We roddelen hier niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:56 schreef KingRoland het volgende:
jammer dat figuren het zo nodig vinden om die jan roos gif te posten tijdens de lunch
Is Petro zich al aan het warmlopen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn post is verwijderd.
Erg bijzonder.
Niet nodig maat. We hebben Crowley terug.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Petro zich al aan het warmlopen?
Wel een lekker spelertje was dat. Maar wie gaat er scoren?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet nodig maat. We hebben Crowley terug.
Hij gaat mondjes snoeren.
@corquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn post is verwijderd.
Erg bijzonder.
Jizz Hornkamp.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een lekker spelertje was dat. Maar wie gaat er scoren?
Jazeker, neusje voor de goal maar vind het geen geweldige voetballer. Vorig seizoen had hij echt een goed seizoen, toen had ik eigenlijk verwacht dat hij wel een stap zou maken. Dit seizoen is het een stukje minder. Hans Crow was altijd wel groot fan. Ik denk op zijn meest een leuk spitsje voor Willem 2 maar heb er een beetje een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ken je die speler eigenlijk een beetje @:maxi-mus ?
Jij als kenner van de KKD.
Ik weet niet meer dan dat hij voor Den Bosch speelde. Zal wel een racist zijn dus. @:scrummie .
Hopelijk degraderen ze.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ken je die speler eigenlijk een beetje @:maxi-mus ?
Jij als kenner van de KKD.
Ik weet niet meer dan dat hij voor Den Bosch speelde. Zal wel een racist zijn dus. @:scrummie .
Black screen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
Sinds ik Windows 11 gebruik crasht mijn computer gemiddeld 2 keer per dag. Maar ik heb nu wel tegelijk op beide beeldschermen een verschillende bureaubladachtergrond!!
Al met al is het de overstap dus meer dan waard.
Af en toe, net gewoon weer een ouderwets blauw scherm, een of andere videodingesfout.quote:
Ik had gedoe met no signal/black screenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Af en toe, net gewoon weer een ouderwets blauw scherm, een of andere videodingesfout.
Wat een kutclub. Hopelijk sloopt Cholo ze zondag.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)pions-league-winnen-
Drinkt Pierre-Emerick fucking Aubemayang?
Gezien Atlético dit seizoen verwacht ik er niet al teveel van, maar die club moet tot de grond toe worden afgebrand ja. Dit hele seizoen al is het meer woorden dan daden, de eeuwige schreeuw om relevant te blijven en waar de Rasheeds en Jamaal's uit Kabul, Dubai en Bagdad vrolijk achteraan huppelen. Best pijnlijk als je je bedenkt dat het vroeger een sympathieke buurtclub was voor Catalanen. Allang gekaapt en verslonden door het walgelijke, allesverslindende dagjesvolk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een kutclub. Hopelijk sloopt Cholo ze zondag.
Dagjesvolk is het afvoerputje van het menselijk bestaan. Zorg er te allen tijde voor dat je daar wegblijft. Als je onderdeel van het dagjesvolk bent, heb je nooit moeite gedaan om jezelf recht in de spiegel te kijken en jezelf af te vragen voor welke idealen je in het leven staat, voor welke idealen je knokt. Zo wil ik niet door het leven gaan. Je moet altijd jezelf blijven uitdagen. Het dagjesvolk daagt zichzelf niet uit. Dat is toch verschrikkelijk?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
Dagjesvolk behoort tot de onderlaag van de mensheid.
Dan scheiden hier onze wegen. Dit is lui en gemakkelijk denken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb echt een hekel aan voetbal zien als meer dan een sport en tijdvulling.
Sorry hoor dat ik geen hobies heb.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan scheiden hier onze wegen. Dit is lui en gemakkelijk denken.
Oh, je moest eens weten. Sinds het leven voor mij weer gaande is, kijk ik 95 procent minder geconcentreerd naar voetbal.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry hoor dat ik geen hobies heb.
Ik durf het na je vorige bericht bijna niet te zeggen maar beter toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, je moest eens weten. Sinds het leven voor mij weer gaande is, kijk ik 95 procent minder geconcentreerd naar voetbal.
Mijn manier van denken blijft leven desondanks. Ik sta soms als een dominee in de tram mijn evangelie te verkondigen aan soms vier á vijf jaar jongere mensen dan ik. Ik blijf het gewoon te makkelijk vinden om jezelf laveloos uit te leveren aan de tv-gids die door drie/vier/vijf knappe koppen op een tv-redactie wordt samengesteld.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf het na je vorige bericht bijna niet te zeggen maar beter toch?
Wat niet zegt dat genieten van voetbal zou moeten verdwijnen.
Rot gewoon eens op met dat irritante kutwoordle. Ik heb nog liever, ook al vindt @maxi-mus van niet, liever dat je weer trots vertelt dat je juist hebt geraden wie er in 2022 het leven laten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:30 schreef onlogisch het volgende:
Woordle 230 4/6
⬛🟨🟨⬛🟩
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛🟩⬛🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 26 3/6
⬛🟩⬛🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Hallo amice.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rot gewoon eens op met dat irritante kutwoordle. Ik heb nog liever, ook al vindt @:maxi-mus van niet, liever dat je weer trots vertelt dat je juist hebt geraden wie er in 2022 het leven laten.
Ik jou ook, mits je nooit meer een Woordle-related post plaatst hier.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo amice.
Ik wens je een bijzonder fijn weekend toe.
Ik kijk helemaal niks Stijn hooguit dom YouTube vermaak en af en toe een voetbalwedstrijdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn manier van denken blijft leven desondanks. Ik sta soms als een dominee in de tram mijn evangelie te verkondigen aan soms vier á vijf jaar jongere mensen dan ik. Ik blijf het gewoon te makkelijk vinden om jezelf laveloos uit te leveren aan de tv-gids die door drie/vier/vijf knappe koppen op een tv-redactie wordt samengesteld.
Dat mag ook. Ik leef in twee werelden. Heb een groep waar ze geen fuck om voetbal geven, dat helpt enorm relativeren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal niks Stijn hooguit dom YouTube vermaak en af en toe een voetbalwedstrijd
Lekker man en vooral volhouden. Nog altijd volledig positief dat dit de juiste weg was en is om in te slaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:35 schreef El-Stinho het volgende:
Verder gaat het heel goed met me. Alle vakken op journalistiek momenteel gehaald alhoewel ik twee verslagen nog terug moet krijgen.
Ruim. Ik voel volledige affiniteit met journalistiek. En het type-mensen dat ik om me heen heb helpt enorm. Veel oprechter, minder villein/stekend. Als ze iets opvallen, zeggen ze het meteen. En het is gewoon.. heel gezellig? Beste halfjaar dat ik in de afgelopen 12 jaar heb meegemaakt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker man en vooral volhouden. Nog altijd volledig positief dat dit de juiste weg was en is om in te slaan?
Net anderhalf uur omgereden om "mijn" stagiaire voor het laatst thuis te brengen. De eerste persoon die ik echt aardig vond sinds ik in deze uithoek woon (lol).quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat mag ook. Ik leef in twee werelden. Heb een groep waar ze geen fuck om voetbal geven, dat helpt enorm relativeren.
Nog geneukt?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net anderhalf uur omgereden om "mijn" stagiaire voor het laatst thuis te brengen. De eerste persoon die ik echt aardig vond sinds ik in deze uithoek woon (lol).
Dus dat klinkt positiever dan mijn leven. Gelukkig lach ik alles weg in het leven
Oprecht heel blij voor je. Spijtig dat onze wegen scheiden omdat ik geen lol meer uit voetbal kan halen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ruim. Ik voel volledige affiniteit met journalistiek. En het type-mensen dat ik om me heen heb helpt enorm. Veel oprechter, minder villein/stekend. Als ze iets opvallen, zeggen ze het meteen. En het is gewoon.. heel gezellig? Beste halfjaar dat ik in de afgelopen 12 jaar heb meegemaakt.
Niet binnengevraagd voor een drankje?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net anderhalf uur omgereden om "mijn" stagiaire voor het laatst thuis te brengen. De eerste persoon die ik echt aardig vond sinds ik in deze uithoek woon (lol).
Dus dat klinkt positiever dan mijn leven. Gelukkig lach ik alles weg in het leven
Heb het overwogen maar bleek haar te aardig te vinden en vond mijzelf te oudquote:
Lol, nog steeds kan ik alles overdenken en overdenken. Maar de mensen waarmee ik ben zijn vaak al vijf onderwerpen verder dan waar ik in mijn gedachten blijf haken. Het helpt gewoon enorm. Vaak 3 tot 5 jaar jongere mensen dan ik. Maar ik heb het gewoon nodig.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oprecht heel blij voor je. Spijtig dat onze wegen scheiden omdat ik geen lol meer uit voetbal kan halen.
Je kan toch gewoon gezellig bij @Scrummie of @Drizzt_DoUrden op bezoekquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Tevens haat ik de Achterhoek tijd om door te trekken.
Zijn mensen in Friesland aardig @:maxi-mus ?
Ja behalve voor meisjes die alleen naar huis fietsen in het donker. En allochtonen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat komt dan goed uit gezien LR meisjes een lift geeft zonder daar iets voor terug te willenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja behalve voor meisjes die alleen naar huis fietsen in het donker. En allochtonen.
Ik fiets niet en ben zover ik weet geen meisje dus dat komt goed.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja behalve voor meisjes die alleen naar huis fietsen in het donker. En allochtonen.
Beetje onder gelijkgezinde maakt een wereld van verschil en in die specifieke situatie is leeftijd echt maar een getal.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol, nog steeds kan ik alles overdenken en overdenken. Maar de mensen waarmee ik ben zijn vaak al vijf onderwerpen verder dan waar ik in mijn gedachten blijf haken. Het helpt gewoon enorm. Vaak 3 tot 5 jaar jongere mensen dan ik. Maar ik heb het gewoon nodig.
Ja maar nee en dan vooral nee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon gezellig bij @:scrummie of @:drizzt_dourden op bezoek
Klopt, ben nog even sociaal ongemakkelijk als altijd. Maar de insteek van de omgeving helpt enorm. Plus dat er een lesstructuur van iedere week iets opleveren is. Dat helpt op meerdere gebieden motiverend.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Beetje onder gelijkgezinde maakt een wereld van verschil en in die specifieke situatie is leeftijd echt maar een getal.
Je bent een goed mensquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb het overwogen maar bleek haar te aardig te vinden en vond mijzelf te oud
Ik ben een zwak persoon op dat vlak.
En ik ga hier gewoon op reageren en ik zeg nee, meestal niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn mensen in Friesland aardig @maxi-mus ?
Ik ga het proberen, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik had gedoe met no signal/black screen
Driver easy maar geïnstalleerd die wel een passende gpudriver(amd) weet te selecteren, nu geen crashes meer.
Succes
wtf klootzakquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar nee en dan vooral nee.
Lekker weekendje Huttenheugte tochquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helemaal klote aangezien ik Drenthe dan toch te ver vind gaan.
Dat zei je in WoW ook al ja, maar ik zie het verschil nog steeds nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil jezelf niet.
De WoW-scrummie zou ik altijd willen knuffelen, de fokversie...
Zie je 39 accounts hier en het uit de tent laten lokkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zei je in WoW ook al ja, maar ik zie het verschil nog steeds niet
Ja oke dat is wel een dingetje he.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie je 39 accounts hier en het uit de tent laten lokken
Scandinaviërs staan daar wel bekend om, maat.quote:
Die heeft inmiddels toch wel zoveel met zijn bitcoins verdiend dat hij alleen nog met en privévliegtuig reist.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:34 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)geluk-peru~ad0d6231/
#Pray4aTypisch
Ik ook maat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Toch wel een punthoofdje. Erg jammer. @:lenny_leonard @:wereldgozer @:fetx
Erg teleurstellend.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hij leeft nog
Goed dat je er nog bent!quote:
Hallo medaillespiegelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:00 schreef Caland het volgende:
Mensen die naar schaatsen kijken zou je eigenlijk gewoon moeten fusilleren.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:00 schreef Caland het volgende:
Mensen die naar schaatsen kijken zou je eigenlijk gewoon moeten fusilleren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marcel van Roosmalen schrijft op deze plek een wisselcolumn met Ellen Deckwitz.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Nee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Zangertje?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:30 schreef Caland het volgende:
Vanmiddag lekker voetballen, daarna vol gas aan de zuip om morgenochtend rond een uur of 9 naar Rotterdam af te reizen
Punthoofdje maandag denk ik @:neef_wuppie
Ik heb geen idee waar dit over gaat lieve jongen. Marciano Vink was wel een leuke gast in de Pantalic Podcast.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoeveel vinkjes hebben jullie?
@:maxi-mus jij haalt de 7 wel toch?
Nieuw boekje van Luyendijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat lieve jongen. Marciano Vink was wel een leuke gast in de Pantalic Podcast.
de nieuwsfabriek is een prima boekje van hemquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nieuw boekje van Luyendijk.
gaat over de zelfhaat van luyendijkquote:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-niks-tegen-a4084350quote:De machtspositie van mannen zoals ik bestaat er niet alleen uit dat wij zoveel plaatsen bezet houden. Het gaat er vooral om dat wij mogen beslissen wie een plaats aan de top verdient. Dat bedoelen mannen zoals ik wanneer we zeggen dat diversiteit prima is zolang het niet ten koste gaat van de kwaliteit: wij moeten wel blijven bepalen wie ‘de besten’ zijn. Waarmee we terug zijn bij het sleutelwoord ‘kwaliteit’.
Dat over die banken was ook wel aardig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de nieuwsfabriek is een prima boekje van hem
6, mijn ouders zijn niet hooggeleid.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nieuw boekje van Luyendijk.
Lekker maat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb zeven vinkjes en helemaal niets bereikt
ah jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat over die banken was ook wel aardig.
lekker elitairquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat.
Kijk je nu ook neer op users @:scrummie @:maxi-mus en @:atypisch ?
Het moge duidelijk zijn dat ik dit boek NIET ga lezen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:09 schreef aTypisch het volgende:
wtf lees ik joh
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-niks-tegen-a4084350
ook een manier om uit de kast te komenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:22 schreef aTypisch het volgende:
van deze jongen met 4 vinkjes ziet hij geen rode rot cent! dat zal hem leren
haha homoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah ja
'dit kan niet waar zijn'
mooi onderwerp waar je heel veel mee kunt, erg belangrijk onderwerp
maar nu zit hij te verkondigen dat mannen zoals hij zogenaamd het succes van mensen met minder vinkjes in de weg staan
het zal wel beter verkopen
van deze jongen met 4 vinkjes ziet hij geen rode rot cent! dat zal hem leren
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook een manier om uit de kast te komen
seksualiteit is fluïde he!quote:
johquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:32 schreef aTypisch het volgende:
maar nee, ik mis de onderwijs vinkjes van Luyendijk
Zeker maat. Erg mooi dat user @Mortaxx en ik een keer de volle buit pakken.quote:
Gerapporteerd wegens spamquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:57 schreef aTypisch het volgende:
gewoon bitcoin kopen
heb je die vinkjes niet nodig
Hij zou een extra vinkje voor looks moeten maken. Ik bereik alles met mijn looks als lekker hapje.quote:
Wat heeft dit met Rik te maken buiten het feit dat hij hun boodschap doorspeelt?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit kan niet.
Rik woont begeleid.
Niks, ik wilde het even gemeld hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Rik te maken buiten het feit dat hij hun boodschap doorspeelt?
Konden de medestudenten niet aan jouw niveau tippen en voelde je je daardoor alleen staan?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je verwacht het niet, maar de universiteit bleek niet echt wat voor mij te zijn
eerder andersomquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Konden de medestudenten niet aan jouw niveau tippen en voelde je je daardoor alleen staan?
Zelfde hier. Wordt een pittige ochtend morgen. Walgelijk die ontbijtwedstrijden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:30 schreef Caland het volgende:
Vanmiddag lekker voetballen, daarna vol gas aan de zuip om morgenochtend rond een uur of 9 naar Rotterdam af te reizen
Punthoofdje maandag denk ik @:neef_wuppie
ik word altijd een beetje nostalgisch van julliequote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfde hier. Wordt een pittige ochtend morgen. Walgelijk die ontbijtwedstrijden.
En nu ben je saai en volwassen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik word altijd een beetje nostalgisch van jullie
toen ik 15 of 16 was vond ik het ook stoer om te melden dat ik ging zuipen
Dat gevoel kreeg ik altijd als je het over blowen had.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vind het trots je kater komen melden bijzonderder. Hoe slecht moet de alcoholtolerantie hier wel niet zijn?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
saai is relatief hequote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En nu ben je saai en volwassen?
dat snap ik welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik altijd als je het over blowen had.
Hoi Ron de Don Ron de Don.quote:
Uitstekend. Alles gaat op rolletjes met den studie.quote:
Hij zal wel druk zijn met modereren.quote:
Mooi, goed om te horenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Uitstekend. Alles gaat op rolletjes met den studie.
Dag en nachtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zal wel druk zijn met modereren.
Ben jij zo'n slappeling die er ook ziek van wordt?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Net hersteld van Corona en een nieuw bedrijf gestart.
Gefeliciteerd met je nieuwe bedrijf!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dubbel positief dus, lekker man. Wat voor bedrijf?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik gok een escortbedrijf.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dubbel positief dus, lekker man. Wat voor bedrijf?
Liggen er nog vacatures?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gedeelt lijden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe bedrijf!
Mij is het nog steeds niet gelukt om corona te krijgen. Hoe is het jou gelukt?
Fles wijn zonder glas werkt sneller genieten kan altijd nog.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
Zal ik een paar biertjes en iets te snacken halen
En dat gun ik je dan ook gewoon. Ik zit nog in twijfel of ik mijzelf vandaag toch nog drogeer.quote:
Het is zaterdag. Doen!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat gun ik je dan ook gewoon. Ik zit nog in twijfel of ik mijzelf vandaag toch nog drogeer.
Geen idee wat dat isquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
Heb ook een biertje. Een Mooie Nel om precies te zijn
slok wijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neem jij een slok wijn of bosbesdrank bij het avondmaal in de kerk?
In het boek was het 100x beter.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:23 schreef KingRoland het volgende:
@:jr-style-93 zag dit opeens bij mijn voorgestelde video's wat een genot
Nice. Ik vind het bij iets anders dan wijn altijd lastig om mij in te beelden het bloed van Jezus te drinken.quote:
Mijn moeder zou dat niet waarderen denk ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
Doen jullie dit ook met Wordfeud?
[ afbeelding ]
Als je het zeker wil weten, kan ik maar een manier bedenken om daar achter te komen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn moeder zou dat niet waarderen denk ik.
En nu vind je het stoer om de toffe kerel op een forum uit te hangen? Of wat bedoel je?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
The departed, Good Fellas, Casino, Untouchables, Donnie Brasco, The Irishman.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:maxi-mus ik twijfel voor de volgende film. Godfather 3 kan, maar die is wel echt minder dan 1 en 2.
Once upon a time in America. Of Scarface.
Of heb je nog een andere aanrader in dit genre? Alles hierboven heb ik uiteraard al gezien.
Tips van andere users of admins ben ik ook in geïnteresseerd.
Bedankt. Zou je dit kunnen ondersteunen met reviews? Dat helpt me om te kiezen.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The departed, Good Fellas, Casino, Untouchables, Donnie Brasco, The Irishman.
Allen minimaal een 8,5, als je dit genre leuk vindt dan deze films ook sowieso. Maar The Departed vind ik de leukste hiervan, 9,5/10.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Zou je dit kunnen ondersteunen met reviews? Dat helpt me om te kiezen.
Bedankt maat. Dit wordt mijn volgende nachtfilm.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Allen minimaal een 8,5, als je dit genre leuk vindt dan deze films ook sowieso. Maar The Departed vind ik de leukste hiervan, 9,5/10.
quote:Op zondag 6 februari 2022 11:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Woordle 88
🟩⬜🟩🟩🟩
🟩⬜🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
Leuk spel!
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:maxi-mus ik twijfel voor de volgende film. Godfather 3 kan, maar die is wel echt minder dan 1 en 2.
Over Al Pacino gesproken. Ik stel me @Lenny_Leonard irl altijd voor als Al Pacino in Scent of a Woman.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
Je kan maar beter blind zijn als Willem 2 supporter.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Over Al Pacino gesproken. Ik stel me @:Lenny_Leonard irl altijd voor als Al Pacino in Scent of a Woman.
Je noemt (buiten GF3) dan ook echt alleen maar goede films op. Ik zou ze gewoon allemaal bekijken.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Of heb je nog een andere aanrader in dit genre? Alles hierboven heb ik uiteraard al gezien.
Tips van andere users of admins ben ik ook in geïnteresseerd.
Ik heb die film niet gezien. Aanrader?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Over Al Pacino gesproken. Ik stel me @:Lenny_Leonard irl altijd voor als Al Pacino in Scent of a Woman.
Er overigens wel serieus heel veel racisme in Nederland maar niet enkel door de witte man.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:23 schreef aTypisch het volgende:
gisteren ging het even over luyendijk
Joris Luyendijk in een reactie op LinkedIn over zijn boek: "Dankjewel! Dit betekent veel voor me. In mijn boek is het werk van Gloria Wekker het punt waar alles naartoe werkt. Zij heeft denk ik met haar concept van 'onschuld' de essentie te pakken."
Je moet die naam eens opzoeken. Je kunt hier beginnenhttps://www.vn.nl/gloria-wekker-witte-onschuld-bestaat-niet/
dat geloof ik gelijkquote:Op zondag 6 februari 2022 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er overigens wel serieus heel veel racisme in Nederland maar niet enkel door de witte man.
quote:Onder discriminatie wordt verstaan het, zonder rechtvaardiging, anders behandelen van mensen of (minderheids)groepen vanwege bijvoorbeeld afkomst, politieke of religieuze overtuigingen, sociale gewoonten, sekse, seksuele geaardheid, taal, handicap, leeftijd.
Woordle 232 5/6quote:Op zondag 6 februari 2022 12:24 schreef aTypisch het volgende:
waar komt die zelfhaat van die boomers vandaan?
dat kan ik zien jaquote:Op zondag 6 februari 2022 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle 232 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟩⬛⬛⬛
🟨🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 28 6/6
⬛🟩⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟩🟨⬛🟨
⬛🟩🟨🟨🟨⬛
⬛🟩⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Die laatste was echt even spannend
Eens maar laatst werd ik er vrij heftig over geconfronteerd door een bekende. Dat je "zelfs" als Aziatisch meisje te pas en te onpas wordt lastig gevallen tot het fysieke aantoe.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat geloof ik gelijk
maar waar niet? discriminatie is iets waar elke samenleving direct of indirect aan doet
[..]
Derde poging en het woord was drinkt!quote:Op zondag 6 februari 2022 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle 232 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟩⬛⬛⬛
🟨🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 28 6/6
⬛🟩⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟩🟨⬛🟨
⬛🟩🟨🟨🟨⬛
⬛🟩⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Die laatste was echt even spannend
Jep.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb die film niet gezien. Aanrader?
Nu verpest je het voor iedereen die nog moet spelenquote:Op zondag 6 februari 2022 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derde poging en het woord was drinkt!
Oh heeft iedereen dezelfde? Dat wist ik niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu verpest je het voor iedereen die nog moet spelen
Beetje kinderachtig.
zijn ook wel weer twee verschillende discussies: luyendijk heeft het over HeT SyStEeM, jij nu over individuen die zich als een totaaldebiel gedragenquote:Op zondag 6 februari 2022 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens maar laatst werd ik er vrij heftig over geconfronteerd door een bekende. Dat je "zelfs" als Aziatisch meisje te pas en te onpas wordt lastig gevallen tot het fysieke aantoe.
Zal vast een hoop stoerdoenerij bijzitten in groepsvorm maar als dat zo breed als normaal wordt gezien dan gaat er al een hoop mis.
En nu zeg ik einde bericht hierover. Fuck mensen.
Oh dan vergeef ik het jequote:Op zondag 6 februari 2022 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh heeft iedereen dezelfde? Dat wist ik niet.
De denkwijze van die kerel weiger ik mij mee te bemoeien aangezien het mij louter kan frustreren/boosmaken.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zijn ook wel weer twee verschillende discussies: luyendijk heeft het over HeT SyStEeM, jij nu over individuen die zich als een totaaldebiel gedragen
daarom gewoon online leven joh
mensen zijn best leuk, je moet ze alleen goed filteren
Maar ik had een ander woord?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan vergeef ik het je
Ja, het zijn dagelijks dezelfde voor iedereen
Die gasten hebben geluk dat @KingRoland niet in de buurt was!quote:Op zondag 6 februari 2022 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens maar laatst werd ik er vrij heftig over geconfronteerd door een bekende. Dat je "zelfs" als Aziatisch meisje te pas en te onpas wordt lastig gevallen tot het fysieke aantoe.
Zal vast een hoop stoerdoenerij bijzitten in groepsvorm maar als dat zo breed als normaal wordt gezien dan gaat er al een hoop mis.
En nu zeg ik einde bericht hierover. Fuck mensen.
Ik heb toch liever dat je volgende keer een wat minder racistisch spel speelt.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:42 schreef aTypisch het volgende:
ik heb gisteren overigens kolonisten van katan gespeeld
godenspel
Pizza.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe patat en een hamburger.
Kip tandoori.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pics van je hamburgerquote:Op zondag 6 februari 2022 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker bezigquote:Op zondag 6 februari 2022 19:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Woordle 232 3/6
⬜🟨🟩⬜⬜
🟩🟩🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 28 5/6
⬜⬜⬜🟨⬜⬜
⬜⬜🟨⬜⬜🟨
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een tactisch spel, die laatste beurten bij het 6 letter woord!quote:Op maandag 7 februari 2022 09:31 schreef GGMM het volgende:
Woordle 233 3/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 29 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟨⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ja, ik dacht ik kan net als een @Wereldgozer alleen die ene letter blijven raden, of ik kan een woord verzinnen waar alle mogelijkheden in voorkomen.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een tactisch spel, die laatste beurten bij het 6 letter woord!
Ik heb vernomen dat jij grensoverschrijdende PM's hebt gestuurd aan verschillende users.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:39 schreef GGMM het volgende:
Nou ja niet alle dus, want ik bleek er één over het hoofd te hebben gezien. Gelukkig viel het kwartje daardoor alsnog.
Wat kut he van Overmars
Vooral sneu voor die vrouwen. Maar sommige mensen doen net alsof nu de hele club in elkaar klapt ofzo.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:39 schreef GGMM het volgende:
Nou ja niet alle dus, want ik bleek er één over het hoofd te hebben gezien. Gelukkig viel het kwartje daardoor alsnog.
Wat kut he van Overmars
quote:Op maandag 7 februari 2022 09:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat jij grensoverschrijdende PM's hebt gestuurd aan verschillende users.
Graag een bekentenis. Anders komen er tribunalen.
Dat zal wel meevallen uiteindelijk. Genoeg geld op de bank natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral sneu voor die vrouwen. Maar sommige mensen doen net alsof nu de hele club in elkaar klapt ofzo.
Een schandaal meer of minder boeit bij Ajax ook niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral sneu voor die vrouwen. Maar sommige mensen doen net alsof nu de hele club in elkaar klapt ofzo.
Nou ja, Overmars deed het wel uitstekend, dus het is wel gewoon kut voor de club.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral als Ten Hag vertrekt.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen uiteindelijk. Genoeg geld op de bank natuurlijk.
Maar wel einde van een tijdperkje.
Ja, die is veel belangrijker. Denk wel dat zijn vertrek nu wel een stapje dichterbij is gekomen, die waren ook wel vrij dol op elkaar toch?quote:
Nou zegquote:Op maandag 7 februari 2022 09:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet gelachen want jij kan echt niets.
Was wel echt een duo ja dus dat denk ik ook. Maar ook daar komt wel weer een opvolger voor.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, die is veel belangrijker. Denk wel dat zijn vertrek nu wel een stapje dichterbij is gekomen, die waren ook wel vrij dol op elkaar toch?
Er komen interessante tijden aan. Tijd voor een topic!quote:Op maandag 7 februari 2022 09:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was wel echt een duo ja dus dat denk ik ook. Maar ook daar komt wel weer een opvolger voor.
Het is al jaren niet saai!quote:Op maandag 7 februari 2022 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er komen interessante tijden aan. Tijd voor een topic!
Zo, er heeft iemand een dramaandag hoor.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet gelachen want jij kan echt niets.
Van harte trouwens met de 3 punten gister, en meteen een goaltje van Jizzzz!quote:Op maandag 7 februari 2022 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo, er heeft iemand een dramaandag hoor.
Jizzzz in Marc's pantsquote:Op maandag 7 februari 2022 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van harte trouwens met de 3 punten gister, en meteen een goaltje van Jizzzz!
Bedankt. Een totaal ander Willem II ineens.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van harte trouwens met de 3 punten gister, en meteen een goaltje van Jizzzz!
Als hij zich eerst niet realiseerde dat hij grenzen overschreed lijkt het me niet dat het echt nasty dingen zijn geweest.quote:"Ik schaam me kapot. Vorige week werd ik geconfronteerd met meldingen over mijn gedrag. En hoe dit op anderen is overgekomen. Helaas realiseerde ik me niet goed dat ik hiermee grenzen heb overschreden, maar dat werd me deze dagen wel duidelijk. Daardoor voelde ik opeens een enorme druk."
Bedankt Klumquote:Op maandag 7 februari 2022 11:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Damage control, natuurlijk wist 'ie dat.
Nu ze hebben gewonnen heb je opeens wel gekeken? Actgenot.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Een totaal ander Willem II ineens.
Alleen jammer van de tweede helft.
Met ‘totaal anders’ bedoelt hij vast dat Willem II ineens wint.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu ze hebben gewonnen heb je opeens wel gekeken? Actgenot.
Stond op in de kantine. Was aan het "sporten".quote:Op maandag 7 februari 2022 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu ze hebben gewonnen heb je opeens wel gekeken? Actgenot.
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stond op in de kantine. Was aan het "sporten".
Maar verder was ik opzich wel benieuwd naar de aanwinsten. Misschien had ik het thuis ook nog wel aangezet.
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stond op in de kantine. Was aan het "sporten".
Maar verder was ik opzich wel benieuwd naar de aanwinsten. Misschien had ik het thuis ook nog wel aangezet.
Zelfs zonder alle 10 afgelopen wedstrijden volledig te volgen kun je een pittige mening vormen over hoe er werd gevoetbald bij Willem II.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Met ‘totaal anders’ bedoelt hij vast dat Willem II ineens wint.
Kan me niet voorstellen dat @:lenny_leonard hierover zou liegen
Oneens.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer dat de kans op Petro nu een stuk kleiner is geworden.
Ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met dat het jammer is of dat de kans een stuk kleiner is geworden?
Volkoren, belegen kaas, rosbief.quote:
Lekker man. Satésaus genot.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
Smakelijk jongens! Ik heb gehaktballetjes in pindasaus.
Genot.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
Smakelijk jongens! Ik heb gehaktballetjes in pindasaus.
Sowieso mosterd, tering goor manquote:Op maandag 7 februari 2022 12:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Genot.
Mensen die gehaktballetje met mosterd eten neem ik in ieder geval niet serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |