SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
is een zelf bedacht spelquote:Op zondag 6 februari 2022 20:36 schreef MacDeMarco het volgende:
krijgt het winnende team immuniteit?
ja en dan krijg ik weer een oude live show ook in enen jij ook?quote:Op zondag 6 februari 2022 20:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hier ook @:Joyce met steeds verwisselen
ok, jammer.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
is een zelf bedacht spel
niet van BB
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Happert vreselijk hiier helaas![]()
en ik zeg tot morgen begin hoofdpijn te krijgen van me laptop hoop dat ik op tijd ben om migraine te voorkomen
fijne avond nog
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
en ik zeg tot morgen begin hoofdpijn te krijgen van me laptop hoop dat ik op tijd ben om migraine te voorkomen
fijne avond nog
ze moeten zoveel mogelijk woorden opnoemen die met big brother te maken hebben en op het lijstje van vera staanquote:
heb ik geen last van.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:45 schreef C.A.I het volgende:
ze doen het leuk alleen jammer dat de streams haperen
Cutequote:
okequote:Op zondag 6 februari 2022 20:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ze moeten zoveel mogelijk woorden opnoemen die met big brother te maken hebben en op het lijstje van vera staan
Geraldine en Bechamel zijn goed.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke
geraldine
els-tee
pindasaus
bechamel
Eindelijk ben ik niet de enige met ha,ha,haper streams🤣quote:Op zondag 6 februari 2022 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
fijne avond nog
Els-thee, is dat het water uit de hottub, waar Els vorig jaar in heteft liggen weken? Thanks, I'l pass🤣quote:Op zondag 6 februari 2022 20:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke
geraldine
els-tee
pindasaus
bechamel
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:50 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft Leroy al "legoblokjes" genoemd?
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Els-thee, is dat het water uit de hottub, waar Els vorig jaar in heteft liggen weken? Thanks, I'l pass🤣
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Els-thee, is dat het water uit de hottub, waar Els vorig jaar in heteft liggen weken? Thanks, I'l pass🤣
Ik vond het weer vanmiddag horrorquote:
quote:
Weer zo'n leeg topic, snap er niets vanquote:
Dan zwaai ik je uitquote:Op zondag 6 februari 2022 21:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben er ook weer vandoor. Geen zin om naar faalstreams te kijken
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:13 schreef GayGuy het volgende:
Nawel "Wie is Napoleon Bonnaparte? Hoe doe ik die na?" Is this lady 4 real?🤣🤣
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:13 schreef Tourniquet het volgende:
We hebben een concurrent mensen!
https://www.bbnlbe.nl/forum/
Alleen geen daverend succes zo te zien.
Jammer, fijne avond. Vanmiddag waren er wel leuke streams, en tijdens de opdrachten geen SL'S gehadquote:Op zondag 6 februari 2022 21:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben er ook weer vandoor. Geen zin om naar faalstreams te kijken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:13 schreef GayGuy het volgende:
Nawel "Wie is Napoleon Bonnaparte? Hoe doe ik die na?" Is this lady 4 real?🤣🤣
Och, Fok begon ook klein, en nu is Fok in staat om deze *poging* van het www te vegenquote:Op zondag 6 februari 2022 21:13 schreef Tourniquet het volgende:
Spammen met fok is beter hahaquote:Op zondag 6 februari 2022 21:13 schreef Tourniquet het volgende:
Hier idemquote:Op zondag 6 februari 2022 21:22 schreef MMXMMX het volgende:
Streams bufferen of lopen heel vaak vast hebben wij dit allemaal of wat ?
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:22 schreef MMXMMX het volgende:
nopequote:Op zondag 6 februari 2022 21:22 schreef MMXMMX het volgende:
Ik gebruik Microsoft edge welke gebruik jij ?quote:
ik gebruik nu chrome maar soms ook firefox, edge gebruik ik echt nooit. videokwaliteit heb ik niet op het hoogste staan, maar op 540p.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:25 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik gebruik Microsoft edge welke gebruik jij ?
Want dat kan wel eens het probleem zijn denk ik ?
de lui die mijn streamverslag gekopieerd hadden, en er hier gedacht werd dat ik het van hun had gekopieerd, losers.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:13 schreef Tourniquet het volgende:
dus het is een cosser of iemand die hier lurktquote:Op zondag 6 februari 2022 21:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
de lui die mijn streamverslag gekopieerd hadden, en er hier gedacht werd dat ik het van hun had gekopieerd, losers.
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
de lui die mijn streamverslag gekopieerd hadden, en er hier gedacht werd dat ik het van hun had gekopieerd, losers.
Volgens mij is dit een andere site, die kopieerders zijn https://bigbrothernederland.nl toch?quote:Op zondag 6 februari 2022 21:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Lekker makkelijk ookquote:Op zondag 6 februari 2022 21:30 schreef Silves het volgende:
Hehe..eindelijk de waarheid..Nous wil Nawel 2 min muten..
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:24 schreef Silves het volgende:
Hanna haar vreemste plek is de moterkap, waar ze sex had..
Ja videoland heeft problemenquote:Op zondag 6 februari 2022 21:22 schreef MMXMMX het volgende:
weetjewelquote:Op zondag 6 februari 2022 21:33 schreef Silves het volgende:
Hou je kutkop leroy..mannn wat een spelbreker.
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:24 schreef Silves het volgende:
Hanna haar vreemste plek is de moterkap, waar ze sex had..
nee volgens mij deze https://www.bbnlbe.nl/quote:Op zondag 6 februari 2022 21:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een andere site, die kopieerders zijn https://bigbrothernederland.nl toch?
uhu...bandbreedte komt niet boven de 1,5Mbit uit....waardeloos beeldquote:
Welke vraag ? Heb ik gemist.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:37 schreef Silves het volgende:
De vraag van vera is niet goedgekeurd door BB..deze had ik zo graag gehoord van leroy!!
de bewoners hebben in ieder geval een leuke avond gehad.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:38 schreef Kinga het volgende:
Wat een anti climax van dit spel... shit verzinnen... nou jippie.
Zit ook totaal geen humor bij die gozer.....gaat hij eerst zeggen hoe betrouwbaar hij wel niet is.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:36 schreef BB-King het volgende:
Leroy wil niet zeggen dat hij de groene kamer heeft opgejut om op Kristof en Salar te gaan.
Ik heb 'm weer gevonden, hier staan delen in gekopieerd vanuit jouw streamverslag:quote:Op zondag 6 februari 2022 21:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee volgens mij deze https://www.bbnlbe.nl/
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:42 schreef Jockari het volgende:
Ik zie Veer volgend jaar als presentatrice voor BB op dit beeld
[ afbeelding ]
Laf om geen antwoord te durven geven, ze had gewoon zichzelf moeten noemen, dan had iedereen nog kunnen lachenquote:
ik heb lul gelezenquote:Op zondag 6 februari 2022 21:43 schreef Jockari het volgende:
Wie is het meest lui??? Nawel al onmiddellijk in de verdediging.
ja, dat hoef je niet te zeggen, jij leest het liefst gore woorden voor normale woorden, staat er reuk lees jij neuk, staat er nul lees jij lul , staat er koek lees jij poep, we weten hetquote:
je zeurt als en alte waswijfquote:Op zondag 6 februari 2022 21:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, dat hoef je niet te zeggen, jij leest het liefst gore woorden voor normale woorden, staat er reuk lees jij neuk, staat er nul lees jij lul , staat er koek lees jij poep, we weten het
hmm dat kann ik nog nietquote:Op zondag 6 februari 2022 21:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geef toe Mario. Veer is toch net veel meer dan Liese vorig jaar.
Daar gaat hij helemaal niet over...quote:Op zondag 6 februari 2022 21:52 schreef Jockari het volgende:
Leroy bekent kleur zonder verpinken. Nousch, Julio en Nawel voor hem bij in de finale.
Nu dacht ik even dat je neuk, lul en poep schreef.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, dat hoef je niet te zeggen, jij leest het liefst gore woorden voor normale woorden, staat er reuk lees jij neuk, staat er nul lees jij lul , staat er koek lees jij poep, we weten het
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nu dacht ik even dat je neuk, lul en poep schreef.
Correctie hierboven.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
je zeurt als een alte oud wasviswijf
Echt verschrikkelijk ranzig ja.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:58 schreef Tourniquet het volgende:
En weer dat brood verzopen in olie.![]()
[ afbeelding ]
Maak jezelf de meest gehate bewoner binnen 24 uur?quote:Op zondag 6 februari 2022 21:59 schreef freaky40 het volgende:
Heeft Leroy een geheime opdracht of zo.
Misschien is hem de vraag gesteld om dit bij bewoners los te krijgen.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maak jezelf de meest gehate bewoner binnen 24 uur?
Echt niet!! dit is zijn domme tactiek, en krijgt zijn zin niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien is hem de vraag gesteld om dit bij bewoners los te krijgen.
Snap ik ook niet. Nooit geweten. Maar omdat ze dat allemaal blijkbaar wel lusten, kan dit wel eens een nieuwe trend worden.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:58 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
heb je zijn blik gezien, toen ze zijn vraag ontweek..misselijk kut ventje is het.Vera is er ingetrapt.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:02 schreef MMXMMX het volgende:
Noes vind het niet leuk en is van slag.
Goed gedaan Leroy Klootzak
Het lijkt erop dat ie het zelf wel regeltquote:Op zondag 6 februari 2022 22:02 schreef Tourniquet het volgende:
Maareh..... Leroy gaat toch zeker wel genomineerd worden?![]()
Of moeten we de bewoners op een of andere manier inseinen.
Die nomineert hem het liefst dubbel komende nominatie denk ik.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:03 schreef Hendrik83 het volgende:
De nominatie van nouchine is wel bekend. Dat is Leroy
wat vond ze niet leukquote:Op zondag 6 februari 2022 22:02 schreef MMXMMX het volgende:
Noes vind het niet leuk en is van slag.
Goed gedaan Leroy Klootzak
Met olijfolie kan wel lekker zijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Nooit geweten. Maar omdat ze dat allemaal blijkbaar wel lusten, kan dit wel eens een nieuwe trend worden.
Morgen ook eens proberen.
Leroy nomineert zichzelf als hij het slim speelt. Of hoe zit die nominatie ook alweer in elkaar denkt hij.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die nomineert hem het liefst dubbel komende nominatie denk ik.
Dat hij zo lang bleef zeuren dat het ongemakkelijk werd voor Noes.quote:
Ik snap het niet helemaal waarom is Nouchine nou zo van slag?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die nomineert hem het liefst dubbel komende nominatie denk ik.
Wanneer ze Salar aan het aanranden isquote:
Leroy stelde de vraag met wie zij het liefst in de finale wil staan. Hij vraagt dat aan iedereen.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal waarom is Nouchine nou zo van slag?
Dat kan toch? Ik snap niet waarom ze zo van slag is. Je kunt toch gewoon antwoorden dat je daar niet op wilt antwoorden of zo?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Leroy stelde de vraag met wie zij het liefst in de finale wil staan. Hij vraagt dat aan iedereen.
Leroy vroeg "met wie jij in de finale staan, noem er 3..ze wilde hier geen anteoord op geven, en hij bleef maar doorvragen, en liep uiteindelijk boos weg....quote:Op zondag 6 februari 2022 22:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat hij zo lang bleef zeuren dat het ongemakkelijk werd voor Noes.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zij wil daar geen antwoord op geven, kan dat niet en wil dat niet. Vind ze vervelend. Nou, dat kan toch.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:07 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat kan toch? Ik snap niet waarom ze zo van slag is. Je kunt toch gewoon antwoorden dat je daar niet op wilt antwoorden of zo?
Ik geloof in mij.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
misschien iets voor een tv programma dit , met gorden of sjonnie
dat is vrienden onder elkaar, dan doe je datquote:Op zondag 6 februari 2022 22:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wanneer ze Salar aan het aanranden is
Dat heeft ze dus ook 100 x gedaan en toen liep hij boos wegquote:Op zondag 6 februari 2022 22:07 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat kan toch? Ik snap niet waarom ze zo van slag is. Je kunt toch gewoon antwoorden dat je daar niet op wilt antwoorden of zo?
Ja kanquote:Op zondag 6 februari 2022 22:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zij wil daar geen antwoord op geven, kan dat niet en wil dat niet. Vind ze vervelend. Nou, dat kan toch.
Moet ge daarvoor niet beginnen janken natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zij wil daar geen antwoord op geven, kan dat niet en wil dat niet. Vind ze vervelend. Nou, dat kan toch.
Oh. Ik mis kennelijk iets in mijn vriendschappen. Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 6 februari 2022 22:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat is vrienden onder elkaar, dan doe je dat![]()
er in voor het beste resultaat
man manquote:Op zondag 6 februari 2022 21:58 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat 'ie ook goed duits spreektquote:Op zondag 6 februari 2022 22:09 schreef GayGuy het volgende:
Wat is die Leroy een platte, ranzige, uitgerangeerde, ongemannierde, arrogante,sexistische,trieste,hork met het niveau waar een 3 jarige al van walgt
Ze heeft daar moeite mee, wil niemand tegen het hoofd stoten. Uiteindelijk gaf ze wel Peter aan met wie ze NIET in de finale wil staan.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moet ge daarvoor niet beginnen janken natuurlijk.
je kan 't m bijna niet kwalijk nemen, met die woordenschat van een pagina. begin ook langzaam te begrijpen dat hij niet aan z'n dochter denkt, hij denkt uberhaupt verder vrij weinigquote:Op zondag 6 februari 2022 22:09 schreef GayGuy het volgende:
Wat is die Leroy een platte, ranzige, uitgerangeerde, ongemannierde, arrogante,sexistische,trieste,hork met het niveau waar een 3 jarige al van walgt
Oeps zag m te laat dus dubbel gepost dat gekke hoofd van Kristofquote:Op zondag 6 februari 2022 22:07 schreef odie22 het volgende:
misschien iets voor een tv programma dit , met gorden of sjonnie
quote:Op zondag 6 februari 2022 22:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Leroy vroeg "met wie jij in de finale staan, noem er 3..ze wilde hier geen anteoord op geven, en hij bleef maar doorvragen, en liep uiteindelijk boos weg....
quote:Op zondag 6 februari 2022 22:08 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Dat hij zo lang bleef zeuren dat het ongemakkelijk werd voor Noes.
Veel respons. Bedankt daarvoor. Had niet helemaal begrepen dat hij maar door ging. Kan me wel voorstellen dat het dan irritant is.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:08 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Dat heeft ze dus ook 100 x gedaan en toen liep hij boos weg
Ik lees poep LUL ?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:09 schreef GayGuy het volgende:
Ja dit. En met deze overbodige actie tegen Nouch heeftie hopelijk zijn eigen graf gegraven.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:09 schreef GayGuy het volgende:
Ik weet dat ie populair is maar ik krijg rillingen als ik te lang naar 'm luister.. Dus heb niets met hem..quote:Op zondag 6 februari 2022 22:10 schreef Silves het volgende:
Nu nog julio ontmaskeren..is bijna nog erger dan Leroy..het brein in de groene kamer ..
volgens noes werkt dat het bestequote:Op zondag 6 februari 2022 22:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh. Ik mis kennelijk iets in mijn vriendschappen. Bedankt voor de tip!
Volgende poker-avond eens wat vingers in konten steken!
Dat is hij niet, bij de mensen die streams volgen, het tv publiek denkt natuurlijk anders..die laten geen gemene uitspraken zien van die backstabber,quote:Op zondag 6 februari 2022 22:11 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik weet dat ie populair is maar ik krijg rillingen als ik te lang naar 'm luister.. Dus heb niets met hem..
Echt niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:14 schreef odie22 het volgende:
ja noesiepoesie je positie in het huis wordt steeds wankelder![]()
![]()
Huh, nee. Hij vroeg het ook aan Nouch met welke 3 anderen ze in de finale wil staan en dramde door terwijl Nouch geen antwoord wil geven. Ze voelde zich voor het blok gezet.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:11 schreef Whuzz het volgende:
Is Nous nu boos omdat iemand eerlijk zegt dat hij niet met haar in de finale wil
En hij zei haar naam nog wel?
Nope, en ze heeft gewoon gelijk. Het was een spel, en ze was niet tot antwoorden verplicht. Nouchine is een pleaser, die wil iedereen tevreden houden, en kwetst gewoon niet graag mensen. Zulle mensen moet je ook hebbenquote:Op zondag 6 februari 2022 22:14 schreef odie22 het volgende:
ja noesiepoesie je positie in het huis wordt steeds wankelder![]()
![]()
Ok, en daarom doet ze nu raar?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Huh, nee. Hij vroeg het ook aan Nouch met welke 3 anderen ze in de finale wil staan en dramde door terwijl Nouch geen antwoord wil geven. Ze voelde zich voor het blok gezet.
LB = Little Brainsquote:Op zondag 6 februari 2022 22:16 schreef odie22 het volgende:
is leroy van little brother gedegradeerd naar little lullo
Ik niet het voelt als een soort verlossingquote:Op zondag 6 februari 2022 22:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Het was wel leuk om naar te kijken die quiz. Maar ik mis Dimi nu al
Zie het anders..Leroy is gedumpt door Nous...hij probeert zich nu eruit te lullen.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:17 schreef greenboozy het volgende:
Zo nouchine word gedumpt door leroy en nawel
Ze moet niet wenen want dat is raar.
Inlevingsvermogen van een marmot.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:17 schreef greenboozy het volgende:
ik denk aan keiharde sexquote:Op zondag 6 februari 2022 22:18 schreef Jockari het volgende:
Waarom moet ik steeds aan Milka denken ???
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 februari 2022 22:18 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
More like litlle retartquote:Op zondag 6 februari 2022 22:16 schreef odie22 het volgende:
Ik lees LUL ?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:16 schreef odie22 het volgende:
"De tederste verleiding"quote:Op zondag 6 februari 2022 22:18 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
🤣quote:Op zondag 6 februari 2022 22:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh. Ik mis kennelijk iets in mijn vriendschappen. Bedankt voor de tip!
Volgende poker-avond eens wat vingers in konten steken!
Ja, die gewoon een duim in d'r kont nodig denk ik.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind dat Nous zich onmeunig aanstelt...
Je zit in een spel, je weet wat het doel is, en je weer best met wie je het liefst in de finale wil staan....
En dat maakt de queen uit wanneer iemand mag huilen of niet.....quote:Op zondag 6 februari 2022 22:17 schreef greenboozy het volgende:
Exact.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, die gewoon een duim in d'r kont nodig denk ik.
Salar, jouw beurt!
Dit ja kan ik mee in komen maar als ze aangeeft dat ze dat niet wil beantwoorden moet dat ook gerespecteerd worden. Leroy deed dat niet en eindigde met ‘oke’ en loopt semi boos weg. Dat is het gene wat haar pijn doet denk ik..quote:Op zondag 6 februari 2022 22:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind dat Nous zich onmeunig aanstelt...
Je zit in een spel, je weet wat het doel is, en je weer best met wie je het liefst in de finale wil staan....
yep 2 tegen 1..quote:Op zondag 6 februari 2022 22:20 schreef GayGuy het volgende:
Laat Nawel Nouchine nu gewoon vallen? Als ik Nouch was zou ik nu mijn plan trekken
Ik snap Leroy wel.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:21 schreef greenboozy het volgende:
[..]
Dit ja kan ik mee in komen maar als ze aangeeft dat ze dat niet wil beantwoorden moet dat ook gerespecteerd worden. Leroy deed dat niet en eindigde met ‘oke’ en loopt semi boos weg. Dat is het gene wat haar pijn doet denk ik..
Hoe moet ik ademen.quote:
Precies. En als het dat wel is, zeg dan gewoon: "Die vraag ga ik niet beantwoorden".quote:Op zondag 6 februari 2022 22:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik snap Leroy wel.
Het is echt geen moeilijke of beladen vraag.
Van de week in de sauna ging het ook al niet zo lekker tussen Nawel en Nouch.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:20 schreef GayGuy het volgende:
Laat Nawel Nouchine nu gewoon vallen? Als ik Nouch was zou ik nu mijn plan trekken
Nawel gaat alleen "lekker" met zichzelf, en DAAR word ze zelfs nog moe van🤣quote:Op zondag 6 februari 2022 22:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Van de week in de sauna ging het ook al niet zo lekker tussen Nawel en Nouch.
Dikke aanranding ook, volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen...quote:Op zondag 6 februari 2022 22:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Exact.
Dikke aanranding door Nous, maar laten we allemaal vallen om Leroy die eerlijk opbiecht dattie tepels zag en meteen gaat zitten.
En ja Leroy is een bokkelul, maar onzin kan ik slecht tegen
Of jij nietquote:Op zondag 6 februari 2022 22:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dikke aanranding ook, volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen...
little brotherquote:Op zondag 6 februari 2022 22:25 schreef Yolk het volgende:
Leroy een gevoelsmens? Het enige gevoel waar hij om geeft, is het gevoel in zijn broekje.
Gebasseerd op wat ik daarvan op sommige sites gezien heb, denk ik dat hij daar inderdaad veel "gevoellens" heeft zitten. Is sowieso het enige interesante aan deze kwastquote:Op zondag 6 februari 2022 22:25 schreef Yolk het volgende:
Leroy een gevoelsmens? Het enige gevoel waar hij om geeft, is het gevoel in zijn broekje.
En die kippenkont, heeft al zijn veren al gebruikt voor hemzelf ..quote:Op zondag 6 februari 2022 22:25 schreef Yolk het volgende:
Toen was Nawel ook al zo'n bitch.....naar mens is het.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Van de week in de sauna ging het ook al niet zo lekker tussen Nawel en Nouch.
eenschquote:Op zondag 6 februari 2022 22:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Exact.
Dikke aanranding door Nous, maar laten we allemaal vallen om Leroy die eerlijk opbiecht dattie tepels zag en meteen gaat zitten.
En ja Leroy is een bokkelul, maar onzin kan ik slecht tegen
Arm dier. Wie wil er nou in zijn keel zitten?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:31 schreef Adat231 het volgende:
pffffffffffffff Keroy heb je een papagaai ingeslikt
Hoop wel dat ze Noes en Leroy dan bij naam noemen, anders wordt het weer zo'n algemeen verhaaltje waarbij iedereen heel onschuldig gaat lopen doen alsof ze niet weten waar BB het over heeft.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. zal BB morgen nog publiekelijk foei zeggen, en dat de bewoners elkaar niet sexueel mogen intimideren....
Zijn vriendjequote:Op zondag 6 februari 2022 22:32 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Arm dier. Wie wil er nou in zijn keel zitten?
Ze was van binnen al wit. Heeft het halve huis tot haar slaaf gebombardeerdquote:Op zondag 6 februari 2022 22:33 schreef Jockari het volgende:
Nawel: "ik ben nog nooit in mijn leven zo wit geweest". Mag dat nog??? Je bent wit of zwart ??? (doe het niet Jockari !!! )
quote:Op zondag 6 februari 2022 22:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze was van binnen al wit. Heeft het halve huis tot haar slaaf gebombardeerd
Ah, nu begrijp ik het. De tanden bedoelt ze waarschijnlijk.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze was van binnen al wit. Heeft het halve huis tot haar slaaf gebombardeerd
ja snap ik ook nietquote:Op zondag 6 februari 2022 22:36 schreef MMXMMX het volgende:
Waarom denkt Salar niet hard op na over dat mes in zijn rug ?
Was best wel een dikke tip/hint van BB
Denk dat de pijn in zijn kont momenteel erger is dan de pijn van dat mes in zijn rugquote:Op zondag 6 februari 2022 22:36 schreef MMXMMX het volgende:
Salar niet onderschatten. Speelt het spel hard, maar iedereen weet het daar. Dat siert hem. Hij is niet heimelijk.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:36 schreef MMXMMX het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2022 22:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk dat de pijn in zijn kont momenteel erger is dan de pijn van dat mes in zijn rug
Whoehaha je bent op dreef en scherpquote:Op zondag 6 februari 2022 22:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk dat de pijn in zijn kont momenteel erger is dan de pijn van dat mes in zijn rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |