Hij verliest de sympathie heel snel zo, de aansteller.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:37 schreef Netsplitter het volgende:
Hij is een ongelofelijk jankerd die eigenlijk geen aandacht moet krijgen.
Triest mannetje.
Eens.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:41 schreef Sabata het volgende:
Wel heel knullig van de KNSB om op hun eigen platform zich even op de borst te kloppen. Arrogantie ten top eigenlijk.
Eens, wat een debiel. Extra dopingtesten voor deze gozert.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:02 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zou als ik de KNSB zou zijn, een rechtszaak gaan aanspannen wegens smaad en laster.
Hoezo? Ze zijn er niet schimmig over? Ze doen niks illegaals, ze vertellen gewoon dat ze het ijs keuren en optimaal proberen te hebben voor de Hollanders.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:41 schreef Sabata het volgende:
Wel heel knullig van de KNSB om op hun eigen platform zich even op de borst te kloppen. Arrogantie ten top eigenlijk.
Nee, kun je wel lezen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:35 schreef gianni61 het volgende:
Dus hij wil zeggen dat de omstandigheden waarbij hij goud heeft behaald in het voordeel zouden zijn van Nederland?
Ja, fucking narcist is het.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:03 schreef Idisrom het volgende:
Ik heb het gevoel dat Nils op Schaatsen.nl zat te bladeren om superlatieve stukken over zijn vijf kilometer te gaan lezen, en teleurgesteld is dat de verhalen over Annie Borckink 1980 en Hilbert van der Duim 1984 langer zijn, en is toen terugbladerend uitgekomen op een bericht van 5 februari, en heeft dat door de Zweedse Google-translate gehaald.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |