Ik doe wel eens lezen op fb en insta. Ik kan er op dit moment niet achter komen wie gaat vanavond.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ga Nawel hier niet verdedigen, heeft toch geen zin tegenover zovelen waar ik zwaar in de minderheid ben
maar ik ben gewoon realistisch en Dimi heeft niet bepaald goede edits gehad in de tv uitzendingen deze week en vanavond ook niet, verre van niet
en tv uitzendingen is richting die BB het publiek wil sturen is mij verteld hier
Hoeft ook niet, Nawee heeft het volledige Febo-Team achter haar staan, die laten LuieLieverd nog lang niet gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ga Nawel hier niet verdedigen, heeft toch geen zin tegenover zovelen waar ik zwaar in de minderheid ben
maar ik ben gewoon realistisch en Dimi heeft niet bepaald goede edits gehad in de tv uitzendingen deze week en vanavond ook niet, verre van niet
en tv uitzendingen is richting die BB het publiek wil sturen is mij verteld hier
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:55 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Volgens de geleerden gaat Dimi.
Ik heb enkel polls gezien waar salar favoriet is. Op 1 na die kwam van FBquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Volgens de polls op Twitter en FB gaat Dimi.
FB is het gat tussen Salar en Dimi kleiner maar niet close.
Het wordt pas leuk als Nawel weg is.. tegen wie moet Nous dan al haar roddels vertellenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
Het wordt pas weer leuk als Dimi is opgesodemieterd .. met wie gaat Geile Veertje aankleven om weer bestaansrecht bijelkaar te slijmen
Ik hoop dat ze net als gister gewoon gezellig gaat doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
Het wordt pas weer leuk als Dimi is opgesodemieterd .. met wie gaat Geile Veertje aankleven om weer bestaansrecht bijelkaar te slijmen
Er komt gewoon een nieuwe "Dimi" in.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
Dimi gaat, punt uitquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als Nawel weg is.. tegen wie moet Nous dan al haar roddels vertellen
Liese heeft ook al opgeroepen om op Salar te stemmen.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dimi gaat, punt uit [ afbeelding ]
Van mij mogen ze nuquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:14 schreef freaky40 het volgende:
Salar wordt als eerste vrij gesteld...maar ik hou nog rekening met een plot twist.
Hebben die ook een livestream??quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:15 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Kom aan, ik wil interessante gesprekken zien, ik wil ruzies zien, bedrog, geroddel en sex of verdriet.
Alles... Behalve een paar suffe mensen die zitten te kaarten. Dit kan ik in het bejaardentehuis ook zien
Naomi ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Liese heeft ook al opgeroepen om op Salar te stemmen.
Vechten, rellen, backstabben!!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:15 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Kom aan, ik wil interessante gesprekken zien, ik wil ruzies zien, bedrog, geroddel en sex of verdriet.
Alles... Behalve een paar suffe mensen die zitten te kaarten. Dit kan ik in het bejaardentehuis ook zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |