Epileren ..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:21 schreef Jockari het volgende:
Ik ben ofwel te doorsnee man, ofwel het andere ... ik weet het niet. Maar ik zie mij nooit van mijn leven zo laten "opmaken". Dit is bij mij echt gay.
[ afbeelding ]
Ben gek op bretels,quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:20 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ja die zag er gisteravond ook netjes uit met de bretels.
Nee hoor, ga maar eens naar de turkse herenkapper die nemen vaak je wenkbrauwen ook mee.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:21 schreef Jockari het volgende:
Ik ben ofwel te doorsnee man, ofwel het andere ... ik weet het niet. Maar ik zie mij nooit van mijn leven zo laten "opmaken". Dit is bij mij echt gay.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je portefeuille waarschijnlijk. Toch bij ons in Antwerpen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee hoor, ga maar eens naar de turkse herenkapper die nemen vaak je wenkbrauwen ook mee.
Handdoek eronder of dit in de badkamer doen, lijkt me wel wat frisser. Echt wat smerigquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:22 schreef humpty het volgende:
Lekker Hanne beetje in je haren knippen op bed
Nee, heel veel mannen gaan tegenwoordig naar de Turkse kapper.....is goedkoper en wordt veel meer aandacht gegeven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
En je portefeuille waarschijnlijk. Toch bij ons in Antwerpen.
&nouchine, hele huis denk nu weer aan die kootquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel krijgt zendercheck, maar gaat gewoon door met ver bij de mic vandaan praten ...
Dit soort generaliserende statements neigen naar iets anders .. please don'tquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
En je portefeuille waarschijnlijk. Toch bij ons in Antwerpen.
Verleden jaar hadden we Patje die zijn volledig lichaam in de woonkamer afscheerde/afschoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:22 schreef humpty het volgende:
Lekker Hanne beetje in je haren knippen op bed
Beter in het bed van Nawel. Is morgen toch niet meer nodig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Hanne is wel zo slim op het niet op haar eigen bed te doen.
Heb je er al eens over nagedacht om mod te worden?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit soort generaliserende statements neigen naar iets anders .. please don't
Ja he, zelfs onder dekens dus echt op bed.....hoop dat daar een keer strafpunten op staan, BB laat met zich sollen....Nog een keer op bed en je bed staat buiten.quote:
Kristofquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:18 schreef Yolk het volgende:
[..]
Pff, nonsens. Dan zou ik eerder Peter of Salar zeggen. Dimi, ook hier, onderaan.
Ik hou me dit jaar nog in. Geloof me.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit soort generaliserende statements neigen naar iets anders .. please don't
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je er al eens over nagedacht om mod te worden?
Echt niet te doen dit soort domme uitsprakenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Ik vind boodschappen doen echt leuk.. Lidl.. ik smijt alles wat oud is weg ... 400-500 euro.. dikke boodschappen doen .. Albert Heijn ... Ik woon alleen he. Kom maar vreten bij mij he.. alles over tijd.
En ze is alleen he ....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
400 of 500 euro is meer dan het dubbele dan wat wij uitgeven per week aan boodschappen
Ik denk dat haar zus minimaal 1x per week langs komt en alles weggooit, dan doet ze meteen even stofzuigen en beddengoed verschonen, of iemand anders, ik zie het haar zelf niet doenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Ik vind boodschappen doen echt leuk.. Lidl.. ik smijt alles wat oud is weg ... 400-500 euro.. dikke boodschappen doen .. Albert Heijn ... Ik woon alleen he. Kom maar vreten bij mij he.. alles over tijd.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
ik zie het haar wel eens doen wanneer ze tijd heeft, en niet bezig is met nieuwe tiktok contentquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:37 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik denk dat haar zus minimaal 1x per week langs komt en alles weggooit, dan doet ze meteen even stofzuigen en beddengoed verschonen, of iemand anders, ik zie het haar zelf niet doen
Ja echt niet te geloven dat mensquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:39 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB, zet dat mens eruit.....dit kan toch niet. Heeft niks met dicriminatie te maken maar liggend op bed dit verkondigen met ik ben een luxepoes en ik hou er van om me zelf te verwennen.
WIE WIL DIT NIET!!.....vergeet even dat het groot deels naar de voedselbank moet en dat wordt steeds erger.
Iedereen is precies zo prikkelbaar vandaag ? Ik, jij, Lionheart, etc...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:37 schreef Krambo het volgende:
[..]
Echt niet te doen dit soort domme uitspraken
Dan ligt ze in bedquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik zie het haar wel eens doen wanneer ze tijd heeft, en niet bezig is met nieuwe tiktok content
Ja want tiktokken is ook een echte job bent je minstens 8 uur per dag mee bezigquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik zie het haar wel eens doen wanneer ze tijd heeft, en niet bezig is met nieuwe tiktok content
i.p.v. je te ergeren kun je ook meer erom lachen, beetje entertainment, humor is ook nodig om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:39 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB, zet dat mens eruit.....dit kan toch niet. Heeft niks met dicriminatie te maken maar liggend op bed dit verkondigen met ik ben een luxepoes en ik hou er van om me zelf te verwennen.
WIE WIL DIT NIET!!.....vergeet even dat het groot deels naar de voedselbank moet en dat wordt steeds erger.
Zegt de man die loopt te schelden in de cosquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
i.p.v. je te ergeren kun je ook meer erom lachen, beetje entertainment, humor is ook nodig om eerlijk te zijn
is maar een advies
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zegt de man die loopt te schelden in de cos![]()
![]()
Ik heb het over de uitspraken van Nawel en haar boodschappengewoontes voor de duidelijkheid. Ik weet niet of je dat gehoord heb? De domheid druipt ervan afquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Iedereen is precies zo prikkelbaar vandaag ? Ik, jij, Lionheart, etc...
Zeg Harryquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:42 schreef Harry het volgende:
Nog geen keer de streams aangeslingerd. Ik zie er wat betreft de CoS hier geen reden toe.
Ik lees dat het saai, is, dat ze spelletjes doen, gezeur over Dimi en Leroy, en verder veel onzinnige andere zaken.
Ik volg de verslagen van Tuinfluitert en LionHeart met plezier!! Morgen loopt mijn abo bij Videoland af. Prima zo!
Hier hetzelfde, heb ze vandaag weer aanstaan maar dat is nergens voor nodig. Ook hier loopt abbo af, daarna ga ik wel gratis kijken... rond bedtijd wordt er toch geen moeite meer gedaan om leuke streams in beeld te brengenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:42 schreef Harry het volgende:
Nog geen keer de streams aangeslingerd. Ik zie er wat betreft de CoS hier geen reden toe.
Ik lees dat het saai, is, dat ze spelletjes doen, gezeur over Dimi en Leroy, en verder veel onzinnige andere zaken.
Ik volg de verslagen van Tuinfluitert en LionHeart met plezier!! Morgen loopt mijn abo bij Videoland af. Prima zo!
Niet te filmen, hoe kunnen mensen haar leuk vinden? Kijken ze dan niet verder dan het uiterlijk? Bestaande uit te witte tanden en botox?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:43 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik heb het over de uitspraken van Nawel en haar boodschappengewoontes voor de duidelijkheid. Ik weet niet of je dat gehoord heb? De domheid druipt ervan af
Kan hier niet de humor van inzien.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
i.p.v. je te ergeren kun je ook meer erom lachen, beetje entertainment, humor is ook nodig om eerlijk te zijn
is maar een advies
Kan mij haast niet voorstellen dat mensen haar mooi vindenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet te filmen, hoe kunnen mensen haar leuk vinden? Kijken ze dan niet verder dan het uiterlijk? Bestaande uit te witte tanden en botox?
Heel eerlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan hier niet de humor van inzien.
Zit hier gewoon met valse schaamte om zo iets doms wat door haar uitgebraakt wordt. Weken terug vertelde ze dat ze nooit kookt.
Dat is een interessante!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
Grace aan het pulken aan Peter
Zou Peter al weten dat Grace haar heeft genomineerd .. of moet ze met hem ook nog even babbelen zoals met Julio
Ik vind te reden dat ze julio niet weg wilde eigenlijk een hele gekkequote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:49 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat is een interessante!
Misschien pulkt ze daarom wel aan hem. Omdat ze zich schuldig voelt?
Het wordt met de minuut erger en erger......ik neem ff afstand.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:50 schreef humpty het volgende:
Batterijwissel en niet te geloven Grace doet die voor Nawel
Ik kan wel even een liedje voor je zingenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het wordt met de minuut erger en erger......ik neem ff afstand.
Ik ga ook even wat anders doen ...wat een verwend kreng bahquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het wordt met de minuut erger en erger......ik neem ff afstand.
Ik kan er nog geen peil op trekken....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind te reden dat ze julio niet weg wilde eigenlijk een hele gekke
Omdat hij gay is en van kleur ..
Ik wist niet dat het daarom draaide
Ik wil daar graag een livestream bijquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:54 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Die gaat ook niet, dimi gaat. Als ze wel gaat doe ik even een dansje vanavond
Dat wil je echt niet zien hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wil daar graag een livestream bij
De geleerden kunnen me de rug op..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:55 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Volgens de geleerden gaat Dimi.
DIe heeft de afgelopen dagen toch echt zijn eigen graf gegraven, dat is wel te zien aan de polls ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:55 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ik doe wel eens lezen op fb en insta. Ik kan er op dit moment niet achter komen wie gaat vanavond.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ga Nawel hier niet verdedigen, heeft toch geen zin tegenover zovelen waar ik zwaar in de minderheid ben
maar ik ben gewoon realistisch en Dimi heeft niet bepaald goede edits gehad in de tv uitzendingen deze week en vanavond ook niet, verre van niet
en tv uitzendingen is richting die BB het publiek wil sturen is mij verteld hier
Hoeft ook niet, Nawee heeft het volledige Febo-Team achter haar staan, die laten LuieLieverd nog lang niet gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ga Nawel hier niet verdedigen, heeft toch geen zin tegenover zovelen waar ik zwaar in de minderheid ben
maar ik ben gewoon realistisch en Dimi heeft niet bepaald goede edits gehad in de tv uitzendingen deze week en vanavond ook niet, verre van niet
en tv uitzendingen is richting die BB het publiek wil sturen is mij verteld hier
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:55 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ik heb enkel polls gezien waar salar favoriet is. Op 1 na die kwam van FBquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Volgens de polls op Twitter en FB gaat Dimi.
FB is het gat tussen Salar en Dimi kleiner maar niet close.
Het wordt pas leuk als Nawel weg is.. tegen wie moet Nous dan al haar roddels vertellenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
Het wordt pas weer leuk als Dimi is opgesodemieterd .. met wie gaat Geile Veertje aankleven om weer bestaansrecht bijelkaar te slijmen
Ik hoop dat ze net als gister gewoon gezellig gaat doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
Het wordt pas weer leuk als Dimi is opgesodemieterd .. met wie gaat Geile Veertje aankleven om weer bestaansrecht bijelkaar te slijmen
Er komt gewoon een nieuwe "Dimi" in.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
Dimi gaat, punt uitquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als Nawel weg is.. tegen wie moet Nous dan al haar roddels vertellen
Liese heeft ook al opgeroepen om op Salar te stemmen.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dimi gaat, punt uit [ afbeelding ]
Van mij mogen ze nuquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:14 schreef freaky40 het volgende:
Salar wordt als eerste vrij gesteld...maar ik hou nog rekening met een plot twist.
Hebben die ook een livestream??quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:15 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Kom aan, ik wil interessante gesprekken zien, ik wil ruzies zien, bedrog, geroddel en sex of verdriet.
Alles... Behalve een paar suffe mensen die zitten te kaarten. Dit kan ik in het bejaardentehuis ook zien
Naomi ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Liese heeft ook al opgeroepen om op Salar te stemmen.
Vechten, rellen, backstabben!!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:15 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Kom aan, ik wil interessante gesprekken zien, ik wil ruzies zien, bedrog, geroddel en sex of verdriet.
Alles... Behalve een paar suffe mensen die zitten te kaarten. Dit kan ik in het bejaardentehuis ook zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |