Niet meer doen nu The Voice4everquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ben geen kapervorige topic was ook van mij
Dit is de 2x al dat hij dat doet. Telkens bewust. Onsportief gedrag.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:32 schreef danilel het volgende:
kaper!
@:Dotteke of @:Benny wil je svp de titel veranderen in " Vandaag Nawels laatste avondmaal!"
Aub?
Nog een leugenaar ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ben geen kapervorige topic was ook van mij
dank je, en ik beloof hierbij dat ik nooit meer een topic zal kapenquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dank je, en ik beloof hierbij dat ik nooit meer een topic zal kapen
Hopelijk helpt het, sommige van zijn uitspraken zijn echt over het randje.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:01 schreef Yolk het volgende:
Kristof met de psych gepraat over zijn uitspraken, o.a. over het concentratiekampgrapje.
Dat zei je bij het vorige topic ook. Maar idd met een foei, flik je het ook een 3x, begrijp dat wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
soms zijn deze polls wel nauwkeurig met uiteindelijke resultaat, heb ik opgemerktquote:
Het zal er binnen wel warm zijn met al die lampenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:05 schreef Dotteke het volgende:
Ze zitten er bij alsof het zomer is Kristof en Salar in hun korte broeken.
Denk dat het er warm is door die lampenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:05 schreef Dotteke het volgende:
Ze zitten er bij alsof het zomer is Kristof en Salar in hun korte broeken.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het zal er binnen wel warm zijn met al die lampen
Dat zal het zijn, er branden er nogal wat natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:07 schreef humpty het volgende:
[..]
Denk dat het er warm is door die lampen
Ik snap die heisa niet rond dat kapen. Kap er mee iedereen. Meestal verloopt dat toch goed ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Bloot bovenlijf ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi loopt nog steeds in zn sjieke kleren zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |