Kan je ze niet verkleinen? Zoveel pixels zijn niet nodig.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:29 schreef Elpis het volgende:
[..]
Sorry met Wetransfer kan ik maar een .rar bestand van max 2Gb versturen.
Ohhhhh…. Nu je dit zo stelt is het inderdaad gewoon volkomen normaal en acceptabel dat de directieleden van [insert willekeurig bedrijf] piemelpics naar de vrouwelijke medewerkers stuurt.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:32 schreef byah het volgende:
De mannen zijn de badguys, maar ondertussen zijn er wel miljoenen vrouwen met een OnlyFans account om lekker geld te verdienne
Als Overmars een website had geopend waar hij zijn pikfoto's voor geld verkocht, was er ook niet zo'n probleem geweest.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:32 schreef byah het volgende:
De mannen zijn de badguys, maar ondertussen zijn er wel miljoenen vrouwen met een OnlyFans account om lekker geld te verdienne
Dan stuur je daar toch je dickpick naar toe?quote:Op maandag 7 februari 2022 22:32 schreef byah het volgende:
Ik zou ijsmeis eens vragen hoe je dit precies fixt.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:29 schreef Elpis het volgende:
[..]
Sorry met Wetransfer kan ik maar een .rar bestand van max 2Gb versturen.
Ik vraag me af wat er gebeurt als de voltallige werkvloer dickpicks naar de directeur gaat sturen.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhhh…. Nu je dit zo stelt is het inderdaad gewoon volkomen normaal en acceptabel dat de directieleden van [insert willekeurig bedrijf] piemelpics naar de vrouwelijke medewerkers stuurt.
quote:Op maandag 7 februari 2022 22:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er gebeurt als de voltallige werkvloer dickpicks naar de directeur gaat sturen.
Zouden we de selectie zo ver kunnen krijgen?
En "hoeren" verkopen hun lichaam dus dus die kunnen niet verkracht worden? Of iets soortgelijks stupides?quote:Op maandag 7 februari 2022 22:32 schreef byah het volgende:
Vind je? Ik heb het kalmerende effect nog niet ontdektquote:Op maandag 7 februari 2022 23:07 schreef nostra het volgende:
Heeft toch altijd iets kalmerends, de Fok-discussies over de sociale interactie(-etiquette) tussen man en vrouw lezen.
Vind je het niet fijn dat ik nog een soort van evenwicht breng in ieder geval. Tussen al die extremen ben ik een schijnend licht in het donker. En dat zeg ik nederig en met een dot verse noten op.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:07 schreef nostra het volgende:
Heeft toch altijd iets kalmerends, de Fok-discussies over de sociale interactie(-etiquette) tussen man en vrouw lezen.
Jij was klassiek geschoold? Ik zou mijn geld terug vragen.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind je het niet fijn dat ik nog een soort van evenwicht breng in ieder geval. Tussen al die extremen ben ik een schijnend licht in het donker. En dat zeg ik nederig en met een dot verse noten op.²
Hoe weet je dat? Loop er gewoonlijk niet zo mee te koop eigenlijk.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jij was klassiek geschoold? Ik zou mijn geld terug vragen.
Vieze oom volgens ex werkneemsters van Ajax.quote:
Je leest daar over een cultuur (niet geheel verbazingwekkend in het voetbalwereldje) dus het lijkt me sterk dat dit niet bij nog meer clubs het geval isquote:Op maandag 7 februari 2022 23:17 schreef Fascination het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-dwingender-a4084706
quote:Op maandag 7 februari 2022 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Marc Overmars, de man die vanaf zijn 14de elke girl kon krijgen die hij wenste. De beste man werd rijker en rijker. Hij werd machtiger. In zijn wereldje draait het om hem. Stukje narcisme, stukje succes naar zijn hoofd gestegen. Hij wist niet beter want hij kwam er altijd mee weg. zal zelf nog denken dat het gewoon goede versierskills waren. Wat is de pech van Marc? De pech is dat dit nu naar buiten komt. Hij heeft het moment tegen.
Jason.²
quote:Op maandag 7 februari 2022 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Marc Overmars, de man die vanaf zijn 14de elke girl kon krijgen die hij wenste. De beste man werd rijker en rijker. Hij werd machtiger. In zijn wereldje draait het om hem. Stukje narcisme, stukje succes naar zijn hoofd gestegen. Hij wist niet beter want hij kwam er altijd mee weg. zal zelf nog denken dat het gewoon goede versierskills waren. Wat is de pech van Marc? De pech is dat dit nu naar buiten komt. Hij heeft het moment tegen.
Jason.²
Dus?quote:Op maandag 7 februari 2022 23:39 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je leest daar over een cultuur (niet geheel verbazingwekkend in het voetbalwereldje) dus het lijkt me sterk dat dit niet bij nog meer clubs het geval is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |