Ik doe ook mee.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:10 schreef danilel het volgende:
[..]
heb jij je UI aan nouchine haar shirt aangepast??
[ afbeelding ]
Denk dat hij het heel zwaar heeft gehad, een piekeraar en zwaar op de hand.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:19 schreef Joyce-43 het volgende:
oh my god wat een geleuter zeg voor een twintiger ( tobias) vreselijk hij moet de meiden toch wel afschrikken zo
umm lange na niet zo lang als ''Koning'' Salarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:22 schreef duyvisoke het volgende:
hoe lang kan je met je haar bezig zijn pff nawel
Om erin te blijven ???quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kitty is hem allang vergeten.....nu wil ze dat we allemaal op Salar gaan stemmen. Heeft het totaal niet meer over Dimi.
Nou heb gister gekeken hoe Jawel haar koffer in pakte.......die haalde in die paar uur Salar met gemak in.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
umm lange na niet zo lang als ''Koning'' Salar![]()
Nawel er uit bedoel je ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
maar een reminder, stem op nawel
dimi eruit en we krijgen weer meer van Vera alleen te zien, ook wel leuk lijkt me
WhAtttttt!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:25 schreef zodeju het volgende:
[..]Speelde het spel eerlijk stond er.
Hij komt inderdaad vrij zwaar op de hand over.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat hij het heel zwaar heeft gehad, een piekeraar en zwaar op de hand.
Een knappe jongen met mooi figuur, dus je zou zeggen aandacht genoeg maar toch niet gelukkig.
Ik stel voor dat wij Kitty vergeten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kitty is hem allang vergeten.....nu wil ze dat we allemaal op Salar gaan stemmen. Heeft het totaal niet meer over Dimi.
nee, voor erin te blijven natuurlijkquote:
Ik denk dat hij een overdosis therapie heeft gehad bij zijn burn out en alle spontaniteit uit zijn hoofd is geanalyseerd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat hij het heel zwaar heeft gehad, een piekeraar en zwaar op de hand.
Een knappe jongen met mooi figuur, dus je zou zeggen aandacht genoeg maar toch niet gelukkig.
Ja, echt he.......dacht op insta van bb.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
WhAtttttt!!!
![]()
![]()
Kitty van haar geloof gestapt
ik kan die eerlijk gezegd ook niet meer aanhorenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:19 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias is weel een zemel hoor met zijn levenslessen.
bij Salar is het gelukkig allemaal zijn eigen haar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
umm lange na niet zo lang als ''Koning'' Salar![]()
Ja, maar dat hoeft hij helemaal niet of dat wereldverbeteraar moet aandacht hebben voor hem.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:26 schreef tiki het volgende:
[..]
Hij komt inderdaad vrij zwaar op de hand over.
Niet zo gek als je kijkt naar zijn jeugd.
En verder is hij ook vrij intellectueel ingesteld en is ie wel wat wereldverbeteraar-achtig.
Ik vraag mij af of aandacht willen krijgen er iets mee te maken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |