abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203502757
quote:
IS-vrouwen aangekomen in Nederland

DEN HAAG (ANP) - De vijf vrouwelijke Syriëgangers die met hun elf kinderen zijn opgehaald uit een vluchtelingenkamp in Syrië, zijn in Nederland aangekomen. Ze worden maandag voorgeleid aan de rechter-commissaris van de rechtbank in Rotterdam. Dit zegt advocaat André Seebregts, advocaat van vier van de vrouwen, en wordt bevestigd door een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.

Na aankomst in Nederland zijn de vrouwen aangehouden op verdenking van terroristische misdrijven. De kinderen zijn overgedragen aan de Raad voor de Kinderbescherming.

De vrouwen en kinderen zijn opgehaald uit het Koerdische vluchtelingenkamp al-Roj in het noorden van Syrië. Ze verbleven daar volgens Seebregts onder erbarmelijke omstandigheden. Een kantoorgenoot van hem bezoekt de vrouwen vrijdag in de penitentiaire inrichting.

Nederland moest zich van de rechter inspannen om de vrouwen terug te halen, zodat ze in hier vervolgd kunnen worden voor hun mogelijke betrokkenheid bij de terroristische organisatie IS. Als dit niet op tijd zou gebeuren, dan zouden hun rechtszaken vervallen. ANP https://www.msn.com/nl-nl(...)ATt3iC?ocid=msedgntp
Welkom IS-vrouwen! Daar komen jullie goed met jullie misdaden weg, want je kunt beter in Nederland berecht worden dan in Syrië, het land waar je je misdragen hebt.
pi_203502782
Zaak van kalifaatmeisje Angela Barreto is toevallig vandaag.

twitter

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2022 14:21:28 ]
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:23:46 #3
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_203502885
Jammer. -O-

Hoeveel straf ze ook krijgen; het is veel te weinig.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:24:35 #4
182233 thedeedster
pi_203502907
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:19 schreef Nober het volgende:

[ twitter ]
Kalifaatmeisje. Wat klinkt dat schattig.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_203503010
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:24 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Komt van Mensen met M, een extreemlinks TV programma waar woorden er toe doen.

twitter

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2022 14:32:35 ]
pi_203503169
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:23 schreef thedeedster het volgende:
Jammer. -O-

En daarna gezellig terug de samenleving in hier, met alle radicale ideeën van de IS over hoe ongelovigen afgeslacht moeten worden! ^O^ What could possibly go wrong?
Kinderen zullen vast ook aardig gebrainwashed zijn en bepaalde opvattingen hebben gekregen.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:41:13 #7
182233 thedeedster
pi_203503184
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:30 schreef Nober het volgende:

[..]

[ twitter ]
Dat. Was. Ronduit. Stuitend... :{
pi_203503334
Niet gek. Is veel meer te vreten hier voor ze.
pi_203503392
Ik weet niet of M nou links is, rechts is het iig niet, maar volgens mij is het ook niet links, maar rare shit is het wel.

Het is woke op zijn allerbeste woke'st. Het is leuk om te zien waarover zij zich drukmaken en hoe. Ik zie het meer als een waarschuwing voor wat er met je gebeurt als je in woke trapt.
pi_203503442
De Nederlandse kinderen zouden wat mij betreft ondergebracht moeten worden bij Nederlandse gezinnen en niet mij islamitische familieleden. Dan hebben ze nog een kans om normaal op te groeien, mits alle banden met de IS-ouders & familie definitief doorgesneden worden. Zo niet, dan worden slechts nieuwe problemen gecreëerd die zich over tien tot twintig jaar zullen manfesteren.
pi_203503478
quote:

[..]
Helaas kan ik niet naar M. kijken wegens dat kapsel. Binnen 2 minuten leidt dit tot onbeheersbare braakneigingen en spuug ik de hele salontafel onder.
pi_203503573
Het Kaag effect. Dilan/VVD was hier eerst nog op tegen.

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2022 15:04:50 ]
pi_203503649
Aaah dus over 4 jaar vrij om goed gedrag en gratis huis en geld...WELKOM WELKOM *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_203503661
Wat een verraad van de VVD en van Dilan Yesilgöz persoonlijk.

twitter

En ze vragen zich in Den Haag maar af hoe het toch komt dat die kloof tussen burger en politiek steeds groter wordt en mensen zich steeds meer afkeren van Den Haag.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2022 15:09:49 ]
pi_203503903
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:52 schreef christmastsunami het volgende:
Ik weet niet of M nou links is, rechts is het iig niet, maar volgens mij is het ook niet links, maar rare shit is het wel.

Het is woke op zijn allerbeste woke'st. Het is leuk om te zien waarover zij zich drukmaken en hoe. Ik zie het meer als een waarschuwing voor wat er met je gebeurt als je in woke trapt.
Woke is zijn originele betekenis allang verloren, feit blijft is dat inclusiviteit zijn grenzen heeft, als je kost wat kost mensen met moordlustige en haatdragende waanideeen de hand boven het hoofd wil houden noem ik niet woke, maar gewoon gestoord. 8)7
pi_203504006
ze hebben oorlogsmisdaden begaan. Gewoon tegen de muur aanzetten.

Al een paar reportages gezien van jezedi meisjes en die vrouwen waren vaak nog erger dan die mannen.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:35:41 #17
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_203504101
quote:

[..]

[ twitter ]
Dit is en zal nog lang 1 van de meest wanstaltige televisiemomenten blijven. Geen kritische vraag werd er gesteld aan deze walgelijke kutterrorist. Nog nooit zulke kotsneigingen gehad bij een tv optreden.

Dit overtrof zelfs de collegetour aflevering met zogenaamde knuffelcrimineel Willem Holleeder.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:43:34 #18
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203504245
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:21 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Woke is zijn originele betekenis allang verloren, feit blijft is dat inclusiviteit zijn grenzen heeft, als je kost wat kost mensen met moordlustige en haatdragende waanideeen de hand boven het hoofd wil houden noem ik niet woke, maar gewoon gestoord. 8)7
Eigenlijk hetzelfde soort mensen zoals die de moordlustige wolf (omdat soortgenoten hier ooit weleens leefden) verwelkomen. :6 Je weet dat het gedonder wordt maar uit een dromerig wereldbeeld de realiteit niet willen zien
pi_203504471
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:40 schreef ToT het volgende:

[..]
En daarna gezellig terug de samenleving in hier, met alle radicale ideeën van de IS over hoe ongelovigen afgeslacht moeten worden! ^O^ What could possibly go wrong?
Kinderen zullen vast ook aardig gebrainwashed zijn en bepaalde opvattingen hebben gekregen.
Tegen de muur ermee met die landverraders.
Zonder wrijving geen glans
pi_203504481
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:56 schreef Haags het volgende:

[..]
Tegen de muur ermee met die landverraders.
Ook weer een beetje drastisch.
Ik zou eerder er voor kiezen hen niet actief hier naar toe te sleuren! :T
pi_203504488
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:09 schreef DarkwingDuck het volgende:
Wat een verraad van de VVD en van Dilan Yesilgöz persoonlijk.

[ twitter ]

En ze vragen zich in Den Haag maar af hoe het toch komt dat die kloof tussen burger en politiek steeds groter wordt en mensen zich steeds meer afkeren van Den Haag.
Wat ik al zei; het Kaag effect. D66 was altijd al voorstander van terughalen. Dit is dus het zoveelste punt dat de VVD aan D66 heeft gegeven tijdens de formatie.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 16:08:16 #22
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203504657
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:24 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Terroristenfeeks, dat dekt de lading beter.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_203504737
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:57 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Wat ik al zei; het Kaag effect. D66 was altijd al voorstander van terughalen. Dit is dus het zoveelste punt dat de VVD aan D66 heeft gegeven tijdens de formatie.
Yep, D66 dicteert. VVD en CDA liggen op de grond met de billen omhoog en spreiden hun billetjes. Onthouden voor de volgende verkiezingen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2022 16:14:00 ]
pi_203504739
Nog meer toekomstige adviseurs voor de VVD. -O-
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_203504769
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:43 schreef the-eye het volgende:

[..]
Eigenlijk hetzelfde soort mensen zoals die de moordlustige wolf (omdat soortgenoten hier ooit weleens leefden) verwelkomen. :6 Je weet dat het gedonder wordt maar uit een dromerig wereldbeeld de realiteit niet willen zien
Das waar, een wolf, die eigenlijk gewoon een soort wilde hond is en totaal ongevaarlijk is verder (behalve dan voor een paar schapen) , is tenslotte hetzelfde als mensen die doelbewust de vernietiging van het vrije westen nastreven om deze te vervangen voor een theocratische middeleeuwse dictatuur. Wat dom van mij |:( |:( |:(
pi_203505892
Waarom terug halen? Nooit meer binnen moeten laten.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_203505930
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 16:14 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Das waar, een wolf, die eigenlijk gewoon een soort wilde hond is en totaal ongevaarlijk is verder (behalve dan voor een paar schapen) , is tenslotte hetzelfde als mensen die doelbewust de vernietiging van het vrije westen nastreven om deze te vervangen voor een theocratische middeleeuwse dictatuur. Wat dom van mij |:( |:( |:(
Inderdaad. De wolf is gewoon onderdeel van de natuur, en doet de mens geen kwaad. Dat kan je van dit IS-gespuis niet zeggen.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 20:18:08 #28
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203507895
Welkom welkom

:')
pi_203509333
Stond die apeldoornse zangclub er niet om ze op te vangen?

pi_203509525
Wat er met die vrouwen gebeurt interesseert met niet zo veel, maar die kinderen heb ik veel medelijden mee. Die krijgen straks als die moeders weer vrijkomen al dat gezeik op hun dak.
pi_203510499
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:58 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Helaas kan ik niet naar M. kijken wegens dat kapsel. Binnen 2 minuten leidt dit tot onbeheersbare braakneigingen en spuug ik de hele salontafel onder.
Ik hoef haar maar te horen...
pi_203510578
Vorig kabinet wilde ze niet meer halen, nu is een nieuw kabinet, met dezelfde mensen, en hoppa, we halen ze terug.

Die krijgen natuurlijk een fopstraf in combinatie met een uitgebreide begeleiding want, die kindjes hé, die zijn zo zielig zonder hun moeder

Waarom kreeg dat wijf ook aandacht bij M? Had maar eens slachtoffers gehoord van dat IS-tuig..
  vrijdag 4 februari 2022 @ 23:32:32 #33
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_203512053
quote:
Ze verbleven daar volgens Seebregts onder erbarmelijke omstandigheden
Uhm, waarom zou je ze dan hierheen willen halen? Laat die pesthoeren maar lekker creperen.
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_203513545
Steek die hoeren maar in brand, ik lever de aansteker wel. Oog om oog.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_203514413
Toekomstige leden van de VVD _O_ :')

ach, laat ze hier alleen in 1 ruimte met Marco, Jeroen of Ali en ze weten niet hoe snel ze weer naar Syrie willen terugkeren
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203518944
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:55 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
De Nederlandse kinderen zouden wat mij betreft ondergebracht moeten worden bij Nederlandse gezinnen en niet mij islamitische familieleden. Dan hebben ze nog een kans om normaal op te groeien
En waarom zijn islamitische gezinnen abnormaal?
pi_203519068
Berechten en vervolgens direct weer terugschoppen naar waar ze thuis horen: de zandbak.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 13:21:43 #38
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_203519554
"IS-vrouwen omgekomen in Nederland" klinkt toch wel wat lekkerder.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_203519651
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:52 schreef christmastsunami het volgende:
Ik vind het ook maar een raar kapsel.
pi_203519769
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 22:28 schreef Toine51 het volgende:
Vorig kabinet wilde ze niet meer halen, nu is een nieuw kabinet, met dezelfde mensen, en hoppa, we halen ze terug.

Die krijgen natuurlijk een fopstraf in combinatie met een uitgebreide begeleiding want, die kindjes hé, die zijn zo zielig zonder hun moeder

Waarom kreeg dat wijf ook aandacht bij M? Had maar eens slachtoffers gehoord van dat IS-tuig..
Dat krijg kreeg aandacht omdat bij de NPO redelijk wat invloeden van D66 zijn. D66 wou en wil dit soort vrouwen en hun kinderen dolgraag terughalen naar Nederland. D66 weet ook dat de publieke opinie dusdanig is dat de gemiddelde Nederlander van de gedachte spreekwoordelijk over zijn nek gaat. Die publieke opinie moet dus bijgestuurd worden zodat de Nederlander wat ontvankelijker is voor de wens van D66.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 16:27:19 #41
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203522092
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:19 schreef Nober het volgende:

[ twitter ]
6 jaar voor landverraad en terrorisme. Gaat lekker. En tegen de anderen is er weinig bewijs dus dat wordt helemaal niks.

Ben al een tijd aan het pleiten om een apart (Europees) tribunaal te houden voor dit soort volk. Maar helaas.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_203523311
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 16:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
6 jaar voor landverraad en terrorisme. Gaat lekker. En tegen de anderen is er weinig bewijs dus dat wordt helemaal niks.

Ben al een tijd aan het pleiten om een apart (Europees) tribunaal te houden voor dit soort volk. Maar helaas.
Zo gek was de Franse oplossing dus niet voor Franse terroristen in Syrië.
pi_203523972
Staat het lidmaatschap van de VVD al klaar voor hun?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203524108
Echt onvoorstelbaar dat Nederland actief meewerkt aan het terughalen van dat soort misbaksels. Ik kan er met mijn kop niet bij.
pi_203524117
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 18:54 schreef Saekerhett het volgende:
Echt onvoorstelbaar dat Nederland actief meewerkt aan het terughalen van dat soort misbaksels. Ik kan er met mijn kop niet bij.
We gaan hier nog een hoop gezeik mee krijgen.
pi_203524126
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 18:05 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Zo gek was de Franse oplossing dus niet voor Franse terroristen in Syrië.
Allemaal daar de kogel was het meest praktisch geweest voor iedereen.
pi_203530179
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:57 schreef ToT het volgende:

[..]
Ook weer een beetje drastisch.
Ik zou eerder er voor kiezen hen niet actief hier naar toe te sleuren! :T
Misschien bedoelt ie de landverraders die ze hiereen halen.
2.
pi_203530324
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 18:54 schreef Saekerhett het volgende:
Zou niet zo slecht zijn ware het niet dat de straffen in Nederland voor dit soort gigantische misdaden vreemd genoeg ontzettend slap zijn. Zeker als het zielige vrouwtjes met zielige verhalen en zielige kinderen betreft.

Over pak hem beet 6 jaar zijn deze religieuze maniakken gewoon weer op straat op zoek naar de volgende manier hoe ze hun haat tot uiting kunnen brengen. Ondertussen zijn de kinderen waarschijnlijk weer terug bij deze sletjes omdat het zogenaamd beter voor het kind zou zijn als het zou opgroeien bij "hun eigen moeder". :')

Dit uiteraard allemaal tot in den treure bekostigd door hetzelfde volk wat ze het liefst allemaal de keel door zou snijden.

Het probleem is dat Nederland gewoon niet weet hoe om te gaan met dit soort tuig en alle zaken wat deze personen ontzettend gevaarlijk maakt juist ziet als een reden om ze met fluwelen handschoentjes aan te pakken.
Conscience do cost.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 23:46:32 #49
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_203531280
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 16:13 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Yep, D66 dicteert. VVD en CDA liggen op de grond met de billen omhoog en spreiden hun billetjes. Onthouden voor de volgende verkiezingen.
Alles voor de macht, alles voor de macht.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_203532342
Laat ze na het uitzitten van hun straf wonen temidden van (gevluchte) Jezidi's.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_203532388
In een put ermee. Bodemloos.
pi_203532443
Ik heb dat boek over die Laura H gelezen, boeiend verhaal wel en heb ook wel een beetje medelijden ergens met die meisjes, er is een punt waar zij ook slachtoffer zijn geweest voordat ze dader zijn maar het is op zich niet verkeerd als ze zichzelf per ongeluk opblazen voordat ze terugkomen
-nee-
pi_203533289
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 23:00 schreef ems. het volgende:
Het probleem is dat Nederland gewoon niet weet hoe om te gaan met dit soort tuig en alle zaken wat deze personen ontzettend gevaarlijk maakt juist ziet als een reden om ze met fluwelen handschoentjes aan te pakken.
75 jaar geleden zouden we het wel weten. Tegen de muur ermee. En terecht. Je pleegt gvd misdaden tegen de menselijkheid, je keert je tegen het land waar je opgegroeid bent en dat je in de watten heeft gelegd. En dan kom je eraf met vier jaar hotel en vingertje wijzen… en mag je als bonus ook nog op tv komen met een interview 8)7

Fusilleren dat onkruid, weg ermee. Maar ja, dat is zielig hè en wreed. Totdat die kinderen van haar over een jaar of twintig zo geïndoctrineerd zijn dat die hier al die misdaden gaan plegen. En dan volgt er weer een lange discussie en gaan ze debatteren hoe dat nou kon gebeuren.
pi_203533330
Ik kan er met mijn gedachten toch echt nog niet bij... eerst niet en dan opeens wel..
Wat zijn afspraken waard?

Daarnaast, zelf gekozen om af te reizen naar dat land, eerst ervaren hoe het daar was, dan nog kinderen (nemen/krijgen) nemen ook en na een aantal jaren het niet meer zien zitten en terug willen naar Nederland...
Dan neemt Nederland wederom de proef op de som om te kijken of we hier mijoenen euro's in kunnen pompen om een paar mogelijk geestelijk gehersenspoelde meisjes met hun beschadigde kinderen hier naar toe te halen, compleet onspoort...
GGZ heeft al wachtlijsten voor de 'gewone' Nederlander, maar deze meisjes en hun kinderen krijgen voorrang, trust me....
Echt, er is iets goed mis met onze bewindslieden daar in den haag. Gelukkig stem ik niet op de partijen die deze geweldige terugkomst mogelijk hebben gemaakt dus voel mij niet verantwoordelijk voor hun falen.
Sterkte allemaal, we gaan er allemaal iets voor inleveren! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 6 februari 2022 @ 07:34:03 #55
182233 thedeedster
pi_203533352
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 01:13 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb dat boek over die Laura H gelezen, boeiend verhaal wel en heb ook wel een beetje medelijden ergens met die meisjes, er is een punt waar zij ook slachtoffer zijn geweest voordat ze dader zijn maar het is op zich niet verkeerd als ze zichzelf per ongeluk opblazen voordat ze terugkomen
Tja, bij autobiografieën, weet je dat er een bepaalde subjectiviteit zit. Hún waarheid is niet per se dé waarheid.

Moeilijke materie.
pi_203533412
https://www.briefjevanjan.nl/aan-dilan-yesilgoz-13/

Mooi briefje van Jan weer w/

Als je de Jezidi's wilt helpen, kun je doneren :Y

https://freeyezidi.org/donate/

https://www.ewmagazine.nl(...)-een-trap-na-829853/

IS-vrouwen volgens veel Jezidi-vrouwen erger dan hun mannen

"Stel je nu eens voor dat de vrouwen uit Nederland die deze inhumane omstandigheden gretig en geheel vrijwillig faciliteerden als echtgenoten van dit beestachtige systeem, zelfs erger waren dan de mannelijke terroristen, waarover veel Jezidi-vrouwen bij Nederlandse journalisten hebben getuigd. Stel je voor dat je leest en hoort dat diezelfde vrouwen willen terugkeren naar Europa, nu ze de oorlog verloren hebben, en Nederland oproepen om ten minste hun kinderen een toekomst te geven.

Stel je voor dat zij automatisch een Nederlandse advocaat krijgen die in hun belang strijdt en dat ze zich beroepen op hun rechten. Stel je voor dat jij jouw kinderen, na bovengenoemde afranselingen, hebt moeten afstaan in een kamp en dat hún kinderen een veilige en gezonde toekomst in Nederland wacht. Stel je voor dat je in de media leest dat het ook nog heel moeilijk is om aan te tonen welke strafbare feiten ze hebben begaan, omdat niets is vastgelegd en al het bewijsmateriaal is vernietigd, en ze daarom waarschijnlijk een lage straf krijgen en over een tijdje weer hun veilige leven in Noordwest-Europa kunnen oppakken, alsof er niets is gebeurd, tot er een nieuw kalifaat wordt gesticht. En zo niet, dan kunnen ze altijd nog het paradijs verdienen met een aanslag of het aanzetten tot een aanslag. Er leiden meer wegen naar Mekka."
pi_203533653
Deze IS terroristen slachtoffers noemen. :')
Dan ben je definitief af.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 6 februari 2022 @ 09:19:09 #58
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_203533886
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 08:50 schreef superniger het volgende:
Deze IS terroristen slachtoffers noemen. :')
Dan ben je definitief af.
Of "meisjes".

We noemden de moffenhoeren ook geen moffenmeisjes. Petitie om de Kalifaatmeisjes vanaf nu te duiden als Kalifaathoeren. Want dat waren ze natuurlijk met die carrousel van mannen.
Graag op anoniem
pi_203533893
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 12:34 schreef BookFreak het volgende:

[..]
En waarom zijn islamitische gezinnen abnormaal?
Dat zeg ik niet.

Maar die kinderen zijn al ernstig beschadigd door de islam. Hun enige kans is een normale opvoeding zover als mogelijk verwijderd van verder islamitische invloeden.

De abnormaliteit zit dus niet in die gezinnen maar in de islam zelf. Dat zou je zelf ook kunnen weten als je je er enigszins in verdiept.
  zondag 6 februari 2022 @ 09:28:48 #60
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_203534005
quote:
Ik vraag me af of zo'n levensverhaal ook (of in dezelfde mate) medelijden zou hebben opgewekt als het om een jongen was gegaan die zich bij een terroristische organisatie had aangesloten. Meisjes roepen eerder connotaties op als zielig, beïnvloedbaar, naïef etc., maar uiteindelijk houden we in deze maatschappij wilsbekwame mannen en vrouwen in gelijke mate verantwoordelijk voor hun eigen keuzes, ook als hun ouders gescheiden zijn of als ze gemakkelijk door een partner te beïnvloeden zijn.
  zondag 6 februari 2022 @ 09:35:51 #61
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_203534127
Terughalen is goed.
Dan vervolgens uitleveren aan Syrië als oorlogsmisdadigers. Eenvoudig en rechtvaardig ter bescherming van de Nederlandse bevolking.
  zondag 6 februari 2022 @ 10:41:29 #62
462265 Peligrosso
Radio Espantoso
pi_203535350
De beste manier was geweest om "per ongeluk" een aantal bommen op die gevangenissen te droppen. Dan was je ineens van echt heel veel tuig af geweest.

Maar goed dat is niet gebeurd en nu moet je er iets mee. De Koerden (en zelfs Trump) hebben jaren geleden al herhaaldelijk gewaarschuwd dat er iets mee moet gebeuren omdat het probleem zich niet vanzelf oplost en het gaat backfiren.
Dat is ook gebeurd, met bv al die uitbraken van terroristen die nu van de radar zijn.

Yesligoz heeft gewoon (zoals de VVD zo vaak doet) stoer lopen doen met dat ze sowieso niet hierheen gehaald worden, terwijl ze wist dat dat waarschijnlijk wel ging gebeuren.
Als ze die wijven nu niet hierheen hadden gehaald, hadden ze niet meer berecht kunnen worden en hadden ze gewoon hierheen kunnen komen zonder strafvervolging. Nu heb je er nog enig zicht op.
Maar ja, dat komt niet lekker over op het volk.
Autocratie bv - Anne Applebaum
Het uur van de wolven - Giuliano da Empoli
pi_203535417
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:28 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Ik vraag me af of zo'n levensverhaal ook (of in dezelfde mate) medelijden zou hebben opgewekt als het om een jongen was gegaan die zich bij een terroristische organisatie had aangesloten. Meisjes roepen eerder connotaties op als zielig, beïnvloedbaar, naïef etc., maar uiteindelijk houden we in deze maatschappij wilsbekwame mannen en vrouwen in gelijke mate verantwoordelijk voor hun eigen keuzes, ook als hun ouders gescheiden zijn of als ze gemakkelijk door een partner te beïnvloeden zijn.
Dit heb ik mij bij het lezen ook steeds afgevraagd
-nee-
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 6 februari 2022 @ 10:54:05 #64
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203535571
Hebben we nog niet wat gas waar we vanaf moeten? :7
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zondag 6 februari 2022 @ 10:56:24 #65
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_203535625
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 10:54 schreef Netsplitter het volgende:
Hebben we nog niet wat gas waar we vanaf moeten? :7
Nee, maar vast wel wat sleutels die weggegooid kunnen worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203536916
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:20 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet.

Maar die kinderen zijn al ernstig beschadigd door de islam. Hun enige kans is een normale opvoeding zover als mogelijk verwijderd van verder islamitische invloeden.

De abnormaliteit zit dus niet in die gezinnen maar in de islam zelf. Dat zou je zelf ook kunnen weten als je je er enigszins in verdiept.
1. IS leer is niet zelfde als Islam leer

2. Ik heb me redelijk verdiept in Islam
  zondag 6 februari 2022 @ 12:21:08 #67
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_203537202
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 12:01 schreef BookFreak het volgende:

[..]
1. IS leer is niet zelfde als Islam leer

2. Ik heb me redelijk verdiept in Islam
Je verdiepen in een religie is nutteloos. Religies zijn cirkel redenaties.

De religie zegt dat er een god is die een heilig boek geschreven heeft waarin staat dat er een god is die volgens die religie aanbeden dient te worden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 7 februari 2022 @ 10:06:41 #68
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203548900
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 13:40 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dat krijg kreeg aandacht omdat bij de NPO redelijk wat invloeden van D66 zijn. D66 wou en wil dit soort vrouwen en hun kinderen dolgraag terughalen naar Nederland. D66 weet ook dat de publieke opinie dusdanig is dat de gemiddelde Nederlander van de gedachte spreekwoordelijk over zijn nek gaat. Die publieke opinie moet dus bijgestuurd worden zodat de Nederlander wat ontvankelijker is voor de wens van D66.
Vind het wel apart dat dit soort grensoverschrijdend gedrag een podium krijgt van apologeten en dat bij the voice etc iedereen meteen verdoemd en gecanceld wordt. Beide zwaar ongewenst, maar de media aanpak is opvallend verschillend.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 7 februari 2022 @ 10:27:27 #69
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203549226
Binnenkort ook bij u in de straat.
pi_203555199
IS-WAS-HASBEEN...
pi_203555268
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 10:41 schreef Peligrosso het volgende:
Als ze die wijven nu niet hierheen hadden gehaald, hadden ze niet meer berecht kunnen worden en hadden ze gewoon hierheen kunnen komen zonder strafvervolging. Nu heb je er nog enig zicht op.
Maar ja, dat komt niet lekker over op het volk.
Terrorisme en in dienst treden van een vijandelijke krijgsmacht zou toch voldoende moeten zijn om de Nederlandse nationaliteit in te trekken?

Dan hebben ze hier tenminste nergens recht op.
pi_203555327
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 15:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Terrorisme en in dienst treden van een vijandelijke krijgsmacht zou toch voldoende moeten zijn om de Nederlandse nationaliteit in te trekken?

Dan hebben ze hier tenminste nergens recht op.
Het is juist goed als Nederland er hier zelf iets aan probeert te doen. We zijn Jordanië niet!
pi_203751202
4,5 jaar is het geworden mensen. 4,5 jaar in een staatshotel op uw kosten en dan is ze weer vrij om te gaan en te staan in Nederland waar ze wil. Wellicht zit zelfs een carrière bij de VVD nog in het verschiet.

twitter
pi_203751299
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 11:13 schreef DarkwingDuck het volgende:
4,5 jaar is het geworden mensen. 4,5 jaar in een staatshotel op uw kosten en dan is ze weer vrij om te gaan en te staan in Nederland waar ze wil. Wellicht zit zelfs een carrière bij de VVD nog in het verschiet.

[ twitter ]
Er was zes jaar geëist dus misschien komt er een hoger beroep.
pi_203751319
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 11:21 schreef Nober het volgende:

[..]
Er was zes jaar geëist dus misschien komt er een hoger beroep.
Prima, maar stel dat het dan 6 jaar wordt. Ben jij dan tevreden? Vind jij dat recht doen aan de slachtoffers van deze vrouw en het regiem wat zij willens en wetens actief steunde?
pi_203751338
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 11:13 schreef DarkwingDuck het volgende:

[ twitter ]
4,5 jaar, dus over 3 jaar vrij. Daarna staan de hulpinstanties alweer klaar om deze zieluge vrouwtjes weer te rehabiliteren.
En bij Beau en M mogen ze weer huiliehuilie doen.

Waarom niet zoveel aandacht voor hun slachtoffers. Dan zie je hun wate aard nog beter..
  zondag 20 februari 2022 @ 11:51:58 #77
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_203751743
Tegen de muur met dit soort mensen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 20 februari 2022 @ 11:54:10 #78
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_203751767
Onbegrijpelijk dat we deze criminelen niet laten berechten in de plekken waar ze hun misdaden hebben gepleegd.
pi_203751793
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 11:54 schreef detaris het volgende:
Onbegrijpelijk dat we deze criminelen niet laten berechten in de plekken waar ze hun misdaden hebben gepleegd.
Yep, honderden Nederlanders zitten in het buitenland vast voor allerlei misdrijven. Die zitten daar gewoon hun straf uit die ze volgens lokaal recht hebben gekregen. Maar nee hoor, deze terroristen krijgen een speciale voorkeursbehandeling van onze regering.
pi_203751833
Als ze maar op Denk stemmen vind ik t prima, kom maar hier hoor
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_203752894
Wat willen de landen waar het terrorisme is begaan? Dat zij ze zelf berechten? Of dat de Europese landen hun daders terugnemen en hier berechten? Vind dat hun behoefte daarin leidinggevend moet zijn, zij zijn de slachtoffers.

Zitten we evt wel met die fopstraffen omdat er amper bewijs is.
"Pools are perfect for holding water"
pi_203755197
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:14 schreef probeer het volgende:
Wat willen de landen waar het terrorisme is begaan? Dat zij ze zelf berechten? Of dat de Europese landen hun daders terugnemen en hier berechten? Vind dat hun behoefte daarin leidinggevend moet zijn, zij zijn de slachtoffers.

Deze IS vrouwen zaten volgens mij gevangen in de regio die gecontroleerd wordt door Syrische Democratische Strijdkrachten. Het SDS heeft landen opgeroepen om de terroristen in eigen land te berechten omdat ze het zelf niet aankunnen gezien de grote aantallen.

Wat mij betreft zouden ze gewoon daar berecht moeten worden maar door de oproep van het SDS heb ik wel begrip dat landen hun verantwoordelijkheid nemen. Andere mogelijkheid zou zijn dat landen in Syrie de SDS ondersteunen bij het gevangen houden en berechten.
pi_203755494
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:14 schreef probeer het volgende:

Nee hoor, we zitten met fopstraffen omdat we foprechters hebben. Zoals bij zoveel misdrijven trekken ze zich niks van hoe ernstig de wetgever het delict heeft beoordeeld maar gaan ze vrolijk op 1/3e van de maximum straf zitten alsof IS niet zo'n hele erge terroristische organisatie is om deel van uit te maken. Een belangrijk strafdoel, beveiliging van de samenleving, telt ook even niet mee. Laat staan dat er vervolgd wordt voor genocide.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 20 februari 2022 @ 16:00:41 #84
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_203755497
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 16:13 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Inderdaad, gezien de partijen met een grote mond deze ronde weer teleurstelden, volgende keer maar stemmen op een partij met een nog grotere mond.
pi_203755582
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:17 schreef luxerobots het volgende:
De vijf vrouwelijke Syriëgangers die met hun elf kinderen zijn opgehaald uit een vluchtelingenkamp in Syrië,
pi_203755656
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:23 schreef thedeedster het volgende:
Jammer. -O-

Natuurlijk niet veel want:
''Naieve jonge vrouwen!'' :')

zondag 20 februari 2022 @ 17:55:12 #87
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_203756958
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:38 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Deze IS vrouwen zaten volgens mij gevangen in de regio die gecontroleerd wordt door Syrische Democratische Strijdkrachten. Het SDS heeft landen opgeroepen om de terroristen in eigen land te berechten omdat ze het zelf niet aankunnen gezien de grote aantallen.
Ze kunnen ze toch gewoon allemaal ophangen, dan is het probleem direct opgelost.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zondag 20 februari 2022 @ 18:25:18 #88
182233 thedeedster
pi_203757267
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 16:13 schreef Werkman het volgende:

[..]
Natuurlijk niet veel want:
''Naieve jonge vrouwen!'' :')

[ afbeelding ]
Ga eens wieberen met je D66 gereutel. ;)
pi_203757277
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 18:25 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ga eens wieberen met je D66 gereutel. ;)
https://www.vandale.nl/gr(...)arcasme#.YhJ5tbrMIdU
  zondag 20 februari 2022 @ 18:36:13 #90
182233 thedeedster
pi_203757423
  zaterdag 9 juli 2022 @ 23:15:40 #91
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205292608
topic kick

kwam dit filmpje tegen

Dat belooft wat voor de toekomst.

Aan het weer te zien is het al wat ouder filmpje maar toch :{

twitter
Ik ben inmiddels overleden
pi_215836677
Hasna Aarab veroordeeld tot tien jaar cel voor jezidi-slavernij in Syrië

quote:
De rechtbank op Schiphol heeft Syriëganger Hasna Aarab tot tien jaar gevangenisstraf veroordeeld voor deelname aan een terroristische organisatie. Ook heeft ze zich volgens de rechtbank schuldig gemaakt aan slavernij.

Het Openbaar Ministerie had een celstraf van acht jaar geëist tegen Aarab voor het gebruiken van twee jezidi-vrouwen als huisslaven tijdens haar verblijf in het IS-kalifaat.

De rechtbank acht dat in een van de twee gevallen bewezen en noemt de slavernij in het vonnis "een buitengewoon ernstig feit dat een gevangenisstraf van meerdere jaren rechtvaardigt."

Ook benoemde de rechtbank dat Aarab er nog steeds extremistische denkbeelden op nahoudt. "Ze heeft op zitting IS-leden aangeduid als broeders en zusters en staat achter de sharia." Aarab heeft de beschuldigingen altijd weersproken.

Het was voor het eerst dat in Nederland iemand terechtstond voor een misdrijf gepleegd tegen jezidi's, een religieuze en etnische Koerdische minderheid. Terreurorganisatie IS pleegde genocide tegen duizenden jezidi-mannen. Vrouwen en kinderen werden op grote schaal naar IS-gebied ontvoerd en misbruikt.

Nieuw leven
De 33-jarige Aarab uit Hengelo reisde in 2015 met haar 4-jarige zoontje af naar Syrië om zich aan te sluiten bij de terroristische organisatie IS. "Ik wilde in het kalifaat een nieuw leven opbouwen", verklaarde ze in oktober in de rechtszaal van Schiphol. Ze trouwde er met een IS-strijder en kreeg nog drie kinderen, tot ze van hem scheidde en in een gevangenenkamp belandde.

Aarab werd samen met elf andere Nederlandse vrouwen en hun 28 kinderen in november 2022 door Nederland uit een Syrisch gevangenenkamp teruggehaald. De vrouwen werden bij aankomst in Nederland meteen aangehouden omdat ze van terroristische misdrijven werden verdacht.

De afgelopen jaren zijn meerdere IS-vrouwen veroordeeld voor hun steun aan de jihadistische strijd.

https://nos.nl/l/2547906
pi_215836780
quote:
Aarab werd samen met elf andere Nederlandse vrouwen en hun 28 kinderen in november 2022 door Nederland uit een Syrisch gevangenenkamp teruggehaald
WAAROM? 8)7
pi_215836827
Poetin was door de CIA gewaarschuwd dat er een IS aanslag in Moskou op handen was. Hij geloofde de bron niet, en heeft het laten gebeuren om zo de geloofwaardigheid van de bron te testen. Nu neemt hij die bron uiterst serieus.

High-end politics, and his brave new world.
  woensdag 11 december 2024 @ 15:11:14 #95
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_215836840
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 15:02 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
WAAROM? 8)7
Omdat D66 rechters
Graag op anoniem
pi_215837185
Veel te kort. Had 25 jaar moeten zijn.
pi_215837294
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 15:02 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
WAAROM? 8)7
Sielugg voor haar kinderen....
  woensdag 11 december 2024 @ 17:15:35 #98
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_215837961
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 15:11 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Omdat D66 rechters
Worden jullie daar nou zelf niet moe van?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_215837997
quote:
quote:
Het IS meisje uit Zoetermeer...
Dat NPO daar nou van " IS een Hollandse Musical" van maakte geeft enorm te denken. Ik was de serie na twee minuten al spuugzat.
pi_215839366
Walgelijke vrouwen idd. Vrijwillig vertrokken. Totaal geen recht op terugkeer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')