abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203532388
In een put ermee. Bodemloos.
pi_203532443
Ik heb dat boek over die Laura H gelezen, boeiend verhaal wel en heb ook wel een beetje medelijden ergens met die meisjes, er is een punt waar zij ook slachtoffer zijn geweest voordat ze dader zijn maar het is op zich niet verkeerd als ze zichzelf per ongeluk opblazen voordat ze terugkomen
-nee-
pi_203533289
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 23:00 schreef ems. het volgende:
Het probleem is dat Nederland gewoon niet weet hoe om te gaan met dit soort tuig en alle zaken wat deze personen ontzettend gevaarlijk maakt juist ziet als een reden om ze met fluwelen handschoentjes aan te pakken.
75 jaar geleden zouden we het wel weten. Tegen de muur ermee. En terecht. Je pleegt gvd misdaden tegen de menselijkheid, je keert je tegen het land waar je opgegroeid bent en dat je in de watten heeft gelegd. En dan kom je eraf met vier jaar hotel en vingertje wijzen… en mag je als bonus ook nog op tv komen met een interview 8)7

Fusilleren dat onkruid, weg ermee. Maar ja, dat is zielig hè en wreed. Totdat die kinderen van haar over een jaar of twintig zo geïndoctrineerd zijn dat die hier al die misdaden gaan plegen. En dan volgt er weer een lange discussie en gaan ze debatteren hoe dat nou kon gebeuren.
pi_203533330
Ik kan er met mijn gedachten toch echt nog niet bij... eerst niet en dan opeens wel..
Wat zijn afspraken waard?

Daarnaast, zelf gekozen om af te reizen naar dat land, eerst ervaren hoe het daar was, dan nog kinderen (nemen/krijgen) nemen ook en na een aantal jaren het niet meer zien zitten en terug willen naar Nederland...
Dan neemt Nederland wederom de proef op de som om te kijken of we hier mijoenen euro's in kunnen pompen om een paar mogelijk geestelijk gehersenspoelde meisjes met hun beschadigde kinderen hier naar toe te halen, compleet onspoort...
GGZ heeft al wachtlijsten voor de 'gewone' Nederlander, maar deze meisjes en hun kinderen krijgen voorrang, trust me....
Echt, er is iets goed mis met onze bewindslieden daar in den haag. Gelukkig stem ik niet op de partijen die deze geweldige terugkomst mogelijk hebben gemaakt dus voel mij niet verantwoordelijk voor hun falen.
Sterkte allemaal, we gaan er allemaal iets voor inleveren! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 6 februari 2022 @ 07:34:03 #55
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_203533352
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 01:13 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb dat boek over die Laura H gelezen, boeiend verhaal wel en heb ook wel een beetje medelijden ergens met die meisjes, er is een punt waar zij ook slachtoffer zijn geweest voordat ze dader zijn maar het is op zich niet verkeerd als ze zichzelf per ongeluk opblazen voordat ze terugkomen
Tja, bij autobiografieën, weet je dat er een bepaalde subjectiviteit zit. Hún waarheid is niet per se dé waarheid.

Moeilijke materie.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_203533412
https://www.briefjevanjan.nl/aan-dilan-yesilgoz-13/

Mooi briefje van Jan weer w/

Als je de Jezidi's wilt helpen, kun je doneren :Y

https://freeyezidi.org/donate/

https://www.ewmagazine.nl(...)-een-trap-na-829853/

IS-vrouwen volgens veel Jezidi-vrouwen erger dan hun mannen

"Stel je nu eens voor dat de vrouwen uit Nederland die deze inhumane omstandigheden gretig en geheel vrijwillig faciliteerden als echtgenoten van dit beestachtige systeem, zelfs erger waren dan de mannelijke terroristen, waarover veel Jezidi-vrouwen bij Nederlandse journalisten hebben getuigd. Stel je voor dat je leest en hoort dat diezelfde vrouwen willen terugkeren naar Europa, nu ze de oorlog verloren hebben, en Nederland oproepen om ten minste hun kinderen een toekomst te geven.

Stel je voor dat zij automatisch een Nederlandse advocaat krijgen die in hun belang strijdt en dat ze zich beroepen op hun rechten. Stel je voor dat jij jouw kinderen, na bovengenoemde afranselingen, hebt moeten afstaan in een kamp en dat hún kinderen een veilige en gezonde toekomst in Nederland wacht. Stel je voor dat je in de media leest dat het ook nog heel moeilijk is om aan te tonen welke strafbare feiten ze hebben begaan, omdat niets is vastgelegd en al het bewijsmateriaal is vernietigd, en ze daarom waarschijnlijk een lage straf krijgen en over een tijdje weer hun veilige leven in Noordwest-Europa kunnen oppakken, alsof er niets is gebeurd, tot er een nieuw kalifaat wordt gesticht. En zo niet, dan kunnen ze altijd nog het paradijs verdienen met een aanslag of het aanzetten tot een aanslag. Er leiden meer wegen naar Mekka."
pi_203533653
Deze IS terroristen slachtoffers noemen. :')
Dan ben je definitief af.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 6 februari 2022 @ 09:19:09 #58
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_203533886
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 08:50 schreef superniger het volgende:
Deze IS terroristen slachtoffers noemen. :')
Dan ben je definitief af.
Of "meisjes".

We noemden de moffenhoeren ook geen moffenmeisjes. Petitie om de Kalifaatmeisjes vanaf nu te duiden als Kalifaathoeren. Want dat waren ze natuurlijk met die carrousel van mannen.
Graag op anoniem
pi_203533893
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 12:34 schreef BookFreak het volgende:

[..]
En waarom zijn islamitische gezinnen abnormaal?
Dat zeg ik niet.

Maar die kinderen zijn al ernstig beschadigd door de islam. Hun enige kans is een normale opvoeding zover als mogelijk verwijderd van verder islamitische invloeden.

De abnormaliteit zit dus niet in die gezinnen maar in de islam zelf. Dat zou je zelf ook kunnen weten als je je er enigszins in verdiept.
  zondag 6 februari 2022 @ 09:28:48 #60
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_203534005
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 01:13 schreef Marsenal het volgende:
Ik vraag me af of zo'n levensverhaal ook (of in dezelfde mate) medelijden zou hebben opgewekt als het om een jongen was gegaan die zich bij een terroristische organisatie had aangesloten. Meisjes roepen eerder connotaties op als zielig, beïnvloedbaar, naïef etc., maar uiteindelijk houden we in deze maatschappij wilsbekwame mannen en vrouwen in gelijke mate verantwoordelijk voor hun eigen keuzes, ook als hun ouders gescheiden zijn of als ze gemakkelijk door een partner te beïnvloeden zijn.
  zondag 6 februari 2022 @ 09:35:51 #61
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_203534127
Terughalen is goed.
Dan vervolgens uitleveren aan Syrië als oorlogsmisdadigers. Eenvoudig en rechtvaardig ter bescherming van de Nederlandse bevolking.
  zondag 6 februari 2022 @ 10:41:29 #62
462265 Peligrosso
Radio Espantoso
pi_203535350
De beste manier was geweest om "per ongeluk" een aantal bommen op die gevangenissen te droppen. Dan was je ineens van echt heel veel tuig af geweest.

Maar goed dat is niet gebeurd en nu moet je er iets mee. De Koerden (en zelfs Trump) hebben jaren geleden al herhaaldelijk gewaarschuwd dat er iets mee moet gebeuren omdat het probleem zich niet vanzelf oplost en het gaat backfiren.
Dat is ook gebeurd, met bv al die uitbraken van terroristen die nu van de radar zijn.

Yesligoz heeft gewoon (zoals de VVD zo vaak doet) stoer lopen doen met dat ze sowieso niet hierheen gehaald worden, terwijl ze wist dat dat waarschijnlijk wel ging gebeuren.
Als ze die wijven nu niet hierheen hadden gehaald, hadden ze niet meer berecht kunnen worden en hadden ze gewoon hierheen kunnen komen zonder strafvervolging. Nu heb je er nog enig zicht op.
Maar ja, dat komt niet lekker over op het volk.
Autocratie bv - Anne Applebaum
Het uur van de wolven - Giuliano da Empoli
pi_203535417
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:28 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Ik vraag me af of zo'n levensverhaal ook (of in dezelfde mate) medelijden zou hebben opgewekt als het om een jongen was gegaan die zich bij een terroristische organisatie had aangesloten. Meisjes roepen eerder connotaties op als zielig, beïnvloedbaar, naïef etc., maar uiteindelijk houden we in deze maatschappij wilsbekwame mannen en vrouwen in gelijke mate verantwoordelijk voor hun eigen keuzes, ook als hun ouders gescheiden zijn of als ze gemakkelijk door een partner te beïnvloeden zijn.
Dit heb ik mij bij het lezen ook steeds afgevraagd
-nee-
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 6 februari 2022 @ 10:54:05 #64
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203535571
Hebben we nog niet wat gas waar we vanaf moeten? :7
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zondag 6 februari 2022 @ 10:56:24 #65
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_203535625
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 10:54 schreef Netsplitter het volgende:
Hebben we nog niet wat gas waar we vanaf moeten? :7
Nee, maar vast wel wat sleutels die weggegooid kunnen worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203536916
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:20 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet.

Maar die kinderen zijn al ernstig beschadigd door de islam. Hun enige kans is een normale opvoeding zover als mogelijk verwijderd van verder islamitische invloeden.

De abnormaliteit zit dus niet in die gezinnen maar in de islam zelf. Dat zou je zelf ook kunnen weten als je je er enigszins in verdiept.
1. IS leer is niet zelfde als Islam leer

2. Ik heb me redelijk verdiept in Islam
  zondag 6 februari 2022 @ 12:21:08 #67
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_203537202
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 12:01 schreef BookFreak het volgende:

[..]
1. IS leer is niet zelfde als Islam leer

2. Ik heb me redelijk verdiept in Islam
Je verdiepen in een religie is nutteloos. Religies zijn cirkel redenaties.

De religie zegt dat er een god is die een heilig boek geschreven heeft waarin staat dat er een god is die volgens die religie aanbeden dient te worden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 7 februari 2022 @ 10:06:41 #68
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203548900
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 13:40 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dat krijg kreeg aandacht omdat bij de NPO redelijk wat invloeden van D66 zijn. D66 wou en wil dit soort vrouwen en hun kinderen dolgraag terughalen naar Nederland. D66 weet ook dat de publieke opinie dusdanig is dat de gemiddelde Nederlander van de gedachte spreekwoordelijk over zijn nek gaat. Die publieke opinie moet dus bijgestuurd worden zodat de Nederlander wat ontvankelijker is voor de wens van D66.
Vind het wel apart dat dit soort grensoverschrijdend gedrag een podium krijgt van apologeten en dat bij the voice etc iedereen meteen verdoemd en gecanceld wordt. Beide zwaar ongewenst, maar de media aanpak is opvallend verschillend.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 7 februari 2022 @ 10:27:27 #69
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203549226
Binnenkort ook bij u in de straat.
pi_203555199
IS-WAS-HASBEEN...
pi_203555268
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 10:41 schreef Peligrosso het volgende:
Als ze die wijven nu niet hierheen hadden gehaald, hadden ze niet meer berecht kunnen worden en hadden ze gewoon hierheen kunnen komen zonder strafvervolging. Nu heb je er nog enig zicht op.
Maar ja, dat komt niet lekker over op het volk.
Terrorisme en in dienst treden van een vijandelijke krijgsmacht zou toch voldoende moeten zijn om de Nederlandse nationaliteit in te trekken?

Dan hebben ze hier tenminste nergens recht op.
pi_203555327
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 15:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Terrorisme en in dienst treden van een vijandelijke krijgsmacht zou toch voldoende moeten zijn om de Nederlandse nationaliteit in te trekken?

Dan hebben ze hier tenminste nergens recht op.
Het is juist goed als Nederland er hier zelf iets aan probeert te doen. We zijn Jordanië niet!
pi_203751202
4,5 jaar is het geworden mensen. 4,5 jaar in een staatshotel op uw kosten en dan is ze weer vrij om te gaan en te staan in Nederland waar ze wil. Wellicht zit zelfs een carrière bij de VVD nog in het verschiet.

twitter
pi_203751299
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 11:13 schreef DarkwingDuck het volgende:
4,5 jaar is het geworden mensen. 4,5 jaar in een staatshotel op uw kosten en dan is ze weer vrij om te gaan en te staan in Nederland waar ze wil. Wellicht zit zelfs een carrière bij de VVD nog in het verschiet.

[ twitter ]
Er was zes jaar geëist dus misschien komt er een hoger beroep.
pi_203751319
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 11:21 schreef Nober het volgende:

[..]
Er was zes jaar geëist dus misschien komt er een hoger beroep.
Prima, maar stel dat het dan 6 jaar wordt. Ben jij dan tevreden? Vind jij dat recht doen aan de slachtoffers van deze vrouw en het regiem wat zij willens en wetens actief steunde?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')