Hier moet ze wel door komen ja, anders is het een teleurstellingquote:Op maandag 7 februari 2022 12:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
1 1
NED
SCHULTING Suzanne
2 5
BEL
DESMET Hanne
3 41
CHN
QU Chunyu
4 10
HUN
JASZAPATI Petra
5 45
CHN
ZHANG Yuting
Perfecte loting?
Normaal valt het wel mee, maar dit ijs is gewoon gigantisch slecht lijkt het wel.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kunnen we shorttrack niet gewoon randomtrack gaan noemen? Zoveel snelle rijders in zo’n kleine ruimte, dat is echt een grabbelton aan valpartijen. Niks beste rijder, als je wordt aangetikt ben je weg. Ik vind er weinig meer aan
Wat ga je halen? IK MOET DIT WETEN.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:59 schreef Donna het volgende:
Hoe laat moet Suzanne weer? Ik moet even naar de apotheek.
Pleistertje erop en gewoon schaatsen, het zijn wel de Spelen.quote:
Slechte voorbereiding, onze schaatssterren zijn daar al geweest.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:59 schreef Donna het volgende:
Dozen vol met pillen. Ik heb eigenlijk geen idee, moet iets ophalen voor iemand anders.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat ga je halen? IK MOET DIT WETEN.
Eigenlijk 13u13, maar we lopen wel 10 minuutjes uit denk ikquote:Op maandag 7 februari 2022 12:59 schreef Donna het volgende:
Ja. Al kan het ook ermee te maken hebben dat het kunstschaatsen eerder vandaag op hetzelfde ijs was.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Op de Spelen is het altijd een stukje erger inderdaad, men neemt toch dat extra risico.
Sjinkie negeren.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:59 schreef Donna het volgende:
Dat moet eigenlijk niet kunnen.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al kan het ook ermee te maken hebben dat het kunstschaatsen eerder vandaag op hetzelfde ijs was.
Denk dat het met het kunstschaatsen te maken heeft, dus ik weet niet of dat vaker op dezelfde dag gepland staat (vermoed van wel), maar da's mooi kutquote:Op maandag 7 februari 2022 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien iets meer doseren met die gieter?
Is dat niet altijd? Of zijn de toernooien dan niet tegelijk?quote:Op maandag 7 februari 2022 13:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al kan het ook ermee te maken hebben dat het kunstschaatsen eerder vandaag op hetzelfde ijs was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |