SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
is een zelf bedacht spelquote:Op zondag 6 februari 2022 20:36 schreef MacDeMarco het volgende:
krijgt het winnende team immuniteit?
ja en dan krijg ik weer een oude live show ook in enen jij ook?quote:Op zondag 6 februari 2022 20:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hier ook @:Joyce met steeds verwisselen
ok, jammer.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
is een zelf bedacht spel
niet van BB
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Happert vreselijk hiier helaas![]()
en ik zeg tot morgen begin hoofdpijn te krijgen van me laptop hoop dat ik op tijd ben om migraine te voorkomen
fijne avond nog
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
en ik zeg tot morgen begin hoofdpijn te krijgen van me laptop hoop dat ik op tijd ben om migraine te voorkomen
fijne avond nog
ze moeten zoveel mogelijk woorden opnoemen die met big brother te maken hebben en op het lijstje van vera staanquote:
heb ik geen last van.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:45 schreef C.A.I het volgende:
ze doen het leuk alleen jammer dat de streams haperen
Cutequote:
okequote:Op zondag 6 februari 2022 20:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ze moeten zoveel mogelijk woorden opnoemen die met big brother te maken hebben en op het lijstje van vera staan
Geraldine en Bechamel zijn goed.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke
geraldine
els-tee
pindasaus
bechamel
Eindelijk ben ik niet de enige met ha,ha,haper streams🤣quote:Op zondag 6 februari 2022 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
fijne avond nog
Els-thee, is dat het water uit de hottub, waar Els vorig jaar in heteft liggen weken? Thanks, I'l pass🤣quote:Op zondag 6 februari 2022 20:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke
geraldine
els-tee
pindasaus
bechamel
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:50 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft Leroy al "legoblokjes" genoemd?
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Els-thee, is dat het water uit de hottub, waar Els vorig jaar in heteft liggen weken? Thanks, I'l pass🤣
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Els-thee, is dat het water uit de hottub, waar Els vorig jaar in heteft liggen weken? Thanks, I'l pass🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |