abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2022 @ 21:04:13 #201
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203560449
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:02 schreef Japepk het volgende:

[..]
Disagree. Waarom zou een man geen vrouwen mogen versieren? Het zou nogal een mooie boel worden. Een eerste move kan prima afgewezen worden, en daarna moet een man zijn plek ook kennen. Dit geldt net zo goed voor vrouwen. Ik ben ook enkele malen aangesproken door vrouwen terwijl ik daar geen zin in had. Sommigen blijven dan doorgaan, aan je lichaam zitten, om je heen hangen etc. In wezen hetzelfde gedrag.
Niet in wezen, dat is hetzelfde gedrag. #metoo
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 21:04:34 #202
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203560454
quote:

[..]
Disagree. Waarom zou een man geen vrouwen mogen versieren? Het zou nogal een mooie boel worden. Een eerste move kan prima afgewezen worden, en daarna moet een man zijn plek ook kennen. Dit geldt net zo goed voor vrouwen. Ik ben ook enkele malen aangesproken door vrouwen terwijl ik daar geen zin in had. Sommigen blijven dan doorgaan, aan je lichaam zitten, om je heen hangen etc. In wezen hetzelfde gedrag.
tja ik predik gewoon mee met de oplossingen die worden aangedragen... je moet gewoon niet proberen te versieren tenzij de vrouw je wel ziet zitten anders ben je een pedofiele engnek...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 7 februari 2022 @ 21:05:04 #203
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203560464
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Welke opmerking precies?
Het risico niet kunnen nemen? Nee, als de man in kwestie zich niet gedraagt als creep en ik er geen onveilig gevoel van krijg (wat in 99,9 % vd gevallen zo is) dan is er niet meteen een risico en kijk ik het gewoon ff aan. En in 99,9% vd gevallen komt er geen creepgedrag en is er geen risico.
Tja, dit is natuurlijk subjectief, vraag zoiets aan 100 vrouwen en je krijgt 100 verschillende antwoorden. Dat is dus in lijn met het punt dat ik eerder maakte. Zo kan de ene vrouw iets als 'ongewenst' of 'creepgedrag' interpreteren terwijl een andere er geen probleem in zal zien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 7 februari 2022 @ 21:05:09 #204
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203560467
quote:
88s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:02 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Bij twijfel niet doen, en als je het zeker weet ook niet doen voor de zekerheid...

Ik doe helemaal niks. Ik trek het in het algemene met genuanceerde voorbeelden. Een man kan niet twijfelen en toch als een creep overkomen bij een vrouw. Denk jij snel en ruw te zijn zit de vrouw al bij de marechaussee.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 7 februari 2022 @ 21:06:53 #205
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_203560490
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:05 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Das wel vreemd, want ik ken zat vrouwen die niets of nauwelijks wat hebben meegemaakt op dit vlak. Er wordt een beeld geschetst alsof je nauwelijks nog over straat kan. Is gewoon niet zo
Ik kan zo drie vrouwen in mijn directe (familie)omgeving noemen die te maken hebben gehad met seksueel geweld door vreemden. Schokkend, inderdaad. Ik denk dat veel zich aan je waarneming onttrekt omdat het nu eenmaal niet direct een luchtig gespreksonderwerp is.
  maandag 7 februari 2022 @ 21:07:13 #206
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203560503
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:57 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Ik had mijn 1 ste akelige ervaring toen ik een jaar of 16 was en werkte in een klein winkeltje waar het looppad achter de toonbank vrij smal was. Na verloop van tijd greep de baas mij steeds als hij achter mij langs moest om mijn middel beet. Ik hoorde hem dan in mijn nek ademen. Doodeng vond ik dat maar wist niet goed wat te doen. Daarna probeerde hij mij met doorzichtige smoesjes mee naar t magazijn te krijgen. Ik was 16 jaar en in de jaren '60 kon je dan nog best onnozel zijn, maar zó onnozel was ik nu ook weer niet. Dus heb ontslag genomen. Moest 1 maand uitwerken en kreeg na 2 ( lange )weken te horen dat ze geen vervangster voor mij konden vinden en ik dus maar moest blijven tot ze die wel gevonden hadden. Paniek sloeg toe. Toen pas durfde ik thuis aan mijn moeder te vertellen wat er speelde. Die was er meteen klaar mee. Ik mocht er niet meer heen en mijn vader zou ze dat wel even gaan vertellen. Vader was blijkbaar niet duidelijk genoeg geweest want ik kreeg een oproep van het arbeidsbureau n.a.v. mijn weigering om te komen werken. Daar kreeg ik dus te horen dat ik igg de maand uitwerken moest volmaken. De tranen sprongen mij in de ogen ( ik huil hoogst zelden) toen moest ik wel vertellen waarom ik echt niet terug kon/wilde. Er kwam nog iemand anders bij, ik mocht herhalen dat de baas mij * lastig * viel en toen hoefde ik niet terug. Het arbeidsbureau zou het verder voor mij afhandelen. Ik kreeg de 2 weken + mijn vakantiegeld netjes uitbetaald. Het was trouwens best vernederend om door 2 volwassen kerels medelijdend aangekeken te worden. Ik schaamde me dood.
Hoe het mijn opvolgster vergaan is weet ik niet :@
Ik zag er heel gewoontjes uit, was verlegen en ik droeg ook geen uitdagende kleding. Het kan echt ieder meisje/vrouw overkomen. Mijn zus was wel erg aantrekkelijk en die was vaker de pisang.

Ik begin me af te vragen of mannen echt niet weten waar ze mee bezig zijn :? Lijkt mij dat ze lekker doen wat ze gewend zijn, zal niet meevallen om ze dat af te wennen.
Dat zijn echt zulke nare ervaringen en zoveel meisjes/vrouwen maken ze (meermaals) mee -O-

En victim blaming is ook echt achterlijk, maar ook jij bent er helaas zo aan gewend dat je je "indekt" door aan te geven dat je er gewoontjes uitzag en geen uitdagende kleding droeg. Dat is echt zó verdrietig makend. Dat meisjes/vrouwen het gewoon vinden de schuld te krijgen van iets terwijl zij er part nog deel aan hebben.. 😢

En je zou het je inderdaad bijna gaan afvragen. Gelukkig zijn er heel veel mannen die zulk gedrag niet vertonen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 07-02-2022 21:12:29 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203560514
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:48 schreef RAVW het volgende:

[..]
LOL dit soort vrouwen zouden geen voorplanting mogen doen ...
dit zijn juist de foute vrouwen
want dat zit in hun hoofd .....
als ik naar buiten loopt om even wat te gaan roken van me werk en een collega gaat op dat moment ook naar buiten en staat mij vuil aan te kijken wat moet je van me ... dan heb je het al verbruikt ...
je hoeft als man niets te doen ..
als het bij een vrouw geen neukbaar object is dan is het een gevaar .. een tussenweg zit er niet meer in
Ik kan je daar nog een heel leuk voorbeeld van geven met een dame zonder dat ze mij eerder had gezien , ook eens mij wegzetten als vieze man .......
ik zei: hoe bedoel je ....... ....... Ja jullie mannen lopen alleen je lul achterna ...
ik zeg pardon ....
ben jij een god of zo ?
zeg ze hoe zo..... alle mannen zijn het zelfde , ik zeg ja maar uit mijn medische dossier blijft dat ik daar helemaal geen gevoelens meer heb ........... Dus heb jij me spontaan laten genezen dan ?

ik heb dat mens nooit meer gezien .. en zo benader ik dus dames die gefrustreerd zijn over mannen .. laten hun maar eens gaan bewijzen dat ik wel zo man ben ...die sex wil

Dan zouden ze toch een keer met me naar bed moeten .. en dan heb ik toch me zin :X
of ga ik nu weer een grens over met mijn humor
Wat is dit voor een incelpost joh? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203560522
quote:
88s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:04 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
tja ik predik gewoon mee met de oplossingen die worden aangedragen... je moet gewoon niet proberen te versieren tenzij de vrouw je wel ziet zitten anders ben je een pedofiele engnek...
Dat is te zwart wit. Tegenover alle serieuze verdrietige verhalen, zijn er ook genoeg verhalen te vinden van mensen die intens genieten van een slippertje op de werkvloer en relaties die tussen collega's zijn ontstaan. Bij mijn sportvereniging kreeg een leider een relatie met een jeugdlid. Zij destijds 16, hij 25. Beiden verliefd en inmiddels bijna 10 jaar samen. Niks aan de hand dus.

Nee moet alleen nee zijn. En het moet normaal zijn om die nee uit te spreken. Voor mannen, voor vrouwen, jong, oud, knap, lelijk. In de kroeg, de trein, op straat of op de werkvloer. Als we dat verstaan onder normaal doen, zouden we een stuk verder komen.
't Echte en 't ware!
pi_203560554
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:51 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Best slechte voorbeelden.

Beter voorbeeld:

Hoi Vrouwennaam, als jij binnenkomt begint de zon te schijnen.

2010: niks aan de hand
2022: ? Ontslag door grensoverschrijdende opmerking?
wut
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 7 februari 2022 @ 21:10:15 #210
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203560557
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:59 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Het goed inschatten van de situatie. Dat is blijkbaar voor jou moeilijk. Dat is het dus ook voor mannen.
Hoe kom je erbij dat dat moeijk voor me is? Man gedraagt zich als creep = z.s.m. maken dat je ongeschonden weg komt.
Dat dat "zich als creep gedragen" kan komen omdat hij sociaal onhandig is, is niet mijn probleem. Ben hem ook niks verschuldigd. Ben mezelf wél verschuldigd dat ik ongeschonden weg kom.
  maandag 7 februari 2022 @ 21:10:36 #211
13462 BansheeBoy
pi_203560564
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:08 schreef Japepk het volgende:

[..]
Dat is te zwart wit. Tegenover alle serieuze verdrietige verhalen, zijn er ook genoeg verhalen te vinden van mensen die intens genieten van een slippertje op de werkvloer en relaties die tussen collega's zijn ontstaan. Bij mijn sportvereniging kreeg een leider een relatie met een jeugdlid. Zij destijds 16, hij 25. Beiden verliefd en inmiddels bijna 10 jaar samen. Nee moet alleen nee zijn. En het moet normaal zijn om die nee uit te spreken. Voor mannen, voor vrouwen, jong, oud, knap, lelijk. In de kroeg, de trein, op straat of op de werkvloer. Als we dat verstaan onder normaal doen, zouden we een stuk verder komen.
Ik ben het met je eens hoor. Maar zelfs een nee is SOMS (!!!!!!) onderdeel van het spel. Ik hoef niemand te leren wat hard to get spelen is.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_203560573
Wel een mooi voorbeeld van creepy gedrag waarbij de man niet echt iets verkeerds doet maar het wel als ongemakkelijk wordt ervaren door de vrouw. Die man pikt de signalen niet op, ook al snapt hij wel dat hij geen verdere move moet maken gelukkig.

pi_203560584
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens hoor. Maar zelfs een nee is SOMS (!!!!!!) onderdeel van het spel. Ik hoef niemand te leren wat hard to get spelen is.

In mijn ervaring zijn dat andere 'nees'. Maar daar komt ons grijze gebied weer. Volgens mij merk je wel een verschil tussen een 'nee' omdat iemand zich niet op zijn/haar/hun gemak voelt, dan wanneer die persoon gewoon even geen zin in jou heeft.

Glad ijs dit, maar iemand die hard to get speelt, zegt niet snel letterlijk 'nee' toch? Da's eerder in de trant van; zouden we dat nu wel doen/een volgende keer misschien/ik bel je nog wel. Ik noem me absoluut geen flirtexpert dus correct me if I'm wrong :D
't Echte en 't ware!
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 21:14:04 #214
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203560623
Er is in dit geval ook wel een grote onderscheinde factor die speelt een ongelijkheid zo je wil. En dat is dat geen vrouw zit wachten op dickpic althans ik ken ze niet, maar menig man een spannende foto van een vrouw wel leuk vind. En wellicht zijn er mannen die een spannende foto willen reciproceren en denken ehmm ja wat is er spannend aan mij.. wellicht plop dickpic...

Misschien moeten we hier de vrouwen vragen wat is een goede mannelijke variant van een pikant kiekje in bad bv? Ik denk niet dat een bierpens die door laagje schuim piept gewaardeerd wordt ;)
  maandag 7 februari 2022 @ 21:16:07 #215
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203560652
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:51 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Best slechte voorbeelden.

Beter voorbeeld:

Hoi Vrouwennaam, als jij binnenkomt begint de zon te schijnen.

2010: niks aan de hand
2022: ? Ontslag door grensoverschrijdende opmerking?
Iemand die dat tegen mij zegt terwijl hij een collega is (hiërarchische verhouding maakt niet uit) vind ik geen charmante leuke vent maar een creep. En dat vond ik in 2010 ook al hoor...
pi_203560672
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Iemand die dat tegen mij zegt terwijl hij een collega is (hiërarchische verhouding maakt niet uit) vind ik geen charmante leuke vent maar een creep. En dat vond ik in 2010 ook al hoor...
Zo'n foute ome Hans/tante Bep die ook net te joviaal 3 natte kussen geeft elke keer als hij je ziet
't Echte en 't ware!
  maandag 7 februari 2022 @ 21:17:48 #217
13462 BansheeBoy
pi_203560676
quote:

[..]
Blijft lastig hoor. Als Cristiano Ronaldo het tegen je zegt ga je stralen en als Screech het zegt kan je kwaad worden. Meer variabelen dan ons lief is dus.

maandag 7 februari 2022 @ 21:18:26 #218
13462 BansheeBoy
pi_203560686
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:17 schreef Japepk het volgende:

[..]
Zo'n foute ome Hans/tante Bep die ook net te joviaal 3 natte kussen geeft elke keer als hij je ziet
Ja, die gasten heb je er ook tussen. Die misbruik maken van verjaardagen en feestdagen en zgn. joviaal gaan zitten doen. Getver.

maandag 7 februari 2022 @ 21:18:35 #219
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203560687
quote:

[..]
Dat soort dingen heb ik inderdaad ook wel gezien. Maar als het van de vrouw komt lijkt het toch ineens een stuk meer geaccepteerd. Wat ben ik toch blij dat ik met deze bizarre wereld met een behoorlijke dubbele standaard niets te maken heb als homo.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 7 februari 2022 @ 21:19:02 #220
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_203560699
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat zijn echt zulke nare ervaringen en zoveel meisjes/vrouwen maken ze (meermaals) mee -O-

En victim blaming is ook echt achterlijk, maar ook jij bent er helaas zo aan gewend dat je je "indekt" door aan te geven dat je er gewoontjes uitzag en geen uitdagende kleding droeg. Dat is echt zó verdrietig makend. Dat meisjes/vrouwen het gewoon vinden de schuld te krijgen van iets terwijl zij er part nog deel aan hebben.. 😢

En je zou het je inderdaad bijna gaan afvragen. Gelukkig zijn er
LOL zo zie ik dat niet hoor. Ik dek me niet in en voel me totaal niet schuldig. Dat is niks voor mij. :D
Ik verbaas me er over dat zo'n man gewoon alle vrouwspersonen die voorhanden zijn lastig valt.
Zijn vrouw was geen doetje ik hoop dat ze hem goed op zijn nummer heeft gezet nadat het arbeidsbureau hun had laten weten wat er aan de hand was.
Vond het dan wel weer erg sneu voor haar. Dat dan weer wél... Ze hadden 5 kleine kinderen en een zaak om te runnen. Het zal je man maar zijn.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_203560700
quote:
88s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Er is in dit geval ook wel een grote onderscheinde factor die speelt een ongelijkheid zo je wil. En dat is dat geen vrouw zit wachten op dickpic althans ik ken ze niet, maar menig man een spannende foto van een vrouw wel leuk vind. En wellicht zijn er mannen die een spannende foto willen reciproceren en denken ehmm ja wat is er spannend aan mij.. wellicht plop dickpic...

Misschien moeten we hier de vrouwen vragen wat is een goede mannelijke variant van een pikant kiekje in bad bv? Ik denk niet dat een bierpens die door laagje schuim piept gewaardeerd wordt ;)
Misschien ben ik dan één van de weinige vrouwen maar ik kan een pikante foto best waarderen. Maar dan wel van iemand van wie ik het verwacht, en niet out of the blue. Dus bijvoorbeeld als ik met een (potentiële) partner aan sexting doe. Maar niet onverwacht van mijn leidinggevende zonder enige aanleiding.
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 21:19:59 #222
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203560715
quote:

[..]
En toch is er ook dan een machts ongelijkheid in het voordeel van de man. Dat speelt ook mee in deze discussie. Vrouwen zijn regelmatig in zulk soort situaties soms doodsbang terwijl mannen het meestal als vervelend ervaren.
  maandag 7 februari 2022 @ 21:20:25 #223
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203560719
quote:
88s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:14 schreef Bosbeetle het volgende:

De meeste vrouwen vinden een dickpic of andere naaktfoto géén "charmante openingszin". En zitten er sowieso niet op te wachten tenzij het gesprek op natuurlijke wijze "ondeugend" is geworden. En dan nog niet alle vrouwen trouwens, mannen vinden hun gelachtsdeel wel heel interessant maar de meeste vrouwen zien het niet direct als iets lustopwekkends. Tenzij reeds in een amoureuze sessie met de rest van het lijf waar betreffend aanhangsel bij hoort :P
  maandag 7 februari 2022 @ 21:20:27 #224
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203560723
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:57 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Ik had mijn 1 ste akelige ervaring toen ik een jaar of 16 was en werkte in een klein winkeltje waar het looppad achter de toonbank vrij smal was. Na verloop van tijd greep de baas mij steeds als hij achter mij langs moest om mijn middel beet. Ik hoorde hem dan in mijn nek ademen. Doodeng vond ik dat maar wist niet goed wat te doen. Daarna probeerde hij mij met doorzichtige smoesjes mee naar t magazijn te krijgen. Ik was 16 jaar en in de jaren '60 kon je dan nog best onnozel zijn, maar zó onnozel was ik nu ook weer niet. Dus heb ontslag genomen. Moest 1 maand uitwerken en kreeg na 2 ( lange )weken te horen dat ze geen vervangster voor mij konden vinden en ik dus maar moest blijven tot ze die wel gevonden hadden. Paniek sloeg toe. Toen pas durfde ik thuis aan mijn moeder te vertellen wat er speelde. Die was er meteen klaar mee. Ik mocht er niet meer heen en mijn vader zou ze dat wel even gaan vertellen. Vader was blijkbaar niet duidelijk genoeg geweest want ik kreeg een oproep van het arbeidsbureau n.a.v. mijn weigering om te komen werken. Daar kreeg ik dus te horen dat ik igg de maand uitwerken moest volmaken. De tranen sprongen mij in de ogen ( ik huil hoogst zelden) toen moest ik wel vertellen waarom ik echt niet terug kon/wilde. Er kwam nog iemand anders bij, ik mocht herhalen dat de baas mij * lastig * viel en toen hoefde ik niet terug. Het arbeidsbureau zou het verder voor mij afhandelen. Ik kreeg de 2 weken + mijn vakantiegeld netjes uitbetaald. Het was trouwens best vernederend om door 2 volwassen kerels medelijdend aangekeken te worden. Ik schaamde me dood.
Hoe het mijn opvolgster vergaan is weet ik niet :@
Ik zag er heel gewoontjes uit, was verlegen en ik droeg ook geen uitdagende kleding. Het kan echt ieder meisje/vrouw overkomen. Mijn zus was wel erg aantrekkelijk en die was vaker de pisang.

Ik begin me af te vragen of mannen echt niet weten waar ze mee bezig zijn :? Lijkt mij dat ze lekker doen wat ze gewend zijn, zal niet meevallen om ze dat af te wennen.
Hier is dus mijn tweede relatie door uitgegaan , omdat haar familie dacht dat de negatieve spiraal die zijn was in gegaan aan mij lag , en ik zelf ook niet wist wat er aan de hand was ..
verlovingsfeest afgezegd , en de betalingen weer terug moeten halen .... heel gedoe geweest , maar bleek dus achteraf ook haar chef van AH dus de boosdoener die haar seksueel misbruikt had op haar werk ..
diverse keren.
dus mijn start met relaties was dus al niet goed , de eerste was vreemd gegaan

maar ik heb ook nooit begrepen waarom dan gevallen niet even een vrouw bij komt kijken die daar verstand van heb , je heb overal een coach voor ...
maar over echte intiem dingen daar moet je als slachtoffer maar proberen achter te komen hoe of wat waar je terecht moet of kan

zelf ben ik ook zeer beschadigt door toedoen van andere mensen ( PTSS werkgerelateerd (macht misbruik van een PZ maar je word nergens serieus genomen)
dit speel de heden dagen nog steeds
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  maandag 7 februari 2022 @ 21:21:18 #225
13462 BansheeBoy
pi_203560738
quote:
88s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:19 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
En toch is er ook dan een machts ongelijkheid in het voordeel van de man. Dat speelt ook mee in deze discussie.
Is er niet per definitie sprake van ongelijkheid? Alleen de vraag is welke we willen accepteren. Van 100% gelijkheid is nooit sprake. Iemand is altijd bevoordeeld boven de ander.

maandag 7 februari 2022 @ 21:23:25 #226
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203560771
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Blijft lastig hoor. Als Cristiano Ronaldo het tegen je zegt ga je stralen en als Screech het zegt kan je kwaad worden. Meer variabelen dan ons lief is dus.

Nee. Het ligt niet aan het uiterlijk of je iemand als creep ervaart. Iemand die zich gedraagt als een creep wordt gezien als een creep. "Mooi" of "lelijk". Althans, ik spreek in deze voor mezelf uiteraard.
  maandag 7 februari 2022 @ 21:23:29 #227
13462 BansheeBoy
pi_203560772
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:19 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Misschien ben ik dan één van de weinige vrouwen maar ik kan een pikante foto best waarderen. Maar dan wel van iemand van wie ik het verwacht, en niet out of the blue. Dus bijvoorbeeld als ik met een (potentiële) partner aan sexting doe. Maar niet onverwacht van mijn leidinggevende zonder enige aanleiding.
Dat is dus mijn punt. Alleen hier op Fok! al zijn de vrouwen het niet eens. Ken je nagaan hoe de buitenwereld is. Het wordt er niet duidelijker op. Ik kan me voorstellen dat de drachtige puber bang wordt van de huidige berichtgeving. Er zit een leeuw in hem maar hij moet zich gedragen als een marmot.

Het advies wat ik kan geven is dat je het safe moet spelen. Wees gentle, eerlijk en oprecht. Daar dek je wel 90% van de gevallen mee.

maandag 7 februari 2022 @ 21:23:56 #228
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_203560780
quote:
88s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:19 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
En toch is er ook dan een machts ongelijkheid in het voordeel van de man. Dat speelt ook mee in deze discussie.
Dat hoeft niet altijd, lijkt me. Ik kan me situaties voorstellen waarin een man sociaal en intellectueel zozeer de mindere is van een (manipulatieve) vrouw dat het het voordeel van fysiek overwicht kan opheffen.
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 21:24:18 #229
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203560785
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Is er niet per definitie sprake van ongelijkheid.
\
Ja en daarom slaan de "maar als een vrouw x doet" vergelijkingen ook nergens op ook al maakte ik ze net zelf.
pi_203560793
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nee. Het ligt niet aan het uiterlijk of je iemand als creep ervaart. Iemand die zich gedraagt als een creep wordt gezien als een creep. "Mooi" of "lelijk". Althans, ik speel in deze voor mezelf uiteraard.
Helemaal mee eens. Of iemand mooi of lelijk is maakt niets uit.
pi_203560808
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Het advies wat ik kan geven is dat je het safe moet spelen. Wees gentle, eerlijk en oprecht. Daar dek je wel 90% van de gevallen mee.

Amen.

Om het bruggetje naar dit topic te maken; uit de berichtgeving blijkt wel dat dit niet 100% gentle en eerlijk was. Daar gaat het inderdaad fout. Wederzijdse toestemming, zo wordt het in die wet genoemd toch?
't Echte en 't ware!
  maandag 7 februari 2022 @ 21:27:30 #232
13462 BansheeBoy
pi_203560830
Jonges, VI Vandaag besteedt er nu aandacht aan.

maandag 7 februari 2022 @ 21:29:13 #233
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203560847
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
De meeste vrouwen vinden een dickpic of andere naaktfoto géén "charmante openingszin". En zitten er sowieso niet op te wachten tenzij het gesprek op natuurlijke wijze "ondeugend" is geworden. En dan nog niet alle vrouwen trouwens, mannen vinden hun gelachtsdeel wel herl interessant maar de meeste vrouwen zien het niet direct als iets lustopwekkends. Tenzij reeds in een amoureuze sessie met de rest van het lijf waar betreffend aanhangsel bij hoort :P
maar gewoon even schrijven .... even een compliment achter laten aan deze vrouw , is 9 van de 10 ook al een reden om je op block te zetten
dus met een complimentje geven is voor veel dames als op het net een BLOCK

ik weet uit ervaring ook dat veel mensen zo iets hebben van ik stuur 1000 vrouwen een foto van mijn ...
dan zal ik wel zien welke hapt
Want moet je als man maar eens een vrouw profile aanmaken dan weet je niet wat je overkomt
zet er even een leuke foto met borsten op en je kan 30 dagen gratis leesvoer krijgen
Dus ik weet dat er veel mensen zitten op het net die alleen maar met hun zelf bezig zijn
dus ik weet ook wel wat vele vrouwen op het net door maken aan berichten ....

maar ik zelf krijg juist heel vaak de complimenten van de dames .. van dat ik nooit eens begint over het onderwerp waar veel mannen mee beginnen ...
zelf een vrouw is toen eens vanuit het midden van het land eens kijken kijken bij mijn huis of ik wel man was .. want ik had al 1 week met haar gesproken en geen woord over sex gehad ... zelf diverse keren ontweken

maar ik voel me er niet prettig bij om over zulke dingen te praten , en ja ik bemerk wel dat ook vaak vrouwen hier ook wel weer door afhaken maar goed het is niet mijn manier om het er over te hebben
ik ga me niet lekker zitten maken als ik niets om handen heb , dat gebeurd wel weer een keer als het zo moet zijn als ik met een vrouw samen bent
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_203560853
Overmars zou 'stalkingachtig' gedrag hebben vertoond jegens de vrouw. De voormalige bestuurder van Ajax heeft Het Parool via een woordvoerder van de club laten weten dat hij niet wil reageren op de beschuldigingen.

Ik ben dan wel benieuwd wat daar mee bedoelt word, ‘stalkingachtig gedrag’.
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 21:32:53 #235
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203560883
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:29 schreef Ed1234 het volgende:
Overmars zou 'stalkingachtig' gedrag hebben vertoond jegens de vrouw. De voormalige bestuurder van Ajax heeft Het Parool via een woordvoerder van de club laten weten dat hij niet wil reageren op de beschuldigingen.

gedrag waardoor de vrouw in kwestie het idee kreeg door marc overmars gestalkt/in de gaten gehouden zijn geworden
  maandag 7 februari 2022 @ 21:35:36 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203560929
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:29 schreef RAVW het volgende:

[..]
maar gewoon even schrijven .... even een compliment achter laten aan deze vrouw , is 9 van de 10 ook al een reden om je op block te zetten
dus met een complimentje geven is voor veel dames als op het net een BLOCK

ik weet uit ervaring ook dat veel mensen zo iets hebben van ik stuur 1000 vrouwen een foto van mijn ...
dan zal ik wel zien welke hapt
Want moet je als man maar eens een vrouw profile aanmaken dan weet je niet wat je overkomt
zet er even een leuke foto met borsten op en je kan 30 dagen gratis leesvoer krijgen
Dus ik weet dat er veel mensen zitten op het net die alleen maar met hun zelf bezig zijn
dus ik weet ook wel wat vele vrouwen op het net door maken aan berichten ....

maar ik zelf krijg juist heel vaak de complimenten van de dames .. van dat ik nooit eens begint over het onderwerp waar veel mannen mee beginnen ...
zelf een vrouw is toen eens vanuit het midden van het land eens kijken kijken bij mijn huis of ik wel man was .. want ik had al 1 week met haar gesproken en geen woord over sex gehad ... zelf diverse keren ontweken

maar ik voel me er niet prettig bij om over zulke dingen te praten , en ja ik bemerk wel dat ook vaak vrouwen hier ook wel weer door afhaken maar goed het is niet mijn manier om het er over te hebben
ik ga me niet lekker zitten maken als ik niets om handen heb , dat gebeurd wel weer een keer als het zo moet zijn als ik met een vrouw samen bent
Tinder/dating app?
Tsja...
  maandag 7 februari 2022 @ 21:36:45 #237
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203560951
quote:

Ik ga vooralsnog uit van "haar niet met rust willen laten" terwijl zij heeft aangegeven dat hij haar wel met rust moet laten.
  maandag 7 februari 2022 @ 21:37:25 #238
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203560965
quote:
88s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:32 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
gedrag waardoor de vrouw in kwestie het idee kreeg door marc overmars gestalkt/in de gaten gehouden zijn geworden
vroeger noemde we dat bezorgdheid , als hij ziet dat ze met verkeerde lui in aanraking komt en wil even een oogje in het zeil houden , word dat nu ook al onder stalking gezien
want hij heeft toch ook wel een soort van verantwoording binnen de organisatie
of mag dit ook al niet , ja bezorgdheid kan als hinderlijk ervaren worden sommige gaan hier tever in door
  maandag 7 februari 2022 @ 21:38:23 #239
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203560975
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:37 schreef RAVW het volgende:

[..]
vroeger noemde we dat bezorgdheid , als hij ziet dat ze met verkeerde lui in aanraking komt en wil even een oogje in het zeil houden , word dat nu ook al onder stalking gezien
of mag dit ook al niet , ja bezorgdheid kan als hinderlijk ervaren worden sommige gaan hier tever in door
Huh wat?!
Hij is "de verkeerde lui" in deze he? |:(
  maandag 7 februari 2022 @ 21:38:47 #240
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_203560985
quote:

Op het werk vaak *toevallig* vaak tegenkomen en dan opmerkingen maken, met grote regelmaat sturen van appjes, dickpics e.d. gedurende langere tijd mss ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 7 februari 2022 @ 21:43:59 #241
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203561083
quote:
99s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:36 schreef Karina het volgende:

[..]
Ik lees dat net op twitter, als het waar is dan begrijp ik er helemaal NIETS van. Volwassen man, goede baan en dan ga je een dickpick sturen :')___ hoezo?
Goeie baan?
Hij deed dit als hobby/roeping/omdat hij het leuk vond. Hypotheek is lang en breed afbetaald en hoeft eigenlijk nooit meer wat te doen.

Dan juist snap ik er helemaal niets van. Niets.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 7 februari 2022 @ 21:44:11 #242
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203561088
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Tinder/dating app?
Tsja...
Niets voor mij .... te weinig serieus mensen en zelden mijn type dames
Tinder , is een vleeskeuring en daar moet ik sowieso al niets van hebben ..
beetje swipe met foto's zonder dat je weet wie er achter zit is niets voor mij

als je dan eens iemand aanspreekt krijg je nooit reactie terug of van ja maar rustig aan want ik heb net een vervelende tijd met mijn ex achter de rug , eerst vertrouwen opbouwen ... next
Terwijl mij juist geleerd is vertrouwen bouw je niet op via het internet omdat iedereen daar anders kan zijn die hij of zij maar wil , daar moet je echt voor samen komen.

na 10 keer geschreven te hebben dan kan ik me tijd wel anders gebruiken ...
en daarbij het zijn vaak dezelfde mensen op die site
o leuk je mag een vrouw in huis halen waar al 100 man overheen gegaan zijn
:r

Nee laat maar kom ze wel een keer tegen als het zo moet zijn .. geen haast
  maandag 7 februari 2022 @ 21:44:50 #243
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203561100
Vind het overigens jammer (doch begrijpelijk) dat de discussie steeds minder deelnemers heeft inmiddels. Vind dit persoonlijk namelijk een behoorlijk belangrijke kwestie. En ik vind het dus ook belangrijk dat er 2 kwesties duidelijk worden voor iedereen:
1. Heel veel vrouwen hebben veel te vaak in hun leven te maken met grensoverschrijdend gedrag;
2. De overgrote meerderheid vd mannen weet heel goed de grens tussen normaal gedrag tegen vrouwen danwel hoe je professioneel te gedragen tegenover álle collega's en grensoverschrijdend gedrag richting vrouwen/andere collega's

Desalniettemin is er gezien punt 1 wel echt een probleem. En de oplossing daarvoor zal van zowel mannen als vrouwen moeten komen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Whiskers2009 op 07-02-2022 21:53:27 ]
pi_203561122
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:44 schreef RAVW het volgende:

[..]

als je dan eens iemand aanspreekt krijg je nooit reactie terug of van ja maar rustig aan want ik heb net een vervelende tijd met mijn ex achter de rug , eerst vertrouwen opbouwen ... next
Terwijl mij juist geleerd is vertrouwen bouw je niet op via het internet omdat iedereen daar anders kan zijn die hij of zij maar wil , daar moet je echt voor samen komen.

Je bent zelf maagd?

En je weet van vrouwen die je ontmoet met hoeveel mannen ze seks hebben gehad?
  maandag 7 februari 2022 @ 21:49:23 #245
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_203561186
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:37 schreef RAVW het volgende:

[..]
Het is zijn kind toch niet dat hij haar gangen zou moeten nagaan? En als er "verkeerde lui" binnen het bedrijf zijn, dan moet hij die daar toch op aanspreken in plaats van haar te stalken?

[ Bericht 0% gewijzigd door Iblardi op 07-02-2022 21:54:56 ]
  maandag 7 februari 2022 @ 21:49:54 #246
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203561196
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:44 schreef RAVW het volgende:

[..]

Je wil een maagd? Moet je zelf weten verder, maar heel leuk in bed zijn ze de 1e tijd vaak niet :P
pi_203561230
quote:

[..]
Aangiftewaardig vind je niet?
  maandag 7 februari 2022 @ 21:51:08 #248
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203561231
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:49 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Het is zijn kind toch niet dat hij haar gangen zou moeten nagaan? En als er "verkeerde lui" binnen het bedrijf zijn, dan moet hij die daar toch op aanspreken in plaats haar te stalken?
Dat sowieso (dat aa
nspreken). Verder is hij zelf in deze "de verkeerde lui".
  maandag 7 februari 2022 @ 21:51:12 #249
13462 BansheeBoy
pi_203561235
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vind het overigens jammer (doch begrijpelijk) dat de discussie steeds minder deelnemers heeft inmiddels. Vind dit persoonlijk namelijk een behoorlijk belangrijke kwestie. En ik vind het dus ook belangrijk dat er 2 kwesties duidelijk worden voor iedereen:
1. Heel veel vrouwen hebben veel te vaak in hun leven te maken met grensoverschrijdend gedrag;
2. De overgrote meerderheid vd mannen weet heel goed de grens tussen normaal gedrag tegen vrouwen danwel hoe je professioneel te gedragen tegenover álle collega's en grensoverschrijdend gedrag richting vrowen/andere collega's

Desalniettemin is er gezien punt 1 wel echt een probleem. En de oplossing daarvoor zal van zowel mannen als vrouwen moeten komen.
Dit is een kwaliteitspost. Eerlijk is eerlijk.

maandag 7 februari 2022 @ 21:51:12 #250
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203561236
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:45 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Je bent zelf maagd?
Ja van sterrenbeeld
En nee, maar de 10 ga je echt niet halen hier hoor
en dan ben ik ook al 50
misschien dat ik daar wel een beetje te serieus voor bent

maar ik heb ook een lange tijd bewust geen relatie gewild en ook diverse keren een buitenlandse vrouw als relatie gehad , die dus niet vaak bij je kunt zijn ... dus daar gaat dan ook weer een hoop tijd zonder sex aan voorbij.
want vaak heb ik ook wel als het uit gaat met een relatie dat ik dan toch echt wel een langere tijd voor mezelf neemt om eerst die hele relatie een beetje uit me hoofd te hebben voor dat ik weer aan een nieuwe begint
  maandag 7 februari 2022 @ 21:51:19 #251
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203561237
quote:
Grensoverschrijdend gedrag Marc Overmars al veel langer bekend binnen Ajax

Marc Overmars (48) is per direct vertrokken bij Ajax, nadat hij grensoverschrijdende appjes aan vrouwen stuurde. Volgens voormalig medewerksters kan zijn gedrag de clubleiding onmogelijk zijn ontgaan. Hij werd zelfs ‘vieze oom’ genoemd.

De voormalig medewerksters die deze site sprak, schetsen een beeld van een directeur die op de werkvloer herhaaldelijk en tegenover meerdere vrouwen grensoverschrijdend gedrag toonde. Overmars plaatste foute opmerkingen op de afdelingen en stuurde daarbuiten ook seksueel getinte berichten en beelden, waaronder dickpicks. Dat gedrag zou ook alom bekend zijn op de Amsterdamse werkvloer, zo schetsen de betrokken vrouwen, zowel bij het personeel als op directieniveau.

Aan de succesvolle samenwerking tussen Ajax en Overmars werd zondagavond laat abrupt een einde gemaakt. Naar aanleiding van de misstanden bij tv-programma The Voice ontvingen clubmedewerkers eind vorige maand een mail van algemeen directeur Edwin van der Sar, waarin zij werden aangespoord melding te maken van grensoverschrijdend gedrag. In de dagen erna maakten meerdere (oud-)medewerksters kenbaar slachtoffer te zijn geweest van het gedrag van de technische baas. De raad van commissarissen (rvc) en Van der Sar voerden, met behulp van een extern bureau, daarop gesprekken met Overmars.

Laatstgenoemde trok zondag zijn conclusies en gaat in een schriftelijke reactie van Ajax diep door het stof. ,,Ik schaam me kapot. Vorige week werd ik geconfronteerd met meldingen over mijn gedrag, en hoe dit op anderen is overgekomen. Helaas realiseerde ik me niet goed dat ik hiermee grenzen heb overschreden, maar dat werd me deze dagen wel duidelijk. Daardoor voelde ik opeens een enorme druk.”

,,Ik bied mijn excuses aan”, gaat de voetbalbestuurder verder. ,,Zeker voor iemand in mijn positie is dit gedrag niet goed te praten, dat zie ik inmiddels ook in. Maar te laat. Ik zie geen andere optie dan te stoppen bij Ajax. Dit heeft ook grote impact op mijn privésituatie. Daarom verzoek ik iedereen mij en mijn gezin met rust te laten.”

Handelsgeest

Het overschrijdende gedrag is een mokerslag voor de landskampioen. Overmars, voormalig speler van onder meer Ajax, Barcelona en Oranje, leidde de Amsterdamse club met zijn handelsgeest en neus voor talent naar een nieuwe heerschappij in Nederland en een opmars in Europa. ,,Marc is waarschijnlijk de beste voetbaldirecteur die Ajax gehad heeft”, stelt rvc-voorzitter Leen Meijaard dan ook. ,,Maar hij heeft helaas echt grenzen overschreden, dus verder gaan als directeur was geen optie. Dat zag hij zelf ook in. Het is bijzonder pijnlijk voor iedereen.”

Ajax wijdt niet uit over de inhoud van de grensoverschrijdende berichten, maar wil alleen kwijt dat die over een langere periode zijn verstuurd. Volgens voormalig Ajax-commissaris en bijzonder hoogleraar Marjan Olfers, die veel onderzoek doet naar grensoverschrijdend gedrag in sport, zou dat erop kunnen duiden dat de situatie op de werkvloer niet veilig genoeg was. ,,Cruciale vraag nu is wanneer en bij wie meldingen terecht kwamen en hoe dat is opgepakt. We zien nu dat de raad van commissarissen heeft ingegrepen, maar wisten mensen op de werkvloer hier bijvoorbeeld al langer van?”

Overmars stond onder de medewerksters te boek stond als ‘de vieze oom’ en Van der Sar als ‘vriendelijke vader’. Het grensoverschrijdende gedrag van de Epenaar kan de rest van de clubleiding de voorbije jaren dan ook onmogelijk ontgaan zijn, stellen zij. Sterker nog, volgens de oud-werkneemsters hebben meerdere vrouwen de handelswijze van Overmars aangekaart bij Van der Sar. Dit wordt door de algemeen directeur krachtig ontkend.

Olfers noemt de zaak verdrietig voor de slachtoffers, betrokkenen en de voetbalclub. ,,Maar wel in die volgorde.” Dat Overmars beseft dat hij grenzen is overgegaan kan een steun zijn. ,,Slachtoffers willen vaak erkenning dat wat hen is overkomen niet normaal is. Ik hoop dat ze die nu hebben gekregen.”

Ajax-hoofdsponsor Ziggo heeft laten weten de ontwikkelingen nauwgezet te volgen maar nog niet vooruit te willen lopen op de gevolgen van het partnership.
De vieze oom.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 februari 2022 @ 21:51:49 #252
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203561249
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:51 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Aangiftewaardig vind je niet?
Zei ik dat?
  maandag 7 februari 2022 @ 21:52:14 #253
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203561259

Deze dickpic mag nu zeker ook niet meer?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 7 februari 2022 @ 21:52:18 #254
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203561262
Valentijn is Edwin ook naar de uitgang aan het praten.

Blijkbaar nog steeds lastig voor de Telegraaf dat ze geen directe lek-link en voorkeurspositie meer hebben bij Ajax. Nooit meer een scoop, breakje of exclusief verhaal. Lastig lastig
1947-2016
  maandag 7 februari 2022 @ 21:53:25 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203561283
Als Flappie er echt al minstens maandenlang vanaf wist kan hij ook wel wieberen gok ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 februari 2022 @ 21:53:53 #256
13462 BansheeBoy
pi_203561292
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:52 schreef Red_85 het volgende:
Valentijn is Edwin ook naar de uitgang aan het praten.
Valentijn is sowieso is een smeerlap. Ik betrap hem wel vaker op het vereffenen van rekeningen.

maandag 7 februari 2022 @ 21:55:00 #257
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203561308
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:52 schreef EinarBoe het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is dit in hemelsnaam hetzelfde?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 7 februari 2022 @ 21:55:31 #258
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203561319
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:52 schreef EinarBoe het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Niks mis mee.
Niet vroomser dan de paus gaan willen zijn tegenwoordig. Preuts woke policor gedoe.
1947-2016
  maandag 7 februari 2022 @ 21:55:58 #259
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203561324
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Valentijn is sowieso is een smeerlap. Ik betrap hem wel vaker op het vereffenen van rekeningen.

Gewoon een lul joh. Klaar.
1947-2016
  maandag 7 februari 2022 @ 21:56:10 #260
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203561332
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Niks mis mee.
Niet vroomser dan de paus gaan willen zijn tegenwoordig. Preuts woke policor gedoe.
Roomser :P ;)
  maandag 7 februari 2022 @ 21:57:47 #261
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203561355
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:55 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Hoe is dit in hemelsnaam hetzelfde?
pi_203561367
E
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat is dus mijn punt. Alleen hier op Fok! al zijn de vrouwen het niet eens. Ken je nagaan hoe de buitenwereld is. Het wordt er niet duidelijker op. Ik kan me voorstellen dat de drachtige puber bang wordt van de huidige berichtgeving. Er zit een leeuw in hem maar hij moet zich gedragen als een marmot.

Er zit geen 'leeuw' in een 'drachtige puber'. Voed je zoon gewoon fatsoenlijk op.
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 22:01:07 #263
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203561410
Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken :Y

@yvonne
pi_203561446
quote:
88s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:01 schreef Bosbeetle het volgende:

@:yvonne
Wie stuurt dan nog dickpics -O-
pi_203561468
quote:

Goede post!
pi_203561478
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Zei ik dat?
Ontslagwaardig dan?
  maandag 7 februari 2022 @ 22:05:03 #267
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203561488
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:48 schreef RAVW het volgende:

[..]
LOL dit soort vrouwen zouden geen voorplanting mogen doen ...
dit zijn juist de foute vrouwen
want dat zit in hun hoofd .....
als ik naar buiten loopt om even wat te gaan roken van me werk en een collega gaat op dat moment ook naar buiten en staat mij vuil aan te kijken wat moet je van me ... dan heb je het al verbruikt ...
je hoeft als man niets te doen ..
als het bij een vrouw geen neukbaar object is dan is het een gevaar .. een tussenweg zit er niet meer in
Ik kan je daar nog een heel leuk voorbeeld van geven met een dame zonder dat ze mij eerder had gezien , ook eens mij wegzetten als vieze man .......
ik zei: hoe bedoel je ....... ....... Ja jullie mannen lopen alleen je lul achterna ...
ik zeg pardon ....
ben jij een god of zo ?
zeg ze hoe zo..... alle mannen zijn het zelfde , ik zeg ja maar uit mijn medische dossier blijft dat ik daar helemaal geen gevoelens meer heb ........... Dus heb jij me spontaan laten genezen dan ?

ik heb dat mens nooit meer gezien .. en zo benader ik dus dames die gefrustreerd zijn over mannen .. laten hun maar eens gaan bewijzen dat ik wel zo man ben ...die sex wil

Dan zouden ze toch een keer met me naar bed moeten .. en dan heb ik toch me zin :X
of ga ik nu weer een grens over met mijn humor
Ik zou beginnen met een cursus Nederlands.
  maandag 7 februari 2022 @ 22:05:49 #268
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203561498
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Je wil een maagd? Moet je zelf weten verder, maar heel leuk in bed zijn ze de 1e tijd vaak niet :P
nee hoeft geen maagd, beetje verlegen mag het wel zijn
mijn eerste 3 waar ik het mee gedaan heb waren maagd ...dus veel dames met veel ervaring heb ik dus niet gehad .. en misschien schrikt mij dat ook wel af
Maar op mijn leeftijd nog een maagd vinden zal strafbaar wezen denk ik want ik ben zelf 50 jaar een alles wat boven de 16 is tegenwoordig is geen maagd meer , als ik zo de dames moet geloven :|W
en ik en een jongere dame, ook die ervaring heb ik nog niet.
  maandag 7 februari 2022 @ 22:06:57 #269
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203561520
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:57 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Touché, ik snap hem ook nu pas... (schaam, schaam)
  maandag 7 februari 2022 @ 22:07:19 #270
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203561533
quote:

Huh alle dickpicks naar @yvonne?
pi_203561627
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:02 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Wie stuurt dan nog dickpics -O-
Vast nog wel een vrouwelijke fokster in R&P die ergens nog een .rar heeft liggen :T
pi_203561772
Is de storm na 2 topics al gaan liggen?
  maandag 7 februari 2022 @ 22:26:47 #273
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_203561813
Terecht wel als er vanaf het eerste moment een gepikeerde mannen incel topic van gemaakt wordt. :')
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 22:28:17 #274
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203561843
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:07 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Huh alle dickpicks naar @:yvonne?
ONZ / Alle mannen moeten klootzakken en zijn dood!
  maandag 7 februari 2022 @ 22:29:28 #275
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_203561870
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Vast nog wel een vrouwelijke fokster in R&P die ergens nog een .rar heeft liggen :T
Sorry met Wetransfer kan ik maar een .rar bestand van max 2Gb versturen. :+
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_203561881
Mensen uit Epe met een dubieuze sexuele moraal. Je ziet hem niet aankomen. Had Youp destijds toch gelijk.
pi_203561929
De mannen zijn de badguys, maar ondertussen zijn er wel miljoenen vrouwen met een OnlyFans account om lekker geld te verdienne
pi_203561963
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:29 schreef Elpis het volgende:

[..]
Kan je ze niet verkleinen? Zoveel pixels zijn niet nodig.
  maandag 7 februari 2022 @ 22:39:39 #279
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_203562040
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:32 schreef byah het volgende:
De mannen zijn de badguys, maar ondertussen zijn er wel miljoenen vrouwen met een OnlyFans account om lekker geld te verdienne
Ohhhhh…. Nu je dit zo stelt is het inderdaad gewoon volkomen normaal en acceptabel dat de directieleden van [insert willekeurig bedrijf] piemelpics naar de vrouwelijke medewerkers stuurt. :')
pi_203562051
quote:
Als Overmars een website had geopend waar hij zijn pikfoto's voor geld verkocht, was er ook niet zo'n probleem geweest.
  maandag 7 februari 2022 @ 22:40:33 #281
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203562055
quote:
Dan stuur je daar toch je dickpick naar toe?
  maandag 7 februari 2022 @ 22:41:34 #282
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_203562074
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:29 schreef Elpis het volgende:

[..]
Ik zou ijsmeis eens vragen hoe je dit precies fixt. :P
pi_203562080
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:39 schreef Ygritte het volgende:

[..]
Ohhhhh…. Nu je dit zo stelt is het inderdaad gewoon volkomen normaal en acceptabel dat de directieleden van [insert willekeurig bedrijf] piemelpics naar de vrouwelijke medewerkers stuurt. :')
Ik vraag me af wat er gebeurt als de voltallige werkvloer dickpicks naar de directeur gaat sturen.

Zouden we de selectie zo ver kunnen krijgen?
  maandag 7 februari 2022 @ 23:00:12 #284
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203562398
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 22:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vraag me af wat er gebeurt als de voltallige werkvloer dickpicks naar de directeur gaat sturen.

Zouden we de selectie zo ver kunnen krijgen?
:D _O-
  maandag 7 februari 2022 @ 23:04:57 #285
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203562452
quote:
En "hoeren" verkopen hun lichaam dus dus die kunnen niet verkracht worden? Of iets soortgelijks stupides?
  maandag 7 februari 2022 @ 23:05:44 #286
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203562457
Sommige mensen.. :|W
pi_203562470
Heeft toch altijd iets kalmerends, de Fok-discussies over de sociale interactie(-etiquette) tussen man en vrouw lezen.
  maandag 7 februari 2022 @ 23:08:24 #288
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203562479
quote:
7s.gif Op maandag 7 februari 2022 23:07 schreef nostra het volgende:
Heeft toch altijd iets kalmerends, de Fok-discussies over de sociale interactie(-etiquette) tussen man en vrouw lezen.
Vind je? Ik heb het kalmerende effect nog niet ontdekt :@
pi_203562534
De Geilneef volgens nu.nl
  maandag 7 februari 2022 @ 23:15:17 #290
13462 BansheeBoy
pi_203562558
quote:
7s.gif Op maandag 7 februari 2022 23:07 schreef nostra het volgende:
Vind je het niet fijn dat ik nog een soort van evenwicht breng in ieder geval. Tussen al die extremen ben ik een schijnend licht in het donker. En dat zeg ik nederig en met een dot verse noten op.

pi_203562594
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 7 februari 2022 @ 23:19:58 #292
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_203562621
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Vind je het niet fijn dat ik nog een soort van evenwicht breng in ieder geval. Tussen al die extremen ben ik een schijnend licht in het donker. En dat zeg ik nederig en met een dot verse noten op.

Jij was klassiek geschoold? Ik zou mijn geld terug vragen. :W
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 7 februari 2022 @ 23:23:45 #293
13462 BansheeBoy
pi_203562676
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 23:19 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Jij was klassiek geschoold? Ik zou mijn geld terug vragen. :W
Hoe weet je dat? Loop er gewoonlijk niet zo mee te koop eigenlijk.

pi_203562744
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 23:13 schreef Nielsch het volgende:
De Geilneef volgens nu.nl
Vieze oom volgens ex werkneemsters van Ajax.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 7 februari 2022 @ 23:38:29 #295
13462 BansheeBoy
pi_203562829
Marc Overmars, de man die vanaf zijn 14de elke girl kon krijgen die hij wenste. De beste man werd rijker en rijker. Hij werd machtiger. In zijn wereldje draait het om hem. Stukje narcisme, stukje succes naar zijn hoofd gestegen. Hij wist niet beter want hij kwam er altijd mee weg. zal zelf nog denken dat het gewoon goede versierskills waren. Wat is de pech van Marc? De pech is dat dit nu naar buiten komt. Hij heeft het moment tegen.

Jason.

maandag 7 februari 2022 @ 23:39:53 #296
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203562836
quote:
Je leest daar over een cultuur (niet geheel verbazingwekkend in het voetbalwereldje) dus het lijkt me sterk dat dit niet bij nog meer clubs het geval is
  maandag 7 februari 2022 @ 23:43:47 #297
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203562878
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Marc Overmars, de man die vanaf zijn 14de elke girl kon krijgen die hij wenste. De beste man werd rijker en rijker. Hij werd machtiger. In zijn wereldje draait het om hem. Stukje narcisme, stukje succes naar zijn hoofd gestegen. Hij wist niet beter want hij kwam er altijd mee weg. zal zelf nog denken dat het gewoon goede versierskills waren. Wat is de pech van Marc? De pech is dat dit nu naar buiten komt. Hij heeft het moment tegen.

Jason.

8)7 :O
  maandag 7 februari 2022 @ 23:43:49 #298
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203562879
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:

Jason.

:') ²
  maandag 7 februari 2022 @ 23:44:04 #299
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203562883
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 23:39 schreef the-eye het volgende:

[..]
Je leest daar over een cultuur (niet geheel verbazingwekkend in het voetbalwereldje) dus het lijkt me sterk dat dit niet bij nog meer clubs het geval is
Dus?
  maandag 7 februari 2022 @ 23:46:07 #300
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203562896
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dus?
Niks joh, sorry dat ik het opperde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo