vandaag RBquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:42 schreef nils7 het volgende:
Wat is de Launch kalender eigenlijk?
Is er vandaag iets?
Morgen de RB natuurlijk
Oh was nog niet wakker haha.quote:
hier te volgen vanaf 16:45quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:23 schreef nils7 het volgende:
[..]
Oh was nog niet wakker haha.
Hoe laat?
Nou, bold...valt toch wel mee? Als Norris meer wil dan McLaren zal het RB, Mercedes of Ferrari moeten zijn en daar is niet echt plek, denk ik.quote:
Ik vind het best wel lang, Hamilton heeft meen ik t/m 23 getekend, Perez en Sainz t/m 22 al schijnt Ferrari dat wel te willen verlengenquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, bold...valt toch wel mee? Als Norris meer wil dan McLaren zal het RB, Mercedes of Ferrari moeten zijn en daar is niet echt plek, denk ik.
quote:
Slecht licht inderdaad voor een foto met twee mensen er op. Studio opgebouwd voor portretten en niet even een lampje verplaatst.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:04 schreef D_A het volgende:
Matige foto ook zo met Sainz in de schaduw van Leclerc.
Sowieso Mercedes motor, goede keuze.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, bold...valt toch wel mee? Als Norris meer wil dan McLaren zal het RB, Mercedes of Ferrari moeten zijn en daar is niet echt plek, denk ik.
Zou me echt helemaal niets verbazen als McLaren komend jaar gewoon het tweede team is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sowieso Mercedes motor, goede keuze.
mij welquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zou me echt helemaal niets verbazen als McLaren komend jaar gewoon het tweede team is.
De kans dat het niet zo is, is groter natuurlijk. Maar ik moet nog maar zien of Ferrari en Honda in staat zijn om een krachtbron te leveren die in staat is om het de Mercedes moeilijk te maken.quote:
ik zou het toejuichen hoor daar niet van als ze echt meedoen om de prijzen maar begrijp dat ook Mercedes wat moeite heeft met de E10 brandstof net als Honda, van Ferrari weet ik het niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De kans dat het niet zo is, is groter natuurlijk. Maar ik moet nog maar zien of Ferrari en Honda in staat zijn om een krachtbron te leveren die in staat is om het de Mercedes moeilijk te maken.
De mogelijkheden om met het chassis het verschil te maken zijn veel kleiner dan de laatste jaren en dat is absoluut in het voordeel van de Mercedes teams.
Ik hoop in ieder geval dat er twee teams kunnen strijden en niet zoals de meerderheid van de afgelopen jaren dat er maar 1 team was die het goed had.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou het toejuichen hoor daar niet van als ze echt meedoen om de prijzen maar begrijp dat ook Mercedes wat moeite heeft met de E10 brandstof net als Honda, van Ferrari weet ik het niet.
Nieuwe regels bieden ook weer mogelijkheden, het zou mij dan weer niet verbazen als er 1 team is dat het gewoon in 1 keer heeft begrepen qua toepassing en dus met een voorsprong begint, ik hoop dan dat het een kleiner team is zoals Alpine of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |