SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
ik ben geen kaperquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:32 schreef danilel het volgende:
kaper!
@ Dotteke svp titel veranderen. Vandaag Nawels laatste avondmaal!
Aub
Van mij mag Salar wel verdwijnen, Sowieso 100% !quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:32 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Van mij mogen Nawel en Dimitri eruit!
denk het niettttttquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:32 schreef danilel het volgende:
kaper!
@:Dotteke svp titel veranderen. Vandaag Nawels laatste avondmaal!
Aub
laatste post was de mijne, lees de regels eerst voordat je hier mee doetquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ben geen kapervorige topic was ook van mij
vorige topic was ook gekaapt ...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Hij loopt al wat langer mee hier, weet donders goed dat je niet moet/mag kapen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:35 schreef danilel het volgende:
[..]
en nog snapt die het niet, dat ie maar terug naar de voice gaat, dan wordt ie gecancelled
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, voor erin te blijven natuurlijk
maar als Nawel tegenover een Kristof zou hebben gestaan had ik gepromoot voor Kristof natuurlijk
ik had gewoon een titel ideetjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij loopt al wat langer mee hier, weet donders goed dat je niet moet/mag kapen.
die heb ik zo vaak maar dan nog houd ik me aan de regels, hou oud ben je dat je zo vaak over iets moet huilen of heel boos wordt?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik had gewoon een titel ideetje
moet je maar zorgen dat je de lapo hebt en anders je ideetjes lekker voor je houdenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik had gewoon een titel ideetje
okéquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:39 schreef danilel het volgende:
[..]
die heb ik zo vaak maar dan nog houd ik me aan de regels, hou oud ben je dat je zo vaak over iets moet huilen of heel boos wordt?
Wij slaan de Nawel op zijn kop. Oei, in nederland is dat de spijker op de kop zekers.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik heb hem gewoon beetje aangepast, aangezien dat sommigen dat queen niet leuk vonden
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:36 schreef jooba het volgende:
Welke man hier wil zo'n vrouw als Nawel ?
En, da was tof zeker voor efkes ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:42 schreef Jockari het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb een soortgelijke betweter ooit gehad als vrouw. Lijkt (buiten het fysieke) dezelfde feeks.
Nee ik ook niet, kan niet goed voor je zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:45 schreef Jockari het volgende:
Zijn er hier nog mensen die 3x daags douchen ??? Ik alvast niet.
In de zomer misschien wel ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:45 schreef Jockari het volgende:
ik kaap niet voor een titel, ik wacht netjes op @Dotteke of @Benny zodat het gecorrigeerd wordtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oké
ik hoop voor je dat je volgende topic kunt openen dan
Alleen als het bloed- en bloedheet is. Om af te koelen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:45 schreef Jockari het volgende:
Als hij maar niet lijkt op een duitse officier. -doe dit niet-quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:46 schreef tiki het volgende:
O nee Peter, dit zwart maken van je half grijze snor gaat zooo lelijk worden.
En gisteren had ik er 1, dus wanneer mag ik dan nu weer??quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ook goed hoor, sorry nogmaalsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:47 schreef danilel het volgende:
[..]
ik kaap niet voor een titel, ik wacht netjes op @:Dotteke of @:Benny zodat het gecorrigeerd wordt
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:40 schreef Angelique61 het volgende:
Weet Sala al dat Dimi op hem gestemd heeft?
Ze lezen mee en het lievelingetje moet beschermt worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:55 schreef danilel het volgende:
wat was dat een rare streamwissel, volgens mij zei hanne niks raars
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:32 schreef danilel het volgende:
kaper!
@:Dotteke of @:Benny wil je svp de titel veranderen in " Vandaag Nawels laatste avondmaal!"
Aub?
Nee, vandaar de delay in streams... ze zal vast iets gezegd hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:55 schreef danilel het volgende:
wat was dat een rare streamwissel, volgens mij zei hanne niks raars
Niet meer doen nu The Voice4everquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Dit is de 2x al dat hij dat doet. Telkens bewust. Onsportief gedrag.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:32 schreef danilel het volgende:
kaper!
@:Dotteke of @:Benny wil je svp de titel veranderen in " Vandaag Nawels laatste avondmaal!"
Aub?
Nog een leugenaar ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dank je, en ik beloof hierbij dat ik nooit meer een topic zal kapenquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dank je, en ik beloof hierbij dat ik nooit meer een topic zal kapen
Hopelijk helpt het, sommige van zijn uitspraken zijn echt over het randje.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:01 schreef Yolk het volgende:
Kristof met de psych gepraat over zijn uitspraken, o.a. over het concentratiekampgrapje.
Dat zei je bij het vorige topic ook. Maar idd met een foei, flik je het ook een 3x, begrijp dat wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
soms zijn deze polls wel nauwkeurig met uiteindelijke resultaat, heb ik opgemerktquote:
Het zal er binnen wel warm zijn met al die lampenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:05 schreef Dotteke het volgende:
Ze zitten er bij alsof het zomer is Kristof en Salar in hun korte broeken.
Denk dat het er warm is door die lampenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:05 schreef Dotteke het volgende:
Ze zitten er bij alsof het zomer is Kristof en Salar in hun korte broeken.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het zal er binnen wel warm zijn met al die lampen
Dat zal het zijn, er branden er nogal wat natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:07 schreef humpty het volgende:
[..]
Denk dat het er warm is door die lampen
Ik snap die heisa niet rond dat kapen. Kap er mee iedereen. Meestal verloopt dat toch goed ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Bloot bovenlijf ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi loopt nog steeds in zn sjieke kleren zie ik
regels zijn regels en die hoor ik te respecteren dus dat ga ik ook doen, dus nooit meer nieuwe topics openen voor mij wanneer ik dat niet mag, ik begrijp het nuquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik snap die heisa niet rond dat kapen. Kap er mee iedereen. Meestal verloopt dat toch goed ?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
regels zijn regels en die hoor ik te respecteren dus dat ga ik ook doen, dus nooit meer nieuwe topics openen voor mij wanneer ik dat niet mag, ik begrijp het nu
Gelukkig niet .. zelfde hoodie en broek (met scheuren) als gisteravond toen het thema 'gala' was.quote:
appelmoes?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat gaat Peter maken? Hij snijdt appels in stukjes, met klokhuis en pitten en gooit het in een pan
Dat is geen nieuws, dat is standaardquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:11 schreef danilel het volgende:
nawee ligt weer IN bed, BB doe er iets aan, ohnee das ut liefie
meent ze ook oprechtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:13 schreef danilel het volgende:
Hanne vindt leeroj de best geklede man in het huis
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:13 schreef danilel het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Ik heb gezegd dat ik me goed voel, dat ik wil blijven liggen.
Is idd vlaams.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:11 schreef Flow3r het volgende:
Ergens "bang voor hebben ' , is dat Belgisch or Nawels ?
Pff, nonsens. Dan zou ik eerder Peter of Salar zeggen. Dimi, ook hier, onderaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:13 schreef danilel het volgende:
ik houd van Kristoffs eigenzinnige smaakquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:18 schreef Yolk het volgende:
[..]
Pff, nonsens. Dan zou ik eerder Peter of Salar zeggen. Dimi, ook hier, onderaan.
Ja die zag er gisteravond ook netjes uit met de bretels.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:18 schreef danilel het volgende:
[..]
ik houd van Kristoffs eigenzinnige smaak
En denk ze nu dat BB daar naar luistert. Na de tweede of derde keer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Ik heb gezegd dat ik me goed voel, dat ik wil blijven.
Epileren ..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:21 schreef Jockari het volgende:
Ik ben ofwel te doorsnee man, ofwel het andere ... ik weet het niet. Maar ik zie mij nooit van mijn leven zo laten "opmaken". Dit is bij mij echt gay.
[ afbeelding ]
Ben gek op bretels,quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:20 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ja die zag er gisteravond ook netjes uit met de bretels.
Nee hoor, ga maar eens naar de turkse herenkapper die nemen vaak je wenkbrauwen ook mee.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:21 schreef Jockari het volgende:
Ik ben ofwel te doorsnee man, ofwel het andere ... ik weet het niet. Maar ik zie mij nooit van mijn leven zo laten "opmaken". Dit is bij mij echt gay.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je portefeuille waarschijnlijk. Toch bij ons in Antwerpen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee hoor, ga maar eens naar de turkse herenkapper die nemen vaak je wenkbrauwen ook mee.
Handdoek eronder of dit in de badkamer doen, lijkt me wel wat frisser. Echt wat smerigquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:22 schreef humpty het volgende:
Lekker Hanne beetje in je haren knippen op bed
Nee, heel veel mannen gaan tegenwoordig naar de Turkse kapper.....is goedkoper en wordt veel meer aandacht gegeven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
En je portefeuille waarschijnlijk. Toch bij ons in Antwerpen.
&nouchine, hele huis denk nu weer aan die kootquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel krijgt zendercheck, maar gaat gewoon door met ver bij de mic vandaan praten ...
Dit soort generaliserende statements neigen naar iets anders .. please don'tquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
En je portefeuille waarschijnlijk. Toch bij ons in Antwerpen.
Verleden jaar hadden we Patje die zijn volledig lichaam in de woonkamer afscheerde/afschoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:22 schreef humpty het volgende:
Lekker Hanne beetje in je haren knippen op bed
Beter in het bed van Nawel. Is morgen toch niet meer nodig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Hanne is wel zo slim op het niet op haar eigen bed te doen.
Heb je er al eens over nagedacht om mod te worden?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit soort generaliserende statements neigen naar iets anders .. please don't
Ja he, zelfs onder dekens dus echt op bed.....hoop dat daar een keer strafpunten op staan, BB laat met zich sollen....Nog een keer op bed en je bed staat buiten.quote:
Kristofquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:18 schreef Yolk het volgende:
[..]
Pff, nonsens. Dan zou ik eerder Peter of Salar zeggen. Dimi, ook hier, onderaan.
Ik hou me dit jaar nog in. Geloof me.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit soort generaliserende statements neigen naar iets anders .. please don't
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je er al eens over nagedacht om mod te worden?
Echt niet te doen dit soort domme uitsprakenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Ik vind boodschappen doen echt leuk.. Lidl.. ik smijt alles wat oud is weg ... 400-500 euro.. dikke boodschappen doen .. Albert Heijn ... Ik woon alleen he. Kom maar vreten bij mij he.. alles over tijd.
En ze is alleen he ....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
400 of 500 euro is meer dan het dubbele dan wat wij uitgeven per week aan boodschappen
Ik denk dat haar zus minimaal 1x per week langs komt en alles weggooit, dan doet ze meteen even stofzuigen en beddengoed verschonen, of iemand anders, ik zie het haar zelf niet doenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Ik vind boodschappen doen echt leuk.. Lidl.. ik smijt alles wat oud is weg ... 400-500 euro.. dikke boodschappen doen .. Albert Heijn ... Ik woon alleen he. Kom maar vreten bij mij he.. alles over tijd.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
ik zie het haar wel eens doen wanneer ze tijd heeft, en niet bezig is met nieuwe tiktok contentquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:37 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik denk dat haar zus minimaal 1x per week langs komt en alles weggooit, dan doet ze meteen even stofzuigen en beddengoed verschonen, of iemand anders, ik zie het haar zelf niet doen
Ja echt niet te geloven dat mensquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:39 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB, zet dat mens eruit.....dit kan toch niet. Heeft niks met dicriminatie te maken maar liggend op bed dit verkondigen met ik ben een luxepoes en ik hou er van om me zelf te verwennen.
WIE WIL DIT NIET!!.....vergeet even dat het groot deels naar de voedselbank moet en dat wordt steeds erger.
Iedereen is precies zo prikkelbaar vandaag ? Ik, jij, Lionheart, etc...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:37 schreef Krambo het volgende:
[..]
Echt niet te doen dit soort domme uitspraken
Dan ligt ze in bedquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik zie het haar wel eens doen wanneer ze tijd heeft, en niet bezig is met nieuwe tiktok content
Ja want tiktokken is ook een echte job bent je minstens 8 uur per dag mee bezigquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik zie het haar wel eens doen wanneer ze tijd heeft, en niet bezig is met nieuwe tiktok content
i.p.v. je te ergeren kun je ook meer erom lachen, beetje entertainment, humor is ook nodig om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:39 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB, zet dat mens eruit.....dit kan toch niet. Heeft niks met dicriminatie te maken maar liggend op bed dit verkondigen met ik ben een luxepoes en ik hou er van om me zelf te verwennen.
WIE WIL DIT NIET!!.....vergeet even dat het groot deels naar de voedselbank moet en dat wordt steeds erger.
Zegt de man die loopt te schelden in de cosquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
i.p.v. je te ergeren kun je ook meer erom lachen, beetje entertainment, humor is ook nodig om eerlijk te zijn
is maar een advies
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zegt de man die loopt te schelden in de cos![]()
![]()
Ik heb het over de uitspraken van Nawel en haar boodschappengewoontes voor de duidelijkheid. Ik weet niet of je dat gehoord heb? De domheid druipt ervan afquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Iedereen is precies zo prikkelbaar vandaag ? Ik, jij, Lionheart, etc...
Zeg Harryquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:42 schreef Harry het volgende:
Nog geen keer de streams aangeslingerd. Ik zie er wat betreft de CoS hier geen reden toe.
Ik lees dat het saai, is, dat ze spelletjes doen, gezeur over Dimi en Leroy, en verder veel onzinnige andere zaken.
Ik volg de verslagen van Tuinfluitert en LionHeart met plezier!! Morgen loopt mijn abo bij Videoland af. Prima zo!
Hier hetzelfde, heb ze vandaag weer aanstaan maar dat is nergens voor nodig. Ook hier loopt abbo af, daarna ga ik wel gratis kijken... rond bedtijd wordt er toch geen moeite meer gedaan om leuke streams in beeld te brengenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:42 schreef Harry het volgende:
Nog geen keer de streams aangeslingerd. Ik zie er wat betreft de CoS hier geen reden toe.
Ik lees dat het saai, is, dat ze spelletjes doen, gezeur over Dimi en Leroy, en verder veel onzinnige andere zaken.
Ik volg de verslagen van Tuinfluitert en LionHeart met plezier!! Morgen loopt mijn abo bij Videoland af. Prima zo!
Niet te filmen, hoe kunnen mensen haar leuk vinden? Kijken ze dan niet verder dan het uiterlijk? Bestaande uit te witte tanden en botox?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:43 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik heb het over de uitspraken van Nawel en haar boodschappengewoontes voor de duidelijkheid. Ik weet niet of je dat gehoord heb? De domheid druipt ervan af
Kan hier niet de humor van inzien.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
i.p.v. je te ergeren kun je ook meer erom lachen, beetje entertainment, humor is ook nodig om eerlijk te zijn
is maar een advies
Kan mij haast niet voorstellen dat mensen haar mooi vindenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet te filmen, hoe kunnen mensen haar leuk vinden? Kijken ze dan niet verder dan het uiterlijk? Bestaande uit te witte tanden en botox?
Heel eerlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan hier niet de humor van inzien.
Zit hier gewoon met valse schaamte om zo iets doms wat door haar uitgebraakt wordt. Weken terug vertelde ze dat ze nooit kookt.
Dat is een interessante!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
Grace aan het pulken aan Peter
Zou Peter al weten dat Grace haar heeft genomineerd .. of moet ze met hem ook nog even babbelen zoals met Julio
Ik vind te reden dat ze julio niet weg wilde eigenlijk een hele gekkequote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:49 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat is een interessante!
Misschien pulkt ze daarom wel aan hem. Omdat ze zich schuldig voelt?
Het wordt met de minuut erger en erger......ik neem ff afstand.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:50 schreef humpty het volgende:
Batterijwissel en niet te geloven Grace doet die voor Nawel
Ik kan wel even een liedje voor je zingenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het wordt met de minuut erger en erger......ik neem ff afstand.
Ik ga ook even wat anders doen ...wat een verwend kreng bahquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het wordt met de minuut erger en erger......ik neem ff afstand.
Ik kan er nog geen peil op trekken....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind te reden dat ze julio niet weg wilde eigenlijk een hele gekke
Omdat hij gay is en van kleur ..
Ik wist niet dat het daarom draaide
Ik wil daar graag een livestream bijquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:54 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Die gaat ook niet, dimi gaat. Als ze wel gaat doe ik even een dansje vanavond
Dat wil je echt niet zien hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wil daar graag een livestream bij
De geleerden kunnen me de rug op..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:55 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Volgens de geleerden gaat Dimi.
DIe heeft de afgelopen dagen toch echt zijn eigen graf gegraven, dat is wel te zien aan de polls ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:55 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ik doe wel eens lezen op fb en insta. Ik kan er op dit moment niet achter komen wie gaat vanavond.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ga Nawel hier niet verdedigen, heeft toch geen zin tegenover zovelen waar ik zwaar in de minderheid ben
maar ik ben gewoon realistisch en Dimi heeft niet bepaald goede edits gehad in de tv uitzendingen deze week en vanavond ook niet, verre van niet
en tv uitzendingen is richting die BB het publiek wil sturen is mij verteld hier
Hoeft ook niet, Nawee heeft het volledige Febo-Team achter haar staan, die laten LuieLieverd nog lang niet gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ga Nawel hier niet verdedigen, heeft toch geen zin tegenover zovelen waar ik zwaar in de minderheid ben
maar ik ben gewoon realistisch en Dimi heeft niet bepaald goede edits gehad in de tv uitzendingen deze week en vanavond ook niet, verre van niet
en tv uitzendingen is richting die BB het publiek wil sturen is mij verteld hier
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:55 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ik heb enkel polls gezien waar salar favoriet is. Op 1 na die kwam van FBquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Volgens de polls op Twitter en FB gaat Dimi.
FB is het gat tussen Salar en Dimi kleiner maar niet close.
Het wordt pas leuk als Nawel weg is.. tegen wie moet Nous dan al haar roddels vertellenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
Het wordt pas weer leuk als Dimi is opgesodemieterd .. met wie gaat Geile Veertje aankleven om weer bestaansrecht bijelkaar te slijmen
Ik hoop dat ze net als gister gewoon gezellig gaat doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
Het wordt pas weer leuk als Dimi is opgesodemieterd .. met wie gaat Geile Veertje aankleven om weer bestaansrecht bijelkaar te slijmen
Er komt gewoon een nieuwe "Dimi" in.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
Dimi gaat, punt uitquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als Nawel weg is.. tegen wie moet Nous dan al haar roddels vertellen
Liese heeft ook al opgeroepen om op Salar te stemmen.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dimi gaat, punt uit [ afbeelding ]
Van mij mogen ze nuquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:14 schreef freaky40 het volgende:
Salar wordt als eerste vrij gesteld...maar ik hou nog rekening met een plot twist.
Hebben die ook een livestream??quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:15 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Kom aan, ik wil interessante gesprekken zien, ik wil ruzies zien, bedrog, geroddel en sex of verdriet.
Alles... Behalve een paar suffe mensen die zitten te kaarten. Dit kan ik in het bejaardentehuis ook zien
Naomi ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Liese heeft ook al opgeroepen om op Salar te stemmen.
Vechten, rellen, backstabben!!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:15 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Kom aan, ik wil interessante gesprekken zien, ik wil ruzies zien, bedrog, geroddel en sex of verdriet.
Alles... Behalve een paar suffe mensen die zitten te kaarten. Dit kan ik in het bejaardentehuis ook zien
24/7, ik heb een paar dagen terug nog even aflevering 1 gekeken, echt lachwekkend de eerste 10 minutenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Vechten, rellen, backstabben!!
BB echt harder dan ooit!
Neujj, gaat niet gebeuren
Hij speelt het spel prima. Niet/nooit irritant gewoon met respect.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gladjanus speelt het spel, die hij juist door het spelen nooit winnen kan.
Ik vond hem eerst vreselijk. Die ijdelheid, bah!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik heb steeds het beeld voor me BB6 laatste scene.. Tijn,Monique, Sabrine de topspelers.. en wie won erquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:24 schreef Cargamelk het volgende:
Kamervragen moeten er komen ..net als bij DGK.
Precies.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb steeds het beeld voor me BB6 laatste scene.. Tijn,Monique, Sabrine de topspelers.. en wie won er
JanLul Jeroentje dat zie je steeds weer terug
Dat is in deze tijd al niet meer zo moeilijk..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:24 schreef Cargamelk het volgende:
Kamervragen moeten er komen ..net als bij DGK.
Had ik in het begin ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:23 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik vond hem eerst vreselijk. Die ijdelheid, bah!
Maar hij komt ervoor uit wat hij daar aan het doen is, heeft leuke humor en is altijd vrolijk.
Ja, die gladjanus mag van mij wel blijven vanavond.
Dimi mag wel weg, zit weinig in en is nog een pubertje van 16.
Maar nog liever die mauwerd van een Nawel weg, die is door en door gemeen.
Wel als ze beide duimpjes omhoog doen voor de daad toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is in deze tijd al niet meer zo moeilijk..
Billy en Ruud beelden is nu niet meer mogelijk
De WOKE samenleving verpest allesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is in deze tijd al niet meer zo moeilijk..
Billy en Ruud beelden is nu niet meer mogelijk
Mensen die zeggen dat ze het spel niet spelen zijn de ergste.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Had ik in het begin ook.
Maar hij heeft zelfspot, weet van zichzelf dat hij ijdel is.
Dat hij openlijk het spel speelt vind ik ook wat hebben.
En indd zijn humor en vrolijkheid is top.
Ik denk echt niet dat we dat nog gaan zien.. aangezien ze nooit met 100%zekerheid kunnnen zeggen dat er geen gezeik van komtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wel als ze beide duimpjes omhoog doen voor de daad toch?
En terecht.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Peter zeuren over Leroy die zijn spullen laat slingeren
Wie zijn de andere twee bij jou?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:27 schreef danilel het volgende:
In begin vond ik Salar afschuwelijk, nu zit hij in mijn top 3
Dat dus!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze het spel niet spelen zijn de ergste.
Grace bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat dus!
Nee hoor, ik ben echt mezelf.
Zo ben ik.
Maar ondertussen...
Ik lees hier dat er meerdere zo over denken, maar ik zie het nog niet zo bij haarquote:
Kristoff en Peterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:28 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Wie zijn de andere twee bij jou?
Ik vind kristoff ook wel een geschikte gast.quote:
En zo leuk was het toen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb steeds het beeld voor me BB6 laatste scene.. Tijn,Monique, Sabrine de topspelers.. en wie won er
JanLul Jeroentje dat zie je steeds weer terug
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
En zo leuk was het toen.
[ afbeelding ]
Wel heerlijk dat iedereen even langs komt bij de queen.quote:
boah leuke meidquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
En zo leuk was het toen.
[ afbeelding ]
Kristoff en salar tillen haar er dan echt wel uit hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wel heerlijk dat iedereen even langs komt bij de queen.
En de bewoners vinden het ook heel gewoon dat er voor haar andere regels gelden.
Ben benieuwd als er elke keer dat ze daar meer dan een uur ligt 100 euro uit de pot gaat, Zullen ze het dan nog accepteren????
aan der nep harenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kristoff en salar tillen haar er dan echt wel uit hoor.
Desnoods sleurend aan dr poot
Dat hadden ze met de broccoli en boerenkool wel gedaan, maar daarna niet meer gezien.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:42 schreef danilel het volgende:
ik zou iedere week proberen wat groenten in te vriezen zodat je een volgende week gevarieerder kunt eten
Met de spinazie ook, maar courgette vries je niet echt makkelijk inquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat hadden ze met de broccoli en boerenkool wel gedaan, maar daarna niet meer gezien.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
En zo leuk was het toen.
[ afbeelding ]
Vet gelachen toen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Monique die haar huwelijk op het spel zette voor de Show.. Oom Toine die met de hummer door het hek wilen..
De Tonnekreek jaren...
Eerst bereiden (bijv. blokjes of plakjes bakken) en dan invriezen zou op zich wel moeten kunnen, maar limiteert wel de gerechten die je er daarna mee kan maken. Soep ervan maken en die invriezen zou ook kunnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Met de spinazie ook, maar courgette vries je niet echt makkelijk in
Volgens mij was het huwelijk ook over en uit.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Monique die haar huwelijk op het spel zette voor de Show.. Oom Toine die met de hummer door het hek wilen..
De Tonnekreek jaren...
Tamme konijnen opsluiten in een groot hok, 3 maanden ouwehoeren aanhoren, na een maand etteren er elke week er een uithalen en de laatste de wortel geven dat is het geworden de "RLS" van hedenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Vet gelachen toen.
Jammer man, die tijden komen nooit meer terug.
Alles moet nu maar politiek correct en karen proof zijn.
Helaas wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tamme konijnen opsluiten in een groot hok, 3 maanden ouwehoeren aanhoren, na een maand etteren er elke week er een uithalen en de laatste de wortel geven dat is het geworden de "RLS" van heden
Tja, toen dachten we dat het niet gekker kon met etienne, kijk waar we nu mee zitten opgescheeptquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Vet gelachen toen.
Jammer man, die tijden komen nooit meer terug.
Alles moet nu maar politiek correct en karen proof zijn.
De goede ouwe tijdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:53 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja, toen dachten we dat het niet gekker kon met etienne, kijk waar we nu mee zitten opgescheept
Moet zij zich niet aankleden en op maken en wat aan die afgebrokkelde nagellak doen??quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:48 schreef Blackprinces het volgende:
Nawel aan het roddelen weer.
What's new..
Lijkt net een grote rijpe puistquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw wee een nieuwe gimmick opgeplakt.. leuk.. misschien helpt het tegen nominatie![]()
[ afbeelding ]
Beetje te laat......quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:56 schreef danilel het volgende:
ze probeert positief over Vera te zijn, bang dat haar stemmers voor dimi gaan zeker
Dat waren nog eens RLS. Daar bleef je voor thuis en keek je in de avond de uitzendingen. Mooie tv toen. Daarna kwam DGK. Wat een weelde destijds.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
De Tonnekreek jaren...
Zoooo ja etiennequote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:53 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja, toen dachten we dat het niet gekker kon met etienne, kijk waar we nu mee zitten opgescheept
Dat waren nog eens tijdenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat waren nog eens RLS. Daar bleef je voor thuis en keek je in de avond de uitzendingen. Mooie tv toen. Daarna kwam DGK. Wat een weelde destijds.
off-center ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Lijkt net een grote rijpe puist
Dat verbaast me al jaren.. mensen die overal roestvij stalen nagels inplanten maar Etos platlopen voor Clearasil als ze een pukkel hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Lijkt net een grote rijpe puist
Saai en Saaierquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah ze zijn de topcast van vorig jaar aan het bespreken
Sterker nog, ik had toen slaapgebrek, dat was niet gezondquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat waren nog eens RLS. Daar bleef je voor thuis en keek je in de avond de uitzendingen. Mooie tv toen. Daarna kwam DGK. Wat een weelde destijds.
Moet je deze BB eens naast die van destijds leggen. De gereformeerde kerk is er niets bijquote:
Ik meerdere deelnemers vanuit het verleden, die continu genomineerd werden, maar uiteindelijk of met de hoofdprijs er vandoor gingen of ver kwamen in het spel.quote:
En hoe. Volgende dag ging de wekker om 07:00 en helemaal naar de kloten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:59 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik had toen slaapgebrek, dat was niet gezond
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:02 schreef DKUp het volgende:
Dimitri eruit is niks mis mee, een Belg eruit is altijd goed.
Het Jill-effect was tijdelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:03 schreef Blackprinces het volgende:
Vera vond julie een vd leukste dames
Dit is dus typerend voor dit BB seizoen, dat ze de leuke momenten van de vorige, die ook al saai was, naar voren moeten halen. Spannender dan ooit. Wat een slechte marketing truc is dat geweestquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:02 schreef Tourniquet het volgende:
Ze hebben het over Knikkergate.
En ze bedoelt René.
Daaromquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:05 schreef Cargamelk het volgende:
Heb niks tegen Belgen maar zoals Dimi en Noes die zijn echt niet te verstaan
Absoluut genoeg. Niet met dit conceptquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Verdiend RTL volgend jaar nog een kans met BB of is het nu wel genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |