En kudos to you and loveyoulongtime - dat het allemaal bluf en bluster is.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De media is gevaarlijker dan dat verkoudsheidvirusje
Het is 1 groot hollywood script mate,.. Hugo was wel een betere acteur dan die Voldemort Kuipers btwquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
En kudos to you and loveyoulongtime - dat het allemaal bluf en bluster is.
Hele verkeerde conclusie. Ben je weleens in Bulgarije geweest? Heb je enig idee hoe de mensen daar leven? Heb je ook de statistieken bekeken m.b.t. algehele gezondheidszorg en gemiddelde levensverwachting? Ik wel en de conclusie die jij trekt heeft niks met wel of geen vaccinatie.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:34 schreef Bakermat het volgende:
[..]
Had Nederland een even lage vaccinatiegraad gehad als bijvoorbeeld Bulgarije dan zouden de ziekenhuizen inmiddels stampensvol liggen en zat de hele boel weer potdicht. Dat kan ik je op een briefje meegeven.
In dat land ligt inmiddels meer dan 1/1.000 in het ziekenhuis en 1/10.000 op de IC. Zie je het al voor je, circa 17.500 in ziekenhuis en 1.750 op IC in NL?
Denk dat die man ooit van de uni is gekicktquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:42 schreef Ali_boo het volgende:
@:Isdatzo moest meteen aan jouw denken bij het zien van deze clip
[ twitter ]
Geen sneer , slechts een observatie
Deze heb ik ook al eens gepost half jaar eerder ofzo, geeft niet altijd goed om bij stil te staan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:42 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
zou het?quote:De Duitse regering heeft toegegeven dat het “pandemie van de ongevaccineerden”-verhaal gebaseerd was op een “softwarefout” die hen ten onrechte vertelde dat 90% van de nieuwe gevallen van corona zich voordeed onder de ongevaccineerden.
Minister van Volksgezondheid Karl Lauterbach, de hoogste gezondheidsambtenaar in Duitsland wiens positie gelijk is aan die van de CDC-directeur in Amerika, beweerde vorige week dat “het een vergissing was” en “niet met opzet was gedaan om de niet-gevaccineerden grotendeels de schuld te geven van de pandemie”.
In feite, in de meeste gevallen “wisten ze niet eens wie gevaccineerd was en wie niet”, rapporteert de National Pulse.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:42 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Vanmorgen geplaatsquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Deze heb ik ook al eens gepost half jaar eerder ofzo, geeft niet altijd goed om bij stil te staan.
Ik kwam ook nog dit tegen
Duitse minister van Volksgezondheid geeft toe: ‘pandemie van de ongevaccineerden was onzin, en gebasseerd op een softwarefout’
[..]
zou het?
Goed gedaanquote:
Een 'softwarefout'? 😂quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Deze heb ik ook al eens gepost half jaar eerder ofzo, geeft niet altijd goed om bij stil te staan.
Ik kwam ook nog dit tegen
Duitse minister van Volksgezondheid geeft toe: ‘pandemie van de ongevaccineerden was onzin, en gebasseerd op een softwarefout’
[..]
zou het?
Dus je hebt nu een booster gehad onder dwang?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:48 schreef Grems het volgende:
[..]
Er kwamen geen boosters, qr code was een extreemrechts complot, drang en dwang was een complot, gevaccineerden raakten niet meer besmet en konden het ook niet verspreiden, met in plaats van door corona in het ziekenhuis of overleden was een complot, winter des doods voor de ongevaccineerden, 1001 bullshit modellen.
Het is maar wat je nauwelijks afwijken noemt.
Liggen er 2000-7000 mensen op de IC?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus je hebt nu een booster gehad onder dwang?
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:17 schreef Ali_boo het volgende:
Bed opmaken, levensgevaarlijk
[ afbeelding ]
Paracetamol , zeg gewoon nee
[ afbeelding ]
Tja, dan mogen de vaxx pushers hier langzaamaan toch wel hun boeltje gaan pakkenquote:
Als straks ιcht blijkt dat dat hele gebeuren van het ongevaccineerden bashen op foute cijfers is gebaseerd klopt dan zouden bepaalde mensen excuses kunnen aanbieden. Lijkt me dan wel gepast.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja, dan mogen de vaxx pushers hier langzaamaan toch wel hun boeltje gaan pakkenBen je vaxxed prima als je dat wil en men zich daardoor veiliger voelt. Is iemand unvaxxed laat hem/haar/non binair/trans (voor dat er daar weer discussie over los barst dat ik niet inclusief genoeg ben) ook lekker in hun waarde en stop met het constante vaxx pushen hier, just my humble opinion.
Maak je niet druk, zodra dergelijke verhalen mainstream worden heeft men nooit geclaimd dat er een pandemie van de ongevaccineerden plaatsvond en is stellen dat dit wel zo is de boel ombuigen naar BNW.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:56 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Als straks ιcht blijkt dat dat hele gebeuren van het ongevaccineerden bashen op foute cijfers is gebaseerd klopt dan zouden bepaalde mensen excuses kunnen aanbieden. Lijkt me dan wel gepast.
Dat vaxx pushen kun je ze bijna niet kwalijk nemen omdat Hugo en Mark daartoe hebben opgeroepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |