet raar dat D66 de grootste vijand van grondrechten is gebleken.![]()
Daarom, Rutte glipt er weer eens tussen uit en Ernst (CDA) vangt de klap op.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:14 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
Er is een monster gecreëerd.
[..]
Daarom juist. Vet awkward.![]()
![]()
Even de zakken uit de broek gekniptquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:44 schreef Zipportal het volgende:
@:de_boswachter trekt zijn bioscooppak weer aan.U MAD?![]()
Wauw!quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is fijn maar totaal niet relevant.
Maar juist door die duidelijke afspraken schep je helderheid voor je personeel en hebben we ECHT een laag ziekteverlet en weinig besmettingen onder het personeel. Het bedrijf functioneert qua productiviteit gelijkwaardig als pre-Corona.![]()
Dit is een buitenlands forum ????quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
welke maatregelen ???? oh wacht in nederland'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Geeft wel een goede weergave inderdaad.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:55 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de gemiddeld dagelijkse IC opnames:
[ afbeelding ]
Nog een mooie.
Tijdens het WK 2010 stond het Museumplein een aantal keer vol. Dit zouden 120.000 man zijn:
Kijkend naar een mannetje of 11
[ Bericht 37% gewijzigd door Red_85 op 09-02-2022 18:27:48 ]'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Na 2 jaar nog steeds met dat geleuter komen aanzetten is inderdaad tenenkrommend.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Volgens het artikel kan er nog niet versoepeld worden omdat de piek nog moet komen maar vooral omdat er nog teveel kwetsbaren ongevaccineerd zijn. En die moeten beschermd worden.
Sorry hoor maar als je na een jaar nog steeds niet gevaccineerd bent, mag je dan nog verwachten dat de samenleving maatregelen slikt om jou te beschermen?![]()
yesssquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:58 schreef trein2000 het volgende:
Bruls zegt te gaan handhaven. De politie wenst hem succes: https://www.tubantia.nl/b(...)t-over-ons~aa2c20e2/![]()
Ik begin hiervan te genieten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:58 schreef trein2000 het volgende:
Ernst Kuipers is niet van CDA Maar D66.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:18 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Daarom, Rutte glipt er weer eens tussen uit en Ernst (CDA) vangt de klap op.
[ afbeelding ]And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Als het er maar drie zijn kunnen ze het beter in Euro Truck Simulator doen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er gaan drie vrachtwagens op pad? Verzin eens wat origineels zou ik zeggen.![]()
![]()
Die Kuipers.wordt gewoon gebruikt als offerlam. Nog even wat rotzooi opruimen en dan vallen over die verdwenen 5 miljard.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:05 schreef Jed1Gam het volgende:
Wat een debakel straks voor D66/VVD als hun 2G bullshit er toch niet doorkomt. Rutte ziet de bui al hangen en zal zich steeds afzijdiger houden in de covid discussie. Langzaam Ernst laten vallen, rest van de shit afschuiven op OMT/RIVM en weer doorpakken. Nieuw elanOp woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Er gaan nu blijkbaar geruchten dat de voetbalstadions weer vol mogen op basis van 1G.
Dan word ik woedend.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Na 2 jaar nog steeds met dat geleuter komen aanzetten is inderdaad tenenkrommend.
![]()
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Godsammequote:Op woensdag 9 februari 2022 18:27 schreef Caland het volgende:
Er gaan nu blijkbaar geruchten dat de voetbalstadions weer vol mogen op basis van 1G.
Dan word ik woedend.![]()
![]()
Dat is toch niet te doen joh.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:27 schreef Caland het volgende:
Dan word ik woedend.
Wat een kansloze bedoening.
Zonder wrijving geen glans![]()
Haha, die fitte boys komen alleen niet op 't IC.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geeft wel een goede weergave inderdaad.
Nog een mooie.
Tijdens het WK 2010 stond het Museumplein een aantal keer vol. Dit zouden 120.000 man zijn:
[ afbeelding ]
Kijkend naar een mannetje of 11
[ afbeelding ]![]()
Dat zou feitelijk een nog zwaardere maatregel zijn dan wat we tot nu toe hebben gehad.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:27 schreef Caland het volgende:
Dan word ik woedend.
Die mondkappen zijn al onzin naast CTB maar 1G zou echt de druppel zijn.![]()
Als ze 1G voor stadions gaan doen, is het wel tijd voor een grote opstand. Breek de boel maar open, rot op met je testje en steek die lekker in een grensrechter zijn hol.![]()
Mondkap werd afgelopen weekend echt op geen enkele manier gehandhaafd, geen idee hoe dat in andere stadions was.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat zou feitelijk een nog zwaardere maatregel zijn dan wat we tot nu toe hebben gehad.
Die mondkappen zijn al onzin naast CTB maar 1G zou echt de druppel zijn.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Gaan ze die bullshitmaatregelen waar niemand iets om geeft door en door bespreken (thuiswerkadvies, hoeveel bezoekers ontvangen advies), maar geen woord over de maatregelen waar iedereen daadwerkelijk vanaf wil: CTB en mondlapjes.
Dit is gewoon treiteren.![]()
Oja klopt, verwarde hem met Grapperhaus.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ernst Kuipers is niet van CDA Maar D66.![]()
Zou kunnen dat het op de gewone tribunes niet echt een issue is of was.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Mondkap werd afgelopen weekend echt op geen enkele manier gehandhaafd, geen idee hoe dat in andere stadions was.
Perstribune/persruimtes moest je wel met zo'n ding lopen, alhoewel het daar ook niet echt strikt werd gehandhaafd in stadion waar ik was.![]()
https://www.ad.nl/politie(...)ngstest-1g~ac909c87/quote:De tijdelijke 1G-optie voor het nachtleven, festivals en binnen-evenementen zonder zitplek wordt nu besproken met ondernemers uit die sector, bevestigt minister Ernst Kuipers van Volksgezondheid (D66). ,,Daar spreek je over: kun je zolang het nodig en relevant is met 1G open?” Als de druk op de ziekenhuizen beperkt blijft, kan de coronapas later deze maand zelfs helemaal vervallen, net als de mondkapplicht en de anderhalvemeterregel.
Als het doorgaat, kunnen theaters, bioscopen, voetbalstadions, cafés en restaurants weer op volledige capaciteit open. ,,Vanochtend was er een overleg over de juridische haken en ogen”, meldt een Haagse bron. ,,Als je snel meer wil verruimen heb je te maken met wetgevingstrajecten. Dat moet je voorbereiden.”
Een stadion is buiten én geplaceerd. Lijkt mij ‘gewoon’ 3G. Vreet ook van je capaciteit anders. 600.000 op een dag, Feyenoord thuis en Ajax thuis en je bent er al 100.000 kwijt. Gaat niet.zie email 27 oktober![]()
Beide kaal, maar daar houdt de vergelijking wel opquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:33 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Oja klopt, verwarde hem met Grapperhaus.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Nee hoor, beide gek,quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Beide kaal, maar daar houdt de vergelijking wel op
op regeltjes.![]()
Goede vorige baan in het werkveld, geen beroepspoliticusquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Beide kaal, maar daar houdt de vergelijking wel op
zie email 27 oktober![]()
Wat een versoepeling!quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:27 schreef Caland het volgende:
Dan word ik woedend.![]()
![]()
Volgens dit artikel ook afschaffing CTB en mondkapjesquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:33 schreef leolinedance het volgende:
Gaan ze die bullshitmaatregelen waar niemand iets om geeft door en door bespreken (thuiswerkadvies, hoeveel bezoekers ontvangen advies), maar geen woord over de maatregelen waar iedereen daadwerkelijk vanaf wil: CTB en mondlapjes.
Dit is gewoon treiteren.
Maar goed, de details zijn nog niet bekend.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Vrijdagavond een test doen, vrijdagavond en zaterdagmiddag de hort op en dan mag je zaterdagavond "negatief" in het stadion gaan zitten. Ja dat heeft nog veel met virusbestrijding te maken.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Ah, uiterlijke gelijkenis danquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Goede vorige baan in het werkveld, geen beroepspoliticusop basis waarvan verwisselingen vaak plaats vinden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Bij PSV werd ik er zelfs door steward op gewezen bij binnenkomst dat die niet ophoefde hoorquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Mondkap werd afgelopen weekend echt op geen enkele manier gehandhaafd, geen idee hoe dat in andere stadions was.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Nou boys. Zijn we voor 1 maart verlost van alle maatregelen?
Wellicht is dat wat te snel, maar half maart moet lukken lijkt me.![]()
Lijkt me niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:27 schreef Caland het volgende:
Dan word ik woedend.
Waarschijnlijk gewoon 2g. En dat doet me niks.![]()
2G? Je bedoelt 3G.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me niet.
Waarschijnlijk gewoon 2g. En dat doet me niks.![]()
Ze geloven zo oprecht dat zij als enige het rationele visie van het goede vertegenwoordigen dat ze om dit te verwezelijken zich dermate veel vrijheden gunnen waardoor zij met hun strikt sturen van de samenleving zelf verworden tot het onderdrukkende kwaad waar de iedereen onder gebukt gaat. Mensen die hier tegen in gaan moeten wel alt-right gekkies of ander soortig populisten zijn. Toch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je ziet overal op de wereld dat 'liberale' politici de meest tirannieke maatregelen willen onder het mom van 'follow the science', dus in die zin is het niet raar dat D66 de grootste vijand van grondrechten is gebleken.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Oh dat zou mooi zijn!quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens dit artikel ook afschaffing CTB en mondkapjes
Maar goed, de details zijn nog niet bekend.![]()
![]()
En de girls danquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:43 schreef Spablauw214 het volgende:
Nou boys. Zijn we voor 1 maart verlost van alle maatregelen?
Wellicht is dat wat te snel, maar half maart moet lukken lijkt me.![]()
![]()
Prima, allerleerst complimenten aan de overheid dat de TESTEN voor toegang pilots dan nu eindelijk in de praktijk worden gebracht, dan kunnen we daarna beginnen met het protesteren tegen de 1G samenlevingquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:43 schreef Jed1Gam het volgende:
1G stadium, concerten en nachtclubs, mogelijke versoepeling. Zie het er zo van komen.
Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Laatste update: 09-02-2022 - 19:02
Totaal aantal besmettingen: 86604
Gemeentes met +5 besmettingen:
3655 Amsterdam
2832 Rotterdam
2338 Utrecht
2301 's-Gravenhage
1158 Nijmegen
1080 Eindhoven
1042 Groningen
982 Tilburg
956 Breda
859 Apeldoorn
859 Amersfoort
809 Arnhem
803 Leeuwarden
787 Delft
783 Haarlem
780 Zwolle
765 's-Hertogenbosch
762 Ede
752 Zaanstad
741 Enschede
725 Haarlemmermeer
684 Almere
682 Súdwest-Fryslân
639 Alphen aan den Rijn
621 WestlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
0 gemeentes met 0 besmettingen
0 gemeentes met 1 besmettingen
0 gemeentes met 2-4 besmettingen
0 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik denk dat de komende tijd geen zin meer heeft om te testen op vele soorten sub varianten van coronavirus. Zowel zou goed kunnen zijn dat vele nieuwe virusvarianten steeds minder besmettelijker wordt dan we denken, vooral zien we dan ook veel mildere klachten zoals alleen hoesten of niezen.... het duidt alleen maar op dat aan het uitdoven is. Zo te zien is het allerergste al voorbij en gaan we binnenkort weer terug naar normale situatie van voor coronatijdperk. We worden allemaal weer immuun voor het virus komende tijd.Humor, serieus en vrolijk!![]()
Helemaal topquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
@:Tijn hoe is het in Portugal trouwens?Elke dag rond de 20 graden, tot nu toe maar een dag wat regen gehad.
![]()
HUGOKANNIKS
ERNSTKSNNIKS
RIVMKANNIKS
Heb ik nu de goede schuldige?
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Niemand is schuldig, echt niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:12 schreef OProg het volgende:
HUGOKANNIKS
ERNSTKSNNIKS
RIVMKANNIKS
Heb ik nu de goede schuldige?Humor, serieus en vrolijk!![]()
Allemaal de schuld van Danny. Om FOK actiever te krijgen. En anders is de Rabobank een goede pispaal.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:12 schreef OProg het volgende:
HUGOKANNIKS
ERNSTKSNNIKS
RIVMKANNIKS
Heb ik nu de goede schuldige?![]()
"Ze doen het samen"quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:12 schreef OProg het volgende:
HUGOKANNIKS
ERNSTKSNNIKS
RIVMKANNIKS
Heb ik nu de goede schuldige?![]()
Ik heb een beetje de indruk dat 1G vooral achter de hand gehouden wordt omdat ze nog altijd een contract hebben met de testaanbieders voor een bepaalde garantie van leveringsvolume. De schoorsteen bij Stichting Open Nederland moet natuurlijk wel blijven roken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:53 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Prima, allerleerst complimenten aan de overheid dat de TESTEN voor toegang pilots dan nu eindelijk in de praktijk worden gebracht, dan kunnen we daarna beginnen met het protesteren tegen de 1G samenlevingHier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Einde van het mondkapje komt wel in zicht ben ik bang![]()
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Haha. Versoepelingen aangekondigd en gelijk koppen met "corona zorgt voor hartproblemen"quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
De 145.000 klopt niet![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)se-tieners~a8043e9b/
Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Jawel. Daarom komen er tribunalen.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
F @Mondkapjequote:Op woensdag 9 februari 2022 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Vandaag heel de papierwinkel doorlopen om vrijdag te vertrekken naar Tampa.
Niet normaal wat een rompslomp.![]()
Was vandaag weer de enige die ze droeg in de garage en bij de snackbarquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
Tap tap tap![]()
Grappig hoe dat gaat. Van de ene op de andere dag ben je geen ouderen-moordenaar meer als je dat flutding niet meer op hoeft te zetten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
Follow the science.![]()
Een pandemie is voor niemand leuk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:41 schreef patrickt37 het volgende:
Vandaag heel de papierwinkel doorlopen om vrijdag te vertrekken naar Tampa.
Niet normaal wat een rompslomp."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Laat je vandaag uitlekken dat over 1,5 week alles opengaat, wil je wel dat dít weekend gehandhaafd wordt.
https://www.nu.nl/coronav(...)e-dat-moet-doen.html
Waarom maken ze zich zo druk...![]()
Het is gewoon lachwekkend om te zien hoe snel de politiek bakzeil aan het halen is omdat men de regels echt openlijk gaat negeren.
Men ziet ook wel in dat er geen houden meer aan is, en de politie doet niks voor niks een statement maken om niet te handhaven, daar is echt wel over nagedacht, met direct de mededeling er achter aan dat men vanuit de BOA's solidariteit verwacht, of beter gezegd, reken er maar niet op dat er politie ondersteuning gaat zijn.
Het is heel belangrijk dat dit soort verzet er komt zodat de politiek gedwongen wordt om maatregelen te schrappen, want zonder actie simpelweg geen reactie.
Want het droomscenario van he OMT met in het gunstigste scenario van 2000 mensen op de IC, daarvan is 200 gerealiseerd, en met het tweede droomscenario 800 op de IC, dat gaat ook niet meer lukken, dat weten de partijen ook wel, maar het 2G moest er nog even doorheen, maar dat gaat nu niet meer lukken, men ziet dat de gemiddelde burger ook wel inziet dat het gedaan is met de angstscenario's en men moet wel 'versoepelen' om nog enige geloofwaardigheid te houden.RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.![]()
Ja, fijn. Hopelijk schaffen ze die als eerste af. Weg met die vieze zweetlap.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ja mooi, we schaffen het mondkapje wellicht af, maar ondertussen kan je wel steeds gaan testen als je naar een evenement wil.
(Waarschijnlijk als enige land)wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Wat weerhoud je er eigenlijk van om hem nu niet meer te dragen? In de praktijk is het slechts een advies waar ze niet op handhaven.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, fijn. Hopelijk schaffen ze die als eerste af. Weg met die vieze zweetlap.De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Het zou me niet verbazen als veel mensen hierin de komende weken al een voorschotje op de versoepelingen gaan nemen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Wat weerhoud je er eigenlijk van om hem nu niet meer te dragen? In de praktijk is het slechts een advies waar ze niet op handhaven.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Alleen binnen-evenementen toch? Laten we zeggen bijvoorbeeld een concert in de ziggodome.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:02 schreef _serial_ het volgende:
Ja mooi, we schaffen het mondkapje wellicht af, maar ondertussen kan je wel steeds gaan testen als je naar een evenement wil.
(Waarschijnlijk als enige land)
Als dat alles is voor een korte tijd, kan ik er voor nu wel mee leven.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ergerlijk hoe nu net gedaan wordt alsof het kabinet ‘bijna alle maatregelen wil afschaffen’ maar intussen vrolijk verder gaat met 1g en andere bizarre maatregelen.
https://nos.nl/artikel/24(...)te-coronamaatregelen٩๏̯͡๏)۶![]()
Vermoedelijk ook buiten, ik eigenlijk niet, het continue getest moet maar eens paal en perk aan gesteld worden. Het heeft nauwelijks nog toegevoegde waarde in de marges.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:08 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Alleen binnen-evenementen toch? Laten we zeggen bijvoorbeeld een concert in de ziggodome.
Als dat alles is voor een korte tijd, kan ik er voor nu wel mee leven.
Als je nu test kan je heel goed prima morgen een superspreader zijn.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Al een tijdje ja.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:16 schreef Oriente het volgende:
Zijn de supermarkten eigenlijk alweer langer dan 20.00 open?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dat klopt, ook heeft Kuipers gisteren een nieuwe strategie bekend gemaakt om de samenleving zo open mogelijk te houden. Mocht er dus in de toekomst aangescherpt moeten worden heb je 2G aan je broek hangen: want dat is ook "open". En welke partij wil er nou de hele samenleving weer laten opsluiten? Want alleen 2G en een nieuwe boosterronde gekoppeld aan je vinkje kan dat nog verhelpen, dat is het enige alternatief.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:16 schreef Ronald het volgende:
Ergerlijk hoe nu net gedaan wordt alsof het kabinet ‘bijna alle maatregelen wil afschaffen’ maar intussen vrolijk verder gaat met 1g en andere bizarre maatregelen.
https://nos.nl/artikel/24(...)te-coronamaatregelenDe uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Gelukkig toch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
Einde van het mondkapje komt wel in zicht ben ik bang
Humor, serieus en vrolijk!![]()
Zweden stopt met registreren testen. Uitstekend. Moeten we hier ook doen.Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Dat kan best kloppen ja, dan kan hij gedwongen om af te treden als minister... Alle nieuwe ministers en staatssecretarissen moeten van te voren gescreend worden door de AVID om belangenverstrengeling te voorkomen, zodat als er een nieuwe kabinet aantreedt na formatie van het kabinet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:20 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/l/2416522
Kuipers asn de belangenverstrengeling? Dit gaat hard met de beste man…Humor, serieus en vrolijk!![]()
Mag toch hopen dat die hele QR-code echt verdwijnt,quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat klopt, ook heeft Kuipers gisteren een nieuwe strategie bekend gemaakt om de samenleving zo open mogelijk te houden. Mocht er dus in de toekomst aangescherpt moeten worden heb je 2G aan je broek hangen: want dat is ook "open". En welke partij wil er nou de hele samenleving weer laten opsluiten? Want alleen 2G en een nieuwe boosterronde gekoppeld aan je vinkje kan dat nog verhelpen, dat is het enige alternatief.![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:20 schreef trein2000 het volgende:
Kuipers asn de belangenverstrengeling? Dit gaat hard met de beste man…![]()
![]()
2 jaar pandemie en nooit een werkende blaastest gehad.
Begint nu al een beetje. Zie in de supermarkten in de binnenstad nu 10-20% zonder, in tokkietown/allochtonië ongeveer eenderde. Personeel in beide draagt ze al een langere tijd niet meer 'correct'. Erg mooi.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:08 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als veel mensen hierin de komende weken al een voorschotje op de versoepelingen gaan nemen.![]()
Ja. Het FOK OMT krijgt dorst. Ga eens wat halen voor ons.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:16 schreef Oriente het volgende:
Zijn de supermarkten eigenlijk alweer langer dan 20.00 open?
@Oliver23 @Lenny_Leonard![]()
Ik vind dit vrij ver gezocht allemaal en nogal aangedikt TBHquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:20 schreef trein2000 het volgende:
Kuipers asn de belangenverstrengeling? Dit gaat hard met de beste man…Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
En snel ook, dorstige avond vanwege de mooie Britse cijfersquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja. Het FOK OMT krijgt dorst. Ga eens wat halen voor ons.
@:Oliver23 @:Lenny_Leonard![]()
Tribunalen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:20 schreef trein2000 het volgende:
Kuipers asn de belangenverstrengeling? Dit gaat hard met de beste man…"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Pff, stelletje geciviliseerden. Gelijk met hooivorken en fakkels naar het Binnenhof slepen zoals een echte wilde menigte zou doen.quote:
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Willen de gevaccineerde die de ongevaccineerden al twee jaar uitmaken voor wappies nog wel hun boosters blijven halen?![]()
Goeie tijd was dat. Had je niet eens tribunalen nodig.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:48 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Pff, stelletje geciviliseerden. Gelijk met hooivorken en fakkels naar het Binnenhof slepen zoals een echte wilde menigte zou doen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ja zeker, over 20 jaar zullen ze ook weer over hebben hoe het was met corona te leven.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:51 schreef DonDruiper het volgende:
Straks geen COR meer..
Toch een deel van je leven geworden.Humor, serieus en vrolijk!![]()
Eigenlijk was het ook gewoon een ontzettend saaie kut crisis. Hebben we een keer een crisis, krijgen we dit.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Daar wil je zeker ook tribunalen voor?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:03 schreef Discombobulate het volgende:
Eigenlijk was het ook gewoon een ontzettend saaie kut crisis. Hebben we een keer een crisis, krijgen we dit.![]()
Iets meer actie en spektakel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Daar wil je zeker ook tribunalen voor?A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Wedstrijdje Marble Mania? Verliezer wordt twee keer keihard in zn eigen marbles getrapt? Uiteraard live te volgen bij SBS6.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Iets meer actie en spektakel.![]()
Je mag dit weer roepen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Daar wil je zeker ook tribunalen voor?Ik kreeg laatst nog een noot voor een vergelijkbare garp. Ik stel voor dat...
[ Bericht 1% gewijzigd door alpeko op 09-02-2022 21:19:36 ]![]()
Er zijn vandaag berichten gekomen dat bijna alle maatregelen deze maand weg gaan, we zijn ff vrolijkquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je mag dit weer roepen?Ik kreeg laatst nog een note voor een vergelijkbare garp. Ik stel voor dat...
Eigenlijk moet ik je nu noten voor 't bespreken van een note, maar hey, het is een goede dag!![]()
Is dat net zoiets als Domino D Day?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wedstrijdje Marble Mania? Verliezer wordt twee keer keihard in zn eigen marbles getrapt? Uiteraard live te volgen bij SBS6.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik voorspel aan het begin van de winter dat mensen hun booster eisenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:48 schreef KrAlex het volgende:
Willen de gevaccineerde die de ongevaccineerden al twee jaar uitmaken voor wappies nog wel hun boosters blijven halen?![]()
![]()
Vrolijke nootquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er zijn vandaag berichten gekomen dat bijna alle maatregelen deze maand weg gaan, we zijn ff vrolijk
Eigenlijk moet ik je nu noten voor 't bespreken van een note, maar hey, het is een goede dag!![]()
Maatregelen gaan maar tijdelijk weg.
Als China het virus niet onder controle kan krijgen.
Dan zal het ons ook niet lukken.![]()
Dat is ook helemaal niet meer nodig. De angel is er uit.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:23 schreef KingRadler het volgende:
Maatregelen gaan maar tijdelijk weg.
Als China het virus niet onder controle kan krijgen.
Dan zal het ons ook niet lukken.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Is mss ook geen slecht idee om dat wel op te starten rond die tijd. Voor de griepvaccinatie-groep in de basis dan vooral. Of eenieder die dat wil.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:16 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik voorspel aan het begin van de winter dat mensen hun booster eisen![]()
Booster kan je gewoon halen over 6 maanden 2G geldig zal blijven.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:16 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik voorspel aan het begin van de winter dat mensen hun booster eisen![]()
Tijd voor versoepelingen in COR. Wanneer persco?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er zijn vandaag berichten gekomen dat bijna alle maatregelen deze maand weg gaan, we zijn ff vrolijk
Niet nodig toch? COR is zelfregulerend. Ik merk dat ik minder enthousiast ben dan toen andere landen het aankondigden. Mss omdat ik nog een kleine slag om de arm houd voor een adder onder het gras. 1G voor etentje of zo. Al zie ik dat niet gebeuren. Maar eerst maar eens di afwachten. En de vlag alvast strijkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Tijd voor versoepelingen in COR. Wanneer persco?Vriendin was sceptisch want in okt was ook alles er af natuurlijk. Maar dat was wel andere fase. Toen was ik ook nog niet zo overtuigd van het einde. Nu meer.
![]()
Ja uiteraard. En het is ook belangrijk dat met name de ouderen en kwetsbaren hun boosters blijven halen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:48 schreef KrAlex het volgende:
Willen de gevaccineerde die de ongevaccineerden al twee jaar uitmaken voor wappies nog wel hun boosters blijven halen?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Ik zou ook later dit jaar ook graag een booster kunnen ontvangen als mijn gezondheid daar baat bij heeft. Maar niet om te skien of het café in te mogen. We zien wel wat dit jaar ons brengt. Op dit moment ziet het er goed uit.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:16 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik voorspel aan het begin van de winter dat mensen hun booster eisenSui cuique mores fingunt fortunam![]()
Nu al een dood topic, jeetje zeg, hoe kan ditOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
![]()
WOEST.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Zo ik heb er weer iets aan gedaan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:17 schreef Molo het volgende:
Nu al een dood topic, jeetje zeg, hoe kan dit[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
600honderdmiljoenmiljard kwetsbare mensen. Mimimimi.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
6 miljoen kwetsbaren? Waar zijn die verstopt geweest dan?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
![]()
Lees vooral ook de reacties.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Onder een steen natuurlijk. Heb je je wel eens afgevraagd waarom zoveel tuinen tegenwoordig van steen zijn?quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
6 miljoen kwetsbaren? Waar zijn die verstopt geweest dan?That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Dit is wel een pareltje hoor, dit gaat verder dan zeroCovid. negativeCovid ofzo?quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:22 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Onder een steen natuurlijk. Heb je je wel eens afgevraagd waarom zoveel tuinen tegenwoordig van steen zijn?![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-hart-en-vaatziekten
Die laatste alinea, beschermt vaccinatie tegen longcovid en/of gerelateerde hartziekten?![]()
Ze zijn wel vreselijk begaan met de kwetsbaren zeg. Wat een borstklopperij. Vreselijk medium, dat twitter.Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
![]()
Toch altijd leuk hoe dit soort mensen de ironie van hun eigen standpunten nooit inzien.
Deze figuren zijn knettergek en levensgevaarlijk. En dat is dan een een professor op een universiteit![]()
![]()
De hele dag kwetsbaren verzorgen en bij de voedselbank werken terwijl ze minimaal 4 vluchtelingen in huis hebben en cakejes bakken voor Syrië.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat voor soort leven deze mensen voor corona hadden.Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Niet echt. Hoogstens Universitair docent.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:32 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Toch altijd leuk hoe dit soort mensen de ironie van hun eigen standpunten nooit inzien.
Deze figuren zijn knettergek en levensgevaarlijk. En dat is dan een een professor op een universiteit
Zie hier https://www.eur.nl/over-d(...)etitels-en-vertaling[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Misschien kan ze beter de samenleving beschermen door nooit meer buiten de muren van de universiteit te komen. Of met die andere 6 miljoen kwetsbaren terug onder die steen kruipen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:32 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Deze figuren zijn knettergek en levensgevaarlijk. En dat is dan een een professor op een universiteitThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Maar wat moet er volgens deze mensen dan gebeuren? Aangezien er met omicron geen manier is om te garanderen dat kwetsbaren nooit op den duur Covid gaan krijgen. 1,5m en mondkapjes in de huidige context betekent alleen uitstel van executie. Je gaat niet meer van 100k naar 1k besmettingen tenzij het zoals in de UK echt zo'n beetje iedereen bereikt heeft die het maar kan bereiken. En dan kom je misschien nog op een 'higher low' uit (dan is 20k per dag misschien 'laag' in Nederland).quote:
Dus wat dan doen? Lockdown tot er voor het eerst in de menselijke geschiedenis een steriliserend vaccin wordt ontwikkeld tegen een coronavirus?![]()
Zulke mensen leven sowieso in een soort schijnwerkelijkheid, als ze bezwaar hebben houd lekker zo'n masker kom en blijf op je zolder kamer zitten. Dan is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:35 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Maar wat moet er volgens deze mensen dan gebeuren? Aangezien er met omicron geen manier is om te garanderen dat kwetsbaren nooit op den duur Covid gaan krijgen. 1,5m en mondkapjes in de huidige context betekent alleen uitstel van executie. Je gaat niet meer van 100k naar 1k besmettingen tenzij het zoals in de UK echt zo'n beetje iedereen bereikt heeft die het maar kan bereiken. En dan kom je misschien nog op een 'higher low' uit (dan is 20k per dag misschien 'laag' in Nederland).
Dus wat dan doen? Lockdown tot er voor het eerst in de menselijke geschiedenis een steriliserend vaccin wordt ontwikkeld tegen een coronavirus?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Het is ook mooi, ze willen Willem Engel achter de tralies hebben. Maar bezigen zelf precies dezelfde retoriek over politici. Als jij al een beetje mentaal gestoord bent en je zit de hele dag op Twitter in een bubbel van mensen die beweren dat politici je dood willen hebben en dat ze op een dag gestraft gaan worden...![]()
![]()
OMGquote:
En dan op 1 mm afstand van een kat gaan zitten in je profielfoto. Een kat, een viruscontainer pur sang
Daarnaast: royal Covid sadnessOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik zie dat bij deze mensen de luchtreinigers ook een beetje het substituut voor ivermectine zijn. Zelfde principe, maar dan duurder.![]()
![]()
Ik d8 meteen dat is Ginny Mooi maar nee!quote:A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Ik snap trouwens ook niet waarom je als je gepromoveerd bent je 'Dr.' titel overal neer zet...A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Dr. Oetkerquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:53 schreef Discombobulate het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom je als je gepromoveerd bent je 'Dr.' titel overal neer zet...Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Maurice de Hond zet ook zijn drs. erbij als hij petities tekent. Sommige mensen hebben dat kennelijk nodig.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:53 schreef Discombobulate het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom je als je gepromoveerd bent je 'Dr.' titel overal neer zet...![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:53 schreef Discombobulate het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom je als je gepromoveerd bent je 'Dr.' titel overal neer zet...Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Voortaan maar lopen met een condoom om danquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:56 schreef Pistolero het volgende:
Dit pareltje wil ik jullie niet onthouden:
[ twitter ]
Vliegende aidsOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Daar kwam Flügel-Kling ook al mee ja.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:56 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Vliegende aidsWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Double Dutch just to be sure.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Voortaan maar lopen met een condoom om danWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Bij iedereen bij mij stelt het geen flikker voor. Nog niet eens een verkoudheid. Ja, vergelijkbaar met HIV/AIDS...quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:56 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Vliegende aidsA Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
"Ja maar, let maar op, over 3 jaar valt iedereen er dood van neer!"quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bij iedereen bij mij stelt het geen flikker voor. Nog niet eens een verkoudheid. Ja, vergelijkbaar met HIV/AIDS...Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Houden zoquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:02 schreef HPoi het volgende:
Kut, positief, dus Covid. Geen klachten. En dooor!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Jaaaaaaaaja. Is dit niet ondertussen niveautje fakenews waar Thierry ook wel 's last van heeft? Net zo kwalijk?quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:56 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Vliegende aids![]()
So be itquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:04 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
"Ja maar, let maar op, over 3 jaar valt iedereen er dood van neer!"
Net of dit vol te houden is zoals zij voorstellen
'hoe moeilijk is het om altijd 1,5 meter afstand te houden en kapjes op te hebben' ook echt stellen volstrekt normaal![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hebben we 't al over long covid gehad..?
Kleine moeite.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Heel vervelend, met spoed extra cardiologen opleiden. Met maatregelen ga je hier echter niets aan voorkomen, dat vertraagt hooguit iets.quote:zie email 27 oktober![]()
quote:
Ik blijf het ironisch vinden dat we blijkbaar veteranen als een representatieve groep zien voor de hele wereldbevolking.quote:The COVID-19 patients in the study were mostly older, white men; however, the researchers also analyzed data that included women and adults of all ages and races.![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:53 schreef Discombobulate het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom je als je gepromoveerd bent je 'Dr.' titel overal neer zet...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: