abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203581846

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)
Twijfel je over de vaccinatie, bel de De Vaccinatie Twijfeltelefoon: 088-7555777

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER: Informatie over dagcijfers
SPOILER: Varianten waaronder Omicron
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
zie email 27 oktober
  FOK!fotograaf woensdag 9 februari 2022 @ 12:51:00 #2
842 Zorro
Z
pi_203581884
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:45 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Lijkt mij iets wat je met je werkgever moet bespreken en niet hopen dat de politiek dit 'advies' blijft handhaven.
Dat advies zou altijd moeten gelden. Geen werkgever gaat de situatie laten bestaan zoals die nu is.
Maar wel de meest debiele zaken die niet kunnen of beperkt worden vanwege dat onzinnige stikstofgeleuter, terwijl de makkelijkste maatregel, nl beperken verkeersbewegingen direct weer worden losgelaten.

Absurd.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_203581926
Ik kijk nu al uit naar de TT (in de verre toekomst, I know): ''CTB is dood, lang leve het oude normaal''.
  Forum Admin woensdag 9 februari 2022 @ 12:54:25 #4
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_203581936
quote:
6s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:51 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dat advies zou altijd moeten gelden. Geen werkgever gaat de situatie laten bestaan zoals die nu is.
Maar wel de meest debiele zaken die niet kunnen of beperkt worden vanwege dat onzinnige stikstofgeleuter, terwijl de makkelijkste maatregel, nl beperken verkeersbewegingen direct weer worden losgelaten.

Absurd.
Ik wil gewoon tussen 8 en 9 naar mijn werk en tussen 5 en 6 naar huis ja?! Net als miljoenen anderen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_203581950
quote:
6s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:51 schreef Zorro het volgende:

[..]

Absurd.
Je kunt toch zelf met je werkgever om tafel gaan? Er zijn genoeg werkgevers die n.a.v. het thuiswerken naar een situatie willen waarin de werknemers 2/3/4 dagen per week thuis werken. Als ik het fijn had gevonden om vanuit huis te werken dan zou ik zeker niet afwachten tot de regel een keer afgeschaft gaat worden. Want dat had je mijlenver zien aankomen dat dit vroeg of laat zou gebeuren.
  woensdag 9 februari 2022 @ 12:55:52 #6
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203581963
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik wil gewoon tussen 8 en 9 naar mijn werk en tussen 5 en 6 naar huis ja?! Net als miljoenen anderen.
Ik niet, maar ik heb weinig keus :P
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  FOK!fotograaf woensdag 9 februari 2022 @ 12:56:33 #7
842 Zorro
Z
pi_203581975
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:55 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Je kunt toch zelf met je werkgever om tafel gaan? Er zijn genoeg werkgevers die n.a.v. het thuiswerken naar een situatie willen waarin de werknemers 2/3/4 dagen per week thuis werken. Als ik het fijn had gevonden om vanuit huis te werken dan zou ik zeker niet afwachten tot de regel een keer afgeschaft gaat worden. Want dat had je mijlenver zien aankomen dat dit vroeg of laat zou gebeuren.
Daar gaat het me ook niet alleen over zoals je kunt zien.
Wel overal achterlijke snelheidsbeperkingen instellen maar iedereen in de file alle uitlaatgassen de lucht in pompen is helemaal prima.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 12:57:41 #8
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_203582002
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Jaa, de leven! :D

woensdag 9 februari 2022 @ 12:58:05 #9
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203582011
quote:
6s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:56 schreef Zorro het volgende:

[..]
Daar gaat het me ook niet alleen over zoals je kunt zien.
Wel overal achterlijke snelheidsbeperkingen instellen maar iedereen in de file alle uitlaatgassen de lucht in pompen is helemaal prima.
40 uur per week van half 9 tot 5 op een kantoor was jaren geleden al achterhaald voor een boel functies.

Een hybride vorm heeft mijn voorkeur, waarbij je de details lekker kunt regelen met je werkgever(s).
pi_203582013
Iedereen hier druk maken over die 1G bij grote evenementen, zul je zien dat die er juist niet komt. Net als de vorige keer was er ook wat over 17.00 uur of zo en uiteindelijk was dat 22.00. Zo zetten ze zichzelf leuk op de kaart zo vlak voor de Gemeenteraardsverkiezingen.

Maar gelukkig zelf geen last van. Voor kleine concerten geldt het niet neem ik aan. En voor grote concerten en festivals ga ik eigenlijk altijd naar Belgie of Duitsland. Veel gezelliger ook.
  Forum Admin woensdag 9 februari 2022 @ 12:58:09 #11
pi_203582014
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:55 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ik niet, maar ik heb weinig keus :P
_O-

De mensen die geen keuze hebben worden inderdaad hard genaait.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_203582021
IC instroom 18
IC bezetting 206
Kliniek instroom 181
Kliniek bezetting 1325

@Oliver23
pi_203582031
Jammer dat er nooit landelijk heel veel discussie is gekomen over thuis of hybride werken. Het is altijd in het kader van corona geweest. Zolang je vrije keuze voor de werknemer centraal stelt, kun je daar best wat mee bereiken. Zolang de mensen werken waar ze het meest productief zijn en zich prettig voelen.

Wordt hier ook weer benoemd: https://www.nu.nl/werk/61(...)er-naar-kantoor.html

Dat de kantoortuin echt een van de domste ideeën ever is. En dat we daar uitgerekend in Nederland (m.u.v. een paar innovatieve bedrijven) gewoon ijzerenheinig mee doorgaan.
pi_203582088
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:59 schreef Vasilevski het volgende:
Jammer dat er nooit landelijk heel veel discussie is gekomen over thuis of hybride werken. Het is altijd in het kader van corona geweest. Zolang je vrije keuze voor de werknemer centraal stelt, kun je daar best wat mee bereiken. Zolang de mensen werken waar ze het meest productief zijn en zich prettig voelen.

Dat de kantoortuin echt een van de domste ideeën ever is. En dat we daar uitgerekend in Nederland (m.u.v. een paar innovatieve bedrijven) gewoon ijzerenheinig mee doorgaan.
Net voordat die kantoortuinen op kwamen 15 jaar geleden ben ik voor mezelf begonnen met kantoor aan huis. Gelukkig nooit meegemaakt dus. Ja, nu heb ik een hele grote kantoortuin van 60m2, maar daar zit ik alleen.. Daarvoor zaten we gewoon met 2 man op een kamer. Werkte heerlijk. Dan kwam er iemand binnen om wat geheims te bespreken en deed je heel spannend de deur dicht. Zijn er eigenlijk nog kantoren waar dat weer zo is, kamers met 2 of 3 man er op? Of gaan die weer komen?
  Forum Admin woensdag 9 februari 2022 @ 13:02:38 #15
pi_203582101
quote:

Op veel vlakken hebben we nog echt de spruitjes mentaliteit in dit land. Dit is er een van.
pi_203582117
quote:
6s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:42 schreef Zorro het volgende:
Afschaffen van thuiswerkadvies is helemaal geen versoepeling. Dat is een verzwaring.

Ik vind het heerlijk dat thuiswerken.
GA EENS WERKEN @Haags
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 9 februari 2022 @ 13:03:54 #17
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203582121
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
IC instroom 18
IC bezetting 206
Kliniek instroom 181
Kliniek bezetting 1325

@:oliver23
Het FOK! OMT is weer duidelijk de eerste.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_203582128
Ik heb trouwens nog steeds collega's die nooit naar kantoor komen want huehue corona.

Erg mooi dat die straks weer verplicht worden op te komen dagen.
pi_203582132
2G is dood, nu 3G nog.
pi_203582138
quote:
IC instroom 18
IC bezetting 206
Kliniek instroom 181
Kliniek bezetting 1325

nobody cares anymore, its over!
  Forum Admin woensdag 9 februari 2022 @ 13:04:48 #22
pi_203582143
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:04 schreef Nielsch het volgende:
2G is dood, nu 3G nog.
Heel het ctb moet dood
pi_203582144
Daling des doods _O_.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_203582162
quote:
IC instroom 18
IC bezetting 206
Kliniek instroom 181
Kliniek bezetting 1325

Er is ons 5000 voorgehouden; zit nog steeds met smacht te wachten.
pi_203582179
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
ze kunnen het weer gaan rapporteren als de IC op 500 staat, daar beneden boeit het niet.
pi_203582184
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:02 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Net voordat die kantoortuinen op kwamen 15 jaar geleden ben ik voor mezelf begonnen met kantoor aan huis. Gelukkig nooit meegemaakt dus. Ja, nu heb ik een hele grote kantoortuin van 60m2, maar daar zit ik alleen.. Daarvoor zaten we gewoon met 2 man op een kamer. Werkte heerlijk. Dan kwam er iemand binnen om wat geheims te bespreken en deed je heel spannend de deur dicht. Zijn er eigenlijk nog kantoren waar dat weer zo is, kamers met 2 of 3 man er op? Of gaan die weer komen?
Bij best wat bedrijven binnen gezeten de laatste decennia, maar in essentie overal kantoortuin. Helaas. Zo nu en dan dat een manager wel een kamer heeft. Misschien dat het nu wat gaat veranderen als mensen meer thuis kunnen werken en er in principe kantoorruimte over zou kunnen zijn? Zou er echter niet op rekenen...
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 13:07:00 #27
Dick Laurent Is Dead
pi_203582197
quote:

Ik zit dus nu in een kantoortuin. Maar (nu nog) zit ik hier alleen.

Haha, no way dat ik hier ga zitten als er 40 man tegelijk zitten idd. Dan pak ik mijn laptop en vind ik wel een andere werkplek.
Maar ik denk tevens dat het niet elke dag volle bak gaat worden, in mijn team (en meerdere teams binnen mijn organisatie) is al lang uitgesproken dat ook na carola een hybride 50/50 werk/thuis situatie de voorkeur zal krijgen.
pi_203582199
quote:

[..]
Waarvan 600 IC bedden toch? :')
pi_203582202
Vandaag kloppen de besmettingscijfers ook weer dan? Alle achterstanden zijn toch bijgewerkt of krijgen we weer een storing?
pi_203582214
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:02 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Vlak voor corona ging ons werk verhuizen naar een kleiner kantoor met nog ouderwetse kamertjes. Was best geinig. Het contact met collega's in dat kamertje was ineens veel beter. Gewoon puur door de vorm. Eigenlijk ongelooflijk hoe bepalend zoiets is.

Een kantoortuin is een soort panopticon waar de baas iedereen tegelijk in de gaten kan houden, en iedereen elkaar in de gaten kan houden, waardoor de sfeer ook nooit echt relaxed wordt of zo.

Mag van mij wel weer terug naar de old-school kantoortjes, kan ook prima als sommige mensen kiezen voor hybride of volledig thuis. Dan heb je met degenen die wel (een deel van de week) naar kantoor willen ook wel een goede sfeer.

Ga het kantoorbezoek voor nu nog wel minimaliseren zolang er nog mondkapjes verplicht zijn en je je moet aanmelden omdat maar 1/3 van de ruimte gebruikt moet worden. Lekker gemengde signalen als men dan wel weer wil dat je komt. Het is veilig of het is niet veilig, maar kom niet met dit soort bullshit. :')
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 9 februari 2022 @ 13:08:04 #31
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203582228
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag kloppen de besmettingscijfers ook weer dan? Alle achterstanden zijn toch bijgewerkt of krijgen we weer een storing?
Dat hangt van het RIVM af.
pi_203582243
quote:

[..]
8 dagen geleden:

OMT-lid Jan Kluytmans denkt niet dat er op korte termijn verder wordt versoepeld, vanwege de huidige toename in het aantal ziekenhuisopnames. “We verwachten dat we naar ongeveer 5000 patiënten in de ziekenhuizen gaan en dat hebben we nog niet eerder gehad. De verwachtingen zijn niet goed”, zei hij vanochtend in Sven op 1.
pi_203582256
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:08 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
8 dagen geleden:

OMT-lid Jan Kluytmans denkt niet dat er op korte termijn verder wordt versoepeld, vanwege de huidige toename in het aantal ziekenhuisopnames. “We verwachten dat we naar ongeveer 5000 patiënten in de ziekenhuizen gaan en dat hebben we nog niet eerder gehad. De verwachtingen zijn niet goed”, zei hij vanochtend in Sven op 1.
:O
pi_203582300
quote:

[..]
8 dagen geleden:

:W
pi_203582351
quote:

[..]
8 dagen geleden:

Waarom krijgen die lui nog een podium.

Zelfs den Haag neemt ze niet meer serieus.

Tijd voor FOK!-OMT leden in de media.
pi_203582363
Wat denken jullie? 1G de hele zomer?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203582369
Mooi nieuws. Aan het einde van de maand bijna alles weg. Ook CTB weg.

NOS
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:15:28 #38
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203582390
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:13 schreef RipCity het volgende:
nee geenG wordt dat
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:16:31 #39
346939 Janneke141
pi_203582408
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:13 schreef RipCity het volgende:
Ben er bang voor. Als de regering de festivalsector dwars kan zitten, dan zullen ze het echt niet laten.
pi_203582411
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:14 schreef capricia het volgende:

NOS
Ja, het CTB afschaffen en vervangen door "iedereen moet getest worden", vraag me af of we daar nu zoveel beter van worden :P
pi_203582424
Dus vanaf maart is het klaar. Zand erover. Precies 2 jaar. Lijkt me een mooi moment om COR te sluiten.
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:17:39 #42
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203582432
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:16 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ja, het CTB afschaffen en vervangen door "iedereen moet getest worden", vraag me af of we daar nu zoveel beter van worden :P
Gevaccineerd, geboosterd, getest, mondkap op en afstand houden.
pi_203582441
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:14 schreef capricia het volgende:

NOS
En de EU dan?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:18:22 #44
346939 Janneke141
pi_203582449
quote:

[..]
Niet, natuurlijk. Ze zijn duidelijk nog niet bereid om alle touwtjes weer los te laten, de illusie van controle bevalt veel te goed. Maar toch ben ik wel positief verrast over de snelheid waarmee het klimaat in Den Haag is omgeslagen. Niet helemaal om de juiste redenen, maar het resultaat telt.
pi_203582469
Hoe gaat Thierry dit spinnen trouwens? Maandenlang roepen dat het een dictatuur is die bezig is met een great reset. En dat vaccinatieplicht er een onderdeel van is. En dat het CTB discriminatoir is.

En nu valt langzamerhand de hele basis van dit verhaal weg...

Mijn voorspelling; de komende maanden zullen we Thierry voornamelijk horen over dat de overheid miljarden aan Coronasteun heeft uitgegeven, zorgmedewerkers over de toeren heeft gejaagd, het onderwijs en de cultuur heeft uitgehold en de Horeca heeft afgeslacht. Allemaal vanwege een totaal ongevaarlijk virus... En mensen gaan met hem meeknikken... Ik kan me er nu al kwaad om maken.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_203582485
Begrijp eigenlijk 1G niet voor festivals e.d. Doe dat dan alleen voor niet-gevaccineerden als je iemand wil pesten. 3G dus.
pi_203582486
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:17 schreef Confetti het volgende:
Dus vanaf maart is het klaar. Zand erover. Precies 2 jaar. Lijkt me een mooi moment om COR te sluiten.
Wil nog wel een afscheidsfeestje in dit topic. Ondanks de ellende heeft dit subforum wel voor veel afleiding gezorgd in de afgelopen twee jaar.
pi_203582490
quote:

[..]
Huh? Dat is voor evenementen, die 1G.
Maar het CTB is veel breder. En dat gaat dus de deur uit. Pusht de NOS.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 9 februari 2022 @ 13:20:18 #49
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203582494
Wel benieuwd waar al die wappies hun tijd nu in gaan stoppen.
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:20:25 #50
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_203582500
dood aan de 1G. dan geen festivals voor mij,
terwijl ik een booster heb gehad.
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:20:30 #51
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203582502
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
En de EU dan?
Nexit
pi_203582511
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Begrijp eigenlijk 1G niet voor festivals e.d. Doe dat dan alleen voor niet-gevaccineerden als je iemand wil pesten. 3G dus.
Idd en gok ook voor volle stadions en concerten in ziggo etc. Gaat nergens over.

Niet voor volle disco’s in kleine hokken maar wel voor Pinkpop en lowlands?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 9 februari 2022 @ 13:21:06 #53
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203582512
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:20 schreef KingRadler het volgende:
En je zal ongetwijfeld wat bands hebben die niet willen spelen met 1G-2G-3G.
pi_203582514
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:19 schreef Multatilu het volgende:
Hoe gaat Thierry dit spinnen trouwens? Maandenlang roepen dat het een dictatuur is die bezig is met een great reset. En dat vaccinatieplicht er een onderdeel van is. En dat het CTB discriminatoir is.

Mijn voorspelling; de komende maanden zullen we Thierry voornamelijk horen over dat de overheid miljarden aan Coronasteun heeft uitgegeven, zorgmedewerkers over de toeren heeft gejaagd, het onderwijs en de cultuur heeft uitgehold en de Horeca heeft afgeslacht. Allemaal vanwege een totaal ongevaarlijk virus... En mensen gaan met hem meeknikken... Ik kan me er nu al kwaad om maken.
Nee denk het niet, ik denk dat hij wel op dezelfde lijn blijft doorgaan. En gaat waarschuwen dat de maatregelen altijd weer uit de hoge hoed kunnen komen in het najaar of bij andere varianten, en dat er door wordt gegaan met de digitale identiteit. Wat op zich ook goed is om waakzaam voor te blijven, los van wie het zegt.
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:21:19 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203582516
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:18 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Niet, natuurlijk. Ze zijn duidelijk nog niet bereid om alle touwtjes weer los te laten, de illusie van controle bevalt veel te goed. Maar toch ben ik wel positief verrast over de snelheid waarmee het klimaat in Den Haag is omgeslagen. Niet helemaal om de juiste redenen, maar het resultaat telt.
de snelheid?
pi_203582520
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:20 schreef KingRadler het volgende:
België! Heeft echt topfestivals. Al zijn er al best wel wat van uitverkocht.
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:22:08 #57
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_203582530
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:21 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
België! Heeft echt topfestivals. Al zijn er al best wel wat van uitverkocht.
Daar hebben ze toch een safeticket of zoiets?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_203582539
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
En de EU dan?
_O-
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:22:51 #59
14505 OProg
A Life in Music
pi_203582544
quote:
6s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:20 schreef D_A het volgende:
Wel benieuwd waar al die wappies hun tijd nu in gaan stoppen.
Europa en klimaat.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_203582545
quote:
6s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:21 schreef D_A het volgende:

[..]
En dan spelen ze wel in België, DL en andere omringende landen, alleen niet in NL. Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren dat het 1G wordt hier.
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:23:32 #61
346939 Janneke141
pi_203582558
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:21 schreef Tarado het volgende:

[..]
de snelheid?
Ja, als inderdaad eind van de maand het grootste gedeelte van de maatregelen eraf gaat. Ik had toch min of meer gerekend op de zomer, zo cynisch was ik inmiddels wel geworden, dus dan valt dit mee.

Overigens, eind van de maand: waarschijnlijk kunnen ze niet anders, want op 1 maart verloopt de coronawet weer en de vraag is of er in de EK wel een meerderheid voor verlenging is. Zo niet, dan stoppen alle maatregelen sowieso.
pi_203582560
Beste nieuws in een halfjaar tijd trouwens, moet toch even gezegd.
pi_203582562
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:22 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Daar hebben ze toch een safeticket of zoiets?
Vorig jaar wel ja. Geen idee hoe het nu is. Maar dan hoef je je dus met een groen vinkje niet te testen.
pi_203582565
quote:

[..]
8 dagen geleden:

Modellen gezien?
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 9 februari 2022 @ 13:25:53 #65
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203582603
quote:
Voorlopig einde van 2G: Tweede Kamer keert zich tegen wetsvoorstel kabinet

Het omstreden 2G-wetsvoorstel is van de baan. Een meerderheid in de Tweede Kamer wil dat het kabinet de wet intrekt. De meerderheid is ontstaan doordat de PvdA vandaag heeft besloten zich tegen de wet te keren. Coalitiepartij ChristenUnie en oppositiepartij GroenLinks spraken zich al eerder uit tegen de 2G-wet.
*O*

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ren-kamermeerderheid
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:26:06 #66
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_203582606
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:23 schreef zoost het volgende:

[..]
Modellen gezien?
Die quote is ook niet goed gerijpt ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_203582608
Maargoed, even los van of het CTB weggaat, er 1G komt of dat er iets anders gedaan wordt, ik ben blij verrast dat de toon anders is geworden. Van: "We kunnen niet teveel of te snel" naar: "We willen eind deze maand bijna overal vanaf zijn"

Ik mis Hugo alleen nog steeds. Dit had hij met een grandioze beeldspraak aangepakt, bij de havens in Rotterdam oid :+
pi_203582614
Hier is het bericht.

quote:
Einde meeste coronamaatregelen in zicht

Het kabinet streeft ernaar dat er aan het eind van deze maand een einde komt aan de meeste coronamaatregelen. Het coronatoegangsbewijs en de anderhalvemetermaatregel zouden worden afgeschaft. Maar een definitief besluit is nog niet genomen, melden bronnen.

Voor toegang tot evenementen en festivals zou vanaf 25 februari een negatief testbewijs getoond moeten worden.
https://nos.nl/liveblog/2(...)en-in-meerdere-talen

Ik heb zin in een mooie zomer. O+
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203582627
Dus pandemie is voorbij?
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:27:43 #70
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203582634
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:23 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ja, als inderdaad eind van de maand het grootste gedeelte van de maatregelen eraf gaat. Ik had toch min of meer gerekend op de zomer, zo cynisch was ik inmiddels wel geworden, dus dan valt dit mee.

Overigens, eind van de maand: waarschijnlijk kunnen ze niet anders, want op 1 maart verloopt de coronawet weer en de vraag is of er in de EK wel een meerderheid voor verlenging is. Zo niet, dan stoppen alle maatregelen sowieso.
Op die manier, ik vind het dit keer toch echt onnodig lang duren, lockdown was niet nodig en hebben ze toch te lang aangehouden en ook nu worden ze met gunstige cijfers om hun oren geslagen maar stug doorgaan met nog even volhouden, dat irriteert me mateloos.
pi_203582643
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:26 schreef chratnox het volgende:
Maargoed, even los van of het CTB weggaat, er 1G komt of dat er iets anders gedaan wordt, ik ben blij verrast dat de toon anders is geworden. Van: "We kunnen niet teveel of te snel" naar: "We willen eind deze maand bijna overal vanaf zijn"

Ik mis Hugo alleen nog steeds. Dit had hij met een grandioze beeldspraak aangepakt, bij de havens in Rotterdam oid :+
De gehavende schepen zijn weer hersteld en kunnen eindelijk het dok verlaten om in volle vaart en op koers buitengaats te geraken.
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:28:02 #72
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203582645
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:26 schreef capricia het volgende:
Hier is het bericht.
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)en-in-meerdere-talen

Ik heb zin in een mooie zomer. O+
FREEDOM DAY!!!!!

*O* *O* *O*
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:28:27 #73
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_203582653
Staat Koopmans c.s. toch mooi voor lul met dat 30-jarenplan.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 13:28:38 #74
Dick Laurent Is Dead
pi_203582656
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:23 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik lach me stiekem wel een beetje kapot als ook daadwerkelijk op 1 maart alle maatregelen vervallen.

Dan kan ik zeggen dat ik die hele tyfuspandemie ben doorgekomen met 0 keer testen en geen enkele (naar dat ik weet) coronabesmetting.

Denk dat ik mezelf dan maar trakteer op taart :9
pi_203582666
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:19 schreef Multatilu het volgende:

Hij gaat beweren dat het allemaal niet gebeurd is door de inspanning van hem en zijn volgers. Let maar op.
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:29:02 #76
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_203582667
quote:
in het buitenland zal 2G gemeen goed blijven.
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:29:03 #77
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_203582669
Half februari zouden de ziekenhuizen propvol liggen. Nou dan moeten ze verdorie wel opschieten hé.... :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 9 februari 2022 @ 13:29:12 #78
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203582674
OP NAAR 5000 IC BEDDEN.
pi_203582675
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:28 schreef tja77 het volgende:

[..]
FREEDOM DAY!!!!!

*O* *O* *O*
En die mondkapjes weg! *O*
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:29:18 #80
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_203582678
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:28 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
De gehavende schepen zijn weer hersteld en kunnen eindelijk het dok verlaten om in volle vaart en op koers buitengaats te geraken.
terug naar de VOC-mentaliteit! (weet niet of het CDA al een andere spin-doctor heeft)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 9 februari 2022 @ 13:29:30 #81
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203582682
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:29 schreef KingRadler het volgende:

[..]
Inferieur aan voorbeeld land Nederland dus.
pi_203582683
Begrijp niet waarom ze het thuiswerkadvies nu al laten vallen. Dat zou ik als een van de laatste maatregelen hebben laten vallen. Niet dat het voor mij verschil maakt. Ik mag ook na corona hybride blijven werken.
pi_203582687
quote:
6s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:21 schreef D_A het volgende:

[..]
De 3G's?
pi_203582691
Maar hoe willen ze dit eigenlijk met testen gaan doen? Elk weekend gaat dit misschien wel om een honderd duizenden mensen die naar een evenement gaan.
pi_203582702
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:28 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ik lach me stiekem wel een beetje kapot als ook daadwerkelijk op 1 maart alle maatregelen vervallen.

Dan kan ik zeggen dat ik die hele tyfuspandemie ben doorgekomen met 0 keer testen en geen enkele (naar dat ik weet) coronabesmetting.

En dan is het endemisch en ben jij patiënt zero van een nieuwe variant die verspreid door taart, dus beginnen we weer opnieuw. BEDANKT HE!#

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2022 13:30:43 ]
pi_203582705
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:29 schreef KingRadler het volgende:

[..]
Dat gaat nog wel een ding worden met oa vakanties. Als je in Nederland niet vrijwillig extra boosters kunt krijgen kom je in die landen nergens binnen.
pi_203582707
quote:

[..]

Zo denk ik er ook over! Overigens wel 1 keer getest in juli omdat ik toen nog maar 1 vaccinatie had en naar Italië wilde. Maar niet bij de GGD, bij testen voor reizen of zoiets. Antigeen. Maar dan doen we taart op 1 maart.
En dan zul je zien dat we alsnog in maart met een besmetting aan komen.
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:30:53 #88
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_203582708
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:29 schreef Simmertje het volgende:
Maar hoe willen ze dit eigenlijk met testen gaan doen? Elk weekend gaat dit misschien wel om een honderd duizenden mensen die naar een evenement gaan.
er zijn ook mensen die tegen 1G zijn. die gaan niet.
pi_203582709
Bij een vriendin van mij word het al ontmoedigd op het werk om te gaan testen bij de ggd aangezien er zoveel mensen ziek zijn.
Bij mij is het gewoon dagelijks zelftesten doen en blijven werken tenzij de zelftest positief is dus hier hoest en niest ook van alles en iedereen. En de rest zit thuis.
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:31:06 #90
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203582712
quote:

[..]

Zelfs geen zelftest-staaf gedeepthroat?
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:31:06 #91
14505 OProg
A Life in Music
pi_203582713
quote:
Met mooie commerciële testcentra. Die er gewoon nog zijn meen ik.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_203582714
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:29 schreef alpeko het volgende:

[..]
De 3G's?
Dat zijn toch de Toppers? Gerard, Gordon en Geroen van der Boom?
pi_203582725
quote:
En nu allemaal testen?? Ja doei. Stop toch met dat testen. Gewoon iedereen nog een paar keer in aanraking laten komen met het virus is het beste. Het gemiddelde niveua antistoffen zitten erg hoog en de variant is vrij mild. Ik zeg gewoon stappen zoals het was.
pi_203582726
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:28 schreef tja77 het volgende:

[..]
FREEDOM DAY!!!!!

*O* *O* *O*
Stel je voor: weer tot diep in de nacht op stap. Ik kan het bijna niet geloven.
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:31:44 #95
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_203582733
Pandemie is nog lang niet voorbij, ik geloof niet in sprookjes.
pi_203582737
quote:
Tegen die tijd dat de grote beginnen is dat allang weer van de baan. Als het er al komt, dat is nog helemaal niet zeker hè. Wat is de eerste grote, Paaspop?
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:32:20 #97
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_203582742
Wordt het al tijd voor een Help-Yorick-de-zomer-door fonds?
pi_203582745
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Zo denk ik er ook over! Overigens wel 1 keer getest in juli omdat ik toen nog maar 1 vaccinatie had en naar Italië wilde. Maar niet bij de GGD, bij testen voor reizen of zoiets. Antigeen. Maar dan doen we taart op 1 maart.
En dan zul je zien dat we alsnog in maart met een besmetting aan komen.
Die kans is zeer groot natuurlijk.
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:32:37 #99
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_203582747
quote:
81s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:29 schreef deedeetee het volgende:
Half februari zouden de ziekenhuizen propvol liggen. Nou dan moeten ze verdorie wel opschieten hé.... :P
Het zit voorlopig zelfs nog onder mijn eigen verwachtingen. Dat omikron is een zegen gebleken. Mag ik nog even @Za mentionen die dit als eerste vol overtuiging bracht?
pi_203582749
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:31 schreef zoost het volgende:

[..]
Stel je voor: weer tot diep in de nacht op stap. Ik kan het bijna niet geloven.
Afgelopen twee jaar heb ik dit maar 2x kunnen ervaren, 2x in het buitenland :')
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 13:33:12 #101
Dick Laurent Is Dead
pi_203582765
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:29 schreef alpeko het volgende:

[..]
De 3G's?
Deze G's will never stop YO!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: