Ik woon in een boerderij met 5000m2 grond, zelfvoorzienend, goed inkomen en met 55 met pensioen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Absoluut.
In mijn koop appartement met een goede baan en goed salaris. Goed toeven hier hoor. Jij?
We dopen je om tot 'opperdopper'.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:22 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik woon in een boerderij met 5000m2 grond, zelfvoorzienend, goed inkomen en met 55 met pensioen.
Sta ik nu boven jou?
Of er zal een veel grotere crisis voor in de plaats komenquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:07 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven en dan de komende winter weer invoeren. zo geniepig zie ik ze wel...
Bijzonder dat alle modeziekten een nagenoeg identiek patroon volgen, vervang "long covid" met "whiplash" en "liep corona op" met "werd van achteren geraakt door een leeg boodschappenkarretje" en het zou zo uit 2002 kunnen komen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 01:16 schreef theguyver het volgende:
https://www.tubantia.nl/h(...)s-over-mij~abd8bf73/
Oud collega doet ff boekje open.
Ik vraag me af hoeveel mensen er zelfde of soortgelijke problemen hebben.
Men heeft het over duizenden, maar goed zoals corona zelf en de verschillende varianten zijn de effecten natuurlijk ook verschillend.
Bijzonder ook wel dat de "ongelovigen" als wij ook niemand kennen met long Covid of met ernstige Covid... Zijn wij "the chosen ones"? Of zien wij griep als griep?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 01:47 schreef Grems het volgende:
[..]
Bijzonder dat alle modeziekten een nagenoeg identiek patroon volgen, vervang "long covid" met "whiplash" en "liep corona op" met "werd van achteren geraakt door een leeg boodschappenkarretje" en het zou zo uit 2002 kunnen komen.
Oh, je hebt op dit forum mensen met long Covid.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 02:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bijzonder ook wel dat de "ongelovigen" als wij ook niemand kennen met long Covid of met ernstige Covid... Zijn wij "the chosen ones"? Of zien wij griep als griep?
Best bizar ook na 2 jaar geen volledige identificatie van het "virus"
Ik kende dit verhaal van long Covid nog niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 01:16 schreef theguyver het volgende:
Men heeft het over duizenden, maar goed zoals corona zelf en de verschillende varianten zijn de effecten natuurlijk ook verschillend.
Dat komt vooral doordat we van de medische wetenschap verwachten dat die overal een antwoord op hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 01:47 schreef Grems het volgende:
[..]
Bijzonder dat alle modeziekten een nagenoeg identiek patroon volgen, vervang "long covid" met "whiplash" en "liep corona op" met "werd van achteren geraakt door een leeg boodschappenkarretje" en het zou zo uit 2002 kunnen komen.
wat bedoel je ?quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:57 schreef Orwell het volgende:
huilzak Falsedeau in Den Haag 29-10-21
volgende keer dat ie Den Haag bezoekt, blijft ie...
... Wat is dit voor vergelijking?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 01:47 schreef Grems het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wist ik ook niet dat hij er zo lang al mee zat, dat hij corona had gehad wist ik, maar niet dat hij nu al zo lang thuis zat, pas toen hij dus dit interview had gegeven in de Tubantia.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 05:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik kende dit verhaal van long Covid nog niet.
Maar het verhaal An sich is wel herkenbaar. Ik heb zelf in juli 2020 milde Covid gehad, en in augustus een klap waardoor ik een half jaar thuis heb gezeten en meer dan een jaar in de ziektewet. Inmiddels voor zo'n 85% hersteld. Maar er zijn nog steeds zaken die ik niet volledig kan, waarbij augustus echt een harde lijn is. Ik heb inmiddels ander, lichter werk wat ik beter aan kan.
Zelf overigens nooit een link gelegd met Covid.
Maar als ik dat artikel lees zie ik veel herkenningspunten, en alhoewel in veel mindere mate dan een jaar terug zijn de meeste daarvan nog wel aanwezig.
Waarom moest je aan mij denken?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:42 schreef Ali_boo het volgende:
@:Isdatzo moest meteen aan jouw denken bij het zien van deze clip
[ twitter ]
Geen sneer , slechts een observatie
Hij weet alleen niet wat 'peer reviewed' inhoudt...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:42 schreef Ali_boo het volgende:
@:Isdatzo moest meteen aan jouw denken bij het zien van deze clip
[ twitter ]
Geen sneer , slechts een observatie
'Al die kleuren en geluiden. Het wordt hem al snel te veel.'quote:Op vrijdag 11 februari 2022 01:16 schreef theguyver het volgende:
Ze weten dat ze er niet mee weg komen als ze het overal tegelijk invoeren dus gaan ze dit stapje voor stapje doen. Dan komen ze met een plan waaruit blijkt dat de criminaliteit enorm gaat afnemen als iedereen zich indentificeert bij de ingangen en dan komen overal poortjes. (of er komt eerst nog een gevaarlijke variant zodat 2G dan wordt ingevoerd) En dan is de toegang van alles niet meer onvoorwaardelijk en kun je gestraft worden als je bepaalde keuzes maakt die ''de mensen aan de knoppen'' niet aanstaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:44 schreef THEFXR het volgende:
ik lees dat ze 1G willen gaan doen voor zaken boven de 500 mensen, dus in nachtclubs, stadions, enzv.
Nou dat is dus het punt, we zijn misschien een minderheid die het niks vindt........ van 30%, vinden we die tyrannie van de meerderheid dan nog wel okay of gaat dit te ver tegen grondrechten in? Hoe kan het dat er zoveel mensen dat allemaal maar okay vinden?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:01 schreef oppiedoppie het volgende:
Het is zo duidelijk. Zien de meeste mensen dat dan niet of kan het ze niet schelen?
Ja, da's ook bnw, anderen voor gek zetten...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:42 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
'Al die kleuren en geluiden. Het wordt hem al snel te veel.'
En dan die foto:
[ afbeelding ]
Ik vind helemaal mooi.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, da's ook bnw, anderen voor gek zetten...
Zolang het geen invloed heeft op hun leven kan het ze niet schelenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:01 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ze weten dat ze er niet mee weg komen als ze het overal tegelijk invoeren dus gaan ze dit stapje voor stapje doen. Dan komen ze met een plan waaruit blijkt dat de criminaliteit enorm gaat afnemen als iedereen zich indentificeert bij de ingangen en dan komen overal poortjes. (of er komt eerst nog een gevaarlijke variant zodat 2G dan wordt ingevoerd) En dan is de toegang van alles niet meer onvoorwaardelijk en kun je gestraft worden als je bepaalde keuzes maakt die ''de mensen aan de knoppen'' niet aanstaan.
Dan wordt ons duidelijk gemaakt dat het erg belangrijk is dat we contant geld moeten afschaffen, ook ivm de criminaliteit maar dat is stiekem om betere controle te hebben.
Ook wordt dan alle data die je hebt aan een app geknoopt.
Et voila, je staat onder 100% controle.
Als we nu niet ingrijpen gaat het zeker die kant op. En omdat het met stapjes gaat en niet in een keer kunnen ze hun zin gaan krijgen. Het is zorgvuldig gepland en voorbereidt. Rutte is all-inn in ieder geval.
Het is zo duidelijk. Zien de meeste mensen dat dan niet of kan het ze niet schelen?
Oh, het is vooral willekeur.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou dat is dus het punt, we zijn misschien een minderheid die het niks vindt........ van 30%, vinden we die tyrannie van de meerderheid dan nog wel okay of gaat dit te ver tegen grondrechten in? Hoe kan het dat er zoveel mensen dat allemaal maar okay vinden?
Nee, zo zie jij het.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:46 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ontdekker van Omicron in ZA is onder druk gezet door Europese regeringen om de variant niet als 'mild' te omschrijven.
https://www.news.com.au/t(...)4bc7b440029a7c57bf03
Gewoon doorlopen, niets aan de hand.
quote:According to Dr Coetzee, chair of the South African Medical Association, she came under pressure from scientists in the UK and the Netherlands who said, “How can you explain that it’s a mild disease? It’s a serious illness. Look at the mutations.”
She told Die Welt, “What I said at one point – because I was just tired of it – was, ‘In South Africa this is a mild illness, but in Europe it is a very serious one.’ That’s what your politicians wanted to hear.”
Ze is niet zo op jouw hand hoor. Ze is het niet eens met de wetenschappers in NL en UK. De link naar de politicy is raar. Die legt zij zelf.quote:“They are accusing me of lying, of downplaying Omicron because of how it has been in Europe … in their minds, it is impossible for a disease with more than 38 mutations to be mild. But I have stated many times before it can be a serious illness if you are unvaccinated and have comorbidities but for the majority of people it is a mild illness. I am the one who has seen the patients first-hand but the politicians won’t listen.”
Mensen met long Covid kortjakjes noemen en grinniken bij een foto van een volwassen vent, die weinig kleurprikkels kan verwerken, die een kleurplaat inkleurt valt daar gewoon onder.quote:
Ja bedankt he. nu heb ik de slappe lach.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mensen met long Covid kortjakjes noemen en grinniken bij een foto van een volwassen vent, die weinig kleurprikkels kan verwerken, die een kleurplaat inkleurt valt daar gewoon onder.
En dat vervolgens ontkennen is gewoon laf.
Als je altijd recht wilt lullen wat krom is, tja.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:40 schreef The_End het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze is niet zo op jouw hand hoor. Ze is het niet eens met de wetenschappers in NL en UK. De link naar de politicy is raar. Die legt zij zelf.
Zelfs met China als voorbeeld igv het credit systeem doet nog geen belletje rinkelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
Als je het over een digitale pas hebt.. zeggen er toch genoeg.
Ze weten nu ook al alles van je.. wat maakt het nog uit.
Ik ben absoluut tegen ..
Anders had ik ook geen probleem gehad met een QR
ik zou heel graag weer uit eten gaanquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:07 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Zelfs met China als voorbeeld igv het credit systeem doet nog geen belletje rinkelen.
Vrienden van ons die niet gevaccineerd zijn hadden vorige week voor de 2e keer covid. Helemaal blij dat ze weer uit eten konen nu. Op ons ''Daar wil je toch niet aan meewerken?'' kregen we een ''Ja, maar we willen wel uit eten''.
Er zijn dus vele groepen. Velen die gevaxxt zijn willen er NIET aan meewerken maar er zijn dus ook ongevaxxten die WEL aan de QR meewerken.
Ik vrees het ergste maar zal me tot het laatst verzetten tegen die EU wallet.
Wij doen het gewoon thuis.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou heel graag weer uit eten gaan
maar doe het niet
wacht wel
en anders maar niet
Denk gelijk weer aan de film (boek kan ook) 1984quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)sisberaad-watersnood
niet over Corona
maar wel over het aanpassen van verslagen..
bedenk goed op welke schaal dit soort zaken plaats vindt
Mja, meer iets ombuigen zodat het in het BNW narratief past...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:49 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Als je altijd recht wilt lullen wat krom is, tja.
Excuus?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:35 schreef Mr.Sandman het volgende:
Long covid.De kortjakjes van weleer.
Wat is er mooi aan?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:42 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
'Al die kleuren en geluiden. Het wordt hem al snel te veel.'
En dan die foto:
[ afbeelding ]
Ik vind helemaal mooi.
ik blijf me ook tot het laatst verzetten die die EU wallet/ID en de QR codequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:07 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Zelfs met China als voorbeeld igv het credit systeem doet nog geen belletje rinkelen.
Vrienden van ons die niet gevaccineerd zijn hadden vorige week voor de 2e keer covid. Helemaal blij dat ze weer uit eten konen nu. Op ons ''Daar wil je toch niet aan meewerken?'' kregen we een ''Ja, maar we willen wel uit eten''.
Er zijn dus vele groepen. Velen die gevaxxt zijn willen er NIET aan meewerken maar er zijn dus ook ongevaxxten die WEL aan de QR meewerken.
Ik vrees het ergste maar zal me tot het laatst verzetten tegen die EU wallet.
Niks mis met kleuren. Het is ontspannend. Ik doe het zelf ook. Een hobby die niet veel energie kostquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:00 schreef theguyver het volgende:
Of dat hij noodgedwongen thuis zit en maar een kleurplaat gaat in kleuren omdat hij niet veel anders meer kan?
Je kunt gewoon uit eten, bepaalde restaurants zijn vrijgesteld van de QR code en veel restaurants doen geen QR check.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou heel graag weer uit eten gaan
maar doe het niet
wacht wel
en anders maar niet
Dat iemand die zogenaamd zoveel kleuren niet kan handelen en dan zulke kleurplaten maakt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Excuus?
[..]
Wat is er mooi aan?
Dat mensen ziek zijn?
Of dat hij noodgedwongen thuis zit en maar een kleurplaat gaat in kleuren omdat hij niet veel anders meer kan?
Snelle flitsende kleuren + geluid (tv) zijn natuurlijk veel meer prikkels dan stilstaande kleurplaten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:28 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dat iemand die zogenaamd zoveel kleuren niet kan handelen en dan zulke kleurplaten maakt.
Van alle mogelijke voorbeelden blijf je wel erg hangen in dat verbod op penisknip, anaalseks en kontplug promotie gericht op kinderen, heb je aandelen in een uitgever of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, het is vooral willekeur.
Kan me nog een topic herinneren over inperken van grondrechten in Hongarije, en toen waren een aantal die hier moord en brand schreeuwen over het inperken van grondrechten vanwege Covid het daar absoluut mee eens. De Hongaarse overheid had gewoon dat recht, en het was ter bescherming van de eigen burgers. Daar kun je toch niet tegen zijn?
Sterker nog, daar iets van zeggen was vies linksig gedrag...
Tja, nu voelt men zelf hoe het is om beperkt te worden, zogenaamd om anderen te beschermen...
En dan opeens is het wel een probleem.
Waarom zo humorloos?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Excuus?
[..]
Wat is er mooi aan?
Dat mensen ziek zijn?
Vond het verbazingwekkend en haast eng hoeveel mensen hun grondrechten werkelijk wilden opgeven.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:58 schreef Grems het volgende:
[..]
Van alle mogelijke voorbeelden blijf je wel erg hangen in dat verbod op penisknip, anaalseks en kontplug promotie gericht op kinderen, heb je aandelen in een uitgever of iets dergelijks?
Op zich benoem je wel een goed punt, het feit dat gigantische groepen deugmensen het ineens roerend eens is met het feit dat keuzes ( zeer vergaande ) consequenties ( mogen ) hebben is een zeer interessante ontwikkeling.
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:58 schreef Grems het volgende:
[..]
Van alle mogelijke voorbeelden blijf je wel erg hangen in dat verbod op penisknip, anaalseks en kontplug promotie gericht op kinderen, heb je aandelen in een uitgever of iets dergelijks?
Ja, die vinden het prima dat de rollen eens omgedraaid worden.quote:Op zich benoem je wel een goed punt, het feit dat gigantische groepen deugmensen het ineens roerend eens is met het feit dat keuzes ( zeer vergaande ) consequenties ( mogen ) hebben is een zeer interessante ontwikkeling.
Welke uitgever?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Dat karikatuur werd ervan gemaakt om het te rechtvaardigen.
En dan nu boos zijn dat er een karikatuur wordt gemaakt van ongevaccineerden om de maatregelen te rechtvaardigen...
Karma...
[..]
Ja, die vinden het prima dat de rollen eens omgedraaid worden.
En dan ga je gewoon het statement van die user in het Hongarije-topic projecteren op de users hier omdat hij/zij toevallig hier ook heeft gepost? Niveautje hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Dat karikatuur werd ervan gemaakt om het te rechtvaardigen.
En dan nu boos zijn dat er een karikatuur wordt gemaakt van ongevaccineerden om de maatregelen te rechtvaardigen...
Karma...
Als het hunzelf niet raakt zijn mensen daar best toe bereid.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:04 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Vond het verbazingwekkend en haast eng hoeveel mensen hun grondrechten werkelijk wilden opgeven.![]()
FVD is niet voor niets zo populair...quote:En daarnaast de mensen die openlijk fascistische uitspraken deden.![]()
Nee, men kijkt alleen naar zichzelf. Degenen die wel verder kijken zijn vies en linksig...quote:Hopenlijk is dit niet de meerderheid en zijn er nog voldoende mensen die willen vechten voor hun vrijheid straks.
Ik constateer dat bepaalde gebruikers zich nu achtergesteld voelen, terwijl ze er geen probleem mee hadden dat anderen werden achtergesteld...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:34 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
En dan ga je gewoon het statement van die user in het Hongarije-topic projecteren op de users hier omdat hij/zij toevallig hier ook heeft gepost? Niveautje hoor.
Laat die posts eens zien waar je op doelt dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik constateer dat bepaalde gebruikers zich nu achtergesteld voelen, terwijl ze er geen probleem mee hadden dat anderen werden achtergesteld...
Karma.
Schaamteloze schurken zijn het.quote:Het RIVM heeft hoogstwaarschijnlijk ook achteraf tekstsuggesties van het ministerie toegevoegd aan geheime notulen van OMT-vergaderingen. Nieuwsuur ontdekte namelijk dat een specifieke zin van een ambtenaar met daarin een opvallende spelfout in ongewijzigde vorm opdook in de notulen van een eerder gehouden OMT-bijeenkomst. Het RIVM wil niet ingaan op vragen over vertrouwelijke stukken. Het ministerie zelf zegt daar geen toegang toe te hebben.
Nou wat een humor... lekker lachen om iemands ziektequote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:04 schreef Grems het volgende:
[..]
Waarom zo humorloos?
Het artikel in combinatie met dergelijk psychedelische tekeningen is puur kino, het enige wat het zou afmaken is een beeldrapportage waarin hij zijn koptelefoon afzet en we kunnen horen dat hij op volume 100 Scandinavische metal aan het luisteren is
Rutte ziet de bui al hangen en is voor het eerst een dinsdag niet aanwezig tijdens de persconferentie. Om lastige vragen over de WOB stukken te vermijden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:51 schreef Mr.Sandman het volgende:
'Ministerie bemoeide zich met 'onafhankelijke' OMT-adviezen'
Oei! Toch politieke sturing.
Je verwacht het niet!
[..]
Schaamteloze schurken zijn het.
De gluiperd.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
Rutte ziet de bui al hangen en is voor het eerst een dinsdag niet aanwezig tijdens de persconferentie. Om lastige vragen over de WOB stukken te vermijden.
[ twitter ]
Waar gaat deze tekst over dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:58 schreef Grems het volgende:
Oh, het is vooral willekeur.
Kan me nog een topic herinneren over inperken van grondrechten in Hongarije, en toen waren een aantal die hier moord en brand schreeuwen over het inperken van grondrechten vanwege Covid het daar absoluut mee eens. De Hongaarse overheid had gewoon dat recht, en het was ter bescherming van de eigen burgers. Daar kun je toch niet tegen zijn?
Sterker nog, daar iets van zeggen was vies linksig gedrag...
Tja, nu voelt men zelf hoe het is om beperkt te worden, zogenaamd om anderen te beschermen...
En dan opeens is het wel een probleem.
Mylene!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
Rutte ziet de bui al hangen en is voor het eerst een dinsdag niet aanwezig tijdens de persconferentie. Om lastige vragen over de WOB stukken te vermijden.
[ twitter ]
Die kale is ook een engnek eerste klas.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ twitter ]
Voldemort.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die kale is ook een engnek eerste klas.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:35 schreef greysbones het volgende:
al die bagger die nu naar boven komt?
verandert dit wat aan de zienswijze van de overheidsvolgers?
nee hequote:
Hoe vaak ik al niet heb gedacht dat een bepaalde gebeurtenis voor een ommekeer zou zorgen...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee he![]()
die blijven lekker het narretief volgen
ik ben positief ingesteldquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:42 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Hoe vaak ik al niet heb gedacht dat een bepaalde gebeurtenis voor een ommekeer zou zorgen...
Het gaat om ongeveer 1,8 miljoen documenten die zijn opgevraagd en ze hebben nu alleen documenten van de eerste paar maanden van 2020 vrijgegeven volgens mij. Ik denk dat er nog veel meer naar boven komt met hopelijk de val van het Schwabinet als resultaat. Het is geen toeval dat De Jonge met smoesjes zo lang mogelijk heeft geprobeerd het vrijgeven van de WOB-verzoeken te rekken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
hoe diep is de beerput???
ik hoop het echtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:46 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Het gaat om ongeveer 1,8 miljoen documenten die zijn opgevraagd en ze hebben nu alleen documenten van de eerste paar maanden van 2020 vrijgegeven volgens mij. Ik denk dat er nog veel meer naar boven komt met hopelijk de val van het Schwabinet als resultaat. Het is geen toeval dat De Jonge met smoesjes zo lang mogelijk heeft geprobeerd het vrijgeven van de WOB-verzoeken te rekken.
Waarmee maar weer eens bewezen is dat dat dus niet het geval is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben positief ingesteld
en hoop dan dat inderdaad dit echt gaat zorgen voor een U turn
het pluspunt is wel dat het onafhankelijke aspect van het OMT dus onderzocht is door Nieuwsuur
die toch voornamelijk staatspropaganda serveert
Altijd een engerd geweest al in zijn jonge jarenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
beetje humor moet kunnen
Hebben we het moment bereikt dat zelfs jij je oogkleppen afdoet?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarmee maar weer eens bewezen is dat dat dus niet het geval is.
Ik heb nooit gesteld dat msm enkel overheids propaganda uitzendt, waarbij ik elke opponent verwijt enkel de msm propaganda te volgen .quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:01 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Hebben we het moment bereikt dat zelfs jij je oogkleppen afdoet?
Dat lijkt me onnodig generaliserend.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb nooit gesteld dat msm enkel overheids propaganda uitzendt, waarbij ik elke opponent verwijt enkel de msm propaganda te volgen .
En dan doen alsof ze er geen "actieve herinnering" aan hebben, om vervolgens weer vrolijk verder te gaan?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:46 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Het gaat om ongeveer 1,8 miljoen documenten die zijn opgevraagd en ze hebben nu alleen documenten van de eerste paar maanden van 2020 vrijgegeven volgens mij. Ik denk dat er nog veel meer naar boven komt met hopelijk de val van het Schwabinet als resultaat. Het is geen toeval dat De Jonge met smoesjes zo lang mogelijk heeft geprobeerd het vrijgeven van de WOB-verzoeken te rekken.
man man manquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:31 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Over de pcr test, dat het net zo goed kan zijn dat er een ander virus of bacterie is met hetzelfde stukje rna.
Jeej WOB
Al die verhalen komen natuurlijk wel ergens vandaan. Zou mooi zijn als het allemaal boven tafel komt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
man man man
wat triest allemaal
ergens hoop je toch altijd dat je het niet goed hebt.. dat de leiders van dit land niet zo ziek kunnen zijn
eng toch!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:42 schreef _I het volgende:
[..]
Al die verhalen komen natuurlijk wel ergens vandaan. Zou mooi zijn als het allemaal boven tafel komt.
Opgeklopte cijfers, omt invloed, worsten..
Het is exact wat we al jaren zeiden en dachten. Misschien nog wel erger. Nu de pfizer documenten nog..
Die informatie die steeds niet doorgestuurd werd. Foute data, foute modellen.. Het is heel eng, maar natuurlijk al jaren bekend. Het werd alleen nooit onderzocht.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
eng toch!
dat we dus wel zo'n verrotte regering hebben
het kan toch niet dat Hugo hier zo onderuit komtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:47 schreef _I het volgende:
[..]
Die informatie die steeds niet doorgestuurd werd. Foute data, foute modellen.. Het is heel eng, maar natuurlijk al jaren bekend. Het werd alleen nooit onderzocht.
Best frappant dus wel dat alles nu zo naar buiten komt. Die Ernst Kuipers zal ook wel spijt hebben.
Vast wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
het kan toch niet dat Hugo hier zo onderuit komt
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:03 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Energieprijzen. Hadden we die al?
Ze gaan dat onderzoeken 11-02-2022 ja?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:03 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Zolang niet 90% zoiets heeft van we zijn bedrogen gaat dat niet gebeuren...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:53 schreef _I het volgende:
[..]
Vast wel.
Las net dat voetballers hartaanvallen krijgen van het fluitje van de scheidsrechter.
Naast 7 andere bizarre redenen. Alles behalve de vaccinatie.
Virus kan na een jaar nog hartproblemen geven. Maar de vaccinatie die op hetzelfde spike eiwit is gebaseerd; onmogelijk.
Zou fijn zijn als alle contracten met de pharmaceuten bekend worden gemaakt.
Maar al met al. Nee, ik verwacht geen tribunalen. Ook de oppositie is er onderdeel van. Allemaal theater.
Zolang het niet gewoon fatsoenlijk wetenschappelijk / statistisch onderzoek is waarin vaccinatiestatus danwel virus besmetting wordt meegenomen is het allemaal ruis.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:11 schreef Frenky893 het volgende:
[..]niet te geloven, letterlijk alles krijgt de schuld behalve de prik. In canada roepen dat het komt door "sneeuw schoffelen"
![]()
Had laatst een meme gevonden die alle kranten stukjes met deze idioterie had verzameld, was echt hilarisch, kan hem nu helaas niet vinden.
Eerst het parlementaire onderzoek maar eens afwachten. Benieuwd wat wij van wc eend ervan gaan zeggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zolang niet 90% zoiets heeft van we zijn bedrogen gaat dat niet gebeuren...
Weetje wat wel een grote grap is overigens:
Stel dit vaccin blijkt over 2 jaar een soort van AIDS te veroorzaken.
Dan komen die tribunalen wél, maar er valt ze niet meer of minder te verwijten dan nu.
En rechters zullen óók beïnvloed worden door die uitkomst, terwijl dat er niet toe zou moeten doen.
net als de duyvis nootjesquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:26 schreef _I het volgende:
[..]
Eerst het parlementaire onderzoek maar eens afwachten. Benieuwd wat wij van wc eend ervan gaan zeggen.
quote:
Ik kan er gewoon echt niet bij met mijn kop.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:26 schreef _I het volgende:
[..]
Eerst het parlementaire onderzoek maar eens afwachten. Benieuwd wat wij van wc eend ervan gaan zeggen.
Geef het even de tijdquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:32 schreef ludovico het volgende:
[..]Nou, 2 minuten vrachtwagens.... 4 vrachtwagen lengtes tussen de vrachtwagens.... 80 km per 60 min... 2,6 km per 2 min..... 650 meter vrachtwagen.... lengte vrachtwagen met aanhanger.. 12 meter... 50 trucks?
Go truckersquote:
Er is ook totaal geen logische basis meer.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon echt niet bij met mijn kop.
Omicron nu is minder erg dan Influenza all the fucking time.
Waarom nu dan maatregelen en toen niet?
En er zijn mensen die dus niet begrijpen dat de situatie nu niet erger is dan altijd geweest...... Hoe scheef moet je realiteitszin dan zijn?
Deze?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:11 schreef Frenky893 het volgende:
[..]niet te geloven, letterlijk alles krijgt de schuld behalve de prik. In canada roepen dat het komt door "sneeuw schoffelen"
![]()
Had laatst een meme gevonden die alle kranten stukjes met deze idioterie had verzameld, was echt hilarisch, kan hem nu helaas niet vinden.
Raar eigenlijk, nu wordt opeeens hart attacks bij alles en iedereen gepropageerd en ook aids, waarom dan?quote:
Zie idd heel veel oproepen om je te laten testen voor aids, zelfs van Harry de wegloop prins.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, nu wordt opeeens hart attacks bij alles en iedereen gepropageerd en ook aids, waarom dan?
Wat heeft het met spanningen in Oekraine te maken? Bedoel je dat Oekraine nu afleiding vormt voor alle corona schandalen? Dat klopt m.i. wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:19 schreef Ali_boo het volgende:
Maar wat ik me afvraag he , waarom komt die info juist nu naar buiten ?
En waarom bericht de msm voor het eerst sinds de pandemie eerlijk over deze misstanden ?
Voelt een beetje als afleiding voor iets veel groters
Heeft het wellicht hiermee iets te maken ?
[ twitter ]
Er zal er veel grotere crisis voor in de plaats komen , dat is igg mijn theorie .quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:39 schreef unfazed het volgende:
[..]
Wat heeft het met spanningen in Oekraine te maken? Bedoel je dat Oekraine nu afleiding vormt voor alle corona schandalen? Dat klopt m.i. wel.
Wat betreft Oekraine en Rusland etc. maak ik me niet zo’n zorgen. Als het daar fout loopt i.c.m. met een nucleaire oorloog gaan we er allemaal aan, lijkt me niet dat er ook maar iemand is die dat wilt.
Maar waaruit blijkt dat de hartproblemen door het spike eiwit komen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:53 schreef _I het volgende:
[..]
Vast wel.
Las net dat voetballers hartaanvallen krijgen van het fluitje van de scheidsrechter.
Naast 7 andere bizarre redenen. Alles behalve de vaccinatie.
Virus kan na een jaar nog hartproblemen geven. Maar de vaccinatie die op hetzelfde spike eiwit is gebaseerd; onmogelijk.
Zou fijn zijn als alle contracten met de pharmaceuten bekend worden gemaakt.
Maar al met al. Nee, ik verwacht geen tribunalen. Ook de oppositie is er onderdeel van. Allemaal theater.
Ik gok op dit moment nog nergens uit. Maar het is wel enorm opvallend dat er zo veel mensen hartproblemen hebben en die allemaal veroorzaakt lijken te worden door dingen die allemaal al jaren bestonden voor het vaccin.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar waaruit blijkt dat de hartproblemen door het spike eiwit komen?
Helaas vindt er op BNW geen enkel onderzoek plaats...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok op dit moment nog nergens uit. Maar het is wel enorm opvallend dat er zo veel mensen hartproblemen hebben en die allemaal veroorzaakt lijken te worden door dingen die allemaal al jaren bestonden voor het vaccin.
Let wel, ik zeg nergens dat het door het vaccin komt, ik heb ook geen idee, maar het komt wel allemaal erg verdacht over.
En laat BNW er nou precies zijn om dat zoort dingen te "onderzoeken"
Bron?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Helaas vindt er op BNW geen enkel onderzoek plaats...
Nou, kom eens met een voorbeeld van een onderzoek dat binnen deze thread heeft plaatsgevonden...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bron?
Of vindt er volgens jou geen onderzoek plaats waar je het mee eens bent, dat is namelijk heel wat anders.
Zijn meerdere onderzoeken naar gedaan. Myocarditis door de reactie van het hart op het aanmaken van het spike eiwit.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok op dit moment nog nergens uit. Maar het is wel enorm opvallend dat er zo veel mensen hartproblemen hebben en die allemaal veroorzaakt lijken te worden door dingen die allemaal al jaren bestonden voor het vaccin.
Let wel, ik zeg nergens dat het door het vaccin komt, ik heb ook geen idee, maar het komt wel allemaal erg verdacht over.
Nou hij zit zit ziek thuis kan niet werken heeft amper inkomen kan geen normale hobby meer beoefenen en zit gewoon diep in de put hierdoor..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:04 schreef Grems het volgende:
[..]
Waarom zo humorloos?
Het artikel in combinatie met dergelijk psychedelische tekeningen is puur kino, het enige wat het zou afmaken is een beeldrapportage waarin hij zijn koptelefoon afzet en we kunnen horen dat hij op volume 100 Scandinavische metal aan het luisteren is
Denk dat het eerder te maken heeft met bijvoorbeeld veel felle kleuren snelle bewegingen, zoiets al epilepsie!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:28 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dat iemand die zogenaamd zoveel kleuren niet kan handelen en dan zulke kleurplaten maakt.
Oh zeker. De komende 50 jaar gaan er nog heel wat crises aankomen. Wat een tijd om levend te zijn! De singulariteit komt er aan. Zet je schrap.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er zal er veel grotere crisis voor in de plaats komen , dat is igg mijn theorie .
The f.quote:
Nergens uit??quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die twitter draad zeker een hele mooie verzameling van de laatse BS is! LOL!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:03 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Amper inkomen? Ziektewet niet zo heel erg laag is, dacht ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou hij zit zit ziek thuis kan niet werken heeft amper inkomen kan geen normale hobby meer beoefenen en zit gewoon diep in de put hierdoor..
En geen duidelijk uitzicht hoe nu verder.
Daar kan ik geen humor meer van inzien..
Schijnbaar is dat hier wel erg grappig.
Denk eerder aan 5 weken, 6 maanden topsquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:30 schreef unfazed het volgende:
de 50 jaar gaan er nog heel wat crises aankomen. Wat een tijd om levend te zijn! De singulariteit komt er aan. Zet je schra
70% meen ik, ligt natuurlijk ook aan je uitgaven hé..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Amper inkomen? Ziektewet niet zo heel erg laag is, dacht ik.
70% van je laaste loonstrookje niet 'amper inkomen' is. Misschien 'je collega' geeft veel uit aan gekleurde potloden....als potloden in de laatste tijd zo erg veel duurder geworden weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
70% meen ik, ligt natuurlijk ook aan je uitgaven hé..
Misschien beetje meegekregen dat veel reguliere prijzen behoorlijk omhoog zijn geschoten de laatste tijd.
Een leraar verdiend niet zo bijster veel.
Momenteel is geloof ik de beste baan vrachtwagen chauffeur daar is een enorm te kort aan dus zullen de lonen ook wel stuk omhoog zijn gegaan.
'people who breathe more than 5 percent above the daily average increased risk of myocarditis' ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Special voor jouw dan maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |