Ik woon in een boerderij met 5000m2 grond, zelfvoorzienend, goed inkomen en met 55 met pensioen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Absoluut.
In mijn koop appartement met een goede baan en goed salaris. Goed toeven hier hoor. Jij?
We dopen je om tot 'opperdopper'.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:22 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik woon in een boerderij met 5000m2 grond, zelfvoorzienend, goed inkomen en met 55 met pensioen.
Sta ik nu boven jou?
Of er zal een veel grotere crisis voor in de plaats komenquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:07 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven en dan de komende winter weer invoeren. zo geniepig zie ik ze wel...
Bijzonder dat alle modeziekten een nagenoeg identiek patroon volgen, vervang "long covid" met "whiplash" en "liep corona op" met "werd van achteren geraakt door een leeg boodschappenkarretje" en het zou zo uit 2002 kunnen komen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 01:16 schreef theguyver het volgende:
https://www.tubantia.nl/h(...)s-over-mij~abd8bf73/
Oud collega doet ff boekje open.
Ik vraag me af hoeveel mensen er zelfde of soortgelijke problemen hebben.
Men heeft het over duizenden, maar goed zoals corona zelf en de verschillende varianten zijn de effecten natuurlijk ook verschillend.
Bijzonder ook wel dat de "ongelovigen" als wij ook niemand kennen met long Covid of met ernstige Covid... Zijn wij "the chosen ones"? Of zien wij griep als griep?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 01:47 schreef Grems het volgende:
[..]
Bijzonder dat alle modeziekten een nagenoeg identiek patroon volgen, vervang "long covid" met "whiplash" en "liep corona op" met "werd van achteren geraakt door een leeg boodschappenkarretje" en het zou zo uit 2002 kunnen komen.
Oh, je hebt op dit forum mensen met long Covid.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 02:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bijzonder ook wel dat de "ongelovigen" als wij ook niemand kennen met long Covid of met ernstige Covid... Zijn wij "the chosen ones"? Of zien wij griep als griep?
Best bizar ook na 2 jaar geen volledige identificatie van het "virus"
Ik kende dit verhaal van long Covid nog niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 01:16 schreef theguyver het volgende:
Men heeft het over duizenden, maar goed zoals corona zelf en de verschillende varianten zijn de effecten natuurlijk ook verschillend.
Dat komt vooral doordat we van de medische wetenschap verwachten dat die overal een antwoord op hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 01:47 schreef Grems het volgende:
[..]
Bijzonder dat alle modeziekten een nagenoeg identiek patroon volgen, vervang "long covid" met "whiplash" en "liep corona op" met "werd van achteren geraakt door een leeg boodschappenkarretje" en het zou zo uit 2002 kunnen komen.
wat bedoel je ?quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:57 schreef Orwell het volgende:
huilzak Falsedeau in Den Haag 29-10-21
volgende keer dat ie Den Haag bezoekt, blijft ie...
... Wat is dit voor vergelijking?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 01:47 schreef Grems het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wist ik ook niet dat hij er zo lang al mee zat, dat hij corona had gehad wist ik, maar niet dat hij nu al zo lang thuis zat, pas toen hij dus dit interview had gegeven in de Tubantia.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 05:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik kende dit verhaal van long Covid nog niet.
Maar het verhaal An sich is wel herkenbaar. Ik heb zelf in juli 2020 milde Covid gehad, en in augustus een klap waardoor ik een half jaar thuis heb gezeten en meer dan een jaar in de ziektewet. Inmiddels voor zo'n 85% hersteld. Maar er zijn nog steeds zaken die ik niet volledig kan, waarbij augustus echt een harde lijn is. Ik heb inmiddels ander, lichter werk wat ik beter aan kan.
Zelf overigens nooit een link gelegd met Covid.
Maar als ik dat artikel lees zie ik veel herkenningspunten, en alhoewel in veel mindere mate dan een jaar terug zijn de meeste daarvan nog wel aanwezig.
Waarom moest je aan mij denken?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:42 schreef Ali_boo het volgende:
@:Isdatzo moest meteen aan jouw denken bij het zien van deze clip
[ twitter ]
Geen sneer , slechts een observatie
Hij weet alleen niet wat 'peer reviewed' inhoudt...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:42 schreef Ali_boo het volgende:
@:Isdatzo moest meteen aan jouw denken bij het zien van deze clip
[ twitter ]
Geen sneer , slechts een observatie
'Al die kleuren en geluiden. Het wordt hem al snel te veel.'quote:Op vrijdag 11 februari 2022 01:16 schreef theguyver het volgende:
Ze weten dat ze er niet mee weg komen als ze het overal tegelijk invoeren dus gaan ze dit stapje voor stapje doen. Dan komen ze met een plan waaruit blijkt dat de criminaliteit enorm gaat afnemen als iedereen zich indentificeert bij de ingangen en dan komen overal poortjes. (of er komt eerst nog een gevaarlijke variant zodat 2G dan wordt ingevoerd) En dan is de toegang van alles niet meer onvoorwaardelijk en kun je gestraft worden als je bepaalde keuzes maakt die ''de mensen aan de knoppen'' niet aanstaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:44 schreef THEFXR het volgende:
ik lees dat ze 1G willen gaan doen voor zaken boven de 500 mensen, dus in nachtclubs, stadions, enzv.
Nou dat is dus het punt, we zijn misschien een minderheid die het niks vindt........ van 30%, vinden we die tyrannie van de meerderheid dan nog wel okay of gaat dit te ver tegen grondrechten in? Hoe kan het dat er zoveel mensen dat allemaal maar okay vinden?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:01 schreef oppiedoppie het volgende:
Het is zo duidelijk. Zien de meeste mensen dat dan niet of kan het ze niet schelen?
Ja, da's ook bnw, anderen voor gek zetten...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:42 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
'Al die kleuren en geluiden. Het wordt hem al snel te veel.'
En dan die foto:
[ afbeelding ]
Ik vind helemaal mooi.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, da's ook bnw, anderen voor gek zetten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |