vandaag RBquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:42 schreef nils7 het volgende:
Wat is de Launch kalender eigenlijk?
Is er vandaag iets?
Morgen de RB natuurlijk
Oh was nog niet wakker haha.quote:
hier te volgen vanaf 16:45quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:23 schreef nils7 het volgende:
[..]
Oh was nog niet wakker haha.
Hoe laat?
Nou, bold...valt toch wel mee? Als Norris meer wil dan McLaren zal het RB, Mercedes of Ferrari moeten zijn en daar is niet echt plek, denk ik.quote:
Ik vind het best wel lang, Hamilton heeft meen ik t/m 23 getekend, Perez en Sainz t/m 22 al schijnt Ferrari dat wel te willen verlengenquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, bold...valt toch wel mee? Als Norris meer wil dan McLaren zal het RB, Mercedes of Ferrari moeten zijn en daar is niet echt plek, denk ik.
quote:
Slecht licht inderdaad voor een foto met twee mensen er op. Studio opgebouwd voor portretten en niet even een lampje verplaatst.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:04 schreef D_A het volgende:
Matige foto ook zo met Sainz in de schaduw van Leclerc.
Sowieso Mercedes motor, goede keuze.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, bold...valt toch wel mee? Als Norris meer wil dan McLaren zal het RB, Mercedes of Ferrari moeten zijn en daar is niet echt plek, denk ik.
Zou me echt helemaal niets verbazen als McLaren komend jaar gewoon het tweede team is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sowieso Mercedes motor, goede keuze.
mij welquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zou me echt helemaal niets verbazen als McLaren komend jaar gewoon het tweede team is.
De kans dat het niet zo is, is groter natuurlijk. Maar ik moet nog maar zien of Ferrari en Honda in staat zijn om een krachtbron te leveren die in staat is om het de Mercedes moeilijk te maken.quote:
ik zou het toejuichen hoor daar niet van als ze echt meedoen om de prijzen maar begrijp dat ook Mercedes wat moeite heeft met de E10 brandstof net als Honda, van Ferrari weet ik het niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De kans dat het niet zo is, is groter natuurlijk. Maar ik moet nog maar zien of Ferrari en Honda in staat zijn om een krachtbron te leveren die in staat is om het de Mercedes moeilijk te maken.
De mogelijkheden om met het chassis het verschil te maken zijn veel kleiner dan de laatste jaren en dat is absoluut in het voordeel van de Mercedes teams.
Ik hoop in ieder geval dat er twee teams kunnen strijden en niet zoals de meerderheid van de afgelopen jaren dat er maar 1 team was die het goed had.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou het toejuichen hoor daar niet van als ze echt meedoen om de prijzen maar begrijp dat ook Mercedes wat moeite heeft met de E10 brandstof net als Honda, van Ferrari weet ik het niet.
Nieuwe regels bieden ook weer mogelijkheden, het zou mij dan weer niet verbazen als er 1 team is dat het gewoon in 1 keer heeft begrepen qua toepassing en dus met een voorsprong begint, ik hoop dan dat het een kleiner team is zoals Alpine of zo.
Ja maar dat zei Horner ook toch? Dit is puur voor de sponsoren. Met testen en met de eerste race staat er een hele andere auto.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:28 schreef Dauthi het volgende:
Het lijkt wel heel erg op de FIA F1 2022 showcar.
Horner gaf al aan dat de “echte” RB18 er wellicht totaal anders uit zou zien tegen de tijd van de start van de eerste GP.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:42 schreef beantherio het volgende:
Het ziet er wel erg clean uit. De neus en motorkap ogen ook wat lomper dan de vorige generatie auto's. Maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn.
Klopt. Alle launches zijn dit jaar echt meer livery-launches dan dat je de echte auto gaat zien.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Horner gaf al aan dat de “echte” RB18 er wellicht totaal anders uit zou zien tegen de tijd van de start van de eerste GP.
Ik hoop dat ze beter voor RBR zijn, dan voor mij. Tot twee keer toe ingeschreven voor een Machine Learning workshop met RBR data en nul reactie.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:58 schreef Tarado het volgende:
Oracle betaalt dit jaar duidelijk wat meer en ik had van Honda toch wel iets meer verwacht dan alleen dat HRC, verder qua livery net zo saai als de vorige
Zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Red Bull lijkt inderdaad een FIA mule-car ingezet te hebben.
Wing-end plate, ophanging, pitot tube, luchthappers remmen en nose cone zijn allen identiek.
Airbox ook, maar die is niet zichtbaar op deze foto.
Ja, iedereen hier dacht vast dat dit de auto was waarmee ze het seizoen gaan beginnen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Wing-end plate, ophanging, pitot tube, luchthappers remmen en nose cone zijn allen identiek.
Even een (gespiegelde) foto van mezelf van Zandvoort van vorig jaar naast de foto van de RB18 gehangen:quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn vanuit de FIA verschillende mule-cars in omloop met subtiele verschillen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Even een (gespiegelde) foto van mezelf van Zandvoort van vorig jaar naast de foto van de RB18 gehangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie toch wel wat verschillen hier en daar.
En er zijn sowieso maar subtiele verschillen te maken door het reglement. En het echte aeropakket gaan we pas in het raceweekend zien.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er zijn vanuit de FIA verschillende mule-cars in omloop met subtiele verschillen.
Kutbedrijf overigens, maar dat terzijde.quote:
Als IT-er haat ik Oracle uit de grond van mijn hart.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kutbedrijf overigens, maar dat terzijde.
Herkenbaarquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als IT-er haat ik Oracle uit de grond van mijn hart.![]()
![]()
Wel weer goed dat al dat afgeperste geld nu op een goede plek terecht komt.
Dat hebben ze voor Hamilton gedaan. Grotere wielen om harder mee te beuken en vervolgens glashard kunnen zeggen dat je niet had gezien dat Max daar reed omdat de wielen in de weg zaten.quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:50 schreef theguyver het volgende:
Die wielen zitten wel ontzettend in het zicht van de coureur zeg..
4 februari presentatie Haas VF-22quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:42 schreef nils7 het volgende:
Wat is de Launch kalender eigenlijk?
Is er vandaag iets?
Morgen de RB natuurlijk
Las gisteren eegens een artikel waar Max dat ook al opmerkte (dat het zicht vd coureur belemmerd wordt daardoor).quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:50 schreef theguyver het volgende:
Die wielen zitten wel ontzettend in het zicht van de coureur zeg..
Jup dat deed hij ook bij de reveal , en die (spatborden) zijn ook erg groot.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Las gisteren eegens een artikel waar Max dat ook al opmerkte (dat het zicht vd coureur belemmerd wordt daardoor).
Ik zie overeenkomsten met die Mexicaan die jarenlang "het was geen penalty" bleef twitteren.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:56 schreef Evenstar het volgende:
Lewis/UK/Mercedes lobby is wel keihard aan het werken weer hoorKan geen website of Twitter account bekijken zonder weer een sneer richting Max, RB, Masi, F1 te lezen.Gisteren was er ook weer iets trending m.b.t. Lewis en was er zogenaamd nieuw materiaal vrijgegeven waaruit bleek dat Masi precies heeft gedaan wat RB heeft gezegd.
#VoidLap58 is wel een van de meest trieste tags
Misschien ben topic openen voor deze onzinquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:56 schreef Evenstar het volgende:
Lewis/UK/Mercedes lobby is wel keihard aan het werken weer hoorKan geen website of Twitter account bekijken zonder weer een sneer richting Max, RB, Masi, F1 te lezen.Gisteren was er ook weer iets trending m.b.t. Lewis en was er zogenaamd nieuw materiaal vrijgegeven waaruit bleek dat Masi precies heeft gedaan wat RB heeft gezegd.
#VoidLap58 is wel een van de meest trieste tags
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie ze nog wel het een en ander aanpassen aan deze auto. Gelukkig kan dat ook vrij makkelijk.Nothing lasts forever but the certainty of change
Die had opzich wel gelijk. Verstappen is zo het slachtoffer van Robben.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomsten met die Mexicaan die jarenlang "het was geen penalty" bleef twitteren.
Nee, was Max die daar gisteren tijdens de presentatie over aan het janken* wasquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat hebben ze voor Hamilton gedaan. Grotere wielen om harder mee te beuken en vervolgens glashard kunnen zeggen dat je niet had gezien dat Max daar reed omdat de wielen in de weg zaten.
Geen straf. Silverstone next level
Thanks.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
4 februari presentatie Haas VF-22
9 februari presentatie Red Bull Racing RB18
10 februari presentatie Aston Martin AMR22
11 februari presentatie McLaren MCL36
14 februari presentatie Alpha Tauri AT03
15 februari presentatie Williams FW44
17 februari presentatie Ferrari F1-75
18 februari presentatie Mercedes F1 W13
21 februari presentatie Alpine A522
27 februari presentatie Alfa Romeo C42
Zo'n beetje letterlijk iedere coureur die met deze banden heeft gereden heeft daar iets over gezegd. Het zal ook wel kloppen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee, was Max die daar gisteren tijdens de presentatie over aan het janken* was
* (standaardtaal als het over Lewis gaat)
pa stroll hoort zichzelf graag pratenquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:10 schreef nils7 het volgende:
De reveal moet nog gebeuren in de live stream
Omdat dit geen mock up in het echt (RB18) of digitaal (Haas) is want dit ding doet morgen z’n shakedownquote:
Mooi coronakapseltjequote:Op donderdag 10 februari 2022 15:17 schreef shiz het volgende:
Sebi weer een bos haar. Vorig jaar leek ie juist kalend in pre-season.
Soow erg nice.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:05 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
werkt dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit jaar hebben ze het aantal reprimands ook maar opgerekt omdat hij ze vorig jaar ook al praktisch allemaal had.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat hebben ze voor Hamilton gedaan. Grotere wielen om harder mee te beuken en vervolgens glashard kunnen zeggen dat je niet had gezien dat Max daar reed omdat de wielen in de weg zaten.
Geen straf. Silverstone next level
Denk dat dit meer opzienbarend is dan de auto..quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:17 schreef shiz het volgende:
En een "You know" game.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:21 schreef shiz het volgende:
Je kan een 'climb'-drinking game doen...
Het ziet er wel uit als een rasechte combover.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:17 schreef shiz het volgende:
Ik vind er sowieso nooit wat interessants uitkomen tijdens zo’n in feite PR moment. Is op zich ook lastig, je praat over een auto die je nog nooit hebt gereden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:50 schreef Dauthi het volgende:
[..]
En een "You know" game.
Na de onthulling Seb en Lance het toch een kleine 12-15x horen gebruiken.
Wat dat betreft is de voorbereiding van de persmomenten bij Red Bull toch een stuk beter.
Het gaat er niet om wat je zegt, het gaat er om hoe je het zegt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind er sowieso nooit wat interessants uitkomen tijdens zo’n in feite PR moment. Is op zich ook lastig, je praat over een auto die je nog nooit hebt gereden.
Sergio zei anders ook een aardige hoevaakheid “you know”quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:52 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat je zegt, het gaat er om hoe je het zegt.
En als vertegenwoordiger van een multinational waar miljarden bij gemoeid zijn verwacht ik professionelere teksten dan "But euhm", "You know", "Euhhh"...
Op die manier haal je bij een presentatie op de basisschool al geen voldoende.
Dan hebben ze in ieder geval genoeg tijd om de tracklimits te verfijnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:08 schreef Starflyer het volgende:
Bahrein tot en met 2036 verlengd.
https://www.motorsportwee(...)lendar-through-2036/
Voor dezen en genen: om 20.00 uur vanavond op de eigen website.quote:
Indy Car-vibes.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:18 schreef Tinos85 het volgende:
[ twitter ]
Die wielen zijn echt groot![]()
Valt me op hoe hoog de voorvleugel staat trouwens.
Komt omdat dit slechts een showmodel is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:51 schreef beantherio het volgende:
De auto als geheel lijkt wel erg hoog te staan. Doet me een beetje denken aan de auto's uit de jaren 60.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |