abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2022 @ 21:23:25 #226
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203560771
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Blijft lastig hoor. Als Cristiano Ronaldo het tegen je zegt ga je stralen en als Screech het zegt kan je kwaad worden. Meer variabelen dan ons lief is dus.

:{²
Nee. Het ligt niet aan het uiterlijk of je iemand als creep ervaart. Iemand die zich gedraagt als een creep wordt gezien als een creep. "Mooi" of "lelijk". Althans, ik spreek in deze voor mezelf uiteraard.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 7 februari 2022 @ 21:23:29 #227
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203560772
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:19 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Misschien ben ik dan één van de weinige vrouwen maar ik kan een pikante foto best waarderen. Maar dan wel van iemand van wie ik het verwacht, en niet out of the blue. Dus bijvoorbeeld als ik met een (potentiële) partner aan sexting doe. Maar niet onverwacht van mijn leidinggevende zonder enige aanleiding.
Dat is dus mijn punt. Alleen hier op Fok! al zijn de vrouwen het niet eens. Ken je nagaan hoe de buitenwereld is. Het wordt er niet duidelijker op. Ik kan me voorstellen dat de drachtige puber bang wordt van de huidige berichtgeving. Er zit een leeuw in hem maar hij moet zich gedragen als een marmot.

Het advies wat ik kan geven is dat je het safe moet spelen. Wees gentle, eerlijk en oprecht. Daar dek je wel 90% van de gevallen mee.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 7 februari 2022 @ 21:23:56 #228
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_203560780
quote:
88s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:19 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
En toch is er ook dan een machts ongelijkheid in het voordeel van de man. Dat speelt ook mee in deze discussie.
Dat hoeft niet altijd, lijkt me. Ik kan me situaties voorstellen waarin een man sociaal en intellectueel zozeer de mindere is van een (manipulatieve) vrouw dat het het voordeel van fysiek overwicht kan opheffen.
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 21:24:18 #229
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203560785
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Is er niet per definitie sprake van ongelijkheid.
\
Ja en daarom slaan de "maar als een vrouw x doet" vergelijkingen ook nergens op ook al maakte ik ze net zelf.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_203560793
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nee. Het ligt niet aan het uiterlijk of je iemand als creep ervaart. Iemand die zich gedraagt als een creep wordt gezien als een creep. "Mooi" of "lelijk". Althans, ik speel in deze voor mezelf uiteraard.
Helemaal mee eens. Of iemand mooi of lelijk is maakt niets uit.
pi_203560808
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Het advies wat ik kan geven is dat je het safe moet spelen. Wees gentle, eerlijk en oprecht. Daar dek je wel 90% van de gevallen mee.

Amen.

Om het bruggetje naar dit topic te maken; uit de berichtgeving blijkt wel dat dit niet 100% gentle en eerlijk was. Daar gaat het inderdaad fout. Wederzijdse toestemming, zo wordt het in die wet genoemd toch?
't Echte en 't ware!
  maandag 7 februari 2022 @ 21:27:30 #232
13462 BansheeBoy
pi_203560830
Jonges, VI Vandaag besteedt er nu aandacht aan.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 7 februari 2022 @ 21:29:13 #233
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203560847
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
De meeste vrouwen vinden een dickpic of andere naaktfoto géén "charmante openingszin". En zitten er sowieso niet op te wachten tenzij het gesprek op natuurlijke wijze "ondeugend" is geworden. En dan nog niet alle vrouwen trouwens, mannen vinden hun gelachtsdeel wel herl interessant maar de meeste vrouwen zien het niet direct als iets lustopwekkends. Tenzij reeds in een amoureuze sessie met de rest van het lijf waar betreffend aanhangsel bij hoort :P
maar gewoon even schrijven .... even een compliment achter laten aan deze vrouw , is 9 van de 10 ook al een reden om je op block te zetten
dus met een complimentje geven is voor veel dames als op het net een BLOCK

ik weet uit ervaring ook dat veel mensen zo iets hebben van ik stuur 1000 vrouwen een foto van mijn ...
dan zal ik wel zien welke hapt
Want moet je als man maar eens een vrouw profile aanmaken dan weet je niet wat je overkomt
zet er even een leuke foto met borsten op en je kan 30 dagen gratis leesvoer krijgen
Dus ik weet dat er veel mensen zitten op het net die alleen maar met hun zelf bezig zijn
dus ik weet ook wel wat vele vrouwen op het net door maken aan berichten ....

maar ik zelf krijg juist heel vaak de complimenten van de dames .. van dat ik nooit eens begint over het onderwerp waar veel mannen mee beginnen ...
zelf een vrouw is toen eens vanuit het midden van het land eens kijken kijken bij mijn huis of ik wel man was .. want ik had al 1 week met haar gesproken en geen woord over sex gehad ... zelf diverse keren ontweken

maar ik voel me er niet prettig bij om over zulke dingen te praten , en ja ik bemerk wel dat ook vaak vrouwen hier ook wel weer door afhaken maar goed het is niet mijn manier om het er over te hebben
ik ga me niet lekker zitten maken als ik niets om handen heb , dat gebeurd wel weer een keer als het zo moet zijn als ik met een vrouw samen bent
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203560853
Overmars zou 'stalkingachtig' gedrag hebben vertoond jegens de vrouw. De voormalige bestuurder van Ajax heeft Het Parool via een woordvoerder van de club laten weten dat hij niet wil reageren op de beschuldigingen.

Ik ben dan wel benieuwd wat daar mee bedoelt word, ‘stalkingachtig gedrag’.
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 21:32:53 #235
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203560883
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:29 schreef Ed1234 het volgende:
Overmars zou 'stalkingachtig' gedrag hebben vertoond jegens de vrouw. De voormalige bestuurder van Ajax heeft Het Parool via een woordvoerder van de club laten weten dat hij niet wil reageren op de beschuldigingen.

gedrag waardoor de vrouw in kwestie het idee kreeg door marc overmars gestalkt/in de gaten gehouden zijn geworden
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 7 februari 2022 @ 21:35:36 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203560929
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:29 schreef RAVW het volgende:

[..]
maar gewoon even schrijven .... even een compliment achter laten aan deze vrouw , is 9 van de 10 ook al een reden om je op block te zetten
dus met een complimentje geven is voor veel dames als op het net een BLOCK

ik weet uit ervaring ook dat veel mensen zo iets hebben van ik stuur 1000 vrouwen een foto van mijn ...
dan zal ik wel zien welke hapt
Want moet je als man maar eens een vrouw profile aanmaken dan weet je niet wat je overkomt
zet er even een leuke foto met borsten op en je kan 30 dagen gratis leesvoer krijgen
Dus ik weet dat er veel mensen zitten op het net die alleen maar met hun zelf bezig zijn
dus ik weet ook wel wat vele vrouwen op het net door maken aan berichten ....

maar ik zelf krijg juist heel vaak de complimenten van de dames .. van dat ik nooit eens begint over het onderwerp waar veel mannen mee beginnen ...
zelf een vrouw is toen eens vanuit het midden van het land eens kijken kijken bij mijn huis of ik wel man was .. want ik had al 1 week met haar gesproken en geen woord over sex gehad ... zelf diverse keren ontweken

maar ik voel me er niet prettig bij om over zulke dingen te praten , en ja ik bemerk wel dat ook vaak vrouwen hier ook wel weer door afhaken maar goed het is niet mijn manier om het er over te hebben
ik ga me niet lekker zitten maken als ik niets om handen heb , dat gebeurd wel weer een keer als het zo moet zijn als ik met een vrouw samen bent
Tinder/dating app?
Tsja...
  maandag 7 februari 2022 @ 21:36:45 #237
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203560951
quote:

Ik ga vooralsnog uit van "haar niet met rust willen laten" terwijl zij heeft aangegeven dat hij haar wel met rust moet laten.
  maandag 7 februari 2022 @ 21:37:25 #238
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203560965
quote:
88s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:32 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
gedrag waardoor de vrouw in kwestie het idee kreeg door marc overmars gestalkt/in de gaten gehouden zijn geworden
vroeger noemde we dat bezorgdheid , als hij ziet dat ze met verkeerde lui in aanraking komt en wil even een oogje in het zeil houden , word dat nu ook al onder stalking gezien
want hij heeft toch ook wel een soort van verantwoording binnen de organisatie
of mag dit ook al niet , ja bezorgdheid kan als hinderlijk ervaren worden sommige gaan hier tever in door
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  maandag 7 februari 2022 @ 21:38:23 #239
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203560975
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:37 schreef RAVW het volgende:

[..]
vroeger noemde we dat bezorgdheid , als hij ziet dat ze met verkeerde lui in aanraking komt en wil even een oogje in het zeil houden , word dat nu ook al onder stalking gezien
of mag dit ook al niet , ja bezorgdheid kan als hinderlijk ervaren worden sommige gaan hier tever in door
Huh wat?!
Hij is "de verkeerde lui" in deze he? |:(
  maandag 7 februari 2022 @ 21:38:47 #240
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_203560985
quote:

Op het werk vaak *toevallig* vaak tegenkomen en dan opmerkingen maken, met grote regelmaat sturen van appjes, dickpics e.d. gedurende langere tijd mss ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 7 februari 2022 @ 21:43:59 #241
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203561083
quote:
99s.gif Op maandag 7 februari 2022 20:36 schreef Karina het volgende:

[..]
Ik lees dat net op twitter, als het waar is dan begrijp ik er helemaal NIETS van. Volwassen man, goede baan en dan ga je een dickpick sturen :')___ hoezo?
Goeie baan?
Hij deed dit als hobby/roeping/omdat hij het leuk vond. Hypotheek is lang en breed afbetaald en hoeft eigenlijk nooit meer wat te doen.

Dan juist snap ik er helemaal niets van. Niets.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 7 februari 2022 @ 21:44:11 #242
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203561088
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Tinder/dating app?
Tsja...
Niets voor mij .... te weinig serieus mensen en zelden mijn type dames
Tinder , is een vleeskeuring en daar moet ik sowieso al niets van hebben ..
beetje swipe met foto's zonder dat je weet wie er achter zit is niets voor mij

als je dan eens iemand aanspreekt krijg je nooit reactie terug of van ja maar rustig aan want ik heb net een vervelende tijd met mijn ex achter de rug , eerst vertrouwen opbouwen ... next
Terwijl mij juist geleerd is vertrouwen bouw je niet op via het internet omdat iedereen daar anders kan zijn die hij of zij maar wil , daar moet je echt voor samen komen.

na 10 keer geschreven te hebben dan kan ik me tijd wel anders gebruiken ...
en daarbij het zijn vaak dezelfde mensen op die site
o leuk je mag een vrouw in huis halen waar al 100 man overheen gegaan zijn
:r

Nee laat maar kom ze wel een keer tegen als het zo moet zijn .. geen haast
  maandag 7 februari 2022 @ 21:44:50 #243
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203561100
Vind het overigens jammer (doch begrijpelijk) dat de discussie steeds minder deelnemers heeft inmiddels. Vind dit persoonlijk namelijk een behoorlijk belangrijke kwestie. En ik vind het dus ook belangrijk dat er 2 kwesties duidelijk worden voor iedereen:
1. Heel veel vrouwen hebben veel te vaak in hun leven te maken met grensoverschrijdend gedrag;
2. De overgrote meerderheid vd mannen weet heel goed de grens tussen normaal gedrag tegen vrouwen danwel hoe je professioneel te gedragen tegenover álle collega's en grensoverschrijdend gedrag richting vrouwen/andere collega's

Desalniettemin is er gezien punt 1 wel echt een probleem. En de oplossing daarvoor zal van zowel mannen als vrouwen moeten komen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Whiskers2009 op 07-02-2022 21:53:27 ]
pi_203561122
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:44 schreef RAVW het volgende:

[..]

als je dan eens iemand aanspreekt krijg je nooit reactie terug of van ja maar rustig aan want ik heb net een vervelende tijd met mijn ex achter de rug , eerst vertrouwen opbouwen ... next
Terwijl mij juist geleerd is vertrouwen bouw je niet op via het internet omdat iedereen daar anders kan zijn die hij of zij maar wil , daar moet je echt voor samen komen.

Je bent zelf maagd?

En je weet van vrouwen die je ontmoet met hoeveel mannen ze seks hebben gehad?
  maandag 7 februari 2022 @ 21:49:23 #245
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_203561186
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:37 schreef RAVW het volgende:

[..]
Het is zijn kind toch niet dat hij haar gangen zou moeten nagaan? En als er "verkeerde lui" binnen het bedrijf zijn, dan moet hij die daar toch op aanspreken in plaats van haar te stalken?

[ Bericht 0% gewijzigd door Iblardi op 07-02-2022 21:54:56 ]
  maandag 7 februari 2022 @ 21:49:54 #246
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203561196
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:44 schreef RAVW het volgende:

[..]

Je wil een maagd? Moet je zelf weten verder, maar heel leuk in bed zijn ze de 1e tijd vaak niet :P
pi_203561230
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Iemand die dat tegen mij zegt terwijl hij een collega is (hiërarchische verhouding maakt niet uit) vind ik geen charmante leuke vent maar een creep. En dat vond ik in 2010 ook al hoor...
Aangiftewaardig vind je niet?
  maandag 7 februari 2022 @ 21:51:08 #248
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203561231
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:49 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Het is zijn kind toch niet dat hij haar gangen zou moeten nagaan? En als er "verkeerde lui" binnen het bedrijf zijn, dan moet hij die daar toch op aanspreken in plaats haar te stalken?
Dat sowieso (dat aa
nspreken). Verder is hij zelf in deze "de verkeerde lui".
  maandag 7 februari 2022 @ 21:51:12 #249
13462 BansheeBoy
pi_203561235
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vind het overigens jammer (doch begrijpelijk) dat de discussie steeds minder deelnemers heeft inmiddels. Vind dit persoonlijk namelijk een behoorlijk belangrijke kwestie. En ik vind het dus ook belangrijk dat er 2 kwesties duidelijk worden voor iedereen:
1. Heel veel vrouwen hebben veel te vaak in hun leven te maken met grensoverschrijdend gedrag;
2. De overgrote meerderheid vd mannen weet heel goed de grens tussen normaal gedrag tegen vrouwen danwel hoe je professioneel te gedragen tegenover álle collega's en grensoverschrijdend gedrag richting vrowen/andere collega's

Desalniettemin is er gezien punt 1 wel echt een probleem. En de oplossing daarvoor zal van zowel mannen als vrouwen moeten komen.
Dit is een kwaliteitspost. Eerlijk is eerlijk.

maandag 7 februari 2022 @ 21:51:12 #250
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203561236
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 21:45 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Je bent zelf maagd?
Ja van sterrenbeeld
En nee, maar de 10 ga je echt niet halen hier hoor
en dan ben ik ook al 50
misschien dat ik daar wel een beetje te serieus voor bent

maar ik heb ook een lange tijd bewust geen relatie gewild en ook diverse keren een buitenlandse vrouw als relatie gehad , die dus niet vaak bij je kunt zijn ... dus daar gaat dan ook weer een hoop tijd zonder sex aan voorbij.
want vaak heb ik ook wel als het uit gaat met een relatie dat ik dan toch echt wel een langere tijd voor mezelf neemt om eerst die hele relatie een beetje uit me hoofd te hebben voor dat ik weer aan een nieuwe begint
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')