Hij verliest de sympathie heel snel zo, de aansteller.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:37 schreef Netsplitter het volgende:
Hij is een ongelofelijk jankerd die eigenlijk geen aandacht moet krijgen.
Triest mannetje.
Eens.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:41 schreef Sabata het volgende:
Wel heel knullig van de KNSB om op hun eigen platform zich even op de borst te kloppen. Arrogantie ten top eigenlijk.
Eens, wat een debiel. Extra dopingtesten voor deze gozert.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:02 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zou als ik de KNSB zou zijn, een rechtszaak gaan aanspannen wegens smaad en laster.
Hoezo? Ze zijn er niet schimmig over? Ze doen niks illegaals, ze vertellen gewoon dat ze het ijs keuren en optimaal proberen te hebben voor de Hollanders.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:41 schreef Sabata het volgende:
Wel heel knullig van de KNSB om op hun eigen platform zich even op de borst te kloppen. Arrogantie ten top eigenlijk.
Nee, kun je wel lezen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:35 schreef gianni61 het volgende:
Dus hij wil zeggen dat de omstandigheden waarbij hij goud heeft behaald in het voordeel zouden zijn van Nederland?
Ja, fucking narcist is het.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:03 schreef Idisrom het volgende:
Ik heb het gevoel dat Nils op Schaatsen.nl zat te bladeren om superlatieve stukken over zijn vijf kilometer te gaan lezen, en teleurgesteld is dat de verhalen over Annie Borckink 1980 en Hilbert van der Duim 1984 langer zijn, en is toen terugbladerend uitgekomen op een bericht van 5 februari, en heeft dat door de Zweedse Google-translate gehaald.
Het zal er vooral om gaan om hij dat gewoon zegt tegen de ijsmeester of dat dat iets anders gaat.. gezien de manier waarop die van Ginkel het zegt, is het niet gewoon even met de ijsmeester pratenquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:03 schreef koemleit het volgende:
Ik begrijp het ook niet zo goed.
Nederland wil hard ijs en zegt tegen die ijsmeester. "Doe ff dat ijs wat harder". Dan is het toch aan die gast of ie dat doet ofniet?
Plus daarbij het ijs wordt er niet illegaal van ofzo. Ik vind het niet meer dan normaal dat je er alles aan doet om te winnen.
Bij voetbal bv wordt er de hele wedstrijd gezeurd tegen de scheids om hem te benvloeden. misschien niet netjes maar niet illegaal ofzo.
"Corruption" omdat ze het ijs wellicht iets te hard hebben gemaakt voor meneer van der Poel. Raar verhaal.
Corruptie noemt hij ook enkel om er zeker van te zijn dat dit een rel gaat worden, denk eigenlijk dat hij dit nog wel leuk vindt ookquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Corruptie is veel te groot woord en totaal misplaatst. Ongewenste inmenging kun je het wellicht noemen. Als ijsmeester moet je alleen ook gwn input/feedback verzamelen en eigen lijn trekken tav ijskwaliteit/eigenschappen. NL is alleen zo professioneel dat ze een woordvoerder/lobbyist namens TeamNL hebben mbt ijskwaliteit.
Dit heb ik ook, wat is nou precies z'n aanklacht?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:08 schreef Aratanax het volgende:
Des te langer ik erover nadenk, des te schandaliger ik de uitspraken van Van der Poel begin te vinden.
Die Jeroen Stekelenburg en Erben Wennemars lullen ook maar wat in de rondte live op NPO 1 nu.
Bedreigen ze hem? Chanteren ze hem? Betalen ze hem?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het zal er vooral om gaan om hij dat gewoon zegt tegen de ijsmeester of dat dat iets anders gaat.. gezien de manier waarop die van Ginkel het zegt, is het niet gewoon even met de ijsmeester praten
Wat een bizar nauwe eisen om te mogen klagen... Alsof dat de enige manieren zijn om mensen te benvloeden. Dat kan echt wel een stukje subtieler, zonder dat het resultaat eronder hoeft te lijden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:17 schreef koemleit het volgende:
[..]
Bedreigen ze hem? Chanteren ze hem? Betalen ze hem?
Als dat aan de hand is heeft die een punt.
Welk resultaat?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:27 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat een bizar nauwe eisen om te mogen klagen... Alsof dat de enige manieren zijn om mensen te benvloeden. Dat kan echt wel een stukje subtieler, zonder dat het resultaat eronder hoeft te lijden.
Het resultaat dat het ijs geprepareerd wordt in het voordeel van de Nederlanders. Dat wat die kerel van schaatsen.nl zegt dat ie voor elkaar probeert te krijgen bij de ijsmeester als onderdeel van de olympische missie.quote:
quote:
Wie zegt dat dat het resultaat is? Nils?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:32 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Het resultaat dat het ijs geprepareerd wordt in het voordeel van de Nederlanders. Dat wat die kerel van schaatsen.nl zegt dat ie voor elkaar probeert te krijgen bij de ijsmeester als onderdeel van de olympische missie.
Denk je dat ze hem in dienst hebben omdat ie zo goed kan klaverjassen?
ja en? wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:32 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Het resultaat dat het ijs geprepareerd wordt in het voordeel van de Nederlanders. Dat wat die kerel van schaatsen.nl zegt dat ie voor elkaar probeert te krijgen bij de ijsmeester als onderdeel van de olympische missie.
Denk je dat ze hem in dienst hebben omdat ie zo goed kan klaverjassen?
Ik zeg helemaal nergens dat de ijsmeester corrupt is, dat woord heb ik ook niet gebruikt, dus waarom voel je je genoodzaakt om me die woorden in de mond te leggen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat het resultaat is? Nils?
Ook jij suggereert hier zonder enig bewijs dat de ijsmeester corrupt is.
Lekker schildkliermedicatie snuiven en slikken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:02 schreef FundsAreSafu het volgende:
Hopelijk geeft hij ons hierna een inkijkje binnen het systematische dopingprogramma van de Nederlandse schaatsploegen
Ah ja, context verkeerd begrepen. My bad.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:37 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal nergens dat de ijsmeester corrupt is, dat woord heb ik ook niet gebruikt, dus waarom voel je je genoodzaakt om me die woorden in de mond te leggen?
Ik zeg alleen dat benvloeding op andere manieren kan dan dreigend, met geweld of omkoping, en dat het dan nog steeds maar de vraag is of het ook wenselijk is. Ik denk niet dat het wenselijk is en zeker niet als de persoon in een interview zijn lobbywerk toelicht met teksten als:
[ twitter ]
Link?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Zwaargewicht Hendriks maakt Vdp en Zweedse schaatsbond even af. Goed gedaan Maurits, relletje in de kiem gesmoord.
Hij zegt zelf in het interview dat het vaak nut heeft, ik geloof in ieder geval niet dat hij het "even' deelt en het verder aan de ijsmeester laat.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat het resultaat is? Nils?
Ook jij suggereert hier zonder enig bewijs dat de ijsmeester corrupt is.
Idd dat was fiasco. Goed dat noc nsf ingreep. En hier zie je meerwaarde van een ervaren en welbespraakte vertegenwoordiger ter plaatse.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maurits kan dit spelletje stuk beter dan Remy de Wit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |