Verdomme Guaan heb je nou weer Dargen met Dove si balla gemist.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:32 schreef Guanabana het volgende:
Schakel ik nu net in bij die 'vieze' gast van laatst of is dit weer iets anders?
Ik offer mezelf wel opquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]Hou jij Israël voor ons in de gaten?
Gisteren nog wel in elk geval, hoezo?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze zo over straat lopen hoor in Reggio Calabria.
quote:
Nee, het wordt wel Mahmoodquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef Guanabana het volgende:
Maar het wordt dus deze en niet Mahmood?
Mahmood kan het ook nog worden. Elisa ook. Gianni Morandi zelfs.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou zelf met allebei blij zijn, maar heb liever deze Iramaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef Guanabana het volgende:
Opa Gianni kan ook nog winnenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef Guanabana het volgende:
Is Irama nog beschikbaar? Dat wordt vechten op fokquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef Strani het volgende:
Ja, sorry mensen, ik ga vrouwen afzweren, het is gedaan.
quote:
Matt weet niet wat hij meemaakt johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zon komt in het oosten op, dus als het hier morgen is, is het daar nacht. Dus nu is het daar middag, geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Matt weet niet wat hij meemaakt joh
Is het in Amerika niet ook heel erg laat nu of inmiddels ochtend?
Heel vroeg voor hem.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Matt weet niet wat hij meemaakt joh
Is het in Amerika niet ook heel erg laat nu of inmiddels ochtend?
Waren toch wel een paar andere misschien meer historischere medailles die ze ook hadden kunnen eren hier.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:39 schreef koffieleuk het volgende:
Het Italiaanse ritmische gymanastiekteam had op de spelen een historische medaille gepakt
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:38 schreef Strani het volgende:
Ik heb gedaan wat gedaan moest worden.Kijk. Hier hebben we wat aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig Straan
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |