Er komt met de jaren steeds meer onzin uit bij hun commentaar. Waarbij ze zich vaak enorm tegenspreken binnen een paar ritten. Ook nog weleens binnen dezelfde ritquote:Op zondag 6 februari 2022 09:30 schreef Em31 het volgende:
'We zijn gewend dat hij als laatste start, gekeken naar prestaties van de laatste maanden'![]()
Dat is toch al tijden geleden
Ja normaal vind ik het allemaal wel best met wie commentaar geeft, maar ik begin me er bij hen echt steeds meer aan te ergeren.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er komt met de jaren steeds meer onzin uit bij hun commentaar. Waarbij ze zich vaak enorm tegenspreken binnen een paar ritten. Ook nog weleens binnen dezelfde rit
Het is niet altijd erg als het commentaar niet super goed is. Maar ik verbaas mij er wel altijd over hoeveel fouten je kunt maken als commentator. Als je dat bij ander werk zou duren, zou je toch wel een pittig gesprek met je wwekgever krijgen. Bij sportjournalisten kun je gewoon blijven doorgaanquote:Op zondag 6 februari 2022 09:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja normaal vind ik het allemaal wel best met wie commentaar geeft, maar ik begin me er bij hen echt steeds meer aan te ergeren.
Behalve bij Olav Molquote:Op zondag 6 februari 2022 09:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is niet altijd erg als het commentaar niet super goed is. Maar ik verbaas mij er wel altijd over hoeveel fouten je kunt maken als commentator. Als je dat bij ander werk zou duren, zou je toch wel een pittig gesprek met je wwekgever krijgen. Bij sportjournalisten kun je gewoon blijven doorgaan
Ja en zij volgen ook echt álles. Ik volg de helft en weet al vaak dat ze soms onzin praten.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is niet altijd erg als het commentaar niet super goed is. Maar ik verbaas mij er wel altijd over hoeveel fouten je kunt maken als commentator. Als je dat bij ander werk zou duren, zou je toch wel een pittig gesprek met je wwekgever krijgen. Bij sportjournalisten kun je gewoon blijven doorgaan
Dat komt alleen maar omdat die sport bij een andere werkgever zit. Als het bij Ziggo was gebleven, zou Mol nog jaren fouten mogen maken.quote:
Ja. Dat zie je ook wel in de schaatstopics. Daar zien meerdere mensen iets wat se commentaren horen te zien, maar niet doorhebbenquote:Op zondag 6 februari 2022 09:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en zij volgen ook echt álles. Ik volg de helft en weet al vaak dat ze soms onzin praten.
Nee. Eigenlijk weinig anders dan de afgelopen twee jaar. Dus des te vreemder.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:36 schreef Cee het volgende:
Edit: vorige topic stukje gelezen, wat balen ijsbeer! Veel beterschap, ik hoop dat het vandaag al een stuk beter gaat. Klote van de situatie op je werk ook, niet dat je er iets aan kan doen (tenzij je opzichtig overal tegenaan hebt liggen te schuren en likken, wat wel typisch ijsberen gedrag is), maar toch kan ik een (onterecht!) schuldgevoel wel voorstellen.
Ja dat idee heb ik ookquote:Op zondag 6 februari 2022 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat het nu harder waait dan met Corrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |