abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203571307
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:46 schreef PSVCL het volgende:

[..]
De media is gevaarlijker dan dat verkoudsheidvirusje
En kudos to you and loveyoulongtime - dat het allemaal bluf en bluster is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203571366
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 16:06 schreef Tingo het volgende:

[..]
En kudos to you and loveyoulongtime - dat het allemaal bluf en bluster is.
Het is 1 groot hollywood script mate,.. Hugo was wel een betere acteur dan die Voldemort Kuipers btw
pi_203572020
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 08:34 schreef Bakermat het volgende:

[..]
Had Nederland een even lage vaccinatiegraad gehad als bijvoorbeeld Bulgarije dan zouden de ziekenhuizen inmiddels stampensvol liggen en zat de hele boel weer potdicht. Dat kan ik je op een briefje meegeven.

In dat land ligt inmiddels meer dan 1/1.000 in het ziekenhuis en 1/10.000 op de IC. Zie je het al voor je, circa 17.500 in ziekenhuis en 1.750 op IC in NL?
Hele verkeerde conclusie. Ben je weleens in Bulgarije geweest? Heb je enig idee hoe de mensen daar leven? Heb je ook de statistieken bekeken m.b.t. algehele gezondheidszorg en gemiddelde levensverwachting? Ik wel en de conclusie die jij trekt heeft niks met wel of geen vaccinatie.
pi_203572157
twitter

:') :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203572188
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203572219
Bed opmaken, levensgevaarlijk

Paracetamol , zeg gewoon nee

pi_203572315
Er zijn vandaag maar liefst 3.94.759 Nederlanders positief getest.
Zipportal in COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2628 FlodderGOD

:o
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203572398
Wie maakt hem af ? Dit betekende dat de .....

twitter
pi_203572483
@Isdatzo moest meteen aan jouw denken bij het zien van deze clip

twitter

Geen sneer , slechts een observatie O+
pi_203572554
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:42 schreef Ali_boo het volgende:
@:Isdatzo moest meteen aan jouw denken bij het zien van deze clip

[ twitter ]

Denk dat die man ooit van de uni is gekickt
Vakman pur sang
pi_203572556
De NWO pope wil dat we NWO drugs consumeren en NWO bronnen raadplegen

twitter
  dinsdag 8 februari 2022 @ 17:53:30 #212
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203572585
quote:

[ twitter ]

Deze heb ik ook al eens gepost half jaar eerder ofzo, geeft niet altijd goed om bij stil te staan.
Ik kwam ook nog dit tegen

Duitse minister van Volksgezondheid geeft toe: ‘pandemie van de ongevaccineerden was onzin, en gebasseerd op een softwarefout’

quote:
De Duitse regering heeft toegegeven dat het “pandemie van de ongevaccineerden”-verhaal gebaseerd was op een “softwarefout” die hen ten onrechte vertelde dat 90% van de nieuwe gevallen van corona zich voordeed onder de ongevaccineerden.

Minister van Volksgezondheid Karl Lauterbach, de hoogste gezondheidsambtenaar in Duitsland wiens positie gelijk is aan die van de CDC-directeur in Amerika, beweerde vorige week dat “het een vergissing was” en “niet met opzet was gedaan om de niet-gevaccineerden grotendeels de schuld te geven van de pandemie”.

In feite, in de meeste gevallen “wisten ze niet eens wie gevaccineerd was en wie niet”, rapporteert de National Pulse.
zou het?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203572690
quote:

[ twitter ]

_O_ _O_ _O_ _O_
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_203572699
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Deze heb ik ook al eens gepost half jaar eerder ofzo, geeft niet altijd goed om bij stil te staan.

Duitse minister van Volksgezondheid geeft toe: ‘pandemie van de ongevaccineerden was onzin, en gebasseerd op een softwarefout’

[..]
zou het?
Vanmorgen geplaats _O_ _O_
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_203572890
https://www.ad.nl/politie(...)eel-voorop~a3f1b4e3/
2 maanden te laat, maar zou nu dan toch alles de prullenbak ingestemd worden?
Vakman pur sang
  dinsdag 8 februari 2022 @ 18:42:37 #216
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203573093
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 18:07 schreef greysbones het volgende:

[..]
Vanmorgen geplaats _O_ _O_
Goed gedaan ^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 18:54:24 #217
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203573247
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[..]
zou het?
Een 'softwarefout'? 😂
To BG or not to BG!
  dinsdag 8 februari 2022 @ 19:10:43 #218
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203573483
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:48 schreef Grems het volgende:

[..]
Er kwamen geen boosters, qr code was een extreemrechts complot, drang en dwang was een complot, gevaccineerden raakten niet meer besmet en konden het ook niet verspreiden, met in plaats van door corona in het ziekenhuis of overleden was een complot, winter des doods voor de ongevaccineerden, 1001 bullshit modellen.

Het is maar wat je nauwelijks afwijken noemt.
Dus je hebt nu een booster gehad onder dwang?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  dinsdag 8 februari 2022 @ 19:36:07 #219
451005 Grems
Clown World
pi_203573895
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 19:10 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dus je hebt nu een booster gehad onder dwang?
Liggen er 2000-7000 mensen op de IC?
  dinsdag 8 februari 2022 @ 19:36:38 #220
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203573912
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 17:17 schreef Ali_boo het volgende:
Bed opmaken, levensgevaarlijk

[ afbeelding ]

Paracetamol , zeg gewoon nee

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-

Degenen die dit bedenken zou ik graag eens een biertje mee drinken :)
Lach met een schone bips
  dinsdag 8 februari 2022 @ 19:44:25 #221
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203574073
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 18:54 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Een 'softwarefout'? 😂
Tja, dan mogen de vaxx pushers hier langzaamaan toch wel hun boeltje gaan pakken :) Ben je vaxxed prima als je dat wil en men zich daardoor veiliger voelt. Is iemand unvaxxed laat hem/haar/non binair/trans (voor dat er daar weer discussie over los barst dat ik niet inclusief genoeg ben) ook lekker in hun waarde en stop met het constante vaxx pushen hier, just my humble opinion.
Lach met een schone bips
  dinsdag 8 februari 2022 @ 19:56:43 #222
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203574310
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 19:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Tja, dan mogen de vaxx pushers hier langzaamaan toch wel hun boeltje gaan pakken :) Ben je vaxxed prima als je dat wil en men zich daardoor veiliger voelt. Is iemand unvaxxed laat hem/haar/non binair/trans (voor dat er daar weer discussie over los barst dat ik niet inclusief genoeg ben) ook lekker in hun waarde en stop met het constante vaxx pushen hier, just my humble opinion.
Als straks ιcht blijkt dat dat hele gebeuren van het ongevaccineerden bashen op foute cijfers is gebaseerd klopt dan zouden bepaalde mensen excuses kunnen aanbieden. Lijkt me dan wel gepast.

Dat vaxx pushen kun je ze bijna niet kwalijk nemen omdat Hugo en Mark daartoe hebben opgeroepen.
To BG or not to BG!
  dinsdag 8 februari 2022 @ 20:00:48 #223
451005 Grems
Clown World
pi_203574405
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 19:56 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Als straks ιcht blijkt dat dat hele gebeuren van het ongevaccineerden bashen op foute cijfers is gebaseerd klopt dan zouden bepaalde mensen excuses kunnen aanbieden. Lijkt me dan wel gepast.

Dat vaxx pushen kun je ze bijna niet kwalijk nemen omdat Hugo en Mark daartoe hebben opgeroepen.
Maak je niet druk, zodra dergelijke verhalen mainstream worden heeft men nooit geclaimd dat er een pandemie van de ongevaccineerden plaatsvond en is stellen dat dit wel zo is de boel ombuigen naar BNW.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 20:20:33 #224
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203574781
twitter
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: