Een grote grap, ik kan er niet langer dan 15 minuten per Spelen naar kijken. en dan bij eventuele gouden medaljes dan kijk ik nog wel ff het NOS stukje van 3 minutenquote:
Er zit een Chinees onder het ijs met een magneet te spelenquote:Op maandag 7 februari 2022 12:41 schreef hhh38 het volgende:
Die valpartijen uit het niets zijn heel curieus
Tuurlijk niet, Amerika is bijna net zo heilig als China.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:43 schreef AgnesGru het volgende:
Dan had die Amerikaanse toch ook een PEN moeten krijgen?
Valsepinaquote:
Nevermind.quote:
Daar zit het grote geldquote:Op maandag 7 februari 2022 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Amerika is bijna net zo heilig als China.
quote:
Hopelijk doet Schulting het zoals de keirinfinale vorig jaar.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:45 schreef hhh38 het volgende:
Jeetje dit begint op de Keirin in 2016 te lijken
Alleen de laatste ronde rijden.quote:
Blijft wel knotsgek deze sport, daarom genot.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik kwam hier even relaxed een bonusmedaille gewonnen zien worden jongens, kap eens met die ongein
Nostradamus voorspellingen zullen bloeden.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik kwam hier even relaxed een bonusmedaille gewonnen zien worden jongens, kap eens met die ongein
Hoe ging dat ook alweer?quote:Op maandag 7 februari 2022 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk doet Schulting het zoals de keirinfinale vorig jaar.
Ik had Velzeboer óf Poutsma wel door verwachtquote:Op maandag 7 februari 2022 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nostradamus voorspellingen zullen bloeden.
Op ijs van kunstschaatsenquote:Op maandag 7 februari 2022 12:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Moeten ze schaatsen op schuurpapier ofzo?
Ik klik dit topic weg net voor de start om die redenquote:Op maandag 7 februari 2022 12:48 schreef butz0rs het volgende:
Mijn stream heeft vertraging. Graag geen spoilers
Ik heb 2 ingezet dus ik heb nog hoopquote:Op maandag 7 februari 2022 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nostradamus voorspellingen zullen bloeden.
Als de heren zo gewoon netjes doen wat ze moeten doen, vind ik het wel prima allemaalquote:Op maandag 7 februari 2022 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Velzeboer óf Poutsma wel door verwacht
En was bijna d'r onderarm kwijtquote:Op maandag 7 februari 2022 12:49 schreef Zorro het volgende:
Die Japanse krijgt een perfecte beenveeg
He bahquote:Op maandag 7 februari 2022 12:49 schreef Zipportal het volgende:
@:3rr0r kijkt graag naar de tokkiekont. Daar komt poep uit.
[ afbeelding ]
Nou weet ik dat schaatsen behoorlijk scherp zijn, maar zo scherp?quote:Op maandag 7 februari 2022 12:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En was bijna d'r onderarm kwijt
Je moet je posts soms wat drama meegevenquote:Op maandag 7 februari 2022 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou weet ik dat schaatsen behoorlijk scherp zijn, maar zo scherp?
Zat niet bij de eerste tweequote:Op maandag 7 februari 2022 12:52 schreef OmniRocket het volgende:
waarom krijgt die Japanse dan geen ADV. ? Die wordt uit de race gereden door de Amerikaanse die een penalty krijgt ook nog daarvoor.
Als je niet op een Q-positie ligt heb je pechquote:Op maandag 7 februari 2022 12:52 schreef OmniRocket het volgende:
waarom krijgt die Japanse dan geen ADV. ? Die wordt uit de race gereden door de Amerikaanse die een penalty krijgt ook nog daarvoor.
Ze lag vierde. Dan ben je al niet door dan krijg je ook geen ADVquote:Op maandag 7 februari 2022 12:52 schreef OmniRocket het volgende:
Omdat ze op de 4e plek lag.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:52 schreef OmniRocket het volgende:
Lag op dat moment niet op een plaats om door te gaan.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:52 schreef OmniRocket het volgende:
Volgens mij moet je wel in top 2 positie rijden.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:52 schreef OmniRocket het volgende:
Ik denk omdat ze 4e lag.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:52 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Waarom krijgt die Sumire geen A?
Yupquote:Op maandag 7 februari 2022 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ook een PEN voor Pierre-Gilles verwacht ik
Normaal gesproken vind ik de 1000m en 1500m wel iets relaxter, maar het is chaos jaquote:
Dat is wel heel mooi ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
1 1
NED
SCHULTING Suzanne
2 5
BEL
DESMET Hanne
3 41
CHN
QU Chunyu
4 10
HUN
JASZAPATI Petra
5 45
CHN
ZHANG Yuting
Perfecte loting?
Je zou zeggen van wel, dus ze zal wel vallenquote:Op maandag 7 februari 2022 12:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
1 1
NED
SCHULTING Suzanne
2 5
BEL
DESMET Hanne
3 41
CHN
QU Chunyu
4 10
HUN
JASZAPATI Petra
5 45
CHN
ZHANG Yuting
Perfecte loting?
Op de Spelen is het altijd een stukje erger inderdaad, men neemt toch dat extra risico.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:56 schreef Redefine het volgende:
Nou is het wel iets wat bij shorttrack hoort. En gebeurd het vaak genoeg. Maar zoveel valpartijen is nou ook weer niet de standaard.
Hier moet ze wel door komen ja, anders is het een teleurstellingquote:Op maandag 7 februari 2022 12:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
1 1
NED
SCHULTING Suzanne
2 5
BEL
DESMET Hanne
3 41
CHN
QU Chunyu
4 10
HUN
JASZAPATI Petra
5 45
CHN
ZHANG Yuting
Perfecte loting?
Normaal valt het wel mee, maar dit ijs is gewoon gigantisch slecht lijkt het wel.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kunnen we shorttrack niet gewoon randomtrack gaan noemen? Zoveel snelle rijders in zo’n kleine ruimte, dat is echt een grabbelton aan valpartijen. Niks beste rijder, als je wordt aangetikt ben je weg. Ik vind er weinig meer aan
Wat ga je halen? IK MOET DIT WETEN.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:59 schreef Donna het volgende:
Hoe laat moet Suzanne weer? Ik moet even naar de apotheek.
Pleistertje erop en gewoon schaatsen, het zijn wel de Spelen.quote:
Slechte voorbereiding, onze schaatssterren zijn daar al geweest.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:59 schreef Donna het volgende:
Dozen vol met pillen. Ik heb eigenlijk geen idee, moet iets ophalen voor iemand anders.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat ga je halen? IK MOET DIT WETEN.
Eigenlijk 13u13, maar we lopen wel 10 minuutjes uit denk ikquote:Op maandag 7 februari 2022 12:59 schreef Donna het volgende:
Ja. Al kan het ook ermee te maken hebben dat het kunstschaatsen eerder vandaag op hetzelfde ijs was.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Op de Spelen is het altijd een stukje erger inderdaad, men neemt toch dat extra risico.
Sjinkie negeren.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:59 schreef Donna het volgende:
Dat moet eigenlijk niet kunnen.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al kan het ook ermee te maken hebben dat het kunstschaatsen eerder vandaag op hetzelfde ijs was.
Denk dat het met het kunstschaatsen te maken heeft, dus ik weet niet of dat vaker op dezelfde dag gepland staat (vermoed van wel), maar da's mooi kutquote:Op maandag 7 februari 2022 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien iets meer doseren met die gieter?
Is dat niet altijd? Of zijn de toernooien dan niet tegelijk?quote:Op maandag 7 februari 2022 13:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al kan het ook ermee te maken hebben dat het kunstschaatsen eerder vandaag op hetzelfde ijs was.
Jij negeert Itzhak dan weer.quote:
Niet meer dan terecht. Let maar op.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij negeert Itzhak dan weer.
Nee. Ik dacht eerst ook dat het niet klopte toen iemand het vroeg. Maar het is dus wel waarquote:
Tüteren abiquote:
Inderdaad, vermoeiend trekje van Itzhak. Schaats eens aanvallendquote:Op maandag 7 februari 2022 13:06 schreef Redefine het volgende:
Itzhak doet weer een De Laatje. Op het moment dat je bijna door bent gaan zitten slapen, waardoor je eruit ligt.
Kan ook PEN De Laat zijn jaquote:Op maandag 7 februari 2022 13:06 schreef Redefine het volgende:
Itzhak doet weer een De Laatje. Op het moment dat je bijna door bent gaan zitten slapen, waardoor je eruit ligt.
Corey leek er al voorbij.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Australier komt naar binnen
ADV De Laat lijkt me
Ja. Vooral dit seizoen is die echt heel goed. Maar meerdere keren aan het eind zo slordig.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, vermoeiend trekje van Itzhak. Schaats eens aanvallend
Ik wacht eerst even op de VARquote:
Mi gado inderdaadquote:Op maandag 7 februari 2022 13:09 schreef AgnesGru het volgende:
Zou Cees niet gestoord worden van dat gekwaak van Joris?
Itzkaak de Laatquote:Op maandag 7 februari 2022 13:09 schreef Nattekat het volgende:
De Laat kreeg een knietje tegen zijn kaak
Dat is het voordeel van meerdere deelnemers, dan valt het muntje soms goedquote:Op maandag 7 februari 2022 13:09 schreef Redefine het volgende:
Nou waar Velzeboer genaaid werd. Heeft de Laat ongelooflijke mazzel.
Gras is groenquote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 13:09 schreef Mansjester het volgende:
Ik had 2 Nederlanders door naar halve finale. Dus Sjinkie moet het niet halen
Laten we hopen dat het daar bij blijft voor dit toernooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |