abonnement Unibet Coolblue
pi_203577652
Nov 6, 2019
Pandemic simulation exercise spotlights massive preparedness gap
Event 201, hosted by the Johns Hopkins Center for Health Security, envisions a fast-spreading coronavirus with a devastating impact



Dit doen we met onze zorghelden:


Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.



Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter


The show must go on folks!

pi_203577661
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2022 00:21 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Omdat je dus inderdaad wel weet wat het over gaat. :D
De vaccins liggen klaar...

Nee, dat liggen ze dus niet...

Er is geen vaccin tegen HIV, en Covid vaccins veroorzaken geen AIDS.

Anyway, het was weer een fijne avond vol gekkigheid op BNW.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203577712
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 00:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
De vaccins liggen klaar...

Nee, dat liggen ze dus niet...

Er is geen vaccin tegen HIV, en Covid vaccins veroorzaken geen AIDS.
Wie heeft je die dingen wijsgemaakt dan? _O-

De eerste testfase voor het aids-vaccin op mensen wordt gestart, dat is een feit. Laten we het daarbij houden.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203577726
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2022 00:52 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Wie heeft je die dingen wijsgemaakt dan? _O-

De eerste testfase voor het aids-vaccin op mensen wordt gestart, dat is een feit. Laten we het daarbij houden.
Blij dat je toegeeft dat de rest wat hier verkondigt is dus onzin is ..

Daarnaast is dit niet de eerste keer dat een kandidaat vaccin tegen HIV op mensen wordt getest.

[ Bericht 6% gewijzigd door Wantie op 09-02-2022 01:18:38 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 9 februari 2022 @ 06:50:23 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203577965
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 23:56 schreef Grems het volgende:

[..]
Ik stelde dat drang en dwang een extreemrechts complot was. QR code, toegangsbewijzen, tweedeling gingen we allemaal niet doen.

Bijzonder kinderlijk om ervoor te kiezen om dan te gaan zuigen over expliciete dwang in plaats van in te gaan op de essentie van het verhaal zoals beschreven in de overige 10 punten. Zo kennen we ze weer ^O^

Ik zal je de moeite van het reageren alvast besparen:

Hahahihi kijk voor dwang moet je een paar honderd kilometer reizen dus heb ik gelijk en jij niet ^O^
Al voor de uitbraak van covid moest je al vaccineren om bepaalde landen in te komen.

Ander voorbeeld als je hier de plomp over gaat naar GB moet je ook aan de andere kant van de weg rijden, elk land zijn eigen regels.

Maar ik heb het over de booster en niet of je wel of niet het land uit gaat.

Ik heb ook geen booster.

[ Bericht 5% gewijzigd door theguyver op 09-02-2022 07:32:51 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 9 februari 2022 @ 08:14:48 #6
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203578417
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203578538
quote:
Overlijden aan een opname...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203579202
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 08:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Overlijden aan een opname...
"Waarom gaan mensen het gesprek niet aan :("
pi_203579336
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 09:28 schreef Grems het volgende:

[..]
"Waarom gaan mensen het gesprek niet aan :("
Heeft weinig zin als mensen de data alleen in hun eigen voordeel willen interpreteren...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203579385
Is dit ondertussen het slechts werkende medicijn/vaccin ter wereld of is er nog concurrentie? _O-
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  woensdag 9 februari 2022 @ 10:04:41 #11
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203579635
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2022 09:43 schreef Mr.Sandman het volgende:
Is dit ondertussen het slechts werkende medicijn/vaccin ter wereld of is er nog concurrentie? _O-
Hmmmm, de griepspuit schijnt ook niet zo effectief te zijn dan gedacht.

RIVM zegt dit erover:

Over het algemeen geldt hoe beter het afweersysteem werkt, hoe beter de griepprik in het algemeen werkt. De kans op griep na een griepprik is... 8)7 (no shit!)

De afgelopen jaren was de effectiviteit van de griepprik meestal 20-60% (Reukers et al., 2021; Darvishian et al., 2017).

en dit:

De effectiviteit van de griepprik is gemiddeld 40%. Dit betekent dat de griepprik er bij 40 van de 100 mensen voor zorgt dat zij geen griep krijgen. Bij de mensen met een griepvaccinatie die toch griep krijgen, zorgt de griepprik er meestal voor dat zij minder ernstig ziek worden.

Maar dat ook niet zo beste griep vaccin lijkt zelfs nog wel wat effectiever dan het corona vaccin.
To BG or not to BG!
pi_203579821
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 10:04 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Hmmmm, de griepspuit schijnt ook niet zo effectief te zijn dan gedacht.

RIVM zegt dit erover:

Over het algemeen geldt hoe beter het afweersysteem werkt, hoe beter de griepprik in het algemeen werkt. De kans op griep na een griepprik is... 8)7 (no shit!)

De afgelopen jaren was de effectiviteit van de griepprik meestal 20-60% (Reukers et al., 2021; Darvishian et al., 2017).

en dit:

De effectiviteit van de griepprik is gemiddeld 40%. Dit betekent dat de griepprik er bij 40 van de 100 mensen voor zorgt dat zij geen griep krijgen. Bij de mensen met een griepvaccinatie die toch griep krijgen, zorgt de griepprik er meestal voor dat zij minder ernstig ziek worden.

Maar dat ook niet zo beste griep vaccin lijkt zelfs nog wel wat effectiever dan het corona vaccin.
Tj, we vaccineren met een vaccin tegen Wuhan, terwijl Omikron nu dominant is.
Dus op zich niet raar dat de effectiviteit vrij laag is
Vraag is meer waarom dit vaccin nog steeds gepusht wordt voor alle lagen van de bevolking.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 9 februari 2022 @ 11:07:59 #13
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203580307
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 10:04 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Hmmmm, de griepspuit schijnt ook niet zo effectief te zijn dan gedacht.

RIVM zegt dit erover:

Over het algemeen geldt hoe beter het afweersysteem werkt, hoe beter de griepprik in het algemeen werkt. De kans op griep na een griepprik is... 8)7 (no shit!)

De afgelopen jaren was de effectiviteit van de griepprik meestal 20-60% (Reukers et al., 2021; Darvishian et al., 2017).

en dit:

De effectiviteit van de griepprik is gemiddeld 40%. Dit betekent dat de griepprik er bij 40 van de 100 mensen voor zorgt dat zij geen griep krijgen. Bij de mensen met een griepvaccinatie die toch griep krijgen, zorgt de griepprik er meestal voor dat zij minder ernstig ziek worden.

Maar dat ook niet zo beste griep vaccin lijkt zelfs nog wel wat effectiever dan het corona vaccin.
Die effectiviteit wordt altijd uitgedrukt in percentages. Ik kan er geen chocola van maken.

Kans op overlijden is 200% lager als je gevaccineerd bent. Wat is precies 200% lager dan 0.02 procent?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 9 februari 2022 @ 11:09:43 #14
451005 Grems
Clown World
pi_203580330
https://www.tmz.com/video(...)mcdonald-v2-1358527/

Onfortuinlijke timing.

Begeleidende tekst van elders:

"Vengeance is Mine; I will repay.

In due time their foot will slip;

for their day of disaster is near,

and their doom is coming quickly.”


Om de verongelijkte jankers voor te zijn:



Toen hoorden we jullie ook niet :W
pi_203580454
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:09 schreef Grems het volgende:
https://www.tmz.com/video(...)mcdonald-v2-1358527/

Onfortuinlijke timing.

Begeleidende tekst van elders:

"Vengeance is Mine; I will repay.

In due time their foot will slip;

for their day of disaster is near,

and their doom is coming quickly.”


Om de verongelijkte jankers voor te zijn:

[ afbeelding ]

Toen hoorden we jullie ook niet :W
Da's best een vage strip. In welke krant stond die?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 9 februari 2022 @ 11:36:37 #16
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203580677
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:07 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Die effectiviteit wordt altijd uitgedrukt in percentages. Ik kan er geen chocola van maken.

Kans op overlijden is 200% lager als je gevaccineerd bent. Wat is precies 200% lager dan 0.02 procent?
Net als die 17 en 33 keer toen. Had je een kans van 0.023% kans om op de ic te belanden als jonge gezonde jongere kreeg je te horen dat je 17 maal meer kans dan een gevaccineerde had om op de ic te komen ofzo. Was de kans van een gevaccineerde dan 17 maal kleiner dan 0.023%?

Maar als je blindelings vertrouwd op ''DE wetenschap'' dan klinkt dat geweldig natuurlijk. Maar volgens mij is het gegoochel met cijfertjes om een bepaald doel te bereiken.
To BG or not to BG!
pi_203580942
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Da's best een vage strip. In welke krant stond die?
De Volkskrant
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 9 februari 2022 @ 12:40:16 #18
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203581738
Kuipers: 29 miljoen extra nodig voor corona-apps

quote:
Dit jaar is 29,4 miljoen euro extra nodig voor het beheren en doorontwikkelen van de corona-apps van de overheid. Dat stelt minister Ernst Kuipers (Volksgezondheid).
hmz, daar komen we dus voorlopig niet vanaf.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203581827
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Kuipers: 29 miljoen extra nodig voor corona-apps
[..]
hmz, daar komen we dus voorlopig niet vanaf.
Geld wat van wat ze in de zorg hadden moeten stoppen. Als er een pandemie is, schaal je de zorg op lijkt mij...
Dan steek je het niet in controle apps zoals nu. Dan ga je toch denken dat er een andere agenda word uitgerold word... :?
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  woensdag 9 februari 2022 @ 12:53:29 #20
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203581924
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:46 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Geld wat van wat ze in de zorg hadden moeten stoppen. Als er een pandemie is, schaal je de zorg op lijkt mij...
Dan steek je het niet in controle apps zoals nu. Dan ga je toch denken dat er een andere agenda word uitgerold word... :?
Jup, tesamen met de verbouwing van de Tweede Kamer en dan de verdwenen 5 miljard van HdJ had je heel wat op kunnen schalen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 9 februari 2022 @ 12:56:42 #21
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203581981
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:46 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Geld wat van wat ze in de zorg hadden moeten stoppen. Als er een pandemie is, schaal je de zorg op lijkt mij...
Dan steek je het niet in controle apps zoals nu. Dan ga je toch denken dat er een andere agenda word uitgerold word... :?
De twijfels in het begin OF er een andere agenda achter zit is voor mij inmiddels bewezen.
Die app een perfecte smoes geweest om die EU-ID mee in te voeren. Ben nu benieuwd hoe Rutte het gaat brengen straks. Voor de zekerheid komt er toch maar een extra muur om de kamer want ze weten nu dat niet iedereen er in trapt.
To BG or not to BG!
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:00:54 #22
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203582061
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Jup, tesamen met de verbouwing van de Tweede Kamer en dan de verdwenen 5 miljard van HdJ had je heel wat op kunnen schalen.
die verbouwing waar ruim 400 miljoen voor was begroot? Teller staat nu op ruim 700 miljoen. En het is nog niet klaar. 8)7

Hier in Hoogeveen wilden ze een schaatsbaan en zwembadcomplex bouwen voor 50 miljoen maar dat vonden ze teveel. Maar dat is dan toch een koopie als je het vergelijkt met die verbouwing? Kun je 14 van die zwem/schaats complexen voor bouwen.

En wij vinden het allemaal maar normaal :?
To BG or not to BG!
pi_203582385
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:56 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
De twijfels in het begin OF er een andere agenda achter zit is voor mij inmiddels bewezen.
Die app een perfecte smoes geweest om die EU-ID mee in te voeren. Ben nu benieuwd hoe Rutte het gaat brengen straks. Voor de zekerheid komt er toch maar een extra muur om de kamer want ze weten nu dat niet iedereen er in trapt.
ik weet dat de WEF agenda uitgrold word, maar dat zou mensen die dit niet weten toch aan het denken moeten zetten? samenleving openhouden en geld uitgeven aan die controle apps? dat is toch niet logisch???
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:31:19 #24
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203582721
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:15 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
ik weet dat de WEF agenda uitgrold word, maar dat zou mensen die dit niet weten toch aan het denken moeten zetten? samenleving openhouden en geld uitgeven aan die controle apps? dat is toch niet logisch???
Al duw je ze stront door hun neus dan nog ruiken ze het niet. :D
To BG or not to BG!
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:36:01 #25
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203582834
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Kuipers: 29 miljoen extra nodig voor corona-apps
[..]
hmz, daar komen we dus voorlopig niet vanaf.
Veel op het eerste gezicht positieve berichten dat we een beetje normaal kunnen gaan leven, al zal het nooit geheel normaal worden zo lang er op de achtergrond nog steeds dit soort onzin blijft borrelen.
2G wordt ook in de ijskast gezet en ze laten daarbij al weten dat deze weer net zo hard naar voren getrokken kan worden als er een nieuwe/gevaarlijke variant opduikt. Aangezien elke variant die we tot nu toe voorbij hebben zien komen niets meer dan opgeklopte onzin is geweest zijn we alsnog overgeleverd aan de grillen van degene die ons een bepaalde richting op willen duwen. Wanneer nodig komt er wel weer iets waarmee we dus keihard terug naar af gesmeten worden.

Laten we hopen dat zo een dergelijk scenario achterwege blijft aangezien het volk er een beetje klaar mee is en ze daarom dan ook met een variant moeten komen dat inslaat als een bom.
Mai pben rai~!
pi_203582918
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:31 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Al duw je ze stront door hun neus dan nog ruiken ze het niet. :D
_O- _O- _O-
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  woensdag 9 februari 2022 @ 14:16:44 #27
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203583644
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-half-miljoen-mensen

Nja die van mij was al vervallen en 0 keer gebruikt..
En ziet er naar uit dat men zwicht en dus vervalt straks..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 9 februari 2022 @ 14:39:18 #28
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203583995
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:16 schreef theguyver het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-half-miljoen-mensen

Nja die van mij was al vervallen en 0 keer gebruikt..
En ziet er naar uit dat men zwicht en dus vervalt straks..
Heb heel die app niet en heb ook nooit getest (voor toegang.)

Wil daar niet aan meewerken maar heb wel getwijfeld want ik heb het nodig voor mn werk om te reizen naar het buitenland. Twijfelde om te wachten tot ik het kreeg en dan die QR te nemen (want die spuit neem ik sowieso niet) maar wil helemaal niet meewerken aan een QR maatschappij, dan maar geen werk meer.
To BG or not to BG!
  woensdag 9 februari 2022 @ 14:47:25 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203584140
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:39 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Heb heel die app niet en heb ook nooit getest (voor toegang.)

Wil daar niet aan meewerken maar heb wel getwijfeld want ik heb het nodig voor mn werk om te reizen naar het buitenland. Twijfelde om te wachten tot ik het kreeg en dan die QR te nemen (want die spuit neem ik sowieso niet) maar wil helemaal niet meewerken aan een QR maatschappij, dan maar geen werk meer.
Nja scheelt dat er zat werk is momenteel maar dat is gewoon je eigen keuze..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203584320
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:39 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Heb heel die app niet en heb ook nooit getest (voor toegang.)

Wil daar niet aan meewerken maar heb wel getwijfeld want ik heb het nodig voor mn werk om te reizen naar het buitenland. Twijfelde om te wachten tot ik het kreeg en dan die QR te nemen (want die spuit neem ik sowieso niet) maar wil helemaal niet meewerken aan een QR maatschappij, dan maar geen werk meer.
Ik heb hem ook nooit gebruikt. Want testen voor toegang doe ik niet aan. Ik ben tegen een QR samenleving, dus doe er niet aan mee.
Er zijn mensen die ander werk zijn gaan zoeken alleen al om vaxverplichting. Daar heb ik echt respect voor. die blijven staan voor hun principes ^O^

Eigenlijk zou iedereen die app van hun mobiel moeten gooien en niet meer gebruiken. alle horeca samen de handen in een moeten slaan om alles te openen. Dan is dit echt zo voorbij. Maar dat zal niet gebeuren helaas..
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  woensdag 9 februari 2022 @ 15:27:28 #31
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203584719
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:47 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nja scheelt dat er zat werk is momenteel maar dat is gewoon je eigen keuze..
Inderdaad, dat is het :Y
To BG or not to BG!
  woensdag 9 februari 2022 @ 15:29:23 #32
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203584740
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:58 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ik heb hem ook nooit gebruikt. Want testen voor toegang doe ik niet aan. Ik ben tegen een QR samenleving, dus doe er niet aan mee.
Er zijn mensen die ander werk zijn gaan zoeken alleen al om vaxverplichting. Daar heb ik echt respect voor. die blijven staan voor hun principes ^O^

Eigenlijk zou iedereen die app van hun mobiel moeten gooien en niet meer gebruiken. alle horeca samen de handen in een moeten slaan om alles te openen. Dan is dit echt zo voorbij. Maar dat zal niet gebeuren helaas..
Precies, ik doe daar ook niet aan mee.

Maar ben bang dat we straks met die EU-wallet geen keuze hebben en we automatisch als eerste stap een 'EUnummer' krijgen. :{
To BG or not to BG!
pi_203584766
Moet toegeven, ik word een beetje nerveus van de ' goed nieuws show '

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203585181
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 15:29 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Precies, ik doe daar ook niet aan mee.

Maar ben bang dat we straks met die EU-wallet geen keuze hebben en we automatisch als eerste stap een 'EUnummer' krijgen. :{
Daar ben ik ook bang voor :{ Hoe kan je ontsnappen hieraan? want ik wil dat EU wallet/nummer helemaal niet. :{w
quote:
9s.gif Op woensdag 9 februari 2022 15:31 schreef Ali_boo het volgende:
Moet toegeven, ik word een beetje nerveus van de ' goed nieuws show '

[ twitter ]
Eerst zien dan geloven en dan de komende winter weer invoeren. zo geniepig zie ik ze wel...
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  woensdag 9 februari 2022 @ 16:30:57 #35
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203585461
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:07 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Daar ben ik ook bang voor :{ Hoe kan je ontsnappen hieraan? want ik wil dat EU wallet/nummer helemaal niet. :{w
[..]
Eerst zien dan geloven en dan de komende winter weer invoeren. zo geniepig zie ik ze wel...
Tja, zonder 'het merk' kun je dan niks meer kopen en/of verkopen gaat het gerucht.
Hier in het noorden wordt een hele paralelle samenleving opgezet waar boeren en dokters etc.ook aan meedoen dus er gaat wel iets gebeuren in 'het verzet' want een hele grote groep mensen is het er niet mee eens en is al een tijdje bezig om dingen op te zetten om er niet aan mee te doen, zodat we nog wel kunnen eten straks.
To BG or not to BG!
pi_203585959
quote:
9s.gif Op woensdag 9 februari 2022 15:31 schreef Ali_boo het volgende:
Moet toegeven, ik word een beetje nerveus van de ' goed nieuws show '

[ twitter ]
Gemeenteraadsverkiezingen. Als er ook maar weer een teken is dat het weer slechter gaat worden trekken ze de keutel weer in en komen ze met 2G: want anders dicht en we streven naar een zo open mogelijke samenleving.

We hebben nog steeds handboeien om, ze gaan het alleen iets losser om de pols maken.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_203586126
quote:
9s.gif Op woensdag 9 februari 2022 15:31 schreef Ali_boo het volgende:
Moet toegeven, ik word een beetje nerveus van de ' goed nieuws show '

[ twitter ]
In de UK ook zoiets....

https://www.bbc.com/news/uk-60319947

'All remaining Covid restrictions in England - including the legal rule to self-isolate - could end later this month, Boris Johnson has said.

Under the current rules, anyone who tests positive must self-isolate for at least five days.

The current restrictions are due to expire on 24 March.

But Mr Johnson told MPs he expected the last domestic rules would end early as long as the positive trends in the data continued.

He said he intended to return after parliamentary recess - which runs from Thursday to 21 February - to outline the government's strategy for living with Covid.

"It is my intention to return on the first day after the half-term recess to present our strategy for living with Covid," Mr Johnson said at the start of Prime Minister's Questions.'
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203586378
Bruls wil coronaovertredingen hard aan blijven pakken, maar de politie geeft aan dat ze daar niet zoveel zin in hebben. Dus moet Bruls komend weekend zelf maar achter overtreders aan gaan:
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-over-ons~aa2c20e2/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 9 februari 2022 @ 18:13:40 #39
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203586843
Laat het goede nieuws maar binnenkomen, laat het volk zich maar rijk rekenen, hoe vrijer, hoe beter. Eenmaal die 100% vrij te pakken wordt terug naar de beperkingen enorm lastig en zullen ze alles uit de kast moeten halen. Dat kan dan alleen met schrikbeelden van massal doodvallende burgers (door zogenaamd een allesverslindende variant), anders lukt het niet meer.

Erop of eronder...
Mai pben rai~!
pi_203587307
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:30 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Tja, zonder 'het merk' kun je dan niks meer kopen en/of verkopen gaat het gerucht.
Hier in het noorden wordt een hele paralelle samenleving opgezet waar boeren en dokters etc.ook aan meedoen dus er gaat wel iets gebeuren in 'het verzet' want een hele grote groep mensen is het er niet mee eens en is al een tijdje bezig om dingen op te zetten om er niet aan mee te doen, zodat we nog wel kunnen eten straks.
Is geen gerucht het staat in openbaring 13: 16-18.
Misschien naar het noorden van het land verhuizen dan en uit de grote steden. Mijn man en ik willen graag de stad uit.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203587344
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 17:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bruls wil coronaovertredingen hard aan blijven pakken, maar de politie geeft aan dat ze daar niet zoveel zin in hebben. Dus moet Bruls komend weekend zelf maar achter overtreders aan gaan:
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-over-ons~aa2c20e2/
Bruls is zo'n eentje die de macht ook niet los kan laten. Vette varken die graag bij de mac komt. _O- _O-
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  woensdag 9 februari 2022 @ 19:24:01 #42
451005 Grems
Clown World
pi_203588083
  woensdag 9 februari 2022 @ 19:32:33 #43
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203588269
https://www.ftm.nl/artikelen/recovery-files-eu-transparency-nl

Achter gesloten deuren onderhandelden de Europese Commissie en de lidstaten over de honderden miljarden aan subsidies in het coronaherstelfonds. Voor het onderzoeksproject #RecoveryFiles vroegen journalisten openheid over het hoe en waarom van de geldstromen. Maar de Commissie weigert openbaarmaking van cruciale stukken – ondanks alle vrome beloften over transparantie.

Heel erg dreigend klinken ze niet. De documenten heten bijvoorbeeld Feedback newly identified measures (‘Bouwsteen 2’) en Proposal Planning Technical Meetings Components maar ze zouden de Europese Unie op haar grondvesten kunnen doen schudden. Niets minder dan ‘het financieel, monetair of economisch beleid’ van de EU en de lidstaten staat op het spel.

Dat beweert althans de Europese Commissie in reactie op een verzoek van Follow the Money. We vroegen daarin om toegang tot alle documenten over de voorbereiding van het plan waarmee Nederland aanspraak wil maken op bijna 6 miljard euro aan subsidies uit de Recovery and Resilience Facility.

De EU creëerde dit fonds voor ‘Herstel en Veerkracht’ in de zomer van 2020, zodat de lidstaten de economische schade door de pandemie op kunnen vangen. Uniek aan het fonds is dat de EU de miljarden aan subsidies en goedkope leningen financiert door geld te lenen op de kapitaalmarkten.

Om pan-Europees zicht te krijgen op de geldstromen in en uit het coronaherstelfonds initieerde Follow the Money het onderzoeksproject #RecoveryFiles, waarin we samenwerken met een team van gerenommeerde onderzoeksjournalisten uit meer dan tien lidstaten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203588714
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 19:24 schreef Grems het volgende:
[ afbeelding ]
Heheh Prachtig.Ik ben duidelijk niet de enige die dat denkt _O- _O-
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203589414
twitter


Die paar dagen werd hier op t forum ook altijd verteld.
  woensdag 9 februari 2022 @ 20:13:38 #46
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203589550
quote:
quote:
Het is waarvoor cardiologen al vreesden: een deel van de mensen die hersteld lijken van corona, blijkt na de infectie een verhoogd risico te hebben op hart- en vaatziekten. De wereld moet daarom voorbereid zijn op een toename van mensen met deze hartklachten, waarschuwen wetenschappers. "Het gaat echt om belangrijke aantallen."

Het gaat om een studie, uitgevoerd door onder andere de Washington University School of Medicine, die eerder deze week gepubliceerd werd in Nature Medicine. De onderzoekers bekeken de medische gegevens van 153.760 mensen die positief waren getest. Ze vergeleken die over een periode van een jaar met mensen die geen corona kregen.

72 procent meer kans op hartfalen
Dus zowat de gehele wereld heeft nu hogere kans op een hartaanval...
_O- _O-

Misschien moeten ze 'gevaccineerden' ipv 'een deel van de mensen die hersteld lijken van corona neerzetten'(?)
Indekken om de aanstormende hartfalen en myo- en perocarditus, hartstilstand gevallen voor te zijn - smaakje dat hier aan zit?

"De wereld moet voorbereid zijn..."
Flinke statements waar zoëven mee geslingerd wordt,..

[ Bericht 3% gewijzigd door KNAK op 09-02-2022 20:25:59 ]
Mai pben rai~!
pi_203590174
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 20:13 schreef KNAK het volgende:

[..]
[..]
Dus zowat de gehele wereld heeft nu hogere kans op een hartaanval...
_O- _O-

Misschien moeten ze 'gevaccineerden' ipv 'een deel van de mensen die hersteld lijken van corona neerzetten'(?)
Indekken om de aanstormende hartfalen en myo- en perocarditus, hartstilstand gevallen voor te zijn - smaakje dat hier aan zit?

"De wereld moet voorbereid zijn..."
Flinke statements waar zoëven mee geslingerd wordt,..
#vaccinatieschade

Wie houden ze voor de gek haha
  woensdag 9 februari 2022 @ 20:55:57 #48
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203590424
Mai pben rai~!
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 21:39:59 #49
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203591117
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 20:41 schreef PSVCL het volgende:

[..]
#vaccinatieschade

Wie houden ze voor de gek haha
Moet ik deze open deur intrappen met alleen een paar forum namen? :)
Lach met een schone bips
pi_203591128
twitter
pi_203591169
quote:
die heb ik een paar dagen geleden gezien :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  woensdag 9 februari 2022 @ 21:51:40 #52
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203591324
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 21:43 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
die heb ik een paar dagen geleden gezien :Y
:Y :Y
had ik al geplaatst
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203591570
quote:
99s.gif Op woensdag 9 februari 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:

[..]
:Y :Y
had ik al geplaatst
Kan geen kwaad om dit filmpje weer onder de aandacht te brengen. De EU is een draak aan het worden. :Y
zeker als je weet hoeveel geld kuipers nog in het systeem wil stoppen. Denk dat er ook een pagina op de WEF site aan hem gewijd zal worden. want hij voerdt het WEF programma uit waar Hugo de Jonge is gestopt
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 22:26:58 #54
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203592032
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 22:04 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Kan geen kwaad om dit filmpje weer onder de aandacht te brengen. De EU is een draak aan het worden. :Y
zeker als je weet hoeveel geld kuipers nog in het systeem wil stoppen. Denk dat er ook een pagina op de WEF site aan hem gewijd zal worden. want hij voerdt het WEF programma uit waar Hugo de Jonge is gestopt
Weet niet in hoeverre Ernst gelinked kan worden aan het WEF, hij liep wel al een poos te hoereren als een tienerhoertje die een dosis crack nodig had naar de baan van minister van volksgezondheid voor de formatie. Dus D66 geeft hem de kans als ie maar hun plan volgt. Ernstig als Ernst is laat ie zich dat geen 2x zeggen en grijpt die baan met beide machtshongerige klauwtjes aan om zich in alle ernst in te zetten voor het D66 plan.
Lach met een schone bips
pi_203592079
twitter


Bijzonder..
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 22:37:04 #56
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203592174
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 22:29 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Bijzonder..
Wacht maar wat voor grote worst je straks voorgehouden gaat worden voor je EU app...

*disclaimer geen grensoverschrijdend gedrag bericht, bericht is bedoeld als geschreven in referentie op het bericht uit de quote*

O-)
Lach met een schone bips
pi_203592190
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Moet ik deze open deur intrappen met alleen een paar forum namen? :)
Nee joh laat gaan.
Ieder zn eigen realiteit :)
pi_203592195
Adempauze tot september _O_
Sowieso geen vrijheid met dat gedrocht van een qr code/ctb
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 22:51:34 #59
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203592339
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 22:39 schreef PSVCL het volgende:
Adempauze tot september _O_
Sowieso geen vrijheid met dat gedrocht van een qr code/ctb
En urgenda doel gehaald mede door lockdowns *O* Oh wacht....Die blijft dus in de gereedschapskist :P
Lach met een schone bips
pi_203592694
twitter
nog iets bijzonders uit het WOB..
  woensdag 9 februari 2022 @ 23:44:09 #61
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203592868
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wacht maar wat voor grote worst je straks voorgehouden gaat worden voor je EU app...

*disclaimer geen grensoverschrijdend gedrag bericht, bericht is bedoeld als geschreven in referentie op het bericht uit de quote*

O-)
Ja dat denk ik ook en de meute trapt er gewoon in.
To BG or not to BG!
pi_203592892
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 23:23 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]nog iets bijzonders uit het WOB..
Lees eens goed wat in de mail staat als reden waarom asymptomatisch niet zou bestaan...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203592910
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 23:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Lees eens goed wat in de mail staat als reden waarom asymptomatisch niet zou bestaan...
Omdat je dus altijd wel iets vindt in de neus?
  woensdag 9 februari 2022 @ 23:51:33 #64
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203592913
Maar stel nou dat het virus uit een lab komt en dus man made in elkaar geknutseld is met een eigenschap dat de drager binnen een bepaalde tijd hart klachten krijgt?

Zou dat kunnen?
To BG or not to BG!
pi_203592954
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 23:50 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Omdat je dus altijd wel iets vindt in de neus?
Precies.
Beetje Storm in een glas water.
Men kan zich beter druk maken over dat je een PCR test eigenlijk alleen bij klachten zou moeten afnemen, omdat de PCR test ook aanslaat op restjes virus van een oude besmetting en dus een valse positief kan leveren als je zonder klachten test.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203592959
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 23:51 schreef oppiedoppie het volgende:
Maar stel nou dat het virus uit een lab komt en dus man made in elkaar geknutseld is met een eigenschap dat de drager binnen een bepaalde tijd hart klachten krijgt?

Zou dat kunnen?
Denk dat we technisch daarvoor nog niet ver genoeg zijn.
Verder muteert sars-cov-2 best wel vaak, dus zo'n specifieke eigenschap kan het designer virus ook weer verliezen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator donderdag 10 februari 2022 @ 00:08:06 #67
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203592994
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 23:23 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]nog iets bijzonders uit het WOB..
No shit, test sequentie omhoog en we hebben torenhoge cijfers... Test sequentie omlaag en we kunnen even versoepelen.. Klip en klaar, maar dat was het al. Het is een shitshow van jewelste. Maar aangezien er meer en meer door druppelt naar de mensen die nog niet helemaal wakker zijn denk ik dat kaartenhuis gaat instorten en we fucking bang gemaakt gaan worden voor climate change en stijgende zeespiegels..... Moet even terugzoeken hoor maar zijn ergens foto's van zeewaterstanden 100 jaar terug en nu :) Net zo'n bullshit.
Lach met een schone bips
pi_203592998
twitter


Goede vraag, hoeveel is er nu geïnvesteerd in de zorg zelf?
twitter

En even een vraag aan de Fok!kers hier, kan dit bericht kloppen? Zo ja, hoe negatief is dit voor ons? Of zo nee, waarom klopt dit niet?
  Moderator donderdag 10 februari 2022 @ 00:10:09 #69
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203593007
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 00:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Denk dat we technisch daarvoor nog niet ver genoeg zijn.
Verder muteert sars-cov-2 best wel vaak, dus zo'n specifieke eigenschap kan het designer virus ook weer verliezen.
Beetje zelfde als HIV niet? Dat ook te snel muteert om een Vaccin voor te hebben?
Lach met een schone bips
pi_203593017
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 23:51 schreef oppiedoppie het volgende:
Maar stel nou dat het virus uit een lab komt en dus man made in elkaar geknutseld is met een eigenschap dat de drager binnen een bepaalde tijd hart klachten krijgt?

Zou dat kunnen?
Ja dat kan.

De vraag is of we het nu kunnen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator donderdag 10 februari 2022 @ 00:12:37 #71
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203593024
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 00:08 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Goede vraag, hoeveel is er nu geïnvesteerd in de zorg zelf?
[ twitter ]
En even een vraag aan de Fok!kers hier, kan dit bericht kloppen? Zo ja, hoe negatief is dit voor ons? Of zo nee, waarom klopt dit niet?
WHO, WEF, en UN in combinatie met met onze regeringen als hun puppets? Ik wil het eigenlijk niet geloven maar ben er wel bang voor helaas...
Lach met een schone bips
  Moderator donderdag 10 februari 2022 @ 00:15:22 #72
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203593034
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2022 00:11 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ja dat kan.

De vraag is of we het nu kunnen.
Ow jawel hoor, dat is heel makkelijk... Men nemen een goedje dat een bepaalde agressiviteit heeft. Dus de mensen met zwakker hart gaan eerder, de mensen met medium hart wat later en de gezonde hartjes vallen daarna.. Heeft allemaal met micro verstoppingen in je aders te maken. Hart moet sneller kloppen en sterkere harten kunnen dat langer aan IMHO...
Lach met een schone bips
pi_203593042
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 22:39 schreef PSVCL het volgende:
Adempauze tot september _O_
Sowieso geen vrijheid met dat gedrocht van een qr code/ctb
dan gaan ze weer vol los met een nieuwe variant en dan trekken ze de QR code weer uit de kast. Waarom anders 29 miljoen ¤ er in steken.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203593050
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 00:18 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
dan gaan ze weer vol los met een nieuwe variant en dan trekken ze de QR code weer uit de kast. Waarom anders 29 miljoen ¤ er in steken.
En moeten de mensen weer 3 prikken laten zetten (Omicron-vaccin, 3 prikken). Hoppa, nieuw verdienmodel voor de farmacie.
pi_203593074
Ik vind het idee dat China het coronavirus bewust heeft verspreid plausibel omdat ze er zelf zo weinig last van hebben. In een dictatuur is het eenvoudig om het volk je wil op te leggen. Een vaccinatieplicht is vanzelfsprekend, geweld en zware straffen zijn vanzelfsprekend, weinig is taboe om het virus om controle te krijgen. Sterker nog, vele tools waren al aanwezig.

De westerse wereld? Paniek! Aasgieren die hun kans grijpen. Iedereen geeft de schuld aan iedereen. Complete chaos. Diep geworteld wantrouwen alom. Economische en maatschappelijke schade, kinderen met enorme leerachterstanden (goed voor je kenniseconomie!). Ik kan wel een poosje doorgaan helaas.

En ondertussen lachen die Chinezen zich de tyfus.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator donderdag 10 februari 2022 @ 00:24:59 #76
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203593078
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 00:18 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
dan gaan ze weer vol los met een nieuwe variant en dan trekken ze de QR code weer uit de kast. Waarom anders 29 miljoen ¤ er in steken.
Om compatibel te maken met EU bewijs misschien, maar denk dat de NL QR binnenkort wel echt af is.
Lach met een schone bips
pi_203593087
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 00:19 schreef mir1986 het volgende:

[..]
En moeten de mensen weer 3 prikken laten zetten (Omicron-vaccin, 3 prikken). Hoppa, nieuw verdienmodel voor de farmacie.
Ik hoop dat de meeste mensen wel door hebben, (dat het vaccin niet werkt of heel kort) dat ze geen prikken meer nemen. Behalve de QR schapen die een groen vinkje willen hebben voor voorwaardelijke vrijheid...
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator donderdag 10 februari 2022 @ 00:27:31 #78
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203593094
quote:
9s.gif Op donderdag 10 februari 2022 00:24 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik vind het idee dat China het coronavirus bewust heeft verspreid plausibel omdat ze er zelf zo weinig last van hebben. In een dictatuur is het eenvoudig om het volk je wil op te leggen. Een vaccinatieplicht is vanzelfsprekend, geweld en zware straffen zijn vanzelfsprekend, weinig is taboe om het virus om controle te krijgen. Sterker nog, vele tools waren al aanwezig.

De westerse wereld? Paniek! Aasgieren die hun kans grijpen. Iedereen geeft de schuld aan iedereen. Complete chaos. Diep geworteld wantrouwen alom. Economische en maatschappelijke schade, kinderen met enorme leerachterstanden (goed voor je kenniseconomie!). Ik kan wel een poosje doorgaan helaas.

En ondertussen lachen die Chinezen zich de tyfus.
Kan ik ook in meegaan, echter de Chinese economie staat er ook niet best voor. Zelfs onze grote vriend Xi staat onder druk, zelfs uit eigen partij... Het is daar ook niet meer follow the leader, beginnen ook mensen vragen te stellen.
Lach met een schone bips
pi_203593107
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Kan ik ook in meegaan, echter de Chinese economie staat er ook niet best voor. Zelfs onze grote vriend Xi staat onder druk, zelfs uit eigen partij... Het is daar ook niet meer follow the leader, beginnen ook mensen vragen te stellen.
de koning is dood leve de koning.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203593109
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Om compatibel te maken met EU bewijs misschien, maar denk dat de NL QR binnenkort wel echt af is.
Daar had ik nog niet aan gedacht. dat ze het omzetten naar de EU versie: digitale ID
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator donderdag 10 februari 2022 @ 00:31:44 #81
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203593121
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2022 00:29 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
de koning is dood leve de koning.
Dat denk ik dus echt niet, mocht Xi de macht echt kwijt raken dan gaat er een gigantische revolutie plaatsvinden in China denk ik. De jongere bevolking hebben ook informatie gekregen, private bedrijven zijn heel groot inmiddels daar. Ik denk dat geen enkele nieuwe socialist die opkomst kan doorbreken.
Lach met een schone bips
  Moderator donderdag 10 februari 2022 @ 00:35:39 #82
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203593138
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 00:29 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht. dat ze het omzetten naar de EU versie: digitale ID
Hopelijk is het alleen maar om Ernst zijn vriendjes te verrijken en niet voor zulke doeleinden :D Dat kunnen we wel ophoesten als land voor vrijheid :+
Lach met een schone bips
pi_203593307
twitter

c_/
Plaats hier uw advertentie
pi_203593544
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Beetje zelfde als HIV niet? Dat ook te snel muteert om een Vaccin voor te hebben?
HIV muteert nog sneller en kent daarnaast nog enkele uitdagingen waardoor het erg lastig is om een vaccin te maken.
Het vaccin dat Moderna gaat testen is dan ook niet eentje die antilichamen specifiek voor HIV laat aanmaken, maar een set van verschillende breed inzetbare antilichamen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203593548
quote:
Meende dat het Covid vaccin myocarditis kon veroorzaken?
Dat wil niet zeggen dat dat hier ook om gaat ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203593576
twitter
twitter

Grappig. Zelfde discussies als twee jaar geleden.

We komen er wel!
pi_203593691
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2022 07:13 schreef _I het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Grappig. Zelfde discussies als twee jaar geleden.

We komen er wel!
Alleen is dat geen rechter, maar een deskundige die opgeroepen is voor een parlementaire onderzoekscommissie...

https://www.researchgate.(...)versity_of_Barcelona
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203593759
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 07:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Alleen is dat geen rechter, maar een deskundige die opgeroepen is voor een parlementaire onderzoekscommissie...

https://www.researchgate.(...)versity_of_Barcelona
Nog beter dus ... een deskundige ! :7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203593817
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 07:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nog beter dus ... een deskundige ! :7
Tja, waarom liegt Twitter daarover?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 10 februari 2022 @ 08:50:08 #90
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203594189
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2022 00:11 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ja dat kan.

De vraag is of we het nu kunnen.
Die 'gain of function' onderzoeken van Fauchi hebben duizenden virussen (22.000 las ik laatst) geproduceert die zo ongeveer biologische oorlogsvoering zijn.

Misschien is deze dan wel per ongeluk ontsnapt?
To BG or not to BG!
pi_203595023
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 08:50 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Die 'gain of function' onderzoeken van Fauchi hebben duizenden virussen (22.000 las ik laatst) geproduceert die zo ongeveer biologische oorlogsvoering zijn.

Misschien is deze dan wel per ongeluk ontsnapt?
Je gaat toch niet +/- 22000 produceren om er nooit iets mee te doen ?
Dat zou pas zinloze wetenschap zijn :D
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203595502
België :

quote:
Steven Van Gucht: “Vierde prik mogelijk eind deze zomer of begin dit najaar”

Het zou kunnen dat we eind deze zomer of in het begin van het najaar om een tweede boosterprik mogen gaan. Dat heeft viroloog Steven Van Gucht gezegd in ‘De Afspraak’ op Canvas. Het is wel nog niet duidelijk of alleen mensen met een verhoogd risico uitgenodigd zullen worden of ook de algemene bevolking. “Dat hangt wat van de varianten af”, volgens Van Gucht.

https://www.hln.be/binnen(...)dit-najaar~aa44b6cf/
Daar zijn ze weer ...

Maar afgaand op de vele lezersreacties ... EINDELIJK komen er meer en meer tot bezinning *O*
De mensen zijn het beu
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 10 februari 2022 @ 10:52:04 #94
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203595571
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Je gaat toch niet +/- 22000 produceren om er nooit iets mee te doen ?
Dat zou pas zinloze wetenschap zijn :D
Dat het man made was geloofde ik al vanaf het begin, daardoor werd ik gelijk wappie. (meerdere wetenschappers verklaarden al dat het mogelijk geen evolutionaire afkomst had icm de toevalligheid van de locatie van oorsprong wuhan/lab locatie)

Maar dan is de vraag of het expres of per ongeluk is 'vrijgelaten'.

Wat ik ook frappant vind is dat virulogen vaak zeggen dat de meeste virussen 'verzwakken' en dat Bill Gates verklaard heeft dat er nog dodelijkere golven gaan komen. Als Bill gelijk gaat krijgen bevestigd dat wel ietwat mijn vermoeden dat het gepland wordt. Als het nu 'doodbloed' wat veel mensen verwachten dan kon het wel eens per ongeluk zijn ontsnapt.
To BG or not to BG!
pi_203595983
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:47 schreef UncleScorp het volgende:
België :
[..]
Daar zijn ze weer ...

Maar afgaand op de vele lezersreacties ... EINDELIJK komen er meer en meer tot bezinning *O*
De mensen zijn het beu
Ach, lezersreacties zijn altijd van die aard.
Kun je verder weinig mee.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203595997
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Je gaat toch niet +/- 22000 produceren om er nooit iets mee te doen ?
Dat zou pas zinloze wetenschap zijn :D
Niet alle 22.000 zullen bruikbaar zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203596001
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:52 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dat het man made was geloofde ik al vanaf het begin, daardoor werd ik gelijk wappie. (meerdere wetenschappers verklaarden al dat het mogelijk geen evolutionaire afkomst had icm de toevalligheid van de locatie van oorsprong wuhan/lab locatie)

Maar dan is de vraag of het expres of per ongeluk is 'vrijgelaten'.

Wat ik ook frappant vind is dat virulogen vaak zeggen dat de meeste virussen 'verzwakken' en dat Bill Gates verklaard heeft dat er nog dodelijkere golven gaan komen. Als Bill gelijk gaat krijgen bevestigd dat wel ietwat mijn vermoeden dat het gepland wordt. Als het nu 'doodbloed' wat veel mensen verwachten dan kon het wel eens per ongeluk zijn ontsnapt.
Als Klaus Schwab zegt : "The pandemic represents a rare but narrow window of opportunity to reflect, reimagine, and reset our world"
Dan is het waar ze op "zaten te wachten" (lees gepland)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203596073
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Als Klaus Schwab zegt : "The pandemic represents a rare but narrow window of opportunity to reflect, reimagine, and reset our world"
Dan is het waar ze op "zaten te wachten" (lees gepland)
Maar nu rek je het zelf op naar de gewenste uitkomst.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203596317
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar nu rek je het zelf op naar de gewenste uitkomst.
sja mss werd covid ook wel opgerekt naar een gewenste uitkomst ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203596328
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:40 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
sja mss werd covid ook wel opgerekt naar een gewenste uitkomst ...
Da's geen excuus.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203596838
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Da's geen excuus.
lol alsof ik mij moet excuseren :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203596874
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ja en jullie prikschapen blijven aanschuiven in de prikstraat :{w

Beetje belachelijk om hier binnen te vallen en iedereen weer direct wappie te noemen
Yeap, want een vaccine en wetenschap werken. :) Daarom komen we er nu ook uit, niet dankzij de mensen die ervoor gekozen hebben om niet te vaccineren. ;)
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:34:52 #103
451005 Grems
Clown World
pi_203597071
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:21 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Yeap, want een vaccine en wetenschap werken. :) Daarom komen we er nu ook uit, niet dankzij de mensen die ervoor gekozen hebben om niet te vaccineren. ;)
Dat zien we duidelijk aan vaxxmaxxed Israel inderdaad :')
pi_203597096
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
lol alsof ik mij moet excuseren :')
Jij komt ermee.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:37:45 #105
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203597113
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203597132
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:27 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
We zijn er helemaal niet uit.

Er is sprake van een wapenstilstand tot oktober.
Waarom was dat afgelopen jaar niet tot oktober?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:38:46 #107
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203597134
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203597168
quote:
Zo werkt dat, mensen laten weten dat als ze zich goed aan de maatregelen houden, deze uiteindelijk kunnen versoepelen.
Raar dat daar nu zo'n ophef over is Maar aangezien er nog steeds ophef is over dat het virus gentherapie is zou me dat niet moeten verbazen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:41:43 #109
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203597186
twitter


mensen moeten zwijgen..
maar waarom is dat
als dat vaccin zo goed is
en de regels zo goed zijn..
waarom moet er dan worden gezwegen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203597190
quote:
Ah, Daniel heeft ook een mening...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203597194
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zo werkt dat, mensen laten weten dat als ze zich goed aan de maatregelen houden, deze uiteindelijk kunnen versoepelen.
Raar dat daar nu zo'n ophef over is Maar aangezien er nog steeds ophef is over dat het virus gentherapie is zou me dat niet moeten verbazen...
Tja het is me wat he.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:42:34 #112
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203597201
twitter


Ook meteen kappen met het vodje af en om als men weer achter zijn bankje gaat zitten. Justin wordt afgeserveerd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203597208
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:42 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Tja het is me wat he.
Het blijft fascinerend...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:45:27 #114
451005 Grems
Clown World
pi_203597244
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zo werkt dat, mensen laten weten dat als ze zich goed aan de maatregelen houden, deze uiteindelijk kunnen versoepelen.
Raar dat daar nu zo'n ophef over is Maar aangezien er nog steeds ophef is over dat het virus gentherapie is zou me dat niet moeten verbazen...
Het blijft bijzonder om te zien dat een zogenaamd ontwikkelde soort zoals de mens blijkbaar ook gewoon knopjes heeft om volledig calm en submissive te worden.
pi_203597258
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:26 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja je hebt duidelijk gelijk ... terwijl nog maar net de lockdown voorbij is, de besmettingscijfers eindelijk terug wat dalen ... en zoals je net zelf zei
[..]
jaja het werkt allemaal fantastisch :')
Vaccines voorkomen geen besmettingen, maar ernstig ziek worden. :) Haal je wetenschappelijke kennis aub niet van facebook.
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:47:30 #116
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203597275
quote:
12s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:46 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Vaccines voorkomen geen besmettingen, maar ernstig ziek worden. :) Haal je wetenschappelijke kennis aub niet van facebook.
volgens Hugo werkte het anders prima tegen besmetting
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203597279
quote:
99s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:37 schreef greysbones het volgende:

[..]
wat ga jij doen nu de wappies gelijk hadden en je geen wappies meer kunt bashen
Bah wat een nare instelling heb jij
Waarin hebben de wappies gelijk?
pi_203597280
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:45 schreef Grems het volgende:

[..]
Het blijft bijzonder om te zien dat een zogenaamd ontwikkelde soort zoals de mens blijkbaar ook gewoon knopjes heeft om volledig calm en submissive te worden.
Ach, loop wat reactiepaginas door op Facebook en Twitter en vraag jezelf nogmaals af hoe ontwikkeld de doorsnee mens feitelijk is...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203597288
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:45 schreef Grems het volgende:

[..]
Het blijft bijzonder om te zien dat een zogenaamd ontwikkelde soort zoals de mens blijkbaar ook gewoon knopjes heeft om volledig calm en submissive te worden.
Hoe graag mensen meewerken aan hun eigen onderdrukking blijft fascinerend.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203597294
quote:
99s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
volgens Hugo werkte het anders prima tegen besmetting
Quote?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203597297
quote:
99s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
volgens Hugo werkte het anders prima tegen besmetting
Bron? En anders is het voortschrijdend inzicht. Zo werkt de wetenschap ook.

Nogmaals haal je informatie niet van iemand op facebook, die een plaatje post. :)
pi_203597315
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ach, loop wat reactiepaginas door op Facebook en Twitter en vraag jezelf nogmaals af hoe ontwikkeld de doorsnee mens feitelijk is...
Maar laat me raden, voor beiden heb je accounts? :P

Ik kan trots zeggen van niet.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:49:25 #123
451005 Grems
Clown World
pi_203597316
quote:
12s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:46 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Vaccines voorkomen geen besmettingen, maar ernstig ziek worden. :) Haal je wetenschappelijke kennis aub niet van facebook.


Doe mij maar de pre 2021 definitie van vaccin.
pi_203597333
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:37 schreef Wantie het volgende:
Nee, op het verslaan van Klaus Swab, Bill Gates, Faucy en al die anderen die zich nu terug trekken...
Ah hoe verslaan? En hoe bedoel je dat ze zich terugtrekken?

Wat is het bewijs tegen Bill Gates, heb je en bron? En dan niet Truus de Jong uit Oude Pekela op Facebook.
pi_203597334
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Quote?
Prikken naar vrijheid, bla bla. Of dit: https://www.ad.nl/politie(...)aat-besmet~a2e97bcb/
pi_203597335
quote:
99s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
volgens Hugo werkte het anders prima tegen besmetting
Hoe vaak dat wel niet gezegd is.. En dan nu die bait and switch, zo doorzichtig. :D
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:51:12 #127
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203597350
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:48 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Bron? En anders is het voortschrijdend inzicht. Zo werkt de wetenschap ook.

Nogmaals haal je informatie niet van iemand op facebook, die een plaatje post. :)
ja ja zo is het elke keer voortschrijdend inzicht
lekker makkelijk heb je het achteraf nooit fout
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203597354
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:49 schreef Grems het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Doe mij maar de pre 2021 definitie van vaccin.
Wat was die definitie? En hier zie je dat vaccines werken. :)
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:52:22 #129
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203597371
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:50 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Hoe vaak dat wel niet gezegd is.. En dan nu die bait and switch, zo doorzichtig. :D
ja maar ja maar
voortschrijdend inzicht
ja toch Zandman ;) ;)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203597380
quote:
99s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:51 schreef greysbones het volgende:

[..]
ja ja zo is het elke keer voortschrijdend inzicht
lekker makkelijk heb je het achteraf nooit fout
Heb je uberhaupt verstand van hoe wetenschap werkt of uberhaupt de wereld? Wetenschap is blijven onderzoeken naar wat er op het moment mogelijk is. Daarom kunnen er met de tijd andere inzichten komen.
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:52:57 #131
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203597382
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:51 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Wat was die definitie? En hier zie je dat vaccines werken. :)
ik vraag me af hoeveel kennis jij van FB hebt
want waar jij elke keer mee aankomt is niet best _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:53:25 #132
451005 Grems
Clown World
pi_203597389
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:51 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Wat was die definitie? En hier zie je dat vaccines werken. :)
Deze grafieken lijken inderdaad sprekend op die van landen met een hoge prikgraad tegen corona :')
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:53:27 #133
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203597390
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:52 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Heb je uberhaupt verstand van hoe wetenschap werkt of uberhaupt de wereld? Wetenschap is blijven onderzoeken naar wat er op het moment mogelijk is. Daarom kunnen er met de tijd andere inzichten komen.
de betere vraag is of jij het allemaal wel begrijpt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203597408
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:53 schreef Grems het volgende:

[..]
Deze grafieken lijken inderdaad sprekend op die van landen met een hoge prikgraad tegen corona :')
Vaccines onderling vergelijken met totaal andere ziekten is onzin. Dat is zoeken naar dingen die je eigen waarheid ondersteunen.

[ Bericht 3% gewijzigd door SuperHartje op 10-02-2022 13:23:34 (Niet op de man, op inhoud aub) ]
pi_203597413
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:52 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Heb je uberhaupt verstand van hoe wetenschap werkt of uberhaupt de wereld? Wetenschap is blijven onderzoeken naar wat er op het moment mogelijk is. Daarom kunnen er met de tijd andere inzichten komen.
Hoe strookt dat met je harde eigen statement?

quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:51 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Wat was die definitie? En hier zie je dat vaccines werken. :)
Dan zou je die zin anders moeten verwoorden, dit is wel heel stellig voor iets wat kan veranderen toch? ;)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203597418
quote:
99s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
ja maar ja maar
voortschrijdend inzicht
ja toch Zandman ;) ;)
Haha wat een treurnis. :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:58:59 #137
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203597465
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:52 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Heb je uberhaupt verstand van hoe wetenschap werkt of uberhaupt de wereld? Wetenschap is blijven onderzoeken naar wat er op het moment mogelijk is. Daarom kunnen er met de tijd andere inzichten komen.
Wetenschap is ook dat wetenschappers onderling debateren over allerhande kwesties, bij covid was dit onwenselijk and not done en zijn vele wetenschappers weggezet als 'wappies'.

En een politicus die zeer stellig wetenschappelijke conclusies verkondigd als 100% zeker is not done, dat is liegen. Echte wetenschappers zijn over het algemeen niet zo stellig. Ze hadden veel meer onzekerheden, die er rond covid waren, moeten laten doorschemeren.
To BG or not to BG!
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:59:19 #138
451005 Grems
Clown World
pi_203597471
quote:
99s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
ja maar ja maar
voortschrijdend inzicht
ja toch Zandman ;) ;)
Het is een eckte eckte sekte.

Met betrekking tot corona, het klimaat, voeding, medicatie, sociale wetenschappen zit men nooit fout - er zijn alleen nieuwe inzichten.

Ook als de modellen een miljoenmiljard keer niet kloppen, ook als de conclusies sneller wisselen dan de stemming van een borderliner na twee flessen wijn.

Het maakt allemaal niet uit want de meest recente drol van de nu factcheck is heilige evangelie.
  donderdag 10 februari 2022 @ 13:00:34 #139
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203597487
quote:
99s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:53 schreef greysbones het volgende:

[..]
de betere vraag is of jij het allemaal wel begrijpt
Laat um je merkt aan zijn manier van posten dat het bedoeld is om een beetje te stoken.

Men is gevaccineerd voor nop, of dit gevolgen heeft voor iemands gezondheid voor nu en op langer termijn komen ze vanzelf achter, ik hoop het van niet natuurlijk maar ik kijk er ook niet van op als dit wel zo zou zijn. Het hele coronacircus is 1 groot experiment. Ik ben in elk geval blij dat ik schoon ben, ik doe het heel goed zonder en velen met mij. ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203597508
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:58 schreef oppiedoppie het volgende:
Wetenschap is ook dat wetenschappers onderling debateren over allerhande kwesties, bij covid was dit onwenselijk and not done en zijn vele wetenschappers weggezet als 'wappies'.

En een politicus die zeer stellig wetenschappelijke conclusies verkondigd als 100% zeker is not done, dat is liegen. Echte wetenschappers zijn over het algemeen niet zo stellig. Ze hadden veel meer onzekerheden, die er rond covid waren, moeten laten doorschemeren.
Die transparantie is er hopelijk nu met Kuipers wel. de Jonge heeft veel in zijn rol fout gedaan. Is wat mij betreft ook totaal ongeschikt als politicus.

Kuipers komend van de wetenschap heb ik meer vertrouwen in.
  donderdag 10 februari 2022 @ 13:04:02 #141
451005 Grems
Clown World
pi_203597518
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:55 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Vaccines onderling vergelijken met totaal andere ziekten is onzin. Dat is zoeken naar dingen die je eigen waarheid ondersteunen. Ik snap dat het zo bij wappies werkt, maar de rest van NL heeft gewoon een vaccine en daarom komen we hieruit. Niet dankzij de wappies. :)
  donderdag 10 februari 2022 @ 13:04:28 #142
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203597525
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 10 februari 2022 @ 13:04:43 #143
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203597528
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:55 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Vaccines onderling vergelijken met totaal andere ziekten is onzin. Dat is zoeken naar dingen die je eigen waarheid ondersteunen. Ik snap dat het zo bij wappies werkt, maar de rest van NL heeft gewoon een vaccine en daarom komen we hieruit. Niet dankzij de wappies. :)
Jij denkt nog steeds dat we eruit komen door het 'vaccin'? _O-
To BG or not to BG!
pi_203597530
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:50 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ah hoe verslaan?
Nou, door ze te exposen...

quote:
En hoe bedoel je dat ze zich terugtrekken?
Nou, opeens is het virus niet meer gevaarlijk, worden wereldwijd maatregelen afgebouwd, het CTB in de ijskast gezet, etc.
Ze hebben door dat het volk wakker wordt en het niet meer pikt.

quote:
Wat is het bewijs tegen Bill Gates, heb je en bron? En dan niet Truus de Jong uit Oude Pekela op Facebook.
Ja, je moet de kracht van social media in dit geval niet onderschatten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 10 februari 2022 @ 13:04:58 #145
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203597532
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:03 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Die transparantie is er hopelijk nu met Kuipers wel. de Jonge heeft veel in zijn rol fout gedaan. Is wat mij betreft ook totaal ongeschikt als politicus.

Kuipers komend van de wetenschap heb ik meer vertrouwen in.
die maakte in week 1 al zo'n dikke fout _O- _O- _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203597687
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:58 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Wetenschap is ook dat wetenschappers onderling debateren over allerhande kwesties, bij covid was dit onwenselijk and not done en zijn vele wetenschappers weggezet als 'wappies'.

En een politicus die zeer stellig wetenschappelijke conclusies verkondigd als 100% zeker is not done, dat is liegen. Echte wetenschappers zijn over het algemeen niet zo stellig. Ze hadden veel meer onzekerheden, die er rond covid waren, moeten laten doorschemeren.
Welke onzekerheid rond Covid hebben ze niet laten doorschemeren?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203597729
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:49 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Maar laat me raden, voor beiden heb je accounts? :P

Ik kan trots zeggen van niet.
Nou, gezien de grote hoeveelheid twitterberichtjes die hier zonder context als vervanger voor de ontbrekende eigen mening worden geplaatst bleek het nodig om een twitteraccount te nemen.
Dat wel tegen de prijs dat hier niet gewaardeerd wordt dat er dieper op in gegaan wordt...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 10 februari 2022 @ 13:17:22 #148
451005 Grems
Clown World
pi_203597744
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:12 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Absoluut.

In mijn koop appartement met een goede baan en goed salaris. Goed toeven hier hoor. Jij?
Niet financieel onafhankelijk zijn :')
pi_203597802
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:50 schreef Halcon het volgende:

[..]
Prikken naar vrijheid, bla bla. Of dit: https://www.ad.nl/politie(...)aat-besmet~a2e97bcb/
Daar zegt hij niet dat prikken tegen besmetting beschermd...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203597819
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:17 schreef Grems het volgende:

[..]
Niet financieel onafhankelijk zijn :')
Even de overgrote meerderheid van Nederland bashen :')
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 10 februari 2022 @ 13:22:14 #151
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203597858
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:12 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Absoluut.

In mijn koop appartement met een goede baan en goed salaris. Goed toeven hier hoor. Jij?
Ik woon in een boerderij met 5000m2 grond, zelfvoorzienend, goed inkomen en met 55 met pensioen.

Sta ik nu boven jou? :?
To BG or not to BG!
pi_203597890
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:22 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ik woon in een boerderij met 5000m2 grond, zelfvoorzienend, goed inkomen en met 55 met pensioen.

Sta ik nu boven jou? :?
We dopen je om tot 'opperdopper'.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator donderdag 10 februari 2022 @ 13:45:29 #153
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_203598263
Dit topic…
Geen getrol, niet op de man en inhoudelijk blijven.

[ Bericht 89% gewijzigd door SuperHartje op 10-02-2022 14:05:00 ]
A child is born with no state of mind.
pi_203606568
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:07 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]

Eerst zien dan geloven en dan de komende winter weer invoeren. zo geniepig zie ik ze wel...
Of er zal een veel grotere crisis voor in de plaats komen

- Zie veel meer berichten over een cyberaanval
- Inflatie erger dan in 1982
- Superaids
- Conflict tussen het westen en Rusland en China

Roept u maar c_/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 10 februari 2022 @ 23:57:49 #155
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_203607388
huilzak Falsedeau in Den Haag 29-10-21
volgende keer dat ie Den Haag bezoekt, blijft ie...
Huig
  vrijdag 11 februari 2022 @ 01:16:34 #156
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203607703
https://www.tubantia.nl/h(...)s-over-mij~abd8bf73/

Oud collega doet ff boekje open.
Ik vraag me af hoeveel mensen er zelfde of soortgelijke problemen hebben.
Men heeft het over duizenden, maar goed zoals corona zelf en de verschillende varianten zijn de effecten natuurlijk ook verschillend.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 11 februari 2022 @ 01:47:08 #157
451005 Grems
Clown World
pi_203607766
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 01:16 schreef theguyver het volgende:
https://www.tubantia.nl/h(...)s-over-mij~abd8bf73/

Oud collega doet ff boekje open.
Ik vraag me af hoeveel mensen er zelfde of soortgelijke problemen hebben.
Men heeft het over duizenden, maar goed zoals corona zelf en de verschillende varianten zijn de effecten natuurlijk ook verschillend.
Bijzonder dat alle modeziekten een nagenoeg identiek patroon volgen, vervang "long covid" met "whiplash" en "liep corona op" met "werd van achteren geraakt door een leeg boodschappenkarretje" en het zou zo uit 2002 kunnen komen.
  Moderator vrijdag 11 februari 2022 @ 02:51:27 #158
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203607877
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 01:47 schreef Grems het volgende:

[..]
Bijzonder dat alle modeziekten een nagenoeg identiek patroon volgen, vervang "long covid" met "whiplash" en "liep corona op" met "werd van achteren geraakt door een leeg boodschappenkarretje" en het zou zo uit 2002 kunnen komen.
Bijzonder ook wel dat de "ongelovigen" als wij ook niemand kennen met long Covid of met ernstige Covid... Zijn wij "the chosen ones"? Of zien wij griep als griep?

Best bizar ook na 2 jaar geen volledige identificatie van het "virus"
Lach met een schone bips
pi_203608038
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 02:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Bijzonder ook wel dat de "ongelovigen" als wij ook niemand kennen met long Covid of met ernstige Covid... Zijn wij "the chosen ones"? Of zien wij griep als griep?

Best bizar ook na 2 jaar geen volledige identificatie van het "virus"
Oh, je hebt op dit forum mensen met long Covid.
Ik zou zeggen, ga daar eens het gesprek mee aan.

Verder is al langer bekend dat infectieziekten voor langdurige klachten kunnen zorgen. Griep bijvoorbeeld, en enkele jaren geleden veel aandacht voor langdurige gevolgen van Q koorts.
Maar kennelijk zijn mensen die langdurige gevolgen ervaren van Covid aanstellers...
Dan opeens is het gewoon beetje wat interessant willen doen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203608041
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 01:16 schreef theguyver het volgende:
https://www.tubantia.nl/h(...)s-over-mij~abd8bf73/

Oud collega doet ff boekje open.
Ik vraag me af hoeveel mensen er zelfde of soortgelijke problemen hebben.
Men heeft het over duizenden, maar goed zoals corona zelf en de verschillende varianten zijn de effecten natuurlijk ook verschillend.
Ik kende dit verhaal van long Covid nog niet.
Maar het verhaal An sich is wel herkenbaar. Ik heb zelf in juli 2020 milde Covid gehad, en in augustus een klap waardoor ik een half jaar thuis heb gezeten en meer dan een jaar in de ziektewet. Inmiddels voor zo'n 85% hersteld. Maar er zijn nog steeds zaken die ik niet volledig kan, waarbij augustus echt een harde lijn is. Ik heb inmiddels ander, lichter werk wat ik beter aan kan.
Zelf overigens nooit een link gelegd met Covid.
Maar als ik dat artikel lees zie ik veel herkenningspunten, en alhoewel in veel mindere mate dan een jaar terug zijn de meeste daarvan nog wel aanwezig.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203608043
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 01:47 schreef Grems het volgende:

[..]
Bijzonder dat alle modeziekten een nagenoeg identiek patroon volgen, vervang "long covid" met "whiplash" en "liep corona op" met "werd van achteren geraakt door een leeg boodschappenkarretje" en het zou zo uit 2002 kunnen komen.
Dat komt vooral doordat we van de medische wetenschap verwachten dat die overal een antwoord op hebben.
Als dat niet zo is, dan zal het wel een modeziekte zijn, of tussen de oren zitten, etc.
Oftewel, de patiënt stelt zich aan...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203608047
twitter
Plaats hier uw advertentie
  vrijdag 11 februari 2022 @ 06:23:10 #163
80382 manny
30 is best veel
pi_203608081
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 23:57 schreef Orwell het volgende:
huilzak Falsedeau in Den Haag 29-10-21
volgende keer dat ie Den Haag bezoekt, blijft ie...
wat bedoel je ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 11 februari 2022 @ 06:40:12 #164
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203608099
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 01:47 schreef Grems het volgende:

[..]
Bijzonder dat alle modeziekten een nagenoeg identiek patroon volgen, vervang "long covid" met "whiplash" en "liep corona op" met "werd van achteren geraakt door een leeg boodschappenkarretje" en het zou zo uit 2002 kunnen komen.
... Wat is dit voor vergelijking?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 11 februari 2022 @ 06:46:34 #165
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203608110
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 05:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik kende dit verhaal van long Covid nog niet.
Maar het verhaal An sich is wel herkenbaar. Ik heb zelf in juli 2020 milde Covid gehad, en in augustus een klap waardoor ik een half jaar thuis heb gezeten en meer dan een jaar in de ziektewet. Inmiddels voor zo'n 85% hersteld. Maar er zijn nog steeds zaken die ik niet volledig kan, waarbij augustus echt een harde lijn is. Ik heb inmiddels ander, lichter werk wat ik beter aan kan.
Zelf overigens nooit een link gelegd met Covid.
Maar als ik dat artikel lees zie ik veel herkenningspunten, en alhoewel in veel mindere mate dan een jaar terug zijn de meeste daarvan nog wel aanwezig.
Eerlijk gezegd wist ik ook niet dat hij er zo lang al mee zat, dat hij corona had gehad wist ik, maar niet dat hij nu al zo lang thuis zat, pas toen hij dus dit interview had gegeven in de Tubantia.


Hij had dit niet eerder echt aangegeven, maar na dit gesprek met de krant heeft hij ook interview gegeven in tros radar komende maandag.

Nja ik kijk nooit tv dus zou ook niet kunnen zeggen of meer mensen met deze klachten op de buis zijn geweest..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 11 februari 2022 @ 10:01:41 #166
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203609981
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:42 schreef Ali_boo het volgende:
@:Isdatzo moest meteen aan jouw denken bij het zien van deze clip

[ twitter ]

Geen sneer , slechts een observatie O+
Waarom moest je aan mij denken?
Huilen dan.
pi_203610259
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:42 schreef Ali_boo het volgende:
@:Isdatzo moest meteen aan jouw denken bij het zien van deze clip

[ twitter ]

Geen sneer , slechts een observatie O+
Hij weet alleen niet wat 'peer reviewed' inhoudt...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203610750
Long covid. _O- De kortjakjes van weleer.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203610936
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 01:16 schreef theguyver het volgende:
https://www.tubantia.nl/h(...)s-over-mij~abd8bf73/

Oud collega doet ff boekje open.
Ik vraag me af hoeveel mensen er zelfde of soortgelijke problemen hebben.
Men heeft het over duizenden, maar goed zoals corona zelf en de verschillende varianten zijn de effecten natuurlijk ook verschillend.
'Al die kleuren en geluiden. Het wordt hem al snel te veel.'

En dan die foto:



Ik vind helemaal mooi.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203610964
ik lees dat ze 1G willen gaan doen voor zaken boven de 500 mensen, dus in nachtclubs, stadions, enzv.
pi_203611041
Ontdekker van Omicron in ZA is onder druk gezet door Europese regeringen om de variant niet als 'mild' te omschrijven.

https://www.news.com.au/t(...)4bc7b440029a7c57bf03

Gewoon doorlopen, niets aan de hand.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 11 februari 2022 @ 11:01:50 #172
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203611381
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 10:44 schreef THEFXR het volgende:
ik lees dat ze 1G willen gaan doen voor zaken boven de 500 mensen, dus in nachtclubs, stadions, enzv.
Ze weten dat ze er niet mee weg komen als ze het overal tegelijk invoeren dus gaan ze dit stapje voor stapje doen. Dan komen ze met een plan waaruit blijkt dat de criminaliteit enorm gaat afnemen als iedereen zich indentificeert bij de ingangen en dan komen overal poortjes. (of er komt eerst nog een gevaarlijke variant zodat 2G dan wordt ingevoerd) En dan is de toegang van alles niet meer onvoorwaardelijk en kun je gestraft worden als je bepaalde keuzes maakt die ''de mensen aan de knoppen'' niet aanstaan.

Dan wordt ons duidelijk gemaakt dat het erg belangrijk is dat we contant geld moeten afschaffen, ook ivm de criminaliteit maar dat is stiekem om betere controle te hebben.

Ook wordt dan alle data die je hebt aan een app geknoopt.

Et voila, je staat onder 100% controle.

Als we nu niet ingrijpen gaat het zeker die kant op. En omdat het met stapjes gaat en niet in een keer kunnen ze hun zin gaan krijgen. Het is zorgvuldig gepland en voorbereidt. Rutte is all-inn in ieder geval.

Het is zo duidelijk. Zien de meeste mensen dat dan niet of kan het ze niet schelen?
To BG or not to BG!
pi_203611645
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:01 schreef oppiedoppie het volgende:
Het is zo duidelijk. Zien de meeste mensen dat dan niet of kan het ze niet schelen?
Nou dat is dus het punt, we zijn misschien een minderheid die het niks vindt........ van 30%, vinden we die tyrannie van de meerderheid dan nog wel okay of gaat dit te ver tegen grondrechten in? Hoe kan het dat er zoveel mensen dat allemaal maar okay vinden?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203611703
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 10:42 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
'Al die kleuren en geluiden. Het wordt hem al snel te veel.'

En dan die foto:

[ afbeelding ]

Ik vind helemaal mooi.
Ja, da's ook bnw, anderen voor gek zetten...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203611718
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, da's ook bnw, anderen voor gek zetten...
Nee hoor.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 11 februari 2022 @ 11:26:52 #176
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203611719
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:01 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ze weten dat ze er niet mee weg komen als ze het overal tegelijk invoeren dus gaan ze dit stapje voor stapje doen. Dan komen ze met een plan waaruit blijkt dat de criminaliteit enorm gaat afnemen als iedereen zich indentificeert bij de ingangen en dan komen overal poortjes. (of er komt eerst nog een gevaarlijke variant zodat 2G dan wordt ingevoerd) En dan is de toegang van alles niet meer onvoorwaardelijk en kun je gestraft worden als je bepaalde keuzes maakt die ''de mensen aan de knoppen'' niet aanstaan.

Dan wordt ons duidelijk gemaakt dat het erg belangrijk is dat we contant geld moeten afschaffen, ook ivm de criminaliteit maar dat is stiekem om betere controle te hebben.

Ook wordt dan alle data die je hebt aan een app geknoopt.

Et voila, je staat onder 100% controle.

Als we nu niet ingrijpen gaat het zeker die kant op. En omdat het met stapjes gaat en niet in een keer kunnen ze hun zin gaan krijgen. Het is zorgvuldig gepland en voorbereidt. Rutte is all-inn in ieder geval.

Het is zo duidelijk. Zien de meeste mensen dat dan niet of kan het ze niet schelen?
Zolang het geen invloed heeft op hun leven kan het ze niet schelen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 11:28:29 #177
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203611742
Als je het over een digitale pas hebt.. zeggen er toch genoeg.
Ze weten nu ook al alles van je.. wat maakt het nog uit.

Ik ben absoluut tegen ..
Anders had ik ook geen probleem gehad met een QR ;)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203611780
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:20 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nou dat is dus het punt, we zijn misschien een minderheid die het niks vindt........ van 30%, vinden we die tyrannie van de meerderheid dan nog wel okay of gaat dit te ver tegen grondrechten in? Hoe kan het dat er zoveel mensen dat allemaal maar okay vinden?
Oh, het is vooral willekeur.
Kan me nog een topic herinneren over inperken van grondrechten in Hongarije, en toen waren een aantal die hier moord en brand schreeuwen over het inperken van grondrechten vanwege Covid het daar absoluut mee eens. De Hongaarse overheid had gewoon dat recht, en het was ter bescherming van de eigen burgers. Daar kun je toch niet tegen zijn?
Sterker nog, daar iets van zeggen was vies linksig gedrag...

Tja, nu voelt men zelf hoe het is om beperkt te worden, zogenaamd om anderen te beschermen...
En dan opeens is het wel een probleem.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203611799
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:26 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Nee hoor.
Toch doe je het gewoon...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203611853
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Toch doe je het gewoon...
Nee, zo zie jij het.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203611963
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 10:46 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ontdekker van Omicron in ZA is onder druk gezet door Europese regeringen om de variant niet als 'mild' te omschrijven.

https://www.news.com.au/t(...)4bc7b440029a7c57bf03

Gewoon doorlopen, niets aan de hand.
quote:
According to Dr Coetzee, chair of the South African Medical Association, she came under pressure from scientists in the UK and the Netherlands who said, “How can you explain that it’s a mild disease? It’s a serious illness. Look at the mutations.”

She told Die Welt, “What I said at one point – because I was just tired of it – was, ‘In South Africa this is a mild illness, but in Europe it is a very serious one.’ That’s what your politicians wanted to hear.”
quote:
“They are accusing me of lying, of downplaying Omicron because of how it has been in Europe … in their minds, it is impossible for a disease with more than 38 mutations to be mild. But I have stated many times before it can be a serious illness if you are unvaccinated and have comorbidities but for the majority of people it is a mild illness. I am the one who has seen the patients first-hand but the politicians won’t listen.”
Ze is niet zo op jouw hand hoor. Ze is het niet eens met de wetenschappers in NL en UK. De link naar de politicy is raar. Die legt zij zelf.
pi_203611966
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:34 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Nee, zo zie jij het.
Mensen met long Covid kortjakjes noemen en grinniken bij een foto van een volwassen vent, die weinig kleurprikkels kan verwerken, die een kleurplaat inkleurt valt daar gewoon onder.
En dat vervolgens ontkennen is gewoon laf.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203612120
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Mensen met long Covid kortjakjes noemen en grinniken bij een foto van een volwassen vent, die weinig kleurprikkels kan verwerken, die een kleurplaat inkleurt valt daar gewoon onder.
En dat vervolgens ontkennen is gewoon laf.
Ja bedankt he. nu heb ik de slappe lach.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203612146
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:40 schreef The_End het volgende:

[..]
[..]
[..]
Ze is niet zo op jouw hand hoor. Ze is het niet eens met de wetenschappers in NL en UK. De link naar de politicy is raar. Die legt zij zelf.
Als je altijd recht wilt lullen wat krom is, tja.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 11 februari 2022 @ 12:07:27 #185
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203612458
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
Als je het over een digitale pas hebt.. zeggen er toch genoeg.
Ze weten nu ook al alles van je.. wat maakt het nog uit.

Ik ben absoluut tegen ..
Anders had ik ook geen probleem gehad met een QR ;)
Zelfs met China als voorbeeld igv het credit systeem doet nog geen belletje rinkelen.

Vrienden van ons die niet gevaccineerd zijn hadden vorige week voor de 2e keer covid. Helemaal blij dat ze weer uit eten konen nu. Op ons ''Daar wil je toch niet aan meewerken?'' kregen we een ''Ja, maar we willen wel uit eten''.

Er zijn dus vele groepen. Velen die gevaxxt zijn willen er NIET aan meewerken maar er zijn dus ook ongevaxxten die WEL aan de QR meewerken.

Ik vrees het ergste maar zal me tot het laatst verzetten tegen die EU wallet.
To BG or not to BG!
  vrijdag 11 februari 2022 @ 12:08:29 #186
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203612476
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:07 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Zelfs met China als voorbeeld igv het credit systeem doet nog geen belletje rinkelen.

Vrienden van ons die niet gevaccineerd zijn hadden vorige week voor de 2e keer covid. Helemaal blij dat ze weer uit eten konen nu. Op ons ''Daar wil je toch niet aan meewerken?'' kregen we een ''Ja, maar we willen wel uit eten''.

Er zijn dus vele groepen. Velen die gevaxxt zijn willen er NIET aan meewerken maar er zijn dus ook ongevaxxten die WEL aan de QR meewerken.

Ik vrees het ergste maar zal me tot het laatst verzetten tegen die EU wallet.
ik zou heel graag weer uit eten gaan
maar doe het niet
wacht wel
en anders maar niet
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 12:09:32 #187
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203612487
twitter


Dit is waar we anders heen gaan
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 12:09:57 #188
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203612493
Heb gisteren de film Code 46 gezien.
Zonder Papels had je geen toestemming tot de 'normale beschaving' en mensen werden beinvloed door hormonen.

Bijzondere film in het kader van wat er nu gebeurd.
To BG or not to BG!
  vrijdag 11 februari 2022 @ 12:14:16 #189
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203612574
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:08 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik zou heel graag weer uit eten gaan
maar doe het niet
wacht wel
en anders maar niet
Wij doen het gewoon thuis.
Met vrienden 'uit eten'.
Heb de gekste dingen al gehad en gemaakt.
Erg leuk. Zelfs leuker dan uit eten.
To BG or not to BG!
  vrijdag 11 februari 2022 @ 12:16:02 #190
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203612610
https://nos.nl/artikel/24(...)sisberaad-watersnood

niet over Corona
maar wel over het aanpassen van verslagen..
bedenk goed op welke schaal dit soort zaken plaats vindt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 12:34:23 #191
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203612920
https://www.geenstijl.nl/(...)t-en-uw-haat-staakt/

Goh. Op televee zei hij altijd 'beste mensuh', maar op Twitter slaat hij plots een heel ander, vileiner toontje aan. Hugo de Jonge, die niks kan, kan echter niet eens zelf een opiniestukje tikken waarin hij schrijft dat het tijd wordt dat de burger zijn bek eens houdt, met hun kritiek op alles & de hele tijd. Dat laat hij Pieter Heerma doen (Wie? Opzoeken - red.), in de Azijnbode. Met het bekende tactiekje: een paar sneren in de Tweede Kamer koppelen aan wat boze boeroepers en een fakkelman in de buitenwereld en doen alsof de hele democratie en rechtsstaat worden uitgehold door DE BURGER en DE KAMER. Terwijl: het is toch echt de regering die stukken achterhoudt, verzwijgt, waarheden verbuigt, nog steeds elk moment onschuldige toeslagouders uit hun huis kan laten trappen (echt waar, de Kamer moest gisteren ingrijpen om dat te voorkomen) en natuurlijk openlijk al jarenlang moedwillig & wetens & wat ons betreft ook op ronduit kwaadwillende wijze grondrechten, democratie en vrijheden kapot maakt. Praktijken die onder leiding van Hugo de Clown van Katendrecht plaats hadden, en door zijn opvolger Ernst "Doktersjas, dubbele petten en datadwaalsporen" Kuipers worden voortgezet, zonder deugdelijke onderbouwing maar gewoon omdat het kan. Ze mogen daar op dat verderfelijke Binnenhof blij zijn dat er nog geen konvooi vrachtwagens, trekkers en sympathiserende politiemensen een blokkade heeft opgeworpen. En wat dat opiniestukje van Pieter Huilmaar betreft: flikker eens even héél gauw op met je betuttelende toontje, volgevreten moraalmiezer van een leeggevreten voormalige volkspartij.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 12:41:09 #192
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203613095
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)sisberaad-watersnood

niet over Corona
maar wel over het aanpassen van verslagen..
bedenk goed op welke schaal dit soort zaken plaats vindt
Denk gelijk weer aan de film (boek kan ook) 1984 :X
To BG or not to BG!
pi_203613442
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:49 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Als je altijd recht wilt lullen wat krom is, tja.
Mja, meer iets ombuigen zodat het in het BNW narratief past...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 11 februari 2022 @ 13:00:39 #194
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203613565
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 10:35 schreef Mr.Sandman het volgende:
Long covid. _O- De kortjakjes van weleer.
Excuus?
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 10:42 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
'Al die kleuren en geluiden. Het wordt hem al snel te veel.'

En dan die foto:

[ afbeelding ]

Ik vind helemaal mooi.
Wat is er mooi aan?
Dat mensen ziek zijn?
Of dat hij noodgedwongen thuis zit en maar een kleurplaat gaat in kleuren omdat hij niet veel anders meer kan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203613568
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:07 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Zelfs met China als voorbeeld igv het credit systeem doet nog geen belletje rinkelen.

Vrienden van ons die niet gevaccineerd zijn hadden vorige week voor de 2e keer covid. Helemaal blij dat ze weer uit eten konen nu. Op ons ''Daar wil je toch niet aan meewerken?'' kregen we een ''Ja, maar we willen wel uit eten''.

Er zijn dus vele groepen. Velen die gevaxxt zijn willen er NIET aan meewerken maar er zijn dus ook ongevaxxten die WEL aan de QR meewerken.

Ik vrees het ergste maar zal me tot het laatst verzetten tegen die EU wallet.
ik blijf me ook tot het laatst verzetten die die EU wallet/ID en de QR code
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203613660
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 13:00 schreef theguyver het volgende:

Of dat hij noodgedwongen thuis zit en maar een kleurplaat gaat in kleuren omdat hij niet veel anders meer kan?
Niks mis met kleuren. Het is ontspannend. Ik doe het zelf ook. Een hobby die niet veel energie kost
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203613689
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:08 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik zou heel graag weer uit eten gaan
maar doe het niet
wacht wel
en anders maar niet
Je kunt gewoon uit eten, bepaalde restaurants zijn vrijgesteld van de QR code en veel restaurants doen geen QR check.
Even zoeken dus.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203614287
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 13:00 schreef theguyver het volgende:

[..]
Excuus?
[..]
Wat is er mooi aan?
Dat mensen ziek zijn?
Of dat hij noodgedwongen thuis zit en maar een kleurplaat gaat in kleuren omdat hij niet veel anders meer kan?
Dat iemand die zogenaamd zoveel kleuren niet kan handelen en dan zulke kleurplaten maakt. :D
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203615046
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 13:28 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Dat iemand die zogenaamd zoveel kleuren niet kan handelen en dan zulke kleurplaten maakt. :D
Snelle flitsende kleuren + geluid (tv) zijn natuurlijk veel meer prikkels dan stilstaande kleurplaten.

Tevens is het een vorm van therapie om je prikkeldrempel te trainen, jezelf gedoseerd blootstellen aan die prikkels. In dat opzicht is zo'n kleurplaat kleuren best logisch lijkt me.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 13:58:33 #200
451005 Grems
Clown World
pi_203615142
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, het is vooral willekeur.
Kan me nog een topic herinneren over inperken van grondrechten in Hongarije, en toen waren een aantal die hier moord en brand schreeuwen over het inperken van grondrechten vanwege Covid het daar absoluut mee eens. De Hongaarse overheid had gewoon dat recht, en het was ter bescherming van de eigen burgers. Daar kun je toch niet tegen zijn?
Sterker nog, daar iets van zeggen was vies linksig gedrag...

Tja, nu voelt men zelf hoe het is om beperkt te worden, zogenaamd om anderen te beschermen...
En dan opeens is het wel een probleem.
Van alle mogelijke voorbeelden blijf je wel erg hangen in dat verbod op penisknip, anaalseks en kontplug promotie gericht op kinderen, heb je aandelen in een uitgever of iets dergelijks?

Op zich benoem je wel een goed punt, het feit dat gigantische groepen deugmensen het ineens roerend eens is met het feit dat keuzes ( zeer vergaande ) consequenties ( mogen ) hebben is een zeer interessante ontwikkeling.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 14:04:35 #201
451005 Grems
Clown World
pi_203615216
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 13:00 schreef theguyver het volgende:

[..]
Excuus?
[..]
Wat is er mooi aan?
Dat mensen ziek zijn?
Of dat hij noodgedwongen thuis zit en maar een kleurplaat gaat in kleuren omdat hij niet veel anders meer kan?
Waarom zo humorloos?

Het artikel in combinatie met dergelijk psychedelische tekeningen is puur kino, het enige wat het zou afmaken is een beeldrapportage waarin hij zijn koptelefoon afzet en we kunnen horen dat hij op volume 100 Scandinavische metal aan het luisteren is _O-
  vrijdag 11 februari 2022 @ 14:04:58 #202
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203615224
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 13:58 schreef Grems het volgende:

[..]
Van alle mogelijke voorbeelden blijf je wel erg hangen in dat verbod op penisknip, anaalseks en kontplug promotie gericht op kinderen, heb je aandelen in een uitgever of iets dergelijks?

Op zich benoem je wel een goed punt, het feit dat gigantische groepen deugmensen het ineens roerend eens is met het feit dat keuzes ( zeer vergaande ) consequenties ( mogen ) hebben is een zeer interessante ontwikkeling.
Vond het verbazingwekkend en haast eng hoeveel mensen hun grondrechten werkelijk wilden opgeven. :X

En daarnaast de mensen die openlijk fascistische uitspraken deden. ;(

Hopenlijk is dit niet de meerderheid en zijn er nog voldoende mensen die willen vechten voor hun vrijheid straks.
To BG or not to BG!
pi_203615291
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 13:58 schreef Grems het volgende:

[..]
Van alle mogelijke voorbeelden blijf je wel erg hangen in dat verbod op penisknip, anaalseks en kontplug promotie gericht op kinderen, heb je aandelen in een uitgever of iets dergelijks?
Ja, klopt.
Dat karikatuur werd ervan gemaakt om het te rechtvaardigen.
En dan nu boos zijn dat er een karikatuur wordt gemaakt van ongevaccineerden om de maatregelen te rechtvaardigen...
Karma...


quote:
Op zich benoem je wel een goed punt, het feit dat gigantische groepen deugmensen het ineens roerend eens is met het feit dat keuzes ( zeer vergaande ) consequenties ( mogen ) hebben is een zeer interessante ontwikkeling.
Ja, die vinden het prima dat de rollen eens omgedraaid worden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 11 februari 2022 @ 14:09:55 #204
451005 Grems
Clown World
pi_203615313
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, klopt.
Dat karikatuur werd ervan gemaakt om het te rechtvaardigen.
En dan nu boos zijn dat er een karikatuur wordt gemaakt van ongevaccineerden om de maatregelen te rechtvaardigen...
Karma...
[..]
Ja, die vinden het prima dat de rollen eens omgedraaid worden.
Welke uitgever?
pi_203615629
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, klopt.
Dat karikatuur werd ervan gemaakt om het te rechtvaardigen.
En dan nu boos zijn dat er een karikatuur wordt gemaakt van ongevaccineerden om de maatregelen te rechtvaardigen...
Karma...
En dan ga je gewoon het statement van die user in het Hongarije-topic projecteren op de users hier omdat hij/zij toevallig hier ook heeft gepost? Niveautje hoor.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_203615637
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:04 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Vond het verbazingwekkend en haast eng hoeveel mensen hun grondrechten werkelijk wilden opgeven. :X
Als het hunzelf niet raakt zijn mensen daar best toe bereid.
Dat bleek wel uit de discussie over Hongarije. Gewoon een karikatuur ervan maken en net doen alsof het goed bedoel is om een bepaald deel van de bevolking te beschermen, en mensen gaan snel om.
Totdat het een keertje met hunzelf gebeurt, en dan opeens is het heel onrechtvaardig...

quote:
En daarnaast de mensen die openlijk fascistische uitspraken deden. ;(
FVD is niet voor niets zo populair...

quote:
Hopenlijk is dit niet de meerderheid en zijn er nog voldoende mensen die willen vechten voor hun vrijheid straks.
Nee, men kijkt alleen naar zichzelf. Degenen die wel verder kijken zijn vies en linksig...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203615656
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:34 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
En dan ga je gewoon het statement van die user in het Hongarije-topic projecteren op de users hier omdat hij/zij toevallig hier ook heeft gepost? Niveautje hoor.
Ik constateer dat bepaalde gebruikers zich nu achtergesteld voelen, terwijl ze er geen probleem mee hadden dat anderen werden achtergesteld...
Karma.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203615675
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik constateer dat bepaalde gebruikers zich nu achtergesteld voelen, terwijl ze er geen probleem mee hadden dat anderen werden achtergesteld...
Karma.
Laat die posts eens zien waar je op doelt dan.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_203615839
'Ministerie bemoeide zich met 'onafhankelijke' OMT-adviezen'

Oei! Toch politieke sturing.

Je verwacht het niet!

quote:
Het RIVM heeft hoogstwaarschijnlijk ook achteraf tekstsuggesties van het ministerie toegevoegd aan geheime notulen van OMT-vergaderingen. Nieuwsuur ontdekte namelijk dat een specifieke zin van een ambtenaar met daarin een opvallende spelfout in ongewijzigde vorm opdook in de notulen van een eerder gehouden OMT-bijeenkomst. Het RIVM wil niet ingaan op vragen over vertrouwelijke stukken. Het ministerie zelf zegt daar geen toegang toe te hebben.
Schaamteloze schurken zijn het.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:04:22 #210
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203616003
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:04 schreef Grems het volgende:

[..]
Waarom zo humorloos?

Het artikel in combinatie met dergelijk psychedelische tekeningen is puur kino, het enige wat het zou afmaken is een beeldrapportage waarin hij zijn koptelefoon afzet en we kunnen horen dat hij op volume 100 Scandinavische metal aan het luisteren is _O-
Nou wat een humor... lekker lachen om iemands ziekte :{
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203616037
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:51 schreef Mr.Sandman het volgende:
'Ministerie bemoeide zich met 'onafhankelijke' OMT-adviezen'

Oei! Toch politieke sturing.

Je verwacht het niet!
[..]
Schaamteloze schurken zijn het.
Rutte ziet de bui al hangen en is voor het eerst een dinsdag niet aanwezig tijdens de persconferentie. Om lastige vragen over de WOB stukken te vermijden.

twitter
pi_203616064
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:08 schreef Mylene het volgende:

[..]
Rutte ziet de bui al hangen en is voor het eerst een dinsdag niet aanwezig tijdens de persconferentie. Om lastige vragen over de WOB stukken te vermijden.

[ twitter ]
De gluiperd.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203616137
Zevenduidend agenten inzetten tegen de truckers:

https://www.rd.nl/artikel(...)gen-vrijheidskonvooi
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203616145
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 13:58 schreef Grems het volgende:
Oh, het is vooral willekeur.
Kan me nog een topic herinneren over inperken van grondrechten in Hongarije, en toen waren een aantal die hier moord en brand schreeuwen over het inperken van grondrechten vanwege Covid het daar absoluut mee eens. De Hongaarse overheid had gewoon dat recht, en het was ter bescherming van de eigen burgers. Daar kun je toch niet tegen zijn?
Sterker nog, daar iets van zeggen was vies linksig gedrag...

Tja, nu voelt men zelf hoe het is om beperkt te worden, zogenaamd om anderen te beschermen...
En dan opeens is het wel een probleem.
Waar gaat deze tekst over dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:21:32 #215
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203616165
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:08 schreef Mylene het volgende:

[..]
Rutte ziet de bui al hangen en is voor het eerst een dinsdag niet aanwezig tijdens de persconferentie. Om lastige vragen over de WOB stukken te vermijden.

[ twitter ]
Mylene!
ik mis jou ergens anders op dit forum!
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203616211
Je zou maar zo matig je beleid kunnen vertolken als proportioneel dat het gigantische protest reacties opwekt als dit...

De hele wereld zou maar synchroon extremistisch beleid doorvoeren..... Je zou haast denken dat het een complot is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203616222
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:08 schreef Mylene het volgende:

[..]
Rutte ziet de bui al hangen en is voor het eerst een dinsdag niet aanwezig tijdens de persconferentie. Om lastige vragen over de WOB stukken te vermijden.

[ twitter ]
Die kale is ook een engnek eerste klas.
pi_203616267
De oproep tot tribunalen was eerst gewoon enigszins misplaatste humor, ondertussen zou ik me toch voorzichtig zorgen gaan maken.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:30:39 #219
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203616274
twitter


hoe diep is de beerput???
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:32:53 #220
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203616303
twitter


van kwaad tot erger
waar houdt het op?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:35:54 #221
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203616346
al die bagger die nu naar boven komt?
verandert dit wat aan de zienswijze van de overheidsvolgers?

Of ben ik nog steeds gek omdat ik de overheid niet meer vertrouw en de wetenschappers die daar aan zijn verbonden
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203616366
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:26 schreef Halcon het volgende:

[..]
Die kale is ook een engnek eerste klas.
Voldemort.

pi_203616392
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:35 schreef greysbones het volgende:
al die bagger die nu naar boven komt?
verandert dit wat aan de zienswijze van de overheidsvolgers?
_O- :D Daar ging mijn koffie.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:39:09 #224
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203616404
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:38 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
_O- :D Daar ging mijn koffie.
nee he -O-

die blijven lekker het narretief volgen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203616468
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:39 schreef greysbones het volgende:

[..]
nee he -O-

die blijven lekker het narretief volgen
Hoe vaak ik al niet heb gedacht dat een bepaalde gebeurtenis voor een ommekeer zou zorgen...
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:45:24 #226
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203616494
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:42 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Hoe vaak ik al niet heb gedacht dat een bepaalde gebeurtenis voor een ommekeer zou zorgen...
ik ben positief ingesteld
en hoop dan dat inderdaad dit echt gaat zorgen voor een U turn

het pluspunt is wel dat het onafhankelijke aspect van het OMT dus onderzocht is door Nieuwsuur
die toch voornamelijk staatspropaganda serveert
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203616507
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

hoe diep is de beerput???
Het gaat om ongeveer 1,8 miljoen documenten die zijn opgevraagd en ze hebben nu alleen documenten van de eerste paar maanden van 2020 vrijgegeven volgens mij. Ik denk dat er nog veel meer naar boven komt met hopelijk de val van het Schwabinet als resultaat. Het is geen toeval dat De Jonge met smoesjes zo lang mogelijk heeft geprobeerd het vrijgeven van de WOB-verzoeken te rekken.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:47:20 #228
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203616516
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:46 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Het gaat om ongeveer 1,8 miljoen documenten die zijn opgevraagd en ze hebben nu alleen documenten van de eerste paar maanden van 2020 vrijgegeven volgens mij. Ik denk dat er nog veel meer naar boven komt met hopelijk de val van het Schwabinet als resultaat. Het is geen toeval dat De Jonge met smoesjes zo lang mogelijk heeft geprobeerd het vrijgeven van de WOB-verzoeken te rekken.
ik hoop het echt
klaar met deze poppenkast
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:51:04 #229
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203616549
twitter


beetje humor moet kunnen ;)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203616552
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik ben positief ingesteld
en hoop dan dat inderdaad dit echt gaat zorgen voor een U turn

het pluspunt is wel dat het onafhankelijke aspect van het OMT dus onderzocht is door Nieuwsuur
die toch voornamelijk staatspropaganda serveert
Waarmee maar weer eens bewezen is dat dat dus niet het geval is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 11 februari 2022 @ 15:55:59 #231
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203616602
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

beetje humor moet kunnen ;)
Altijd een engerd geweest al in zijn jonge jaren


:o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203616669
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarmee maar weer eens bewezen is dat dat dus niet het geval is.
Hebben we het moment bereikt dat zelfs jij je oogkleppen afdoet?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203616709
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:01 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Hebben we het moment bereikt dat zelfs jij je oogkleppen afdoet?
Ik heb nooit gesteld dat msm enkel overheids propaganda uitzendt, waarbij ik elke opponent verwijt enkel de msm propaganda te volgen .
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203616778
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik heb nooit gesteld dat msm enkel overheids propaganda uitzendt, waarbij ik elke opponent verwijt enkel de msm propaganda te volgen .
Dat lijkt me onnodig generaliserend.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:14:05 #235
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203616806
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 15:46 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Het gaat om ongeveer 1,8 miljoen documenten die zijn opgevraagd en ze hebben nu alleen documenten van de eerste paar maanden van 2020 vrijgegeven volgens mij. Ik denk dat er nog veel meer naar boven komt met hopelijk de val van het Schwabinet als resultaat. Het is geen toeval dat De Jonge met smoesjes zo lang mogelijk heeft geprobeerd het vrijgeven van de WOB-verzoeken te rekken.
En dan doen alsof ze er geen "actieve herinnering" aan hebben, om vervolgens weer vrolijk verder te gaan? :s)
pi_203616968
twitter

Het wordt gezellig dit weekend in Parijs, de eerste pantservoertuigen van de politie zijn gearriveerd.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:29:09 #237
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203616982
twitter


we moeten vooral begrip hebben _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203617023
twitter

Over de pcr test, dat het net zo goed kan zijn dat er een ander virus of bacterie is met hetzelfde stukje rna.

Jeej WOB
pi_203617100
twitter

Puur genieten!
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:37:56 #240
451005 Grems
Clown World
pi_203617104
Kunnen we geen petitie starten om het WOB verzoek voortaan het BNW(Vindicatie) verzoek te noemen?

Het oogwaterende eraan is dat ze morgen met bullshit model versie 9001 kunnen komen en de usual suspects het met droge ogen blijven verdedigen.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:38:40 #241
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203617115
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:31 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Over de pcr test, dat het net zo goed kan zijn dat er een ander virus of bacterie is met hetzelfde stukje rna.

Jeej WOB
man man man
wat triest allemaal
ergens hoop je toch altijd dat je het niet goed hebt.. dat de leiders van dit land niet zo ziek kunnen zijn
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203617136
twitter

Sit back and enjoy the show.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:40:03 #243
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203617138
ik neem toch aan dat dit soort zaken voldoende moet zijn voor een advocaat als Bart Maes om de hele boel onderuit te halen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203617173
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
man man man
wat triest allemaal
ergens hoop je toch altijd dat je het niet goed hebt.. dat de leiders van dit land niet zo ziek kunnen zijn
Al die verhalen komen natuurlijk wel ergens vandaan. Zou mooi zijn als het allemaal boven tafel komt.

Opgeklopte cijfers, omt invloed, worsten..

Het is exact wat we al jaren zeiden en dachten. Misschien nog wel erger. Nu de pfizer documenten nog..
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:43:31 #245
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203617185
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:42 schreef _I het volgende:

[..]
Al die verhalen komen natuurlijk wel ergens vandaan. Zou mooi zijn als het allemaal boven tafel komt.

Opgeklopte cijfers, omt invloed, worsten..

Het is exact wat we al jaren zeiden en dachten. Misschien nog wel erger. Nu de pfizer documenten nog..
eng toch!
dat we dus wel zo'n verrotte regering hebben
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203617219
twitter

Goed spul
pi_203617221
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:43 schreef greysbones het volgende:

[..]
eng toch!
dat we dus wel zo'n verrotte regering hebben
Die informatie die steeds niet doorgestuurd werd. Foute data, foute modellen.. Het is heel eng, maar natuurlijk al jaren bekend. Het werd alleen nooit onderzocht.

Best frappant dus wel dat alles nu zo naar buiten komt. Die Ernst Kuipers zal ook wel spijt hebben.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:48:55 #248
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203617234
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:47 schreef _I het volgende:

[..]
Die informatie die steeds niet doorgestuurd werd. Foute data, foute modellen.. Het is heel eng, maar natuurlijk al jaren bekend. Het werd alleen nooit onderzocht.

Best frappant dus wel dat alles nu zo naar buiten komt. Die Ernst Kuipers zal ook wel spijt hebben.
het kan toch niet dat Hugo hier zo onderuit komt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203617306
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
het kan toch niet dat Hugo hier zo onderuit komt
Vast wel.
Las net dat voetballers hartaanvallen krijgen van het fluitje van de scheidsrechter.

Naast 7 andere bizarre redenen. Alles behalve de vaccinatie.

Virus kan na een jaar nog hartproblemen geven. Maar de vaccinatie die op hetzelfde spike eiwit is gebaseerd; onmogelijk.

Zou fijn zijn als alle contracten met de pharmaceuten bekend worden gemaakt.

Maar al met al. Nee, ik verwacht geen tribunalen. Ook de oppositie is er onderdeel van. Allemaal theater.
pi_203617309
De shitstorm komt eigenlijk pas net op gang. Denk dat er nog heel wat boven water gaat komen.

En meneertje Kuipers gaat het nog geen jaar volhouden.
pi_203617426
twitter

Energieprijzen. Hadden we die al?
  vrijdag 11 februari 2022 @ 17:04:26 #252
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203617445
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:03 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Energieprijzen. Hadden we die al?
_O- _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 17:05:50 #253
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203617470
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 17:08:58 #254
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203617517
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203617539
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Goed spul
Ze gaan dat onderzoeken 11-02-2022 ja?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203617547
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:03 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Energieprijzen. Hadden we die al?
_O- niet te geloven, letterlijk alles krijgt de schuld behalve de prik. In canada roepen dat het komt door "sneeuw schoffelen" |:(

Had laatst een meme gevonden die alle kranten stukjes met deze idioterie had verzameld, was echt hilarisch, kan hem nu helaas niet vinden.
pi_203617561
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:53 schreef _I het volgende:

[..]
Vast wel.
Las net dat voetballers hartaanvallen krijgen van het fluitje van de scheidsrechter.

Naast 7 andere bizarre redenen. Alles behalve de vaccinatie.

Virus kan na een jaar nog hartproblemen geven. Maar de vaccinatie die op hetzelfde spike eiwit is gebaseerd; onmogelijk.

Zou fijn zijn als alle contracten met de pharmaceuten bekend worden gemaakt.

Maar al met al. Nee, ik verwacht geen tribunalen. Ook de oppositie is er onderdeel van. Allemaal theater.
Zolang niet 90% zoiets heeft van we zijn bedrogen gaat dat niet gebeuren...

Weetje wat wel een grote grap is overigens:
Stel dit vaccin blijkt over 2 jaar een soort van AIDS te veroorzaken.

Dan komen die tribunalen wél, maar er valt ze niet meer of minder te verwijten dan nu.
En rechters zullen óók beïnvloed worden door die uitkomst, terwijl dat er niet toe zou moeten doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203617580
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:11 schreef Frenky893 het volgende:

[..]
_O- niet te geloven, letterlijk alles krijgt de schuld behalve de prik. In canada roepen dat het komt door "sneeuw schoffelen" |:(

Had laatst een meme gevonden die alle kranten stukjes met deze idioterie had verzameld, was echt hilarisch, kan hem nu helaas niet vinden.
Zolang het niet gewoon fatsoenlijk wetenschappelijk / statistisch onderzoek is waarin vaccinatiestatus danwel virus besmetting wordt meegenomen is het allemaal ruis.

Geen idee waar deze signalen vandaan komen maar het is - bottem line - enorm amateuristisch, dus ben benieuwd wat de bron is voor die media items.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 11 februari 2022 @ 17:23:08 #259
451005 Grems
Clown World
pi_203617666
pi_203617705
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zolang niet 90% zoiets heeft van we zijn bedrogen gaat dat niet gebeuren...

Weetje wat wel een grote grap is overigens:
Stel dit vaccin blijkt over 2 jaar een soort van AIDS te veroorzaken.

Dan komen die tribunalen wél, maar er valt ze niet meer of minder te verwijten dan nu.
En rechters zullen óók beïnvloed worden door die uitkomst, terwijl dat er niet toe zou moeten doen.
Eerst het parlementaire onderzoek maar eens afwachten. Benieuwd wat wij van wc eend ervan gaan zeggen. :s)
  vrijdag 11 februari 2022 @ 17:27:34 #261
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203617712
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:26 schreef _I het volgende:

[..]
Eerst het parlementaire onderzoek maar eens afwachten. Benieuwd wat wij van wc eend ervan gaan zeggen. :s)
net als de duyvis nootjes
OK
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203617724
Honk Honk

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203617776
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:28 schreef Ali_boo het volgende:
Honk Honk

[ twitter ]
_O- Nou, 2 minuten vrachtwagens.... 4 vrachtwagen lengtes tussen de vrachtwagens.... 80 km per 60 min... 2,6 km per 2 min..... 650 meter vrachtwagen.... lengte vrachtwagen met aanhanger.. 12 meter... 50 trucks?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203617807
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:26 schreef _I het volgende:

[..]
Eerst het parlementaire onderzoek maar eens afwachten. Benieuwd wat wij van wc eend ervan gaan zeggen. :s)
Ik kan er gewoon echt niet bij met mijn kop.

Omicron nu is minder erg dan Influenza all the fucking time.
Waarom nu dan maatregelen en toen niet?
En er zijn mensen die dus niet begrijpen dat de situatie nu niet erger is dan altijd geweest...... Hoe scheef moet je realiteitszin dan zijn?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203617820
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:32 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O- Nou, 2 minuten vrachtwagens.... 4 vrachtwagen lengtes tussen de vrachtwagens.... 80 km per 60 min... 2,6 km per 2 min..... 650 meter vrachtwagen.... lengte vrachtwagen met aanhanger.. 12 meter... 50 trucks?
Geef het even de tijd

We mogen blij zijn dat we niet in Frankrijk wonen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203617845
twitter
pi_203617871
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:28 schreef Ali_boo het volgende:
Honk Honk

[ twitter ]
Go truckers ^O^
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203617873
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik kan er gewoon echt niet bij met mijn kop.

Omicron nu is minder erg dan Influenza all the fucking time.
Waarom nu dan maatregelen en toen niet?
En er zijn mensen die dus niet begrijpen dat de situatie nu niet erger is dan altijd geweest...... Hoe scheef moet je realiteitszin dan zijn?
Er is ook totaal geen logische basis meer.

Stockholm syndroom denk!?
pi_203617894
Dat worden toch echt een hoop politieke gevangen zeg.
Die gasten wordt hun baan ook afgepakt dus wat hebben ze nog te verliezen? .
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203617901
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:11 schreef Frenky893 het volgende:

[..]
_O- niet te geloven, letterlijk alles krijgt de schuld behalve de prik. In canada roepen dat het komt door "sneeuw schoffelen" |:(

Had laatst een meme gevonden die alle kranten stukjes met deze idioterie had verzameld, was echt hilarisch, kan hem nu helaas niet vinden.
Deze?
twitter

Of deze
twitter
pi_203617907


Alle startpunten van de truckers richting Parijs.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_203617989
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:44 schreef _I het volgende:

[..]
Deze?
[ twitter ]
Of deze
[ twitter ]
Raar eigenlijk, nu wordt opeeens hart attacks bij alles en iedereen gepropageerd en ook aids, waarom dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203618131
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Raar eigenlijk, nu wordt opeeens hart attacks bij alles en iedereen gepropageerd en ook aids, waarom dan?
Zie idd heel veel oproepen om je te laten testen voor aids, zelfs van Harry de wegloop prins.

Toeval..
pi_203618292
Maar wat ik me afvraag he , waarom komt die info juist nu naar buiten ?
En waarom bericht de msm voor het eerst sinds de pandemie eerlijk over deze misstanden ?

Voelt een beetje als afleiding voor iets veel groters

Heeft het wellicht hiermee iets te maken ?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203618429
twitter


Kuzu moet ook even zijn ei kwijt na het lezen van de vrijgegeven wob-documenten :P
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_203618476
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 18:19 schreef Ali_boo het volgende:
Maar wat ik me afvraag he , waarom komt die info juist nu naar buiten ?
En waarom bericht de msm voor het eerst sinds de pandemie eerlijk over deze misstanden ?

Voelt een beetje als afleiding voor iets veel groters

Heeft het wellicht hiermee iets te maken ?

[ twitter ]
Wat heeft het met spanningen in Oekraine te maken? Bedoel je dat Oekraine nu afleiding vormt voor alle corona schandalen? Dat klopt m.i. wel.

Wat betreft Oekraine en Rusland etc. maak ik me niet zo’n zorgen. Als het daar fout loopt i.c.m. met een nucleaire oorloog gaan we er allemaal aan, lijkt me niet dat er ook maar iemand is die dat wilt.
pi_203618572
Moderna CEO, Stéphane Bancel, Deleted His Twitter Account

This former Blackrock hedge fund manager started digging into death statistics from insurance companies and funeral homes:

twitter


He also started accusing Pfizer and Moderna of fraud in the vaccine clinical trials.

Then the Moderna CEO deleted his twitter account 2 days ago: https://twitter.com/sbancel

He has dumped $400M worth of MRNA stock: https://www.tradingview.com/x/nemKVfo6/

Noubar Afeyan is another Moderna cofounder who has dumped shares for $1.5B

They have a huge incentive to do another pump&dump with another risky vaccine.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203618631
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 18:39 schreef unfazed het volgende:

[..]
Wat heeft het met spanningen in Oekraine te maken? Bedoel je dat Oekraine nu afleiding vormt voor alle corona schandalen? Dat klopt m.i. wel.

Wat betreft Oekraine en Rusland etc. maak ik me niet zo’n zorgen. Als het daar fout loopt i.c.m. met een nucleaire oorloog gaan we er allemaal aan, lijkt me niet dat er ook maar iemand is die dat wilt.
Er zal er veel grotere crisis voor in de plaats komen , dat is igg mijn theorie .
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203618640
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:53 schreef _I het volgende:

[..]
Vast wel.
Las net dat voetballers hartaanvallen krijgen van het fluitje van de scheidsrechter.

Naast 7 andere bizarre redenen. Alles behalve de vaccinatie.

Virus kan na een jaar nog hartproblemen geven. Maar de vaccinatie die op hetzelfde spike eiwit is gebaseerd; onmogelijk.

Zou fijn zijn als alle contracten met de pharmaceuten bekend worden gemaakt.

Maar al met al. Nee, ik verwacht geen tribunalen. Ook de oppositie is er onderdeel van. Allemaal theater.
Maar waaruit blijkt dat de hartproblemen door het spike eiwit komen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 11 februari 2022 @ 18:58:39 #280
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203618678
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 18:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar waaruit blijkt dat de hartproblemen door het spike eiwit komen?
Ik gok op dit moment nog nergens uit. Maar het is wel enorm opvallend dat er zo veel mensen hartproblemen hebben en die allemaal veroorzaakt lijken te worden door dingen die allemaal al jaren bestonden voor het vaccin.

Let wel, ik zeg nergens dat het door het vaccin komt, ik heb ook geen idee, maar het komt wel allemaal erg verdacht over.

En laat BNW er nou precies zijn om dat zoort dingen te "onderzoeken"
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203618820
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 18:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik gok op dit moment nog nergens uit. Maar het is wel enorm opvallend dat er zo veel mensen hartproblemen hebben en die allemaal veroorzaakt lijken te worden door dingen die allemaal al jaren bestonden voor het vaccin.

Let wel, ik zeg nergens dat het door het vaccin komt, ik heb ook geen idee, maar het komt wel allemaal erg verdacht over.

En laat BNW er nou precies zijn om dat zoort dingen te "onderzoeken"
Helaas vindt er op BNW geen enkel onderzoek plaats...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 11 februari 2022 @ 19:12:27 #282
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203618835
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 19:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Helaas vindt er op BNW geen enkel onderzoek plaats...
Bron?

Of vindt er volgens jou geen onderzoek plaats waar je het mee eens bent, dat is namelijk heel wat anders.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203618924
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 19:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Bron?

Of vindt er volgens jou geen onderzoek plaats waar je het mee eens bent, dat is namelijk heel wat anders.
Nou, kom eens met een voorbeeld van een onderzoek dat binnen deze thread heeft plaatsgevonden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203619007
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 18:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik gok op dit moment nog nergens uit. Maar het is wel enorm opvallend dat er zo veel mensen hartproblemen hebben en die allemaal veroorzaakt lijken te worden door dingen die allemaal al jaren bestonden voor het vaccin.

Let wel, ik zeg nergens dat het door het vaccin komt, ik heb ook geen idee, maar het komt wel allemaal erg verdacht over.

En laat BNW er nou precies zijn om dat zoort dingen te "onderzoeken"
Zijn meerdere onderzoeken naar gedaan. Myocarditis door de reactie van het hart op het aanmaken van het spike eiwit.
https://www.nature.com/articles/s41569-021-00662-w

-nee dus-

[ Bericht 9% gewijzigd door miss_sly op 11-02-2022 20:22:15 ]
pi_203619059
twitter

Aanvullend op het stuk uit nature van vorige post
pi_203619205
twitter

_O- best humor.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 20:01:21 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203619614
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:04 schreef Grems het volgende:

[..]
Waarom zo humorloos?

Het artikel in combinatie met dergelijk psychedelische tekeningen is puur kino, het enige wat het zou afmaken is een beeldrapportage waarin hij zijn koptelefoon afzet en we kunnen horen dat hij op volume 100 Scandinavische metal aan het luisteren is _O-
Nou hij zit zit ziek thuis kan niet werken heeft amper inkomen kan geen normale hobby meer beoefenen en zit gewoon diep in de put hierdoor..
En geen duidelijk uitzicht hoe nu verder.

Daar kan ik geen humor meer van inzien..
Schijnbaar is dat hier wel erg grappig.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 11 februari 2022 @ 20:09:28 #288
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203619749
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 13:28 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Dat iemand die zogenaamd zoveel kleuren niet kan handelen en dan zulke kleurplaten maakt. :D
Denk dat het eerder te maken heeft met bijvoorbeeld veel felle kleuren snelle bewegingen, zoiets al epilepsie!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203620101
twitter

Ondertussen 175km van Parijs.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_203620845
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 18:54 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Er zal er veel grotere crisis voor in de plaats komen , dat is igg mijn theorie .
Oh zeker. De komende 50 jaar gaan er nog heel wat crises aankomen. Wat een tijd om levend te zijn! De singulariteit komt er aan. Zet je schrap.
pi_203621039
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 19:41 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
_O- best humor.
The f.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203621066
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 18:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik gok op dit moment nog nergens uit. Maar het is wel enorm opvallend dat er zo veel mensen hartproblemen hebben en die allemaal veroorzaakt lijken te worden door dingen die allemaal al jaren bestonden voor het vaccin.

Let wel, ik zeg nergens dat het door het vaccin komt, ik heb ook geen idee, maar het komt wel allemaal erg verdacht over.

En laat BNW er nou precies zijn om dat zoort dingen te "onderzoeken"
Nergens uit??

Symptomen zijn hetzelfde van vaccin en het virus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203621094
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:03 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Energieprijzen. Hadden we die al?
Die twitter draad zeker een hele mooie verzameling van de laatse BS is! LOL!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203621381
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 20:01 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nou hij zit zit ziek thuis kan niet werken heeft amper inkomen kan geen normale hobby meer beoefenen en zit gewoon diep in de put hierdoor..
En geen duidelijk uitzicht hoe nu verder.

Daar kan ik geen humor meer van inzien..
Schijnbaar is dat hier wel erg grappig.
Amper inkomen? Ziektewet niet zo heel erg laag is, dacht ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203621431
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 21:30 schreef unfazed het volgende:
de 50 jaar gaan er nog heel wat crises aankomen. Wat een tijd om levend te zijn! De singulariteit komt er aan. Zet je schra
Denk eerder aan 5 weken, 6 maanden tops _O-
Zie oa deze bericht

twitter


Maar goed we gaan het zien
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203621496
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 21:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
The f.
Special voor jouw dan maar



A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203621519
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 22:11:23 #298
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203621554
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 22:01 schreef Tingo het volgende:

[..]
Amper inkomen? Ziektewet niet zo heel erg laag is, dacht ik.
70% meen ik, ligt natuurlijk ook aan je uitgaven hé..
Misschien beetje meegekregen dat veel reguliere prijzen behoorlijk omhoog zijn geschoten de laatste tijd.
Een leraar verdiend niet zo bijster veel.

Momenteel is geloof ik de beste baan vrachtwagen chauffeur daar is een enorm te kort aan dus zullen de lonen ook wel stuk omhoog zijn gegaan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203621670
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 22:11 schreef theguyver het volgende:

[..]
70% meen ik, ligt natuurlijk ook aan je uitgaven hé..
Misschien beetje meegekregen dat veel reguliere prijzen behoorlijk omhoog zijn geschoten de laatste tijd.
Een leraar verdiend niet zo bijster veel.

Momenteel is geloof ik de beste baan vrachtwagen chauffeur daar is een enorm te kort aan dus zullen de lonen ook wel stuk omhoog zijn gegaan.
70% van je laaste loonstrookje niet 'amper inkomen' is. Misschien 'je collega' geeft veel uit aan gekleurde potloden....als potloden in de laatste tijd zo erg veel duurder geworden weet ik niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203621804
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 22:07 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Special voor jouw dan maar

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
'people who breathe more than 5 percent above the daily average increased risk of myocarditis' ?

Good grief - volgende is zeker dat 'fietsen slecht voor je is'. ffs.

'Cyclists have an increased risk of myocarditis!'
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203621818
and now for something completely different....
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')