SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober![]()
Dat advies zou altijd moeten gelden. Geen werkgever gaat de situatie laten bestaan zoals die nu is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:45 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Lijkt mij iets wat je met je werkgever moet bespreken en niet hopen dat de politiek dit 'advies' blijft handhaven.
Maar wel de meest debiele zaken die niet kunnen of beperkt worden vanwege dat onzinnige stikstofgeleuter, terwijl de makkelijkste maatregel, nl beperken verkeersbewegingen direct weer worden losgelaten.
Absurd.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik kijk nu al uit naar de TT (in de verre toekomst, I know): ''CTB is dood, lang leve het oude normaal''.![]()
Ik wil gewoon tussen 8 en 9 naar mijn werk en tussen 5 en 6 naar huis ja?! Net als miljoenen anderen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat advies zou altijd moeten gelden. Geen werkgever gaat de situatie laten bestaan zoals die nu is.
Maar wel de meest debiele zaken die niet kunnen of beperkt worden vanwege dat onzinnige stikstofgeleuter, terwijl de makkelijkste maatregel, nl beperken verkeersbewegingen direct weer worden losgelaten.
Absurd.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Je kunt toch zelf met je werkgever om tafel gaan? Er zijn genoeg werkgevers die n.a.v. het thuiswerken naar een situatie willen waarin de werknemers 2/3/4 dagen per week thuis werken. Als ik het fijn had gevonden om vanuit huis te werken dan zou ik zeker niet afwachten tot de regel een keer afgeschaft gaat worden. Want dat had je mijlenver zien aankomen dat dit vroeg of laat zou gebeuren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat advies zou altijd moeten gelden. Geen werkgever gaat de situatie laten bestaan zoals die nu is.
Absurd.![]()
Ik niet, maar ik heb weinig keusquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik wil gewoon tussen 8 en 9 naar mijn werk en tussen 5 en 6 naar huis ja?! Net als miljoenen anderen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Daar gaat het me ook niet alleen over zoals je kunt zien.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:55 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf met je werkgever om tafel gaan? Er zijn genoeg werkgevers die n.a.v. het thuiswerken naar een situatie willen waarin de werknemers 2/3/4 dagen per week thuis werken. Als ik het fijn had gevonden om vanuit huis te werken dan zou ik zeker niet afwachten tot de regel een keer afgeschaft gaat worden. Want dat had je mijlenver zien aankomen dat dit vroeg of laat zou gebeuren.
Wel overal achterlijke snelheidsbeperkingen instellen maar iedereen in de file alle uitlaatgassen de lucht in pompen is helemaal prima.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Jaa, de leven!quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik wil gewoon tussen 8 en 9 naar mijn werk en tussen 5 en 6 naar huis ja?! Net als miljoenen anderen.![]()
![]()
40 uur per week van half 9 tot 5 op een kantoor was jaren geleden al achterhaald voor een boel functies.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar gaat het me ook niet alleen over zoals je kunt zien.
Wel overal achterlijke snelheidsbeperkingen instellen maar iedereen in de file alle uitlaatgassen de lucht in pompen is helemaal prima.
Een hybride vorm heeft mijn voorkeur, waarbij je de details lekker kunt regelen met je werkgever(s).![]()
Iedereen hier druk maken over die 1G bij grote evenementen, zul je zien dat die er juist niet komt. Net als de vorige keer was er ook wat over 17.00 uur of zo en uiteindelijk was dat 22.00. Zo zetten ze zichzelf leuk op de kaart zo vlak voor de Gemeenteraardsverkiezingen.
Maar gelukkig zelf geen last van. Voor kleine concerten geldt het niet neem ik aan. En voor grote concerten en festivals ga ik eigenlijk altijd naar Belgie of Duitsland. Veel gezelliger ook.![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik heb weinig keus
De mensen die geen keuze hebben worden inderdaad hard genaait.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Jammer dat er nooit landelijk heel veel discussie is gekomen over thuis of hybride werken. Het is altijd in het kader van corona geweest. Zolang je vrije keuze voor de werknemer centraal stelt, kun je daar best wat mee bereiken. Zolang de mensen werken waar ze het meest productief zijn en zich prettig voelen.
Wordt hier ook weer benoemd: https://www.nu.nl/werk/61(...)er-naar-kantoor.html
Dat de kantoortuin echt een van de domste ideeën ever is. En dat we daar uitgerekend in Nederland (m.u.v. een paar innovatieve bedrijven) gewoon ijzerenheinig mee doorgaan.![]()
Net voordat die kantoortuinen op kwamen 15 jaar geleden ben ik voor mezelf begonnen met kantoor aan huis. Gelukkig nooit meegemaakt dus. Ja, nu heb ik een hele grote kantoortuin van 60m2, maar daar zit ik alleen.. Daarvoor zaten we gewoon met 2 man op een kamer. Werkte heerlijk. Dan kwam er iemand binnen om wat geheims te bespreken en deed je heel spannend de deur dicht. Zijn er eigenlijk nog kantoren waar dat weer zo is, kamers met 2 of 3 man er op? Of gaan die weer komen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:59 schreef Vasilevski het volgende:
Jammer dat er nooit landelijk heel veel discussie is gekomen over thuis of hybride werken. Het is altijd in het kader van corona geweest. Zolang je vrije keuze voor de werknemer centraal stelt, kun je daar best wat mee bereiken. Zolang de mensen werken waar ze het meest productief zijn en zich prettig voelen.
Dat de kantoortuin echt een van de domste ideeën ever is. En dat we daar uitgerekend in Nederland (m.u.v. een paar innovatieve bedrijven) gewoon ijzerenheinig mee doorgaan.![]()
Op veel vlakken hebben we nog echt de spruitjes mentaliteit in dit land. Dit is er een van.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:59 schreef Vasilevski het volgende:
Dat de kantoortuin echt een van de domste ideeën ever is. En dat we daar uitgerekend in Nederland (m.u.v. een paar innovatieve bedrijven) gewoon ijzerenheinig mee doorgaan.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
GA EENS WERKEN @Haagsquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:42 schreef Zorro het volgende:
Afschaffen van thuiswerkadvies is helemaal geen versoepeling. Dat is een verzwaring.
Ik vind het heerlijk dat thuiswerken.![]()
Het FOK! OMT is weer duidelijk de eerste.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
IC instroom 18
IC bezetting 206
Kliniek instroom 181
Kliniek bezetting 1325
@:oliver23[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ik heb trouwens nog steeds collega's die nooit naar kantoor komen want huehue corona.
Erg mooi dat die straks weer verplicht worden op te komen dagen.![]()
nobody cares anymore, its over!quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
IC instroom 18
IC bezetting 206
Kliniek instroom 181
Kliniek bezetting 1325
@:oliver23![]()
Heel het ctb moet doodquote:''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Daling des doods.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Er is ons 5000 voorgehouden; zit nog steeds met smacht te wachten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
IC instroom 18
IC bezetting 206
Kliniek instroom 181
Kliniek bezetting 1325
@:oliver23![]()
ze kunnen het weer gaan rapporteren als de IC op 500 staat, daar beneden boeit het niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er is ons 5000 voorgehouden; zit nog steeds met smacht te wachten.![]()
Bij best wat bedrijven binnen gezeten de laatste decennia, maar in essentie overal kantoortuin. Helaas. Zo nu en dan dat een manager wel een kamer heeft. Misschien dat het nu wat gaat veranderen als mensen meer thuis kunnen werken en er in principe kantoorruimte over zou kunnen zijn? Zou er echter niet op rekenen...quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Net voordat die kantoortuinen op kwamen 15 jaar geleden ben ik voor mezelf begonnen met kantoor aan huis. Gelukkig nooit meegemaakt dus. Ja, nu heb ik een hele grote kantoortuin van 60m2, maar daar zit ik alleen.. Daarvoor zaten we gewoon met 2 man op een kamer. Werkte heerlijk. Dan kwam er iemand binnen om wat geheims te bespreken en deed je heel spannend de deur dicht. Zijn er eigenlijk nog kantoren waar dat weer zo is, kamers met 2 of 3 man er op? Of gaan die weer komen?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik zit dus nu in een kantoortuin. Maar (nu nog) zit ik hier alleen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:59 schreef Vasilevski het volgende:
Dat de kantoortuin echt een van de domste ideeën ever is. En dat we daar uitgerekend in Nederland (m.u.v. een paar innovatieve bedrijven) gewoon ijzerenheinig mee doorgaan.
Haha, no way dat ik hier ga zitten als er 40 man tegelijk zitten idd. Dan pak ik mijn laptop en vind ik wel een andere werkplek.
Maar ik denk tevens dat het niet elke dag volle bak gaat worden, in mijn team (en meerdere teams binnen mijn organisatie) is al lang uitgesproken dat ook na carola een hybride 50/50 werk/thuis situatie de voorkeur zal krijgen.![]()
Waarvan 600 IC bedden toch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er is ons 5000 voorgehouden; zit nog steeds met smacht te wachten.![]()
![]()
Vandaag kloppen de besmettingscijfers ook weer dan? Alle achterstanden zijn toch bijgewerkt of krijgen we weer een storing?![]()
Vlak voor corona ging ons werk verhuizen naar een kleiner kantoor met nog ouderwetse kamertjes. Was best geinig. Het contact met collega's in dat kamertje was ineens veel beter. Gewoon puur door de vorm. Eigenlijk ongelooflijk hoe bepalend zoiets is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Net voordat die kantoortuinen op kwamen 15 jaar geleden ben ik voor mezelf begonnen met kantoor aan huis. Gelukkig nooit meegemaakt dus. Ja, nu heb ik een hele grote kantoortuin van 60m2, maar daar zit ik alleen.. Daarvoor zaten we gewoon met 2 man op een kamer. Werkte heerlijk. Dan kwam er iemand binnen om wat geheims te bespreken en deed je heel spannend de deur dicht. Zijn er eigenlijk nog kantoren waar dat weer zo is, kamers met 2 of 3 man er op? Of gaan die weer komen?
Een kantoortuin is een soort panopticon waar de baas iedereen tegelijk in de gaten kan houden, en iedereen elkaar in de gaten kan houden, waardoor de sfeer ook nooit echt relaxed wordt of zo.
Mag van mij wel weer terug naar de old-school kantoortjes, kan ook prima als sommige mensen kiezen voor hybride of volledig thuis. Dan heb je met degenen die wel (een deel van de week) naar kantoor willen ook wel een goede sfeer.
Ga het kantoorbezoek voor nu nog wel minimaliseren zolang er nog mondkapjes verplicht zijn en je je moet aanmelden omdat maar 1/3 van de ruimte gebruikt moet worden. Lekker gemengde signalen als men dan wel weer wil dat je komt. Het is veilig of het is niet veilig, maar kom niet met dit soort bullshit.![]()
![]()
Dat hangt van het RIVM af.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag kloppen de besmettingscijfers ook weer dan? Alle achterstanden zijn toch bijgewerkt of krijgen we weer een storing?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
8 dagen geleden:quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er is ons 5000 voorgehouden; zit nog steeds met smacht te wachten.
OMT-lid Jan Kluytmans denkt niet dat er op korte termijn verder wordt versoepeld, vanwege de huidige toename in het aantal ziekenhuisopnames. “We verwachten dat we naar ongeveer 5000 patiënten in de ziekenhuizen gaan en dat hebben we nog niet eerder gehad. De verwachtingen zijn niet goed”, zei hij vanochtend in Sven op 1.![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:08 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
8 dagen geleden:
OMT-lid Jan Kluytmans denkt niet dat er op korte termijn verder wordt versoepeld, vanwege de huidige toename in het aantal ziekenhuisopnames. “We verwachten dat we naar ongeveer 5000 patiënten in de ziekenhuizen gaan en dat hebben we nog niet eerder gehad. De verwachtingen zijn niet goed”, zei hij vanochtend in Sven op 1.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:08 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
8 dagen geleden:
![]()
Waarom krijgen die lui nog een podium.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:08 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
8 dagen geleden:
OMT-lid Jan Kluytmans denkt niet dat er op korte termijn verder wordt versoepeld, vanwege de huidige toename in het aantal ziekenhuisopnames. “We verwachten dat we naar ongeveer 5000 patiënten in de ziekenhuizen gaan en dat hebben we nog niet eerder gehad. De verwachtingen zijn niet goed”, zei hij vanochtend in Sven op 1.
Zelfs den Haag neemt ze niet meer serieus.
Tijd voor FOK!-OMT leden in de media.![]()
Mooi nieuws. Aan het einde van de maand bijna alles weg. Ook CTB weg.
NOS"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ben er bang voor. Als de regering de festivalsector dwars kan zitten, dan zullen ze het echt niet laten.quote:Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Ja, het CTB afschaffen en vervangen door "iedereen moet getest worden", vraag me af of we daar nu zoveel beter van wordenquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:14 schreef capricia het volgende:
NOS![]()
![]()
Dus vanaf maart is het klaar. Zand erover. Precies 2 jaar. Lijkt me een mooi moment om COR te sluiten.![]()
Gevaccineerd, geboosterd, getest, mondkap op en afstand houden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, het CTB afschaffen en vervangen door "iedereen moet getest worden", vraag me af of we daar nu zoveel beter van worden![]()
En de EU dan?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:14 schreef capricia het volgende:
NOS'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Niet, natuurlijk. Ze zijn duidelijk nog niet bereid om alle touwtjes weer los te laten, de illusie van controle bevalt veel te goed. Maar toch ben ik wel positief verrast over de snelheid waarmee het klimaat in Den Haag is omgeslagen. Niet helemaal om de juiste redenen, maar het resultaat telt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, het CTB afschaffen en vervangen door "iedereen moet getest worden", vraag me af of we daar nu zoveel beter van wordenOpinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Hoe gaat Thierry dit spinnen trouwens? Maandenlang roepen dat het een dictatuur is die bezig is met een great reset. En dat vaccinatieplicht er een onderdeel van is. En dat het CTB discriminatoir is.
En nu valt langzamerhand de hele basis van dit verhaal weg...
Mijn voorspelling; de komende maanden zullen we Thierry voornamelijk horen over dat de overheid miljarden aan Coronasteun heeft uitgegeven, zorgmedewerkers over de toeren heeft gejaagd, het onderwijs en de cultuur heeft uitgehold en de Horeca heeft afgeslacht. Allemaal vanwege een totaal ongevaarlijk virus... En mensen gaan met hem meeknikken... Ik kan me er nu al kwaad om maken.Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat![]()
Begrijp eigenlijk 1G niet voor festivals e.d. Doe dat dan alleen voor niet-gevaccineerden als je iemand wil pesten. 3G dus.![]()
Wil nog wel een afscheidsfeestje in dit topic. Ondanks de ellende heeft dit subforum wel voor veel afleiding gezorgd in de afgelopen twee jaar.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:17 schreef Confetti het volgende:
Dus vanaf maart is het klaar. Zand erover. Precies 2 jaar. Lijkt me een mooi moment om COR te sluiten.![]()
Huh? Dat is voor evenementen, die 1G.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, het CTB afschaffen en vervangen door "iedereen moet getest worden", vraag me af of we daar nu zoveel beter van worden
Maar het CTB is veel breder. En dat gaat dus de deur uit. Pusht de NOS."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Wel benieuwd waar al die wappies hun tijd nu in gaan stoppen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Idd en gok ook voor volle stadions en concerten in ziggo etc. Gaat nergens over.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Begrijp eigenlijk 1G niet voor festivals e.d. Doe dat dan alleen voor niet-gevaccineerden als je iemand wil pesten. 3G dus.
Niet voor volle disco’s in kleine hokken maar wel voor Pinkpop en lowlands?Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
En je zal ongetwijfeld wat bands hebben die niet willen spelen met 1G-2G-3G.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:20 schreef KingRadler het volgende:
dood aan de 1G. dan geen festivals voor mij,[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Nee denk het niet, ik denk dat hij wel op dezelfde lijn blijft doorgaan. En gaat waarschuwen dat de maatregelen altijd weer uit de hoge hoed kunnen komen in het najaar of bij andere varianten, en dat er door wordt gegaan met de digitale identiteit. Wat op zich ook goed is om waakzaam voor te blijven, los van wie het zegt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:19 schreef Multatilu het volgende:
Hoe gaat Thierry dit spinnen trouwens? Maandenlang roepen dat het een dictatuur is die bezig is met een great reset. En dat vaccinatieplicht er een onderdeel van is. En dat het CTB discriminatoir is.
Mijn voorspelling; de komende maanden zullen we Thierry voornamelijk horen over dat de overheid miljarden aan Coronasteun heeft uitgegeven, zorgmedewerkers over de toeren heeft gejaagd, het onderwijs en de cultuur heeft uitgehold en de Horeca heeft afgeslacht. Allemaal vanwege een totaal ongevaarlijk virus... En mensen gaan met hem meeknikken... Ik kan me er nu al kwaad om maken.![]()
de snelheid?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet, natuurlijk. Ze zijn duidelijk nog niet bereid om alle touwtjes weer los te laten, de illusie van controle bevalt veel te goed. Maar toch ben ik wel positief verrast over de snelheid waarmee het klimaat in Den Haag is omgeslagen. Niet helemaal om de juiste redenen, maar het resultaat telt.![]()
België! Heeft echt topfestivals. Al zijn er al best wel wat van uitverkocht.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:20 schreef KingRadler het volgende:
dood aan de 1G. dan geen festivals voor mij,![]()
Daar hebben ze toch een safeticket of zoiets?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
België! Heeft echt topfestivals. Al zijn er al best wel wat van uitverkocht.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Europa en klimaat.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:20 schreef D_A het volgende:
Wel benieuwd waar al die wappies hun tijd nu in gaan stoppen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
En dan spelen ze wel in België, DL en andere omringende landen, alleen niet in NL. Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren dat het 1G wordt hier.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:21 schreef D_A het volgende:
[..]
En je zal ongetwijfeld wat bands hebben die niet willen spelen met 1G-2G-3G.![]()
Ja, als inderdaad eind van de maand het grootste gedeelte van de maatregelen eraf gaat. Ik had toch min of meer gerekend op de zomer, zo cynisch was ik inmiddels wel geworden, dus dan valt dit mee.quote:
Overigens, eind van de maand: waarschijnlijk kunnen ze niet anders, want op 1 maart verloopt de coronawet weer en de vraag is of er in de EK wel een meerderheid voor verlenging is. Zo niet, dan stoppen alle maatregelen sowieso.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Vorig jaar wel ja. Geen idee hoe het nu is. Maar dan hoef je je dus met een groen vinkje niet te testen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch een safeticket of zoiets?![]()
Modellen gezien?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:08 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
8 dagen geleden:
quote:Voorlopig einde van 2G: Tweede Kamer keert zich tegen wetsvoorstel kabinet
Het omstreden 2G-wetsvoorstel is van de baan. Een meerderheid in de Tweede Kamer wil dat het kabinet de wet intrekt. De meerderheid is ontstaan doordat de PvdA vandaag heeft besloten zich tegen de wet te keren. Coalitiepartij ChristenUnie en oppositiepartij GroenLinks spraken zich al eerder uit tegen de 2G-wet.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ren-kamermeerderheid[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Die quote is ook niet goed gerijptquote:
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Maargoed, even los van of het CTB weggaat, er 1G komt of dat er iets anders gedaan wordt, ik ben blij verrast dat de toon anders is geworden. Van: "We kunnen niet teveel of te snel" naar: "We willen eind deze maand bijna overal vanaf zijn"
Ik mis Hugo alleen nog steeds. Dit had hij met een grandioze beeldspraak aangepakt, bij de havens in Rotterdam oid![]()
![]()
Hier is het bericht.https://nos.nl/liveblog/2(...)en-in-meerdere-talenquote:Einde meeste coronamaatregelen in zicht
Het kabinet streeft ernaar dat er aan het eind van deze maand een einde komt aan de meeste coronamaatregelen. Het coronatoegangsbewijs en de anderhalvemetermaatregel zouden worden afgeschaft. Maar een definitief besluit is nog niet genomen, melden bronnen.
Voor toegang tot evenementen en festivals zou vanaf 25 februari een negatief testbewijs getoond moeten worden.
Ik heb zin in een mooie zomer.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Op die manier, ik vind het dit keer toch echt onnodig lang duren, lockdown was niet nodig en hebben ze toch te lang aangehouden en ook nu worden ze met gunstige cijfers om hun oren geslagen maar stug doorgaan met nog even volhouden, dat irriteert me mateloos.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, als inderdaad eind van de maand het grootste gedeelte van de maatregelen eraf gaat. Ik had toch min of meer gerekend op de zomer, zo cynisch was ik inmiddels wel geworden, dus dan valt dit mee.
Overigens, eind van de maand: waarschijnlijk kunnen ze niet anders, want op 1 maart verloopt de coronawet weer en de vraag is of er in de EK wel een meerderheid voor verlenging is. Zo niet, dan stoppen alle maatregelen sowieso.![]()
De gehavende schepen zijn weer hersteld en kunnen eindelijk het dok verlaten om in volle vaart en op koers buitengaats te geraken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:26 schreef chratnox het volgende:
Maargoed, even los van of het CTB weggaat, er 1G komt of dat er iets anders gedaan wordt, ik ben blij verrast dat de toon anders is geworden. Van: "We kunnen niet teveel of te snel" naar: "We willen eind deze maand bijna overal vanaf zijn"
Ik mis Hugo alleen nog steeds. Dit had hij met een grandioze beeldspraak aangepakt, bij de havens in Rotterdam oid![]()
FREEDOM DAY!!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:26 schreef capricia het volgende:
Hier is het bericht.
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)en-in-meerdere-talen
Ik heb zin in een mooie zomer.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Staat Koopmans c.s. toch mooi voor lul met dat 30-jarenplan.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Ik lach me stiekem wel een beetje kapot als ook daadwerkelijk op 1 maart alle maatregelen vervallen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, als inderdaad eind van de maand het grootste gedeelte van de maatregelen eraf gaat. Ik had toch min of meer gerekend op de zomer, zo cynisch was ik inmiddels wel geworden, dus dan valt dit mee.
Overigens, eind van de maand: waarschijnlijk kunnen ze niet anders, want op 1 maart verloopt de coronawet weer en de vraag is of er in de EK wel een meerderheid voor verlenging is. Zo niet, dan stoppen alle maatregelen sowieso.
Dan kan ik zeggen dat ik die hele tyfuspandemie ben doorgekomen met 0 keer testen en geen enkele (naar dat ik weet) coronabesmetting.
Denk dat ik mezelf dan maar trakteer op taart![]()
![]()
Hij gaat beweren dat het allemaal niet gebeurd is door de inspanning van hem en zijn volgers. Let maar op.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:19 schreef Multatilu het volgende:
Mijn voorspelling; de komende maanden zullen we Thierry voornamelijk horen over dat de overheid miljarden aan Coronasteun heeft uitgegeven, zorgmedewerkers over de toeren heeft gejaagd, het onderwijs en de cultuur heeft uitgehold en de Horeca heeft afgeslacht. Allemaal vanwege een totaal ongevaarlijk virus... En mensen gaan met hem meeknikken... Ik kan me er nu al kwaad om maken.![]()
in het buitenland zal 2G gemeen goed blijven.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:25 schreef D_A het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ren-kamermeerderheid![]()
Half februari zouden de ziekenhuizen propvol liggen. Nou dan moeten ze verdorie wel opschieten hé....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
OP NAAR 5000 IC BEDDEN.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
En die mondkapjes weg!quote:
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
terug naar de VOC-mentaliteit! (weet niet of het CDA al een andere spin-doctor heeft)quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De gehavende schepen zijn weer hersteld en kunnen eindelijk het dok verlaten om in volle vaart en op koers buitengaats te geraken.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Inferieur aan voorbeeld land Nederland dus.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:29 schreef KingRadler het volgende:
[..]
in het buitenland zal 2G gemeen goed blijven.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Begrijp niet waarom ze het thuiswerkadvies nu al laten vallen. Dat zou ik als een van de laatste maatregelen hebben laten vallen. Niet dat het voor mij verschil maakt. Ik mag ook na corona hybride blijven werken.![]()
De 3G's?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:21 schreef D_A het volgende:
[..]
En je zal ongetwijfeld wat bands hebben die niet willen spelen met 1G-2G-3G.![]()
Maar hoe willen ze dit eigenlijk met testen gaan doen? Elk weekend gaat dit misschien wel om een honderd duizenden mensen die naar een evenement gaan.![]()
En dan is het endemisch en ben jij patiënt zero van een nieuwe variant die verspreid door taart, dus beginnen we weer opnieuw. BEDANKT HE!#quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik lach me stiekem wel een beetje kapot als ook daadwerkelijk op 1 maart alle maatregelen vervallen.
Dan kan ik zeggen dat ik die hele tyfuspandemie ben doorgekomen met 0 keer testen en geen enkele (naar dat ik weet) coronabesmetting.
Denk dat ik mezelf dan maar trakteer op taart
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2022 13:30:43 ]![]()
Dat gaat nog wel een ding worden met oa vakanties. Als je in Nederland niet vrijwillig extra boosters kunt krijgen kom je in die landen nergens binnen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:29 schreef KingRadler het volgende:
[..]
in het buitenland zal 2G gemeen goed blijven.![]()
Zo denk ik er ook over! Overigens wel 1 keer getest in juli omdat ik toen nog maar 1 vaccinatie had en naar Italië wilde. Maar niet bij de GGD, bij testen voor reizen of zoiets. Antigeen. Maar dan doen we taart op 1 maart.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik lach me stiekem wel een beetje kapot als ook daadwerkelijk op 1 maart alle maatregelen vervallen.
En dan zul je zien dat we alsnog in maart met een besmetting aan komen.![]()
er zijn ook mensen die tegen 1G zijn. die gaan niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:29 schreef Simmertje het volgende:
Maar hoe willen ze dit eigenlijk met testen gaan doen? Elk weekend gaat dit misschien wel om een honderd duizenden mensen die naar een evenement gaan.![]()
Bij een vriendin van mij word het al ontmoedigd op het werk om te gaan testen bij de ggd aangezien er zoveel mensen ziek zijn.
Bij mij is het gewoon dagelijks zelftesten doen en blijven werken tenzij de zelftest positief is dus hier hoest en niest ook van alles en iedereen. En de rest zit thuis.![]()
Zelfs geen zelftest-staaf gedeepthroat?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Denk dat ik mezelf dan maar trakteer op taart![]()
Met mooie commerciële testcentra. Die er gewoon nog zijn meen ik.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:29 schreef Simmertje het volgende:
Maar hoe willen ze dit eigenlijk met testen gaan doen? Elk weekend gaat dit misschien wel om een honderd duizenden mensen die naar een evenement gaan."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
En nu allemaal testen?? Ja doei. Stop toch met dat testen. Gewoon iedereen nog een paar keer in aanraking laten komen met het virus is het beste. Het gemiddelde niveua antistoffen zitten erg hoog en de variant is vrij mild. Ik zeg gewoon stappen zoals het was.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:29 schreef Simmertje het volgende:
Tegen die tijd dat de grote beginnen is dat allang weer van de baan. Als het er al komt, dat is nog helemaal niet zeker hè. Wat is de eerste grote, Paaspop?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:29 schreef Simmertje het volgende:
Die kans is zeer groot natuurlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over! Overigens wel 1 keer getest in juli omdat ik toen nog maar 1 vaccinatie had en naar Italië wilde. Maar niet bij de GGD, bij testen voor reizen of zoiets. Antigeen. Maar dan doen we taart op 1 maart.
En dan zul je zien dat we alsnog in maart met een besmetting aan komen.![]()
Het zit voorlopig zelfs nog onder mijn eigen verwachtingen. Dat omikron is een zegen gebleken. Mag ik nog even @Za mentionen die dit als eerste vol overtuiging bracht?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:29 schreef deedeetee het volgende:
Half februari zouden de ziekenhuizen propvol liggen. Nou dan moeten ze verdorie wel opschieten hé....Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Afgelopen twee jaar heb ik dit maar 2x kunnen ervaren, 2x in het buitenlandquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:31 schreef zoost het volgende:
[..]
Stel je voor: weer tot diep in de nacht op stap. Ik kan het bijna niet geloven.![]()
![]()
En @Za die daarbij voor gek versleten werd. @Za is onze lokale Nostradamus gebleken met haar volharding.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:32 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het zit voorlopig zelfs nog onder mijn eigen verwachtingen. Dat omikron is een zegen gebleken. Mag ik nog even @:ZA mentionen die dit als eerste vol overtuiging bracht?![]()
Ik ben een ouwe lul, maar gun het de studenten en jeugd van harte, ik ga wel met m’n zoon naar de all you can eat wok.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:31 schreef zoost het volgende:
[..]
Stel je voor: weer tot diep in de nacht op stap. Ik kan het bijna niet geloven.![]()
![]()
In dit geval had Za gelijk idd. Kan ik niks van zeggen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
En @:Za die daarbij voor gek versleten werd. @:Za is onze lokale Nostradamus gebleken met haar volharding.![]()
Zou fijn zijn als dat inderdaad uit komt. Veel eerder dan ik verwacht had. Voor grote evenementen zou ik het ook niet heel erg vinden om een test te doen. Nog steeds van mening dat het niet veel toevoegt en niet waterdicht is, maar voor evenementen kan ik het nog enigszins begrijpen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:26 schreef capricia het volgende:
Hier is het bericht.
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)en-in-meerdere-talen
Ik heb zin in een mooie zomer.![]()
Dan alleen nog hopen dat ook inreis beperkingen (CTB laten zien om een land binnen te mogen) zo snel mogelijk komen te vervallen; al helemaal binnen de EU. Zweden heeft het goede voorbeeld gegeven.![]()
Geloof je er serieus in dat daar een complot achter zit?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Als de regering de festivalsector dwars kan zitten, dan zullen ze het echt niet laten.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Ja niet, natuurlijk. Je hebt er iedere vrijdag alleen al een stuk of 200.000 nodig voor de voetbalstadions.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:29 schreef Simmertje het volgende:
Maar hoe willen ze dit eigenlijk met testen gaan doen? Elk weekend gaat dit misschien wel om een honderd duizenden mensen die naar een evenement gaan.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Er komt toch wel een routekaart voor dit alles?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Nostzadamusquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
En @:Za die daarbij voor gek versleten werd. @:Za is onze lokale Nostradamus gebleken met haar volharding.![]()
Nostradamus, met zijn strakke groene veertjes! Oeh, die staan hem goed.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een uitstekend idee.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:34 schreef OProg het volgende:
Er komt toch wel een routekaart voor dit alles?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Alle routekaarten worden in een Limited Edition boxset heruitgegeven.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:34 schreef OProg het volgende:
Er komt toch wel een routekaart voor dit alles?![]()
Jazeker. Eerste straat links, dan weer eerste links en tot slot meteen weer links. Welkom terug bij het oude normaal.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:34 schreef OProg het volgende:
Er komt toch wel een routekaart voor dit alles?![]()
Nee, ik geloof dat er nogal wat mensen in de regeringspartijen een broertje dood hebben aan een sector die draait om seks, drugs en rock&roll, deels omdat die door een groot deel van het electoraat als overbodig en verstorend gezien wordt. Grapperhaus was alleen de enige die dat hardop zei.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Geloof je serieus in dat daar een complot achter zit?Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Komt er nog een boek van dit topic trouwens? Wie wilt 2631 delen doorspitten voor de meest sappige anekdotes?![]()
Lekker man.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier wel wat getest voor reizen. Toch inmiddels ook wel eens een zelftestje gedaan met klachten. Maar ook nooit C19 gehad, nooit gevaccineerd. Als we straks afstappen van massaal testen dan kan het zijn dat ik ooit nog wel eens symptomen zal krijgen maar niet zal weten welke ziekte het precies is. En zo maken we de overgang van pandemie naar endemie live mee.In de Duitstalige landen, Frankrijk en Italië. Verder echt nergens hoor. Dat worden zo langzamerhand echt de zieke mannen van Europa als ze nu niet heel snel een manier vinden om weer van de rand van de afgrond weg te stappen. Waarom daarheen gaan als je verder in heel Europa semi-normaal op vakantie kunt? Ik hou nog meer van Italië dan Erik ten Hag, maar zoals het daar nu gaat zul je me daar niet snel meer zien.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:29 schreef KingRadler het volgende:
[..]
in het buitenland zal 2G gemeen goed blijven.![]()
Ja, heb ik ook al eens geopperd. Zo leuk om het verloop ook te zien van ieders denkwijzen. En dan allerlei leuke plaatjes van de gifjes er tussen. En op de voorkant natuurlijk blije hont.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:36 schreef Simmertje het volgende:
Komt er nog een boek van dit topic trouwens? Wie wilt 2631 delen doorspitten voor de meest sappige anekdotes?![]()
Hontje van Lenny komt op de cover.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:36 schreef Simmertje het volgende:
Komt er nog een boek van dit topic trouwens? Wie wilt 2631 delen doorspitten voor de meest sappige anekdotes?
Samen met een eiersnijder.![]()
Zat het FOK OMT toch ook aardig goed met de voorspelling dat het op 1 maart (bijna volledig) gedaan zou zijn met de maatregelen. Koningsdag en bevrijdingsdag 2022 worden 2 gigantisch grote feestdagen lijkt me.![]()
Wappies gonna wappiequote:Op woensdag 9 februari 2022 13:20 schreef D_A het volgende:
Wel benieuwd waar al die wappies hun tijd nu in gaan stoppen.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Met daarin verwerkt: alle voorspellingen die er gedaan zijn en wat de realiteit bleek; kijken wie de meeste punten scoortquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:36 schreef Simmertje het volgende:
Komt er nog een boek van dit topic trouwens? Wie wilt 2631 delen doorspitten voor de meest sappige anekdotes?
For the ultimate: I told you so.![]()
Blijf het jammer vinden dat de gifjes niet bewegend geprint kunnen worden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook al eens geopperd. Zo leuk om het verloop ook te zien van ieders denkwijzen. En dan allerlei leuke plaatjes van de gifjes er tussen. En op de voorkant natuurlijk blije hont.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Throwback naar die keer dat ik voor deze Hansie Teeuwen quote een note kreegquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nostradamus, met zijn strakke groene veertjes! Oeh, die staan hem goed..
In Southern Sun
Ik wacht wel op de 'best of' ...quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:36 schreef Simmertje het volgende:
Komt er nog een boek van dit topic trouwens? Wie wilt 2631 delen doorspitten voor de meest sappige anekdotes?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Haha, wat was dat dan? Staat me wel vaag iets voorbij, dat hier toen ook de complete teksten van het lied gepost waren. Maar waarom kreeg jij een note?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Throwback naar die keer dat ik voor deze Hansie Teeuwen quote een note kreeg.
![]()
als Nederland helemaal open is, en je hebt je niet laten vaccineren, kan je dan op vakantie gaan naar een 2G land.![]()
https://www.eiersnijders.nl/quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hontje van Lenny komt op de cover.
Samen met een eiersnijder.
Gesponsord door @_serial_![]()
![]()
Throwback Thursday is pas morgenquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Ik heb altijd voorspelt dat we nog maanden met dat CTB opgescheept zouden zitten; dat ze dat zouden rekken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:38 schreef aartstyle het volgende:
Zat het FOK OMT toch ook aardig goed met de voorspelling dat het op 1 maart (bijna volledig) gedaan zou zijn met de maatregelen. Koningsdag en bevrijdingsdag 2022 worden 2 gigantisch grote feestdagen lijkt me.
Als het inderdaad komt te vervallen zat ik daar gelukkig goed fout. Nu zou ik alleen nog graag zien dat de CTB verplichting ook komt te vervallen in veel andere landen en dat het verdwijnt als verplichting om EU landen binnen te komen.![]()
CBT zal nooit verdwijnen het blijft een instrument voor toekomstige pandemiequote:Op woensdag 9 februari 2022 13:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb altijd voorspelt dat we nog maanden met dat CTB opgescheept zouden zitten; dat ze dat zouden rekken.
Als het inderdaad komt te vervallen zat ik daar gelukkig goed fout. Nu zou ik alleen nog graag zien dat de CTB verplichting ook komt te vervallen in veel andere landen en dat het verdwijnt als verplichting om EU landen binnen te komen.![]()
Historisch onrecht rechtzetten, bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:20 schreef D_A het volgende:
Wel benieuwd waar al die wappies hun tijd nu in gaan stoppen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
![]()
Awwquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee, de wereld bestaat uit 192 landen, het gros moet dan vrij van maatregelen zijn omdat de pandemie, epidemisch moet zijn gewordenquote:![]()
TR gezet, notes mogen niet besproken worden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Wegens off topicquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, wat was dat dan? Staat me wel vaag iets voorbij, dat hier toen ook de complete teksten van het lied gepost waren. Maar waarom kreeg jij een note?.
In Southern Sun
https://www.telegraaf.nl/(...)ppen-thuiswerkadviesAls of iemand zich ook nog maar iets aantrok van dat thuiswerkadvies en aantal bezoekers thuisquote:Het kabinet buigt zich over het verruimen van de openingstijden voor de horeca, het schrappen van het thuiswerkadvies en de beperking voor bezoekers thuis.![]()
![]()
Wat een flopshow is dat toch![]()
Maar wel het CTB behouden zeker hè. Stelletje leugenaarsJa lekker belangrijk of het 23:00 of 23:30 ofzo wordtquote:De exacte sluitingstijd is nog onderwerp van discussie.![]()
![]()
Meestal als de eerste stenen zijn gevallen, dondert de rest ook snel in elkaar.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, de wereld bestaat uit 192 landen, het gros moet dan vrij van maatregelen zijn omdat de pandemie, epidemisch moet zijn geworden![]()
Gelachen. Dank.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:44 schreef leolinedance het volgende:
Maar wel het CTB behouden zeker hè. Stelletje leugenaars'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik heb er geen problemen als ze het achter de hand houden voor momenten dat het ook echt nodig is om de samenleving draaiende te houden. Zolang ze het maar niet als een zwaard boven de samenleving laten hangen. Het is hopen dat ze het dan in het najaar niet alsnog van stal halen, maar ik ga even positief denken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:41 schreef KingRadler het volgende:
[..]
CBT zal nooit verdwijnen het blijft een instrument voor toekomstige pandemie![]()
Reeds gedateerd.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:44 schreef leolinedance het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ppen-thuiswerkadvies
Het kabinet buigt zich over het verruimen van de openingstijden voor de horeca, het schrappen van het thuiswerkadvies en de beperking voor bezoekers thuis.
Als of iemand zich ook nog maar iets aantrok van dat thuiswerkadvies en aantal bezoekers thuis![]()
![]()
Maar wel het CTB behouden zeker hè. Stelletje leugenaars
Maar wordt nog wel een leuke februari. Wij doen alsof we ons aan de regels houden en de overheid doet alsof ze handhaaft.![]()
![]()
Voor boosheid verwijzen we u graag even door naar het boosheid topic.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:44 schreef leolinedance het volgende:
Het kabinet buigt zich over het verruimen van de openingstijden voor de horeca, het schrappen van het thuiswerkadvies en de beperking voor bezoekers thuis.
Als of iemand zich ook nog maar iets aantrok van dat thuiswerkadvies en aantal bezoekers thuis![]()
![]()
Hier is iedereen momenteel in een liefdevolle jubelstemming. Dit willen we graag even koesteren.![]()
![]()
D66 vierde dat halfuurtje extra als een succes vorig jaarquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja lekker belangrijk of het 23:00 of 23:30 ofzo wordt![]()
![]()
![]()
we zullen eerst nog wel moeten aanhoren dat het dankzij hun vrijheidsstrijd nu allemaal open gaatquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:41 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Historisch onrecht rechtzetten, bijvoorbeeld:
[..]![]()
Voordat deze reeks definitief sluit hoop ik wel dat @leolinedance nog een keer het filmpje van Hugo over de mondkapjes plaatst.![]()
Het staat net een uur op de Telegraaf maar nu al gedateerd?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:45 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Reeds gedateerd.
Maar wordt nog wel een leuke februari. Wij doen alsof we ons aan de regels houden en de overheid doet alsof ze handhaaft.![]()
![]()
Hoe langer de samenleving weer min of meer "normaal" functioneert, hoe minder draagvlak er is voor (her)invoer van maatregelen. Hoop ik.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen als ze het achter de hand houden voor momenten dat het ook echt nodig is om de samenleving draaiende te houden. Zolang ze het maar niet als een zwaard boven de samenleving laten hangen. Het is hopen dat ze het dan in het najaar niet alsnog van stal halen, maar ik ga even positief denken.![]()
DITquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:37 schreef Bolasie het volgende:
Nu gaarne ook nog de debielen reisadviezen (zoals het VK op oranje) aanpassen. WANBELEID.
Ik wil naar de UK![]()
Misschien het leuk om ook nog eens symbolisch WC-rollen te gaan hamsteren voor het klaar is."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ja geeft wel aan hoe treurig het gesteld isquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:45 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
D66 vierde dat halfuurtje extra als een succes vorig jaar![]()
![]()
Tevens verneem ik nog graag van Eragon en Erno hoe zij de terugkeer naar normaal ervaren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Voordat deze reeks definitief sluit hoop ik wel dat @:leolinedance nog een keer het filmpje van Hugo over de mondkapjes plaatst.![]()
Eragon knuffelt jou PLATquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Tevens verneem ik nog graag van Eragon en Erno hoe zij de terugkeer naar normaal ervaren.
FRIEHUKS![]()
Als je geboosterd bent hoef je niet meer in quarantaine volgens mij (voor Engeland althans). Wel een quarantaine verklaring, maar als je kan laten zien dat je de booster hebt hoef je niet in daadwerkelijke quarantaine.quote:![]()
Bedrijf waar ik werkzaam ben, 26 man personeel, maximale toegestane bezetting op kantoor 10 personen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:44 schreef leolinedance het volgende:
![]()
Thuiswerken dus voor zo ver mogelijk. Elke week in een excel document aangeven welke dagen je thuis dan wel op kantoor bent.
En dat doen we dus al maanden netjes. Vaak niet meer dan 5 personen op kantoor. De rest werkt gewoon vanuit thuis. Productiviteit is gewoon erg goed gezien het feit dat ons weer een mooi tantième staat te wachten.![]()
En Erno is viesmad en gaat op zoek naar een land waar de mondkapjes altijd en overal verplicht blijven!quote:![]()
![]()
@Za de Maurice de Hond van dit topic! Gefeliciteerd met de poedelprijsquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:34 schreef aartstyle het volgende:
[..]
In dit geval had Za gelijk idd. Kan ik niks van zeggen.![]()
![]()
Ik heb recent corona gehad dus ik ben niet geboosterdquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als je geboosterd bent hoef je niet meer in quarantaine volgens mij (voor Engeland althans). Wel een quarantaine verklaring, maar als je kan laten zien dat je de booster hebt hoef je niet in daadwerkelijke quarantaine.![]()
![]()
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bedrijf waar ik werkzaam ben, 26 man personeel, maximale toegestane bezetting op kantoor 10 personen.
Thuiswerken dus voor zo ver mogelijk. Elke week in een excel document aangeven welke dagen je thuis dan wel op kantoor bent.
En dat doen we dus al maanden netjes. Vaak niet meer dan 5 personen op kantoor. De rest werkt gewoon vanuit thuis. Productiviteit is gewoon erg goed gezien het feit dat ons weer een mooi tantième staat te wachten.![]()
Je kunt ook altijd boos zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja lekker belangrijk of het 23:00 of 23:30 ofzo wordt![]()
![]()
Overigens heb ik geen zin om voor elke fucking wedstrijd te moeten testen. Dus hoop dat dit ook snel klaar is komende weken.![]()
Nou ja niet dankzij alle chemtrails en 5G-types natuurlijk, maar zeker wel doordat er constant druk vanuit delen van de samenleving is geweest. Met Onverdeeld Open als eerste grootschalige nette salonfahige oppositie. Ook zeker alles wat er nu ondergronds aan feestjes wordt georganiseerd, horeca die stiekem geen CTB controleren, mensen die geen booster meer nemen terwijl dat wel nodig zou zijn voor de QR, enz. Het is zeker wel een samenspel van dingen. Als iedereen gewoon keurig netjes gedaan had wat er gezegd was, dan zouden we nu misschien net als Duitsland in FFP2-masker en met negatieve test op zak naar het 2G+ restaurant met booster gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
we zullen eerst nog wel moeten aanhoren dat het dankzij hun vrijheidsstrijd nu allemaal open gaat![]()
Wel met het ene oortje omhoog dan hé, niet zoals iemand er hier en foto van neerzette met beide oortjes naar achteren. Dat was echt niks...quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hontje van Lenny komt op de cover.
Samen met een eiersnijder.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Dat doet hij wel als hij extra blij is en ontspannen, als hij niet hoeft te luisteren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wel met het ene oortje omhoog dan hé, niet zoals iemand er hier en foto van neerzette met beide oortjes naar achteren. Dat was echt niks...![]()
Ik durf zomaar te wedden dat een paar wappie influencers hier helemaal niet blij mee zijn. Die zien een groot deel van hun inkomsten verdwijnen zo.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
we zullen eerst nog wel moeten aanhoren dat het dankzij hun vrijheidsstrijd nu allemaal open gaat![]()
Ik ben het helemaal kwijt hoe al die regels inmiddels zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als je geboosterd bent hoef je niet meer in quarantaine volgens mij (voor Engeland althans). Wel een quarantaine verklaring, maar als je kan laten zien dat je de booster hebt hoef je niet in daadwerkelijke quarantaine.
Voor de zekerheid ga ik maar helemaal niet meer in quarantaine![]()
Dat is fijn maar totaal niet relevant.quote:
Maar juist door die duidelijke afspraken schep je helderheid voor je personeel en hebben we ECHT een laag ziekteverlet en weinig besmettingen onder het personeel. Het bedrijf functioneert qua productiviteit gelijkwaardig als pre-Corona.![]()
Dikke prop die met alle winden meewaait…quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:02 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
FOK! OMT pakt Bruls aan
@:Lenny_Leonard @:Zipportal![]()
Straks een zwart gat, want dit subforum komt ten einde. Nu bijna maatregelen worden afgeschaft.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Zat je toch mooi aan de verkeerde kant van de geschiedenisquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als het inderdaad komt te vervallen zat ik daar gelukkig goed fout.![]()
![]()
BoJo zegt nu dat hij van plan is alle Covid regulations op te heffen op 21 februari, inclusief de regel dat je in isolatie moet als je positief test. Dat zou eigenlijk per 24 maart gebeuren, maar dat wordt dus mogelijk ruim een maand eerder.
https://www.theguardian.com/world/2022/feb/09/boris-johnson-says-he-plans-to-lift-all-englands-covid-rules-a-month-earlyIk weet niet wat ik er van moet vinden dat iemand die positief test niet in isolatie hoeft, maar ik denk dat het in de praktijk omgezet zal worden van een eis tot een dringend advies, en dat bedrijven wel degelijk hun werknemers dringend ook zullen vragen niet op kantoor te verschijnen als ze positief testen.quote:Boris Johnson plans to abolish the last Covid restrictions in England, including the requirement for people with the virus to self-isolate, in less than two weeks, a month earlier than initially proposed, he has announced.
In an opening statement to prime minister’s questions, Johnson said he hoped to do this as soon as the Commons returns from its upcoming recess, on 21 February.![]()
In Nijmegen waren ze al dol op 'm en inmiddels heeft zich dat uitgebreid naar heel Nederland.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dikke prop die met alle winden meewaait…![]()
Net op tijd voor de Russische inval in Oekraïne. Tuigen we het OEK-forum op.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straks een zwart gat, want dit subforum komt ten einde. Nu bijna maatregelen worden afgeschaft.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Die had ergens in 2012 of 2013 al opgericht moeten zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Net op tijd voor de Russische inval in Oekraïne. Tuigen we het OEK-forum op.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Maken we gewoon een nieuw subforum aan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straks een zwart gat, want dit subforum komt ten einde. Nu bijna maatregelen worden afgeschaft.
ACOR: After Corona![]()
Het moet wel heel hard waaien wil hij in beweging komen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dikke prop die met alle winden meewaait…"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ik wilde het net voorstellen jaquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Maken we gewoon een nieuw subforum aan.
![]()
Het maakt me trouwens niet uit voor wat, zolang we straks maar ergens twee keer per dag cijfers van krijgen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
De dag dat het er niet meer over hoeft te gaan verban ik het hele corona gebeuren uit mijn breinquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vanmorgen op de snelweg heel even 110 gereden om een treintje vrachtwagens in te halen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:10 schreef OProg het volgende:
Het maakt me trouwens niet uit voor wat, zolang we straks maar ergens twee keer per dag cijfers van krijgen.
Was echt thrilling. Daarna in de bebouwde kom wel weer rustig 40-45 gereden.![]()
Hahaha, dit dus. Het is een soort standaard ritueel geworden om dagelijks even de cijfers te checken, ook al boeide het niet eens meer zo erg.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:10 schreef OProg het volgende:
Het maakt me trouwens niet uit voor wat, zolang we straks maar ergens twee keer per dag cijfers van krijgen.![]()
Waar we elkaar huggen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
ACOR: After Corona
Delen naar welke concerten, evenementen, kroegen etc we gaanFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Over huggen gesproken. Hoe is het eigenlijk afgelopen met de user die heel graag weer naar anime conventies wilde om te kunnen knuffelen? Begon mij oprecht zorgen te maken om zijn of haar mentale gesteldheid tijdens de crisis. Maar eigenlijk nooit meer voorbij zien komen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waar we elkaar huggen.
Delen naar welke concerten, evenementen, kroegen etc we gaan![]()
Welnee. We verkassen naar ESF. Het seizoen begint weerquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straks een zwart gat, want dit subforum komt ten einde. Nu bijna maatregelen worden afgeschaft.![]()
![]()
Hij heeft wel eens gereageerd op Nu.nl En de zorgen waren redelijk terecht als ik het zo las.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Over huggen gesproken. Hoe is het eigenlijk afgelopen met de user die heel graag weer naar anime conventies wilde om te kunnen knuffelen? Begon mij oprecht zorgen te maken om zijn of haar mentale gesteldheid tijdens de crisis. Maar eigenlijk nooit meer voorbij zien komen.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Was @Eragon2810quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Over huggen gesproken. Hoe is het eigenlijk afgelopen met de user die heel graag weer naar anime conventies wilde om te kunnen knuffelen? Begon mij oprecht zorgen te maken om zijn of haar mentale gesteldheid tijdens de crisis. Maar eigenlijk nooit meer voorbij zien komen.
Die zit tegenwoordig op NuJij en loopt alle bijeenkomsten af.![]()
Zou het je lukken dit op de één of andere manier in cijfers te verwerken die je op twitter kan zetten? Zodat we het met andere dagen kunnen vergelijken?quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen op de snelweg heel even 110 gereden om een treintje vrachtwagens in te halen.
Was echt thrilling. Daarna in de bebouwde kom wel weer rustig 40-45 gereden."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
OMT maakt zich zorgen om toegenomen snelheid dick_laurent, roept op tot roadblocks.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Zou het je lukken dit op de één of andere manier in cijfers te verwerken die je op twitter kan zetten? Zodat we het met andere dagen kunnen vergelijken?![]()
De reactie op Nu van eragon (sterk vermoeden althans)quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Over huggen gesproken. Hoe is het eigenlijk afgelopen met de user die heel graag weer naar anime conventies wilde om te kunnen knuffelen? Begon mij oprecht zorgen te maken om zijn of haar mentale gesteldheid tijdens de crisis. Maar eigenlijk nooit meer voorbij zien komen.quote:Ik wil best prikken, en accepteer ook nog 2g, maar uiteindelijk wil ik wel weer normaal mogen leven met normaal menselijk sociaal contact.
Deze regels zijn niet normaal. Thuisblijven bij ziekte etc wel, maar niet dingen als de 1,5m. Normaal is zoals Rutte zei op de persco dat "u en ik elkaar hier kunnen knuffelen".
Ik ben zelf een extrovert, een knuffelbeer, ik leef voor anime conventies, gezelligheid free hugs, vrienden maken.
Ik was blij dat ik van juli tot november het terug had - 7 conventies bezocht in 4 landen. Heerlijk. Daarvoor pleegde ik uit ellende twee keer bijna zelfmoord, nu leef ik weer.
M'n fav event is in Hongarije, ben er nu twee keer geweest en ga in maart zowieso weer.
Daar is alles al lang voorbij. Gisteren moeten zien hoe m'n vrienden met 30 mensen een gezellige kerst cosplay photoshoot hielden met knuffels en kado's en glühwein terwijl ik niets mag was not fun.
Tot dit echt voorbij is leef ik in vrije maanden hier en de rest daar komende jaren. OpgelostJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Great minds.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik wilde het net voorstellen ja![]()
Is het al bekend waar die omslag van het kabinet nu ineens vandaan komt? Volgens mij kwam vrijdag het OMT pas samen, dus lijkt het mij dat er andere ontwikkelingen zijn.![]()
F1 seizoen begint ook zo.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Welnee. We verkassen naar ESF. Het seizoen begint weer
Vandaag wordt de nieuwe bolide van red Bull racing getoond.
Bij het ESF zijn de voorrondes al begonnen.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Overduidelijk Eragonquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:19 schreef zalkc het volgende:
[..]
De reactie op Nu van eragon (sterk vermoeden althans)
[..]![]()
Positief overigens dat het kennelijk verder goed gaat.![]()
De eerste was in november al begonnenquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
F1 seizoen begint ook zo.
Vandaag wordt de nieuwe bolide van red Bull racing getoond.
Bij het ESF zijn de voorrondes al begonnen.![]()
![]()
En dat zonder naar China te moeten vluchten om de vrijheid op te zoeken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Overduidelijk Eragon![]()
Positief overigens dat het kennelijk verder goed gaat.![]()
![]()
Zo, net een officiële test gedaan. Zaterdag kreeg ik bericht via Corona Melder dat ik langer dan een kwartier naast een coronapatiënt had gezeten.
Ik ben bang dat het raak is. Ernstig benauwd, moe, slijm opgeven, snotterig, koppijn en spierpijn. Als het geen corona is, dan vast griepOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Oud nieuwsquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:25 schreef zoost het volgende:
Ik denk dat we niet zo makkelijk van die 2G af zijn.
[ afbeelding ]Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
vanaf de herfst gaat het weer druk wordenquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straks een zwart gat, want dit subforum komt ten einde. Nu bijna maatregelen worden afgeschaft.![]()
Langer dan een kwartier naast een geile juf gezeten? Of een paarsgepunte lans die vast zit in je keel?quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:24 schreef Djeez het volgende:
Zo, net een officiële test gedaan. Zaterdag kreeg ik bericht via Corona Melder dat ik langer dan een kwartier naast een coronapatiënt had gezeten.
Ik ben bang dat het raak is. Ernstig benauwd, moe, slijm opgeven, snotterig, koppijn en spierpijn. Als het geen corona is, dan vast griepOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Tja...quote:14:26
Waarnemend voorzitter Ina Kuper van het Landelijk Netwerk Acute Zorg kijkt met bezorgdheid naar de gevolgen van verdere versoepeling van de coronamaatregelen, waar het kabinet volgens ingewijden op aanstuurt. ,,Als we uitsluitend kijken naar de zorgketen, raad ik verdere versoepelingen nog steeds af", laat ze weten.
De sector verwacht dat het aantal coronapatiënten in de ziekenhuizen de komende tijd zal toenemen. ,,Bovendien zit een groot aantal zorgmedewerkers in de hele keten thuis in quarantaine. Dit geeft een grote druk op de zorg en daar maak ik mij zeker zorgen over", aldus de tijdelijk opvolger van Ernst Kuipers.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
het ging idd snel met de Berlijnse muur.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Meestal als de eerste stenen zijn gevallen, dondert de rest ook snel in elkaar.![]()
Kappen met quarantaine en isolatie, klaarquote:
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
praatjes zij heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:40 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan het einde van deze pandemie krijgt Ina Kuper ook opeens praatjes
Welkom op de IC![]()
Ze zit er ook pas net hèquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:40 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan het einde van deze pandemie krijgt Ina Kuper ook opeens praatjes
Lol thuisadvies van 4 personen ontvangen wordt ook binnenkort afgeschaft.
Dacht dat het allang was afgeschaft
Zijn er uberhaupt mensen die daar rekening mee hebben gehouden afgelopen tijd![]()
![]()
quote:Maar dat gingen 'we' nou juist niet meer doen begreep ik.quote:,,Als we uitsluitend kijken naar de zorgketenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hoog tijd dat de zorgen van dit soort mensen weer zoals 'vroeger' naar de achtergrond verdwijnen en ze zich in alle rust zorgen kunnen maken.quote:![]()
![]()
De lezers van de Gelderlander hebben een mening over schoolreisjes. Niet zeuren dat je niet naar Barcelona gaat, Kröller-Müller is ook leuk.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
is het altijd al geweest voor de griep, altijd een epidemie na carnaval!quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:44 schreef KingRadler het volgende:
Carnaval gaat 1 groot superspreader event worden![]()
Oh ja, dat is die stille meerderheid zeker? Wel fijn dat je hem anoniem kunt tekenen, wat is dan het punt van een petitie?quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:44 schreef Molo het volgende:
https://vaccinatieplichtnu.petities.nl/
Check deze petitie, en de tekenaars![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:44 schreef Molo het volgende:
https://vaccinatieplichtnu.petities.nl/
Check deze petitie, en de tekenaarsWat moet ik me hier bij voorstellen?quote:Strafmaat voor ongevaccineerdschap gelijkstellen aan rijden onder invloed.![]()
Nu moet ik bekennen dat ik vroegah ook zo goed als geen schoolreisjes naar het buitenland heb gehad. Was altijd "te duur"quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:46 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
De lezers van de Gelderlander hebben een mening over schoolreisjes. Niet zeuren dat je niet naar Barcelona gaat, Kröller-Müller is ook leuk.![]()
![]()
Zullen we een poll maken wat we vinden van nutteloze polls? Durf te wedden dat een flink deel van de mensen die vinden dat je niet mag zeuren dat je niet naar Barcelona/Istanbul/Parijs kunt dat zelf wel gedaan hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:46 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
De lezers van de Gelderlander hebben een mening over schoolreisjes. Niet zeuren dat je niet naar Barcelona gaat, Kröller-Müller is ook leuk.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2022 14:49:02 ]![]()
Rijbewijs innemen na weigering vaccinatie?quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:47 schreef ipa84 het volgende:
[..]
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellen?![]()
Rijbewijs afpakken dus, oa.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:47 schreef ipa84 het volgende:
[..]
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"In mijn tijd was je al blij met een doos zwavelstokjes, verwende nesten"quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:46 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
De lezers van de Gelderlander hebben een mening over schoolreisjes. Niet zeuren dat je niet naar Barcelona gaat, Kröller-Müller is ook leuk.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
"In mijn tijd was je blij als je wiskundeleraar je geen stokslagen met de grote geodriehoek gaf, aanstellers"quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
"In mijn tijd was je al blij met een doos zwavelstokjes, verwende nesten"![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:48 schreef zoost het volgende:
[..]
Rijbewijs innemen na weigering vaccinatie?
Hier idem ja.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nu moet ik bekennen dat ik vroegah ook zo goed als geen schoolreisjes naar het buitenland heb gehad. Was altijd "te duur"Ik denk dat ik wel een gok kan wagen wat de doelgroep is van de Gelderlander.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:46 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
De lezers van de Gelderlander hebben een mening over schoolreisjes. Niet zeuren dat je niet naar Barcelona gaat, Kröller-Müller is ook leuk.![]()
Boomer gespot!quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
"In mijn tijd was je blij als je wiskundeleraar je geen stokslagen met de grote geodriehoek gaf, aanstellers"![]()
Verplicht onderzoek door een psychiater via het CBR als je geen boosterprik wiltOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Niets meer kunnen vinden dan 'voller'.quote:
/edit Zul je altijd zien dat AD dan net daar iets over publiceert; https://www.ad.nl/nederla(...)lemaal-vol~ac86c517/'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Stadions volst. Zoiets?quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niets meer kunnen vinden dan 'voller'.
Vallen die eigenlijk onder evenementen?![]()
https://www.ad.nl/nederla(...)lemaal-vol~ac86c517/
Helemaal vol moeten die stadions. Klap in het gezicht van Vitesse."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Roy liet in z'n columns nooit een kans onbenut om het kabinetsbeleid te verdedigen, maar nu aan het einde is hij ook maar voorzichtig eens wakker geworden.
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20220209_51349740![]()
'We boosteren ons uit de crisis'.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Roy liet in z'n columns nooit een kans onbenut om het kabinetsbeleid te verdedigen, maar nu aan het einde is hij ook maar voorzichtig eens wakker geworden.
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20220209_51349740
Ja een omicronbesmetting is ook een soort booster I guess.![]()
![]()
Ik vond het wel grappig bij Utrecht zaterdag.. 'stadions vol' dat stadion is alleen gemaakt voor Ajax thuis.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:52 schreef OProg het volgende:
Helemaal vol moeten die stadions. Klap in het gezicht van Vitesse.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Volpompen die handel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:52 schreef OProg het volgende:
Helemaal vol moeten die stadions. Klap in het gezicht van Vitesse.zie email 27 oktober![]()
Erg mooi.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niets meer kunnen vinden dan 'voller'.
/edit Zul je altijd zien dat AD dan net daar iets over publiceert; https://www.ad.nl/nederla(...)lemaal-vol~ac86c517/Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Jammer dat nu al duidelijk is dat de cijfers tegen gaan vallen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Dit kan alleen maar tegenvallen na gisteren
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Stonden ze niet in spiegelbeeld dit keer?quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:56 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig bij Utrecht zaterdag.. 'stadions vol' dat stadion is alleen gemaakt voor Ajax thuis.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
De cijfers?quote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Jij bent ook een beetje teveel in jezelf gaan geloven hè.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:02 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
FOK! OMT pakt Bruls aan
@:Lenny_Leonard @:Zipportal
Jij begon als "alleen cijfers zonder mening" omdat Jorick z'n mening steeds liet gelden.
Bleek toch lastiger dan je dacht.
-edit- om nog maar te zwijgen van het plaatsen van je eigen tweets hier. (Los van degene met de cijfers natuurlijk dat snap ik nog enigszins).![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:10 schreef koemleit het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje teveel in jezelf gaan geloven hè.
Jij begon als "alleen cijfers zonder mening" omdat Jorick z'n mening steeds liet gelden.
-edit- om nog maar te zwijgen van het plaatsen van je eigen tweets hier. (Los van degene met de cijfers natuurlijk dat snap ik nog enigszins)..
Keihard aanpakken dat FOK!OMT.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
ook het FOK OMT wordt binnen afzienbare tijd ontbonden maar je hebt wel een puntquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:10 schreef koemleit het volgende:
[..]
-edit- om nog maar te zwijgen van het plaatsen van je eigen tweets hier. (Los van degene met de cijfers natuurlijk dat snap ik nog enigszins).![]()
SOW!quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:10 schreef koemleit het volgende:
[..]
-edit- om nog maar te zwijgen van het plaatsen van je eigen tweets hier. (Los van degene met de cijfers natuurlijk dat snap ik nog enigszins).Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Geweldige cijfers.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Wat moet Marino straks doen als er geen corona cijfers komen?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Er kan uiteraard niks op tegen jouw waardevolle toevoegingenquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:10 schreef koemleit het volgende:
[..]
-edit- om nog maar te zwijgen van het plaatsen van je eigen tweets hier. (Los van degene met de cijfers natuurlijk dat snap ik nog enigszins).Ik waardeer ze in elk geval.
User @Oliver23 wordt hier geslooptquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:10 schreef koemleit het volgende:
[..]
Het strand schoonmaken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat moet Marino straks doen als er geen corona cijfers komen?![]()
Arme @Oliver23😭quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
User @:Oliver23 wordt hier geslooptFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Zandkorrels tellenquote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Maar, waar is ons 15:15 momentje![]()
@Oliver23 wordt toch beveiligd door de FOK!knokploegIsn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Geloven in de cijfertjesman
Het schijnt dat het bestand gewijzigd is, waardoor de data niet meer in de juiste volgorde staat![]()
![]()
Macht doet rare dingen met je, dit geldt natuurlijk ook voor het FOK OMT. We moeten waken dat er straks geen dickpics worden verstuurd naar vrouwelijke FOKkers.![]()
Pics van @dick_laurent ?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:24 schreef Simmertje het volgende:
Macht doet rare dingen met je, dit geldt natuurlijk ook voor het FOK OMT. We moeten waken dat er straks geen dickpics worden verstuurd naar vrouwelijke FOKkers.![]()
quote:Door een technische storing worden de opendata bestanden vandaag later gepubliceerd,
naar verwachting rond 16.00 en 16.30 uurwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Marino is even in paniekquote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik las dat het inmasseren weer begonnen is. Heb je morgen nog ergens een plekje vrij?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:26 schreef Mammietje het volgende:
Geen cijfers, geen dickpics.... gaat lekker.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Wel tijd om je onder te dompelen in het ijskoude bad van COR?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:26 schreef Mammietje het volgende:
Geen cijfers, geen dickpics.... gaat lekker.
@Zipportal![]()
Inmasseren en dickpics? We zitten hier niet in het SC topic hèquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik las dat het inmasseren weer begonnen is. Heb je morgen nog ergens een plekje vrij?![]()
![]()
Ik was mijn handen alvast.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik las dat het inmasseren weer begonnen is. Heb je morgen nog ergens een plekje vrij?![]()
![]()
Wacht... Dat mocht niet meer?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:24 schreef Simmertje het volgende:
Sow, waar heb jij opeens last vanquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:10 schreef koemleit het volgende:
[..]
-edit- om nog maar te zwijgen van het plaatsen van je eigen tweets hier. (Los van degene met de cijfers natuurlijk dat snap ik nog enigszins).
1) Jazeker, als FOK! OMT lid geloof ik heilig in mezelf
2) Volgens mij deel ik alleen nog maar cijfertjes en echt zelden een eigen mening. Misschien dat ik vond dat Bruls met alle winden mee waait, maar kennelijk mag dat niet.
3) Mijn eigen tweets hier. Ach, we lieten ons gisteren eventjes gaan met de Flodder gifjes. Dat mag toch wel eens een keertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Lenny_Leonard @Zipportal![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Kom dan!quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:52 schreef Molo het volgende:
Ik wil naar Zweden
@:evenstar you lucky bastard
Niet de reden waarom wij zijn verhuist, maar komt wel perfect uit zo![]()
![]()
COR is voorbij, mods proberen nu nog een beetje relevant te blijvenquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Inmasseren en dickpics? We zitten hier niet in het SC topic hè.
In Southern Sun
quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
COR is voorbij, mods proberen nu nog een beetje relevant te blijven.
Het spijt me dat ik ook een doel in mijn leven nodig heb. Een dag niet genote is een dag niet geleefd.
![]()
Note deze maar dan. Klojo!quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:31 schreef chratnox het volgende:
[..]Het spijt me dat ik ook een doel in mijn leven nodig heb. Een dag niet genote is een dag niet geleefd.
edit > ik kan ook mijn eigen post noten trouwens. Is toch wel een soort van ultieme zelfreflectie, als je als mod een note aan jezelf uitdeelt![]()
![]()
![]()
Beetje 't zelfde als Marino.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
COR is voorbij, mods proberen nu nog een beetje relevant te blijven.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:26 schreef Mammietje het volgende:
Geen cijfers, geen dickpics.... gaat lekker.
Dickpic in Flodder thema. Goed genoeg?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
En hoe. Misschien wordt het tijd om op te stappenquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
User @:Oliver23 wordt hier gesloopt![]()
![]()
Nou, dan ook maar een cijfer.... 2/10.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:32 schreef zalkc het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dickpic in Flodder thema. Goed genoeg?![]()
![]()
Mag dit wel van Googlequote:Op woensdag 9 februari 2022 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel tijd om je onder te dompelen in het ijskoude bad van COR?
[ afbeelding ]
@:zipportal![]()
![]()
Mooi. Leven met het virus.https://www.bnr.nl/nieuws(...)in-coronabestrijdingquote:ECONOMIE KRIJGT VOORRANG IN CORONABESTRIJDING; CORONA WORDT ONDERNEMERSRISICO
[..]
Het kabinet ziet dat de generieke coronasteunmaatregelen voor de langere termijn 'niet houdbaar' zijn, omdat we met corona zullen moeten leven. Corona wordt daarom 'onderdeel van het gewone ondernemersrisico', zegt het kabinet."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: