omdat het nu niet naar wens is?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah ja, context verkeerd begrepen. My bad.
De ijsmeester doet dat werk al jaaaaaren. En waarom nu pas klagen?
Dit is janken om het janken.
Ik heb 'm gezien.quote:
Elk land kan gewoon met de ijsmeester praten. Dat wij meer ervaring hebben met goed ijs dan zeg de US, lijkt mij logisch. Dat de ijsmeesters eerder geneigd zijn om naar onze data te kijken is daar een logisch gevolg van.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zegt zelf in het interview dat het vaak nut heeft, ik geloof in ieder geval niet dat hij het "even' deelt en het verder aan de ijsmeester laat.
Corruptie is wel onzinnig uiteraard
Mja, hij zegt letterlijk in het stuk dat hij graag heel koud ijs wil omdat dat beter is voor de Nederlanders en buitenlanders vaak een andere slag hebben en daar meer last van hebben. En als het ijs dan telkens zo wordt aangepast dat dat het geval is, kan ik me voorstellen dat andere landen daar niet heel blij mee zijn..quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Elk land kan gewoon met de ijsmeester praten. Dat wij meer ervaring hebben met goed ijs dan zeg de US, lijkt mij logisch. Dat de ijsmeesters eerder geneigd zijn om naar onze data te kijken is daar een logisch gevolg van.
Dat de ijsmeesters ijs maken naar onze specificaties is klinkklare onzin.
Met andere woorden: de ijsmeester luistert alleen naar ons en is daarom ook corrupt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, hij zegt letterlijk in het stuk dat hij graag heel koud ijs wil omdat dat beter is voor de Nederlanders en buitenlanders vaak een andere slag hebben en daar meer last van hebben. En als het ijs dan telkens zo wordt aangepast dat dat het geval is, kan ik me voorstellen dat andere landen daar niet heel blij mee zijn..
Dat laatste denk ik ook, ik denk dat hij toch wel is geschrokken dat het verschil zo klein was met Roestquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Met andere woorden: de ijsmeester luistert alleen naar ons en is daarom ook corrupt.
Ik denk dat meneer van der poel niet zo goed is als dat hij denkt dat hij is.
En daarom alvast om zich heen begint te slaan nog voordat hij de 10km heeft gereden.
1e klacht kwam van de Chinezen, die hadden geklaagd dat het ijs opeens in het nadeel was van Ning (en in het voordeel van de Nederlanders) en daar werd vd Poel naar gevraagd met dus het stukje van schaatsen.nl als achtergrondquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Met andere woorden: de ijsmeester luistert alleen naar ons en is daarom ook corrupt.
En daarom alvast om zich heen begint te slaan nog voordat hij de 10km heeft gereden.
Dit zou best wel eens kunnen jaquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook, ik denk dat hij toch wel is geschrokken dat het verschil zo klein was met Roest
Hij zou zich eigenlijk op de 10 km moeten focussen in plaats van bezig te zijn met zulke randzaken. Lijkt inderdaad een beetje op indekken voor een mogelijk verlies op de 10 km.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij heeft honderden rondjes gereden ergens in Italië geloof ik. Op een ijsbaan met ijs wat hij helemaal kent.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit zou best wel eens kunnen ja
Het is niet dat hij er opeens zelf over begint he? Hij wordt ernaar gevraagdquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:05 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hij zou zich eigenlijk op de 10 km moeten focussen in plaats van bezig te zijn met zulke randzaken. Lijkt inderdaad een beetje op indekken voor een mogelijk verlies op de 10 km.
Inzellquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij heeft honderden rondjes gereden ergens in Italië geloof ik. Op een ijsbaan met ijs wat hij helemaal kent.
Nu komt hij op ander ijs terecht wat hem niet ligt, dus begint te janken.
Hij klaagt helemaal niet over het ijs, hij klaagt over eventuele inmenging van de Nederlanders op het ijs..quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij heeft honderden rondjes gereden ergens in Italië geloof ik. Op een ijsbaan met ijs wat hij helemaal kent.
Nu komt hij op ander ijs terecht wat hem niet ligt, dus begint te janken.
Die ja. Thx.quote:
Omdat het verboden is om kritisch te reageren op dubieuze uitspraken vanuit de Nederlandse schaatsstaf?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:08 schreef Giggio het volgende:
vdpoel kan Thialf voorlopig maar beter even vermijden
gunde hem voor dit goud op de 5k en 10K - maar mag van mij nu door het ijs zakken (al zal dat wat moeilijker zijn als het zo hard is)
Klagen? Hij heeft het over corruptie. Een schande. Dat de KNSB voor minimaal 4 jaar geschorst moet worden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij klaagt helemaal niet over het ijs, hij klaagt over eventuele inmenging van de Nederlanders op het ijs..
Er wordt hier wel echt alles bijgehaald hoor
Dit is kritisch? Mensen beschuldigen van corruptie zonder enig bewijs te overleggen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:09 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Omdat het verboden is om kritisch te reageren op dubieuze uitspraken vanuit de Nederlandse schaatsstaf?
niet verboden, van mij mag hij, maar om het het grootste schandaal te noemen, kom op zegquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:09 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Omdat het verboden is om kritisch te reageren op dubieuze uitspraken vanuit de Nederlandse schaatsstaf?
Ja, die woorden die hij daarna kiest, slaan nergens op, maar die kiest hij bewust om er een flinke rel van te maken. Maar alsnog gaat zijn verhaal niet over slecht ijs of over z'n eigen race.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klagen? Hij heeft het over corruptie. Een schande. Dat de KNSB voor minimaal 4 jaar geschorst moet worden.
Dat is geen klagen meer...
Ja, oke, ook overdreven, maar de haat die dat hier weer opwekt is ook weer zoiets. Een mens mag toch iets zeggen zonder dat ie direct door het ijs moet zakken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:11 schreef Giggio het volgende:
[..]
niet verboden, van mij mag hij, maar om het het grootste schandaal te noemen, kom op zeg
Ongefundeerd complete organisaties beschuldigen corruptie zonder enig bewijs is normaal tegenwoordig?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:14 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ja, oke, ook overdreven, maar de haat die dat hier weer opwekt is ook weer zoiets. Een mens mag toch iets zeggen zonder dat ie direct door het ijs moet zakken.
Een hoog sneeuwvlokjesgehalte proef ik.
sneeuw is hier nog ver te zoeken, idem de haatquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:14 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ja, oke, ook overdreven, maar de haat die dat hier weer opwekt is ook weer zoiets. Een mens mag toch iets zeggen zonder dat ie direct door het ijs moet zakken.
Een hoog sneeuwvlokjesgehalte proef ik.
Inderdaad. Het hele verhaal gaat over zijn reactie. Als ie had gezegd "opmerkelijk ja, ik hoop dat de ijsmeester z'n oren niet laat hangen naar de Nederlanders". Dan was er niks aan de hand geweest.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ongefundeerd complete organisaties beschuldigen corruptie zonder enig bewijs is normaal tegenwoordig?
Ik zou serieus aan de zweedse delegatie laten weten dat ze binnenkort een dagvaarding kunnen verwachten wegens smaad en laster.
Dan kunnen ze mooi laten zien welk bewijs voor corruptie enzo ze hebben om die claims waar te maken.
En z'n eigen race wordt er continu bijgehaald, terwijl het daar geen moment over gaat.. dus dat wordt er hier dan bij verzonnenquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:27 schreef koemleit het volgende:
[..]
Inderdaad. Het hele verhaal gaat over zijn reactie. Als ie had gezegd "opmerkelijk ja, ik hoop dat de ijsmeester z'n oren niet laat hangen naar de Nederlanders". Dan was er niks aan de hand geweest.
Dit is gewoon een ongefundeerde beschuldiging.
Mooi he.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:01 schreef Em31 het volgende:
Hij zit indirect ook die Canadese ijsmeester te beschuldigen dat hij mee zou gaan met deze 'corruptie'. Zal daar ook lekker vallen.
En het IOC! Het IOC is ook corrupt volgens NvdP!!quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:07 schreef Marcoss het volgende:
Eigenlijk zegt hij dat alle Chinezen corrupt zijn!
Maar hij houdt wel van ultralopen en andere saaie dingen die extreem lang duren, dat snap ik dan niet. Wat is daar nu leuk aan?quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:39 schreef BasEnAad het volgende:
Ik denk dat Nils vooral heel snel verveeld is. Daarom vraag ik ook af of we hem na de OS nog terug gaan zien op de ijsbaan.
een beetje. en ook een beetje Hongaars, dat zijn ook van die zeurders, dus dat kan wel kloppenquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:59 schreef mazaru het volgende:
Wat een zeikerd die van der Poel. Die heeft zeker Nederlands bloed?
Ik vond het ronduit amateuristisch van Van Ginkel, als vertegenwoordiger van de Nederlandse schaatsploeg.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:04 schreef koemleit het volgende:
[..]
Hoezo? Ze zijn er niet schimmig over? Ze doen niks illegaals, ze vertellen gewoon dat ze het ijs keuren en optimaal proberen te hebben voor de Hollanders.
Dat lijkt me gewoon heel professioneel.
Dat laatste vooral ja, zo legde hij het zelf ook uit. Dat hij een berg heeft beklommen en van het uitzicht geniet, maar vlak daarna denkt dat het uitzicht op die andere berg toch ook wel mooi lijkt te zijn en dat hij dat dan graag wil proberenquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:58 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Maar hij houdt wel van ultralopen en andere saaie dingen die extreem lang duren, dat snap ik dan niet. Wat is daar nu leuk aan?
Of moet ik het meer zien als: paar jaar focus op dit, klaar. Dan focus op dat, klaar. En dan weer wat anders.
Ik geef maar toe dat het op mijn gevoelens jegens Nils weinig invloed heeft.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:17 schreef 4-elements het volgende:
Toch knap hoe Nils in 1 klap heel veel sympathie heeft verloren. En dat zonder dickpic.
Mycket bra!quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:32 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
Nils van der Poel wordt de redding van het langebaanschaatsen. Ik hoop dat hij deze lijn doortrekt en de overkapping van de ijsbaan in Baselga eraf lult.
Dikke sneeuwstormen, huilende Nederlands met heimwee naar de warmte en geborgenheid van Thialf en een Zweed die alle medailles binnenharkt.
Mark doet het op stoïcijnse wijze.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:47 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Tuitert heeft er uiteraard een twitterdraadje aan gewijd, vond dit nog wel een leuk historisch nieuwtje
Tijden van Brodka en Yuskin? herlevenquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:32 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
Nils van der Poel wordt de redding van het langebaanschaatsen. Ik hoop dat hij deze lijn doortrekt en de overkapping van de ijsbaan in Baselga eraf lult.
Dikke sneeuwstormen, huilende Nederlands met heimwee naar de warmte en geborgenheid van Thialf en een Zweed die alle medailles binnenharkt.
Eerder die van Thomas Gustafsson en Geir Karlstadquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:24 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Tijden van Brodka en Yuskin? herleven
Iedereen gaat beter op harder ijs, dus het zijn wel degelijk objectief betere omstandigheden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij probeert de meest gunstige voorwaarden te creëren voor zijn schaatsers, niet de beste voorwaarden in het algemeen.. het is uiteraard niet verboden, maar of het helemaal netjes is, is ook een 2e
Even Wetten, Rune Stordal, Barbara de Loorquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:58 schreef Sabata het volgende:
[..]
Eerder die van Thomas Gustafsson en Geir Karlstad
De redding van het langebaanschaatsen? Hij gaf eerder deze week aan er misschien zelfs mee te stoppen na de Olympische Spelen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:32 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |