Welkom IS-vrouwen! Daar komen jullie goed met jullie misdaden weg, want je kunt beter in Nederland berecht worden dan in Syrië, het land waar je je misdragen hebt.quote:IS-vrouwen aangekomen in Nederland
DEN HAAG (ANP) - De vijf vrouwelijke Syriëgangers die met hun elf kinderen zijn opgehaald uit een vluchtelingenkamp in Syrië, zijn in Nederland aangekomen. Ze worden maandag voorgeleid aan de rechter-commissaris van de rechtbank in Rotterdam. Dit zegt advocaat André Seebregts, advocaat van vier van de vrouwen, en wordt bevestigd door een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.
Na aankomst in Nederland zijn de vrouwen aangehouden op verdenking van terroristische misdrijven. De kinderen zijn overgedragen aan de Raad voor de Kinderbescherming.
De vrouwen en kinderen zijn opgehaald uit het Koerdische vluchtelingenkamp al-Roj in het noorden van Syrië. Ze verbleven daar volgens Seebregts onder erbarmelijke omstandigheden. Een kantoorgenoot van hem bezoekt de vrouwen vrijdag in de penitentiaire inrichting.
Nederland moest zich van de rechter inspannen om de vrouwen terug te halen, zodat ze in hier vervolgd kunnen worden voor hun mogelijke betrokkenheid bij de terroristische organisatie IS. Als dit niet op tijd zou gebeuren, dan zouden hun rechtszaken vervallen. ANP https://www.msn.com/nl-nl(...)ATt3iC?ocid=msedgntp
Kalifaatmeisje. Wat klinkt dat schattig.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:19 schreef Nober het volgende:
Zaak van kalifaatmeisje Angela Barreto is toevallig vandaag.
[ twitter ]
Komt van Mensen met M, een extreemlinks TV programma waar woorden er toe doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:24 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Kalifaatmeisje. Wat klinkt dat schattig.
En daarna gezellig terug de samenleving in hier, met alle radicale ideeën van de IS over hoe ongelovigen afgeslacht moeten worden! What could possibly go wrong?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:23 schreef thedeedster het volgende:
Jammer.
Hoeveel straf ze ook krijgen; het is veel te weinig.
Dat. Was. Ronduit. Stuitend...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Komt van Mensen met M, een extreemlinks TV programma waar woorden er toe doen.
[ twitter ]
Helaas kan ik niet naar M. kijken wegens dat kapsel. Binnen 2 minuten leidt dit tot onbeheersbare braakneigingen en spuug ik de hele salontafel onder.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Woke is zijn originele betekenis allang verloren, feit blijft is dat inclusiviteit zijn grenzen heeft, als je kost wat kost mensen met moordlustige en haatdragende waanideeen de hand boven het hoofd wil houden noem ik niet woke, maar gewoon gestoord.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:52 schreef christmastsunami het volgende:
Ik weet niet of M nou links is, rechts is het iig niet, maar volgens mij is het ook niet links, maar rare shit is het wel.
Het is woke op zijn allerbeste woke'st. Het is leuk om te zien waarover zij zich drukmaken en hoe. Ik zie het meer als een waarschuwing voor wat er met je gebeurt als je in woke trapt.
Dit is en zal nog lang 1 van de meest wanstaltige televisiemomenten blijven. Geen kritische vraag werd er gesteld aan deze walgelijke kutterrorist. Nog nooit zulke kotsneigingen gehad bij een tv optreden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:30 schreef Nober het volgende:
[..]
[ twitter ]
Eigenlijk hetzelfde soort mensen zoals die de moordlustige wolf (omdat soortgenoten hier ooit weleens leefden) verwelkomen. Je weet dat het gedonder wordt maar uit een dromerig wereldbeeld de realiteit niet willen zienquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:21 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Woke is zijn originele betekenis allang verloren, feit blijft is dat inclusiviteit zijn grenzen heeft, als je kost wat kost mensen met moordlustige en haatdragende waanideeen de hand boven het hoofd wil houden noem ik niet woke, maar gewoon gestoord.
Tegen de muur ermee met die landverraders.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
En daarna gezellig terug de samenleving in hier, met alle radicale ideeën van de IS over hoe ongelovigen afgeslacht moeten worden! What could possibly go wrong?
Kinderen zullen vast ook aardig gebrainwashed zijn en bepaalde opvattingen hebben gekregen.
Ook weer een beetje drastisch.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Tegen de muur ermee met die landverraders.
Wat ik al zei; het Kaag effect. D66 was altijd al voorstander van terughalen. Dit is dus het zoveelste punt dat de VVD aan D66 heeft gegeven tijdens de formatie.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:09 schreef DarkwingDuck het volgende:
Wat een verraad van de VVD en van Dilan Yesilgöz persoonlijk.
[ twitter ]
En ze vragen zich in Den Haag maar af hoe het toch komt dat die kloof tussen burger en politiek steeds groter wordt en mensen zich steeds meer afkeren van Den Haag.
Terroristenfeeks, dat dekt de lading beter.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:24 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Kalifaatmeisje. Wat klinkt dat schattig.
Yep, D66 dicteert. VVD en CDA liggen op de grond met de billen omhoog en spreiden hun billetjes. Onthouden voor de volgende verkiezingen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:57 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat ik al zei; het Kaag effect. D66 was altijd al voorstander van terughalen. Dit is dus het zoveelste punt dat de VVD aan D66 heeft gegeven tijdens de formatie.
Das waar, een wolf, die eigenlijk gewoon een soort wilde hond is en totaal ongevaarlijk is verder (behalve dan voor een paar schapen) , is tenslotte hetzelfde als mensen die doelbewust de vernietiging van het vrije westen nastreven om deze te vervangen voor een theocratische middeleeuwse dictatuur. Wat dom van mijquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:43 schreef the-eye het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde soort mensen zoals die de moordlustige wolf (omdat soortgenoten hier ooit weleens leefden) verwelkomen. Je weet dat het gedonder wordt maar uit een dromerig wereldbeeld de realiteit niet willen zien
Inderdaad. De wolf is gewoon onderdeel van de natuur, en doet de mens geen kwaad. Dat kan je van dit IS-gespuis niet zeggen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:14 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Das waar, een wolf, die eigenlijk gewoon een soort wilde hond is en totaal ongevaarlijk is verder (behalve dan voor een paar schapen) , is tenslotte hetzelfde als mensen die doelbewust de vernietiging van het vrije westen nastreven om deze te vervangen voor een theocratische middeleeuwse dictatuur. Wat dom van mij
Ik hoef haar maar te horen...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:58 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Helaas kan ik niet naar M. kijken wegens dat kapsel. Binnen 2 minuten leidt dit tot onbeheersbare braakneigingen en spuug ik de hele salontafel onder.
Uhm, waarom zou je ze dan hierheen willen halen? Laat die pesthoeren maar lekker creperen.quote:Ze verbleven daar volgens Seebregts onder erbarmelijke omstandigheden
En waarom zijn islamitische gezinnen abnormaal?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:55 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
De Nederlandse kinderen zouden wat mij betreft ondergebracht moeten worden bij Nederlandse gezinnen en niet mij islamitische familieleden. Dan hebben ze nog een kans om normaal op te groeien
Ik vind het ook maar een raar kapsel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:52 schreef christmastsunami het volgende:
Ik weet niet of M nou links is, rechts is het iig niet, maar volgens mij is het ook niet links, maar rare shit is het wel.
Dat krijg kreeg aandacht omdat bij de NPO redelijk wat invloeden van D66 zijn. D66 wou en wil dit soort vrouwen en hun kinderen dolgraag terughalen naar Nederland. D66 weet ook dat de publieke opinie dusdanig is dat de gemiddelde Nederlander van de gedachte spreekwoordelijk over zijn nek gaat. Die publieke opinie moet dus bijgestuurd worden zodat de Nederlander wat ontvankelijker is voor de wens van D66.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:28 schreef Toine51 het volgende:
Vorig kabinet wilde ze niet meer halen, nu is een nieuw kabinet, met dezelfde mensen, en hoppa, we halen ze terug.
Die krijgen natuurlijk een fopstraf in combinatie met een uitgebreide begeleiding want, die kindjes hé, die zijn zo zielig zonder hun moeder
Waarom kreeg dat wijf ook aandacht bij M? Had maar eens slachtoffers gehoord van dat IS-tuig..
6 jaar voor landverraad en terrorisme. Gaat lekker. En tegen de anderen is er weinig bewijs dus dat wordt helemaal niks.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:19 schreef Nober het volgende:
Zaak van kalifaatmeisje Angela Barreto is toevallig vandaag.
[ twitter ]
Zo gek was de Franse oplossing dus niet voor Franse terroristen in Syrië.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
6 jaar voor landverraad en terrorisme. Gaat lekker. En tegen de anderen is er weinig bewijs dus dat wordt helemaal niks.
Ben al een tijd aan het pleiten om een apart (Europees) tribunaal te houden voor dit soort volk. Maar helaas.
We gaan hier nog een hoop gezeik mee krijgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:54 schreef Saekerhett het volgende:
Echt onvoorstelbaar dat Nederland actief meewerkt aan het terughalen van dat soort misbaksels. Ik kan er met mijn kop niet bij.
Allemaal daar de kogel was het meest praktisch geweest voor iedereen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:05 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Zo gek was de Franse oplossing dus niet voor Franse terroristen in Syrië.
Misschien bedoelt ie de landverraders die ze hiereen halen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook weer een beetje drastisch.
Ik zou eerder er voor kiezen hen niet actief hier naar toe te sleuren!
Zou niet zo slecht zijn ware het niet dat de straffen in Nederland voor dit soort gigantische misdaden vreemd genoeg ontzettend slap zijn. Zeker als het zielige vrouwtjes met zielige verhalen en zielige kinderen betreft.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:54 schreef Saekerhett het volgende:
Echt onvoorstelbaar dat Nederland actief meewerkt aan het terughalen van dat soort misbaksels. Ik kan er met mijn kop niet bij.
Alles voor de macht, alles voor de macht.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:13 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Yep, D66 dicteert. VVD en CDA liggen op de grond met de billen omhoog en spreiden hun billetjes. Onthouden voor de volgende verkiezingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |