quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:38 schreef Strani het volgende:
Ik heb gedaan wat gedaan moest worden.Kwam die chart van van de week toch nog goed van pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Vraag je nu om logica bij San Remo?quote:
Ze kunnen moeilijk die meisjes een boterham met chocoladepasta naar binnen laten werken op het podium.quote:
Uitstekende researchquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Kwam die chart van van de week toch nog goed van pas
Misschien komt er straks eentje polsstokhoogspringend het theater in.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:41 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Waren toch wel een paar andere misschien meer historischere medailles die ze ook hadden kunnen eren hier.
Het liedje zit in de reclame. Wat die sporters er mee te maken hebben, weet ik niet.quote:
Vind de buien vanavond vrij kort en heftig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:41 schreef Guanabana het volgende:
Maar is het weer lang en bizar of valt het dit jaar mee?
Avond is nog niet afgelopen natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:41 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Waren toch wel een paar andere misschien meer historischere medailles die ze ook hadden kunnen eren hier.
We zitten hier nog wel een paar uur.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:41 schreef Guanabana het volgende:
Nutella levert de broodnodige energie om zo'n dans te kunnen doen, in een smakelijke hazelnootpasta tjokvol mineralenquote:
Dit is die lieverd van jou ja.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:38 schreef Strani het volgende:
Ik heb gedaan wat gedaan moest worden.Strani is er klaar mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nog niet heel erg verbaasd dit jaar. Maar dat kan net zo goed komen doordat ik nu wat meer gewend benquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:41 schreef Guanabana het volgende:
Vertel me nou niet dat die IJslander er weer in zitquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:43 schreef molloot200 het volgende:
In Israël wordt de favoriet door de jury getankt
Is wel een thema dit jaar, niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:43 schreef molloot200 het volgende:
In Israël wordt de favoriet door de jury getankt
We zijn nu twee uur bezig en nog niet halverwege het aantal liedjes.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:41 schreef Guanabana het volgende:
Nee nationaal. Wel Netta.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vertel me nou niet dat die IJslander er weer in zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |