abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203502757
quote:
IS-vrouwen aangekomen in Nederland

DEN HAAG (ANP) - De vijf vrouwelijke Syriëgangers die met hun elf kinderen zijn opgehaald uit een vluchtelingenkamp in Syrië, zijn in Nederland aangekomen. Ze worden maandag voorgeleid aan de rechter-commissaris van de rechtbank in Rotterdam. Dit zegt advocaat André Seebregts, advocaat van vier van de vrouwen, en wordt bevestigd door een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.

Na aankomst in Nederland zijn de vrouwen aangehouden op verdenking van terroristische misdrijven. De kinderen zijn overgedragen aan de Raad voor de Kinderbescherming.

De vrouwen en kinderen zijn opgehaald uit het Koerdische vluchtelingenkamp al-Roj in het noorden van Syrië. Ze verbleven daar volgens Seebregts onder erbarmelijke omstandigheden. Een kantoorgenoot van hem bezoekt de vrouwen vrijdag in de penitentiaire inrichting.

Nederland moest zich van de rechter inspannen om de vrouwen terug te halen, zodat ze in hier vervolgd kunnen worden voor hun mogelijke betrokkenheid bij de terroristische organisatie IS. Als dit niet op tijd zou gebeuren, dan zouden hun rechtszaken vervallen. ANP https://www.msn.com/nl-nl(...)ATt3iC?ocid=msedgntp
Welkom IS-vrouwen! Daar komen jullie goed met jullie misdaden weg, want je kunt beter in Nederland berecht worden dan in Syrië, het land waar je je misdragen hebt.
pi_203502782
Zaak van kalifaatmeisje Angela Barreto is toevallig vandaag.

twitter
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:23:46 #3
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_203502885
Jammer. -O-

Hoeveel straf ze ook krijgen; het is veel te weinig.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:24:35 #4
182233 thedeedster
pi_203502907
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:19 schreef Nober het volgende:

[ twitter ]
Kalifaatmeisje. Wat klinkt dat schattig.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_203503010
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:24 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Komt van Mensen met M, een extreemlinks TV programma waar woorden er toe doen.

twitter
pi_203503169
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:23 schreef thedeedster het volgende:
Jammer. -O-

Hoeveel straf ze ook krijgen; het is veel te weinig.
En daarna gezellig terug de samenleving in hier, met alle radicale ideeën van de IS over hoe ongelovigen afgeslacht moeten worden! ^O^ What could possibly go wrong?
Kinderen zullen vast ook aardig gebrainwashed zijn en bepaalde opvattingen hebben gekregen.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 14:41:13 #7
182233 thedeedster
pi_203503184
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:30 schreef Nober het volgende:

[..]

[ twitter ]
Dat. Was. Ronduit. Stuitend... :{
pi_203503334
Niet gek. Is veel meer te vreten hier voor ze.
pi_203503392
Ik weet niet of M nou links is, rechts is het iig niet, maar volgens mij is het ook niet links, maar rare shit is het wel.

Het is woke op zijn allerbeste woke'st. Het is leuk om te zien waarover zij zich drukmaken en hoe. Ik zie het meer als een waarschuwing voor wat er met je gebeurt als je in woke trapt.
pi_203503442
De Nederlandse kinderen zouden wat mij betreft ondergebracht moeten worden bij Nederlandse gezinnen en niet mij islamitische familieleden. Dan hebben ze nog een kans om normaal op te groeien, mits alle banden met de IS-ouders & familie definitief doorgesneden worden. Zo niet, dan worden slechts nieuwe problemen gecreëerd die zich over tien tot twintig jaar zullen manfesteren.
pi_203503478
quote:

[..]
Helaas kan ik niet naar M. kijken wegens dat kapsel. Binnen 2 minuten leidt dit tot onbeheersbare braakneigingen en spuug ik de hele salontafel onder.
pi_203503573
Het Kaag effect. Dilan/VVD was hier eerst nog op tegen.

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2022 15:04:50 ]
pi_203503649
Aaah dus over 4 jaar vrij om goed gedrag en gratis huis en geld...WELKOM WELKOM *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ik zwaai naar dieren.
pi_203503661
Wat een verraad van de VVD en van Dilan Yesilgöz persoonlijk.

twitter

En ze vragen zich in Den Haag maar af hoe het toch komt dat die kloof tussen burger en politiek steeds groter wordt en mensen zich steeds meer afkeren van Den Haag.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2022 15:09:49 ]
pi_203503903
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:52 schreef christmastsunami het volgende:
Ik weet niet of M nou links is, rechts is het iig niet, maar volgens mij is het ook niet links, maar rare shit is het wel.

Het is woke op zijn allerbeste woke'st. Het is leuk om te zien waarover zij zich drukmaken en hoe. Ik zie het meer als een waarschuwing voor wat er met je gebeurt als je in woke trapt.
Woke is zijn originele betekenis allang verloren, feit blijft is dat inclusiviteit zijn grenzen heeft, als je kost wat kost mensen met moordlustige en haatdragende waanideeen de hand boven het hoofd wil houden noem ik niet woke, maar gewoon gestoord. 8)7
pi_203504006
ze hebben oorlogsmisdaden begaan. Gewoon tegen de muur aanzetten.

Al een paar reportages gezien van jezedi meisjes en die vrouwen waren vaak nog erger dan die mannen.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:35:41 #17
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_203504101
quote:

[..]

[ twitter ]
Dit is en zal nog lang 1 van de meest wanstaltige televisiemomenten blijven. Geen kritische vraag werd er gesteld aan deze walgelijke kutterrorist. Nog nooit zulke kotsneigingen gehad bij een tv optreden.

Dit overtrof zelfs de collegetour aflevering met zogenaamde knuffelcrimineel Willem Holleeder.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:43:34 #18
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203504245
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:21 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Woke is zijn originele betekenis allang verloren, feit blijft is dat inclusiviteit zijn grenzen heeft, als je kost wat kost mensen met moordlustige en haatdragende waanideeen de hand boven het hoofd wil houden noem ik niet woke, maar gewoon gestoord. 8)7
Eigenlijk hetzelfde soort mensen zoals die de moordlustige wolf (omdat soortgenoten hier ooit weleens leefden) verwelkomen. :6 Je weet dat het gedonder wordt maar uit een dromerig wereldbeeld de realiteit niet willen zien
pi_203504471
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:40 schreef ToT het volgende:

[..]
En daarna gezellig terug de samenleving in hier, met alle radicale ideeën van de IS over hoe ongelovigen afgeslacht moeten worden! ^O^ What could possibly go wrong?
Kinderen zullen vast ook aardig gebrainwashed zijn en bepaalde opvattingen hebben gekregen.
Tegen de muur ermee met die landverraders.
Zonder wrijving geen glans
pi_203504481
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:56 schreef Haags het volgende:

[..]
Tegen de muur ermee met die landverraders.
Ook weer een beetje drastisch.
Ik zou eerder er voor kiezen hen niet actief hier naar toe te sleuren! :T
pi_203504488
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:09 schreef DarkwingDuck het volgende:
Wat een verraad van de VVD en van Dilan Yesilgöz persoonlijk.

[ twitter ]

En ze vragen zich in Den Haag maar af hoe het toch komt dat die kloof tussen burger en politiek steeds groter wordt en mensen zich steeds meer afkeren van Den Haag.
Wat ik al zei; het Kaag effect. D66 was altijd al voorstander van terughalen. Dit is dus het zoveelste punt dat de VVD aan D66 heeft gegeven tijdens de formatie.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 16:08:16 #22
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203504657
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:24 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Terroristenfeeks, dat dekt de lading beter.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_203504737
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:57 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Wat ik al zei; het Kaag effect. D66 was altijd al voorstander van terughalen. Dit is dus het zoveelste punt dat de VVD aan D66 heeft gegeven tijdens de formatie.
Yep, D66 dicteert. VVD en CDA liggen op de grond met de billen omhoog en spreiden hun billetjes. Onthouden voor de volgende verkiezingen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2022 16:14:00 ]
pi_203504739
Nog meer toekomstige adviseurs voor de VVD. -O-
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_203504769
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:43 schreef the-eye het volgende:

[..]
Eigenlijk hetzelfde soort mensen zoals die de moordlustige wolf (omdat soortgenoten hier ooit weleens leefden) verwelkomen. :6 Je weet dat het gedonder wordt maar uit een dromerig wereldbeeld de realiteit niet willen zien
Das waar, een wolf, die eigenlijk gewoon een soort wilde hond is en totaal ongevaarlijk is verder (behalve dan voor een paar schapen) , is tenslotte hetzelfde als mensen die doelbewust de vernietiging van het vrije westen nastreven om deze te vervangen voor een theocratische middeleeuwse dictatuur. Wat dom van mij |:( |:( |:(
pi_203505892
Waarom terug halen? Nooit meer binnen moeten laten.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_203505930
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 16:14 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Das waar, een wolf, die eigenlijk gewoon een soort wilde hond is en totaal ongevaarlijk is verder (behalve dan voor een paar schapen) , is tenslotte hetzelfde als mensen die doelbewust de vernietiging van het vrije westen nastreven om deze te vervangen voor een theocratische middeleeuwse dictatuur. Wat dom van mij |:( |:( |:(
Inderdaad. De wolf is gewoon onderdeel van de natuur, en doet de mens geen kwaad. Dat kan je van dit IS-gespuis niet zeggen.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 20:18:08 #28
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203507895
Welkom welkom

:')
pi_203509333
Stond die apeldoornse zangclub er niet om ze op te vangen?

pi_203509525
Wat er met die vrouwen gebeurt interesseert met niet zo veel, maar die kinderen heb ik veel medelijden mee. Die krijgen straks als die moeders weer vrijkomen al dat gezeik op hun dak.
pi_203510499
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:58 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Helaas kan ik niet naar M. kijken wegens dat kapsel. Binnen 2 minuten leidt dit tot onbeheersbare braakneigingen en spuug ik de hele salontafel onder.
Ik hoef haar maar te horen...
pi_203510578
Vorig kabinet wilde ze niet meer halen, nu is een nieuw kabinet, met dezelfde mensen, en hoppa, we halen ze terug.

Die krijgen natuurlijk een fopstraf in combinatie met een uitgebreide begeleiding want, die kindjes hé, die zijn zo zielig zonder hun moeder

Waarom kreeg dat wijf ook aandacht bij M? Had maar eens slachtoffers gehoord van dat IS-tuig..
  vrijdag 4 februari 2022 @ 23:32:32 #33
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_203512053
quote:
Ze verbleven daar volgens Seebregts onder erbarmelijke omstandigheden
Uhm, waarom zou je ze dan hierheen willen halen? Laat die pesthoeren maar lekker creperen.
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_203513545
Steek die hoeren maar in brand, ik lever de aansteker wel. Oog om oog.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_203514413
Toekomstige leden van de VVD _O_ :')

ach, laat ze hier alleen in 1 ruimte met Marco, Jeroen of Ali en ze weten niet hoe snel ze weer naar Syrie willen terugkeren
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203518944
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:55 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
De Nederlandse kinderen zouden wat mij betreft ondergebracht moeten worden bij Nederlandse gezinnen en niet mij islamitische familieleden. Dan hebben ze nog een kans om normaal op te groeien
En waarom zijn islamitische gezinnen abnormaal?
pi_203519068
Berechten en vervolgens direct weer terugschoppen naar waar ze thuis horen: de zandbak.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 13:21:43 #38
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_203519554
"IS-vrouwen omgekomen in Nederland" klinkt toch wel wat lekkerder.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_203519651
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:52 schreef christmastsunami het volgende:
Ik vind het ook maar een raar kapsel.
pi_203519769
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 22:28 schreef Toine51 het volgende:
Vorig kabinet wilde ze niet meer halen, nu is een nieuw kabinet, met dezelfde mensen, en hoppa, we halen ze terug.

Die krijgen natuurlijk een fopstraf in combinatie met een uitgebreide begeleiding want, die kindjes hé, die zijn zo zielig zonder hun moeder

Waarom kreeg dat wijf ook aandacht bij M? Had maar eens slachtoffers gehoord van dat IS-tuig..
Dat krijg kreeg aandacht omdat bij de NPO redelijk wat invloeden van D66 zijn. D66 wou en wil dit soort vrouwen en hun kinderen dolgraag terughalen naar Nederland. D66 weet ook dat de publieke opinie dusdanig is dat de gemiddelde Nederlander van de gedachte spreekwoordelijk over zijn nek gaat. Die publieke opinie moet dus bijgestuurd worden zodat de Nederlander wat ontvankelijker is voor de wens van D66.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 16:27:19 #41
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203522092
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:19 schreef Nober het volgende:

[ twitter ]
6 jaar voor landverraad en terrorisme. Gaat lekker. En tegen de anderen is er weinig bewijs dus dat wordt helemaal niks.

Ben al een tijd aan het pleiten om een apart (Europees) tribunaal te houden voor dit soort volk. Maar helaas.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_203523311
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 16:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
6 jaar voor landverraad en terrorisme. Gaat lekker. En tegen de anderen is er weinig bewijs dus dat wordt helemaal niks.

Ben al een tijd aan het pleiten om een apart (Europees) tribunaal te houden voor dit soort volk. Maar helaas.
Zo gek was de Franse oplossing dus niet voor Franse terroristen in Syrië.
pi_203523972
Staat het lidmaatschap van de VVD al klaar voor hun?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203524108
Echt onvoorstelbaar dat Nederland actief meewerkt aan het terughalen van dat soort misbaksels. Ik kan er met mijn kop niet bij.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 18:55:13 #45
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203524117
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 18:54 schreef Saekerhett het volgende:
Echt onvoorstelbaar dat Nederland actief meewerkt aan het terughalen van dat soort misbaksels. Ik kan er met mijn kop niet bij.
We gaan hier nog een hoop gezeik mee krijgen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 18:55:41 #46
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203524126
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 18:05 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Zo gek was de Franse oplossing dus niet voor Franse terroristen in Syrië.
Allemaal daar de kogel was het meest praktisch geweest voor iedereen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_203530179
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:57 schreef ToT het volgende:

[..]
Ook weer een beetje drastisch.
Ik zou eerder er voor kiezen hen niet actief hier naar toe te sleuren! :T
Misschien bedoelt ie de landverraders die ze hiereen halen.
2.
pi_203530324
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 18:54 schreef Saekerhett het volgende:
Zou niet zo slecht zijn ware het niet dat de straffen in Nederland voor dit soort gigantische misdaden vreemd genoeg ontzettend slap zijn. Zeker als het zielige vrouwtjes met zielige verhalen en zielige kinderen betreft.

Over pak hem beet 6 jaar zijn deze religieuze maniakken gewoon weer op straat op zoek naar de volgende manier hoe ze hun haat tot uiting kunnen brengen. Ondertussen zijn de kinderen waarschijnlijk weer terug bij deze sletjes omdat het zogenaamd beter voor het kind zou zijn als het zou opgroeien bij "hun eigen moeder". :')

Dit uiteraard allemaal tot in den treure bekostigd door hetzelfde volk wat ze het liefst allemaal de keel door zou snijden.

Het probleem is dat Nederland gewoon niet weet hoe om te gaan met dit soort tuig en alle zaken wat deze personen ontzettend gevaarlijk maakt juist ziet als een reden om ze met fluwelen handschoentjes aan te pakken.
Conscience do cost.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 23:46:32 #49
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_203531280
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 16:13 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Yep, D66 dicteert. VVD en CDA liggen op de grond met de billen omhoog en spreiden hun billetjes. Onthouden voor de volgende verkiezingen.
Alles voor de macht, alles voor de macht.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_203532342
Laat ze na het uitzitten van hun straf wonen temidden van (gevluchte) Jezidi's.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')