quote:The rules of Sanremo 2022 have been changed to enable the competing artists to be revealed from today.
Amadeus will be able to start revealing the twenty-two artists who have been chosen to compete in Festival di Sanremo 2022 from today. Previously the reveal date of the artists had been scheduled to take place during the final of Sanremo Giovani on December 15.
The change in the rules of the competition gives the potential for the artists to be revealed in small numbers over the course of the next two weeks. All of the twenty-two artists that have been selected to compete in the contest will still appear in Sanremo Giovani on December 15.
Artiesten en songtitels:quote:Voting will occur through the combination of three methods:
Public televoting, carried out via landline, mobile phone, the contest's official mobile app, and online voting.
Jury of the Press Room, TV, Radio and Web.
Demoscopic jury, composed by 1000 music fans who will vote from their homes via an electronic voting system managed by Ipsos.
Their voting will be articulated as follows:[2]
First two nights: 12 entrants will be judged by three separate panels from the jury of journalists.
Third night: all of the entrants will be judged through a 50/50 split system by means of televoting and the demoscopic jury. The results will be combined with those of the previous nights.
Fourth night: the same systems used on the first three nights will be put in place.
Fifth night: the entrants will be judged by televoting alone, to be added up to the results obtained that far; ultimately, a final voting round (again a sum of televoting and the two juries) will be held among the top 3, which will determine the winner.
quote:Achille Lauro - Domenica
Aka 7even - Perfetta cos
Ana Mena - Duecentomila ore
Dargen D'Amico - "Dove si balla
Ditonellapiaga & Donatella Rettore - Chimica
Elisa - O forse sei tu
Emma Marrone - Ogni volta cos
Fabrizio Moro - Sei tu
Gianni Morandi - Apri tutte le porte
Giovanni Truppi - Tuo padre, mia madre, Lucia
Giusy Ferreri - Miele
Highsnob & Hu - Abbi cura di te
Irama - Ovunque sarai
Iva Zanicchi - Voglio amarti
La Rappresentante di Lista - Ciao ciao
Le Vibrazioni - Tantissimo
Mahmood & Blanco - Brividi
Massimo Ranieri - Lettera al di l del mare
Matteo Romano - Virale
Michele Bravi - Inverno dei fiori
Noemi - Ti amo, non lo so dire
Rkomi - Insuperabile
Sangiovanni - Farfalle
Tananai - Sesso occasionale
Yuman - Ora e qui
Wat ik dus prima tijdens de reclame had kunnen doenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Onder opa Massimo even de echte wijn opgehaald![]()
Wijn - check![]()
Chips - check![]()
Popcorn - check![]()
Chocola - check![]()
Dekentje - check
Ik dacht dat je de tijd van de reclame goed aan het gebruiken was om met een machtig mooie TT te gaan komen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Strani het volgende:
Excuus voor de vertraging en dank aan de anonieme tipgever.
* geeft de wijnfles doorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
@:NailQueen jij bent zo te lezen goed gesetteld!
Ja nee, beter dan dit wordt het nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de tijd van de reclame goed aan het gebruiken was om met een machtig mooie TT te gaan komen.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Fascination het volgende:
Kaasplankje plus borreltoast zeezout present
Smaakt goed.quote:
Tom Egbers die PEC Zwolle - Fortuna over een uur aankondigt niet op prijs stellen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:49 schreef Jason22 het volgende:
In Italie weten ze wel wat promo's maken is als je ze vergelijkt met de NPO.
Volgens het schema 10!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:50 schreef Momo het volgende:
Hoeveel reclame breaks zouden er zitten in de aflevering vanavond ?
Veel, van wat ik mee krijg.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:50 schreef Momo het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee, beter dan dit wordt het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
10. Dit was de tweede pas.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:50 schreef Momo het volgende:
Is dit een prijsvraag en wat kunnen we winnen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:50 schreef Momo het volgende:
Gewoon doen, en dan zelf oppeuzelen als ze niet binnen het kwartier worden opgehaaldquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Smaakt goed.Als het kon, zou ik wat toastjes met kaas voor je klaarmaken
Ik tel er nog 8 als het goed is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:50 schreef Momo het volgende:
Liefquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Smaakt goed.Als het kon, zou ik wat toastjes met kaas voor je klaarmaken
Eens! Staat ook mooi bij haar rode haarquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:41 schreef NailQueen het volgende:
Mensen, zullen we een spelletje spelen?![]()
Neem een shot iedere keer als het woord "Allora" valt!*
Aan het eind zijn we helemaal ready voor een afterparty met 1991 met Toto "Allora" Cutugno!![]()
![]()
*dit mag alcohol zijn maar dat hoeft niet. Mag wel, hoeft niet. Zolang je er maar zin in hebt!![]()
Straks komt er een feestje met Dargen D'Amicoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:53 schreef Fascination het volgende:
Ik voel me een afgestompte zeikerd, maar heb nog niets leuks gehoord.
Favorieten zitten in het midden, dus daar zijn we nog niet aan toequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:53 schreef Fascination het volgende:
Ach het is voor de rest van ons ook wel eens leuk als iemand anders nog negatiever is dan wij.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:53 schreef Fascination het volgende:
Ik dacht dat jij in Duitsland zatquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:51 schreef H_T het volgende:
Ik liep vandaag nog langs een ijssalon San RemoGeprobeerd een foto van te maken, maar er was wat mis gegaan waardoor ik alleen een foto van de stoep had
22.31 uurquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:53 schreef Fascination het volgende:
Was er een finale?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:55 schreef Fred_B het volgende:
Isral is wel de minst interessante van de avond volgens mij. Zelfs op Twitter lijkt niemand die finale te volgen.
Het is voor haar misschien ook wel een beetje veel gevraagd om net zo goed (of beter) te zijn dan hl Sloveni.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:54 schreef Sableheart het volgende:
Ik val nu pas binnen en hoor gelijk een prima nummer.
Niet zo goed als Slovenie, toegegeven, maar toch.
Daar was het ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in Duitsland zat
Maar zelfs beter dan 1 nummer uit de Sloveense halve finale red ze niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is voor haar misschien ook wel een beetje veel gevraagd om net zo goed (of beter) te zijn dan hl Sloveni.
Niet eens Sankt Remo?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar was het ookIn Gronau staat Eiscaf San Remo
Ach soquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar was het ookIn Gronau staat Eiscaf San Remo
Samen met Ermal in 2018quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:58 schreef Fascination het volgende:
Deze man ken ik. Zat hij niet in die mannengroep?
Volgens mij was hij een van die twee schreeuwerts een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:58 schreef Fascination het volgende:
Die idd.quote:
Niet eens!quote:
Hij zat in het duo met Ermal nog iets. Dat was best een leuk liedje. Tijdens het liedje hadden ze stukken van de tekst in allerlei talen vertaald op het scherm gezet, maar niet in het Nederlands. Ik vind dit dus een nare man.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:58 schreef Fascination het volgende:
Die ander juist!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind het mooi![]()
Kwam hij niet uit Albanie?
Dit zou ik over elk rustig nummer hier kunnen zeggenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:01 schreef usagi414 het volgende:
Deze is mooi. Kansloos voor de overwinning maar mooi.
Deze lijkt wel gemaakt van het spul waarvan ze ook vaak kerstversiering maken, dus ik weet niet of dit veel pijlen gaat tegenhouden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:01 schreef H_T het volgende:
Nog een malinkolderZou er dan toch gevaar voor boogschutters zijn?
FOK lijkt sowieso nogal traag.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:02 schreef Strani het volgende:
Pfff die bug lijkt vanavond nog erger dan normaal.
Inderdaad, al vijf keer dit topic ververst en zo ver zijn we nog niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:02 schreef Strani het volgende:
quote:
Dat de reacties inklappen h? Schurftirritant jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:02 schreef Strani het volgende:
Snolli di Bolli vind ik op een of andere manier toch iets verfijnder klinkenquote:
Als die al in beeld is ben je toch al te laatquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:04 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het ook wel mooi hoe niemand van de regie in San Remo een neuk geeft als er soms een cameraman in beeld is.
Ik heb sowieso de indruk dat zij al meer heeft laten doen dan die 82-jarige.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:07 schreef Fascination het volgende:
Heeft zij haar wangen laten opvullen? Staat een beetje hamsterig
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:07 schreef Fascination het volgende:
Een fantastische voorronde van Slovenie, daarnaast niet veel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:08 schreef NailQueen het volgende:
Tijd voor rust. Hebben we nog iets gemist bij de andere NF's?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:07 schreef Fascination het volgende:
Naar haar kijkend denk ik ook niet dat het 'monoloog van een non' betekent.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:09 schreef Strani het volgende:
Dit staat in het schema als 'non monologo' en ik vrees dat we moeten concluderen dat dat zich niet laat vertalen als 'geen monoloog'.
Ik lig inmiddels op de bankquote:
Hips.quote:
Was het de bedoeling dat we zouden staan?quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:11 schreef GeorgeM het volgende:
Waar gaaaat dit nou allemaal weer over?
Dat is wat San Remo voor niet-Italianen inhoudtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:11 schreef GeorgeM het volgende:
Feminisme en mansplaining iig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:11 schreef GeorgeM het volgende:
Body positivity en mansplaining.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:11 schreef GeorgeM het volgende:
Biggg brotheer is watsinngg ussss *hips*quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel allora's. Ze lezen vast mee en willen je dronken hebben
Typisch dat jij dat dan weer moet uitleggenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Feminisme en mansplaining iig.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:13 schreef Strani het volgende:
Even voor de vrouwen hier: Mansplaining is als een man onnodig dingen uitlegt aan een vrouw zonder dat daarom gevraagd is.
Volgens de overlevering bleef zelfs Caesar nog doorpraten nadat hij neergestoken was. Ze knnen niet anders.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:16 schreef Fascination het volgende:
Waarom deze lange monoloog terwijl het programma al zo lang is
Ik ga dat morgen(ochtend) doen, het wordt toch pleurisweer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:16 schreef Arth_NL het volgende:
Heb de Noorse optredens terug kunnen krijgen tijdens dit monoloog. Kijken of het straks nog lukt om vanavond ook Letland en Sloveni terug te kijken.
Omdat het programma anders niet lang genoeg wordt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:16 schreef Fascination het volgende:
Omdat de show zo lang is heb je daar de tijd voorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:16 schreef Fascination het volgende:
25 liedjes van gemiddeld misschien 3,5 minuut, dus 90 minuten muziek en het programma duurt zeker 5 uur.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:16 schreef Arth_NL het volgende:
Heb de Noorse optredens terug kunnen krijgen tijdens dit monoloog. Kijken of het straks nog lukt om vanavond ook Letland en Sloveni terug te kijken.
Ik sluit ook niet uit dat we straks opeens een cover-avond zouden hebben op de vrijdag.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:19 schreef Cee het volgende:
Je kijkt nu ook Sanremo zodat je straks niet te verbaasd gaat reageren op wat ze in godesnaam met het ESF hebben uitgevroten.
Daar kan ik mee instemmenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Body positivity en mansplaining.
Met andere woorden: Het is weer eens allemaal onze schuld
Dit zou ik echt fantastisch vinden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik sluit ook niet uit dat we straks opeens een cover-avond zouden hebben op de vrijdag.
Af en toe stukjes Paul de Leeuw ertussen doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:22 schreef Strani het volgende:
Ik ben nu even zo into het Italiaans dat ik vannacht in bed met spotify lyrics probeerde mee te zingen met La Solitudine
Ging bij vlagen redelijk.
Nou ik wilde nog wel in slaap kunnen komen daarnaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Af en toe stukjes Paul de Leeuw ertussen doen.
Ik vind dan wel dat ze een ESF-lied moeten coverenquote:
Intelligent Music Project als Eli & Nikkiquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
S10 als Carola![]()
Mahmood en Blanco als de Rock’n’Roll Kids
Die coverquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind dan wel dat ze een ESF-lied moeten coveren![]()
Maar moet het dan ook van het eigen land zijn (als het land in kwestie meer dan bijvoorbeeld 5 keer heeft meegedaan zodat je wat te kiezen hebt) of is de keuze vrij?
Ik stel voor dat we dit doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Intelligent Music Project als Eli & Nikki
Same herequote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:27 schreef Momo het volgende:
Trouwens ik wou vandaag een pizza bestellen bij de lokale Italiaan (een echte). Maar ze hadden net deze week "vakantie" en de zaak dicht
Gelukkig, het hele topic zat al heel awkward zijdelings naar jou te staren om te zien of dit wel jouw goedkeuring zou kunnen wegdragen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:27 schreef Fascination het volgende:
Ja kijk, dit is meteen een stuk beter
Nohhquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
Op zo'n moment als deze stromen de tranen bij zo'n liedje me wel over de wangen hoor![]()
![]()
![]()
Dat klinkt bekend.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:27 schreef Momo het volgende:
Trouwens ik wou vandaag een pizza bestellen bij de lokale Italiaan (een echte). Maar ze hadden net deze week "vakantie" en de zaak dicht
* Slaat een arm om Aoibhin heenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
Op zo'n moment als deze stromen de tranen bij zo'n liedje me wel over de wangen hoor![]()
![]()
![]()
Awwwquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig, het hele topic zat al heel awkward zijdelings naar jou te staren om te zien of dit wel jouw goedkeuring zou kunnen wegdragen.
Welkomquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Aangezien niemand bij Isral zit, dan maar hier hoi
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Had jij verwacht dat wij de hele avond op die vier liedjes zaten te wachten dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Gelijke kansen zijn belangrijk h.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:32 schreef Strani het volgende:
Serieus, daar moest die vrouw nog het podium voor op komen?
Oh nee, sorry.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:32 schreef Guanabana het volgende:
Schakel ik nu net in bij die 'vieze' gast van laatst of is dit weer iets anders?
Nee, dat was een ander.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:32 schreef Guanabana het volgende:
Schakel ik nu net in bij die 'vieze' gast van laatst of is dit weer iets anders?
Verdomme Guaan heb je nou weer Dargen met Dove si balla gemist.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:32 schreef Guanabana het volgende:
Gisteren nog wel in elk geval, hoezo?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze zo over straat lopen hoor in Reggio Calabria.
quote:
Nee, het wordt wel Mahmoodquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef Guanabana het volgende:
Maar het wordt dus deze en niet Mahmood?
Mahmood kan het ook nog worden. Elisa ook. Gianni Morandi zelfs.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou zelf met allebei blij zijn, maar heb liever deze Iramaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef Guanabana het volgende:
Opa Gianni kan ook nog winnenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef Guanabana het volgende:
Is Irama nog beschikbaar? Dat wordt vechten op fokquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:35 schreef Strani het volgende:
Ja, sorry mensen, ik ga vrouwen afzweren, het is gedaan.
quote:
Matt weet niet wat hij meemaakt johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zon komt in het oosten op, dus als het hier morgen is, is het daar nacht. Dus nu is het daar middag, geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Matt weet niet wat hij meemaakt joh
Is het in Amerika niet ook heel erg laat nu of inmiddels ochtend?
Heel vroeg voor hem.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Matt weet niet wat hij meemaakt joh
Is het in Amerika niet ook heel erg laat nu of inmiddels ochtend?
Waren toch wel een paar andere misschien meer historischere medailles die ze ook hadden kunnen eren hier.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:39 schreef koffieleuk het volgende:
Het Italiaanse ritmische gymanastiekteam had op de spelen een historische medaille gepakt
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:38 schreef Strani het volgende:
Ik heb gedaan wat gedaan moest worden.Kijk. Hier hebben we wat aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig Straan
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ik heb gedaan wat gedaan moest worden.Kwam die chart van van de week toch nog goed van pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Vraag je nu om logica bij San Remo?quote:
Ze kunnen moeilijk die meisjes een boterham met chocoladepasta naar binnen laten werken op het podium.quote:
Uitstekende researchquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Kwam die chart van van de week toch nog goed van pas
Misschien komt er straks eentje polsstokhoogspringend het theater in.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:41 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Waren toch wel een paar andere misschien meer historischere medailles die ze ook hadden kunnen eren hier.
Het liedje zit in de reclame. Wat die sporters er mee te maken hebben, weet ik niet.quote:
Vind de buien vanavond vrij kort en heftig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:41 schreef Guanabana het volgende:
Maar is het weer lang en bizar of valt het dit jaar mee?
Avond is nog niet afgelopen natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:41 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Waren toch wel een paar andere misschien meer historischere medailles die ze ook hadden kunnen eren hier.
We zitten hier nog wel een paar uur.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:41 schreef Guanabana het volgende:
Nutella levert de broodnodige energie om zo'n dans te kunnen doen, in een smakelijke hazelnootpasta tjokvol mineralenquote:
Dit is die lieverd van jou ja.quote:
Ik heb gedaan wat gedaan moest worden.Strani is er klaar mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nog niet heel erg verbaasd dit jaar. Maar dat kan net zo goed komen doordat ik nu wat meer gewend benquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:41 schreef Guanabana het volgende:
Vertel me nou niet dat die IJslander er weer in zitquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:43 schreef molloot200 het volgende:
In Isral wordt de favoriet door de jury getankt
Is wel een thema dit jaar, niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:43 schreef molloot200 het volgende:
In Isral wordt de favoriet door de jury getankt
We zijn nu twee uur bezig en nog niet halverwege het aantal liedjes.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:41 schreef Guanabana het volgende:
Nee nationaal. Wel Netta.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vertel me nou niet dat die IJslander er weer in zit
Ach, je hebt in ESF genoeg voorbeelden gehad van hoe je je goed homoseksueel moet gedragen, dus geen wonder dat je die rol nu snel oppaktquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:46 schreef Strani het volgende:
Michele is wel een prima voorbeeld van slecht toegepaste mascara.
Jeetje ik ben nog maar net homoseksueel en nu al een grote mond
Nu al make up expertquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:46 schreef Strani het volgende:
Michele is wel een prima voorbeeld van slecht toegepaste mascara.
Jeetje ik ben nog maar net homoseksueel en nu al een grote mond
Goed puntquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ach, je hebt in ESF genoeg voorbeelden gehad van hoe je je goed homoseksueel moet gedragen, dus geen wonder dat je die rol nu snel oppakt
Perfecte oproep voor iedereen die zichzelf verloren is, om even van mijn borrelplank te pakken!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:47 schreef NailQueen het volgende:
Je bent jezelf niet als je honger hebt
Precies de clip, precies goed als je mij vraagtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:51 schreef NailQueen het volgende:
Onder de reclame even Subwoolfer terugkijken. Wtf
Echt?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:52 schreef molloot200 het volgende:
Nou in Isral heeft iets vreselijk fouts gewonnen
In welke zin?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:52 schreef molloot200 het volgende:
Nou in Isral heeft iets vreselijk fouts gewonnen
Alles. Titel is sowieso een woordspeling, en dan de rest ook.quote:
I.M? Die?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:54 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Alles. Titel is sowieso een woordspeling, en dan de rest ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |