SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
is een zelf bedacht spelquote:Op zondag 6 februari 2022 20:36 schreef MacDeMarco het volgende:
krijgt het winnende team immuniteit?
ja en dan krijg ik weer een oude live show ook in enen jij ook?quote:Op zondag 6 februari 2022 20:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hier ook @:Joyce met steeds verwisselen
ok, jammer.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
is een zelf bedacht spel
niet van BB
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Happert vreselijk hiier helaas![]()
en ik zeg tot morgen begin hoofdpijn te krijgen van me laptop hoop dat ik op tijd ben om migraine te voorkomen
fijne avond nog
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
en ik zeg tot morgen begin hoofdpijn te krijgen van me laptop hoop dat ik op tijd ben om migraine te voorkomen
fijne avond nog
ze moeten zoveel mogelijk woorden opnoemen die met big brother te maken hebben en op het lijstje van vera staanquote:
heb ik geen last van.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:45 schreef C.A.I het volgende:
ze doen het leuk alleen jammer dat de streams haperen
Cutequote:
okequote:Op zondag 6 februari 2022 20:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ze moeten zoveel mogelijk woorden opnoemen die met big brother te maken hebben en op het lijstje van vera staan
Geraldine en Bechamel zijn goed.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke
geraldine
els-tee
pindasaus
bechamel
Eindelijk ben ik niet de enige met ha,ha,haper streams🤣quote:Op zondag 6 februari 2022 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
fijne avond nog
Els-thee, is dat het water uit de hottub, waar Els vorig jaar in heteft liggen weken? Thanks, I'l pass🤣quote:Op zondag 6 februari 2022 20:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke
geraldine
els-tee
pindasaus
bechamel
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:50 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft Leroy al "legoblokjes" genoemd?
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Els-thee, is dat het water uit de hottub, waar Els vorig jaar in heteft liggen weken? Thanks, I'l pass🤣
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Els-thee, is dat het water uit de hottub, waar Els vorig jaar in heteft liggen weken? Thanks, I'l pass🤣
Ik vond het weer vanmiddag horrorquote:
quote:
Weer zo'n leeg topic, snap er niets vanquote:
Dan zwaai ik je uitquote:Op zondag 6 februari 2022 21:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben er ook weer vandoor. Geen zin om naar faalstreams te kijken
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:13 schreef GayGuy het volgende:
Nawel "Wie is Napoleon Bonnaparte? Hoe doe ik die na?" Is this lady 4 real?🤣🤣
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:13 schreef Tourniquet het volgende:
We hebben een concurrent mensen!
https://www.bbnlbe.nl/forum/
Alleen geen daverend succes zo te zien.
Jammer, fijne avond. Vanmiddag waren er wel leuke streams, en tijdens de opdrachten geen SL'S gehadquote:Op zondag 6 februari 2022 21:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben er ook weer vandoor. Geen zin om naar faalstreams te kijken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:13 schreef GayGuy het volgende:
Nawel "Wie is Napoleon Bonnaparte? Hoe doe ik die na?" Is this lady 4 real?🤣🤣
Och, Fok begon ook klein, en nu is Fok in staat om deze *poging* van het www te vegenquote:Op zondag 6 februari 2022 21:13 schreef Tourniquet het volgende:
Spammen met fok is beter hahaquote:Op zondag 6 februari 2022 21:13 schreef Tourniquet het volgende:
Hier idemquote:Op zondag 6 februari 2022 21:22 schreef MMXMMX het volgende:
Streams bufferen of lopen heel vaak vast hebben wij dit allemaal of wat ?
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:22 schreef MMXMMX het volgende:
nopequote:Op zondag 6 februari 2022 21:22 schreef MMXMMX het volgende:
Ik gebruik Microsoft edge welke gebruik jij ?quote:
ik gebruik nu chrome maar soms ook firefox, edge gebruik ik echt nooit. videokwaliteit heb ik niet op het hoogste staan, maar op 540p.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:25 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik gebruik Microsoft edge welke gebruik jij ?
Want dat kan wel eens het probleem zijn denk ik ?
de lui die mijn streamverslag gekopieerd hadden, en er hier gedacht werd dat ik het van hun had gekopieerd, losers.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:13 schreef Tourniquet het volgende:
dus het is een cosser of iemand die hier lurktquote:Op zondag 6 februari 2022 21:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
de lui die mijn streamverslag gekopieerd hadden, en er hier gedacht werd dat ik het van hun had gekopieerd, losers.
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
de lui die mijn streamverslag gekopieerd hadden, en er hier gedacht werd dat ik het van hun had gekopieerd, losers.
Volgens mij is dit een andere site, die kopieerders zijn https://bigbrothernederland.nl toch?quote:Op zondag 6 februari 2022 21:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Lekker makkelijk ookquote:Op zondag 6 februari 2022 21:30 schreef Silves het volgende:
Hehe..eindelijk de waarheid..Nous wil Nawel 2 min muten..
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:24 schreef Silves het volgende:
Hanna haar vreemste plek is de moterkap, waar ze sex had..
Ja videoland heeft problemenquote:Op zondag 6 februari 2022 21:22 schreef MMXMMX het volgende:
weetjewelquote:Op zondag 6 februari 2022 21:33 schreef Silves het volgende:
Hou je kutkop leroy..mannn wat een spelbreker.
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:24 schreef Silves het volgende:
Hanna haar vreemste plek is de moterkap, waar ze sex had..
nee volgens mij deze https://www.bbnlbe.nl/quote:Op zondag 6 februari 2022 21:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een andere site, die kopieerders zijn https://bigbrothernederland.nl toch?
uhu...bandbreedte komt niet boven de 1,5Mbit uit....waardeloos beeldquote:
Welke vraag ? Heb ik gemist.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:37 schreef Silves het volgende:
De vraag van vera is niet goedgekeurd door BB..deze had ik zo graag gehoord van leroy!!
de bewoners hebben in ieder geval een leuke avond gehad.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:38 schreef Kinga het volgende:
Wat een anti climax van dit spel... shit verzinnen... nou jippie.
Zit ook totaal geen humor bij die gozer.....gaat hij eerst zeggen hoe betrouwbaar hij wel niet is.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:36 schreef BB-King het volgende:
Leroy wil niet zeggen dat hij de groene kamer heeft opgejut om op Kristof en Salar te gaan.
Ik heb 'm weer gevonden, hier staan delen in gekopieerd vanuit jouw streamverslag:quote:Op zondag 6 februari 2022 21:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee volgens mij deze https://www.bbnlbe.nl/
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:42 schreef Jockari het volgende:
Ik zie Veer volgend jaar als presentatrice voor BB op dit beeld
[ afbeelding ]
Laf om geen antwoord te durven geven, ze had gewoon zichzelf moeten noemen, dan had iedereen nog kunnen lachenquote:
ik heb lul gelezenquote:Op zondag 6 februari 2022 21:43 schreef Jockari het volgende:
Wie is het meest lui??? Nawel al onmiddellijk in de verdediging.
ja, dat hoef je niet te zeggen, jij leest het liefst gore woorden voor normale woorden, staat er reuk lees jij neuk, staat er nul lees jij lul , staat er koek lees jij poep, we weten hetquote:
je zeurt als en alte waswijfquote:Op zondag 6 februari 2022 21:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, dat hoef je niet te zeggen, jij leest het liefst gore woorden voor normale woorden, staat er reuk lees jij neuk, staat er nul lees jij lul , staat er koek lees jij poep, we weten het
hmm dat kann ik nog nietquote:Op zondag 6 februari 2022 21:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geef toe Mario. Veer is toch net veel meer dan Liese vorig jaar.
Daar gaat hij helemaal niet over...quote:Op zondag 6 februari 2022 21:52 schreef Jockari het volgende:
Leroy bekent kleur zonder verpinken. Nousch, Julio en Nawel voor hem bij in de finale.
Nu dacht ik even dat je neuk, lul en poep schreef.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, dat hoef je niet te zeggen, jij leest het liefst gore woorden voor normale woorden, staat er reuk lees jij neuk, staat er nul lees jij lul , staat er koek lees jij poep, we weten het
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nu dacht ik even dat je neuk, lul en poep schreef.
Correctie hierboven.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
je zeurt als een alte oud wasviswijf
Echt verschrikkelijk ranzig ja.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:58 schreef Tourniquet het volgende:
En weer dat brood verzopen in olie.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |