Een grote grap, ik kan er niet langer dan 15 minuten per Spelen naar kijken. en dan bij eventuele gouden medaljes dan kijk ik nog wel ff het NOS stukje van 3 minutenquote:
Er zit een Chinees onder het ijs met een magneet te spelenquote:Op maandag 7 februari 2022 12:41 schreef hhh38 het volgende:
Die valpartijen uit het niets zijn heel curieus
Tuurlijk niet, Amerika is bijna net zo heilig als China.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:43 schreef AgnesGru het volgende:
Dan had die Amerikaanse toch ook een PEN moeten krijgen?
Valsepinaquote:
Nevermind.quote:
Daar zit het grote geldquote:Op maandag 7 februari 2022 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Amerika is bijna net zo heilig als China.
quote:
Hopelijk doet Schulting het zoals de keirinfinale vorig jaar.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:45 schreef hhh38 het volgende:
Jeetje dit begint op de Keirin in 2016 te lijken
Alleen de laatste ronde rijden.quote:
Blijft wel knotsgek deze sport, daarom genot.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik kwam hier even relaxed een bonusmedaille gewonnen zien worden jongens, kap eens met die ongein
Nostradamus voorspellingen zullen bloeden.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik kwam hier even relaxed een bonusmedaille gewonnen zien worden jongens, kap eens met die ongein
Hoe ging dat ook alweer?quote:Op maandag 7 februari 2022 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk doet Schulting het zoals de keirinfinale vorig jaar.
Ik had Velzeboer óf Poutsma wel door verwachtquote:Op maandag 7 februari 2022 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nostradamus voorspellingen zullen bloeden.
Op ijs van kunstschaatsenquote:Op maandag 7 februari 2022 12:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Moeten ze schaatsen op schuurpapier ofzo?
Ik klik dit topic weg net voor de start om die redenquote:Op maandag 7 februari 2022 12:48 schreef butz0rs het volgende:
Mijn stream heeft vertraging. Graag geen spoilers
Ik heb 2 ingezet dus ik heb nog hoopquote:Op maandag 7 februari 2022 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nostradamus voorspellingen zullen bloeden.
Als de heren zo gewoon netjes doen wat ze moeten doen, vind ik het wel prima allemaalquote:Op maandag 7 februari 2022 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Velzeboer óf Poutsma wel door verwacht
En was bijna d'r onderarm kwijtquote:Op maandag 7 februari 2022 12:49 schreef Zorro het volgende:
Die Japanse krijgt een perfecte beenveeg
He bahquote:Op maandag 7 februari 2022 12:49 schreef Zipportal het volgende:
@:3rr0r kijkt graag naar de tokkiekont. Daar komt poep uit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |